Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
By pasem leci gaz (bo skąd tam miałoby się wziąć powietrze). Nie wiem którą membranę nazywasz główną ale może posługujmy się terminologią cienka/gruba. Bypass jest na zaworku/dźwigience cienkiej membrany. Jeśli dmuchasz w otwór po iglicy (zaworek cienkiej membrany zamknięty - np zatkany palcem albo nie za mocno dociskasz dźwigienkę) to powietrze ma...
Kontrola reduktora Nie ma bypassu który omija reduktor?
I gdzie jest regulacja wolnych obrotów. Nie ma czegoś takiego! Reduktor to Tomasetto AT07. Bypass to mała śrubka u góry, blisko filtra. Najlepiej jakby był całkowicie zakręcony a regulować tylko napięciem membrany (plastikowa śrubka), bypass stosuje się tylko w ostateczności, gdy np przy większych obciążeniach jest ok a przy mniejszych zbyt ubogo.
Wstaw zawór zwrotny i ustaw ciśnienie na przeponie na 3,5 bara. Właśnie wymieniłem reduktor ciśnienia i teraz jest wszystko w porządku. Ustawiłem go na 3,5 bara i trzyma cały czas takie ciśnienie. Przy wymianie reduktora zauważyłem że mam zawór antyskażeniowy. Po kolei wygląda to tak: zawór odcinający kulowy> Wodomierz> zawór antyskażeniowy> Reduktor...
Witam. Chciałbym was zapytać czy podłączenie reduktora w obieg węża który zaznaczyłem na rysunku strzałką jest poprawny. Zauważyłem że reduktor nie jest wpięty w obieg nagrzewnicy równolegle tylko w bypass który łączy obudowę termostatu z głowicą. http://obrazki.elektroda.pl/5678406200_1...
Temat stary. Ale tak się składa że walczę aktualnie z reduktorem w mojej omedze a 2.0. Silnik 8 zaworowy. Potrzebuję go wyregulować,. Dziś reduktor rozebrałem w celu sprawdzenia stanu membran. Moje pytanie brzmi: Czy mosiężna śrubka na pewno jest obejściem, bajbasem ?????? Z tego co ja zauważyłem jest ona zaworem spustowym. Służy tylko do tego aby...
Benzyny nie ma prawa palić, bo pompa oraz wtrysk są odcięte przekaźnikiem. Muszę prawie maksymalnie zakręcić membramę, aby silnik zareagował w postaci zmiany obrotów (0,5 - 1 obr do maksymalnego zakręcenia śrubki od membramy). Dodatkowo, gaz leciał poprzez bypass w reduktorze, co spodowało, że nie zgasł. Z tego co zauważyłem cała regulacja zależy od...
Masz screeny z programu do bingo? Ja tam w zasadzie nie ruszam reduktora (2gen bez śruby) tylko krokowcem reguluje, Co prawde u mnie reduktor ma bypassa i oczywiście śrube od czułości - bypass jest coś odkręcony ale wszystko co robie to już robie póki co na sofcie od staga 100 czyli reguluje otwarcie na krokowcu. No i nie używam dostrajania - jak już...
No ok pozmieniam, ale mam większy problem. Reduktor wyzionoł ducha. Na chwile obecną nie reaguje wogóle na śrubę czułości, albo w znikomym zakresie. Aby auto chodziło chodziarz na wolnych to bypass trzeba znacznie wykręcić. Muszę zmienić reduktor i zobaczymy. P.S. Przed wymianą filtra gazu stary był całkowicie zaje.... gaz w zasadzie nie miał prawa...
Srubka III jest tylko i wylacznie zaslepka.I to naprezenie membrany - tym regulujac wplywamy na charakterystyke pracy reduktora .II to tzw bypass tym regulujemy sklad na wolnych obr - w reduktorze ta sruba regulujemy przeplyw gazu otworkiem pomijajac membrane. Zeby wsio bylo ok trza zrobic tak : zakrecic srubke radelkowana czyli II , odpiac waz idacy...
Nigdy tego nie robiłem co nie znaczy że nie dam rady. Napiszę co wiem i jak bym chciał to zrobić a Wy mnie poprawcie. Podkreślę że jeśli nie był pewny że dam radę w ogóle bym nie brał takiej możliwości pod uwagę. 1. Demontaż reduktora. Odpięcie dwóch przewodów wodnych, przewodu fazy lotnej (trzy przewody na opasce ślimakowej), przewodu gazowego fazy...
MarcelKowal napisał: a co się dzieje jak pęknie rura od ciepłej wody użytkowej? Jak wyżej z ta róznicą że będzie ciepła. Ja wątpię aby leciała ciepła. Czy kocioł gazowy nie ma czujnika ciśnienia wody? Nie zamknie gazu przy niedostatecznym ciśnieniu wody? A jeżeli jest dwufunkcyjny, to mamy na myśli CO czy CWU? (at)autor "Naczynie przeponowe (wzbiorcze)...
Ładnie to wszystko opisane. Wiem co to bypass ale pytanie dotyczyło się wyłącznie wkręta czy śrubki do regulacji jałowych obrotów na reduktorze LPG a tej reduktor zavoli nie posiada.Pozdrawiam W tej chwili to bredzisz, sam nie wiesz o czym. Jakiej śrubki nie posiada? Nie ma czegoś takiego jak śrubka regulacji wolnych obrotów jeśli chodzi o ścisłość...
Jak masz 13 lat ( a i mniej by było nadmiarowo) to regeneracja na starcie. Potem dopiero można ustawiać bo jak masz mocne rozrzuty na regulacji automatem to znaczy że reduktor coś ciśnienie nie trzyma. Przeczyść mikser bo to kolejna ważna rzecz. Z tego co czytałem to krokowiec powinien działać w zakresie 10 nie więcej (pomijam te maks/min dodatkowe...
Bypass zakręciłem, membrany odkręciłem o pół obrotu. Teraz na wolnych ma ciągle bogato (krokowiec 50 kroków), przy wzrastaniu obrotów znów ubogo, po chwili faluje. Co robić? Mikser za duży? Czy może jakaś nieszczelność w dolocie (chociaż to raczej wykluczam). Chyba że reduktor do regeneracji, bo mam wrażenie że membrany się zbytnio nie ruszają, a ilość...
Owszem lepszy reduktor dużo daje, natomiast ja na tym zrobiłem kilka aut i nie miałem takich problemów, jedynie to coraz uboższa mieszanka podczas przyspieszania, po prostu siada, jakieś ostatnio 1,8 na tym poszło chyba 90 KM, szału nie było ale dziurę miał zarówno BRC jak i ten w okolicy 1000 RPM i chyba przy 2000 też coś było. Pospuszczałem się nad...
http://daewooforum.pl/temat74030-15.html Zaznaczona to ta od czułości membrany/ciśnienia, w pionie powyżej obok wyjścia będzie bypassem.
o ile pamietam jest z tworzywa Jest mosiężna. Nie widziałem nigdzie w ofercie takiej śrubki. Podjedź do gazowników to może wykręcą z jakiegoś zużytego reduktora.
Nie spotkałem się z pęknięciem takiego filtra - ale oprócz wady materiału to kilkukrotne takie coś jest podejrzane w kierunku skoku ciśnienia - uszkodzenia reduktora - lub czy czasem nie ma tam jakiegos bypassu?
Śrubką nr. 2 ustawia się tzw. czułość reduktora - zmienia charakterystykę reduktora, poprzez wstępne napięcie sprężyny membrany 2 stopnia. Może służyć do regulacji biegu jałowego. A śrubka nr. 1 to tzw. bypass, kalibrowany kanał łączący bezpośrednio 1 i 2 stopień reduktora, w oryginalnym zamiarze właśnie służący do regulacji biegu jałowego.
A co tu wyjaśniać? Są z reguły trzy miejsca regulacyjne (bypass, czułość reduktora i wydatek registrem). Wszystkie trzy są ze sobą związane i od ich prawidłowego ustawienia zależy spalanie pojazdu i kultura pracy silnika.
Napewno. Raczej zrób odwrócenie dolotu jak pisałem albo podnieśc dawke na śrubie bypassu jak masz takową na obecnym reduktorze.
Posiadam zestaw spalinowej myjki ciśnieniowej składającej się: - Silnik spalinowy o mocy 15 KM z rozruchem elektrycznym, - Pompa ciśnieniowa Wilks-USA z głowicą mosiężną, ciśnienie 4800 psi/330 bar i wydatek wody 18 l/min z reduktorem ciśnienia i bypassem, - Zbiornik na wodę o pojemności 350 litrów - tzw. bufor. Chcąc to zabezpieczyć przed zniszczeniem...
Przy x16szr ten od ciepłego powietrza znad kolektora nie miałem w ogóle bo nie miałem już ten osłony nad kolektorem. Nic tam nie zaślepiałem lub blokowałem. Nie było poprostu żadnej tej rury. Do tego w oryginalne w miejscu gdzie ci zakleił taśmą wlot na przód to tam ten wąż (z uskokiem jest specyficzny) dałem w dół i tyle w temacie. TObie to działa...
Tylko jaki jest sens stosowania filtrow skoro rozchodzi sie o to aby to palilo wlasnie syfol , pomijam tutaj fakt jak wyregulowac ilosc syfolu podawanego przez pompe . No ale co tam czekam na efekty . Chyba kolega nie doczytał na temat palników ciśnieniowych... ja mam oryginalną pompę, od 2 lat działa, oczywiście co kilka miesięcy trzeba przeczyścić,...
Chyba nie chodzi o CO tylko instalację wody użytkowej. Skoro wymieniony filtr i ustawiony bypass to jednak uczepiłbym się tego reduktora. Może zarósł kamieniem czy jakiś brud albo sparciała uszczelka go przyblokowała. Nie chcę się czepiać ale nie jest to chyba temat na to forum. Pozdrawiam
No tak zamieszało sie nam troche. W mojej pierwszej odpowiedzi rzeczywsicie to przeoczylem i opisalem zasade dzialania tej czarnej plastikowej sruby.Ta mosiezna srubka to bypass czyli nia ustala sie stała i niezmienna dawke gazu ktorej parownik potrzebuje aby utrzymywac rowne obroty.Jej raczej sie nie reguluje,winno sie ja raczej pozostawiac tak jak...
Masz drugą generacje oczywiście? Co do gaśniecia przy hamowaniu to trzeba dolot powietrza przyblokować lub odwrócić, u mnie mam ten gumowy wąż ściągniety przed samym filtrem powietrza co by powietrze nie było wpychane na siłę. Oczywiście śrube bypassu lekko odkręconą. Na postoju ci nie trzyma obrotów? To może być reduktor zmęczony życiem. Jakie masz...
Proszę nie łączyć postów. Miałem dalsze problemy które były spowodowane kablami zapłonowymi. Wymieniłem na JANMOR FAS17 oraz 4 świece DENSO K16TT. Szczelina ustawiona na 0,9mm. Po wymianie było lepiej ale był problem z ruszaniem bo szybka próba przyśpieszenia powodowała mocne szarpnięcie. Po prostu zalewało dolot gazem. Jeszcze raz zacząłem całe ustawianie...
W tym silniku termostat znajduje się na powrocie z chłodnicy. Podpieram się serwisówką do starszego Civica z silnikiem SOHC (D15, D16), ale układ chłodzenia wygląda podobnie. Do termostatu przychodzi wąż bypass od głowicy do obudowy termostatu, do zaworka małego obiegu. Do przestrzeni, w której znajduje się element „pomiarowy” termostatu, przychodzi...
Chcesz się pozbyć problemu to zacznij od tych bubli: Tomasetto at07 Jeden z mniej problemowych reduktorów. Membranę 2-go stopnia, ma niewiele mniejszą niż BRC czy Landi. Nie wszędzie wciśniesz 30-to centymetrowe Lovato. A bypass? To czy on jest, czy go nie ma, nie świadczy wcale o "dobroci" reduktora. Spróbuj bez niego ustawić Mazdę z np. Z5, czy coś...
Po prostu masz za dużą dawkę gazu na biegu jałowym przez zbyt mocno rozkręcony kanał obejściowy. Delikatnie wkręcaj bypass (to ta wystająca śruba) do momentu aż silnik przestanie kuleć. Pozdrawiam. Jak ma za duzo dawke skoro przytykajac dolot jest ok? - przytykajac dolot zmniejsza ilosc powietrza i zwieksza wysysanie gazu . Przyznaje się do błędu -...
Przepraszam, chodzi mi o śrubki do regulacji czułości parownika i bypassu. Tu jest dosyć interesujący fragment: "mój angielski w wersji dla mechaników jest słaby ale zgodnie z instrukcja dołaczoną do reduktora jak w temacie "the adjusting screw" oznacza chyba srubę wolnych obrotów, natomiast "the sensitivity adjustment screw" oznacza srubę regulacji...
W reduktory to bym się nie wybierał. Szczególnie te tańsze tłoczkowe a nie membranowe. Potrafią przepuszczać. JA miałem nie miłe doświadczenia w tym zakresie. Odradzam. Hasło bezciśnieniowy zbiornik/bateria jest bardzo mylące. To jak wódka bezalkoholowa. :D Przecież aby woda płynęła ciśnienie musi być. Poza tym ani uchylony zworek (ew. konsekwencje...
Witam, Przymierzam się do kupna małego auta i założenia instalacji LPG. Przetrzepałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale nigdzie nie znalazłem wprost tego czego szukam. Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Poniżej pytania z małym wstępem: 1. Istnieją podstawki pod wtryski bosch do LPG. Wtryskiwacz benzyny ma jakiś kąt rozwarcia...
1.Sprawdź sitka w kranach każdy ma i prysznic też może masz po prostu zapchane. 2.Wyłącz pompę z prądu , otwórz kran z ciepła wodą , dopuść powietrza do naczynia przeponowego przynajmniej do 2-2,5 bara kran ma być cały czas otwarty, aż woda przestanie lecieć a w baniaku będzie ciśnienie. 3.Otwórz bajpasy na zmiękczaczu i odżelezniaczu, zamykając jednoczenie...
Panowie zdaję sobie sprawę, że wątek zdechł półtora roku temu, niemniej jednak jest ciągle jexdnym z pierwszych, w wyszukiwarce google, jaki wyskakuje podczas pytań o prawidłową regulację instalacji gazowej. Jako, że moje auto w najgorszym swoim momencie paliło 19 litrów i wiem jak to bardzo boli zwłaszcza kieszeń stwierdziłem, że chociaż podzielę się...
Zmieniłem kilka dni temu reduktor tomasetto który przygodę z LPG obrzydził mi do granic możliwości na używany RGE 92 (Lovato). Generalnie zniknęło 99% problemów które miałem na Tomasetto. Silnik pracuje równo zarówno, nie ma problemu z utrzymywaniem parametrów jak ten niedorobiony Tomesetto. Ale.. jedyne "ale" polega na tym, że odmawia współpracy gdy...
Dokładnie podaj model reduktora bo jeżeli ma śrube (bypassa) to nim ustawisz ilość gazu idąca poza membraną i to ona może służyć do ratowania przy gaśnieciu przy hamowaniu na luzie. Inna opcja to oczywiście regulacja zamknięcia silniczka krokowego - jego nadmiernie przymykanie przelotu daje za małą dawkę = gaśniecie. Tak że najlepiej mieć opcje podpięcia...
Witam ponownie. Po wielu przemyśleniach i poszukiwaniach wiadomości na ten temat doszedłem do wniosku, iż w moim przypadku można byłoby trochę pomóc tą regulacją tzw. obiegu jałowego. Trzeba tak przykręcić śrubę czułości, żeby sonda stała na ubogiej mieszance, i wtedy nieco odkręcić tę dodatkową śrubę regulacyjną, tak żeby sonda zaczęła prawidłowo oscylować...
reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor bypass rozdzielacz
krzywa grzewczy grzejnik opinie amplituner sterować turbo
diagbox peugeot kabel brake radio
Piszczenie bębna pralki: przyczyny i rozwiązania Regulacja drzwi chłodziarki: jak to zrobić?