Kod to 7634
Witam! Podejrzewam, że miałeś tam wtyczki ISO. Musisz je kupić i podłączyć według opisu: Zerknij tu:http://elektron.pol.lublin.pl/users/d... Pozdrawiam
Wygląda na uszkodzony wzmacniacz antenowy w postawie anteny.
Lcd 9540 cd30 wygląda na wylogowany
Uszkodzony wyświetlacz, a dokładniej taśma łącząca LCD z płytą PCB.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
Kolor przewodu czerwony, 0,35 kwadrat, idzie do wyświetlacza, jeżeli TID lub GID to pin 31, jeżeli CID to wtyk XC19, pin 31.
1029145 1029146
Ze zmieniarkami do radii Opla nie jest za ciekawie, typowe uniwersalne zmieniarki z reguły nie pasują a tylko dedykowane do danych modeli radii jak CDC-01,02,03, do tego w niektórych autach trzeba uaktywniać ich obsługę w komputerze auta. CAR400 niestety nie obsługuje zmieniarki, dopiero niektóre wersje SC804CDC i wyższe modele CAR to robią. Tak że...
wciskasz AS i trzymasz wlaczasz radio trzymajac nadal AS az uslyszysz w glosnikach beep...wpisujesz kod klawiszami 1234 i potwierdzasz AS az uslyszysz beep
Może włącz światła.
To radio ma opcję nauki klawiszy sterowania? To wystarczy jedno wejście podpiąć do gniazda A2 jak to bywa w Oplach. Oraz masa. Sprawdzić można omomierzem. N.
Po prostu Opel ma inaczej obsadzone przewody w kostce. Kup przejścio ISO-ISO żeby nie ciąć oryginalnych kabli i w nim zostaw 5 przewodów zamieniając plusy miejscami przy okazji. SławeK
do samego sterowania wystarczy Ci masa (brązowy) i niebieski z czerwonym paskiem - opisany jako SWC. Nie pomyl z prędkością pojazdu (SDV), bo kolor kabla jest tena sam. Wpinasz się w gniazdo ISO, wtyk zasilający, pierwszy dolny pin od strony szpindla
Zależy ile chcesz wydać na sprzęt. Może w tylnej szybie zamontowali antenkę !
Dokładnie taka sama jak w CAR300 i CAR400 których instrukcje są na naszym forum w odpowiednim dziale. Z resztą, dziś w temacie CAR400 to opisywałem. SławeK
Najprawdopodobniej trzeba zamienić przewód ACC z +Battery miejscami (zazwyczaj czerwony przewód z żółtym). Problem był wielokrotnie wałkowany na forum.
kolego wyciagnij kluczyk z stacyjki i tak 1)przytrzymaj przycisk AS 2 )włóż i przekręć kluczyć w stacyjce, zwolnij przycisk AS 3)radio powinno się właczyć i powinna być możliwość wpisania kodu cyframi 1-4 po wpisaniu czterech cyfr przytrzymaj przycisk AS aż radio zostanie odblokowane ok 5sek
Jeśli potrafisz lub kogoś znasz co to, umie zrobić to można zamieścić tutaj odczytany plik z pamięci Eeprom 24C16 tego radia. 9. W działach serwisowych forum niedozwolone jest zadawanie pytań o wyliczenie kodu z konkretnego numeru seryjnego - są one bezwartościowe dla innych użytkowników. Takie pytanie - zlecenie można założyć w dziale "Radia Samochodowe...
Właczasz zapłon , trzymając AS włączasz radio Kod wprowdzasz tak jak SMS ,klawiszem 1 ustawiasz pierwszą cyfrę , 2 drugą , 3 trzecią a 4 ostatnią /wszystko widać na wyświetlaczu/ Jak jest właściwy - potwierdzasz AS /trzymać 5 sekund/ :D
Trzeba odczekać na załączonym radiu od 15 minut do 1 godziny ( w zależności od modelu radia ) a następnie jeszcze raz wpisać kod - tym razem właściwy.
www.opel.pl
masz dobre informacje w sieci sklepow pioneera podajesz model auta i kupujesz adaptor do sterowania z kierownicy koszt ok. 300 zl mozna to podlaczyc do kazdego radia pioneera wyposazone w gniazdko na tyle (maly jack)
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Powinna tylko problem jest tego typu że kostka niebieska jest w przed lifcie a przy dekoderze jest polift .w której są piny +12 żółty GND czarny Can H i Can L - Dwa zielone które wchodzą do dekodera I niebieski A u mnie w przed lifcie nie mam opisanego Can H i Can L i nie bardzo wiem jak to ugryźć żeby zadziałało poprawnie
wpisanie kodu 1. włączyć zapłon 2. wyłączyć radio za pomocą pokrętła 1 - czyli tego gdzie się włącza i wyłącza radyjko 3. nacisnąć i przytrzymać wciśnięty przycisk AS 4 włączyć radioodtwarzacz i trzymać wciśnięty przycisk AS do czasu usłyszenia sygnału potwierdzenia 5 na wyświetlaczu pojawi się napis code a po 3sek pojawia się liczba dozwolonych prób...
To radio nie jest kodwane tylko logowane .
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
Witam Odnośnie punktu 1: sprawdź, na którym kablu złączki w samochodzie masz plusa bez względu na położenie kluczyka. Jak go znajdziesz podłącz do niego oba kable z radia (piny 4 i 5), pin 13 zostaw w spokoju. Co do punktu 2: schemat z naklejki to schemat wyjść od strony radia, znajdź opis złącza od strony zmieniarki i już będziesz wiedział jak zrobić...
O ile pamiętam to w CAR400 jest podobnie jak w CAR300, potencjometr ze stykiem włączającym. Czyli głośność po włączeniu zależy od tego w jakim położeniu jest ustawiony potencjometr. Może po prostu głośno słuchasz, wyłączasz radio naciśnięciem gałki włącznika i potem jak znów włączasz to masz dużą głośność ? Czy się mylę ? A instrukcja do tego radia...
Dalo sie podlaczonym kompem.
http://obrazki.elektroda.pl/9863378300_1... Wedle schematu pin A4 ze starej kostki odpowiada za stacyjkę. Sprawdź miernikiem z masą czy po przekręceniu kluczyka pojawi się na nim napięcie +12V.
W jakim samochodzie jest zamontowane to radio? Czy na czas rozruchu silnika nie zostaje rozłączane zasilanie radia? W jakim stanie jest akumulator? Czy podczas rozruchu nie następuje spadek napięcia zasilania radia poniżej 11V?
Na początek co to znaczy "nie ma również kabla instalacyjnego" Jeżeli aucie jest oryginalne radio i ktoś wyciągnął głośniki to raczej instalacja powinna być (po co komuś oryginalne kable), może wystarczy tylko poszukać ;) Jeżeli naprawdę nie ma tych przewodów to w tym aucie podpięte jest wszystko jak najbardziej standardowo, tak więc podepnij wszystko...
Przy tych klockach które już posiadasz weź którekolwiek, bo i tak różnic nie usłyszysz . PS: te radia są z dość wysokiej półki i o awaryjności raczej się nie słyszy
witam według mnie to włąsnie powinno być 14,4 kolega ma taka samą vectre i ma 14,5 ostatnio tez własnie miał z ładowaniem problem i po zrobieniu dochodzi mu do 14,4 w samochodzie niczemu nuie nzaszkodzi radia samochodowe przystosowane sa do wyżeszego napioęcia reszta napewno też, a skoro kolega w takiej samej jak twoja vectra ma takie ładowanie i juz...
W adapterze tego radia jest niebieski przewód(p.ant), najprawdopodobniej z możliwością wypinania, go .Wydaje mi się że jest nie spięty, jeśli tak to zepnij go z gniazdem ISO.
Gdzieś już o tym było. A więc: w każdym rogu radia jest dziurka- a w niej śrubka na klucz imbusowy. Jak już wykręcisz wszystkie 4 to w te dziurki musisz włożyć np. 4 dość długie gwoździe (dosyć głęboko) i wtedy wyszarpnąć radio. powodzenia
Czy wiecie kto zajmuje się w mojej okolicy tym by uruchomić radio ? Za dobrą cenę . Serwis to cena ok 400 pln oczywiście bez radia .
studio24.prv.pl POLECAM !!!
Po włączeniu zapłonu i załączeniu radia na wyświetlaczu powinno pojawić się "SAFE".Gasisz rdio (zapłon cały czas włączony).Teraz trzymając przyc."AS" włącz radio (AS nadal trzymaj).Gdy usłyszysz sygnał w głośnikach puszczasz AS.Po chwili na wyświetlaczu pojawi się "10 ----". Przyc.1;2;3i4 klikasz tak aby ustawić właściwy kod.Zatwierdzasz go przytrzymując...
GND - ekran.
Co do wyświetlacza zobacz potencjometr regulacji podświetlenia. Co do radia sprawdź bezpieczniki pod kierownicą, jak tam wszystko dobrze to wyciągnij radio i zobacz czy przy radiu bezpiecznik jest cały. Bo przy samym radiu też jest.
Kod to 8907
http://obrazki.elektroda.pl/8418284100_1... Gdzieś w sieci widziałem jak ktoś wbudował transmiter fm do radia car400 i tak zaopatrzył radio w port usb. Podczas innego przeczesywania internetu zobaczyłem film jak kolejna osoba wyświetlała w linijce przeznaczonej na RDS w wyświetlaczu MID z vectry b jakieś swoje własne informacje, napięcie,...
gdybyśszukał to wzmacniacz jest na tylnym podszybiu pod tylną półką zasilanie wkostce od radia - czarno biały przewód pozdrawiam
Nic nie trzeba demontować, no chyba że się ktoś upiera. Jesli nie znika data to masz albo uszkodzone radio albo zablokowaną obsługę radia w wyświetlaczu a tego sam nie zmienisz , tylko serwis. Jest jeszcze jedna możliwość że nie znika data, pierwszy właściciel miał niefabryczne radio i zażyczył sobie w serwisie żeby nie znikała data więc ktoś mądrzy...
Może to zadziała (ctrl c/v z googla): "1 włącz zapłon 2 wyłącz radio 3 naćiśnij AS i trzymaj włącz radio, na wyswietlaczu zobaczysz CODE a po 6 s. "10----" 4 wrowadz kod klawiszami 1 2 3 4 5 naćiśnij AS aż piknie" Po każdym błędnym wprowadzeniu kodu trzeba (sz)czekać coraz dłużej. Powyższe znajdziesz w instrukcji obsługi każdego opla.
Witam. Szukam radia w którym nic nie będę musiał zmieniać o ile takie jest.. ewentualnie jakieś małe proste przeróbki po prostu jestem zielony. Prosilbym o modele, reszte ogarne.
vectra radia instrukcja radia vectra wymiana radia vectra
wymienić dekoder czujnik zaplonu podciśnienie zmierzyć
radio uconnect płyta gazowa solgaz
APC Back-UPS CS 650 640-0565A-Z REV06 Board: Common Faults, Repair Tips, No Public Schematic Podłączenie NIBE F1245 do sieci LAN na Windows