Użytkować i się nie przejmować. Zrobić po prostu bez naczyń parę szybkich cykli z nabłyszczaniem nastawionym na Max.
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Mała ilość płynu, już pisałem uparciuchu
Nalewasz płyn do zbiorniczka i grzejesz auto popuszczasz co jakiś czas odpowietrznik na chłodnicy. Aż do puszczenia termostatu. Najlepiej jakby przód był wyżej niż tył silnika. Normalnie przy przegazówce poziom płynu w zbiorniczku malej. Widać cyrkulację płynu z chłodnicy do zbiorniczka.
Jeśli by to były te mikro pęknięcia na głowicy czy jest możliwość zastosowania jakiegoś środka typu uszczelniacz?? Tylko wymiana/spawanie głowicy będzie skuteczne.
Zaśniedziały elektrody czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. Doraźnie można dolać płynu ,część niezaśniedziała elektrody czujnika zacznie mieć kontakt z płynem i problem ustąpi. Docelowo albo trzeba je oczyścić (jak jest dostęp można delikatnie zeskrobać ) jak nie ma wymiana zbiorniczka na nowy z nowym czujnikiem.
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Wyciągnij stary płyn ze zbiornika , zdemontuj przelew i zaślep otwór w zbiorniczku . przelew do innego pojemnika , dolać płynu do zbiorniczka i odpalić auto / najlepiej robić w dwie osoby/ dolewać płynu do zbiorniczka . Układ się przepłucze i jak poleci z przelewu czysty płyn to koniec zabawy , zamontować przelew , dolać do stanu .
Najtańszą opcją o bardzo dobrą jest ELM 327 z dolutowanym przełącznikiem za 3 zł , prosty schemat do znalezienia na forum forda lub kupno już gotowego elm z przełącznikiem hi speed , programy są dwa i oba niezwykle proste , elmconfig oraz forscan , masz tam nawet opcję wypalania servisowego DPF-a i tysiąc innych funkcji .
Sprawdź czy odpowietrznik jest drożny. Wykręć go i przedmuchaj, może być zarośnięty rdzą lub błotem.
Czyli teraz zapala się tylko wtedy, gdy wtyczkę wepnie się do zbiorniczka. W zbiorniczku jest czujnik poziomu płynu. Widocznie nie działa prawidłowo, gdy w zbiorniczku jest płyn. Nie wiem jak w tym zbiorniczku, ale w innych, rozwiązane jest to na kontaktronie i pływaku. Może pływak przywarł w dolnej pozycji i sie nie rusza. I w jaki sposób w ogóle...
Najlepsza metoda to 2 osoby, odłączasz powrót z magla do zbiorniczka i wsadzasz wąż do pojemnika na płyn, jedna osoba odpala silnik a druga leje płyn do zbiorniczka, przelewasz tak ze 4 litry i masz wymieniony olej
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
"Masla ani budyniu" nie ma pod żadnym z korków. Bo to się robi jak płyn dostaje się do oleju ...
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
A czy poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy? Nie wyrzuciło płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?
Oczywiście że termostat musi się otworzyć na duży obieg aby układ się odpowietrzył. Pilnuj stanu płynu w zbiorniczku bo trzeba będzie go dolać raz lub dwa.
Czytałem na necie ze po wymianie termostatu i płynu trzeba odpowietrzyć na odkręconym zbiorniczku. To nie prawda :idea: , sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty ,:idea: ...,a po co marnować płyn przecież on trochę kosztuje :idea: :D , W taki sposób...
A sprawdziłeś stan płynu w zbiorniczku.... ?
po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
Nie wiem jak to jest w fiacie ale raczej wszystkie samochody pobierają płyn ze zbiorniczka od pompy hamulcowej, wiec płyn taki sam
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Z powodu przelania płynu w zbiorniczku wyrównawczym, do kabiny się nie dostanie.
Myjka pobiera płyn z pojemnika tylko na małym ciśnieniu na lancy. Czyli trzeba założyć dyszę płasko strumieniową i ustawić na niej niskie ciśnienie woda wylatuje z niej wtedy na małą odległość ale pobiera na podciśnieniu płyn ze zbiorniczka.
Wszystko jest na dole posta.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Wiozłem do wrocka wstawiali mi tuleje do tego od razu sprawdziłem szczelność umyłem blok około 600 zł reszta to robocizna plus wszystko co było potrzebne . Mechanicy potraktowali mnie życzliwie nie było tak źle (dodam ,że super fachowcy do tego uczciwi ) , dostałem rachunek z hurtowni na części i stare w pudelku do zabrania . Jeżdżę już trochę i elegancko...
Wypompować jego zawartość za pomocą strzykawki z nasadzonym na jej zakończenie wężykiem, a w jego miejsce wlać nowy płyn. Następnie zajmujemy miejsce za kierownicą i kręcimy nią kilka razy w prawo i w lewo do oporu. Nowy płyn zostanie wtłoczony w układ, a do zbiorniczka trafi stary płyn zalegający w przewodach. Całą tę operację powtarzamy do czasu,...
2. Czy 307 2,0 hdi Rhs ma czujnik poziomu płynu hamulcowego.? W zbiorniczku nie ma. Czujnik poziomu płynu jest przy drugim zbiorniczku na pompie ham. przy serwie.
Nie, nie robiłem. Ale to raczej jakby wyszło CO₂ w układzie chłodzenia, to auto by nie miało ciepłego powietrza z nawiewu. Miałem tak w 2 autach i co jakiś czas odkręciłem na chwilę korek od płynu zbiorniczka. Po chwili z nawiewu było już ogrzewanie. Nie na długo, ale jest. Nie wzrastała temperatura, nie gotował się. Takie objawy by były. A nie ma.
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
Dodam że trzeba wymienić i dobrze odpowietrzyć układ a nie tylko wymienić płyn ze zbiorniczka.
Po praniu woda stoi w zbiorniczku na płyn do płukania i muszę ja wyssać strzykawką, żeby wlać płyń. Zamiast takich "kombinacji alpejskich", należy wyjąć zasobnik detergentów i porządnie wyszorować syfonik od pobierania płynu . Na przyszłość nie stosować koncentratu do płukania, tylko płyn rozcieńczony... Tyle razy o tym pisano, że aż wstyd... :|
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
UPG daje zupełnie inne efekty, płyn chłodzący nie pieni się w taki sposób- więc tutaj też kierowałbym się w kierunku płynu do spryskiwaczy.
Uważam, że lepiej spuścić kompletne szambo nie zmieniane od lat i zalać olej z regularnych wymian do płukania, przeciez nie będę zmieniać 2 razy oleju w takim samochodzie Niestety, jestem wręcz zniesmaczony takim podejściem ale pewnie mamy inną kulturę techniczną. Wolałbym odjąć sobie chleba od ust i szarpnąć się na najtańszy ale świeży olej do przepłukania....
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
Wymontować i dobrze umyć. Witam Dołączę się do wypowiedzi kolegi i dodam że możesz sprawdzić przewód doprowadzający płyn ze zbiorniczka do pompki [czy jest drążny ] . Pozdrawiam
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Nie zaobserwowałeś czasem ubytku płynu w zbiorniczku wyrównawczym? pozdrawiam Janusz
Głowica była planowana?
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
10 razy ciut sporo co do czystości płynu ja przy wymianie płynu i odpowietrzaniu wysprzęglika czy hamulców odciągam strzykawką stary płyn ze zbiorniczka, zalewam nowym i dopiero zaczynam pompowanie
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
Właśnie dzisiaj przerabiałem ten temat w primerze 2.2 .ktoś zamontował nie oryginalne węże doprowadzające ,pompa cały czas ciągła powietrze zamiast płynu do wspomagania,wyrczała przez czas cały dopóki nie miała dostępu płynu.Wyrzucznie płynu ze zbiorniczka w tej sytuacji jest jak najbardziej zrozumiałe ponieważ w obiegu zamkniętym dochodzi dodatkowy...
Patrząc od zbiorniczka płynu hamulcowego , pionowo w dół , czarny , trzy pinowy.
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz ?
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Na 99,9% winna pompka sprzęgła. Po rozgrzaniu pojazdu płyn rozszerza się i nie ma ujścia ( do zbiorniczka) , płyn w układzie sprzęgła jest czynnikiem roboczym a pneumatyka czynnikiem wspomagającym.
To zły sposób. Prawidłowy, zgodny ze sztuką i normami ochrony środowiska wygląda inaczej, ale niestety jest trudny do przeprowadzenia w warunkach domowych - potrzebne urządzenie do nadciśnieniowego pompowania płynu do zbiorniczka. Jednoosobowo, w dodatku kobiecie również trudno będzie nawet w sposób zbliżony, ale spróbujmy; Sposób 1: - robi się to identycznie...
Jeśli masz szczęście to masz tylko mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym pompy hamulcowej, jeśli masz pecha to jest to usterka pompy ABS - sprawdź duże bezpieczniki przy akumulatorze.
Nie miałeś ochoty nawet poinformować o rodzaju podwozia. Nikogo nie interesuje, czy to patelnia, czy jakaś gruszka, ale info o ilości osi skrętnych mogło się przydać. Jak wygląda płyn w zbiorniczku, czy klarowny lub spieniony. Takie informacje są konieczne, a nie, że to wywrotka.
Hej, sądzę że najlepiej by było użyć płynu REVKOGEL 2000, ale dla pewności odciąg trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego do pojemniczka i dolej tyle samo REVKOGELA. Odczekaj chwilę, jeśli się nie zważy to możesz śmiało zalać.
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Mam silnik avu. Przepływ przez tą rurkę ma być swobodny. Gdy dodaję gazu słyszę w kabinie jak przelewa się płyn do zbiorniczka. Próbowałeś to przeczyścić jakąś szczotką na drucie? Mini spirala jak u hydraulika. Nic nie wierć napraw to co zepsute niczego nie drutuj.
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Wyciek płynu z uszkodzonego zbiorniczka zapachu montowanego na kratce odbarwił tworzywo na tejże kratce i praktycznie stopił w miejscu kontaktu ramkę radia w Kia, ale odpadające podsufitki, rozpuszczone lusterko, obłażąca kierownica? W takim stężeniu? Eee...
Witam. Mam pytanko. Posiadam Kia carnival 2003r zaczęło wbijać płyn że zbiornika wyrównawczego. Odkamienilem termostat i korek i wyczyscilem obudowę termostatu z kamienia. Z powrotem poskladalem zalalem płynem. Odpaliłem silnik żeby odpowietrzyc układ tak po 3 min pracy auta zaczęło wbijać płyn do góry czy tak powinno być czy powinno bombelkowac i pynu...
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Zacznij od korka w zbiorniczku płynu.
Witam . Wskaźnik temperatury z diodą poziomu płynu w zbiorniczku ,posiadał dodatkowo przekaźnik ,który miał oznaczenia pinów ; -15 -31 -S -G Bez tego tego kontrolka nie działała.
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
Sprawdziłeś przełącznik bezwładnościowy ? Taki czerwony guzik koło zbiorniczka płynu? Masz jakiś miernik, probówkę ,fejsik by coś sprawdzać?
Udrożnić cienki wężyk i króćce w od tego wężyka. Wężyk oczywiście od chłodnicy do zbiorniczka.
Nie. Pompę zostaw w spokoju. Klamka/pedał ma być w pozycji "jak najmniej wciśniętej". Kiedy strzykawką od dołu będziesz podawał płyn, to nie ma bata żeby ci w końcu górą nie wyszedł. Naturalnie trzeba poluźnić kalamitkę w zacisku, bo inaczej to płynu nie wtłoczysz. Do tego otwórz zbiorniczek płynu hamulcowego (by powietrze miało gdzie uchodzić).
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
Nadal upieram się przy zapowietrzonej pompie. Pompa musi się samoistnie odpowietrzyć poprzez zbiorniczek płynu i gwałtowne naciskanie pedału raczej temu nie pomaga. Przypuszczam, że mechanik odpowietrzał hamulce i podczas tej czynności albo zabrakło płynu w zbiorniczku, albo robił to zbyt szybko i świeży płyn ze zbiorniczka nie zdążył napływać w takiej...
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Pierwszy to zbiorniczek płynu do wspomagania. Tamte od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
Silniczek, to znaczy pompka, znajduje się pod pokrywą silnika, powinien być w okolicy zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.
Normalnie, odciągnęli płyn ze zbiorniczka i zalali nowy. Kto by się tam przejmował resztą płynu w układzie.
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Całą przyczyną całego zamieszania był blok silnika.
no tak zapomniałem o tym że korki zmienialiście. to musisz sprawdzić szczelność z tym lewym powietrzem i z tymi czujnikami. to gdzie ci wywala ten płyn? przy zbiorniczku?
To odepnij kostkę i jak kontrolka zgaśnie jedź i sprawdź ABS. ABS jest częścią układu hamulcowego, więc może został odłączony bo korek podaje informację że brak płynu w zbiorniczku i może chce zapobiec uszkodzeniu modulatora ABS? Tak se to wymyśliłem :D
Czyli jednak to pompa.....:[ chciałem nadmienic ze układ był zalany płynem boxol wczesniejszy własciciel spaprał robote!!!!! JAk odpale auto to jest ok płyn w zbiorniczku jest normalny czyli taki jak zawsze ale po chwili płyn który wraca do zbiorniczka jest tak jakby natleniony z bombelkami, i wtedy pompa zaczyna wyc i kierownica troszke ciezkawo czasem...
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
Wyczyść dokładnie miejsce przecieku i obserwuj czy nadal będzie wyciekać. Przy przecieku jeśli jest to co jakiś czas kropla, to powinno ubywać płynu ze zbiorniczka.
Osobiście taki układ zrobiłbym na układzie smarowania oleju, o wiele prościej. Co do twojego układu, to przede wszystkim ma za małą pojemność, trudno w ten sposób kontrolowac temperaturę płynu, zamiast rurek na wydechu zrób płaszcz wodny. Pompa w Twoim układzie pewnie tłoczy płyn w strone wydechu, potem na reduktor, po drodze jest zbiornik wyrównawczy,...
1.Tak jest to czujnik ciśnienia (bardziej włącznik, wyłącznik zależny od typu klimatyzacji) 2.Jest to jeden z zaworów do napełniania klimatyzacji. 3.Zawór nagrzewnicy (tak mi się wydaje ,ale jak zrobisz zdjęcie pod innym kątem to będzie 100% pewności (aby było widać dokąd zmierza przy silniku) 4.Nie widzę dokładnie czy to listwa z wtryskiwaczami, zrób...
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
Witam. Mam taki problem z Golfem III. W zeszłym roku koledze wymieniałem uszczelkę pod głowicą i wszystko do tej pory było dobrze dopóki nie wymienił wody na płyn. Po kilku dniach po tej oto wymianie zaczął się gotować płyn i wywala go ze zbiorniczka wyrównawczego. Ogrzewanie działa ale znów nie robi się ciepła chłodnica na wolnych obrotach, ale gdy...
Okazało się, że ta wersja auta ma wspomaganie elektryczne. Za dziwne zachowanie kierownicy odpowiadała źle ustawiona zbieżność kół.
Jak się ściąga ten zbiorniczek,czy to są zatrzaski czy coś podobnego,ile płynu chłodzącego wylało się przy demontażu owego zbiorniczka
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
W czarnej puszce pod maską , pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. :D
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Jak ma się zapowietrzać przez zbiorniczek do płynu jak w zbiorniczku płynu być nie musi i ten wężyk z filtrem po prostu jest. Jeden śrubunek to jest na wylocie. Gdyby tam była nieszczelność to by ciekło. Drugi to na zasilaniu - do szybkozłączki i też by ciekło.
płyn zbiorniczka mondeo płyn zbiorniczka citroen wyrzuca płyn zbiorniczka
zabezpieczenie termistor instalacją firefox głośne wirowanie pralki
viessmann trimatik instrukcja viessmann trimatik instrukcja
Lokalizacja blokady szyb w Hyundai ix20 Wpływ blaszanego dachu na antenę drutową