Pod warunkiem że to radio nie pobiera na podtrzymaniu np. 0,1A prądu [co najprościej zmierzyć] ;). Niby niedużo ale po 10h mamy 1Ah i jak radio stoi np. tydzień nie odpalisz go.
Witam, miałem ten sam problem z mazdą 323f a elektryka jest podobna do hondy civic, u mnie za podtrzymanie pamięci odpowiedzialny jest przewód niebieski z czerwonym paskiem i zasila on również zegarek, po wstępnych pomiarach miernikiem okazało się ze jest gdzieś przerwa w obwodzie więc rozebralem wszystkie plastiki pod kierownicą, rozizolowałem całą...
Widać od razu , że kostce masz to podłączone po "chińsku". To że radio pochodzi od nich nie znaczy że podłącza się go "na oko". Wyjście sterujące anteną "żółte" podpiąłeś do zasilania , a zasilania razem na naklejce pisze przecież wyraźnie że różowy to stały plus [czyli ma być cały czas] , a czerwony po stacyjce. Power antena "żółty" służy np. do zasilania...
po czym stwierdzę że switch POWER jest uszkodzony ? - miernik prawdę powie.
Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
W necie pisajo, wyłącz radio, trzymaj przycisk SRC uruchomi się ukryte menu poszukaj tam opcji PREOUT i zmien ustawienia, SW oznacza subwoofer, wiec reszty chyba się domyślisz, a ja nie nie wiem co tam siedzi.
nie sdr tylko cdr AS trzymasz i wlaczasz radio trzymasz az piknie w glosnikach i wprowaszasz kod potwierdzasz tez AS az znow piknie w glosnikach
Włączając radio trzymaj 4 i 6 aby przełączyć 8 na 10 lub z 10 na 8. Spotkałem się też z car 300, że trzeba było trzymać 3 i 5 aby zmienić to ustawienie.
Tak, Philips do końca lat '90 trzymał się tych przełączników gdy inni producenci markowego sprzętu dawno przeszli na tact switche i sterowanie procesorem. Co ratuje ten twój model to dość przyzwoita jakość dźwięku i dobry tuner. Laser chyba już nie Philipsa a Sanyo. Mam gdzieś podobny model na części. Mogę Ci wysłać ten przełącznik albo najlepiej całą...
wiem że trzeba podmienić kable tylko nie wiem jak to zrobić Nie ma w instrukcji opisu? Czas pewien temu Małżonce montowałem takowe radio i opis był. ale gdzie? przy zlączu kostki iso z kastką z samochodu ? A nie masz odpowiednich złączy na wiązce dołączonej do radia (tej która ma z jednej strony złacze dedykowane SONY a z drugiej ISO)?
Moze w panelu obslugowym potrzeba co nieco przeczyscic /wymienic mikrostyki .
np allegro 4985529705 albo 7041925474
Włącz zapłon, zgaś radio , trzymając 3 i 5 (ew. 4 i 6) włącz radio. Naciśnięte przyciski trzymaj do momentu pojawienia się napisu "DIGITAL 8 (10)". Zmień "8" na "10" lub odwrotnie.
Witam Spróbuj tak: - na wyłączonym radiu wciśnij klawisz AS trzymaj go i włącz radio ciągle trzymając wciśnięty klawisz - powinien po chwili pojawić się napis code lub safe wtedy puszczasz klawisz wpisujesz kod i ponownie wciskasz klawisz AS i trzymasz aż zniknie kod i radio zacznie normalnie funkcjonować. powodzenia
W radiu musisz zmienić typ wyświetlacza. Zapłon włączony, radio wyłączone, trzymasz klawisze 4 i 6, włączasz radio. Chyba tak to było, jak nie zadziała to poszukaj do niego jakiegoś manuala.
-włącz zapłon -wyłącz radio -wciśnij AS i nie puszczając włącz radio i trzymaj AS aż piknie w głośnikach (ok. 3sek) -wpisz kod -zatwierdź kod trzymając AS aż piknie w głośnikach (ok. 3sek)
Trzeba przestawić wyświetlacz. Wciśnij 4 i 6 włącz radio i trzymaj aż na wyświetlaczu pojawi się komunikat DIGIT10 lub DIGIT8. Powinno chodzić. W niektórych modelach wciska się 3 i 5. Powodzenia
Trzymaj radio włączone z napisem aż zniknie i wtedy wprowadź kod.
Gdy Zmieniam na RU (włączając radio trzymam PTT i wybieram RU) na wyświetlaczu mam teraz zamiast samego nr kanału (jak jest w trybie PL) - numer kanału, a po nim literę od B do F.. np 19C, 18F itp. Bo na RU jesteś w "ruskim" standardzie w 5-tkach tu zobacz : http://cbradio.nl/intek/intek_512.htm Daj na PO to polskie "pasmo exportowe". Wtedy ustaw 19D...
Wiekszosc radyjek opla .Wlacz zaplon przy wylaczonym radiu wcisnij klawisz AS i trzymajac go wlacz radio i trzymaj tak dlugo az piknie i pojawi sie liczba i kreski wprowadz kod zatwierdz AS dlugo trzymajac.
Oj. Widzę że masz instrukcję a trzeba tłumaczyć jak krowie na rowie... SAFE 7 to czekanie około 20min. Włączasz kluczyk w pozycję ACC lub zapłon (ważne!), wciskasz AS i trzymając go włączasz radio, trzymasz tak długo aż pokaże się SAFE 7. Tak zostawiasz na około 20 min. Po upływie tego czasu pokazuje się 7 - - - - i wprowadzasz kod 4930 zatwierdzając...
Na zamieszczonym poniżej zdjęciu rozpiska jak masz prawidłowo podłączyć te radio. Wyj. +12V Antena (kabelek niebieski , napięcie pojawia się na tym bolcu w momencie włączenia radia napięcie te służy do uruchomienia automatycznej wysuwanej anteny w samochodzie) +12 (kabelek czerwony ) -12V MASA Podświetlanie ( na ten bolec nie musisz podawać napięcia...
przy wyłaczony radiu wciśnij AS i trzymając go włącz raio a AS trzymaj aż radio piknie i będziesz mógł wprowadzić kod
Co znaczy za każdym razem po wyłączeniu gałką :?: :arrow: jeśli tak to brakuje plusa na podtrzymaniu pamięci lub ginie gdzieś w elektronice w środku A wyłącza się tak , 1. wprowadzasz kod 2. wyłączasz radio 3. Trzymasz razem klawisze 1 i 4 i włączasz radio 4. wprowadzasz jeszcze raz kod albo można zmodyfikować zawartość EEPROMa :D oczywiście
Długie trzymanie czerwonej w żadnej z poniższych pozycji słuchawki niczego nie zmienia. Ten klawisz przełącza tylko RADIO / BT / AUX. BT przechodzi natychmiast w NOT PAIR. Już wiem. Po przełączeniu na BT - NOT PAIR i trzymając wciśnięty klawisz trzeba w telefonie wybrać CAR AUTO i włączyć " połącz ". Na wyświetlaczu jest BT. Dzięki za podpowiedzi.
Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
Witam, mam problem, a mianowicie moja Cobra 19 DX IV nie trzyma pamięci Nie trzymała i nie trzyma, radio przeznaczone dla maszynistów.
Dobra. Zamiana kabli pomogła. Radio trzyma pamięć. Dzięki za pomoc
Filmy wideo które Zamieściłeś są bardzo słabej jakości ale co nieco widać. Proponuję przy wyłączonym radiomagnetofonie ustawić koło od podnoszenia sanek w pozycji "STOP". Jak zdejmiesz ten plastik trzymający koła zębate zobaczysz opisy ze znacznikami na tym kole w jakiej pozycji jest realizowana dana funkcja. Tak przynajmniej jest to w Grundigu z tym...
jak zawsze zamień plusy w iso lub w miejsce acc ,czyli po stacyjce daj stałe 12v
Fajnie, dzięki za wskazówkę jak tylko mi dzieciaki przysną to będę miał chwilkę i zerknę na kostkę. Mimo wszystko u mnie: - radio trzyma ustawienia stacji, equalizera etc. - radio trzyma ustawienia zegara, który jest wyświetlany na ekranie radia licznik trzyma ustawienia zegara jeśli wypnę dekoder can z radia, aczkolwiek może coś w tym być co piszesz,...
Nikt ci tu nie pomoże, bo nie wiemy jak masz w radiu piny przypisane. Poza tym Chińczyk nie trzyma żadnej standaryzacji, więc kolory też nic nam nie powiedzą, nawet jak ktoś ma takie samo radio, to może mieć inne kolory kabelków. Jedyna metoda jak dla ciebie, to rozpiąć wszystko we wtyku, kable w mikrofonie polutować jak ci pasuje, a potem we wtyku...
Więc tak, udało mi się podpiąć zasilanie z zapalniczki do kostki i po włączeniu zapłonu radio się włącza ale po wyłączeniu nie zapisuje ustawień. Jak więc zrobić aby radio trzymało ustawienia i żeby można je włączyć bez zapłonu?
wciskasz AS i trzymasz wlaczasz radio trzymajac nadal AS az uslyszysz w glosnikach beep...wpisujesz kod klawiszami 1234 i potwierdzasz AS az uslyszysz beep
Witam. Posiadam Saba Ultra Hi-fi 9940. Po ustawieniu stacji na FM, wskaźnik sygnału pokazuje wysoki poziom, świeci się dioda "stereo", radio ładnie gra. Po chwili poziom sygnału zaczyna powoli spadać, gaśnie dioda "stereo"a ustawiona stacja zaczyna szumieć. Innymi słowy radio gubi stację. Czym to może być spowodowane? Poprawiłem już luty na płycie FM.
O ile radio trzyma pamięć o czym wspomniał Kol. JayRo , to masz super egzemplarz.
Włącz zapłon, >wyłącz radio, >trzymając AS włącz radio- AS trzymaj do pojawienia się 10----, > ustaw kod, > zatwierdź przytrzymując AS do usłyszenia sygnału w głośnikach.
Ten typ tak ma teoretycznie powinien trzymać.
:?: A może wystarczy nacisnąć i przytrzymać klawisz zmiany zakresu fal oznaczony najczęściej BAND albo wężykiem. Włączyć radio i jak wyświetla kreski trzymać go kilkanaście sekund :?: nie wiem jaki model Clariona :D
Czy to jest to radio z obsługą klimy na dużym panelu przednim i panel wariował, tzn, sam się załączał, przełączał ? Jeśli tak to niepotrzebnie zmieniałeś panel, usterka jest jeszcze w radiu. SławeK
PS - Sprawdź czy to pilot FIX - jeśli nie ma loga FAACa z tyłu to może być z nowej serii byłego polskiego podwykonawcy FAACa - firmy OMNI (system FIX de facto to polski wyrób - oryginalny włoski FAAC to systemy LC/RC i SLH) - dopóki robili dla FAACa to piloty były zgodne z ich odbiornikami, jak się rozeszli - to różnie. Pomimo zapewnień że nowe piloty...
Tak, w tych otworach znajdują się wkręty które trzymają radio w kokpicie. Wkręty są na klucz imbusowy 2 lub 2,5. Po odkręceniu wkrętów radio swobodnie można wysunąć podważając je po brzegach. Z wyjętego radia usunąłem włożoną drugą płytę która zablokowała windę. Pełen sukces. Dzięki i pozdrawiam.
Hej, mam problem z radiem Pioneer DEH-P4100SD. Nie trzyma pamięci (robiłem zamianę żółtego kabla z czerwonym), lecz dalej nic. Co może być przyczyną?
To trzymaj dłużej klawisz UM
Wiam wszystkich mam taki problem radyjko samochodowe nietrzyma mi pamięci stacji musze zawsze po nocy odnowa programować .Rozebrałem i okazało sie że jest tam bateryjka 3V czy może ona jest słaba i dlatego radio sie kasuje .Mierzyłem napięcie jest 2.2V to chyba mało . Doradzcie mi czy to przez baterje . Za pomoc dziękuje i wszystkich pozdrawiam.
acha a jest czyli już jest bez ramki. To musisz powoli i delikatni wpychać śrubokręt między radio a kieszeń pół montażową (srebrne) objedź tak do o koła żeby odgiąć wszystkie blaszki które mogą trzymać radio !! Ja tak robiłem jak musiałem moje wyciągać !! i tak sie udało więc może tobie też tak sie uda. Ewentualnie spróbuj delikatnie radio wepchać do...
A radio trzyma się podczas odpalania czy też wyłącza?
Zalezy która to wersja Forda2014, starsza z gałką o której piszą koledzy czy nowsza z głośnością na klawiszach. W pierwszej łatwo wymienić żarówkę i faktycznie lubi się przepalać. Pasuje bagetowa 12V 1,2W od deski rozdzielczej w maluchu. Ale do nowszego Forda2014 już podchodzi się inaczej. Tam żarówki są w plastikowcych "oprawkach", trochę trudniej...
Wyłącz radio przyciskiem. Na wyłączonym długo trzymaj Power, SRC czy czym tam się je włącza... Powinien wejść do menu inicjalizacji. Jak tak nie działa to spróbuj gałką. Szukaj opcji SP MODE.
W Astrze H możesz temp. silnika sprawdzić w trybie serwisowym wyświetlacza. Na uruchomionym silniku i włączonym radio trzymaj przycisk Settings przez kilka sekund do usłyszenia charakterystycznego piknięcia. Potyem przyciskiem BT możesz przechodzić po stronach z parametrami na wyświetlaczu i tam masz temp. cieczy. Ja też mam problem z tą kontrolką,...
Jak się wyłącza kluczkiem a nie chcesz tego to nic nie rźnij tylko włącz kluczyk, wyłącz radio, trzymają 1 i 3 włącz radio - zabeczy i wyłączy się logika zapłonu.
na poczatek to zresetuj to radio = wyłączasz go , trzymasz przycisk funkcyjny i właczasz. Byc może jest właczona jakas dodatkowa funkcja? Uwagi o czułości RL-102 kol. SP5WCX są bardzo słuszne. Mój egzemplarz miał w paśmie 145-146MHz ponizej 0,1mikrovolta, ale na 173,95 to 5 miliwolty. zacznij od nasłuchów w pasmie amatorskim, powodzenia Marek
Gdzoe to radio trzyma nastawy? Może jakieś foto płyty cyfrowej ktoś wrzuci?
Oddałem radio do serwisu RTV, czeka na swoją kolej ;)
Witam. Posiadam radioodtwarzacz SONY MEX-BT2700 zainstalowany w Peugeot Partner podłączony w oryginalne kostki. Radio nie trzyma pamięci stacji. Czy istnieje jakaś inna możliwość podpięcia? Proszę o pomoc.
Może by i zadziałał reset do fabrycznych, ale jak go przeprowadzić? Jest niby guzik RST na froncie (do użycia np. spinaczem), ale on tylko restartuje radio. Trzymany dłużej nie powoduje niczego szczególnego. Próbowałem również włączać zapłon trzymając wciśnięty ten RST - bez zmian. Reset taki jest zapewne dostępny w menu androida, ale tak jak napisałem...
Witam! Luty jak najbardziej w porządku. Nie wiem, dziwna sprawa radio trzyma częstotliwość tylko przerywa. Pozdrawiam.
Trzymać BAND a potem ON.
Po wyjęciu kluczyka prawidłowo podłączone radio powinno się wyłączyć, stacyjka trzyma Ci ACC i tu masz problem
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź czy radio trzyma ustawienia po wyjęciu kluczyka i ponownym włączeniu.
Witam Nie znalazłem rozwiązania tego przypadku na elektrodzie. Mam problem z Toyotą Yaris 2005, po jakimś czasie wyłącza się głos. Przed wyłączeniem głosu był charakterystyczny niski ton, ale to po czasie zanikło. Profilaktycznie przelutowałem laminat radia, ale to nic nie pomogło. Okazało się że jak radio trzymałem w ręku, inaczej w powietrzu, i puknąłem...
Można. Przytrzymaj jednocześnie klawisze 3 i 5 i włącz radio. Trzymaj przez około 5 sekund aż radio zmieni organizacje z DIGIT10 na DIGIT8 albo odwrotnie.
Na 99% ustawiony programowo Time Out Timer na 3 sekundy. Tak się to zachowuje przynajmniej. Na 1% uszkodzone radio, ale wątpliwe. Bateria jak trzyma?
Jak nie możesz dojść co i jak podłącz przekaźniki z radio linii po prostu równolegle z stykami przycisków żółtego pilota. W radio linii dla bezpieczeństwa ustaw te kanały na działanie chwilowe, tylko podczas trzymania przycisku w pilocie radio linii. I pomyśl o lepszym zabezpieczeniu wciągarki w tej aplikacji niż te fabryczne.
Narazie wisi mi sprzet jakies 7-8 miesiecy. Link mi zerwalo tylko raz jak byla sciana deszczu. Doslownie tak padalo ze dalej niz 100m nic nie zobaczysz. Link sie zerwal na 6 sekund. Wczesniej modulacja zadzialala. Tylko jak widzisz ja mam link prawie na 4km. Dluzszych bym nie polecal wlasnie z powodu dostepnosci. Ping przy obciazeniu 500Mbit trzyma...
Proszę o radę w dwóch sprawach: 1. Urwał się kabel antenowy przy radiobudziku, po prostu go przylutować? Czy może lepiej usunąć ten krótki kawałek, co został w radiobudziku, i wstawić ten dłuższy urwany, co mam luzem? (Jeszcze tego nie rozkręcałem, to nie wiem, co tam w środku, muszę rozkręcić bo nie dolutuję.) https://obrazki.elektroda.pl/8797323100_...
Zrób reset, włącz radio trzymając klawisz funkcyjny.
Spróbuj włączyć radio i trzymaj klawisz od CD. Albo wyłącz radio wciśnij i trzymaj klawisz CD i włącz radio. Może zaskoczy.
A zresetowałeś radio trzymając klawisz MR wcisnięty przy włączaniu?
Przy włączaniu radio trzymaj klawisz "i" lub SOURCE (zdaje się jeden z tych) i powinna pojawić się możliwość włączenia opcji Fader.
Raczej to nie jest możliwe ponieważ stare radio trzymało pamięć a nowe zostało podłączone przez kostki ISO.
Pod tym względem SC202 to moim zdaniem konstrukcyjne przekleństwo.Nawet najbardziej prawidłowo operując orginalnymi kluczami,często radio "trzymają" zatrzaski bo ich pełne zagłębienie się uniemożliwia metlowa listwa przedniej ściany radia.Gdy radio nie ma w kieszeni luzu poprzecznego, trzeba je wymontować wraz z kieszenią
Przycisnij AS i włącz radio i trzymaj wtedy wprowadzisz kod
Masz wył. radio . trzymasz razem 1 + 4 włączasz radioo i trzymas 1 i 4 aż nie pokażę Ci się digit 10 albo digit 8 do wyboru
Napisałem przyczymaj razem AS i TP 3do 5 sec. Może byc jeszcze tak.Procedura jak np.w CAR 300 :wciskasz AS i włanczasz radio trzymając AS aż piknie. Skoro niewbiłeś złego kodu to niepowinno się zablokować
Przy włączonym zapłonie, naciśnij "AS" i włącz radio. Trzymaj przycisk aż nie pojawi się "10----" lub coś innego ( w zależności od ilości źle wpisanych kodów).
Trzymaj wciśnięty reset przed podłączeniem zasilania i kilka sekund po tym dopiero go puść.
mam podłączone radio lg lac-m5600r i po wyłączeniu radia które zapisałem na nim kasują sie... co zrobić zeby radio trzymało pamięć????
http://obrazki.elektroda.pl/5330077200_1... Unitra Pionier Re 105 to popularny radiobudzik produkowany w latach 80. Jak na tamte czasy była to dość nowoczesna konstrukcja posiadająca dobry tuner FM z głowicą strojoną napięciowo oraz programator, którym można było zaprogramować 3 stacje na UKF oraz Program Pierwszy Polskiego Radia w...
Wyłączone radio, trzymając AM/FM i SC włączasz, ustawiasz Px i masz 400CH w zerach
wyłącz radio , trzymaj 3 i 5 i włącz , poczekaj az sie digit zmieni i puść
A zwarłeś te przewody TYLKO po stronie radia, czy od strony zasilania też? I w ogóle wiesz, po co je zwierałeś? Bo to, co piszesz, że trzeba je spiąć, by radio trzymało ustawienia NIE JEST prawdą.
Zgoda. Raczej nie. Ale, skoro nowe radio nie "trzyma" pamięci, to: A. pamięć jest niesprawna (co jest mniej prawdopodobne - nowe radio) albo B. pamięć nie jest podtrzymywana - czyli nie dopływa do niej prąd z odpowiedzialnego za jej podtrzymanie akumulatorka. Ja, w takim wypadku poszedłbym tą drogą i sprawdził czy: 1. odpowiedzialny za podtrzymanie...
Ktoś zmostkował Stały plus z plusem po zapłonie w kości radia.po to aby radio trzymało pamięć. Tyle że zrobił to w niewłaściwy sposób.
wystarczy poczekać wystarczajaco długo z włączonym radiem i SAFE zmieni się w CODE i wtedy po prostu wpisać prawidłowy kod radia. Czas oczekiwania zależy od tego ile razy został źle wpisany kod. Pierwsze trzy są bezkarne, potem 30 min, 1h itd. Jak jest samo SAFE bez cyfry , to jest już całkiem zablokowane . Jako to car400 to 93c46 , jak car300 to motorola...
trzeba przestawić wyświetlacz w inny tryb wyświetlania Na wyłączonym radiu a załączonym zapłonie przytrzymaj na raz klawisze 4 i 6 i trzymając wciśnięte 4 i 6 włącz radio. Trzymaj tak te wszystkie przyciski wciśnięte przez około 5s
Wbij poprawny kod, stacyjka w pozycji zapłon, wyłącz radio przytrzymaj 4i6 lub 3i5 jednocześnie i włącz radio trzymaj tak długo aż radio zacznie wyświetlać na wyświetlaczu, poczytaj DIGIT 8 DIGIT 10
trzymając klawisz AS włącz radio gałką, trzymaj aż na display'u pojawi się SAFE. Wprowadź kod (klawisze 1-4), potwierdź klawiszem AS, prztrzymując go chwilę.
A radio trzyma częstotliwość podczas nadawania? Może ucieka na zbocze filtra i stąd zniekształcenia szczególnie że dzieje się to po nagrzaniu ...
Dzięki (at)lpm11. Takiej rady było mi trzeba. ;-) A gdyby tak podpowiedź była precyzyjniejsza? Która z funkcji radioodtwarzaczy Sony może to powodować? Wyłączyłem wszystkie wymienione (a przynajmniej tak mi się zdaje), a radio nadal nie trzyma mi tej stacji, mimo odtwarzania muzyki.
Niestety dalej nie mogę wpisać kodu. Włączam radio, jednocześnie trzymam AS, czekam, i nie słychać żadnego "piknięcia" w głośnikach. Czyli co? Pozostaje chyba zanieść je do serwisu. Chyba, że ktoś wie dlaczego tak się dzieje.
Wgraj to: https://github.com/dzikakuna/ESP32_radio... ...i wklej co się wyświetliło na OLEDzie. Założyłem GitHuba, to wersja evo2 mojej interpretacji kodu tego radia. Info dla tych, którzy są zainteresowani :) Jak dla mnie brakuje Ci karty SD a od pewnej wersji stała się ona kluczowa. Bez niej radio w ogóle nie ruszy ponieważ są tam trzymane stacje...
czyli jak dobrze qmam - mam włączyć zapłon, nacisnąć AS, włączyć radio, trzymać 10s klawisz AS i puścić go i czekać te ~11-12h na pojawienie się pola na wpisanie kodu ????
Autostop to początek, bo "continuos play" bazuje na autostopie. Prawdopodobnie musisz częściowo rozebrać mechanizmy, i usunąć cały stary smar, bo on już działa bardziej "klejąco", niż "poślizgowo". Czarne koło z pierwszej fotki musi się bardzo lekko obracać, bo inaczej dźwigienka go nie popchnie o tyle, żeby zęby na amortyzowanym odcinku złapały zęby...
W tym modelu kod akceptuje strzałka w prawo. Trzymaj ją 5 sekund. [Jedna lub druga] :idea:
Przytrzymać "AS", właczyć radio, trzymać "AS", aż w głosnikach będzie "beeep", wprowadzić kod przyciskami 1 - 4, zatwierdzić kod trzymając "AS" aż w głosnikach będzie "beep".
To nie są jaja, lecz fizyka. Dotykając anteny, stajesz się jej częścią, czyli zmieniasz charakterystykę elementu. Na zakresie VHF (MUX8) daje to efekt w odbiorniku, a na UHF - jest to niezauważalne. Podobnie mam z kuchennym radiem na UKF - dotykam anteny i załącza się odbiór stereofoniczny. Nie chcę się wymądrzać, więc poczytaj coś o nadawaniu sygnałów...
Mam ten sam problem, tylko nie udało mi się rozkręcić obudowy - trzy śruby na dole wyszły ale u góry coś trzyma, a w tych 2 górnych otworach nie widać śrub, co tam jeszcze trzyma?
Przekręć kluczyk, wyłącz radio i trzymajac cały czas AS włącz i trzymaj. Pokawi się 10 - - - -.
Skoro pisze, że trzyma pamięć radio, to po co ma zamieniać kabelki? :shocked!: Bo teraz zasilanie idzie ze SŁABEGO styku STERUJĄCEGO a sterowanie (mało "biorące") z głównego, przystosowanego do obciążeń obwodu!!! W Golfie 3 , z uwagi na trwałość styku, pojeździłby tak ze trzy dni - w Octavii, jak widać, trochę więcej...
blaupunkt trzyma hamulce trzyma mastercook trzyma
satelitarny tuner analogowy zużywanie toneru honda civic termostat
myjka ciśnieniowa pic16f asembler
Samsung lodówka – wyłączanie czujnika temperatury zamrażalnika przy otwieraniu drzwi, modele Bespoke/FamilyHub Volvo V70 – losowo działa kluczyk, pilot RF, CEM, synchronizacja, naprawa