Lub z blokiem. Ale najpierw test CO2 bo być może jest po prostu zapowietrzony. I wymiana zbiorniczka wyrównawczego razem z korkiem
wentylatory się włączają a jesli chodzi o olej to jest wpoządku to nie uszczelka Dodano po 2 miałem kieys juz taki problem jak miałem pęknięty zbiorniczek wyrównawczy ale wtedy gotowało sie w nim i w chodnicy ale temperatura była ok a teraz jest tak że temperatura dochodzi do końca do H Dodano po 2 sorki za te pozjadane literki ale mam starego lapka...
witam, od miesiąca mam nowy piec gazowy dwufunkcyjny. Wcześniejszy był zamontowany pod obieg otwarty. Teraźniejszy już działa na obiegu zamkniętym i tu pojawia się problem. Po obiegu otwartym pozostał mi zbiornik wyrównawczy. Po kilku dniach eksploatacji nowego pieca zbiornik dostał pęknięcia na spoinie. Co robić bo nie mam póki co kasy na usunięcie...
Przyczyną był zaworek bezpieczeństwa w korku zbiorniczka wyrównawczego, korek zrobiłem zbiorniczek skliłem poksiliną,auto odpowietrzyłem i autko chula że cho cho dzięki wszystkim za pomoc.
Witam mam do Was pytanie gdzie mogę kupić najlepiej taki sam zbiornik wyrównawczy, szukam po aukcjach itd i nie mogę znaleźć, mam tyle podłączeń w nim i ciężko cokolwiek nawet podobnego znaleźć. Ma z 50cm ale nie wiem ile litrów.
Witam, zaczął przeciekać zbiornik wyrównawczy w instalacji otwartej. Instalacja przy piecu ma z 17 lat ale zbiornik z 50. Był jeszcze przy starym piecu węglowym. Chciałbym go wymienić ale te dostępne mają inaczej rozmieszczone wejścia wody i odpowietrzacz. W tym moim starym wejście 2 rur z instalacji jest w jednym miejscu od dołu obok siebie i odpowietrzacz...
Witam, w ostatnim tygodniu miałem awarie, pęknięty wąż który idzie do parownika gazu. Wężyk wymieniłem na miejscu zalałem układ i wróciłem do domu. Następnie zrobiłem mu płukankę całego układu, zalałem nowym płynem i przejechałem około 10km po czym odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i płyn bardzo szybko "wrócił" pod korek. Poczytałem forum i znalazłem...
Witam, Przedstawiam historię pewnego samochodu i bardzo proszę o pomoc w kwestii jakichkolwiek uwag mogących mieć wpływ na istniejącą sytuację. Problem dotyczy samochodu: - Opel Insignia 1.6 turbo, benzyna, moc 180 KM. silnik A16LET rok prod. 2010. - samochód po raz pierwszy trafił do warsztatu 07.10.13 na standartowy przegląd po 120000 km. i z rzeczy...
Mam takie cudo i w serwisówce jest wyraźnie napisane że układ sam się odpowietrza przez zbiorniczek wyrównawczy i tak było u mnie, postaw go odpal niech złapie tak aby było powyżej 90 na blacie i dolewaj do poziomu kalt na zbiorniczku, jak masz fontannę lub wywala wodę to niestety uszczelka pod głowicą, głowica pęknięta lub blok pęknięty bo u mnie lekko...
Częstą przyczyną jest pęknięty zbiorniczek wyrównawczego pęknięcie często jest z dołu nie szukaj dziury tylko przebarwień (zdemontuj zbiorniczek czas ok. 1 min) Jeżeli nie masz pewności co do uszcz.głow.to spr. chłodziwo na zawartość spalin metoda 100% (tylko warsztat )i nie masz żadnej rozbiórki.
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Witam, Z podobnym problemem spotkałem się w Polonezie z 97 roku, wtrysk jednopunktowy Boscha, chłodnica także z dwoma czujnikami. Objawy były takie, że podczas upałów grzał się niesamowicie (od ciśnienia pękł zbiorniczek wyrównawczy i nagrzewnica puściła). Podejrzewałem pompę wodną lecz źródłem problemów okazał się termostat. Zablokował się w pozycji...
Nidy nie otwieraj korka na gorącym silniku!!! Jeżeli by się pieniło to byś zauważył w zbiorniczku wyrównawczym. Przyczyną ubytku lub pienienia, i przegrzewania się silnika mogła by być pęknięta uszczelka pod głowicą. Ale lepiej żeby nie. Jeżeli się nie pieni to jakie dalsze przyczyny gorącego silnika mogą być ? Poczekajmy może ktoś jeszcze coś na ten...
Koledzy mam problem a dokładnie mój brat, chodzi o to że w jego BMW pękł mu zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzenia,moja pierwsza diagnoza CIŚNIENIE w układzie, ale skąd???? Zauważyłem również że zarówno na bagnecie jak i w zbiorniczku wyrównawczym jest tzw; śmietana:D I moje pytanie czy to uszczelka???
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
https://filmy.elektroda.pl/14_1717530950... Niestety tuleja na 4 cylindrze leci woda przez noc prawie caly zbiorniczek wyrównawczy się opróżnił. Albo przeżarta albo pękła
A może plastik pękł a nie waż ? Z takim wężem nie żadnego problemu gdzie ty szukasz?
Problemem okazał się... pęknięty blok silnika, z tego co widziałem przypadłość dość popularna w tych silnikach.
jezeli by miał uszczelke pod głowicą lub mikro pękniecie to by mu wyrzucało płyn przez zbiorniczek wyrównawczy ja stawiam na nagrzewnice
Witam. Ubytki płynu chłodniczego mogą być z trójników łączących nagrzewnice z parownikiem i zapowietrzyła się nagrzewnica z braku płynu chłodniczego lub z powrotnego węża do zbiorniczka wyrównawczego pękniecie przewodu lub poluzowanie jego zacisku np.(opaski)
uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Pęknięta głowica to właśnie CO2 w układzie.
Może niech ktoś jeszcze się wypowie ale mi to wygląda na pękniętą głowice. Jaki był powód wymiany uszczelki?
Wątpię abyś zrobił 50km bez płynu chłodniczego! A do tego wskaźnik pokazywał prawidłową wartość. Może cały płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?
Tak, może to być pęknięty wymiennik ciepła. Wpisz pojemność swojego silnika i znajdziesz. W gorszym wypadku jest do wymiany uszczelka pod głowicą
Witam. Jak silnik jest uruchomiony z odkręconym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego to czy poziom płynu się podnosi od razu po uruchomieniu? być może pękła któraś tuleja cylindra miałem kiedyś taki przypadek...
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Jakie normalne ciśnienie panuje w układzie chłodzenia w yamasze aerox? Co może być powodem zbyt dużego ciśnienia, ponieważ bylem zmuszony kupić nowy zbiorniczek wyrównawczy ponieważ stary pękł, na początku myślałem że pękł od wstrząsów ale po wymianie wysadziło mi jeden z przewodów układu chłodzenia i cały płyn wyciekł. Dodam jeszcze że po odpaleniu...
witam! mam problem z ogrzewaniem w dafie 105 model climatronic, za czne od tego że miałem awarie w drodze pękł mi wąż od zbiorniczka wyrównawczego i wyciekło ok 15l płynu ,awaria została usunięta płyn dolany na początku wszystko działało poprawnie ale z czasem coraz słabiej grzał aż przestał grzać. termostat trzyma równo płyn nie przedostaje sie do...
Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź dokładnie oring, który jest w korku. Mógł się zsunąć lub pęknąć.
Jak będzie zakręcone - coś musi pęknąć. Ano nie! Korek ma w sobie zawór ciśnieniowy. Utrzymuje on nieco wyższe ciśnienie, niż atmosferyczne i przez to woda może zagrzać się do temperatury wyższej, niż 100°C bez zagotowania.
Maglownica stukała. Wystarczyło podkręcić kierownica na postoju (takie szarpniecia lewo-prawo). O chlodnicę nie miałem pretensji. Uznałem że skoro padła tam, to pewnie właśnie padła by mi podczas jazdy. Nie wiem dlaczego piszesz jakbym uważał inaczej. Co do wycieku - wyciek przy łączeniu króćca do bloku silnika. Jeden wymienił króciec i dał jakąś -...
Jeśli tak samo dymił na biało wcześniej i tak samo dymi bezpośrednio po założeniu nowej uszczelki(nawet bez planowania głowicy)pęknięta głowica lub blok. Zalej płyn chłodzący do pełna zbiorniczka wyrównawczego i nie zakręcając korka na ciepłym silniku sprawdż czy nie wydostają się tamtędy pęcherzyki spalin.
Wszyscy, którzy macie Daf-y z 2010-13 roku i zbiera się kompresja, ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym to nie ma wuja we wsi aby powodem tego nie była opadnięta lub pęknięta tuleja na wskutek kawitacji-wypadania cząstek żeliwa w obrębie gniazd cylindrowych pod kołnierzem tulei. Jest to wada tych bloków. W starszych modelach może być opadnięta tuleja...
A pęknięta uszczelka tłumaczyła dostawanie się oleju do płynu. No sam sobie odpowiedziałeś :) Masz zapewne "masło" w zbiorniczku wyrównawczym a jako, że to nie zima to zapewne uszczelka.
Pewnie pęknięta głowica , jeżeli tuleje to mokre nie pływające a uszkodzona uszczelka pod tuleją cylindra spowoduje przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju .
Po pierwsze na desce rozdzielczej masz wskaźnik temperatury a nie termometr. Po drugie silnik diesla ma większą sprawność niż benzyniak a także dużo większy tzw płaszcz wodny, przez to wolniej się nagrzewa. Po trzecie jazda na krótkich dystansach powoduje nie osiąganie przez silnik temp nominalnej, dlstego nie przegrzewasz go. Po czwarte, pomiar temp...
No i tak, cylinderki wymieniłem, założyłem nowe szczęki, bębny, sprężynki, samoregulatory też wymienilem na nowe bo stare były zablokowane na amen i nie spełniały swojej roli (przez to nie było wcale ręcznego). Wszystko poskładane, wziąłem się za odpowietrzanie hamulców, a tu zonk - pękł mi przewód przy prawym tylnym kole. Niestety wyrzygało sporo płynu,...
Ale tak na wszelki wypadek sprawdź poziom oleju zapewne masz wodę w oleju chłodniczkę łatwo sprawdzić kompresorem.Jeśli chłodniczka jest ok to uszczelka pod głowica,w najgorszym przypadku pękła głowica.Jazda z takim uszkodzeniem doprowadzi do zatarcia silnika.
Witam, pękł mi ostatnio zbiorniczek wyrównawczy płynu, kupiłem nowy, wymieniłem. Okazuje się, że teraz ubywa płynu. Auto nie zostawia śladów, zeby coś kapało, itp. Ponad to: -termostat trzyma 85-90stopni -kompresja na każdym cylindrze ok.16bar -robiony test na uszczelke glowicy (płyn sie nie zabarwił, czyli niby ok.) -nie dymi -nie ma masła pod korkiem...
Nie masz się co martwić uszczelką (Ja jeździłem do momentu, aż mi się piana zaczęła zbierać w zbiorniczku wyrównawczym i oczywiście płyn chłodniczy znikał) mam podobny silnik w passacie b3, stawiam również na trójnik, mój również pękł i lało się po bloku (Po wymianie uszczelki)
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Przepraszam jeśli nie właściwy dział i proszę o przeniesienie w odpowiedni. Mianowicie kupię zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego do tego modelu, stary po prostu nie wytrzymał szlifu i pękł model zx6r tak zwany J1 rok 2000 pojemność 600. Pozdrawiam! Dodano po 18 Powiem tak , stary został naprawionu bo czas gonił. Najpierw zalane super glu a na...
Proponowałbym na początek sprawdzić szczelność układu chłodzenia i zmierzyć szczelność cylindrów (nie mylić z ciśnieniem). Pomiar wykonać przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Szczelność i poziom w zbiorniczku obserwować przez co najmniej kilka minut na każdym cylindrze. W Twoim przypadku może być uszkodzona uszczelka głowicy pomiędzy cylindrem a...
Tak 0 wycieków. Nic nie ma w zbiorniczku wyrównawczym. Przy temperaturze -20 Ostatnio miałem przykrytą chłodnicę kartonem i niestety nie wiem z jakiej racji pękł mi przewód. Czyżby za wysokie ciśnienie ? Czy może jakaś inna usterka? Podejrzewam że może mieć to coś wspólnego z uszczelką pod głowicą.
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
któraś z tulei cylindra może być pęknięta i przez nią płyn dostaje się do komory spalania i z tego ten biały dym... Trop dobry , tylko mało prawdopodobne aby płyn był zasysany do cylindra . W cylindrze jest większe ciśnienie podczas sprężania i spalania , niż płynu w chłodnicy i tak ja piszesz , węże robią się twarde , ew, bąblowanie w zbiorniczku...
Witam!! Kolejny problem z moim autkiem :cry: . Gdy silnik trochę po pracuje na wolnych obrotach, płyn chłodniczy zaczyna bulgotać, wentylator nie załącza się. Wiadomo jutro zacznę od sprawdzenia wentylatora, ale co sprawdzić jeszcze. Czytałem, że to oznacza pękniętą uszczelkę pod głowicą/samą głowicę. Ale zanim przyjmę do siebie ten czarny scenariusz...
Głowica była sprawdzana, w specjalnej firmie, która tym się zajmuję, powiedzieli że jest szczelna. Test na CO był robiony i wyszedł negatywny, na zimnym silniku nie wyrzuca płynu, tylko na rozgrzanym. Po zgaszeniu silnika słychać bulgotanie. U mnie aquatarder jest z przodu silnika, czy może być w tym problem? Głowica znów została zdjęta, czy może być...
Być może te drugie, ja miałem awarię, pękł przewód i po wymianie trzeba było zalać układ i dać mu się odpowietrzyć. Czyli więcej płynu, którego auto nie chciało ustabilizować w połowie zbiorniczka. Korek ze trzy razy upuszczał go zbyt wiele schodząc poniżej minimum. Przemycie i przedmuchanie korka poprawiło tą sytuację.
Witam Mam problem z płynem chłodniczym i zbioriczkiem wyrównawczym w moim CC a mianowicie około rok lub 2 temu był wymieniany zbiorniczek wyrównawczy na nowy mimo wszystko płynu chłodzącego zawsze jest w moim samochodzie na minimum, gdy tylko doleje po jakims czasie płyn znajduję sie ponizej minimum. Jednak zauważyłem na zbiorniczku pęknięcie przy górnej...
zbiorniczek pęknięty korek zbiorniczek wyrównawczy czujnik zbiorniczek wyrównawczy
schemat generator turbina wiatrowy mondeo przewody termistor drukarka
siemens pralka instrukcja programator tango
Uszczelnianie krućca ssącego w Oleo-Mac 937 Jak wyłączyć tryb demo w telefonie Panasonic?