A może czujnik w zbiorniczku wyrównawczym?
Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
Siłownik sprzęgła w opticruise z pedałem sprzęgła niema żadnego czujnika (siłownik jest taki sam jak w manualu ), więc siłownika nie kalibruje się, jest tylko czujnik d60 pod pedałem sprzęgła który komunikuje się z koordynatorem ( czy czujnik można skalibrować ,nie wiem ). Komunikat niski stan płynu chłodniczego , możliwe przyczyny usterki -problem...
ew. zakamienione elektrody czujnika w zbiorniczku wyrównawczym - odłaczenie wtyczki nic nie pokaże bo nawet z wtyczką płyn chłodzący na takich elektrodach nie zwiera obwodu - czyszczenie elektrod czujnika lub wymiana zbiorniczka wyrównawczego.
ja już napisałem, ale mogę powtórzyć za zapalenie tej kontrolki odpowiadają dwa czujniki czujnik temp silnika (nie ważne ilo pinowy 2 czy 4) jeden pin zawsze do wskaźnika a drugi pin działa jak przełącznik i zwiera do masy zapalając kontrolkę, drugi czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym i on zapali nam kontrolkę w przypadku niskiego stanu płynu chłodzącego.
Uszkodzony czujnik w zbiorniczku wyrównawczym.
ZBR 00111-10 masz problem z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego silnika w zbiorniczku wyrównawczym - przerwa w obwodzie.
powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
Czy ktoś ma możliwość poratowania jakimś schematem tej wiązki miedzy modułem SCR a CAN?? Czy na tej samej wiązce są również czujniki: na zbiorniczku wyrównawczym i na filtrze powietrza?? Wyświetla mi się błąd FR 3130 i wymiana obydwu czujników nie przyniosła efektu. Podejrzewam zatem że czeka mnie prucie wiązki.
Pan nie słyszał o czujnikach dwu obwodowych ? W odniesieniu do czego, tego czujnika w zbiorniczku wyrównawczym czy czujnika w króćcu przy bloku silnika od strony przegrody? Jak tego drugiego, to: ...jest czujnik od strony przegrody, ale widziałem tam tylko 2 przewody... Poza tym podłączenie czujnika w zbiorniczku wyrównawczym też jest 2-przewodowe....
A na jakiej zasadzie działa ten czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym? Mam czujnik od dołu, ale nie działa. W zbiorniczku od spryskiwania szyby jest pływaczek z magnesem i halotron tutaj pływaka nie widzę.
Niestety Francuzi nie wpadli na pomysł zastosowania czujnika poziomu płynu chłodniczego , można by wymienić zbiorniczek wyrównawczy np na taki z vw bo one mają czujnik małej ilości płynu i dorobić kontrolkę w kabinie . Albo prostsze rozwiązanie kupić uniwersalny wskaźnik temperatury silnika i założyć , ew jakiś prosty interfejs diagnostyczny z aplikacją...
Wymieniłem czujnik na zbiorniczku wyrównawczym chłodziwa. Problem bez zmian. Ktoś ma pomysł co błędnie steruje wiatrakami ?
Nie odłączyłeś przypadkiem przewodu od czujnika w zbiorniczku wyrównawczym? Ogólnie to sprawdź: - ilość płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - podłączenie czujnika - czujnik - wiązkę
takim czujnikiem moze byc fotokomorka led +fototranzystor , nie ma to znaczenia czy plyn jest bezbarwny czy zabarwiony , przy bezbarwnyp plynie wiazka swiatla jest mocno oslabiona poprzez zmiane wspolczynnika zalamania swiatla -soczewka diody led praktycznie nie pracuje i oswietlenie fototranzystora kilka razy spada, potem tylko jakis czujnik/kontrolka...
zostaw tablicę w spokoju, przyczyną takich efektów jest zarastanie osadem samego czujnika w zbiorniczku wyrównawczym, trzeba go wyskrobać albo jeśli masz zbiorniczek z wtopionym na stałe czujnikiem to jeśli będzie ciężko z czyszczeniem trzeba będzie wymienić cały zbiorniczek wyrównawczy.
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą. Tylko że czujnik występuje osobno a nie ze zbiorniczkiem wyrównawczym :) I obstawiam że uszkodzony dawałby błąd. Dodano po 1 Zwracam honor. Faktycznie,zbiorniczek jest z czujnikiem...
za tą kontrolkę odpowiada czujnik w zbiorniczku wyrównawczym... albo kostka nie siedzi na miejscu albo elektrody w zbiorniczku są pokryte nalotem...
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
Witam, który czujnik odpowiada za wskazania temperatury w zegarach. U mnie wskaźnik temp cieczy przestał wskazywać. Wydaje mi się, że będzie to czujnik w zbiorniczku wyrównawczym, ale pewności nie mam. Jak mogę go sprawdzić. Pozdrawiam
moze masz wypiety czujnik w zbiorniczku wyrównawczym
Prawdopodobnie czujnik w zbiorniczku wyrównawczym był brudny bo gdy go opłukałem wodą wszystko wróciło do normy.
Witam. Jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym? Jeżeli jest to masz zasyfiony płyn i wyłapało to tym czujnikiem. Nie rzadko powodem jest padająca uszczelka pod głowicą. To ona generuje te zabrudzenia. Dodam że często po wszelkich już naprawach dalej z układu wytraca się ten brud i dalej jest problem z czujnikiem. Pozdrawiam.
Możesz napisać, skąd ecu bierze info, kiedy ma włączyć wentylator chłodnicy i co to jest za czujnik przy chłodnicy, o którym pisze autor postu. Z czujnika temperatury cieczy chłodzącej, znajduje się w okolicach termostatu. Sygnał pobierany jest do komputera silnika i odpowiednio obrabiany. Gdy wartość z czujnika zgodzi się z wartością zapisaną w pamięci...
Problem polega na tym że auto podczas jazdy wyskakuje błąd za wysoka temperatura chłodnicy i auto gaśnie po wyłączeniu stacyjki w uruchomieniu odpala. Po wymianie czujnika temperatury wody,termostat, https://obrazki.elektroda.pl/1674651400_... czujnik zbiorniczka wyrównawczego, nowy płyn, nowe świece, nowy olej, wyskoczyły błędy p0100...
Zbiorniczek płynu chłodniczego do wymieny Może lepiej byłoby najpierw sprawdzić ciągłość przewodu od czujnika w zbiorniczku wyrównawczym do licznika i przewód masowy do w/w czujnika a póżniej dopiero decydować o jego wymianie?
jeżeli jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym to należało by sprawdzić. Czujnik (ten nowy) z tych tanich z dolnej półki czy coś dobrego bo kilka razy trafiłem że te tanie zaraz po założeniu dawały błędne wskazania (co ciekawe tylko w VW audi)
No tak nie dodałem najważniejszego jest to golf 3 z 95 roku. I jedynym co zauważyłem jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym. Zegar od temperatury pokazuje normalna wartość tak jak na starym liczniku VDO.
instalacja elektryczna czujnika temp lub w zbiorniczku wyrównawczym..
Moje 2.0 HDI 90 km (RHY), ma czujnik 3 przewodowy, a czarna kostka na zbiorniczku wyrównawczym to czujnik poziomu płynu. Zobacz czy gdzieś nie masz w chłodnicy dodatkowego czujnika.
Sprawdź jeszcze dokąd wędrują te wa przewody wtyczki czujnika. Może tak dowiemy się, co tam dorabiano. Po odpięciu wtyczki coś nie działa? - (wskaźnik temperatury, wentylator chłodnicy, wskaźnik poziomu płynu) Masz w zbiorniczku wyrównawczym czujnik poziomu płynu?
Czujnik poziomu cieczy łatwiej założyć;-)
Dopiero co rozwiązałem 1 problem i już pojawił się kolejny. Berlingo 1.9 dw8b 2001r bez klimy Tym razem po włączeniu zapłonu od razu zapinają się wentylatory. Trochę pogrzebałem pod atrapa i okazało się że poprzedni właściciel mądral pospinał wszystko na krotko, bez kostek, ale suma sumaru działało dobrze. Czujnik temperatury płynu działa i wskazuje...
wyczyścić elektrody czujnika poziomu cieczy w zbiorniczku wyrównawczym lub go wymienić
w tym modelu to musisz zaczać od wszystkich bezpieczników.zależy tez jaki masz model sprężarki.a czujnik ciśnienia jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym na przewodzie cieczowym.jeżeli presostat jest dobry i jest ciśnienie powyzej 4bar to powinien być zwarty.jeżeli jest rozwarty to do wymiany.
Mam schemat licznika. Jest tak - zasilania czujników i ich "powrót" wszystko zamyka się w obrębie licznika. Dziś zmierzyłem napięcie na wtyczce czujnika poziomu cieczy w zbiorniczku wyrównawczym i na jednym pinie było 12 V. Z tego co mi wiadomo to te czujniki zasilane są z 5 V. Co do mas - wszystko ładnie działa, ale wiadomo sprawdzić trzeba.
do kolegi maxshar włącznik tepm. jest na podszybiu od strony kierowcy. Dobrze jest wyciągnąć ścianką tak jak byś chciał wymienić filtr kabinowy, a czujnik jest na wysokości zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli nie jesteś pewien czy czujnik jest sprawny to wypnij go i połącz styki zworką tak jak by czujnik był zwarty we wtyczce. Po włączeniu silnika piec...
O ile dobrze pamiętam, to Zafira, w silniku 1.8, posiada czujnik poziomu oleju. Jeśli fizycznie go tam nie ma to najprawdopodobniej ktoś go zdemontował a przewody od niego zwarł, Komunikat ten nie zapisywał się trwale w sterowniku a zanikał po uzupełnieniu stanu oleju. Czujnik poziomu płynu chłodzącego jest w zbiorniczku wyrównawczym pod spodem.
Zbiorniczek wyrównawczy płynu do wymiany , znany i stary temat w polo 9N. Elektrody czujnika pokryły się osadem i czujnik zgłasza brak płynu. Standard.
Witam, check się nie świeci bo może taśma wyświetlacza nie łączy. Do błędów silnika jest check przy zegarach. Spróbuj zmostkować i rozmostkować wtyczkę do czujnika płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Przy niskim poziomie check ma się palić i być wyświetlony komunikat.
Witam, komunikat ten oznacza niski stan płynu chłodzącego. Jeśli płyn jest i nie ubywa, to w 99% uszkodzony jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym. W komputerze pokładowym przyczyną zaniku znaków jest częściowy brak styku między taśmą a wyświetlaczem. Ja to naprawiam przeciągając gorącą lutownicą z cienkim grotem w miejscu styku. Uprzednio przykładam...
Niebieski jest do pomiaru temperatury dla sterownika silnika czarny dla wskaźnika na desce Skontroluj czy masz czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym i czy nie masz mało płynu
Czujnik ciśnienia klimatyzacji.
Czujnik poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Czytałem na innym forum że przyczyną pokazywanie tego błędu okazało się uszkodzenie nie tego czujnika tylko czujnik położenia wału korbowego. Czy to możliwe.
Obok wlewu oleju do silnika, pod rurą powietrza co idzie z przepływki do turbo masz białą nalepkę na osłonie paska rozrządu (tę białą nalepkę widać na Twojej fotce) - odczytaj z niej symbol silnika - przynajmniej będzie wiadomo czym jeździsz. Zgadza się T5 , tam jest turbo z wastegate a N75 jest zaraz pod N18 z przodu nad zbiorniczkiem wyrównawczym...
Sorry za wykopaliska ale dla używających jeszcze tego piecyka istotne - może to być tez awaria czujnika minimalnego ciśnienia wody - jest z prawej strony za komorą spalania na dojściu do zbiorniczka wyrównawczego. Czujnik jest podłączony w szereg z czujnikiem ciągu a w instrukcj ani na schemacie nie ma o tym informacji (jest tylko o awarii czujnika...
Hejka. Ja mam 87 rocznik i miałem to samo. Jeżeli z płynem wszystko wporzo - u mnie tak było to musisz mieć zabrudzone elektrody czujnika poziomu albo przerwe w "kabelkach". Przerwa się robi przy wtyczce na czujnik poziomu w zbiorniczku wyrównawczym - wtedy będzie mrugać. A jeżeli nie to to sprawdź czy nie masz twardych węży przy chodzącym motorze i...
Odłącz kostkę od czujnika, która jest na dole zbiorniczka. Zewrzyjmy styki w kostce i sprawdź czy kontrolka zgaśnie. Jeśli tak to do wymiany masz zbiorniczek wyrównawczy, w którym zintegrowany jest czujnik (są to dwa druciki zatopione w plastiku). Jeśli kontrolka nie zgaśnie to problem leży po stronie instalacji. Pozdrawiam
Odlacz wtyczke od czujnika. Podejrzewam ze to jest zwykly czujnik z kontaktronem i magnesem. Jak jest za malo cieczy to banka z powietrzem idzie w dol i magnes zalacza kontaktron ktory przewodzi prad. Jezeli jest cieczy ok to banka jest u gory i kontaktron rozlaczony. No chyba ze jest tam jakis bardziej skomplikowany czujnik ale watpie. Odepnij wtyczke...
miałem V6 w MKI- czujnik był w okolicach zbiorniczka wyrównawczego. tylko w 1,8TD nie było czujnika ciśnienia wspomagania, ale że ST220 to wnioskuję że mówimy o Mondeo MKIII i tutaj w dieslach też chyba były. Jeżeli to nie czujnik, a reszta stafu uznana jest za sprawną to jednak bym szukał nadal nieszczelności- trochę wężyków jednak tam jest którymi...
Witam, posiadam samochód bez czujnika poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Chciałbym wiedzieć gdy poziom płynu się obniży. Załóżmy, że kupię czujnik od Audi A2 od poziomu spryskiwaczy. Z czym go połączyć, aby mieć sygnał np dźwiękowy? -Jakiś brzęczyk w momencie gdy płynu będzie zbyt mało. Pozdr Robert
A nikt nie wpadł na to, żeby sprawdzić czujnik albo chociaż włożyć palec do zbiorniczka wyrównawczego?
u mnie jest podobnie jak i u lukasz396 , czasem mruga ta kontrolka , odłączałem czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym i nic, jest tak samo. Czasem przestaje mrugać jak płyn chłodniczy osiągnie 90' a olej 60'
Śmieszna sprawa Panowie najpierw miałem problem ze kontrolki sie nie świecą teraz jest problem ze sie pala hehehe mianowicie chodzi o czujnik w zbiorniczku wyrównawczym rozebrałem go w środku było pełno brudu plus jakiś kawałek czegoś przez co wtyczka nie dochodziła do końca wszystko poczyściłem złożyłem wczoraj i dziś odpalam auto a kontrolka mruga...
Mam pytanie czy jest możliwa naprawa (wymiana) czujnika poziomu płynu chłodzącego?, który znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym, czy jest on zintegrowany ze zbiorniczkiem na stałe? Audi 100 C4 2,3 benzyna rok.92
Witam forumowiczów. Potrzebuję pomocy z czujnikiem poziomu płynu chłodniczego z Audi 80 B4. Mianowicie, czy można go wyciągnąć i wymienić nie uszkadzając zbiorniczka wyrównawczego lub czujnika? I drugie pytanie, orientuje się ktoś jak ten czujnik działa i jak sprawdzić czy jest uszkodzony? Z góry dzięki za odpowiedź.
Ta kontrolka sygnalizuje również za niski poziom płynu chłodniczego (jeżeli na zbiorniczku wyrównawczym jest czujnik). Może w tym obwodzie nastąpiła jakaś awaria? Oczywiście jeżeli poziom płynu jest w normie.
witam.prosze wybaczyc ale jestem poczatkujący. mam takie pytanie.chciałbym sobie uatywnic w swoim seacie czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym. I tu mam takie pytanie.jak mam to zrobic i co mi bedzie potrzebne??? dodam że w zbiorniczku znajduje sie juz czujnik tylko nie wiem gdzie znajduja sie kable aby go podłaczyc.prosze was...
Witam. Mam ten sam problem co Chris w takim samym aucie z silnikiem 110km (1999 rok). Wymieniłem czujnik temperatury (zielony) i czujnik poziomu wody w zbiorniczku wyrównawczym. Dodatkowo znalazłem na chłodnicy (z prawej strony patrząc od przodu auta) jakiś czujnik koloru brązowego z trzema pinami i nie jest tam nic wpięte - nie znalazłem też żadnej...
Wychodzi na to , że w układzie chłodzenia tworzy się zbyt duże ciśnienie . co z zaworem w zbiorniczku wyrównawczym ??
Płyn jak najbardziej uzupełniany , może spróbować czujnik wymienić ten co jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Sorry, a gdzie znajdę tą odmę ??
Pacjent to Audi A4 B6 1.9 TDi 74KW i brak ciśnienia w układnie. Po odkręceniu korka w zbiorniczku wyrównawczym, płyn jest zimny (termostat nowy). W czym może tkwić problem? Czujnik temperatury płynu?
VW Golf 1,4 po rozgrzaniu do 90 stopni C czasami zapala się lampka kontrolna za wysokiej temperatury silnika. Termostat i czujnik temperatury wymieniłem. Nie wiem jak sprawdzić czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym - pomóżcie. Może ktoś miał podobny problem? Temperatura silnika napewno jest ok.
Koledzy mam problem z porannym rozruchem auta,tz muszę długo kręcić rozrusznikiem jest to około 10 sekund,po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka świec żarowych,ale wydaje mi się że za krótko po uruchomieniu silnika pulsuje czerwona kontrolka przy wskaźniku temperatury,a następnie słyszalny jest 3 krotny sygnał dźwiękowy po czym gaśnie czerwona...
Witam. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak najlepiej zamontować w zbiorniczku wyrównawczym czujnik poziomu płynu chłodniczego w oplu astra 2. Zastanawiam się nad montażem jakiegoś czujnika który informowałby o niskim poziomie płynu i z tego co się zorientowałem to niektóre astry 2 (chyba z silnikami 2,2) miały takie czujniki oryginalnie. Szkoda że wszystkie...
Małe sprostowanie Elektrit ,jest na króccu w głowicy,tam gdzie górny wąż idzie do chłodnicy i odpowietrznik do zbiorniczka wyrównawczego.
Jakiś czas temu wyświetlił mi się komunikat jak w temacie. Z początku zbagatelizowałem ten błąd i w tym samym dniu dolałem płynu do Max mimo iż mieścił się w przedziale pomiędzy min i max. Komunikat dalej wyskakuje raz na jakiś czas, są dni gdy wcale go nie ujrzę a niekiedy np. dziś na odcinku 3 km wyskoczył 4 razy. Komunikat po chwili sam gaśnie. W...
Witam Mam mały problem (mam nadzieje), kiedy odpalam auto "mryga" mi kontrolka temperatury. Auto jest zimne więc nie rozumie co mu dolega. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje Mryga ci bo jest możliwe że masz mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym ,albo czujnik uszkodzony w nim :idea::D
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
Wentylatory możesz vag-iem sprawdzić, ale tam pisałeś o migającej kontrolce płynu chłodniczego. Co z tym fantem zrobiłeś? Ona nie ma nic wspólnego z wentylatorami. Jak się nie mylę taki szary dwupinowy czujnik wsuwany w dolną część zbiorniczka wyrównawczego.
Sprawdź czujnik i połączenia (kostka, przewody) poziomu cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym. Pozdrawiam.
reduktor jest gorący raczej nie zapowietrzony, wpięty za pomocą trójników, pompa była wymieniona przy okazji rozrządu, co pierwsze raczej pompa (auto żony więc po czasie to zauważyłem) jadąc z określona prędkością wrzucam luz i idzie w górę załącza się wentylator i spada chyba ze wcześniej znowu bieg wrzucę to też spada. Może to ten czujnik wariuje...
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
W zbiorniczku jest czujnik poziomu płynu który nie ma nic wspólnego ze wskazaniem temp.
Witam mam ten sam problem tylko moje auto nagrzewa się do 130 stopni !!!! nie ważne czy jadę czy stoję w korku wentylator się nie działa wszystko zaczęło się od wymiany uszczelki pod głowica potem dość długi czas bawiłem się z gaźnikiem jak już się z tym uporałem to strzeliła mi rurka (czwórnik) od chłodnicy do czujnika temp gaźnika i zbiorniczka wyrównawczego...
Czesc, mam problem w swojej audi a4 b5 115. Robi się ciśnienie w układzie chłodzenia nawet po nocy utrzymuje się prawdopodobnie ucieka zbiorniczkiem wyrównawczym płyn podczas jazdy. Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, wymieniony korek, termostat, czujnik. Dolny wąż jest cały czas zimny oraz zero ruchu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Mam pytanie...
Czujnik znajduje się pomiędzy zderzakiem a chłodnica,przewód sprawdzałem od kostki czujnika do złącza gdzie znajduje się koło zbiorniczka wyrównawczego wspomagania,ta część przewodu jest najbardziej narażona na warunki atmosferyczne jazdy.Czujnik zamówiłem nowy,czekam aż przyjdzie,zobaczę jaki przyniesie efekt.Póki co dzięki Odezwę się po wymianie czujnika
Nim je zaczniesz wymontowywać upuść ciśnienie w układzie chłodniczym poprzez odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym .Nie zalecam wykręcania na ciepłym płynie bo można poparzyć twarz. W tych czujnikach często się dzieje tak że od starości kruszeje gumka u góry czujnika i po kablu wpływa do środka woda najlepiej uszczelnić to klejem do wklejania...
Najprawdopodobniej czujnik płynu chłodzącego przekłamuje. Zmierz temperaturę termometrem w zbiorniczku wyrównawczym i porównaj ze wskazaniem wskaźnika. Oczywiście gdy będzie wysoka.
Sprawdziłem płyn chłodniczy, zawiera śladowe ilości oleju, a stan oleju zwiększył się ponad max. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ponieważ ten samochód niema chłodnicy oleju więc jedyna droga na dostanie się oleju do płynu to uszczelka. Dodatkowo przez olej uszkodził się czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (kontrolka od płynu świeci na tablicy i zegary...
Wymienić albo przynajmniej sprawdzić czujnik. Z niewielkim prawdopodobieństwem masz rację - bo w większości przypadków problem leży gdzieś indziej. Poniżej widok wnętrza zbiorniczka wyrównawczego (przez wlew płynu): https://obrazki.elektroda.pl/7236519000_... Ten biały krążek to pływak z magnesem. Magnes bezstykowo współpracuje z czujnikiem...
Prozaiczny: dmuchnięta uszczelka między pierwszym a drugim cylindrem :/ Wyskakują zapłony na biegu jałowym - do tego już doszło. Węże chłodnicze twarde jak kamienie po rozgrzaniu a czujnik wykrywa spaliny w zbiorniczku wyrównawczym już po 5 sek analizy. 170 tyś km przebiegu i nie zawsze lekka noga na zimnym (kobiety) w końcu dały o sobie znać... Taka...
Na pewno gdzieś w pobliżu chłodnicy klimatyzacji. Obstawiam, że na rurce w dolnym rogu chłodnicy w komorze od strony pasażera. Dodano po 1 Muszę poprawić swoje wywody, bo chyba raczej ten czujnik się znajduje na rurce ''alu'' koło zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego. Ale za to po tej samej stronie he he. Przy "łapie" silnika. https://obrazki.elektroda.pl/9366968000_...
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
Witam, mam problem z temperaturą auta ,... a wiec, wyjeżdzam w trasę auto grzeje się do tych "90" stopni według zegara na desce,po przejechaniu 10-20 km przy jeżdzie 100-110 km/h zaczyna sie robić dziwna rzecz mianowicie temperatura wzrasta powyżej normy czyli wyjeżdza grubo za 90 stopni , a z nawiewów leci zimne powietrze :/ po 10 sekundach spada i...
jak sa takie okoliczności ja wyżej opisane może być uszkodzony przełącznik od wentylatora klimatyzacji. u mnie był uszkodzony ten koło zbiorniczka wyrównawczego na rurce od klimy
Zalej na zimnym do pełna.Uzupełnij zbiorniczek wyrównawczy i zacznij jeździć.
Koło akumulatora, koło kielicha amortyzatora ,albo koło zbiorniczka wyrównawczego szukaj.
Witam. Jak w temacie. auto przy 0 stopni na zewnątrz nagrzewa sie po 15 km na trasie, w mieście- wolne obroty- temp silnika znów spada. Czy ktoś wie jak działa- kiedy zamyka a kiedy otwiera sie ten dodatkowy zawór cieczy chłodzącej ukryty ( z góry w ogóle go nie widać - można namacać) za trójnikiem na dolnym wężu do chłodnicy. Ten wąż omija termostat...
ALe tam nie ma się co urwać , przetrzeć, zbiorniczek wyrównawczy jest w tak dostępnym miejscu że bardziej już być nie może.
tadek-67, majster4411 zacznę od docieplenia PEX do końca, za pompę dołożę zawór przepływowy. Czy jest realne aby to miejsce na czujnik było pod pianką? Bez zdzierania pianki to nie ma żadnego miejsca na czujnik. Zdaję mi się że jak założę czujnik w połowie bojlera to pompa będzie cały czas pracować, ponieważ zanim czujnik się nagrzeje to trochę czasu...
Macie rację to chyba skropliny bo ani w smaku ani kolor nie przypomina płynu chłodzącego , uzupełniłem stan płynu będę obserwował wymiennik ciepła. Dodano po 4 Ze stanem płynu jak pisałem wcześniej że pokazał się komunikat o małej ilości płynu w układzie, to przyczyną był zawieszony czujnik poziomu cieczy w zbiorniczku wyrównawczym ,ta usterka usunięta....
Jeżeli chłodziwo się zagotóje, to powinno wywalić je przez korek w zbiorniczku wyrównawczym,czy u Ciebie się tak dzieje? Jeśli nie, to przyczyną będzie czujnik temperatury.
Witam. W silniku RP czujnik odpowiedzialny za sterowanie wolnych obrotów to czujnik niebieski (koszt ok. 25zł). Wymień go. Żeby to zrobić nie potrzeba spuszczać płynu chłodzącego. Na ZIMNYM silniku przy ZAKRĘCONYM korku w zbiorniczku wyrównawczym wystarczy odpiąć drucianą spinkę trzymającą czujnik, wyciągnąć go razem z oringiem (płyn nie wyleci - podciśnienie)...
FFR 03011- 05 ; czujnik ciśnienia EVB, zwarcie do masy.EDC 03821-03; monitoring na CAN 3 , sygnał niezgodny. Błąd może dotyczyć temperatury wydechu,poziomu AdBlue, temperatury AdBlue.Diag 03404-02; niski poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym .FFR 00647-10 ; sprzęgło wentylatora . FMI 10 nie określa rodzaju usterki więc musisz sam sprawdzić...
Niestety poza czujnikiem jedno pinowym w głowicy nie ma innych. Od wentylatorów czujnik jest na dole chłodnicy. Jest jeszcze czujnik dwupinowy ale on jest na wężu który idzie ze zbiorniczka wyrównawczego i doprowadza płyn do układu.
termostat jak nie otworzy obiegu wody to czujnik na chlodnicy tym bardziej nie wie ze jest za cieplo o ciepłocie dowiaduje się zbiorniczek wyrównawczy - puszcza bulki ale wtedy trochę za póżno trzeba patrzeć na wskażnik tem. wentylator włącza się przy 90-pare stopni -zależy od czujnika
Witam. Prawie na pewno mało płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym. Przy nagłym hamowaniu płyn przemieszcza się, a czujnik poziomu wysyła do licznika informację o braku płynu. Pozdrawiam.
Są dwa czujniki ciśnienia oleju: z białą izolacją, który powyżej 1,8 bar ma robić zwarcie i drugi z brązową, który działa na odwrót, tj poniżej ciśnienia 0,8 bar wskazuje zwarcie, powyżej przerwę. Układ który jest w zegarach w momencie gdy silnik osiąga 2500 rpm a biały czujnik nie ma zwarcia włącza migającą kontrolkę i alarm dźwiękowy. Teraz kontrolka...
Panowie, pytanie bo mam zagwostke. Mianowicie czy do kadłuba silnika ( przez otwór z przodu przy czujniku i alternatorze, tam gdzie się wkręca śrubę) trzeba też wlać płyn chłodniczy? Bo wiem, że do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego, ale kojarzę coś, że chyba też było wlewanie bezpośrednio do kadłuba. I teraz nie wiem.
pęknięty zbiorniczek wyrównawczy korek zbiorniczek wyrównawczy astra zbiorniczek wyrównawczy
klapka sterowania temperatura nawiewu honda civic sterownik schemat iskrownik ustawić
generator ozonu generator ozonu
Jak ustawić karuzelę w wieży JVC - instrukcja krok po kroku Optymalne ciśnienie w zamkniętym układzie CO