Włączając co chwilę nowe pranie, aż do skończenia się ponownie płynu w zbiorniczku Strzykawka 100 ml do nabycia w każdej aptece i odciągnąć zły płyn.
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Mała ilość płynu, już pisałem uparciuchu
Sprawdź czy odpowietrznik jest drożny. Wykręć go i przedmuchaj, może być zarośnięty rdzą lub błotem.
Nalewasz płyn do zbiorniczka i grzejesz auto popuszczasz co jakiś czas odpowietrznik na chłodnicy. Aż do puszczenia termostatu. Najlepiej jakby przód był wyżej niż tył silnika. Normalnie przy przegazówce poziom płynu w zbiorniczku malej. Widać cyrkulację płynu z chłodnicy do zbiorniczka.
Podobny przypadek mieliśmy z firmowym T4. Była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tygodniu ponownie (razem z planowaniem). Zanim trzeci raz wymienili uszczelkę sprawdzili głowice. Mikropęknięcia. Po wymianie głowicy, problemu z uciekającym płynem przez zbiorniczek wyrównawczym już nie było.
Najtańszą opcją o bardzo dobrą jest ELM 327 z dolutowanym przełącznikiem za 3 zł , prosty schemat do znalezienia na forum forda lub kupno już gotowego elm z przełącznikiem hi speed , programy są dwa i oba niezwykle proste , elmconfig oraz forscan , masz tam nawet opcję wypalania servisowego DPF-a i tysiąc innych funkcji .
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Zaśniedziały elektrody czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. Doraźnie można dolać płynu ,część niezaśniedziała elektrody czujnika zacznie mieć kontakt z płynem i problem ustąpi. Docelowo albo trzeba je oczyścić (jak jest dostęp można delikatnie zeskrobać ) jak nie ma wymiana zbiorniczka na nowy z nowym czujnikiem.
Wyciągnij stary płyn ze zbiornika , zdemontuj przelew i zaślep otwór w zbiorniczku . przelew do innego pojemnika , dolać płynu do zbiorniczka i odpalić auto / najlepiej robić w dwie osoby/ dolewać płynu do zbiorniczka . Układ się przepłucze i jak poleci z przelewu czysty płyn to koniec zabawy , zamontować przelew , dolać do stanu .
Najlepsza metoda to 2 osoby, odłączasz powrót z magla do zbiorniczka i wsadzasz wąż do pojemnika na płyn, jedna osoba odpala silnik a druga leje płyn do zbiorniczka, przelewasz tak ze 4 litry i masz wymieniony olej
Czyli teraz zapala się tylko wtedy, gdy wtyczkę wepnie się do zbiorniczka. W zbiorniczku jest czujnik poziomu płynu. Widocznie nie działa prawidłowo, gdy w zbiorniczku jest płyn. Nie wiem jak w tym zbiorniczku, ale w innych, rozwiązane jest to na kontaktronie i pływaku. Może pływak przywarł w dolnej pozycji i sie nie rusza. I w jaki sposób w ogóle...
Wygląda na to że zapowietrzony jest układ chłodzenia-należy powtórzyć procedurę odpowietrzenia,ale z zakręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i wykręconym na max pokrętłem stopnia nagrzewania kabiny. Powinno pomóc,jeżeli ubędzie płynu należy odczekać chwilę -aby nie poparzyć rąk przy odkręcaniu korka-i uzupełnić płyn w zbiorniczku wyrównawczym.
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
Oczywiście że termostat musi się otworzyć na duży obieg aby układ się odpowietrzył. Pilnuj stanu płynu w zbiorniczku bo trzeba będzie go dolać raz lub dwa.
A sprawdziłeś stan płynu w zbiorniczku.... ?
A czy poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy? Nie wyrzuciło płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
"Masla ani budyniu" nie ma pod żadnym z korków. Bo to się robi jak płyn dostaje się do oleju ...
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Nie wiem jak to jest w fiacie ale raczej wszystkie samochody pobierają płyn ze zbiorniczka od pompy hamulcowej, wiec płyn taki sam
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Z powodu przelania płynu w zbiorniczku wyrównawczym, do kabiny się nie dostanie.
Wszystko jest na dole posta.
2. Czy 307 2,0 hdi Rhs ma czujnik poziomu płynu hamulcowego.? W zbiorniczku nie ma. Czujnik poziomu płynu jest przy drugim zbiorniczku na pompie ham. przy serwie.
po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Myjka pobiera płyn z pojemnika tylko na małym ciśnieniu na lancy. Czyli trzeba założyć dyszę płasko strumieniową i ustawić na niej niskie ciśnienie woda wylatuje z niej wtedy na małą odległość ale pobiera na podciśnieniu płyn ze zbiorniczka.
Po praniu woda stoi w zbiorniczku na płyn do płukania i muszę ja wyssać strzykawką, żeby wlać płyń. Zamiast takich "kombinacji alpejskich", należy wyjąć zasobnik detergentów i porządnie wyszorować syfonik od pobierania płynu . Na przyszłość nie stosować koncentratu do płukania, tylko płyn rozcieńczony... Tyle razy o tym pisano, że aż wstyd... :|
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Wypompować jego zawartość za pomocą strzykawki z nasadzonym na jej zakończenie wężykiem, a w jego miejsce wlać nowy płyn. Następnie zajmujemy miejsce za kierownicą i kręcimy nią kilka razy w prawo i w lewo do oporu. Nowy płyn zostanie wtłoczony w układ, a do zbiorniczka trafi stary płyn zalegający w przewodach. Całą tę operację powtarzamy do czasu,...
Nie. Pompę zostaw w spokoju. Klamka/pedał ma być w pozycji "jak najmniej wciśniętej". Kiedy strzykawką od dołu będziesz podawał płyn, to nie ma bata żeby ci w końcu górą nie wyszedł. Naturalnie trzeba poluźnić kalamitkę w zacisku, bo inaczej to płynu nie wtłoczysz. Do tego otwórz zbiorniczek płynu hamulcowego (by powietrze miało gdzie uchodzić).
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Dodam że trzeba wymienić i dobrze odpowietrzyć układ a nie tylko wymienić płyn ze zbiorniczka.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
UPG daje zupełnie inne efekty, płyn chłodzący nie pieni się w taki sposób- więc tutaj też kierowałbym się w kierunku płynu do spryskiwaczy.
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Uważam, że lepiej spuścić kompletne szambo nie zmieniane od lat i zalać olej z regularnych wymian do płukania, przeciez nie będę zmieniać 2 razy oleju w takim samochodzie Niestety, jestem wręcz zniesmaczony takim podejściem ale pewnie mamy inną kulturę techniczną. Wolałbym odjąć sobie chleba od ust i szarpnąć się na najtańszy ale świeży olej do przepłukania....
Nie zaobserwowałeś czasem ubytku płynu w zbiorniczku wyrównawczym? pozdrawiam Janusz
Głowica była planowana?
Nie miałeś ochoty nawet poinformować o rodzaju podwozia. Nikogo nie interesuje, czy to patelnia, czy jakaś gruszka, ale info o ilości osi skrętnych mogło się przydać. Jak wygląda płyn w zbiorniczku, czy klarowny lub spieniony. Takie informacje są konieczne, a nie, że to wywrotka.
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
Nie, nie robiłem. Ale to raczej jakby wyszło CO₂ w układzie chłodzenia, to auto by nie miało ciepłego powietrza z nawiewu. Miałem tak w 2 autach i co jakiś czas odkręciłem na chwilę korek od płynu zbiorniczka. Po chwili z nawiewu było już ogrzewanie. Nie na długo, ale jest. Nie wzrastała temperatura, nie gotował się. Takie objawy by były. A nie ma.
Wiozłem do wrocka wstawiali mi tuleje do tego od razu sprawdziłem szczelność umyłem blok około 600 zł reszta to robocizna plus wszystko co było potrzebne . Mechanicy potraktowali mnie życzliwie nie było tak źle (dodam ,że super fachowcy do tego uczciwi ) , dostałem rachunek z hurtowni na części i stare w pudelku do zabrania . Jeżdżę już trochę i elegancko...
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
10 razy ciut sporo co do czystości płynu ja przy wymianie płynu i odpowietrzaniu wysprzęglika czy hamulców odciągam strzykawką stary płyn ze zbiorniczka, zalewam nowym i dopiero zaczynam pompowanie
Wymontować i dobrze umyć. Witam Dołączę się do wypowiedzi kolegi i dodam że możesz sprawdzić przewód doprowadzający płyn ze zbiorniczka do pompki [czy jest drążny ] . Pozdrawiam
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz ?
Patrząc od zbiorniczka płynu hamulcowego , pionowo w dół , czarny , trzy pinowy.
Jeśli masz szczęście to masz tylko mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym pompy hamulcowej, jeśli masz pecha to jest to usterka pompy ABS - sprawdź duże bezpieczniki przy akumulatorze.
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
To zły sposób. Prawidłowy, zgodny ze sztuką i normami ochrony środowiska wygląda inaczej, ale niestety jest trudny do przeprowadzenia w warunkach domowych - potrzebne urządzenie do nadciśnieniowego pompowania płynu do zbiorniczka. Jednoosobowo, w dodatku kobiecie również trudno będzie nawet w sposób zbliżony, ale spróbujmy; Sposób 1: - robi się to identycznie...
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Mam silnik avu. Przepływ przez tą rurkę ma być swobodny. Gdy dodaję gazu słyszę w kabinie jak przelewa się płyn do zbiorniczka. Próbowałeś to przeczyścić jakąś szczotką na drucie? Mini spirala jak u hydraulika. Nic nie wierć napraw to co zepsute niczego nie drutuj.
Zacznij od korka w zbiorniczku płynu.
Witam . Wskaźnik temperatury z diodą poziomu płynu w zbiorniczku ,posiadał dodatkowo przekaźnik ,który miał oznaczenia pinów ; -15 -31 -S -G Bez tego tego kontrolka nie działała.
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
Hej, sądzę że najlepiej by było użyć płynu REVKOGEL 2000, ale dla pewności odciąg trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego do pojemniczka i dolej tyle samo REVKOGELA. Odczekaj chwilę, jeśli się nie zważy to możesz śmiało zalać.
wiele czytalem na temat swiecenia sie kontrolki temperatury na desce rozdzielczej fabii jakikolwiek bład czujnika temperatury , braku cieczy chłodzacej czy inny w instalacji elektrycznej (przegnicie wiazki) powiduje to swiecenie latwo sprawdzic czujnik temperatury omomierzem (3,5 kilooma do 200 omow) - znaczy sprawny- gdyby dalo sie sprawdzic w podobny...
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
1.Tak jest to czujnik ciśnienia (bardziej włącznik, wyłącznik zależny od typu klimatyzacji) 2.Jest to jeden z zaworów do napełniania klimatyzacji. 3.Zawór nagrzewnicy (tak mi się wydaje ,ale jak zrobisz zdjęcie pod innym kątem to będzie 100% pewności (aby było widać dokąd zmierza przy silniku) 4.Nie widzę dokładnie czy to listwa z wtryskiwaczami, zrób...
Nadal upieram się przy zapowietrzonej pompie. Pompa musi się samoistnie odpowietrzyć poprzez zbiorniczek płynu i gwałtowne naciskanie pedału raczej temu nie pomaga. Przypuszczam, że mechanik odpowietrzał hamulce i podczas tej czynności albo zabrakło płynu w zbiorniczku, albo robił to zbyt szybko i świeży płyn ze zbiorniczka nie zdążył napływać w takiej...
Sprawdziłeś przełącznik bezwładnościowy ? Taki czerwony guzik koło zbiorniczka płynu? Masz jakiś miernik, probówkę ,fejsik by coś sprawdzać?
Wyciek płynu z uszkodzonego zbiorniczka zapachu montowanego na kratce odbarwił tworzywo na tejże kratce i praktycznie stopił w miejscu kontaktu ramkę radia w Kia, ale odpadające podsufitki, rozpuszczone lusterko, obłażąca kierownica? W takim stężeniu? Eee...
Pierwszy to zbiorniczek płynu do wspomagania. Tamte od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
Na 99,9% winna pompka sprzęgła. Po rozgrzaniu pojazdu płyn rozszerza się i nie ma ujścia ( do zbiorniczka) , płyn w układzie sprzęgła jest czynnikiem roboczym a pneumatyka czynnikiem wspomagającym.
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Witam. Mam pytanko. Posiadam Kia carnival 2003r zaczęło wbijać płyn że zbiornika wyrównawczego. Odkamienilem termostat i korek i wyczyscilem obudowę termostatu z kamienia. Z powrotem poskladalem zalalem płynem. Odpaliłem silnik żeby odpowietrzyc układ tak po 3 min pracy auta zaczęło wbijać płyn do góry czy tak powinno być czy powinno bombelkowac i pynu...
Jak od spodu jak wlew masz od góry?? Kolega napisał nadkole. Kwadrans roboty.
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Ponawiam pytanie - Gdzie znajduje się zbiorniczek na ten płyn w tym modelu?
no tak zapomniałem o tym że korki zmienialiście. to musisz sprawdzić szczelność z tym lewym powietrzem i z tymi czujnikami. to gdzie ci wywala ten płyn? przy zbiorniczku?
To odepnij kostkę i jak kontrolka zgaśnie jedź i sprawdź ABS. ABS jest częścią układu hamulcowego, więc może został odłączony bo korek podaje informację że brak płynu w zbiorniczku i może chce zapobiec uszkodzeniu modulatora ABS? Tak se to wymyśliłem :D
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
Normalnie, odciągnęli płyn ze zbiorniczka i zalali nowy. Kto by się tam przejmował resztą płynu w układzie.
Osobiście taki układ zrobiłbym na układzie smarowania oleju, o wiele prościej. Co do twojego układu, to przede wszystkim ma za małą pojemność, trudno w ten sposób kontrolowac temperaturę płynu, zamiast rurek na wydechu zrób płaszcz wodny. Pompa w Twoim układzie pewnie tłoczy płyn w strone wydechu, potem na reduktor, po drodze jest zbiornik wyrównawczy,...
Czyli jednak to pompa.....:[ chciałem nadmienic ze układ był zalany płynem boxol wczesniejszy własciciel spaprał robote!!!!! JAk odpale auto to jest ok płyn w zbiorniczku jest normalny czyli taki jak zawsze ale po chwili płyn który wraca do zbiorniczka jest tak jakby natleniony z bombelkami, i wtedy pompa zaczyna wyc i kierownica troszke ciezkawo czasem...
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
Jak ma się zapowietrzać przez zbiorniczek do płynu jak w zbiorniczku płynu być nie musi i ten wężyk z filtrem po prostu jest. Jeden śrubunek to jest na wylocie. Gdyby tam była nieszczelność to by ciekło. Drugi to na zasilaniu - do szybkozłączki i też by ciekło.
W czarnej puszce pod maską , pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. :D
Silniczek, to znaczy pompka, znajduje się pod pokrywą silnika, powinien być w okolicy zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.
Dolny może się ewentualnie lekko nagrzewać płynem co krąży przez zbiorniczek wyrównawczy.
wyrzuca jak jest ciepły.
Całą przyczyną całego zamieszania był blok silnika.
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
Kolego SEWIK korektor hamowania w przypadku hamulców lucasa jest pod maską koło serwa. Ger 56 wszyscy się produkują chcą Ci pomóc ,a Ty nie reagujesz na sugestie. Przy znacznych ubytkach płynu w zbiorniczku, musi być jakiś poważny przeciek.Powinien być widoczny gołym okiem bez specjalnych zabiegów.Daj znać czy znalazłeś.Powodzenia
zbiorniczek płyn wyrzucać płyn zbiorniczek płyn zbiorniczek atego
żyroskop filtr kalmana wężyk lodówka zafira bezpieczników
internet satelitarny diagnostyka polonez
Kod błędu FMI 5 w Zetor Proxima CL 100 - co oznacza? Jak sprawdzić subskrypcję YouTube Premium na Androidzie?