Będzie ubywało bo to sobie oblicza. Ciekawe czy przybędzie jak zatankujesz. A tak nawiasem to gdzie był babol?
Zacisk alternatora B+ łączymy przewodem 10 kwadrat z zaciskiem śrubowym rozrusznika, lub akumulatorem zacisk(+). Zacisk D+ łączymy z kontrolką ładowania. Dmuchawę łączymy przez bezpiecznik po kluczyku zacisk(+15). Wskazanie wskaźnika paliwa na max ,świadczy o uszkodzeniu pływaka w zbiorniku paliwa, lub braku połączenia wskaźnik-pływak. Należy sprawdzić...
Czy w tej obudowie nie było przypadkiem kropli rtęci - wyglada na wyłacznik rtęciowy.Jak pływak opada ( stan minimum) zwiera układ lampki kontrolnej.
Czujnik poziomu paliwa czyli pływak zawsze jest w zbiorniku. Pompy elektrycznej w tym aucie nie ma
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Proponuję dedykowaną do samochodów SCANIA nakładkę antykradzieżową na wlew paliwa o śr.60mm z możliwością wyzwolenia alarmu w kabinie, na zewnątrz pojazdu oraz za pośrednictwem modułu lokalizatora GPS/GSM http://obrazki.elektroda.pl/4762370000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7712224900_1...
Czy masz na pompie jeszcze elektrozawór z immo (z kostką chyba na 3 lub 4 pin), czy już zostało wyrzucone i przerobione na zwykły elektrozawór? Jeśli masz immo to mogło się zepsuć. Jeśli masz przerobione na zwykłe gaszenie i elektrozawór działa poprawnie, to pozostaje gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym. W skrajnych przypadkach mogło coś się uszkodzić...
Zamontowałem odpowiedni pływak w zbiorniku paliwa.
Mam dużo miejsca w "wieśku". Zbiornik jest litrowy, a poziom mogę regulować od pojemności 0,5l do 0,8 litra. Pokazany zbiorniczek pracuje w kotłowni domowej. Inaczej mam warsztacie ale również na niezawodnej rtęci i pływaku ze zbiornika paliwa ze starej TOYOTY. Jak zrobię fotki to go pokażę.
Po co wyciągałeś pompę czujnik jest z przodu zbiornika/dojście z kanału/ często gniją styki które są na zewnątrz.P
Proponuje wyciągnąć zbiornik i zobaczyć przyczynę ,przy okazji sprawdzisz sobie pływak roboty masz na godzinkę czasu. :D
Chodzi o obwód pływaka w zbiorniku paliwa. Które to piny w liczniku.
Witam . Czy jak połączysz zacisk M do masy ,czy wskazówka opada do zera?. Sprawdź jeszcze masowanie wskaźnika,czy dobra masa.Jeżeli wskaźnik opada ,to wina może być w przewodzie do pływaka ,lub samym pływaku .Sprawdź jeżeli twierdzisz że masz trochę paliwa w zbiorniku ,to zrób pomiar miernikiem (multimetrem )czy pływak wskaże oporność.Brak oporności...
Musisz sprawdzić to na sucho czy działa przed włożeniem do zbiornika. Pływak dziurawy ,utopiony ?
1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Wszystko zależy od tego jaki pływak jest w zbiorniku paliwa i jaki był w butli gazowej to po pierwsze. Po drugie to ciężko powiedzieć czy to zadziała ze względu na to że już jeden układ wykorzystuje pomiar z pływaka benzyny a dopięcie drugiego może zakłócić działanie tego który jest.
Można, ale potrzebujesz zbiornika paliwa z otworem pod pływak, pływaka, zegara i połączyć to kablami. A i tak będziesz korzystał z miarki pod korkiem, bo te wskaźniki były strasznie niedokładne i awaryjne.
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Pływak w zbiorniku paliwa.
Opel vectra 2.0 1992r 16v znajduje się z tyłu przy zbiorniku paliwa blisko pływaka
Witam. Wskaźnik paliwa oszukuje, w taki sposób, że gdy jest zbiornik pełny, to normalnie działa do połowy, a potem jakby się zawiesza. Wymontowałem koszyk z pływakiem ze zbiornika, sprawdziłem opornicę pływaka i wyszło, że oporność płynnie się zmienia. Przerabiał ktoś podobny temat?
Na 90% nie chodzi pompa od benzyny,zatarła się lub spaliła z braku PB95.Zdejm przewody zasilające silnik w benzyne i zakręć motorem a zobaczysz czy podaje paliwo.Pompka jest w zbiorniku paliwa razem z pływakiem.
Generalnie ten rodzaj pracy wskaźnika poziomu paliwa nie toleruje skner. Zmiany stanu paliwa są zauważane przy uzupełnianiu paliwa o przynajmiej 13 l. Trzeba to bezwzględnie przyjąć do wiadomości i stosowania. A chodzi o to co napisał poprzednik, czyli długodystansową kalkulację zużycia paliwa. I położenie pływaka w zbiorniku paliwa przeważnie nie przekłada...
Sprawdź pompę paliwa, system odpowietrzania zbiornika. Wymień filtr paliwa.
Okazało się, że była to wina tego pływaka w zbiorniku paliwa. Mimo wszystko dzięki Dodano po 50 A Jeszcze jeden problem była jak ją dobrze ustawić powietrze paliwo i obroty??
Napięcie 12V Przy dolnym położeniu pływaka opór na czujniku 64,9om - wskaźnik pokazuje wtedy 1/2 zbiornika a przy górnym położeniu pływaka opór 0,7om - wtedy wskaźnik pokazuje pełny zbiornik.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma pompy w zbiorniku paliwa, jest tam tylko pływak.
Uszkodzony element (rezystor) przy pływaku w zbiorniku paliwa. Dodano po 3 Może również nie kontaktować suwak tegoż rezystora-potencjometru.
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Nie ma pompy, sam pływak w zbiorniku.
Pomoże montaż sprawnego pływaka.Audi ma 4 przewody pod pompe zbiornika ale wkład 1.9tdi nie ma pompy tylko czujnik także są 2 piny w deklu.
Odczyt jest brany tylko z potencjometru, to stare auto... może czujka w baku jest uszkodzona, bo na prawdę pojemność zbiornika nie ma nic do tego, to tylko kwestia położenia pływaka.
Układy będą połączone masami dokładnie chodzi mi o to. uC ma odczytywać położenie pływaka w zbiorniki paliwa problem w tym że pływak ma rezystancję w zakresie od 40 do 280Ω wpinając pływak jako dzielnik rezystancyjny nie mogę regulować napięcia 0-5v tylko np od 240mv do 1,43v a ja potrzebuję od 0-5v.
Cały czas nie wiemy czy to jest quattro (a pochodzenie z Norwegii na to wskazuje), a to istotne, bo ma wtedy 2 pływaki i pompę przelewową. Ponadto w vcds można odczytać ilość paliwa w zbiorniku i porównać to co "widzą" zegary z tym co pokazuje wskaźnik
To już kwestia wyboru np. mały "pływak" jak w zbiorniku paliwa + potencjometr + układ A277 . To tak na szybko .
Mam już tablicę przygotowaną od stara 200 . -silniczek od wycieraczek jest 24v. -żarówki to nie problem -nagrzewnica też jest Czujnik oleju i teperatury może być 12 v ? No i pływak w zbiorniku paliwa musi być 24v Czy zostaje coś jezcze do wymiany?
Witam. Mam pytanie czy Zafira A 2.2 dti po liftingu posiada rewizje do zbiornika paliwa? Czy trzeba demontować cały zbiornik by się dostać do pływaka. Gdzieś pisali że nie gdzieś że tak.
Może być przyczyna : stabilizator napięcia sie spalił na tablicy rozdzielczej (liczniku),który jest odpowiedzialny za wskazówki paliwa,prędkości itp... Najlepiej zmienić tablice rozdzielczą (licznik) na nowy i powinno wskazywać. Lub tez przyczyna zawieszania opornica na pływaku w zbiorniku paliwa.
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
A sprawdzałeś w zbiorniku paliwa? Jedyne co możesz zrobić to wyginanie drutu z pływakiem - możesz w ten sposób nieco ograniczyć wskazanie pełnego zbiornika. Niestety wpłynie to też na dolne wskazanie.
Pływak czujnika nie podnosi się wyżej niż na połowę zbiornika. Blokuje się w okolicach połowy zbiornika i nie wypływa wyżej.
Pod siedzeniem z tyłu masz otwór w którym zamocowany jest smok i pływak. Wykręć i masz dostęp do paliwa.
Być może posiadasz zbiornik paliwa z dwoma pływakami. Często jeden z nich zawieszał się, bądź problem tkwił w przepływie paliwa między komorami zbiornika. Jeśli dobrze pamiętam w zegarach można odczytać ilość paliwa z poszczególnych komór.
Witam. posiadam Uniaka 1.7 D wolnossący z 97 roku. mam problem z poziomem paliwa w baku, skacze mi poziom mimo prawie całego baku wskazówka spada do rezerwy i gaśnie auto. podobna sytuacja zdazyla mi sie prawie rok temu wtedy zciągnolem pływak ze zbiornika paliwa przeczyściłem sitko od spodu tam gdzie zasysa bo było trochę syfu i śmigał przez cały rok....
Co prawda nie samochód. Mam oryginalny pływak w zbiorniku maszyny budowlanej i chce dopasować do niego wskaźnik paliwa. Plywak wskazuje oporność 32-255Ω. Ale mogę sprawdzić jeszcze raz dla pewności. Jak dobrać wskaźnik paliwa dla niego? Są jakieś uniwersalne z możliwością regulacji oporności ? Zbiornik nietypowy, więc ciężko byłoby zamontować tam...
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
witam. sprawdź w zegarach stabilizator napięcia (trzynóżkowy LM) jeśli nie pomoże musisz wyciągnąć pływak ze zbiornika. twardnieje izolacja od paliwa i czasem urywają się kable. wyciera się też ceramiczna płytka z napylonym rezystorem (przy pływaku) sprawdź też złącze przy zbiorniku
Po zatankowaniu wskaźnik pokazuje max. A ile mogę przejechać, to co w granicach 300 km. 300km i wyświetla się rezerwa? To jedynie trzeba by odkręcić pokrywkę od baku, która jest pod tylną kanapą i sprawdzić ile fizycznie jest paliwa w baku. Prawdopodobnie pływak przekłamuje wskazania ilości paliwa w zbiorniku.
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
To raczej będziesz musiał zrzucić zbiornik bo obstawiam, że nie ma rewizji. Może już pływak szwankuje ale sprawdzę kostki.
W Golfach z pompą wtryskową VP, nie ma w zbiorniku pompy paliwowej. Jest tzw. smok, czyli filtr paliwa wraz z pływakiem. Pompa paliwowa w zbiorniku jest w Golfach z silnikiem PD. Jeżeli są problemy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, to proponuję przeczytać ten temat: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
poszperaj na forum, kolega krissbrum wyczerpująco opisał jak działają pływaki i pompka do przepompowywania paliwa. cytuje "Te wartości dotyczą aut produkowanych do 48 tygodnia 2007 roku, bo po tej dacie wartości rezystancji są dokładnie odwrotne, tzn. po 49 tygodniu 2007 roku pełny bak - 0.88V (51 ohm), pusty zbiornik paliwa - 4.04V (992 Ohm)" być może...
Witam, mam pewien problem krory mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać. Posiadam skuter aprilia gulliver stary już z niego dziadek ale jest w dobrym stanie silniczek cyka lepiej niż w nowym chińczyku dlatego szkoda go zostawić. Problem jest natomiast z częściami. W moim przypadku nie mogę znaleźć pływaka w zbiorniku paliwa i muszę ratować się częściami...
Wyciąg pływak ze zbiornika,i sprawdź czy pracuje w całym zakresie.
I podstawa to sprawdź przejście między czarnym przewodem w miejscu przylutowania do płytki a pinem w kostce czujnika. I tak samo czerwony. Ma piszczeć. Dodano po 9 Zauważcie że ten czujnik ma podział na 7 sekcji. Nawet jak jedna czy dwie byłyby upalone to w pozostałych pozycjach powinien działać. Czy po przemyciu i przetarciu złożyłeś go i sprawdziłeś...
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Tak z tym nie bedzie problemu.Komputer do diagnostyki tez.Komputer pokazuje jedynie niski poziom paliwa,gdzie paliwa jest dobre pół zbiornika.
Witam. Od dziesiątek lat taki czujnik był w zbiorniku samochodów i jakoś nic się nie działo. Widocznie wiedzieli, że benzyna się nie pali. Pzdr.
Witam potrzebuję schemat podłączenia, dwóch pinów złącza w zbiorniku paliwa, od pływaka. Czy podłączone one są do licznika? Jeśli tak, które piny przy liczniku, odpowiadają pinom przy złączu zbiornika? Może ktoś posiada schemat i podpowiedziałby w temacie. Pozdrawiam
ok minęło troszkę czasu, opiszę dalej swój problem: stan paliwa na wskaźniku jest w połowie zbiornika wskazuje 25l i po zatankowaniu 20l paliwa (zbiornik ma 50l) stan na wskaźniku nie zmienił się, jednak autko pracuje normalnie na benzynie, na gazie też, widocznie jednak bak [został prostowany ręcznie, bo pompka go zassała do środka podczas ciągłej...
Tak też myślałem podpiąć się pod pływak ale każda marka i model ma inne pływaki i inne rezystancję a poza tym komputer w aucie może nabijać błędy jak będą kombinacje przy oryginalnym pływaku jeszcze jednym rozwiązaniem jest montowanie dodatkowego pływaka
Zamien te dwa przewody na przemian siebie co idą od zbiornika paliwa!!!:) Dodano po 29 To jest sterowane masą zadnym napieciem!!!
Wykręcasz śrubkę zderzaka wolnych obrotów i wyciągasz dysze to co pozostało do góry, prościej wytłumaczyć się nie da. śrubki od kranika przerób na płaski śrubokręt, lub odkręć szczypcami do cięcia, później śrubki do wymiany. Co do przedmuchania to ok tylko zdejmij pływak i zaworek. A z samego zbiornika tzn. z wężyka paliwo leci swobodnie?
Witam Nie wiem czy to dobry pomysł.W ciężarówkach jest napięcie 24 V.Ja zmieniałem pływak w ursus 2812 na inny niż fabryczny ale w pełni regulowany.Można go przystosować do każdego zbiornika i jest pod napięcie 12V.
Z przodu zbiornika masz wtyczkę. Poszukaj. Od pływaka i pompki paliwa.
Ech Salvador Dalii z Ciebie lepszy niż konstruktor :D Ty nie potrzebujesz czujnika przepływu cieczy, a jej obecności. Kawałek tulei, w środku pływak z magnesem, u dołu kontaktron. To podłączasz do normalnego wyjścia ze zbiornika, dopóki paliwo znajduje się w tulei, pływak jest u góry, w chwili gdy skończy się paliwo w tulei pływak opadnie na dno, powodując...
Dobrze zrozumiałeś, moja rada sprzedaj te zegary bo z pleckami pasują też do e38. Unikniesz ibusu i can, wskażnik paliwa tam jest na dwóch pływakach razem z mapą pod zbiornik. Naprościej będzie kupić z e46 jak chcesz z bmw, jak cokolwiek innego to citroen xsara jest prosty, renault clio masz na pwm prędkość. Jak coś to mam , napisz pw
Na centralce wyświetla mi dobrze ale ja chce to wyrzucić tzn. ten czujnik i założyć jakiś inny i podłączyć go przez przekażnik ,jak jadę na benzynie to pokazuje benzynę a jak na gazie to gaz tak jak to mają holendry.Problem polega na tym ,że nie wiem jaką minimalną i maksymalną oporność ma pływak w zbiorniku paliwa. Dodano po 1 A sterownik gazu to DT...
Ten korek załóż tam gdzie był, to zdaje się zawór bezpieczeństwa. W zegarku pewnie zablokowała się wskazówka, spróbuj delikatnie zdjąć szkiełko i zobaczyć przyczynę, może to tylko kwestia złego ułożenia osi wskazówki. Powinna się bez oporów poruszać, jest sprzężona magnetycznie z pływakiem w zbiorniku. Co z wolnymi kablami - nie wiem, na wszelki wypadek...
czyli chodzi ci konkretnie o wskaźnik paliwa , więc nie ma żadnego przekaźnika , od zbiornika idzie bezpośrednio kabel do zegarów , albo masz gdzieś zwarcie do masy lub do plusa , albo pływak w zbiorniku masz uszkodzony Dodano po 10 zaraz ci wyślę kawałek schematu z zaznaczonym wskaźnikiem paliwa i pływakiem w zbiorniku
Żeby dobrać się do pływaka (a tam prawdopodobnie jest problem) musisz zdjąć zbiornik paliwa.
Słyszalem, że źle zalożony pływak pokazuje zero a zwarcie na wtyczce max. Mi się zawsze wydawało, że wskaźnik max pokazuje, gdy jest zwarcie do masy, a zero gdy jest przerwa w obwodzie. Bardzo prawdopodobne że pływak po prostu się zawiesił na samej górze zbiornika i przez to wskaźnik cały czas pokazuje max. Jeśli nie chcesz dobierać się do od razu...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Może być ciężko lub niemożliwie. Jeśli robisz motopompę, to trzeba było zastosować zbiornik paliwa z kanistra plastikowego lub gotowego zbiornika uniwersalnego i osadzić w nim pływak z mtz.
Ford fiesta 2013 r. Problem mianowicie taki że świeci się rezerwa paliwa a paliwa jest ponad 1/3 zbiornika , wskazówka dobrze wskazuje, _ pływak w zbiorniku sprawdzony , rezerwa gaśnie dopiero przy 1/2 poziomu paliwa .W zbiorniku jest tylko potenciometr do wskaźnika paliwa 2 przewody , nie ma dodatkowego czujnika od rezerwy , licznik uwalony czy może...
Witajcie Jestem na etapie dokładania napędu 4x4 do Tourana 1 Mam pewien problem z zbiornikiem paliwa pływak g169 powinien być 2 pinowy a kupiłem 3 pinowy . Ma ktoś pomysł jak go podłączyć by pokazywał prawidłowo ? Licznik jest 36pin to duże gniazdo czerwone mfa czy jedynym rozwiazaniem jest biały licznik ?
Witam, Postaraj się wyciągnąć pompę paliwa z pływakiem która znajduje się w zbiorniku i zobacz czy wszystko jest Ok Moim zdaniem pływak jest przyczyna problemu :)
Spada do zera po odpięciu pływaka?
a co powiecie na taki prosty układ kontrolki rezerwy na UA741 http://obrazki.elektroda.net/51_12080301... [/img] Rezystor zaznaczony linią przerywana należy zastosować tylko wówczas gdy wraz z malejącym poziomem paliwa rośnie oporność pływaka w zbiorniku. Jeśli z malejącym poziomem paliwa maleje również oporność pływaka wówczas rezytora tego...
Np. pływak w zbiorniku.
Auto jak w temacie, poszukuję informacji o kolorze i lokalizacji przewodu pływaka (najlepiej gdzieś w okolicy deski rozdzielczej bo to auto ma zabudowę karetki pogotowia i nie dojdę do zbiornika paliwa).
Najbardziej prawdopodobne "utopienie" pływaka w zbiorniku.
Nagle tak się stało? Trzeba zajrzeć do zbiornika, może pływak się zepsuł. Spróbuj odłączyć akumulator na 10 minut, może pomoże.
Ale po co? Przekaźnik pompy paliwa jest w tym aucie. Poza tym w zbiorniku masz zespół pompy z pływakiem.
Witam Posiadam Cordobe sport/coupe z silnikiem 1.6 101KM szaleje mi wskaźnik paliwa. Pierwsze co potrafie to sprawdziłem pływak i wyglądał OK nic w nim nie pływało następnie po wyjęciu aparatury ze zbiornika bawiłem sie pływakiem gdy ustawiłem go w pozycji pełen zbiornik paliwa wskaźnik na desce pokazał ze niema paliwa a gdy ustawiłem na 0 w zbiorniku...
Na początek odpiąć wtyczke z plywaka i zobaczyć czy wskazówka paliwa opadnie na sam dół. zdemontować kosz ze zbiornika i sprawdzić na zewnątrz pływak paliwa czy reaguje na ręczną zmiane wysokosci, w sensie czy jak ustawisz go na srodku i wlaczysz zaplon czy wskazówka również zmieni swoją obecną pozycje .
Szukam oznaczenie i lokalizacji za zegarami /lub gdzieś w kabinie analogowego sygnału pływaka w zbiorniku / czujnika poziomu paliwa. Pojazd to VOLVO FM7 rocznik na oko 92.
Bardzo rzadko się zdarza uwalony pływak, ja nie pamiętam takiego przypadku. Stawiałbym raczej na kabelkologię, coś mi świta, że gdzieś te przewody są łączone wtyczką i tam był słaby styk. Ale to dawno było i już nie pamiętam szczegółów. Poza tym, jeśli masz Quattro to są dwie komory zbiornika paliwa i dwa pływaki, możesz pomierzyć oporność każdego z...
Rezystancja na pustym zbiorniku to około 4,5 kilo ohma mierzymy ją między masą a jednym ze skrajnych pinów im więcej paliwa w zbiorniku tym rezystancja jest mniejsza , sprawdzam już któryś pływak z koleii .... nowka ze sklepu nie działa oddany na gwarancji ....
Bo się przyzwyczaił do tego, że jeździsz na rezerwie i czasami coś dokapiesz do baku. Zatankuj do pełna, żeby pływak zobaczył inne miejsca w zbiorniku paliwa.
Wskazania do póki się nie wypaliło były poprawne .
Sprawdź czy są jakieś błędy po podłączeniu do komputera. Sprawdził bym również czy 'pływak" w zbiorniku nie uległ uszkodzeniu.
Auto jak w temacie, poszukuję informacji o kolorze i lokalizacji przewodu pływaka (najlepiej gdzieś w okolicy deski rozdzielczej bo to auto ma zabudowę karetki pogotowia i nie dojdę do zbiornika paliwa).
Istnieją systemy które wdmuchuja powietrze do zbiornika i mierza ciśnienie które trzeba przyłozyć aby przebic sie przez płyn .Tylko że ja spotykałem je zawsze na zbiornikach z woda.Natomist do pomiaru paliwa stosowane są albo systemy radarowe albo mierzące ciśnienie cieczy .Spotkałem raz japoński system do pomiaru paliwa zbudowany z pływaka tasmy połączonych...
Volkswagen golf 1998 rok Wskaźnik poziomu paliwa wskazuje odwrotnie. przy pełnym zatankowaniu jest rezerwa. Po przejechaniu 500km pokazuje że jest ful zbiornik. Wymieniłem pływak na nowy i jest ten sam problem. Co może być przyczyną? AI: Czy sprawdziłeś okablowanie i połączenia wskaźnika paliwa? Mogą one wpływać na nieprawidłowe odczyty. Tak AI: Czy...
Jak umiesz czytać schematy to Daj maila podrzucę, jest tam sterownik pompy paliwa - mam nadzieję że jesteś tego świadomy.
4 piny przy pływaku to mają benzyniaki -2 na wskaźnik i 2 na pompę. Silniki 1,9 dci 754 mają pompę niskiego ciśnienia w komorze silnika pod filtrem paliwa, a wersji 750 nie mają w ogóle pompy niskiego tylko gruchę. Trzeba sprawdzić rezystancję wg schematów na pinach od pływaka przy różnych poziomach paliwa. Rozbieranie i wyciągnięcie całego pływaka...
pływak paliwa pływak paliwa astra pływak poziomu paliwa
skuter zapłon sterować klimatyzacja peugeot oscyloskopy naprawa rubens
Najlepszy producent rozrządu do Seat Toledo Jak usunąć zapach pleśni z ekspresu Dolce Gusto?