Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Sztywna przepona w reduktorze. Wymiana lub w ostateczności regeneracja reduktora.
Witam serdecznie chcialbym założyć napęd elektryczny do ręcznej maszynki alfa nr10 zastanawia mnie czy silnik 1KW ponad 1200obr wystarczy (elektryczne zelmerki mają 1400wat). Jak i czym zredukowac obroty ? Najlepiej byloby zastosowac reduktor obrotów ? . Reduktor lepszy od przekladni? Przekladnia zajmuje wiecej miejsca bo gdy silnik ma np 1200obr to...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Wnieś butlę do pomieszczenia.Wokół zaworu wkręconego do butli sprawdz na szczelność połączenie gwintowe butla -zawór rozrabiając wodę z mydłem i pokrywając połączenie gwintowe Pędzelkiem. Jeśli nic wokół zaworu nie bąbluje znaczy połączenie gwintowe jest szczelne.Na zawór nakręć reduktor sprawdzając przedtem czy w rowku wyjścia zaworu znajduje się uszczelka.Zamontuj...
Raczej obrót czy dwa.
np w Ursusie c-330 jak działa reduktor mniej więcej swoimi słowami może ktoś napisać :)?? Jest to dodatkowa przekładnia zmniejszająca obroty a jednocześnie zwiększa się wtedy moment obrotowy. Czyli traktor jedzie wolniej ale więcej może uciągnąć.
Przy zmianie biegow zamyka sie przepustnica,jesli jest za malo powietrza a za duzo gazu ,gasnie,niedogrzany parownik czyli za gesty gaz,wpada do kolektora nastepuje dekompresja pod wplywem goraca w dolocie i zalewa gazem,jesli potem jest ok,to winny parownik. Juz od poczatku pracy powinien regulowac mozna podniesc temperature przelaczania,ale w czasie...
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Panowie może ktoś naprawiał reduktor obrotów do tego ciagniczka, kupiłem za grosze cały wirnik z tym reduktorem ale stoi na łożyskach reduktor jak oni to upchali tam niewiem jak to ugryźć wyjąłem pierścienie zabespieczajace dostałem się do uszczelniaczy wyjąłem ale dalej niewiem co robić
dobrze było by sprawdzić:czy nie czuć gazu po otwarciu maski,filtr gazu,czy jest dużo kondensatu w reduktorze-wyczyścić.odpala bez problemu?nie szarpie,ile spala gazu?
Obstawiam ze masz jakies problemy z ukladem chlodzenia (za malo plynu? ) i przy malych obrotach silnika temperatura reduktora spada i nastepuje przelaczenie na gaz.... sproboj oszukac czujnik temperatury, podlaczajac rownolegle opornik np 1k i badaj organoleptycznie temperature reduktora przy pracy na gazie na wolnych obrotach. Oczywiscie najpierw popatrz...
No to można to zrobić dość prosto. Na filmiku widzisz ze tamten układ sterowny jest z laptopa przez jakieś usb, do którego podpięte jest najpewniej arduinio do niego podłączony jest sterownik silnika a na końcu jest silniczek. Ty chyba aż takich wodotrysków nie potrzebujesz. Na moje oko to potrzebujesz gałki do ustawiania obrotów i to wszystko. Ja bym...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
po wymianie filtra gazu srubka wolnych obrotów nie reaguje tylko skrajne pozycje albo gaznie albo takie niby dobre obroty ale nie za duże według niektórych reduktor można wyczyścić czy dam rade sam, musze cos wiedzieć? To zależy od twoich umiejętności
Zobaczy czy przypadkiem nie wyskoczyła dźwignia reduktora. Przy rozłączonym reduktorze na niskich obrotach jest możliwe włączanie biegów bez sprzęgła.
a jednocześnie zwiększyć wydajność przepływu płynu na wolnych obrotach W wąż do reduktora wkładam wentyl samochodowy , taki przepływ starcza reduktorowi. Po drugie pompke najlepiej załączać samemu przyciskiem po kluczyku. Jaki masz dokładnie silnik . Najpewniej zamontować pompę tak jak silnik zasila gorącą wodą czyli na wyjściu z głowicy. Od razu montuj...
Należałoby odczytać programami temperaturę reduktora i silnika. Jeśli będzie rozbieżność duża to możliwe że czujnik temperatury reduktora przekłamuje. W programie LPG można ustawić temperaturę przełączania na gaz jak również obroty które są wymagane by przejść na zasilanie LPG. Nie wiadomo jednak który warunek nie jest spełniony.
Witaj Hetman83. Napisałeś: . Dziwne że jak ruszam zimnym autem to przełącza się żle a jak odpale i w miejscu czekam aż się nagrzeje to przełącza się dobrze po dodaniu obrotów To normalne. Gdy jedziesz, reduktor i wtryski są chłodzone przez pęd zimnego powietrza. Ociepl reduktor, owijając czymś ale niepalnym. Powinno pomóc . Dobre są też podgrzewacze...
Jest reduktor, tokarka posiada zakres obrotów od 28 do 2500obr i odboczke, reduktor ściągałem w tym roku bo uległo awarii sprzęgło. Silnik z reduktorem jest połączony sprzęgłem "metalowo-gumowym". No właśnie tak to wygląda chyba wyczyszczę całą tą tabliczkę przyłączeniową, a napięcie mierzyłem na zaciskach silnika.
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
Witam Szczerze tyle skrzyń miałem rozebrane ale nie weszło mi do głowy spamiętanie ilości zębów na poszczególnych kołach .Proponuje idź do sklepu z częściami do C 360 i zliczesz bez żadnych pomyłek . A tak mimo chodem zastanawiam się , dlaczego potrzebujesz znać ile zębów jest na poszczególnych kołach i to jeszcze w skrzyni biegów , chcąc robic przedni...
A obroty pompy ida przez reduktor przy właczonym reduktorze?
Ciśnienie na reduktorze przy min. obciążeniu (na wolnych obrotach) powinno być od 1,1 do 1,3 bar. W reduktorze Zavoli jest regulacja ciśnienia w tylnej części reduktora. Jeżeli masz odpowiedni program, możesz sprawdzić jakie jest ciśnienie na wysokich obrotach , a najlepiej podczas jazdy. Jeśli spada poniżej 1 bara, proponuję regeneracje reduktora....
Srubka wystajaca ustawia sie przelot przez kanal obejsciowy bez udzialu membran ( wolne obroty ). Srubka na imbus sluzy zas do ustawienia czulosci reduktora (napiecie sprezyny membrany 2 stopnia). W instrukcji do tego reduktora napisali, ze srubka na imbus jest ustawiona fabrycznie, a regulowac nalezy tylko ta wystajaca. Jesli zachodzi koniecznosc regulacji...
No teraz to w ogóle ciśnienia nie masz na reduktorze a podciśnienie wysokie jakby na obrotach mocnych był. Coś za mocno kręciłeś lub źle złożyłeś reduktor?
tak jak rozum nakazuje wieksza na reduktorze ustawia główne cisnienie mniejsza wolne obroty
Może jeszcze raz - w stelli regulacja NIE SŁUŻY do ustawienia obrotów przełączania! Wprowadziłbym cię w błąd, bo pomyliłem nazwy. Stella to bezpośredni wtrysk, więc same obroty musiałbyś ustawić na komputerze. Jednak sądzę, że masz problem z CZUJNIKIEM TEMPERATURY na reduktorze. Ten czujnik musi być DOBRZE przymocowany do reduktora, bo inaczej nie podaje...
Szwankuje automat połacz na krótko 2 styki robocze automatu ma krecić ewentualnie szczotki.
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
A możesz mi doradzić jak odpowietrzyć układ po regeneracji. Trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo nie wiem jak wpięty masz reduktor do układu chłodzenia i nie znam przestrzennego układu chłodzenia w Twoim samochodzie i jakie tam są niuanse. Mogę powiedzieć jak to załatwiam w swoich samochodach (mam dwa zagazowane). Przed wypięciem reduktora...
Za spalanie przede wszystkim odpowiada register przez Ciebie nazwany śrubą na wężu (lub krokowy w 2 generacji), na reduktorze ustawiasz mieszankę. Jeśli sobie nie radzisz - jedź do zakładu pod analizator spalin. Śruba registra otwarta na około 1,5 obrotu, metalowa na reduktorze całkiem zakręcona, czarną (plastikową) ustawiasz wolne obroty. Ale to w...
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Witam W VW Golf 3 1.8 mono wtrysk jest instalacja LPG z reduktorem BRC TECNO 70kW. chciałbym wymienić reduktor na inny (lepszy) gdyż zaczęło palić więcej gazu a kręcą śrubą wolnych obrotów w reduktorze nic sie nie zmienia. Jaki DOBRY reduktor polecacie? no i czy dam radę sam wymienić i wyregulować czy trzeba jechać do gazowca??...
Być może między silnikiem głównym a przekładnią jest wariator, czyli reduktor z przekładnią bezstopniową, coś jak w skrzyniach automatycznych do aut. W celu zdalnej regulacji obrotów do pokrętła wariatora zakłada się silniczki które np za pomocą przycisków obraca się w jedna lub drugą stronę.
Na początek sprawdz szczelność układu dolotowego jeśli jest szczelny to najprawdopodobniej reduktor ro regeneracji.
Multimetr starczy. A jaki reduktor ? Jak gaśnie przy hamowaniu to albo trzeba dolot skierować do silnika albo podbić ćiśnienie na reduktorze - powinna być śruba na reduktorze to ją odkreć o jeden obrót żeby zwiększyč ilošć gazu. A to 1 czy 2 generacja?
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Zavoli reduktor,ten moj,nie ma takiej srubki. Masz jakiś zdjęcia tego reduktora lub model, prędzej reduktor nie będzie miał regulacji wolnych obrotów niż napięcia membrany.
Takie mosty są do kupienia- drogie, ale to się nadaje tylko do offroadu, bo wzmacnia moment i podnosi prześwit, z minusów to włąśnie zbędna przekładnia i duża masa resorowana.
Reduktor Emmegas 94 problem z regulacją. Po wymianie wszystkich membran i oringów (cały zestaw naprawczy) auto po nagrzaniu tak do ok. 80 stopni nie trzyma wolnych obrotów tylko gaśnie na kazdej krzyżówce. Jak wyregulowac rprzepływ gazu w reduktorze. Prosze o pomoc??
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Ja miałem taki przypadek że niewiez skąd ale dostało się do kolektora ssącego w obwodzie chłodzenia na małym obiego kawałek starej uszczelki i zatamowało to mały obieg poprzez co reduktor niebył ogrzewany i zamarzał.Zgadnijcie ile sie nagrzebałem aby do tego dojść.Bardzo ważną żeczą jest dobra drożność układu chłodzenia - szczególnie mały obieg w który...
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
Witam Może reduktor wymaga regeneracji 6 lat to sporo dla reduktora chyba ze już robiłeś wymiane membran w reduktorze.
tak się zastanawiałem nad tym, i rozmawiałem z kilkoma osobami które jeżdżąc na gazie miały problem z reduktorem i wtedy im zawsze 'falowało, szarpało, gasło i ogólnie silnik pracował nierówno bo reduktor był zasyfiony i nierówno podawał gaz, a u mnie autko jeździ idealnie, zero falowania obrotów ani nic takiego. Mimo to reduktor może być uszkodzony?
Dzięki Koledzy za pomoc. w takim razie zakupie reduktor Zavoli zeta S i wtryskiwacze magic jet. Ale najpierw reduktor podstawa a jeśli wtryski bedą zawalać to wtedy zakupie magic jety
czy przekładnia reduktor planetarny działa w dwie strony?... ...ja chciałbym przyspieszyć obroty. Tak. czy taki mały w opisie 12 nm mogę zastosować do przyspieszenia obrotów turbiny wiatraka przydomowego ? Nic nie wiadomo o parametrach tego wiatraka - turbina wiatrowa, generator, ich moce, obroty, momenty obrotowe itd., więc odpowiedź: nie wiadomo.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Twój link jest nieaktywny. Regulator ten jest z boku, prosopadle do reduktora pomiędzy wejściem i wyjściem cieczy chłodzącej
Samochód Hyundai Pony 1.5 na wtrysku i instalacja gazowana II generacji na sterowniku Bingo S-4 reduktor Tomashetto 100HP. Przy pracy na gazie na ciepłym silniku raz wole obroty spadają aż samochód potrafi zgasnąć, a raz jest dobrze. Regulacja reduktora dwoma śrubami na maksymalne obroty przynosi chwilowe rozwiązanie problemu, a po pewnym czasie użytkowania...
Jeżeli będzie na stałe spięte z reduktorem to można go wykorzystać. Stojan łączymy szeregowo z wirnikiem. Co do "ostrzałek", to typowe fabryczne konstrukcje mają 1200-2500 obrotów. Ten silnik potrafi mieć 15000-18000 obrotów, a gdy się zacznie rozbiegać to ponad 25000 obrotów. Także musi być jakaś przekładnia obniżająca obroty. Maszynka do mięsa ma...
Dodam, że reduktor to MB800 bez czujnika. Czujnik jest ale na listwie wtryskowej. Nie znam tej instalacji, więc tylko gdybam. Czujnik na listwie, to będzie czujnik temperatury i być może ciśnienia gazu i on nie ma nic wspólnego z momentem przełączania na gaz. To że reduktor nie ma czujnika temperatury, to nie znaczy, że go nie ma. Prawdopodobnie będzie...
Auto nie chce jechać powyżej 2500obr/min. Na wolnych pracuje dobrze. A reduktor mam Tomasetto. On ma dwie możliwości regulacji, pierwszą z boku reduktor taka czarna plastikowa, a drugą od góry taka złota śrubka. I ja reguluje obroty tylko tą z boku obudowy reduktora (czarna plastikowa)
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Psys jest to ciśnienie pracy reduktora (ciśnienie jakie ma utrzymywać reduktor) i jest ustawiane śrubą w reduktorze. Według mnie powinno być ustawione w połowie między par. 6 i 21 i w tym zakresie może oscylować, a w zasadzie przy czystym reduktorze to ono praktycznie się nie zmienia. Nie sprawdzałem tego, ale wydaje mi się, że jak ciśnienie po reduktorze...
Tu musi być reduktor i to o dużym przełożeniu. Dwa, nie regulator obrotów Ci potrzebny, a układ czasowy sterujący tym silnikiem.
a jeszcze jedno : eg 200 nie ma zintegrowanego z reduktorem zaworu elektromagnetycznego , jeśli w poprzednich był to musisz dokupić zawór oddzielny lub kupić scorpion st , który ma zintegrowany z reduktorem zawór i filtr fazy ciekłej.
Reduktor 0,6kW obroty 11 Typ WR32 Gdzie wygrzebałeś? :) V.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Reduktor mam całkiem nowy, Chodzi mi raczek jak mam poprawnie wyregulować instalację gazową. Wiem jak wyregulować w programie amon wiem że ta wystająca śruba na reduktorze jest od wolnych obrotów ale ma też wpływ na pracę silnika na wysokich, i jak to wyregulować w połączeniu z siliczkiem krokowym
Dlaczego kolega nie chce użyć silnika od kosiarki. Większa moc, regulator obrotów, mniejsze obroty do reduktora. Na wiosną sporo kosiarek wyląduje na złomie bo laweta będzie przerdzewiała, kosze połamane. Za 50 zł można kupić dobry silnik a kosz zostawić- szkoda za niego płacić.
Typowy rozmiar 63 to się zgodzę tylko czy znajdę 3 fazowy silnik z kołnierzem pasującym do reduktora? Mam jeszcze jeden silnik o zbliżonych obrotach 3 fazowy tyle że z kołnierzem b5 musiał był dokupić reduktor. To akurat nie jest duży koszt bo w granicach 200 zł ( wydaje mi się że taniej mi przyjdzie kupić reduktor do silnika niż silnik do reduktora)...
a może wymiana reduktora pomoże ??
Witam. Zbudowałem pojazd z jazdą napędzaną silnikiem hydraulicznym w celu wygody użytkowania ( brak sprzęgła czy skrzyni biegów itp). Silnik jest sprzęgnięty z reduktorem który ma przełożenie 3:1 i rozdziela napęd na przód i tył pojazdu. Do silnika jest dokręcony zawór krzyżowy. Do zaworu dochodzą dwa przewody hydrauliczne od rozdzielacza sterowanego...
Trzeba to dobrze wyregulować czyli znależć optymalne ustawienia. Wykręć śrubę registra na około 1/4-1/3 i wtedy ustaw bieg jałowy na reduktorze i ozbacz co się będzie dizało. jak za dużo to wkręć troszeczkę register nie iwęcej jak pół obrotu (zalecane po 1/4) i ewentualnie skoryguj reduktor. na reduktorze regulacja zachowuje się w ten sposób że jest...
bmw e36, omegas, reduktor li 02, 102 KM, czy warto wymienić reduktor na ig1. W tych silnikach bmw zastosowało zmienną długość kolektora ssącego, która zmienia się z długiej na krótką przy określonych obrotach (chyba 3500) , podciśnienie w miejscu podłączenia kompensacji spada przy zmianie długości kolektora i nie wzrasta liniowo względem obrotów czego...
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
A czy reduktor ci nie podbija ciśnienia po puszczeniu pedału gazu?
Nie chodzi o wypuszczanie GAZU tylko GAZOLINY, czyli pozostałości oleistej po odparowanym gazie w reduktorze. Najczęściej gazolina wpływa na utratę płynności wolnych obrotów.
Ta na klucz ampulowy 4 jest od regulacji wolnych obrotów (czułość membrany), a ta wystającą wkręć do końca i odkęć z 1,5 obrotu.
sprawdź w takim razie czy w pokrywie reduktora tej z tym cieńszym wężykiem nie ma jakichś dodatkowych niezaślepionych otworów. To jest bardzo ważne bo to jest właśnie ta kompensacja o której pisałem wczesniej. Chodzi o to że to tym wężykiem jest dorpowadzone ciśnienie odniesienia dla reduktora i jest ono brane zza klapy przepływomierza. W mikserze jest...
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Jak będę chciał podłączyć silnik to nie musi on pobierać 1500W przy powiedzmy 3000 obrotów a 500W i mieć 12000 obrotów a reduktor zrobi swoje . Jak bym słuchał mojego szwagra, też twierdzi, że mniejsza moc i wyższe obroty a reduktor załatwi resztę, przyjm do wiadomości, że moc to moc a reduktor wprowadzi tylko dodatkowe straty i moc użyteczna jeszcze...
Będzie problem z naciągnięciem paska chyba że odbiór mocy będzie minimalny to będzie się kręciło. Dobre rozwiązanie to zastosować reduktor.
Do sprawdzenia wg. zależności: Licznik gazu lub reduktor ciśnienia gazu, Płyta główna, Wentylator, za małe obroty, Problemy z kominem, Transformator zapłonu.
Te wwiertki raczej średnio dobrze zrobione. Powinny być bliżej benzynowych. Odpuść sobie lepiej wyroby tomasetto.. Wstaw jakiś inny solidny reduktor z dużą powierzchnią czynną ogrzewania. Na twoim miejscu przeniósł bym reduktor na ścianę przednią, po prawej stronie (tzn po stronie pasażera).
Uszkodzony jest przelacznik benzyna gaz [automat] NIe laczy w pozycji benzyna.Wymienic filtr gazu ,sprawdzic reduktor .
Przy takich obrotach to tylko i wyłączeni silnik z reduktorem. Tak wolne silniki elektryczne raczej nie istnieją.
Twoje kłopoty związane są z temperaturą reduktora. Na początek ustaw wyższą temperaturę przełączania na gaz a w wolnymczasie zajmij się reduktorem. To co napisał gimak jest prawdopodobne. Jaki przebieg na tym reduktorze?
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
A ja bym wyeliminował ukł. zapłonowy .Przy niesprawnym ukł.zapł. wystęują wystrzały jak w Sylwestra .Sprawdz ukł. chłodzenia (może zamarza reduktor ) .Wskazane byłoby czyszczenie reduktora i wymiana filtru gazu .Jezeli takie same objawy są na benzynie ,to sprawdz potencjometr przepustnicy.Napisz jaki to wtrysk :ABIMEX ,BOSCH czy MPFI i czy nie zapala...
Reduktor jest zrobiony od podstaw przez znajomego, jedyna oryginalna część to piasta skrzyni biegów.(wydaje mi się że nie opłaca się robić takiego na gotowo, bo to tanie raczej nie będzie). Jest on zbudowany z dwóch kół zębatych (zęby skośne), 4 łożysk, dwóch wałków, obudowy i simeringów, oraz dwóch piast. Wada reduktora, - trzeba odwrócić most, ponieważ...
jeśli masz chęć na naprawę samodzielną to odkręć górę reduktora i sprawdź membrany czy nie są sparciałe miałem coś podobnego jak ty tylko że mi nie trzymał obrotów
Manometr był odpalany wiele razy I zawsze pokazywał dobre wyniki. Ale paradoksalnie zawsze wtedy piec chodził. Gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył ale tak było. Dlatego każda teoria z zaworem gazu czy reduktorem stawała się nieprawdziwa. Aż do momentu jak wykluczyliśmy wszystkie podzespoły w piecu I zostały rury licznik I reduktor. Rzeczywiście...
Witam byłem na regulacji LPG,po ustawieniu wszystko grało wolne obroty trzymały przez 20 km.Po dojechaniu do garażu auto zaczęło szarpać silnikiem na wolnych obrotach,po próbie regulacji nie można mu zwiększyć obrotów na lpg,reduktor tylko w jednym miejscu w miarę utrzymuje stabilne obroty,a jest to reduktor Tomasetto mod.At-07 o mocy 140HP.W związku...
Moim zdaniem reduktor nie daje odpowiedniej ilości gazu. Warto by było podłączyć pod kompa do LPG i sprawdzić co tam się dzieje.
Taka zmiana obrotów w zależności od temperatury silnika świadczy o twardej preponie w reduktorze, kiedy jest zimna to jest trarda jak deska- silnik gaśnie. Kiedy reduktor się rozgrzeje przepona robi się miększa zaczyna reagować lepiej,z uwagi że reduktor jest ustawiony aby jako tako chodzi zimny więc na ciepym na za wysokie obroty, jednym sowem wymiana...
Witam. mi to wygląda na czujnik impulsów, prędkości (obrotów na reduktorze), "pulse generator" jak w automacie. Jaką masz skrzynię? Może reduktor nie jest od tego auta?
Moim skromnym zdaniem to jeden z najtrudniejszych w jakiejkolwiek regeneracji reduktorów . Szczerze -daj sobie na luz.
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Zatem zaślep wąż podciśnienia idący do reduktora. (albo usuń trójnik w układzie podciśnienia wracając do konfiguracji fabrycznej, zależy gdzie gaziarz wpiął się w układ podciśnienia) Tamtędy prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze i głupieje skład mieszanki itp itd P.S. Możesz też na szybko zacisnąć ten wężyk (przy reduktorze) szczypcami i zobaczyć czy...
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
TPS! TPS! TPS! to podstawa! Bo skąd końputer ma wiedzieć że ty "ruszyłeś"? i skąd ma wiedzieć że WŁAŚNIE TERAZ POTRZEBUJE dać ci więcej gazu niż na wolnych obrotach? Ma czekać na sygnał z sondy lambda? czyli da gaz po 5 sek jak mu sonda powie: "kierowca ruszył, mieszanka słaba"! ... Bezwladnosc sondy lambda to 5 sekund ??:-) Podepnij sobie miernik...
Do kolegi kamis lewą wajchą włączasz pampę i wałek a po prawej wajcha to reduktor. Na reduktorze dajesz luz a biegami zmieniasz wtedy prędkość obrotu wałka wrzucasz wsteczny i wałek obraca się w druga stronę
Jak podłączy interfejs to będzie widać jakie jest ciśnienie reduktora i czy jest stałe i po tym będzie widać czy reduktor jest sprawny. Jeżeli masz problemy tylko z wolnymi obrotami a silnik działa popranie na LPG przy obciążeniu to raczej nie jest to wina reduktora.
Przy niższych częstotliwościach moment co najwyżej można utrzymywać stały, a moc proporcjonalnie się zmniejsza wraz z prędkością obrotową. Można jedynie sztucznie podbić moment przez tzw. forsowanie napięcia i zwiększanie nagrzewania się silnika. Praca silnika na 25 Hz to połowa jego mocy do dyspozycji... W zależności od twardości górotworu czy z innych...
reduktor obrót reduktor obrotow reduktor reduktor tecno obrót
stojak wiertarkę sprawdzić agregat lodówki indesit panasonic radio reset
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Kod błędu 7C020B w Mercedes Actros - AdBlue i czujnik wału Dacia Duster: Radio Junsun V1 Pro włącza się po otwarciu zamka