Pętla na stacyjce.
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Może immo, pętla przy stacyjce, trzeba przeprowadzić diagnozę.
Identyczne objawy spowoduje wiele rzeczy: - odłączona pętla stacyjki - brak zasilania lub uszkodzona puszka immo - brak polaczenia puszki immo z ECU - brak synchronizacji puszki immo z ECU (czyli np. inne ECU lub inna puszka immo) - kluczyk z transponderem który nie jest zapisany w immo lub bez niego Dwa ostatnie mogą być spowodowane próbą odpalenia...
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
Pętla założona?
Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który przeloże? Jest tzw. ''pętla'' immo, zamontowana na szczycie wkładki stacyjki. Właściwie to widać ją przy wkładaniu klucza, jest to ten czarny plastik wokół widocznej metalowej części wkładki. Można ją przełożyć do nowej wkładki, jest...
Komputer jest na podszybiu po stronie kierowcy. Taka duża plastikowa pokrywa przykręcona na śrubki. Pod nią jest komputer. Jedna śrubka jest słabo dostępna ale dasz radę. Wyjmiesz komputer i przyślesz, a immo się usunie. Dodano po 1 Samo immo to kilka urządzeń. Transponder w kluczyku, pętla w stacyjce, zegary, sterownik. U Ciebie nie ma puszki immo.
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Uszkodzona lub źle dopasowana pętla stacyjki.
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Sprawdź czy przewód od pętli wokół stacyjki lub sama pętla nie są uszkodzone.
pętla na stacyjce puszka z zieloną wtyczką za schowkiem komputer za schowkiem<wtyczka wpinana w komorze silnika za akumulatorem> pompa
Witam. Panowie jak ściągnąć pętle immo ze stacyjki. Wyjąłem już cały wkład stacyjki i chcę się dostać do zapadek zamka ale przeszkadza pętla.
Ale co tobie da COM skoro awaryjne go omijają, a tobie nie działają. COM to pętla stacyjki (odpowiada za immo) no i światła, kierunki, wycieraczki. To tylko wysyła sygnał do BSI co ma zrobić. Jak uwalone BSI to nic nie będzie działać. A te resety nigdy nie robiłem i nie miałem potrzeby. Bo jak się uszkadza BSI to nic nie pomoże jak naprawa/wymiana.
Pętla na stacyjce i jej połączenie z puszką immo do poprawy.
Niekoniecznie. Akurat w tym silniku jest pętla przy stacyjce. Był wymieniany wkład, czy kostka też? Pętla podłączona poprawnie? Immobiliser nie blokuje sie przy odłączeniu akumulatora.
Ostatnio robilem coś takiego w pewnym aucie. Padło immo i został zmieniony cały komplet czyli kompurter, moduł immo i klucz. Aby nie komplikować ze zmianą stacyjki oryginalna pętla została odpieta, pod kierownica została umieszczona druga pętla z dołączonym na stałe kluczem. Takie rozwiązanie jest chyba najlepsze. Dopiecie klucza jako brelok jest tym...
Stacyjka zdemontowana całkowicie,aby nie trzebabyło grotu od kluczyka odcinać,aby go wlozyć i przekręcić na stałe,coby blokadę kierownicy zwolnić. Stacyjka cała wyjęta,kostką od stacyjki odpięta.Więc nie ma impulsu jakiegokolwiek,a co za tym idzie centralny normalnie zamyka i otwiera z pilota. Pętla immo zdjęta ze stacyjki i przeniesiona gdzie indziej(kabelki...
Wkładka pasuje od Corsy B. Przekładasz zapadki w środku i pasuje stary klucz. Pętla immo jest do przełożenia. Jeżeli w nowej masz pętle to nie musisz jej przekładać. Pętla pomiędzy Daewoo a Oplem nie jest zamienna.
Blokuje immo, jeśli jest, zobacz pętla na stacyjce jest?
1. Pętla koło stacyjki 2. Kluczyk 3. Emulacja
A okej to dzis po pracy sprobuje ogarnac. A jeszcze teraz ze zmajomym rozmawialem i mial podobny przypadek. Mozliwe ze przez zużyte szczotki rozrusznika nawet i z pychu nie pali?
jak ktoś wywalił z pompy ten immo-zaworek i założył zwykły podłączony pod stacyjkę to pętla immo przy stacyjce jest bezużyteczna i można ją wywalić również. daj zdjęcie Twojej pompy wtryskowej to cokolwiek się rozjaśni ten silnik bez grzania świec nie zapali żeby niewiem co, bo tam są komory wirowe, to nie wtrysk bezpośredni że i bez świec zapali
Może pętla w stacyjce szwankuje, a może bateria w pilocie umarła i po chwili jak zostanie naładowana ze stacyjki to ews wykrywa kluczyk. Rozumiem, że brak drugiego kluczyka.
róznie to bywa moze kluczyk czasem pętla w stacyjce proponuje diagnoze zanim na dobre staniesz
Do uruchomienia stacyjki nie potrzebne są baterie w pilocie.Pilot zasilany jest pętlą indukcyjną w stacyjce.To właśnie pętla w pilocie (urywająca się od wstrząsów) jest najczęstszą przyczyną kłopotów.Wystarczy mała lutownica lupa i kluczyk hasa.
W almerze puszka immo jest razem z pętla, czyli na stacyjce. Przykręcona wkrętem. Rozumiem że auto nie pali, nie kręci rozrusznik skoro autor tekstu pyta?
Pętla immo ze stacyjki jest połączona z licznikiem, także jedynie za licznikiem to możesz schować. I immo się nie da zniszczyć, tylko usunąć programowo ze sterownika silnika.
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie jest moduł immobilizera, do którego podpięta jest pętla przy stacyjce, w Masterze takim jak w temacie? Pozdrawiam
Pętla immobilisera wokół stacyjki zobacz czy jest ok.
Często amerykańce miały immobiliser wyłączany z pilota w momencie otwierania centralnego. Kluczyki może dorabiane?Jest pętla przy stacyjce?
Aha no trochę tego jest :P zaranie chce spróbować od zmiany baterii w pilocie i oto pytanie czy bateria w pilocie ma coś wspólnego zTransponerem czy ona go zasila ?? druga sprawa przelatuje cały pilot bo słyszałem ze występują mikro pęknięcia ? Czy pętla ze stacyjki jest wpięta wprost do UCH ?? ma ktoś może schemat połączeń Byłbym wdzieczny
Wydłubanie pastylki transpondera i przeklejanie jej do pętli w stacyjce. Zadziała? No tak, zadziała.
w I30 był recall na antene kluczyka. Zaczał bym od tanich i prostych rzeczy. Tzn do sprawdzenia pętla przy stacyjce ?
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer Zacznij od tego - pętla przy stacyjce sprawdzona?
immo samo pewnie nie padło ale pętla wokół stacyjki, (Jeżęli jest to wersja niekompaktowa czyli immo z petlą przy samej stacyjce )ruszaj wtyczkami ,może przemierz pętle -takie uszkodzenia wcale nie sa rzadkie.Teraz tylko problem bo może coś nawywijali i nawet jak znajdziesz usterke to też nie przeczyta.
Kłaniam się, Jako NIE serwisant, człowiek NIE pracujący w branży i NIE OBCUJĄCY zawodowo z motoryzacją, skupił bym się na twoim zdaniu o porządnej diagnozie. VCDS w darmowej wersji jest, tylko trzeba z niego umieć korzystać Kod 001176 nie wzbudził twojego zainteresowania ? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ja wiem, że ten kod mógł się pojawić...
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Musimy rozdzielić wszystkie te zadania które wykonuje kluczyk. Naciśnięcie przycisku na kluczyku nie powoduje odblokowania immo a jedynie rozbrojenie alarmu i otwarcie centralnego zamka. Ponowne naciśnięcie powoduje uzbrojenie alarmu i zamknięcie drzwi przez centralny zamek. Te elementy są sterowane falami radiowymi w kluczyku i muszą się tu zgadzać...
Pętla immo ze stacyjki,transponder z kluczyka i puszka immo.
ten model nie posiadal Posiada. Pętla koło stacyjki, samo immo za lewą nakładką słupka A Da się zlikwidować.
dziękuję wszystkim bardzo za pomoc okazało się że to pętla przy stacyjce była uszkodzona miałem od golfa 3 zamieniłem i gitara pali jak złoto troszkę wtyczka nie pasowała ale... dziękuję wszystkim raz jeszcze.
Po pierwsze diagnoza - czyli komunikacja interfejsem z puszką immo i odczytać z niej błędy. Wtedy już wiadomo gdzie szukać. Np może puszka nie widzieć pętli stacyjki przez co nie pozwala na start silnika. Jeżeli nie będzie komunikacji z puszką to trzeba szukać w jej zasilaniu.
Jakieś bajki opowiadasz. Rocznik 1999 nie ma już podczerwieni, PLIP ma do sterowania zamkiem transmisję radiową (TRF), zaś immo jest na transponderze (plus pętla przy stacyjce).
Trudno jednoznacznie coś powiedzieć.Sprawdz czy immo na pompie ma zasilanie i masę, oraz czy jest przejście do modułu immo pod kierownicą.Można terz sprawdzić czy ma oporność pętla na stacyjce.
Tylko że za bardo nie mam dostepu do takiego sprzętu. A może jeszcze jakieś sugestie? czy mogła np uszkodzić sie pętla przy stacyjce lub ten mały modulik pod kierownicą bo on chyba też jest od immo. Prosze mnie poprawić jeśli sie myle.
To nie wina stacyjki. A czy nie jest tak że bardziej ściskasz kluczyk przy tym dopychaniu? Obstawiam albo kluczyk albo pętla. Na drugim kluczyku to samo?
Witam W swoim aucie mam aktywny immobilizer. Nie mogę go odpalić z obydwu kluczyków bo wyświetla się monit o aktywnym systemie blokady. Centralny zamek działa na obydwu kluczykach,więc baterie są sprawne. Akumulator nowy założony, sprawdzona pętla w stacyjce,bezpieczniki i przekaźniki, wszystko wygląda na sprawne. Problem w tym, że Sterownik nie rozpoznaje...
W trasie, po zatrzymaniu się i zgaszeniu auta już nie odpaliło, tzn. odpalało na 3-4 sekundy i gasło a na desce migała dioda od immobilizera, z racji braku czasu i możliwości diagnozy co padło od immo (pętla przy stacyjce, czy zegary) po prostu zostało wyłączone aby móc jechać dalej. Co do pierwotnej usterki obstawiałem problem z zegarami (wyświetlający...
Czy można podążać tą drogą? "Sabo, Ludwiku i stilly75 nie idźcie tą drogą." Żadna z powyższych metod nie zadziała. Sterownik silnika, moduł BSI, pętla przy stacyjce, transponder z kluczyka są ze sobą ściśle powiązane. Niekiedy ingerencja może skutecznie zablokować samochód na dłużej.
A i w owym przełączniku jest chyba immobilaizer Gdzieś coś dzwoni, ale nie wiem co. W COM jest podłączona pętla od stacyjki i ma za zadanie odczytać immo. A immo siedzi w BSI. W COM jest jeszcze antena od centralnego zamka. Ale tak jw. tylko odczytuje.
Co mogło się stać? wcześniej nie było absolutnie żadnych problemów. Dobrze by było podpiąć pod jakiś skaner i sczytać błędy z immo,mogła iść pętla (antenka)przy stacyjce. Można to sprawdzić multimetrem (omomierz),immo może nie mieć zasilania lub klucz się rozprogramował Mrugające immo sygnalizuje że nie rozpoznaje klucza.
Wszystko podłączone, sprawdzane dwa razy , mam cały drugi zestaw stacyjka , pętla, puszka ,sterownik . Jutro będę zakładał
czy jest tu jakaś inteligentna łączność pomiędzy ecu a tym "odbiornikiem" w stacyjce? Pętla idzie do COMa potem do BSI a z BSI do ECU
gdzie za lewarkiem? immobox jest na słupku pasażera a pętla przy stacyjce, za lewarkiem jest sterownik silnika Dodano po 24 no to nie musze szukać, kolega janusz już powiedział
właśnie raczej mało prawdopodobne że na drugim zestawie są takie same objawy. Sprawdziłem bezpieczniki obok akku i pod kierownicą, są gdzieś jeszcze jakieś miejsca gdzie mogło się coś spalić? jakiś główny bezpiecznik. Może jak wyciągali skrzynie to coś się zwarło albo rozpieło. Dodam, że nie ma żadnego znaczenia czy pętla w stacyjce jest wpięta czy...
Od stacyjki idzie pętla immo ona doprowadzi cie do miejsca docelowego które cie interesuje ;-)
Tutaj jest pętla, razem z immobiliserem:
Jeśli usterka pozostaje w historii usterek nie wykasuje się nawet jak będzie 100 razy odpalony samochód.ostatnio miałem podobna usterkę w SC 1 lift tylko że po za świecąca kontrolka immo jeszcze wywalilo prostokąt pomarańczowy oznaczający usterkę elektroniczna.okazala się pętla koło stacyjki a dokładnie jeden kabel był w jakiś dziwny sposób urwany.
otwórz kluczyk czy jest transponder w 98 chyba byla właśnie zmiana podczerwień może być tylko do centralnego ,pilot dziala Dodano po 1 albo zobacz czy jest pętla na stacyjce wtedy będziemy wiedzieli napewno jaki system
Wokół stacyjki jest pętla immo jak pestka jest za daleko to takie cuda się dzieją. Czasem kluczyk działa tylko w jednej pozycji ( po obrocie o 180 stopni).
Pawel375 szczerze to narobiliście większego bigosu niż można było, po pierwsze ECU jest dopasowane pod dokładny model, po drugie to że jest od innej Carismy DID nie oznacza ze będzie odpowiednio współpracować z silnikiem Twojej, po trzecie ECU powinno sie wymieniać razem z kompletem kluczy. Pętla przy stacyjce to czytnik, podejrzewam, że elektromechanik...
Cewka ma około 35 ohm. Fachowiec mówi, że kluczyk jest sprawny. Przejście od pętli przy stacyjce do UCH jest. Pętla ma zasilanie. Jutro będę miał nowy układ PCF7946AT do kluczyka. Wlutowię go i zobaczę, czy będę mógł programem DDT2000 przypisać. Oby tak się stało. Dziwne jest to, że centralny działa, a z tego, co mi wiadomo, to immo i centralny zamek...
A transponder w kluczyku jest? Grzebałeś przy stacyjce może? Pętla może się rozłączyła?
Po pierwsze, trzeba sprawdzić czy auto ma centralny zamek z obsługą z pilota. Powinno być to widać w parametrach. Po drugie, nawet żeby piloty zakodować jest potrzeby komputer i kod pin. A po trzecie bez komputera nawet się nie obejdzie przy zestawie startowym i zbyt dużo elementów trzeba wymienić. Wszystkie wkładki łącznie z stacyjką , pętla immo,...
Ja też wątpię, tylko jedyne co przychodzi mi do głowy, to właśnie pętla przy stacyjce. Nie wiem jak dalej przebiegają wiązki. Renault ma immo zaszyte w dwóch modułach. Część w UCH a część w ECU. Poza tym jak immo nie rozpozna kluczyka lub coś jest nie tak, to miga diodka jak szalona, a w moim przypadku zapaliła się na stałę i trochę zgłupiałem.
Rozbierz pod kierownicą plastykową osłonę i zobacz czy masz czarną puszkę immo na kolumnie kierownicy oraz czy od tej puszki idą przewody w kierunku stacyjki, pętla immo.
Czy na pewno jest tam immo? Mam wątpliwości w tym roczniku Patrzyłeś czy jest pętla na stacyjce i transponder w kluczyku Raczej immo nie wyłącza iskry! (dla bezpieczeństwa układu wydechowego) Jakie masz gniazdo diagnostyczne OBD2 czy stare 10pin.? Zajmujesz się profesjonalnie naprawą, czy robisz swoje auto? Czy użyłeś jakiegoś sprzętu typu Tech1 lub...
Znalazleś puszkę od alarmu. A to nie to. Idż po kablu od pętli na stacyjce. Czasami przelutowanie pomaga ale raczej pętla do wymiany.
Zrobiłem jedną rzecz która mnie zastanawia: daję kluczyk na zapłon, jak świeca się kontrolki, nie startuje kluczykiem tylko samym rozrusznikiem (na krótko) i co najlepsze pali 100 na 100 :| a jak odpalam normalnie, z kluczyka, to nie pali za każdym razem o co tu chodzi? Pętla immo czy stacyjka (kostka stacyjki)? Czy coś jeszcze?
Popatrz od stacyjki, na około jest pętla czytająca sygnały z transpondera w kluczyku.
nie mam zapasowego kluczyka a pętla ta co jest na stacyjce terz ja zmienilem i nic to nie pomoglo...
Tak , ale w kluczyku gdzieś musi by kostka immo, bo na stacyjce jest pętla. Tak mi się przynajmniej wydaje Lewandi
Zdecydowanie może to być wina immo. Zobacz czy jest pętla przy stacyjce, wypnij kostkę od niej, włącz zapłon. Wyłącz zapłon, odepnij akumulator, włącz zapłon, wciśnij stop. Po minucie, zapnij kostkę od pętli immo, podłącz akumulator, teraz ważne, szybkim ruchem przekręć kluczyk aż do pozycji rozrusznika. Przytrzymaj i zobacz czy odpali. Jeśli nadal...
Ma w kluczyku ale pętla immo jest koło stacyjki.Sama stacyjka jest normalnie wymienna.To tylko mechanika.
Najpierw najlepiej podłączyć VAG, ale najczęściej przyczyna takiego stanu jest pętla magnetyczna wokól stacyjnki. Spróbuj poruszać kluczykiem zanim odpalisz. Awarii ulega wtyk pętla kabelki dochodzące do stacyjki.
Z reguły tam, gdzie jest immobiliser, klucz w z grupy VW można rozpołowić. Jeżeli nie ma takiej możliwości, zdejmij obudowę kolumny kierownicy i zobacz, czy wokół stacyjki jest pętla indukcyjna.
Witam Fiat ma sterownik Lucas DCN R04080003L, chciałbym wiedzieć jak w tym aucie zrealizowane jest immo, czy pompa ma zawór kodowany. Jest to zwykła pompa na linke, więc raczej jest, ale czy jest jeszcze jakaś blokada oprócz zaworu, wiadomo jest pętla przy stacyjce i żółta skrzyneczka immo no i lampka CODE. Czy immo steruje sterownikiem czy tylko samym...
Znajdź po kabelku kostkę, która idzie od pętli immo przy stacyjce. Najlepiej spryskaj jakimś kontakt spreyem.
Nie ma bezpiecznika od blokady rozruchu. Wyświetla się błąd? Pętla anteny podpięta poprawnie?
Zgadzam się.kod kluczyka zapisany jest w sterowniku.Wkładając kluczyk do stacyjki tzw. pętla indukcyjna z czytuje kod z kluczyka ( z czipa w nim umieszczonego ) i przetwarza go na odpowiedni kod dla sterownika i dopiero on uruchamia wtryskiwacze. Mało prawdopodobne jest aby uszkodzenie tzw pętli uszkodziło immobilizer.Andrzej
kontrolka silnika świeci cały czas, na stacyjce jest pętla to na moje jest i Immo, A gdzie się znajuje ewentualnie ten wyłącznik Auto było bite przodem
Pod kierownicą masz pętle przy stacyjce do odczytu. Immo masz w BSI - czyli w 306 to jest moduł Texton który jest umieszczony za gniazdem zapalniczki. Dostęp do niego dopiero po wymontowaniu tunelu środkowego. Ale w tym module też jest centralny zamek. A on łączy się z komputerem. Odpięcie wtyczki od Immo to auto nie odpali.
Temat rozwiązany- zakupiony cały zestaw immo. Dodatkowa informacja - pętla musi być na stacyjce ,a klucz wewnątrz.Inaczej immo blokuje start.Podziękowania dla wszystkich pomocnych . Pozdrawiam.
Czyli immo masz poza zegarami. Wyczyść kostkę idącą do pętli immo przy stacyjce. Standardowa usterka. Wygoogluj kilka opisów już na necie jest
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
Dzięki kolego za podpowiedz autko stało 5 tygodni po czym odpaliło bez problemu. Przejechałem 5 metrów zgasiłem. Chciałem odpalić za 5 minut i już się nie udało. kręcił aż padł akumulator. Też tak myślałem na początku ale na obydwu kluczykach jest to samo. Odłączyłem akumulator na 2 dni i nic to nie pomogło. Poza tym czy pompa paliwa by się załączyła...
albo kupić kompa bez immo a na początek to zobaczyć, czy pętla immo ładnie siedzi na stacyjce, czy kabel od niej nie jest gdzieś naderwany/przełamany, czy styki kabla od pętli co idą do puszki nad pedałami tam pod deską nie zaśniedziałe albo nie wylazłe...
Tak czytam i czytam i wnioskuje że chyba się bsi popsuło.. Pytanie do kolegów, sama wymiana bsi nie pomoże bo znów będzie trzeba naprawiać immo. Na allegdrogo znalazłem "zestawy startowe" Czy wymiana: - komputera silnika o takim samym numerze 10cio cyfrowym - sterownika bsi o takim samym numerze 10cyfrowym - kluczyka ( zamierzam przełożyć wnętrze) Pozwoli...
Wkład nic nie ma do odpalania, skopane coś na drodze klucz,pastylka,pętla. Na zapasowym palił ?
zapala na 2 sek.i gaśnie Odczytałeś błędy silnika i immobilizera diagnoskopem ? Zapala się kontrolka silnika lub immobilizera na "zegarach"? Sprawdziłeś testerem czy transponder immo w kluczyku jest sprawny ? Zmierzyłeś, czy pętla immo przy stacyjce jest sprawna ?
Witam pilot VW POLO 9N 1J0959753AH 2002-2009 a transponder Megamos crypto 48 ID48,stacyjka spokojnie będzie pasować od fabii,pętla immo jest tylko na dwóch pinach bez elektroniki w tym miejscu.
Nie ma czegoś takiego jak pilot od immobilajzera. W kluczyku lub obudowie pilota jest transponder który jest sprawdzany przez pętle przy stacyjce. Jeżeli kod transpondera się zgadza to sterownik silnika dostaje pozwolenie na uruchomienie silnika. Nie ma to nic wspólnego z bateria w pilocie. Mylisz to z pilotem od centralnego zamka.
Koledzy, Immo jest w komputerze, pętla przy stacyjce, i komputer puszcza masę na przekaźnik podwójny. Pod wykładziną idą przewody do tylnych lamp, pompy paliwa. Więc immo nie ma nic z tym wspólnego. Jedyne co można spojrzeć to na złącze IC01 (te za silnikiem wycieraczek), i połączenia 50P/B, które są za skrzynką bezpieczników. Tamtędy idzie też komunikacja...
sprawdzałeś zapadki w stacyjce i czy pętla IMO się gdzieś nie nadłamała bądź pękła
Witam no tej diody to chyba niemam do jeszcze mam tą starszą deske rozdzielczą ale puszka immo,pętla mmo jest przy stacyjce i kluczyk z czerwoną pestką,czyli jedyne wyjście to usunąć immo??
Pętla immo jest dostępna po zdjęciu osłony stacyjki. Tam był problem a A4. Może w A3 także?
pętla stacyjki renault zamknięta pętla otwarta pętla
diagnosta pytania pralka whirlpool bęben ociera czujnik biegu wstecznego
Lokalizacja i znaczenie numeru seryjnego Philips EverFlo Zmiana interfejsu BIOS/UEFI w laptopach Dell