Pierścienie tłokowe są znormalizowane, mierzysz średnicę tłoka i grubość pierścienia (FS 220 ma pierścienie 38 x 1,5 mm) i kupujesz je w każdym serwisie. Zapytaj o filtr w tym sklepie. http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,... lub tu http://www.lasiogrod.pl/index.php?cPath=...
Taki zamiennik: http://pilarmet.bazarek.pl/opis/id,73210... Oryginał, około 160 zł. Spotkałem się z zamiennikami po 50 złotych, ale to już jest nic nie warty szajs.
Pierścień zabezpiecza metalowy sworzeń trzymający cylinder z dolnym tłokiem w bloku zaparzającym. Są dwa takie zabezpieczenia, a na sworzniu jest rowek..
Jedyna szansą dla Ciebie jest znalezienie dużego warsztatu tokarskiego, który podejmie się naprawy krzyżaka i utoczenia nowej tulei i wprasowania jej na oś krzyżaka. Takie przypadki bywają dosyć częste w pralkach Indesit, Ariston w których również występują zbiorniki zgrzewane. Raczej marne szanse, że dopasujesz krzyżak z innej pralki bo musiałbyś znać...
Możliwe ze jest tam uszczelniacz grafitowy i pękł pierścień ale to można dopiero stwierdzi po rozebraniu a nie jest to trudne.
Albo uszczelka, albo pękł pierścień na tłoku. W obu przypadkach głowica do zdjęcia i będzie od razu widać czy to uszczelka :)
Gumowa nakładka na łożysko wargą do góry (amortyzator), magnes wciśnięty na wirnik i z nim się kręci (inaczej nie miałby sensu).
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Czy wywaliło któryś uszczelniacz czy pękł pierścień to będzie widać po ponownym demontażu, niestety jakość części zamiennych jest tragiczna więc takie sytuacje nikogo już nie dziwią.
Witam mam problem z piłą spalinową Stihl ms180 mianowicie pękł jeden pierścień a drugi jest dobry sprawdzałem go w cylindrze szczelinomierzem, czy mogę poskładac na jasnym pierścieniu i czy coś będzie się działo z piłą
Ściśnij łożysko imadłem (nie za mocno, żeby nie pękł pierścień) i wybij od góry prętem, stuknij raz ale mocno.
W najlepszym przypadku bedzie jakis problem z odmą a w najgorszym trzeba by sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Możę pękł pierścień coś sie stało z tłokiem albo tuleją i dmucha olejem w odme.
Witam. Ja w swojej katanie dokręcałem głowicę z siłą 32-34 Nm ( wymieniałem pęknięty pierścień), tak informacje odnośnie dokręcania głowicy w tym skuterze podał mi kiedyś zajmy holender który prowadził serwis japońskich motocykli i skuterów w Den Hag.
Miałem tak przy pękniętych pierścieniach ABS. Piasta skorodowała pod pierścieniem i rozwaliła pierścień. W jednym miejscu miał przerwę i system interpretował to jako uślizg koła. Po wymianie piasty z pierścieniem problem ustał.
Witam. Pękł mi jeden pierścień w tłoku od sprężarki do kompresora, docelowo chce wymienić wszystkie. Wiem ze mogę dać do dorobienia, ale może da się kupić taki już gotowy. Mam kompresor, dawną samoróbkę (chyba) ale porządną i ma taką sprężarkę jak tu na zdjęciu http://allegro.pl/item219595768_kompreso... lub tu http://allegro.pl/item220655235_kompreso...
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Wygląda to np na pęknięty pierścień,rysa na tulei itp. Teraz to było dobrze "wjechać" kamerą w gar .
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Więc glut z miga, piłowanko i siedzi jak nowy.:D Tak z ciekawości, po ile te pierścienie sprzedajesz?Jak reklama to pełną gębą.:D
Nie, to rowek na zabezpieczenie, którego nie było. A tu jest, i to podejrzewam u siebie. https://obrazki.elektroda.pl/6245715100_... Znalazłem tylko kawałek pękniętego pierścienia, który teraz można założyć z boku. https://begas.abstore.pl/rozruszniki-i-c...
Tak. Wczoraj Traffica robiłem z tym, do 50-60 km/h wszystko działało, powyżej ucinał. Pierścień był pęknięty.
Pewnie pękł Ci pierścień na tłoku.
Sprawdź ciśnienie na rurkach od WOM z tyłu ciągnika, przyczyn może być wiele począwszy od mikropompki, uszkodzeniu rozdzielacza, luzu na dźwigniach załączających, zużytych tarczkach, pękniętych pierścieniach w koszu WOM
Witam, w moich bardzo dobrych nożycach pękł pierścień plastikowy. Czy to jest do kupienia? Proszę o namiary jeśli tak. https://obrazki.elektroda.pl/6538299300_... https://obrazki.elektroda.pl/1284717400_...
Miałem tak w renówce. Problemem był pęknięty pierścień (koronka) na piaście z powodu korozji pod pierścieniem. Po wymianie piasty problem zaniknął.
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
Dziękuję za pomoc. Problemem okazał się pęknięty pierścień magnetyczny na wirniku. Po wymianie wszystko śmiga. One są dosyć delikatne. Musiałem go uszkodzić przy montażu łożyska.
Fakt ,to jest złom,ale nie przyczyna. Panewki są przedarte do podkładu,wał może być jeszcze dobry. Co do pierścienia to olejowy nie ma nic do sprężania i odpalania. Pewnie jak wymienisz komplet to się polepszy (o ile nie ma owalu),ale na pewno nie od wymiany smarująco zgarniajacych. Popatrz dobrze bo pęknięty pierścień często idzie w parze z pękniętym...
No tak, ale nie jest to normalne. Dziś rozebrałem zaparzacz - miał pęknięty pierścień na którym trzyma sie tryb, poza tym rozebrałem napęd- tez był przestawiony. Ustawiłem go wg. znaków - zrobił kilka kaw i znów przeskoczył. Jeszcze raz ustawiłem i wymieniłem microswitche i znów zrobił kilka kaw i znów przeskoczył. Tryby w napędzie nie są wytarte, zaparzać...
Pęknięty pierścień ABS na przednim przegubie.
Pęknięty pierścień ABS-u przy którymś kole.
Zacznij od pierścieni , może pęknięty lub zanieczyszczenia , później czujniki i ich połączenia na kostkach.
Może przegrzał ją. Odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Nie wiem dokładnie ale mógł również pierścień pękł. Bo chyba to ciecie i to przegrzanie prowadnicy było następstwem tych niedomagań. Pozdrawiam.
Pęknięty pierścień ABS po wymianie już nie świecą
Może pękł pierścień smarujący przy składaniu silnika.Jeżeli tak , to kompresje będziesz miał prawidłową. :|
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
Witam. Używam PBH 1050 ponad dwa lata, prywatnie, w domu. Sporo wykułem i wywierciłem. W trakcie obecnego remontu stwierdziłem brak obrotów przy wierceniu. Rozebrałem (śrubokręt krzyżak i kilka wkrętów). Ze środka wyjąłem pęknięty pierścień (sprzęgło). Nie ma części do tej młotowiertarki w handlu. Pozostaje dorobić ten element https://obrazki.elektroda.pl/9566318600_...
Bez przyczyny nie pękł.
Pęknięty pierścień na przegubie
Przyczyn może być kilka: 1. Jeżeli piła długo stała, zapchała się dysza w gaźniku, ewentualnie jakieś brudy w gaźniku, przewodach lub smoku. 2. Pęknięty pierścień uszczelniający (brak kompresji). 3. Rozregulowany zapłon.
Witam muszą być takie same dla wszystkich kół. W/g mnie masz uszkodzony pierścień enkodera od czujnika ABS lub sam czujnik w którymś kole. Maiłem takie same objawy i przyczyną był pęknięty pierścień enkodera (tzw. koło foniczne) Jeżeli informacja o prędkości jest różna dla poszczególnych kół, to po wykryciu przez ABS sygnału ze stycznika hamulca rozpoczyna...
A jaki był luz na zamku pierścieni? Może zbyt ciasno i po nagrzaniu mamy efekt.
Iskra jest. Mam jeszcze pytanie mam pęknięty pierścień (rozleciał się przy zdejmowaniu) jak go się dobiera, powiedzmy że tłok ma 34mm to pierścień ma też mieć 34mm czy więcej?
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, możliwe ze pękł pierścień lub wada w głowicy.
Niestety pękł pierścień lub nie wiem jak to nazywacie.... Olej dostawał się do komory spalania, świeca była cała zalana olejem
Na początek bym sprawdził kompresję czy jakiejś korozji i dziury nie ma na tłoku lub pękniętych pierścieni. 5 lat stania dużo może napaszkudzić.
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
Możliwe że może być pęknięty pierścień?
Sprawdź tacho miałem kiedyś pęknięty pierścień ferromagnetyczny na silniku i pralka zachowywała się podobnie.
Miałem praktycznie takie same objawy w Nissanie almera. U mnie był pęknięty pierścień ABS na przegubie. Pierścienie są z nierdzewki wciskane na stalowy przegub. Przegub rdzewieje i pęka pierścień.
Witam. Odkręć od skrzyni osłonę lewej półosi i zobacz czy nie pękł pierścień osadczy ustalający położenie koła koronkowego.
Spróbowałem spawania na mojej pralce i wygląda to bardzo dobrze i trwale. Użyję tej metody. Metoda super!! Jednak mam problem ponieważ pękł pierścień po którym pracuje simmering. Pierścień ma wymiary 25/30/15. Czy jest możliwość odkupienia tego pierścienia? Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/oferta/tuleja-tulejka...
Witam po rozebraniu silnika okazało się że pękł pierścień olejowy przerysował cylinder i koszta silniki nie opłacalne do naprawy ponieważ cylinder w nowych modelach jest zespolony z karterem.pozdrawiam
Najczęstszą przyczyną nie działania czujnika są zerwane, złamane przewody lub uszkodzony, pęknięty pierścień magnetyczny lub jego napęd (kły)
Najprawdopodobniej - jak już pisał "niutat" - przyczyna tkwi w w zużytych pierścieniach tłokowych, bądź też może być pęknięty pierścień uszczelniający(pierścienie ewentualnie), w wyniku czego powstaje tzw. przedmuch do komory silnika. Ale tak dla pocieszenia powiem że niejeden ciapek tak ma :)
(at)januszkutno Jestem ciekawy kto w skrzyni DP0 potrafił wymienić olej metodą dynamiczną i co ważniejsze jak to zrobił??? NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI!!!!! Co do problemu. Skoro ciśnienie skrzyni jest o połowę niższe niż żądane to albo jest uwalone coś w skrzyni ( pompa oleju, pęknięty jakiś pierścień i ciśnienie ucieka, itp... ) lub coś ze sterownikiem....
Dziękuję wszystkim za "pomoc", przyczyną dziwnego zachowania był pęknięty pierścień od czujnika ABS-u, wycieku płynu puki co nie zlokalizowałem. Zamykam.
Trzeba sprawdzić czy czasem nie jest pęknięty któryś z pierścieni (koronek) ABS lub czy nie są zbytnio skorodowane ząbki lub zdeformowane np. na skutek uderzenia. Czasami ABS potrafi też "głupieć" jak pierścienie są mocno zanieczyszczone. Poza problemem z pierścieniami, powodem takiego zachowania ABS mogą być nierównomiernie zużyte opony lub założone...
Do tego typu operacji służy normalny ściągacz dostępny w sklepie, jeśli dobrze rozumiem i chodzi o kosiarkę do trawy? Niestety wymiana pierścini przy silniku który goni olej odmą lub pali olej w dużych ilościach to najczęściej półśrodek a kosiarka po paru koszeniach wróci do poprzedniego stanu. Wyjątkiem jest pęknięty pierścień lub uszkodzenie mechaniczne.
Skrzynia zdemontowana, pękł pierścień na 10 małych kawałków które dostały się pomiędzy przekładki. Efektem tego jeden z koszy zawsze był załączony.
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
A ja tak to widzę, że bardziej prawdopodobną opcją jest np pęknięty pierścień... Ale na Twoim miejscu i tak oddał bym auto do mechanika...
Co z tego że po zdjęciu głowicy widzisz tłok i cylinder skoro nie widzisz pierścieni (widok tylko na denko tłoka). Musisz "odkorbić" tłok i go wyjąć żeby stwierdzić że jest pęknięty pierścień. Pęknięcie pierścienia to nie to samo co totalna rozp..... silnika. Od góry nic nie zobaczysz
Kolego, pęknięty pierścień zębaty na przegubach przednich w wyniku korozji. Wystarczy podnieść samochód, obracając kołem obserwować pierścień. Będzie widoczne pęknięcie.
Świece grzeją obie, też myślałem o tym żeby sprawdzić ciśnienie na tłokach. Czy może tak być, że na którymś tłoku jest pęknięty pierścień i na zimnym silniku ginie sprężanie?
Witam. Przy 6 atm. nie ma szans żeby silnik się odezwał. Minimum to 8 atm dla tych maszyn. Mógł Ci pęknąć pierścień przy składaniu.
olej wymieniany na wiosnę, nie dolewany, przewracać nie przewracałem. Próbowałem przepalić olej, ale bez skutku. Według mnie przyczyny mogą być trzy: uszczelka pod głowicą, pęknięty pierścień lub zużyta prowadnica zaworu, ale to prawie nowa kosiarka. Jak to sprawdzić bez rozbierania i czy mogą być jeszcze inne przyczyny? A może się mylę...
Witam Miałem to samo w swojej i był pęknięty pierścień ABS na osi. Pękniecie nie było widoczne bo było miedzy wgłębieniem a zębem. Jeśli ci czujnik poszedł to możliwe że pierścień też
Mam przyczynę - pęknięty pierścień na sworzniu od tłoczyska przekazujący ruch krzywki... normalnie się rozsypał i przez to ruch tłoka był o ok 15mm mniejszy. Na razie dzięki za pomoc ;)
sprawdzany na kompie ale nie wiem która a tne koszty w zwiazku z liczną ilością napraw auta w ostatnim okresie. Lampka poduszki się pali. Czyli wystarczy zdjąć poduche z kierownicy. Fachowiec który sprawdzał powiedział ze do wymiany poduszka ale nie która ale to samo mówił o abs-ie a okazało się ze był pęknięty pierścień abs-u.
Tłoka nie chciał bym wyciągać bo nie mam kanału, Chyba jednak będziesz musiał. Czort wie, czy nie pękł pierścień.
Jak leją wtryski to rośnie temp spalania, bardziej bym się skłaniał do tego, że pękł pierścień. Ewentualnie straciły sprężystość i nie uszczelniają komory, zwyczajnie się zahartowały.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
jechać jechał na zimnym i wsteczny był i wszystko ale piłował na jedynce do póki się nie zagrzał w tedy już zmieniał normalnie. Na komputerze wykazało bład elektrozaworu 1 i 4 przeczyszczenie nic nie dało więc został zmieniony zatarte też były zawory na płycie. Tak była rozpołowiona i wymieniony filter na półosi był pęknięty pierścień stożkowy też został...
Te skrzynie były dość delikatne i awaryjne. Prawdopodobnie obydwie mają tą samą usterkę - pęknięty/zakleszczony pierścień synchronizatora.
Wykonaj próbę olejową podczas pomiaru ciśnienia w tych słabszych cylindrach . Będziesz miał odpowiedź czy powodem słabej kompresji są nieszczelne zawory czy to wina zapieczonych lub pękniętych pierścieni tłokowych .
Zdejmij korek ze ze zbiornika i wtedy odpal silnik, czy na świecy pojawia się iskra zaraz po tym jak ci zgaśnie, wykręć wtedy i zobacz. a kompresja ok Czyli ile bar? Sprawdzałeś czy nie pękł pierścień na tłoku ?
Aktualnie mam 2 kosy NAC'a, jedna ma ~4lata a druga 2 lata. Ta starsza przez ostatni rok nie przekosiła dłużej jak 1h bez awarii, jak nie chce zapalić, to urwie się linka, to pęknie sprężyna startera, to gaśnie, to nie ma iskry i tak w kółko. Co z tego że części za pół darmo jak nie ma i tak czym robić. Drugiego Nac'a kupiłem 2 lata temu w popularnym...
No a jestes pewien że np nie pękł pierścień, albo że np nie był lekko podrdzewiały na pierścieniach i nie podrapał gładzi cylindrów? Autko będzie śmigało...ale nigdy nie wiesz kiedy padnie, albo zacznie brac olej... Ja nie chcę do tego doprowadzić bo znam takie przypadki. Sam w rodzinie miałem oszczędnego który odpalał samochód raz na miesiąc i w dieslu...
Kosiarka była uruchomiona i w pewnym momencie słychać było jakiś zgrzyt i kosiarka zgasła. Nie można jej już uruchomić. Gdy ciągnę za linkę rozruchową to nie czuję żadnego oporu. Jakby w ogóle nie było kompresji. Nie wiem co powinienem w pierwszej kolejności sprawdzić. Do serwisu mam daleko. Podejrzewam, ze mógł pęknąć pierścień, ale nie za bardzo się...
Rozdzielacze zostały rozebrane górny oraz dolny te z tyłu zauważyłem ze górny rozdzielacz zasilany jest z dużej pompy przy skrzyni biegów a dolny z pompy pod alternatorem. Rozdzielacze po demontażu zaworów (tłoczków) wyglądają w porządku. Na środkowej sekcji dolnego rozdzielacza był pęknięty pierścień seger tłoczek był wypchnięty do góry, założyłem...
Przepraszam że dopiero teraz odpisuje choć problem rozwiązałem dosyć dawno. Problemem był pęknięty pierścień Enkodera na prawym przegubie. To pęknięcie powodowało że czujnik ABS źle odczytywał prędkość prawego koła. Wymieniłem owy pierścień na nowy i ABS chodzi bez najmniejszego zarzutu.
Cześć wszystkim, tak jak mówiłem,że odezwę się jak wybadam problem.a więc pęknięty pierścień powodował problem. wyleczyłem ursuska i pali na tyk.wymiana pierścieni,frezowanie gniazd zaworów,wymiana zaworów, planowanie głowicy itp.,pomogło i go wyleczyło,pozdrawiam wszystkich co pomagali. Nie wiem tylko o co chodzi, bo teraz przez filtr powietrza wydobywa...
Witam, jak w temacie , mam pęknięty pierścień ABS w Opel Meriva (rok2003 , 1,6 16V) . Chciałem kupić sam pierścień , w sklepie powiedzieli mi że jest on nieodłączną częścią przegubu . Mam pytanie czy jest to prawda ? Drugie pytanie czy można taki pierścień naprawić przez umiejętne zespawanie ( słyszałem taką opinię ) ? Proszę o poradę .
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
najpierw nalej sobie nafty przez otwory po świecach, tzn ustaw tłoki mniej-więcej na równo i nalej nafty/płukanki (to to samo) do pełna i zostaw na noc/na weekend najlepiej) potem pojudłaj rozrusznikiem żeby wychlupać resztę jeśli coś tam jeszcze zostało (wątpię, ale zawsze tak trzeba zrobić!), dolej z 0.5l tej nafty jeszcze do oleju i odpal niech pochodzi...
30 at to chyba nawet te co z ursusa wychodziły tyle nie miały, Ciśnienie jak jest poniżej 15 to można się martwić, jak jest 20 to jest good Podejrzewam że u kolegi mógł pęknąć pierścień, i jak się źle zatnie, to wtedy nie ruszy.
Być może że kosząc trawnik dałeś w palnik tak mocno tej kosiarce że pękł pierścień ale wtedy silnik kopcił by a spaliny chwytały za gardło, a nic takiego tu nie piszesz. Sprawdz czy olej nie wycieka na uszczelnieniu wału od strony noża.
VW Golf 4 2000r - bardzo dużo bierze oleju. Przyczyna? Dodam, że silnik po generalnym remoncie i szlifie. Przejechane 5000km. Teraz bierze 2 litry oleju na 300 km - pierścień pękł? (Brak wycieków)
Ty to masz wymagania, prędzej będzie namierzyć Świętego Mikołaja na biegunie niż znaleźć te dane do Chińczyka. Silnik to 186FA, problemem jest pęknięty tłok w bardzo ciekawy sposób, bo na pierścieniach poprzecznie i tu następuje dociekanie, bo generator ma 181 godzin roboczych, tam nie ma problemu z doszczelnieniem. Celowo nie pisałem dlaczego i po...
witam dopisze dla informacji dla innych którzy mogą mieć kiedyś podobny przypadek, ja co prawda poszedłem na całość przełożyłem elektrykę i silnik, auto śmiga aczkolwiek jak rozebrałem silnik na części żeby go na złom wywieść to znalazłem 100% problem całej naprawy!!! był pęknięty pierścień na wale korbowym pod czujnikiem wału korbowego, mało ze się...
WN (wysokiego napięcia ?) czyli przewód od świecy ? Silnik się dobrze rozgrzał i mógł pęknąć pierścień. Kompresja nie wiem jak tam jest bo nie mam jak zmierzyć a palec odbija... A spalanie oleju to nie wiem. Kopcić nie kopci a stan oleju się nie zmniejsza.
Dziękuję za porady, zaworki udało się rozebrać. Lekko i ostrożnie opukałem nakrętki żeby zastały gwint puścił i dało się już bezproblemowo odkręcić. Rozbierałem bo nie wiem ile czasu on stał nieużywany a zawory przepuszczały przy kręceniu. Okazało się, że była lekka korozja na płytkach. Zawór ssący już pracuje prawidłowo, na wydechowym mam lekką nieszczelność,...
Dwie hs11 spokojnie dają rade przy malowaniu u mnie dwie kręcą się na 1400 obr i powietrza nie brakuje z tym ze pracują cały czas bez przerwy U mnie własnie hs11 wypluła łożysko na korbowodzie ale dlatego że podkładka lub pierścień zabezpieczający pękł- dlaczego-nikt nie wie
Witam Mam problem z odpalaniem samochodu,po włożeniu kluczyka nie chce zgasnąć czerwona lampka tylko zaczyna mrugać z większą częstotliwością (a czasami w ogóle nie chce zgasnąć) po kilku próbach wkładania kluczyka udaje mi się zgasić kontrolkę i odpala. Muszę dodać że zaczęło się to dziać jak powstał problem z ABS(pęknięty pierścień ABS) pali się kontrolka...
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Temat rozwiązany okazało się ,że był pęknięty pierwszy pierścień . Kupiłem nowe pierścienie wszystko złożyłem i Ogarek śmiga jak nowy.
Witam. Czytając posty autora jestem pełen uśmiechu widząc podejście i teksty typu "Sonda chyba sprawna bo check engine się świeci" :-D :-D Następna odpowiedź będzie brzmieć "kontrolka check engine zgasła bo wspawałem katalizator". Teraz poważnie. Co do przeglądu to na 99% przejdzie przegląd ponieważ to benzyna i kopcić raczej nie będzie nawet bez katalizatora...
Problem pewnie rozwiązany ale wygląda na to że oś z której zsunie się sprzęgło wpada do środka. Trzeba rozkręcić obudowę wepchnąć do oporu z dołu tę oś na miejsce (wyjdzie około centymetra) i w tej pozycji wcisnąć na tę oś sprzęgło ponownie. ... Mam identyczny problem z tym sprzętem (w sumie mój ma już swoje lata - rok zakupu 1998 :-? ). Czy rzeczywiście...
pęknięty pierścień tłoku pęknięty pierścień tłok pęknięty pierścień naprawa
naprawa sprężarka lodówka bosch seicento klema pralka bosch produkowana rosji
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Kod błędu 04637-09 w pojazdach MAN: przyczyny i diagnostyka Podświetlenie radia gaśnie w Ford Focus MK2