Czy akumulator jest aby na pewno sprawny i naładowany ?
Podgrzej stacyjke suszarka. Jak zapali motki w ezs do wymiany. I rób szybko póki da się odczytać bo później będzie drożej.
Mam problem z radiem samochodowym, a mianowicie radio to nie reaguje na kluczyk tj. nie włącza się po przekręceniu kluczyka i nie wyłącza po jego wyjęciu. Ponadto radio samoczynnie wyłącza się po ok. godzinie. Witam. Czyli radio się uruchamia po naciśnięciu gałki? Sprawdzałeś bezpiecznik 10A?
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Najprościej zalać cyną nóżki 1 i 2, zwierając sygnał z anteny, wylutowywanie i podnoszenie nóżek jest trudniejsze.
Ze przy skrecaniu auto gasnie to az dziwne... Tez mam 700tke i jeszcze mi sie takie cos nie przytrafilo. Jezeli przy przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca jak powinny to proponuje blizej przyjzec sie automatowi rozruchowemu przy rozruszniku (zakladajac ze styk rozruchowy stacyjki jest ok.). Jezeli sie troche znasz na mechaniczno-elektrycznych...
Główne bezpieczniki są pod spodem pod modułem BSM, tu widać je na 1 zdjęciu [url=https://lostark.pl/pl/czesci/peugeo... Maxi fuse umieszczone pionowo
Na 99% padła ci "kostka" w stacyjce lub wtyczka od niej , pozostałe obwody o których piszesz że działają poprostu "omijają" stacyjkę , bezpieczniki nie mają tu nic do rzeczy bo obwód zapłonu i rozrusznika nie jest niczym zabezpieczony.
W jaki sposob zrobiles radio bez kluczyka. ? Tu moze byc pies pogrzebany. Pozatym trzeba by było wykonac synchronizacje kluczyka z samochodem . Jesli nie znasz procedury to napisz , podam ci
do zestawu jest jeszcze rygiel bez niego nie włączy zapłonu
Brak komunikacji. Tam siada połączenie pomiędzy gniazdem licznika a jego płyta. Zdemontuj licznik i zobacz jak wyglądają luty pomiędzy jego gniazdem a jego płytą PCB. Może wystarczy poprawić lutowanie.
Zwierasz srybokrętem klemę i przewód cienki od elektromagnesu.
Zastanów się bo to Brak reakcji na rozruszniku po przekręceniu kluczyka z tym Napięcie na elektromagnesie jest się wyklucza albo źle to sprawdzasz.
Ja sądzę, żeś wszystkich bezpieczników nie sprawdził, pewne uwalony bezpiecznik zabezpieczenia pionowego oznaczony jako Main. Jest w komorze silnikowe, poza tym co to za mazda, bo 323 była robiona od 1988 roku.
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Jest tam napisane "FUSE", czyli bezpiecznik. Może warto sprawdzić, czy aby nie spalony?
Wyciągaj akumulator i daj do sprawdzenie lub załóż inny. Nie odpalaj na kable bo to nic nie da. Masz podstawić inny akumulator. To że niby nie było z nim problemu ale jednak był bo samo auto to sygnalizowało.
Załóż przekaźnik odciążający na tej złączce rozrusznika co jest na ścianie grodziowej, chodzi o tą wtyczką co ma dwa poiny i kabel cienki niebieski i grubszy czarny z czerwonym paskiem. Przekaźnik wstawiasz na tym grubszym, proste jak drut zbrojeniowy.
To już wiesz sam że któryś moduł , BSI czy np radio się nie usypia i ciągnie akumulator. Auto do elektryka niech szuka.
Nie przesadzaj. Pod numer VIN będzie na pewno kilka numerów SAM-a pasować.
Nie kręci rozrusznik czy kręci a nie odpala silnik?
Witam podjedz do firmy która dorabia klucze i niech sprawdzą czy transponder wysyła sygnał.
Jak mogę sprawdzić elektromagnes? Nie bardzo rozumiem co oznacza "brak sterowania"? Inaczej brak napięcia na kablu idącym od stacyjki do rozrusznika.
O ładowaniu nie ja pisałem wiec nie masz zasilania sprawdź dokładnie bezpieczniki lub skrzynkę od bezpieczników.
centralka T100 nowa kosztuje około 35-40PLN więc szkoda chyba zachodu z naprawą. Schematu nie mam ale mogę podać oznaczenie przewodów: - biały zawór benzynowy -pomarańczowy- czujnik rezerwy -szary - dawka startowa - elektrozawór na reduktorze -zielony - elektrozawór gazowy - brązowy - plus po stacyjce. Jeżeli nie świeci żadna dioda to zacznij od znalezienia...
Może wkład do stacyjki próbuj do pchnąć kluczyk i przekręcić.
Szczotkotrzymacz do wymiany. W Boschu automaty nie siadają.
U mnie problem jest podobny tylko że nic oprócz migającej żołtej kierownicy sie nie pokazuje. samochód nie ma zapłonu nic w nim nie dziala kaplica Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko...
.... Na początku myślałem ze źródłem problemu jest akumulator ale po nieudanej próbie naładowania zwracam się o szybką pomoc. Jeżeli próba naładowania akumulatora była nieudana to należy zastąpić akumulator sprawnym (naładowanym). Aby Ci szybko pomóc musiałbym Ci taki sprawny akumulator rzucić. Nie wiem niestety w jakim kierunku i jak daleko. Prościej...
Jeżeli akurat wymagania użytkowania pojazdu nie przewidują konieczności stosowania się do przepisów ADR - to możesz ten układ pominąć.
Raczej ECU nie padło tylko trzyma go immo. Problem pewnie leży w skrzynce UCBIC.
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
Sprawdź czy dochodzi +12V (jest gruby przewód stały +12V bezpośrednio z akumulatora i drugi cienki tylko do załączenia rozrusznika) po przekręceniu kluczyka na start (na odpalenie). Nie zaszkodzi jeszcze sprawdzić czy jest dobra masa silnika z nadwoziem -12V.
Ale mogą być zaśniedziałe, słaba masa, ale najpierw sprawdź napięcie
akumulator
powinno byc git, ta uszczelka powinna utrzymywac komore sprzeglowa sucha.
Kostka stacyjki do wymiany.
To powinno pomóc.
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Może spróbować przytrzymać start na około 10 sekund po załączeniu jakiegś programu. Wygląda mi to na włączoną blokadę przycisków.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Włącza zapłon czy totalny brak reakcji na kluczyk? Czy com był rozbierany do odczytania pin?
Sprawdź tą opcję: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Myślę, że przy zwarciu z takim prądem to auto by się już sfajczyło... Może świece, może ma elektryczną nagrzewnicę powietrza, nic innego nie przychodzi do głowy co by żarło tyle prądu nie załączając przekaźnika...
Witam. Kostka stacyjki .
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Możliwe, że wypaliło styki w stacyjce.
Witam, Manitou MRT 1742 brak reakcji na kluczyk, prąd na stacyjce jest, nie reagują kontrolki po przekręceniu kluczyka. Bezpieczniki sprawdzone. AI: Czy sprawdzałeś stan i napięcie akumulatora? Tak AI: Czy przed wystąpieniem problemu były wykonywane jakieś naprawy lub zmiany w maszynie? Nie
Witam. Mam Mundka diesla 1,8 z 1999 roku,autko dzielnie służy i dobrze się sprawuje-aż do dziś.Dojeżdżałem do ronda na luzie i nagle silnik zgasł,zwyczajnie bez żadnego szarpnięcia czy hałasu-tak jak bym go wyłączył kluczykiem.Zakręciłem rozrusznikiem-kręcił ale nie odpalił,jeszcze raz-nie odpalił,jeszcze raz-już nie zakręcił rozrusznik,ponowna próba-cisza.Stoczyłem...
zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce No i dalej źle, ale - jak napisałem - Twoja sprawa. Na początku, to trzeba stwierdzić, co jest zepsute. A do tego wystarczy żarówka i dwa kawałki kabla.
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Myślę dokładnie tak samo.
Mam do kolegów pytanie, być może ktoś miał taki sam przypadek, o który szczegółowo przedstawię. Wczoraj odpaliłem samochód bez problemu i pojechałem do pracy, zaparkowałem na parkingu. Po jej zakończeniu włożyłem kluczyk do zamka w drzwiach (nie mam pilota), aby otworzyć, a tu nic, nie słychać, jak wszystkie się otwierają, tylko od strony kierowcy mechanicznie...
Też zwracałem na to uwagę. Lecz nie mam żadnego nowego pod ręką, żeby to sprawdzić. Jest jakaś inna opcja? Czy można sprawdzić na krótko?
Rozwiązane. Urwał się kabel od bezpiecznika F114 w podłodze pod fotelem pasażera . Skorodowal. Auto pali od strzała. Dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/5617363500_1...
Udało ci się rozwiązać problem?
Obstawiałbym kostkę stacyjki .Przekażniki to raczej bym zostawił w spokoju.
Nie kluczyk, auto jest bez adblue. Na komputerze wyskakuję błąd modułu świec żarowych
Witam. Potrzebuję porady w sprawie mojego Volvo V50 2.4 D5 z 2007r. Dziś rano zgasł i już nie chce zapalić. Zero reakcji na kluczyk w pozycji III. Po zwarciu przekaźnika rozrusznik kręci, ale nie odpala. Czy może to być wina stacyjki? Jak ją sprawdzić?
thx, sprawdziłem kluczyk -cewkę -przejście jest i nie wygląda na uszkodzoną. Nie przypominam sobie aby kluczyk spadł, ale gdyby nawet to zapasowy który trzymam w domu także nie działa ;((((( Hmm dziwne jest to, że blokada kierownicy nie zaskoczyła po wygaszeniu auta. Do blokady kierownicy dochodzą 4 kable, do stacyjki ze 20. Czy immobiliser załącza...
Witam Passat B6 2.0 TDI - brak reakcji na kluczyk, gdy go wkładam na desce, zero reakcji. Nie odpala, kierownica zablokowana, z pilota nie zamyka się ani nie otwiera. Radio działa, awaryjne są i światła długie.
była 2-godzinna jazda w deszczu. Nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej. Kolejno należy eliminować skutki. Na początek uruchomić funkcjonowanie stacyjki.
sama stacyjka rzadziej się psuje. Bardzo często się psuje.
Nie obraź się ale weź lepiej oddaj samochód co chodź trochę ma pojęcia na ten temat. Poproś kogoś niech Cię popchnie, auto odpali i na warsztat dojedziesz. Raczej z dołu trzeba się do niego dostać z tyłu silnika. Paska nie ruszaj bo to nie ta strona ;) Szukaj rozrusznika na połączeniu skrzyni biegów z blokiem silnika. Wpisz w google "Lanos rozrusznik"...
witam po kilku miesiacach postoju bez akumulatora ford scorpio 2.0.1991.rok. benz.niedziała odpalanie z kluczyka zero reakcji.. obok stacyjki jest takie gniazdo na wpinany wtyk.wpina sie takie mały wtyk z układem scalonym.chyba jest to rodzaj immobilzera . niestety zero reakcji niewiem co dalej zrobic..da rade to ominać?
Hej, taki sam temat właśnie przerabiam u siebie. Czy możecie powiedzieć jak sobie z tym poradziliście?
Wszystko jest w porządku z akumulatorem
jaka może być przyczyna Całkowicie zużyty akumulator.
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Rocznik 95. Wkodowywanie kluczyka nie pomaga - zupełny brak reakcji. Próbowałęm przez czujnik w bagażniku oraz w drzwiach. Dioda po dłuższym przytrzymaniu przycisku na pilocie miga. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy przelutowanie pamięci do innego kluczyka ma szansę pomóc? Co jeśli zawartość "wyparowała"?:) Wsad coś pomoże? Jak sprzwdzić sterownik i gdzie...
Tak wszędzie prąd dochodzi, a i tak po włożeniu kluczyka do stacyjki... Zero reakcji...
Jeżeli wiązka była uszkodzona, to zobacz jeszcze bezpieczniki.
ok, dzięki za info
Czy przekręcając kluczyk słychać pracę rozrusznika?
Uszkodzona blokada kolumny kierownicy
Witam pacjent Passat b6 2006 1.9 brak reakcji kluczyka na zamykanie otwieranie auta tak o nagle co mogło się stać bateria zmieniana dioda sygnalizuje ze pilot reaguje a samochód ani się nie zamyka ani nie otwiera
Witam rozrusznik już zregerowany jest i czasami kręci na krótko ale przy zapłonie cisza Dodano po 1 Dodano po 1 witam tak nie dochodzi plus wedle tego co swirdził mechanik tylko nie wiadomo dla czego bo przewody i kable są ok Dodano po 1 Komputer nie wykazał istotnych dla tej usterki błędów, i zostały one skasowane,a jednak dalej brak reakcji na pozycji...
akumulator VARTA-MERCEDES z salonu 100Ah(760) dwa lata siedem do dziewęć miesięcy To o niczym nie świadczy. Po rozładowaniu akumulatora poniżej 8 V może już nie dać się naładować, trzeba go odsiarczać. Akumulator całkowicie rozładowany i pozostawiony na dłuższy czas może już nie nadawać się do użytku. nadal nie da się uruchomić Wykonana została diagnostyka?...
Audi A4 B8 2.0 TDI - brak reakcji na kluczyk. Błędy: 00456, 01330. Akumulator jest nowy. Czy ktoś miał podobny problem i wie, jak go rozwiązać?
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
Rozkodowany kluczyk. W dziale "samochody serwis" są magicy, którzy wygenerują kod z numeru VIN. Procedura kodowania opisywana wielokrotnie - opcja "szukaj". Pozdrawiam.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Witam. Mam problem z moim mercedesem . Stał cała zimę nie odplanany . Dzisiaj postanowiłem go uruchomić i takie objawy się pojawiły . Po włączeniu zapłonu silnik nie uruchamia się ale włącza się wentylator od chłodnicy . Brak reakcji na kluczyk . Prosze o pomoc gdzie szukać przyczyny . Mercedes w211 2003 rok 2.2 cdi . Dziekuje
Po zgaśnięciu próbuje przekręcić kluczyk, a tam cisza, zero reakcji, A kostkę stacyjki to kolega sprawdzał no bo to że zaświecą kontrolki w pozycji zapłon Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady,
Próbowałeś zakodować kluczyk po wymianie baterii? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8...
Witam. Czy problem był w rozkodowanym kluczyku? Mam identyczny problem, samochód stał bez baterii około pół roku i zero reakcji na kluczyk, baterie w kluczykach też się rozładowały wymieniłem ale w dalszym ciągu nic się nie dzieje, bezpieczniki i przekaźniki ok. Z góry dziękuję za pomoc.
Ja też mam taki sam problem i jak naprawiłeś?
Akumulator dobry?
Jednak uszkodzona byla kostka stacyjki bo jej wymianie wszystko wrocilo do normy.
Dokodować kluczyk do sterownika.
Sprawdz masę na silniku i ramie, ewentualnie pociagnij nową prosto z akumulatora.
Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
Sprawdź main switch, rozrusznik, masy itd.
Audi A4 B7 Moduł komfortu wymieniłem na drugi używany. Sprzedawca zapewniał, że sprawny. Ten sam objaw miałem na swoim module. Na podmienionym taki sam objaw. Moduł wymieniony na taki sam zgodne oznaczenia i ustawiony tak jak poprzedni. Pod siedzeniem sucho żadnej wody. Najpierw przestał działać jeden kluczyk oryginał, wziąłem drugi i przez miesiąc...
Witam. Drugi kluczyk, to samo będę rozbierał do przekaźników.
Potrzebuje pomocy w odblokowaniu immobilisera. Po wyłączeniu silnika i wyjściu z samochodu centralny zamek nie zadziałał. Niestety nie ma żadnej reakcji immobilisera na kluczyk. Rozkodował się? Słyszałem że można wygenerować jakiś kod Ktoś pomoże? kod na kluczyku 37043 SEE8N VIN VF1LA0L0F160.... 8889
Czy to pomogło?
Kluczyki mam 2 vito 111 2004r. 2.2 cdi automat Kluczyki plastikowe.i nie reaguje na żaden z kluczy.
Kolego,bez pomiarów i na oko trudno coś zlokalizować ,z mojej strony nie próbuj sam bo niby małe napięcie to 8 akumulatorów może narobić bigosu , zadzwoń pomogę. PW
reakcji wtrysku compaq reakcji intel reakcji
sterownik ducati sterowanie przez rs485 iveco daily problemy klimatyzacja
zderzak naprawa zderzak naprawa
Długie kręcenie silnika OM642 na zimno - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja bezpieczników w Toyocie RAV4 - wszystkie generacje