Znalazłem w necie plik wgrywany przez USB który zmienia czas wyłączenia automatycznego radia do 3 godzin. Chciałbym osiągnąć ten efekt w navi gen2. Wgraj i sprawdź czy ci zadziała. Albo możesz użyć jakiś przekaźników czasowych. [url=http://ase.hoste.pl/sklep/index.php... [url=https://www.gotronik.pl/przekaznik-...
GND oczywiscie masa ACC zalaczanie radia stacyjka napiecie po przekreceniu stacyjki (jesli wolisz podlacz to do akumulatra to bedziesz mogl sluuchac radia bez kluczykow. BATERY podtrzymanie pamieci radia do akumulatora +12V REMOTE sterowanie wysowana antena lub zalaczanie wzmacanicza LIGHt tak mi sie wydaje ze jest to cos jak w blaupunktach ze regolujac...
Jak wyżej to już chyba na CAN działa.
Dziwne podłączenie, ale może tak być. Nie masz bezpiecznika na przewodzie od radia?
więc musisz się przyzwyczaić do pipczenia lub zrezygnować z uruchamiania radia stacyjką, wówczas funkcja jest nieaktywna
Podaj model oryginalnego radia, producent, numer części. Pokaż pinout z naklejki tego radia. Na pewno na tym przewodzie złącza dodatkowego nie ma + po stacyjce. Nie mogę odnaleźć pinoutu dla radia z takim obsadzeniem pinów w złączach dodatkowych, przypuszczalnie mógł tam być sygnał SPD — zwiększenie głośności radia podczas jazdy lub sygnał PWM prędkości...
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
W Volkswagenach jest tak (i jest to omawiane na wszystkich forach w necie), że przewody zaznaczone strzałkami są zamienione. http://obrazki.elektroda.pl/3243122600_1... Na foto jest układ z jakim auto wychodzi z fabryki i tak grają tylko radia fabryczne, pierwszego montażu. By grało "coś innego" należy je zamienić. Grubszy, czerwono-biały...
To odetnij ten po stacyjce przy radiu.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Wygląda jakby ktoś zrobił zabezpieczenie przed słuchaniem podczas pracy i podłączył wyjście radia ze stacyjki pod styk pozycji parkingowej.
jaki silnik masz w tej t5 ile koni podeśle ci schemat. Zmieniarke ma?
Witam Posiadam radio Sony CDX-1200U i z czasem włączanie radia ręcznie zaczęło męczyć... Pytanie brzmi: co zrobić by po przekręceniu stacyjki radio automatycznie się włączyło i wyłączyło.
A może by tak prościej? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Możesz wykorzystać coś takiego jak bypass bezpiecznika dostępne na all....ro
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Pod radiem powiniene mieć przełącznik. Przełącz go i zresetuj radio. Zegarek nie powinien się już pojawiać. Jeśli nie masz przełącznika pozostaje podłączenie radia przez stacyjkę. Pozdawiam.
W tym radiu można przekładać bezpiecznik z jednej pozycji w drugą, jedna pozycja opisana jako WV umożliwia załączenie się radia bez stacyjki w samochodach z grupy WV, być może masz tak właśnie przepięty bezpiecznik a auto nie jest z grupy wv, tzn plusy stały z postacyjkowym są zamienione między sobą.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Witam.Radyjko napewno posiada takie dwa kabelki jak zólty i czerwony Zólty podlaczamy prosto z akumulatora do klemy + (plus) .Zas Czerwony to odpalanie radia ze stacyjki .Podlaczamy go do przewodu + na którym po przekreceniu stacyjki mamy napiecie .Jesli nie znajdziesz takiego przewodu polacz czerwony i zólty przewód razem . http://obrazki.elektroda.net/3_118617804...
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Żeby to radio nie gubiło ustawień, musisz zamienić między miejscami 12v stałe i 12v po stacyjce (ten czerwony grubszy z czerwonym cieńszym). Jest też opcja podłączenia radia niezależnie od stacyjki, wtedy trzeba przełożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce w radiu, patrz foto.(wtedy instalacji w aucie nie ruszasz) http://obrazki.elektroda.net/36_12766184...
Dzięki Paweł, twoja podpowiedź mnie zmotywowała, zacząłem szukać i znalazłem bezpiecznik ale nie w skrzynce bezpiecznikowej tylko obok gniazda obd, pod popielniczką, jest tam bezpiecznik 20A, potem kolega jaroh podpowiedzial mi że nazywa się on bezpiecznikiem transporowym, który odpowiedzialny jest nie tylko za radio... Zamykam temat, sprawa rozwiazana......
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
W standardzie zółty kabel odpowiada za podtrzymanie ustawień i leci prosto do akumulatora. Czerwony to kabel który powoduje włączenie radia w momencie przekręcenia stacyjki.
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Z radia podpinasz plus,plus po stacyjce oraz masę. I to starczy. Może nie być niektórych funkcji w niefabrycznym radiu.
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona, ale wtedy bedzie blad w Kolumnie kierownicy (adres16)...
Zamień piny w kostce.Tzn tam gdzie jest + po stacyjce zrób stały plus,a tam gdzie jest stały + niech będzie po stacyjce.
Tak, ma być włączone, inaczej nie pojawi się możliwość ponownego wpisania kodu. Zazwyczaj wystarczy 30min. Jak masz to możesz na ten czas podłączyć prostownik do auta by nie rozładować akumulatora. Nie wiem jak jest u Ciebie ale zazwyczaj nie idzie włączyć radia bez kluczyka w stacyjce. Kod do radia i tak musisz zdobyć. Spróbuj wyjąć radio, czasem kod...
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
ok 15-20 minut pczekaj to wyświetli 7---- i wtedy wbij kod.tylko nie wyłączaj stacyjki ani radia.
Sprawa wygląda teraz trochę inaczej jeśli są to rzeczywiście oryginalne kabelki czerwony + Czarny - Biały remote Ale 100% pewności nie mam. Remote to sterowanie - możesz podpiąć do radia albo + po stacyjce.
Uszkodzona kostka stacyjki.
Tak, 1 i 2 to piny podświetlenia radia. ACC - zasilanie(+ po stacyjce). B/U - Plus zasilania
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Opowiem moją historię. Miałem samochód bez odcinania zapłonu do radia po stacyjce.. Radio Chińskie, marka bodajże Dalco. Oczywiście + po zapłonie i podtrzymanie pamięci były razem. Radio działało, ale po dwóch dniach postoju samochodu nie dało się odpalić! Podpiąłem więc amperomierz w szereg z czerwonym przewodem, pokazało 500mA (ponad 5cio krotnie...
I działa. Problem jeszcze polegał, na rozłączeniu wiązki z radia. Żółty i czerwony kabel był sparowany. Żółty poszedł na stałe a czerwony na stacyjkę i kula ;). Ale mam dziwny objaw: 1. Po wyłączaniu stacyjki mam 3 krótkie podwójne pikania (sygnały) - o czym to może komunikować? 2. Radio działa słabo po podłączeniu oryginalną wtyczką a kiedy włożę tylko...
Sprawdź w instalacji auta do której jest podłączone radio czy są dwa zasilania, jeden plus jest cały czas a drugi pojawia się dopiero po włożeniu lub/i przekręceniu kluczyka. Wiele aut ma tak skonstruowaną stacyjkę z dodatkową pozycją ACC która jest pomiędzy pozycją wyjęcia kluczyka a pozycją włączonego zapłonu. Ona jest własnie do słuchania radia....
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Podać mu na pin stacyjki w radu plusa po stacyjce z zapalniczki i ruszy.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Możesz tak spróbować zrobić, ale sprawdź dokładnie przed podpięciem radia. Zwróć uwagę, że do radia +12 idzie 3 kablami. Oryginalnie na 3 pinie (kabel pomarańczowy) masz stałe +12 odpowiadające m.in za programowanie radia. Jak nie będzie stałego +12 to po każdym wyłączeniu radia będziesz je musiał programować na nowo jeśli nie ma własnego podtrzymania...
Po włączeniu radia? Ty pisałeś o A7 a to zasilanie radia po stacyjce, ważne jest A5.
Wyrwany konektor to plus po stacyjce. Napraw,radio zagra.
Powinno pomóc przytrzymać dłużej po włączeniu radia [jak wyświetla kreski] klawisz z wężykiem :D Stacyjka ma być włączona
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Bo to właśnie w przypadku auta z komunikacja Can to ten moduł odpowiada za podanie do radia sygnału o włączeniu stacyjki.
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ? Nie, radia nie włączę po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Zrobiłem sobie ten przekaźniczek z opóznionym wyłączaniem i puściłem przez niego zasilanie radia. Teraz nie ma tego puknięcia w głośniku przy wyłączaniu radia stacyjką ale czasami pojawia się przy odpalaniu samochodu.
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Dziekuje za linki, ale tym sposobem omijam wzmacniacz, a ja nie chce go eleminowac, tylko chce zeby on sie wlaczal przy uruchomieniu radia/stacyjki, ale bez ingerencji szyny CAN. Czyli tak jakby manualnie chce go wlaczyc. Widzialam gdzies watki, ze mozna pokombinowac z bezpiecznikami, ale nie mam pojecia o co dokladnie chodzi, bo nikt sie jeszcze ta...
Jakie radio fabrycznie miałeś tam wsadzone ? https://obrazki.elektroda.pl/2098864000_... O ile się nie mylę będzie to tak: Gruby czerwony = ACC / Zapłon Gruby brązowy = Masa / GND czerwony = zasilanie anteny szaro/niebieski = ILL / podświetlanie szaro/biały = K-Bus zielono/biały = GALA (funkcja im szybciej się jedzie tym radio głośniej...
Może do radia idą dwa plusy,plus stały i plus po stacyjce. Wstaw fotkę wtyczki?kub opisy jakie radio,jakie kolory przewodów.
1. Czy ktoś dysponuje wiedzą lub schematem, jak biegnie przewód +12V od kostki radia do skrzynki bezpieczników w komorze silnika? 2. Czy to, że jest przejście między kostką stacyjki a bezpiecznikiem, ale brak przejścia między kostką stacyjki a kostką radia, sugeruje problem na odcinku stacyjka - radio? Czy mogą być dwa osobne przewody idące do skrzynki...
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Nie ma.Po prostu poszły z dymem styki w kostce pod stacyjką.
Tam nie ma typowej stacyjki. Pozostaje moduł lub radio "po zapłonie".
Tak do "stałego" plusa czyli do tego który nie ginie po wyłączeniu stacyjki.
Radio posiada dwa zasilania przed i po stacyjce. Prawdo podobnie zgubiło się zasilanie radia przed stacyjką.
Obstawiam małą rezystancję zestawu głośników + cienkie kable do głośników i zasilający radio (masa też się liczy). Żeby kopnąć 200 wat w głośniki radio ciągnie 30 amper. Dodatkowo fabryczne zasilania radia idzie przez stacyjkę, przekaźniki odcinające napięcie kiedy kręci rozrusznik w efekcie oporność tego wszystkiego jest dość spora.
Plus po stacyjce powinien byc w zlaczu radia.
Stare radio nie wymaga dwóch plusów, dlatego ci gra. Po prostu w aucie nie masz plusa po stacyjce.
Prawdopodobnie jest to normalna opcja, którą można wyłączyć w ustawieniach głównych radia (polecam instrukcję obsługi) Ewentualnie podpiąć radio w taki sposób, aby uruchamiało się po przekręceniu stacyjki.
Witam, mam problem z podłączeniem radia ze stacyjki (gdzie dać plus a gdzie minus). Dodam też że jestem początkujący.
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
Sprawdź czy do radia dochodzi plus po stacyjce ( może wywaliło Ci bezpiecznik) bez niego radio nie wejdzie w tryb wbijania kodu. Jak już radio wejdzie w tryb wbijania kodu pojawi się napis 7SAFE, wtedy trzeba odczekać 10 minut i wbić poprawny kod.
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
Przedstawię wam schemat tej instalacji Plus(żółty) i minus z akumulatora idzie do wiązki radia Pod kierownicą jest podebrane 12v po stacyjce(czerwony) a przy wiązce do radia jest przełącznik który mostkuje żółty z czerwonym co pozwala załączyć radio bez stacyjki
Sprawdź przewody przy stacyjce.
Przez stacyjkę nie chcę tego robić bo stacyjka też ma jakieś swoje obciążenie przecież i nie chcę zjarać sobie instalacji. Nie przyszło Ci do głowy, że 99% samochodów ma zasilanie radia bezpośrednio ze stacyjki? (pomijając zasilanie pamięci radia)
1. Tak 2. Zamykaj auto za każdym razem, xD a tak na poważnie to musiał byś zrobić tak aby radio załączało się po stacyjce dopiero, zamienić dwa kable od radia i już zrobione.
Czy zrobię jakiś błąd jak podłącze remote od wzmacniacza do plusa tylnych świateł? Tak. W przypadku gdy pozostawisz samochód zaparkowany z włączonymi światłami postojowymi, istnieje ryzyko wyczerpania akumulatora. Weź probówkę i poszukaj piętnastki w dostępnych miejscach. Czasami nawet gniazdo zapalniczki jest po stacyjce. Nie znam dokładnie pojazdu,...
1. Z pewnością z radia wychodzą dwa przewody zasilające. Jeden do akumulatora i drugi tzw plus po stacyjce. Trzeba je oba spiąć razem i podłączyć do akumulatora. Będzie można też wtedy słuchać radia bez kluczyka w stacyjce. Skoro poprzednie radio działało bez kluczyka to w gniazdku instalacji jest odpowiedni przewód. Wystarczy go znaleźć. Nie dostałeś...
zalezy jaka moc wzmacha jesli maly to zasilanie opciagnij z instal. radia a sterowanie mozesz po stacyjce lub po wlaczeniu swiatel a sygnal z glosnikow do wejscia glosnikowego wzmacn. wiekszosc takowe posiada
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Na jednym masz plusa przy wyjętym kluczyku,tam jest mały prąd,do podtrzymania pamięci radia potrzeba parę mA.Plus po stacyjce wiadomo,około 5 A.Zastanawia mnie te -12V,to jest przy podłączonym radiu ?
witam. soobofer jezeli ma wejscie z glosnikow podpinasz pod glosniki a jezeli nie sa takie moduly ktore ci zamienia sygnal z glosnikow na tali ala liniowy. Wiadomo plus minus i plus cienkim kablem wlaczenie soobofera koncowki najlepiej z autoanteny radia lub + po stacyjce. Wstaw co masz za soobofer model. https://forums.mercedesclub.org.uk/index...
Oryginalnie jakie miałeś radio?
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Zamiast instalować gniazdo do zapalniczki nie lepiej użyć cos takiego? https://obrazki.elektroda.pl/8304028100_... Gniazdo zapalniczki musi być podłaczone tak, aby nic nie zaczęło się palić gdy ktoś wpadnie na pomysł pociągnięcia z niego np 180W. Ponadto gniazdo zaplniczki ma to do siebie, że czasami lubi "wypluwać" wtyczki. A to, co...
https://obrazki.elektroda.pl/3322058500_... Dodano po 1 Odliczyłem te główne zasilanie od radia główna stacyjka radia ;) https://obrazki.elektroda.pl/3322058500_...
Przed włączaniem radia włączasz stacyjkę i naciskasz AS następnie włączasz radio . Pisze safe.
Podłącz stałe napięcie do radia na czerwony i żółty. Daj sobie spokój z tą stacyjką. Radio Kenwood to dobry sprzęt, baterii nie rozładuje. Co innego jakieś chińczyki w tych się dzieją cuda.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Nie, pojawia się tam informacja w postaci cyfrowej o włączeniu zapłonu ( właściwie to o styku S stacyjki, bo radio pewnie wyłącza się w momencie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, a nie w momencie wyłączenia zapłonu ).
Wymień kostkę stacyjki.
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
Zmień przeowdy kolejnością ( żółty z czerwonym ). Najlepiej oba podłaczyc prosto pod aku ( wtedy masz stałą mozliwosc właczania radia niezaleznie od pozycji stacyjki i pełne podtrzymanie pamięci - kod nie bedzie ci umykał ) Zazwyczaj żółty przewód w kostce pełni taką role stałego dostawcy prądu.
podłączenie radia stacyjki podłączenie radia stacyjki golfie stacyjki hyundai
vivaro odpalanie silnika pobieranie zablokowane triak saeco
regulator wentylatora lanzar maxp124
SAECO NTC 17800628 - Oporność Czujnika Temperatury Jak podłączyć gniazdo 12V w bagażniku Citroen C3 Picasso?