Kod to 7634
Uszkodzony wyświetlacz, a dokładniej taśma łącząca LCD z płytą PCB.
Kolor przewodu czerwony, 0,35 kwadrat, idzie do wyświetlacza, jeżeli TID lub GID to pin 31, jeżeli CID to wtyk XC19, pin 31.
To radio ma opcję nauki klawiszy sterowania? To wystarczy jedno wejście podpiąć do gniazda A2 jak to bywa w Oplach. Oraz masa. Sprawdzić można omomierzem. N.
Lcd 9540 cd30 wygląda na wylogowany
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
Po prostu Opel ma inaczej obsadzone przewody w kostce. Kup przejścio ISO-ISO żeby nie ciąć oryginalnych kabli i w nim zostaw 5 przewodów zamieniając plusy miejscami przy okazji. SławeK
Może włącz światła.
www.studio24.prv.pl
1029145 1029146
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Zależy ile chcesz wydać na sprzęt. Może w tylnej szybie zamontowali antenkę !
Wygląda na uszkodzony wzmacniacz antenowy w postawie anteny.
I pamiętaj o włączonym zapłonie - no to chyba już sobie poradzisz.
Ze zmieniarkami do radii Opla nie jest za ciekawie, typowe uniwersalne zmieniarki z reguły nie pasują a tylko dedykowane do danych modeli radii jak CDC-01,02,03, do tego w niektórych autach trzeba uaktywniać ich obsługę w komputerze auta. CAR400 niestety nie obsługuje zmieniarki, dopiero niektóre wersje SC804CDC i wyższe modele CAR to robią. Tak że...
do samego sterowania wystarczy Ci masa (brązowy) i niebieski z czerwonym paskiem - opisany jako SWC. Nie pomyl z prędkością pojazdu (SDV), bo kolor kabla jest tena sam. Wpinasz się w gniazdo ISO, wtyk zasilający, pierwszy dolny pin od strony szpindla
Najprawdopodobniej trzeba zamienić przewód ACC z +Battery miejscami (zazwyczaj czerwony przewód z żółtym). Problem był wielokrotnie wałkowany na forum.
Dokładnie taka sama jak w CAR300 i CAR400 których instrukcje są na naszym forum w odpowiednim dziale. Z resztą, dziś w temacie CAR400 to opisywałem. SławeK
kolego wyciagnij kluczyk z stacyjki i tak 1)przytrzymaj przycisk AS 2 )włóż i przekręć kluczyć w stacyjce, zwolnij przycisk AS 3)radio powinno się właczyć i powinna być możliwość wpisania kodu cyframi 1-4 po wpisaniu czterech cyfr przytrzymaj przycisk AS aż radio zostanie odblokowane ok 5sek
Jeśli potrafisz lub kogoś znasz co to, umie zrobić to można zamieścić tutaj odczytany plik z pamięci Eeprom 24C16 tego radia. 9. W działach serwisowych forum niedozwolone jest zadawanie pytań o wyliczenie kodu z konkretnego numeru seryjnego - są one bezwartościowe dla innych użytkowników. Takie pytanie - zlecenie można założyć w dziale "Radia Samochodowe...
Trzeba odczekać na załączonym radiu od 15 minut do 1 godziny ( w zależności od modelu radia ) a następnie jeszcze raz wpisać kod - tym razem właściwy.
masz dobre informacje w sieci sklepow pioneera podajesz model auta i kupujesz adaptor do sterowania z kierownicy koszt ok. 300 zl mozna to podlaczyc do kazdego radia pioneera wyposazone w gniazdko na tyle (maly jack)
Właczasz zapłon , trzymając AS włączasz radio Kod wprowdzasz tak jak SMS ,klawiszem 1 ustawiasz pierwszą cyfrę , 2 drugą , 3 trzecią a 4 ostatnią /wszystko widać na wyświetlaczu/ Jak jest właściwy - potwierdzasz AS /trzymać 5 sekund/ :D
www.opel.pl
Powinna tylko problem jest tego typu że kostka niebieska jest w przed lifcie a przy dekoderze jest polift .w której są piny +12 żółty GND czarny Can H i Can L - Dwa zielone które wchodzą do dekodera I niebieski A u mnie w przed lifcie nie mam opisanego Can H i Can L i nie bardzo wiem jak to ugryźć żeby zadziałało poprawnie
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
O ile pamiętam to w CAR400 jest podobnie jak w CAR300, potencjometr ze stykiem włączającym. Czyli głośność po włączeniu zależy od tego w jakim położeniu jest ustawiony potencjometr. Może po prostu głośno słuchasz, wyłączasz radio naciśnięciem gałki włącznika i potem jak znów włączasz to masz dużą głośność ? Czy się mylę ? A instrukcja do tego radia...
wpisanie kodu 1. włączyć zapłon 2. wyłączyć radio za pomocą pokrętła 1 - czyli tego gdzie się włącza i wyłącza radyjko 3. nacisnąć i przytrzymać wciśnięty przycisk AS 4 włączyć radioodtwarzacz i trzymać wciśnięty przycisk AS do czasu usłyszenia sygnału potwierdzenia 5 na wyświetlaczu pojawi się napis code a po 3sek pojawia się liczba dozwolonych prób...
http://obrazki.elektroda.pl/9863378300_1... Wedle schematu pin A4 ze starej kostki odpowiada za stacyjkę. Sprawdź miernikiem z masą czy po przekręceniu kluczyka pojawi się na nim napięcie +12V.
Witam Odnośnie punktu 1: sprawdź, na którym kablu złączki w samochodzie masz plusa bez względu na położenie kluczyka. Jak go znajdziesz podłącz do niego oba kable z radia (piny 4 i 5), pin 13 zostaw w spokoju. Co do punktu 2: schemat z naklejki to schemat wyjść od strony radia, znajdź opis złącza od strony zmieniarki i już będziesz wiedział jak zrobić...
Dalo sie podlaczonym kompem.
To radio nie jest kodwane tylko logowane .
Na początek co to znaczy "nie ma również kabla instalacyjnego" Jeżeli aucie jest oryginalne radio i ktoś wyciągnął głośniki to raczej instalacja powinna być (po co komuś oryginalne kable), może wystarczy tylko poszukać ;) Jeżeli naprawdę nie ma tych przewodów to w tym aucie podpięte jest wszystko jak najbardziej standardowo, tak więc podepnij wszystko...
http://obrazki.elektroda.pl/8418284100_1... Gdzieś w sieci widziałem jak ktoś wbudował transmiter fm do radia car400 i tak zaopatrzył radio w port usb. Podczas innego przeczesywania internetu zobaczyłem film jak kolejna osoba wyświetlała w linijce przeznaczonej na RDS w wyświetlaczu MID z vectry b jakieś swoje własne informacje, napięcie,...
Mam pytanie, jak wpisać kod do radia montowanego standardowo w Oplu Vectra. Radio nie wyświetla funkcji code. Od czego zacząć. Proszę o pomoc. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Przy tych klockach które już posiadasz weź którekolwiek, bo i tak różnic nie usłyszysz . PS: te radia są z dość wysokiej półki i o awaryjności raczej się nie słyszy
witam według mnie to włąsnie powinno być 14,4 kolega ma taka samą vectre i ma 14,5 ostatnio tez własnie miał z ładowaniem problem i po zrobieniu dochodzi mu do 14,4 w samochodzie niczemu nuie nzaszkodzi radia samochodowe przystosowane sa do wyżeszego napioęcia reszta napewno też, a skoro kolega w takiej samej jak twoja vectra ma takie ładowanie i juz...
W adapterze tego radia jest niebieski przewód(p.ant), najprawdopodobniej z możliwością wypinania, go .Wydaje mi się że jest nie spięty, jeśli tak to zepnij go z gniazdem ISO.
Do dobrego zwyczaju na tym Forum należy podanie modelu radia, o które pytamy. Vectra B miała fabrycznie kilka radiów w zależności od wersji wyposażenia, dodatkowo - ktoś mógł radio wymienić na inne. Przy typowym radiu Opla, z 10 stopniowym licznikiem błędu, odblokowanie radia w stanie SAFE 1 następowało po czasie 640 minut. Radio cały czas włączone,...
Gdzieś już o tym było. A więc: w każdym rogu radia jest dziurka- a w niej śrubka na klucz imbusowy. Jak już wykręcisz wszystkie 4 to w te dziurki musisz włożyć np. 4 dość długie gwoździe (dosyć głęboko) i wtedy wyszarpnąć radio. powodzenia
W jakim samochodzie jest zamontowane to radio? Czy na czas rozruchu silnika nie zostaje rozłączane zasilanie radia? W jakim stanie jest akumulator? Czy podczas rozruchu nie następuje spadek napięcia zasilania radia poniżej 11V?
Każde inne radio możesz założyć tylko nie będzie ci wyświetlało na fabrycznym wyświetlaczu, tylko na tym swoim wbudowanym
studio24.prv.pl POLECAM !!!
gdybyśszukał to wzmacniacz jest na tylnym podszybiu pod tylną półką zasilanie wkostce od radia - czarno biały przewód pozdrawiam
Może to zadziała (ctrl c/v z googla): "1 włącz zapłon 2 wyłącz radio 3 naćiśnij AS i trzymaj włącz radio, na wyswietlaczu zobaczysz CODE a po 6 s. "10----" 4 wrowadz kod klawiszami 1 2 3 4 5 naćiśnij AS aż piknie" Po każdym błędnym wprowadzeniu kodu trzeba (sz)czekać coraz dłużej. Powyższe znajdziesz w instrukcji obsługi każdego opla.
Nic nie trzeba demontować, no chyba że się ktoś upiera. Jesli nie znika data to masz albo uszkodzone radio albo zablokowaną obsługę radia w wyświetlaczu a tego sam nie zmienisz , tylko serwis. Jest jeszcze jedna możliwość że nie znika data, pierwszy właściciel miał niefabryczne radio i zażyczył sobie w serwisie żeby nie znikała data więc ktoś mądrzy...
Co do wyświetlacza zobacz potencjometr regulacji podświetlenia. Co do radia sprawdź bezpieczniki pod kierownicą, jak tam wszystko dobrze to wyciągnij radio i zobacz czy przy radiu bezpiecznik jest cały. Bo przy samym radiu też jest.
Czy wiecie kto zajmuje się w mojej okolicy tym by uruchomić radio ? Za dobrą cenę . Serwis to cena ok 400 pln oczywiście bez radia .
radia vectra instrukcja radia vectra wymiana radia vectra
makra wordzie schemat domofon wekta licznik zegar renault
suszarki bosch clifford toyota
Błędy zmywarki Electrolux EEA727200L: kody i rozwiązania Segway Ninebot Max G3 – jak zdjąć blokadę prędkości, Speed-Release, OTA, ST-Link