Nie podałeś jaki typ reduktora,ale -główna śrubka na wężyku -ilość LPG czyli moc,zużyci LPG -na imbus czułość reduktora czyli naciąg sprężyny dla przepony II stopnia -ostatnia śrubka reduktora -bieg jałowy. W sumie regulacja każda śrubką coś zmieni,a np.główna i moc i bieg jałowy poniekąd.Bez analizatora to tylko metodą drogową i prób i błędów możesz...
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
Instalacja gazowa, zwłaszcza starej generacji, wymaga od czasu do czasu spuszczenia nadmiaru oleju z parownika. To taka duża nakrętka na spodzie. Odkręć i wyleje się z niego olej. To po pierwsze, po drugie wymienia się filterek gazu, a po trzecie , taką fajną śrubą na reduktorze reguluje się tzw. wydatek - wstępne napięcie membrany 2 stopnia, czyli...
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
Więc takowe wyreguluj na reduktorze na biegu jałowym.
witam serdecznie chcę się tylko upewnić czy regulacji ciśnienia owego reduktora dokonuje się na biegu jałowym ? czy ma też znaczenie ilość gazu w zbiorniku ( jak tak to ile ma być ?), gdyż zauważyłem w programie (zenit) różne ciśnienia w zależności od zawartości gazu w zbiorniku. dziękuje i pozdrawiam
Koledzy, jak stabilne powinno być ciśnienie na reduktorze na biegu jałowym? Mi ciśnienie skacze o ok. 6kpascali. Mam problem z bujaniem silnika na jałowym, na PB idealnie. Audi A6 2,4 v6, reduktor magic III, wtryski Apis solo, Instalka Agis. Świece, przewody nowe NGK.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Witam ponownie Wymieniłem w reduktorze wszystkie gumki (regeneracja), ustawiłem ciśnienie na biegu jałowym 1 bar i autko jeździło poprawnie 2 dni aż do momentu gdy zatankowałem gaz do pełna i znowu zaczęło się przełączać na benzynę z błędem niskie ciśnienie gazu (na biegu jałowym wyszło 0,40 bara), chciałem podregulować śrubką na reduktorze na biegu...
Witaj Jeżeli pali po podaniu kilku kropel benzyny to masz zbyt ubogą mieszankę na biegu jałowym{śruba na reduktorze}. Duże zużycie gazu świadczy o bogatej mieszance w czasie pracy (śruba lub silnik krokowy na przewodzie gazowym). Po pewnym czasie palenia na gazie na zimno zanieczyszcza się drugi stopień rozprężania gazu i to daje kłopoty ze stabilnością...
ustawić rezerwę da się z pomocą laptopa i kabla podłączonego do centralki gazu + odpowiedni program Just v1.51 (nie polecam dla początkujących). "Co to może być membrana?" - to metalowo gumowa część w reduktorze, która reagując na podciśnienie reguluje ciśnieniem gazu... "...szarpie na biegu jałowym" - niewyregulowana mieszanka biegu jałowego (albo...
Śruba na przewodzie gazowym do mocy silnika czyli ilośc gazu ,u góry reduktora ilość gazu dla biegu jałowego,ta niżej czułość reduktora -naciąg sprężyny działającej na II-stopień regulacji.
Śrubką nr. 2 ustawia się tzw. czułość reduktora - zmienia charakterystykę reduktora, poprzez wstępne napięcie sprężyny membrany 2 stopnia. Może służyć do regulacji biegu jałowego. A śrubka nr. 1 to tzw. bypass, kalibrowany kanał łączący bezpośrednio 1 i 2 stopień reduktora, w oryginalnym zamiarze właśnie służący do regulacji biegu jałowego.
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Przeoczyłem, że masz gaz. W takich przypadkach wstawialiśmy kryzę na przewód wodny prowadzący do reduktora lpg. Na biegu jałowym reduktor odparowuje niewielką ilość gazu i nie potrzebuje dużego przepływu cieczy z ukł. chłodzenia, a podczas jazdy krążenie jest dużo szybsze. Kryzy były robione z tulejki aluminiowej 14,5/10 lub 12,5/8 (w zależności od...
xxxmich coś chyba przegapiłeś - na instalacji EYTAGAS (nadciśnieniowy system gazu) tak samo jak na sekwencji samochód nie ma prawa strzelać. Ciśnienie wychodzące z reduktora na biegu jałowym : 0,2-0,5 bara a na wyższych obrotach ok 1 bara. Tak jak pisałem wczesniej rozkręć na części pierwsze silniczki krokowe i wymyj to wszystko. Pozdrawiam
a jeszcze jedno : eg 200 nie ma zintegrowanego z reduktorem zaworu elektromagnetycznego , jeśli w poprzednich był to musisz dokupić zawór oddzielny lub kupić scorpion st , który ma zintegrowany z reduktorem zawór i filtr fazy ciekłej.
Zamówiłem standardowy mikser 32mm z kanałem biegu jałowego. Reduktor BRC Tecno 100kW, Elektronika BRC Just Junior.
Sprawdż jeszcze filtr gazu i dopiero gdy on będzie czysty a objawy nie ustąpia zabiesz się poważnie za reduktor/ rozbierz go i chociasz umyj/ potem ustaw. Rozgrzej reduktor wejdż na ok. 3000 obrotów i tak trzymaj następnie wkręcaj śrubę na wężu gazowym dotąd aż obroty silnika wyrażnie spadną wtedy od tej pozycji odkręć ją o 1.5obr i zostaw następnie...
Tak więc reduktor jest ustawiony żę na biegu jałowym ma 1,65 temperatura przełanczania jest najniższa (wskaźnik temp wody lekko wychyla sie z niebieskiego pola) po zagrzaniu sie reduktora jego temp pokazuje ok 60 stopni I mam tutaj pytanie jakie ciśnienie ma mieć ta uboga alaska na biegu jałowym?? I tak mam zamiar zmienić reduktor na Scorpion ST do...
Wystające pokrętlo z nafrezowaniami sluży do regulacji obrotów biegu jałowego natomiast obrotty podwyższone (3000) reguluje się śrubą schowaną imbusową. Jednak wszelkie regulacje należy wykonywać po podłączeniu pojazdu do analizatora spalin bo z całym szacunkiem ale 1,5 obtota nic nie znaczy i może pomóc ale nie musi.
Czy później odpale silnik jeśli krokowiec od benzyny zejdzie na sam dół czyli zamknie dopływ paliwa, ja mogę rególować jedynie jedną śróbką na reduktorze (tylko obroty biegu jałowego) i zaworem głównym który wtawiłem zamiast krokowca który był podłaczony do centralki instalacji gazowej ( czyli omijam komputer gazowy i zrobiłem instalację pierwszej generacji...
a może masz jeszcze coś na temat reduktora Cometa? chodzi również o regulację składu mieszanki i biegu jałowego.
bankowy111 - nie pisz tutaj, że filtr gazu ma wpływ na skład mieszanki biegu jałowego, jeżeli silnik przy wyższych obrotach i obciążeniach pracuje dobrze, ponieważ wprowadzasz ludzi w błąd. W przypadku tej usterki wina leży zapewne w nieprawidłowej regulacji reduktora, czyli napięcie wstępne membrany głównej oraz by-pass biegu jałowego. Oczywiście,...
sprawdz czy z podciśnienia z reduktora nie idzie gaz
Witam problem rozwiazany zle ustawiony reduktor, przy biegu jalowym silnik krokowy mial okolo 80 krokow a pod obciazeniem przy 3000obr/min mial okolo 120 kroków. Wystarczylo zakręcić srubę na reduktorze, aby komputer przy biegu jałowym otwierał krokowca na okolo 115 a pod obciazeniem jest w granicach 100- 130. Za każdym razem przy programowaniu, badz...
A taki wskaźnik z ledami gdzie można dostać ?? Co do regulacji to właśnie wiem tylko że są dwie śruby regulacyjne, jedna w reduktorze odpowiedzialna za obroty biegu jałowego a druga na wężu odpowiedzialna za spalanie no i ilość podawanego gazu, to chyba tzw register tak ?? Jeśli ktoś ma jakąś teorię na temat regulacji tejże instalacji może się podzieli...
sprawdz jeszcze raz regulacje reduktora, w starych samochodach wydech nie zawsze jest idealny dlatego regulacja na analizator spalin to nie zawsze dobry pomysł lepiej zrobic to na "słuch" najpierw optymalnie wyregulowac cisnienie na reduktorze tak zeby obr biegu jałowego były w porzadku a póżniej doregulować w okolicy 2500 obr wkrecajac register az...
No tak już mam, za reduktorem (jakieś 40-50cm) jest attuator BRCowy a jakieś 10cm za nim jest śruba, a za nią dalej wąż do miskera. Odkręciłem dziś tą śrubę (register?) o 1 obrót i śrubę od biegu jałowego na reduktorze o 0,5 obrotu. Zobaczymy jak będzie z wolnymi obrotami, spalanie pewnie sporo podskoczy.
Witam. Samochód seryjny z 6-letnią instalacją gazową, która zrobiła 100kkm. Sterownik KME Nevo, wtryski Barracuda 115nL. Reduktor wpięty na trójnikach przy nagrzewnicy, zaczyna puszczać płyn z kolanek. Najprościej byłoby wymienić kolanka, ale konstrukcja reduktora jest taka, że aby dostać się do kolanek trzeba zdjąć całą pokrywę, więc elegancko byłoby...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Może być reduktor na wykończeniu znaczy membrana skoro nie idzie ustawić jałowego biegu.
Moim zdaniem albo reduktor wymaga poprawnej regulacji składu mieszanki biegu jałowego, albo regeneracji i regulacji. Obroty spadają z tego powodu, a elektronika silnika próbuje je podnieść w ostatniej chwili, przy pomocy zaworu biegu jałowego.
Reduktor był do regeneracji.
Nevo to jeszcze nie stroiłem ale jeśli kalibracja biegu jałowego działa tak samo jak w diego to powodzenia.
To zależy jakie masz jeszcze sterowanie tego reduktora bo było ich wiele. Opisz to bliżej.:D
nicole 49. to jest śruba, która też służy do regulacji wolnych obrotów ale trzeb ją tak ustawić że parownik puszcza minimalną ilość gazu. Śruba "po przeciwnej stronie" jak piszesz, służy do dalszego wyregulowania wolnych obrotów. Te dwie śruby decydują o pracy silnika na wolnych obrotach i płynnym przejściu silnika z biegu jałowego na wyższe obroty.
przeglad i okreslenie usterki na pewno a przy tym przebiegu moze byc konieczna.za cene zestawu mozna kupic nowy reduktor (koszmarna cena).
reduktorem bądz korygując mapę czasu otwarcia wtryskiwaczy
Swiece są ok. Przewody również. Gdyby to były świece i przewody robiło by to także na biegu jałowym. Reduktor Tomasetto nie znam modelu. Co do przebiegu nie mam bladego pojęcia, bo kupiłem autko z tą instalacją, data zamontowania instalacji to 2010 rok więc liczmy że może mieć około 50 tyś km na gazie już najechane. Jeżeli chodzi o lewe powietrze to...
witaj na reduktorze masz 2 śrubki do regulacji , biegu jałowego . Jedna to naprężenie membrany a druga to stała dawka gazu nie zależna od podciśnienia .Na wężu gumowym regulujesz registrem moc a zużycie ,najlepiej jak sobie przykręcisz tak jak nie chce jechać i wykręcaj po pół obrotu tak aż będzie jechał normalnie .
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
W przypadku Lantry J-1 najlepiej jest montować mixer na elastycznym połączeniu, w niewielkiej odległości od bloku przepustnicy. Jaki by-pass masz na myśli? Czy chodzi Ci o przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej, wiodący do pokrywki zaworów? By-pass biegu jałowego znajduje się w bloku przepustnicy. Podejrzewam jednak, że brak biegu jałowego wynika z...
podczas jazdy nie powinny się rozpaść cenna jest każda wypowiedź, dobrze jednak zaznaczyć, jeżeli nie jesteśmy czegoś na 100% pewni. (dla większości posty na Elektrodzie są wyrocznią i potrafią stosować je bez względu na markę i silnik pojazdu). Rozumiem, że topienie plastiku lutownicą jest możliwe, ba nawet spawanie, ale do tego niezbędny jest ekstruder...
Reduktor trzyma 0,95 na biegu jałowym a przy mocnym bucie spada na 0,9-0,88bar. Co do czasów wtrysku to na biegu jałowym dla benzyny jest 2,95-3ms a gazu 4,4-4,5ms. Wygenerowałem sobie nową mapę i dopiero na niej robiłem autokalibracje.Czytałem instrukcje do sterowników AEB już wcześniej i zastanawiam się czy gdzybym zmienił na mapie wartości w zakresie...
Sprawdz ciśnienie gazu w programie, czy filtry są czyste i możliwe że reduktor do regeneracji
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
a nie warto zacząć od regulacji w warsztacie?zawartość CO na biegu jałowym.Z tego co piszesz masz najprostszą instalację.Sonda lambda nie ma tu znaczenia choć też warto ją sprawdzić.A na benzynie jak jeździ? Myślę, że trzeba poddać regulacji reduktor i śrubę najpierw na biegu jałowym a potem na ok 3000 obr.No i jeszcze zadać sobie pytanie o właściwy...
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
Oki, więc są 3 regulacje jeśli chodzi o BRC. Ta na wężu gumowym od reduktora do miksera to regulacja mieszanki przy górnych obrotach silnika. To pokrętło na imbus to próg zadziałania membrany (reguluje się przy zakręconym pokrętle dawki podstawowej). reguluj imbusem tak, by wolne obroty były jak najwyższe, po czym skręcaj do pierwszego momentu spadania...
Trzeba to dobrze wyregulować czyli znależć optymalne ustawienia. Wykręć śrubę registra na około 1/4-1/3 i wtedy ustaw bieg jałowy na reduktorze i ozbacz co się będzie dizało. jak za dużo to wkręć troszeczkę register nie iwęcej jak pół obrotu (zalecane po 1/4) i ewentualnie skoryguj reduktor. na reduktorze regulacja zachowuje się w ten sposób że jest...
Kolego robokop Masz słuszność. Wydajność reduktora przy pracy na frakcji gazowej jest znacznie mniejsza niż na frakcji ciekłej. W tym przypadku rozmawiamy o pracy reduktora przystosowanego do zasilania urządzenia o mocy rzędu kilkudziesięciu kW w samochodach. Agregat w szczycie zapotrzebowania na gaz to zaledwie 10% wydajności reduktora. Praktyczny...
Czy zavoli ma bypass-a - ten akurat ma. Nie mają np niektóre ML-94, bo i tak w porządnych reduktorach z dobrze dobranym mikserem się nie przydaje. Landi również nie miały. Ale do rzeczy, bo widzę że co niektórzy poczytali trochę w sieci, ale nic z tego nie zrozumieli. A o czymś taki jak regulacja biegu jałowego wkrętem regulacyjnym regulacji napięcia...
Podciśnienie w reduktorze jest po to aby utrzymać jak najbardziej stałe ciśnienie gazu względem zapotrzebowania na owe paliwo.
kalibracja ani ciśnienie reduktora nie mają wpływu na obroty na biegu jałowym - tym parametrem steruje komputer benzyny i nie masz na to żadnego wpływu. Może są jakieś problemy w układzie zapłonowym, brudna przepustnica czy krokowiec. Masz bardzo długie czasy na gazie , zmniejszenie ciśnienia jeszcze to pogorszy. Pokaż zakładkę mapy. Ile przebiegu ma...
-uszkodzony reduktor -załamany przewód od reduktora do mieszalnika -rozszczelniony mieszalnik
Pytanie tylko co jest z tobą bo na screenach autorach ciśnienie jest. Ucieczka bokiem to śmierdzi gazem i słychać syk. Reduktor ma spory zapas i musi mieć bo na pełnym obciążeniu silnik jednak trochę gazu zużywa. Więc skoro mu brakuje na biegu jałowym do przełączenia to nie ucieka mu gas gdzieś bokiem. Także może trochę się zastanów.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Witam !! Prośba o pomoc do fachowców od instalacji gazowych. Posiadam reduktor BRC AT90E (100KW) i nie moge ustawić w nim czułości. Instalacja posiada sterownik Bingo M, chciałem ustawić reduktor tak aby na biegu jałowym i na obrotach (po wyż. 2000 obr) silnik krokowy ustawiał się na podobnym poziomie np 100 kroków. Próbowałem ustawić czułość reduktura...
Czy zatem moderator uważa, że samochód pobiera taką samą ilość gazu na biegu jałowym co gdy wciśniemy pedał gazu? Oczywiście, że ciśnienie się zwiększa. Opróżnia się reduktor z rozgrzanego gazu do refuktora szybciej napływa (ciśnienie) nowy gaz który zostaje następnie ogrzany przez reduktor i poprzez mieszalnik lub inne ustrojstwo przekazany do dolotu...
Ciśnienie 10 barów to już prawie granica poprawnej pracy. Na który cylinder konkretnie nie pali? Czy losowo kuleje? A nawet na pewno losowo utyka, więc źle ustawiona mieszanka "biegu jałowego" czyli napięcie membrany reduktora śrubką. I nie ma tam żadnego silnika krokowego!
Ja mam taki kabelek usb z emulacją portu com, który podpinam do komputera instalacji (kostka 8 pin, z czego 3 używane, gdzieś na forum jest nawet schemat :) ). Na laptopie w oprogramowaniu do instalacji (u mnie Vico gas) widzę wskazania m.in. sondy lambda. Można też podpiąć się bezpośrednio do kabelka, który wychodzi z sondy i do masy (to jeszcze zależy...
Brzmi jak rozjechane mapy benzyny w sterowniku silnika. A gdzie tam. Wskazanie przepływomierza na biegu jałowym poproszę.
Ten reduktor jest jednym z lepszycz na rynku.Tam są dwie regulacje.Jedna na imbus4 a druga na pokrętło.Te regulacje służą do biegu jałowego i dość niewiele wpływają na zużycie gazu(chyba,że samochód nie jeżdzi,tylko sobie pyrka i słuchasz radia)
możliwe iż reduktor mówi pa pa.
Napisz proszę jaki masz reduktor, możliwa jest sytuacja, że membrany na tyle straciły charakterystykę, że dawkują jakieś nienormalne ilości gazu. Ja tak miałem z BRC fox, chodził płynnie a FSO 1500 palił 18/100. Sprawdź czy spaliny nie mają zapachu nie spalonego gazu. Jeszcze jedna sprawa, kwestia regulacji kanału obejściowego i napięcia sprężyny membrany...
Czujniki ciśnienia to dość drogie rozwiązanie. Co prawda nie znam od wewnątrz tej spycharki, ale może udało by się uzyskać sygnał biegu jałowego. Wtedy powstanie warunek: włączony zapłon (ewentualnie sygnał z alternatora że silnik pracuje) + na skrzyni (skrzyni i reduktorach jeśli występują) nie ma biegu jałowego. W niektórych skrzyniach jest czujnik...
Witam! Witek76 masz rację odnośnie wyprowadzeń. Pokombinowałem z tymi schematami, co wcześniej linki podałem i zbudowałem taki pseudoDiagnosticBox. Załączam schemacik i PCB w eaglu (zaczynam się dopiero bawić w elektronikę i to moja pierwsza płytka, więc możnaby to pewnie dużo lepiej zrobić - chociażby zakręty ścieżek robić po 45st. a nie po 90st.,...
... napięcie powinieneś mierzyć na PODŁĄCZONEJ sondzie, bo jeśli jest podłączony komp od gazu wskazania miernika mogą być inne. ... jeśli się już reduktorem bawiłeś, to pewnie rozregulowałeś sobie instalację. Jeśli tak wyregulujesz reduktor, że attuator nie będzie mógł doregulować mieszanki to będziesz miał problem większy niż byś wcale nie miał komputera....
Wymień reduktor gazowy, to on powoduje problemy w twojej asterce. Dodano po 8 Wiele problemów z rozruchem na zimnym lub po dłuższym postoju. Niesprawny reduktor gazowy puszcza gaz do kolektora ssącego, gdzie dochodzi do nieprawidłowej mieszanki paliwowo-powietrznej. Skutkiem tego jest szarpanie na biegu jałowym i wyświetla się komunikat "czek".
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
Po tych wszystkich bojach i założeniu nowego reduktora i stabilizatora PD 30 - autko śmiga jak burza. Temat uważam za zamknięty.
Cześć już nie przesadzajcie, wiele samochodów jeździ na tym g...nie i jakoś chodzą. Jak chcesz to wyregulować to podłącz sobie miernik pod przewód koloru czarnego na wtyczce, poluzuj śrubę kontrującą na silniczku krokowym i przy 3000 obrotów reguluj nią tak żeby sonda lambda pracowała od 0,1 do ok 1 V, następnie skontruj ją spowrotem i wyreguluj na...
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
No i mam kłopot... Kupiłem auto już z gazem, sprawowało się bez zarzutu. Ale przyszedł czas na konieczność wyczyszczenia reduktora i się zaczęło. Gazownik reduktor wyczyścił, ale samochód przestał jeździć poprawnie na gazie. Pan Gazownik próbował regulować sterownik gazu, ale z marnym rezultatem... Trochę pobawiłem się sam (za pomocą programu z Elektrody...
fakt informacji na temat auta instalacji i usterki dość skromnie opisane, jeżeli auto nie "trzyma" biegu jałowego na LPG to możesz pokręcić srubą na reduktorze, natomiast jeżeli auto trzymasz na obrotach i w momencie przełączania gaśnie trzeba to lista do sprawdzenia jest znacznie dłuższa
Masz komputer w tej instalce? Jeżeli nie to powodem szarpania silnika na biegu jałowym jest zbyt uboga mieszanka. Włącz wszystkie odbiorniki prądu i śrubą z boku parownika ustaw skład mieszanki biegu jałowego. Odkręcaj do czasu aż przestanie szarpać silnikiem.
przyczyna jest sprzętowa , nie oczekuj więc że naprawi to taka czy inna konfiguracja sterownika, mapy itd. Screeny zupełnie nieprzydatne i nic nie mówią o instalacji. Jakie masz czasy na biegu jałowym ? Jak się zachowuje ciśnienie reduktora w czasie problemów? Jaka jest wtedy temperatura reduktora i gazu ? Jakie są wtedy czasy beny i gazu ?Jakie wtryskiwacze...
Spręcenie na 0 śruby na wężu powinno obniżyć obroty biegu jałowego. Ale nie da sie tak jezdzić, to tylko do sprawdzenia co uszkodzone. Reduktora sie nie czyści tylko wymienia.
Reduktor jest nowy silver ciśnienie jest ustawione 1.15 czasy na biegu jałowym 3,2 benzyna 4,3 lpg Dodano po 1 też o tym myśle że może być to krokowiec , ale chciałbym najpierw na 100% wykluczyć lpg
No jezeli kolega ma gaz to faktycznie moze byc wlasnie reduktor , mozna go zregenerowac za okolo 200 , lub oczywiscie kupic nowy. W takim reduktorze zuzywaja sie roznego rodzaju gumowe przepony i uszczelki , poprostu parcieja i powoduja jak wspomnial przedmowca nierownomierne obroty biegu jalowego , regulacja pokretlem na reduktorze juz nic wtedy nie...
Dzisiaj specjalnie zebrałem od nowa mapę benzyny jak i gazu. Od razu widać, że nie jest prawidłowa, z tego co mi się wydaje trzeba by zwiększyć mu dawkę, ale wtedy będzie palił jak smok, kiedyś miałem inaczej ustawiony gaz to palił 16 litrów. W tym momencie wszystkie ustawienia są tak jak na załączonych screenach. Ciśnienie na reduktorze na biegu jałowym...
Malum, jeśli jak twierdzisz, że wymienione są świece, przewody wn, cewka zapłonowa to sprawdź jeszcze jak samochód zachowuje się podczas gwałtownego przyspieszania na benzynie. Jeśli szarpanie będzie to sprawdzaj jeszcze raz zapłon. Jeśli nie będzie nawet najdelikatniejszego szarpania, to daj sobie spokój z układem zapłonowym. Podejrzewam, że strzały...
Górna to regulacja biegu jałowego (odkręcanie powoduje przepuszczanie gazu z komory I stopnia do drugiego bez pośrednictwa membrany gazowej, czyli nie zmienia obrotów biegu jałowego) plastikowa niżej to regulacja czułości membrany gazowej, jeśli odkręcasz to zwiększasz czułość, czyli mniejsze podciśnienie będzie bardziej odchylać membranę i zwięszać...
A drugi problem to brak śruby od regulacji na reduktorze, w czym to może przeszkadzać ? Zależy która śruba bo jedna jest od regulacji składu mieszanki na biegu jałowym a druga od regulacji czułości membrany. Co do regulacji to zapraszam na priv. Pozdrawiam Józef
Podane przeze mnie powyżej informacje, pliki i linki tłumaczą dokładnie, jak i czym należy przeprowadzić regulację i jaki miernik nadaje się do wstępnego sprawdzenia sondy. Poczytaj dokładnie . W większości znanych reduktorów wkręcanie regulatora wstępnego napięcia głównej membrany powoduje zmniejszenie "czułości" na podciśnienie w układzie dolotowym,...
Pleciesz kolego :D, mnożnik ustawia się identycznie - kłania się czytanie instrukcji. Zapomniałeś podać czas benzyny na biegi jałowym - to decyduje o przydatności wtryskiwaczy. Reduktor OK. Poczytaj instrukcję , rozdział kalibracji instalacji i korekty map nawet kilka razy bo bez tego nigdy nie zrozumiesz sensu najprostszych rad.
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
OK - to są regulacje blosa. A jak ma być ustawiony reduktor, który ma też dwie śruby regulacji (czułości membrany i biegu jałowego)? Mam BRC 90AT Eco 140kW i wyszłóby, że razem już są cztery śruby do regulacji właściwej lambdy. Pozdrawiam Ondraszek Poznań Volvo 850 2,5 20V LPG 1993 sedan
Witam Niedawno zregenerowałem reduktor tomasetto at-07 wszystko ładnie szczelny na wysokich obrotach ładnie oscyluje ale na biegu jałowym co wyreguluję to się rozreguluje,mieszanka robi się bogata i silnik faluje i tak ciągle.Auto to golf 3 aam sterownik autronic 600. Proszę o wskazówki bo już tracę cierpliwość
Gaz dostaje się do komory spalania poprzez wężyk podciśnienia od reduktora. Moje pytanie brzmi czy to może być przyczyną ze auto gaśnie bo dostaje zbyt dużą dawkę gazu? Myślicie, że wystarczy zregenerować reduktor? Oj zdjagnozowałeś sam, teraz ci podpowiem coś. Wywal ten badziewny reduktor i zamontuj coś normalnego np. Zavoli czy co tam chcesz byle...
Czy ktoś napisał odpowiedź? Chodzi o to, że mieszanka na gazie jest nieodpowiednia i komputer od silnika podbija obroty, bo ma za niskie... i obroty pływają. Przyczyna: Bingo ma system regulacji ZAKRESU pracy attuatora. Trzeba na visualizacji Bingo podejrzeć w jakim położeniu attuatora giną obroty i albo ten zakres przesunąć, albo... WYREGULOWAĆ PRÓG...
Jeśli na benzynie sonda jest w porządku,nie ma mowy o żadnym zwarciu na masę,albo o rozwarciu.Masę może jednak powodować sam AL 700.Ktoś z tym miernikiem dobrze podpowiadał.Jeśli na biegu jałowym rozkręcisz tak gaz przy reduktorze,że zacznie zalewać(będą maleć obroty),a sonda w programie diagnostycznym pokarze 0V to sprawa jasna AL walnięty.Wystarczy...
Drogi kolego "robokop"! Prosze pelnym zdaniem z uzasadnieniem napisac dlaczego ten post "Witam! Mazut z reduktora............Te czasy sa juz chyba bardzo zamierzchla przeszloscia.Co do zmiany wolnych obrotow to jesli nie masz o tym dobrego pojecia to sobie odpusc.Zeby pozniej kolejnego tematu nie bylo 2glowica mnie padla" albo cos w tym rodzaju.Jesli...
z tych screenów nic nie wynika bo o ile mapa gazu jest to dla benzyny jakieś przypadkowe punkty, więc i model nie wyliczony. Sądząc po czasach gazu i benzyny na biegu jałowym to dysze jakby małe. Jakie masz wtryski , jaki reduktor? Pozbieraj mapę beny
witam ponownie :) odpowiem sobie sam ku potomności...otóż auto jest już po zabiegach czyli: wymienono reduktor ( a dokładnie złożono z dwóch jeden, co ciekawe model Sequent 800 różni się od Sequent 1200 sprężynami w środku - są dwie - i to one odpowiadają za ciśnienie gazu dochodzącego do listwy wtryskowej) stary reduktor miał ciśnienie na jałowym biegu...
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Witam mam ten sam problem z silnikiem BWM e36 318i. Przyczynami tzw falowania obrotów mogą być: sonda lambda, TPS -ja stawiam właśnie na TPS, silnik krokowy, przepustnica, wtryskiwacze, reduktor ciśnienia paliwa. To są główne przyczyny.
reduktor biegu biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego
kompresor akumulator mierniki voltcraft podłączyć telewizor sharp
lenovo monitor lenovo monitor bezpiecznik
Briggs & Stratton Seria 3130 344cc – czy silnik ma filtr oleju? PowerBuilt vs Intek ELTA 2399N – dostęp do mocowania ramienia gramofonu od spodu, demontaż plinty