no ja bym nacisnął TP i TA i potrzymał.
Podaj dokładnie model i nazwę radia
To obetnij kawałek tego kabla i zalutuj nowy wtyk powinno pomóc.
Włączyć zapłon w aucie, włączyć radio i poczekać godzinę aż SAFE2 zmieni się w SAFE i wpisać prawidłowy kod. SławeK
jak podłączyć żeby radio wyłączało się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, ale oczywiście żeby była możliwość włączenia radia bez kluczyka Nie da się. Albo radio zależne od kluczyka, albo całkowicie niezależne. Tylko wybrane modele radioodbiorników mają taką funkcję, że można je załączyć bez kluczyka, najczęściej na godzinę. O kostce ISO i logice...
Skoro masz zamiar robić CA w swoim aucie to dlaczego proponujesz same starocie lub "drogę do Warszamy prowadzisz przez Paryż". Kup za 400zł Kenwooda lub JVC jakie to już kwestia gustu. Musi mieć min 1xRCA najlepiej 2x ale to w używkach. Podłącz te radio ze wzmakiem po ludzku tzn poprzez ekranowane kable RCA. Żadne tam adaptory i inne wynalazki na alledrogo....
Spec nie powiedział Ci prawdy :cry: radio niekodowane nawet trafiłem w numer co widać na naklejce. 87.50 pokazuje częstotliwość a dlaczego nie działa klawiatura bo takie jest uszkodzenie u Ciebie to nie wiem trzeba rozebrać przyjrzeć się.
W tej Gammie masz w pokrętle Treble bo wyciągnięciu go ustawienie głośności Gali ale to w czasie jazdy zauważysz. Trzeba by sprawdzić czy są impulsy prędkości na tym pinie. SławeK
Witam zobacz jak są wyprowadzone napięcia z twojego samochodu na kostkę , i porównaj je z wyprowadzeniami do twojego radyjka będziesz miał naklejkę na radyjku, i tam jest pokazane na który pin podane są napięcia,podświetlenie oraz masa pozdrawiam.
Radio dolładka czy fabryka?
To radio to już historia, zapewne o BETA4 Grundiga chodzi. Co w nim masz takiego trudnego że aż instrukcji obsługi Ci trzeba, nie wiesz jak szukać stacji czy jak włączyć ? Szuka się stacji wciskając gałkę włącznika, jeśli wciśniesz szybko 2 razy to pojawi się znaczek DX i radio będzie się zatrzymywać też na słabszych stacjach. Pamięć masz 6 stacji na...
W którym miejscu było to zwarcie, na słupkach bocznych "C" czy w klapie bagażnika?
Pokaż to podłączenie.
Co to za radio? Konwerter CAN podpięty?
Nie, już nie ma przekaźnika, bezpiecznik jest sporej mocy, przewód grubszy niż w Golfie 3, gdzie ta usterka była nagminna. Pozostaje możliwość, że jednak poprzedniemu właścicielowi udało się "unieszkodliwić", przy montażu hands-free zestawu, styk S w stacyjce - jeśli prąd na tym przewodzie nie "reaguje" na kluczyk. Ostatecznym sposobem sprawdzenia jest...
Radio pewnie ma tylko wyszukiwanie automatyczne- samo znajdzie stację po naciśnięciu gałki ON/VOL. Czułość zmieniasz przyciskiem DX. Programujesz stację pod guzikiem 1 - 4 trzymając go 2s (aż mrygnie). Te piski, to pewnie SDK lub VF; wyłączyc odpowiednim guzikiem lub U.
Ile????, to chyba furę masz z 10-11/2024r. - hehehe, przecież upływność kabli więcej zabiera, nie miało być 30mA? Tu nie ma mowy o pomyłce 3mA. Jak mierzysz po zamknięciu z kluczyka drzwi i maski zamknięte, zamki zaryglować np wkrętakiem, żeby były w pozycji zamkniętej, uważaj czy nie masz jeszcze jakiegoś mikro wyłącznika na masce. Najlepiej wyprowadź...
Witam,mam problem z radiem w moim golfie,zmieniałem akuma i zablokowało się radio,mam kod,ale nie wiem jak go rozkodować. Po włączeniu pisze safe ,na forum przeczytałem,że po przyciśnięciu jednocześnie guzików AS i TP,po włączeniu go pojawia się napis 2E 16,po 5 sek pojawia się napis SAFE.Nie reaguje na żadne przyciski,dodam,że to radio to BETA.Jeśli...
W twoim modelu radio powinien być bezpiecznik 10A. Taki bezpieczni oznacza się kolorem czerwonym. Bezpiecznik jest w celu zabezpieczenia obwodów odbiornika przed przeciążeniem spowodowanym np. przepięciem lub zwarciem wyjść głośnikowych. Jeśli zastosujesz większy to nie będzie spełniał swojej roli i w przypadku powstania jakiegoś problemu może spowodować...
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
W zasadzie to tylko chichami, tak jak wzmacniacz byś chciał podłączyć. Wtedy masz 4 kanały z radia do wykorzystania bez eq i 4 kanały dodatkowo z eq-wzmacniacza. Dodano po 32 W zasadzie to tylko chichami, tak jak wzmacniacz byś chciał podłączyć. Wtedy masz 4 kanały z radia do wykorzystania bez eq i 4 kanały dodatkowo z eq-wzmacniacza. W moim wtedy przypadku...
Witajcie. Mam problem ze swoim radiem. Może mógł by mi ktoś pomóc:) Mam Pajero II tj. 96r. wymieniałem w nim alternator i coś mi poknocili tak że jak nie jest włączony zapłon to radio gra a jak przekręcę to gaśnie :/ później znowu jest wyłączony to chodzi tylko tak jak bym je wypiął od zasilania (zresetował). Macie jakieś pomysły jak to naprawić ?
1600 przeznaczyłbym na radio, wzmacniacz i zestaw na przód z wygłuszeniem. W golfie masz o tyle dobrze że drzwi już seryjnie tworzą zamkniętą komorę dla głośników. Co do mat to ja używałem stp a pianek gms. Nie warto dawać średnich 2 zestawów zasilanych z radia. Lepiej dać 1 a lepszy i podpiąć go pod wzmacniacz. Za dobre wygłuszenie drzwi musisz liczyć...
Trzeba wcisnąc dwa przyciski jednocześnie i przytrzymać chwile.Wyświetli sie napis lock ,wtedy wpisać kod morzesz pomylic sie dwa razy za trzecim radio zostaje zablokowane i trzeba odczekac jakis czas ,cos około godzinki i można ponownie próbować .Są to przyciski po przekątnej nie pamietam tylko oznaczeń przycisków ,ale napewno dwa jednoczesnie . Tak...
Włączyć radio, wcisnąć razem klawisze TA i TP i trzymając je zaczekać kilka sekund. Powinno pojawić się 1000, następnie wpisać kod i zatwierdzić tymi samymi klawiszami.
Seryjne glosniki z Golfa 4 RS32, same radio (Pioneer), dzwiek audio nie mp3, zaskoczylo mnie to nieziemsko! Graja naprawde glosno czysto i nisko! Nie wiem jakby sie sprawowaly w innych autach, ale w tym Golfie daja popalic!
Witam. Sory za podpiecie sie pod temat. Ale ja mam taki problem mam pionka deh-2800mp podlaczonego pod kostke iso w golfie mk3 I radio można właczyć tylko po przekreceniu kluczyka i ewentualnie po odkreceniu go zpowrotem na off bez jego wyciągania. Jak to podłączyć żeby to działało tak jak np fabryczne radio w Oplu Tzn po wyciagnieciu kluczyka radio...
U mnie w Golfie IV wygląda to tak jak na załączonym zdjęciu i przy takim podłączeniu Bety mam komunikacje z radiem poprzez złącze OBD i działa Gala. sorry za jakość ale robiłem to na szybciocha z komórki. UWAGA !!! kolory przewodów mogą się różnić ( w 4 Golfach IV miałem takie same kolory w 2 Borach też ale miałem też Golfy IV i Bory z inną kolorystyką...
Witam podstawowe pytanie czy znasz kod do tego radia? jeśli tak to zostaw radio pod zasilaniem na ok godzinę po tym czasie powinno "odwiesić się" do stanu pozwalającego na wprowadzenie kodu jeśli nie znasz kodu to oddaj radio komuś kto się zna na radiokode PS przepraszam za błędy jestem dysortografem
Witam, radio w Golfie 7. Grało normalnie, aż dzisiaj wyłączyłem auto i jak wróciłem zaczęło na każdej stacji charczeć. Słychać zmianę stacji, charczenie można tez ściszać i podgłaśniać, ale nic prócz tego nie słychać. Jest to jednostajny hałas, nie taki jak zakłócenia przy złym odbiorze. Proszę o pomoc.
Witam. Mam pytanko, czemu po zmianie radia w golfie 4 z oryginalnego na inne Blaupunkt radia trzeszczą, a na oryginalnym grają super ?
W tej chwili mam radio na stole, radio bylo normalnie podlaczone w samochodzie. Powiem szczerze ze tez sie zdziwilem ze zawolalo kod bo w a4 i w golfie 4 nie bylo takich sytuacji Dolaczam poprawny dump z radia >>>>> 1219 <<<<<
Na moje w golfie brakuje jednego plusa (ACC), oryginalne radio załączy się a np JVC potrzebuje dwuch plusów, nawet jak już wymienisz bezpiecznik, to będziesz musiał zamienić acc z bup bo będzie ci gubił nastawy.Niekture radia jvc mają możliwość przełożenia bezpiecznika w drugą pozycję.
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
https://www.youtube.com/watch?v=WJ-jDbiY...
Czyli może być błąd bezpiecznika - nie tak włożony.
Ja puszczałem zawsze jden przewód jednym progiem, tak jak strony. Zakłóceń nigdy nie było. Chyba że ciągniesz te przewody za radio i tam się wpinasz w oryginalną instalację, to tam gdzie zasilanie.
I jeżeli radio ma możliwość ustawienia filtra HPF czyli odcięcia niskich częstotliwości w okolicach 40-50hz było by dobrze abyś go włączył , jeżeli nie to nie "czaduj" z basem bo ci zostanie tylko cewka(o ile się prędzej nie przerwie/przepali) z tych głośników. Dodano po 1 skrzynię basową pod wzmacniacz Celuj w okolice 200W RMS przy 4ohm <----- głośnika...
ciagniesz kabel + z akumulatora (dosc gruby) do gniazda +, mase podpinasz pod blache, badz tez prowadzisz a aku. prowadzisz przewood 2 x 2 RCA pomiwdzy radio a wzmak (pod low inut podlaczasz), potem glosniki i przewod remote z radia do gniazda remote na wzmaku do robienia calej operacji lepiej odlacz akumulator ;)
Zobacz tu http://djlj24.fm.interia.pl/
A w jaki sposób i czym zaekranować te przewody? Zakłócenia powodowane przez pojazd powstają jedynie przy podłączonej antenie? A czy wymiana anteny pomogła by? To w takim razie mogę tylko polecić radio Omega. Najlepiej podjedź do jakiegoś serwisu cb i sprawdź takie radio w praktyce. Podejżewam , że odsłuch z tego radia będzie dużo przyjemniejszy (pomniejszone...
Skoro pisze, że trzyma pamięć radio, to po co ma zamieniać kabelki? :shocked!: Bo teraz zasilanie idzie ze SŁABEGO styku STERUJĄCEGO a sterowanie (mało "biorące") z głównego, przystosowanego do obciążeń obwodu!!! W Golfie 3 , z uwagi na trwałość styku, pojeździłby tak ze trzy dni - w Octavii, jak widać, trochę więcej...
Żeby zainstalować mfd w golfie II to jest sporo roboty i kosztów związanych z mechaniczną przeróbka deski bo to radio 2 din oraz wyprowadzeniem odpowiednich sygnałow np. ABS z koła lewego i prawego itd... wiec nie wiem czy to warto? Nie jest tak żle. Wystarczy impuls tacho ( zrobi każdy elektryk zajmujący się montażem taksometrów ) + przejściówka plug-play...
Proponuję się przyjrzeć kablowi sygnałowemu, jak jest poprowadzony, czy nie jest gdzieś przetarty o jakiś ostry element nadwozia itd. Spróbuj na próbę podłączyć radio na innym kablu sygnałowym, jeżeli dalej będzie to samo to albo wzmacniacz jest nie sprawny albo masz coś z zasilaniem (mało prawdopodobne) Jareczku, nie każdy ma 5 i więcej wzmacniaczy...
zamień kable żółty z czerwonym, w przejściówce na iso jest taka możliwość
Oba problemy mogą być związane z zimnymi lutami na zasilaczu radia. Mogą to też być dwie osobne usterki. Na początek sprawdź instalację zasilania w aucie (kiepskie podłączenie masy , zaśniedziałe styki na kostkach itd) Co do lasera to jest już leciwe radio i może wymagać czyszczenia optyki lub jej wymiany i jeśli nigdy tego nie robiłeś to poszukaj postów...
Radio może być z USA , więc lepiej się dopytaj w tej sprawie , bo o ile brak RDSu jest prawie niezauważalny , to odbiór tylko "nieparzystych końcówek częstotliwości" może się okazać dokuczliwy . Głośniki też jeśli chcesz zaoszczędzić 130zł , to kup AIV green power delux (379zł) , bo to to samo co Rainbow . Wzmacniacza nie słuchałem, więc nie mam zdania.
Jakiś czas temu kupiłem radio firmy Catuo RK-7160G. Jest to według wielu opinii jeden z najlepszych chińczyków. Niestety był plan, żeby zwrócić radio, lecz skończyła mi się już gwarancja. :( Radio samo w sobie byłoby bardzo OK, lecz ma jedną wielką wadę. Mianowicie bardzo słabo odbiera fale i szumi. Próbowałem już tzw. separatora antenowego. Niestety...
Sprawdź wiązke przy podstawie akumulatora
beznadziejny temat.. " wiem jak jest ale wsadze sobie wate itp. kocopoły" jak wiesz ze to sie mija z celem to nie pisz posta bo zaprzeczas sam sobie i robisz smietnik, jak ma byc pozniej dobrze to zrob najpierw dobry przod ktory wystarczy a nie wspieraj przod tylami... sory ale jak sie to przeczyta ze 3-4 razy to naprawde nie ma to zadnego sensu......
alarmu golfie bezpieczniki golfie ssania golfie
konfiguracja winstars flash 17mb95 termostat bascom
Kody błędów P2036 i P0410 w Mercedesie: Diagnostyka i Rozwiązania Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS432 - przyczyny i rozwiązania