Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
Do ogrzania budynku z bali na pewno wystarczy. Ja zaczynam myśleć nad budową nowego palnika nadciśnieniowego na jeszcze tańszych i dostępnych częściach :idea: Możesz zdradzić co masz na myśli ? Dodano po 22 Czy reduktor cisnienia paliwa z samochodu może być? Np taki :Reduktor ciśnienia paliwa Citroen C5 - 3.0v6 http://obrazki.elektroda.pl/3843981400_1...
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Czy dawkowanie (poprawne działanie reduktora paliwa) mogę sprawdzić w następujący sposób? Podłączam nowy wtryskiwacz do reduktora na pracujący a potem na niepracujący cylinder i wkładam go do menzurki i patrze czy ilość paliwa różni się między sobą.
Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Może jest zapchany lub coś nie tak z reduktorem ciśnienia paliwa.
Witam kolegów Może trochę nie w temacie, ale dzisiaj dostałem od Alledrogo (Citeam) namiar na ciekawe i pożyteczne urządzenie, które też każdemu użytkownikowi czterech kółek ma przynieść wymierne oszczędności. [url=http://www.citeam.pl/oferta/redukto... zużycia paliwa Urządzenie wykorzystuje instalację elektryczną samochodu,...
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
Witam. Napisał pan, że wymienił całą wiązkę, ale tylko pod maską, czy od czegoś do czegoś ta wiązka szła? Mam identyczny problem w swoim Volvo. Wymieniłem świece, cewki, wtryski, listwę wtryskową, reduktor ciśnienia paliwa, sondę lambda i dalej to samo. Przeczytałem pana post i tak myślę teraz nad elektryką, czy to może być to, gdzie nagle mi się tak...
Poziom paliwa Presostat na reduktorze ciśnienia powietrza włącza czerwoną lampkę niskiego ciśnienia powietrza Wyłącznik świateł stop
Nierealne jest zbudowanie takiego palnika. Wszystkie palniki jakie znam mają odseparowane instalacje utleniacza i reduktora (paliwa) - a ich połączenie nastepuje tuż przy płomieniu - natomiast instalacja HHO z definicji generuje jednocześnie do tej samej instalacji (rury) utleniacz i reduktor. Wielokrotnie we wszystkich tematach z HHO podkreślam że...
Sprawdz przewód podciśnieniowy z reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego.Lubi spadać.
jeśli nie jest to oring pod wtryskiwaczem i wykluczyłeś część elektryczną ukł. wtryskowego , to zdarza się też uszkodzenie reduktora ciśnienia paliwa w górnej części mieszalnika. proponuje podmianę na inny. pozdrawiam jarek
Nie w tym roczniku ;) To jest PH1..... Ale problem rozstrzygnięty ;) wina była po stronie listwy wtryskowej, a dokładniej reduktor ciśnienia paliwa.
norma to okolo 20% wiecej w porownaniu do paliwa. reduktory BRC sa ok ale lepsze sa landi Dodano po 1 norma to okolo 20% wiecej w porownaniu do paliwa. reduktory BRC sa ok ale lepsze sa landi
Zamarzanie zalezy od wydatku paliwa. W kuchence gazowej cisnienie na poziomie okolo 0.3 -0.4 bara plus znikomy przepływ powoduje to ze temperatura otoczenia jest wystarczająca do ogrzania reduktora. Nawet podczas długiego spawania migomatem z CO2 reduktor zamarza. Także trzeba to przetestowac. Reduktory do kuchenek gazowych maja dodatkowo zawor ograniczający...
Za złe spalanie odpowiadają uszkodzenia lub niewłaściwy dobór (inny niż w założeniach projektowych producenta palnika): pompy, dyszy, filtra paliwa itp. Warto przypomnieć, że po każdorazowym uzupełnieniu paliwa należy wymienić dyszę wartości 1-2 euro i filtr paliwa też w podobnej cenie? W dalszej kolejności należy, na podstawie analizy spalin, wyregulować...
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
Bez podlaczenia do kompa nic nie zdzialasz . Mialem podobny problem ze swoim autem tez 2.0 HDI . Okazalo sie ze reduktor cisnienia paliwa byl zepsuty. Pozdrawiam
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
zakręć butlę z gazem, pojeździj na PB i zobacz czy będzie to samo, jak się poprawi to masz reduktor do regeneracji własnie na Pb się nie da jechać :( pg[/quote] dlatego napisałem, żebyś zakręcił butle i sprawdził co się wtedy dzieje, bo jak Ci reduktor przepuszcza to w układ idą dwa paliwa PB i LPG i silnik jest zalewany, w przypadku pracy na LPG masz...
Ja bym najpierw sprawdził ciśnienie paliwa za reduktorem.
Problem zaczął się od lekkiego dzwonka w drzewo. Po naprawach blacharskich + wymiana chłodnic i wentylatorów auto nie chciało zapalić ( czujnik uderzeniowy oczywiście wciśniety), sporadycznie zapalił, łapał ale nie zapalał, na plaku to samo. Podłączyłem pod kompa, błędy : P0190 - Wysoki sygnał P0645 - zniwelowany - ( nie wiem jak, narazie się nie interesuję...
Pompka tylko taka jak na zdjęciu DP30 na odpowiednie napięcie 12 lub 24V, do stabilnej pracy pieca jest potrzebny ten reduktorek inaczej będzie "buchać" pulsacyjnie z wydechu.
Może masz zatkany filtr paliwa(jest pod spodem auta,koło zbiornika),sprawdz jeszcze rurkę gumową,która idzie od reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego(ma za zadanie zwiększą ciśnienie paliwa w momencie kiedy wzrastają obroty silnika)-lubi ta rureczka spadać,no i jak to nie pomoże to dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.Pozdrawiam.
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Witam chciałem zamontować taki reduktor firmy prins eVP 500 jest on sterowany elektronicznie przez sterownik gazu też firmy prins. Chcę go założyć do instalacji staga i stąd pytanie czy ma ktoś pomyśl jak wysterować taki reduktor. Prosty układ np sygnał z wtryskiwaczy paliwa? Mam a3 3.2 turbo i potrzebuje taki reduktor a ten ma sporo zalet. Za wszelkie...
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Najtańsza jest zwykla instalacja z reduktorem. Prawidłowe zużycie paliwa gazu przy tej instalacji to 1,15 do 1,30 nominalnego zużycia benzyny. Mniejsze zużycie od 1,15 świadczy o zbyt ubogiej mieszance i prowadzi do przegrzewania silnika.
Przewód / wąż do tankowania :?: :!: :crazyeyes: Chodzi ci chyba o przejściówkę/ reduktor do wlewu paliwa żeby pasowało pod europejskie pistolety :?: Rozumiem że jak piszesz Vialle to masz założoną instalację Holenderską ( pojazd importowany z \Holandii )
Witam mam ten sam problem z silnikiem BWM e36 318i. Przyczynami tzw falowania obrotów mogą być: sonda lambda, TPS -ja stawiam właśnie na TPS, silnik krokowy, przepustnica, wtryskiwacze, reduktor ciśnienia paliwa. To są główne przyczyny.
Mój partner hdi po roku tankowania na BP odmówił dalszej jazdy zatarł sie reduktor ciśnienienia paliwa http://obrazki.elektroda.net/72_12629254... koszt spory a paliwo diesel jest poprostu za suche a na dodatek mieszają z bio a tankuje zwykłe NIE POLECAM BP ! ! !
Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach. Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da sie uruchomic (tzn. mimo krecenia rozrusznikiem) to...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
ani reduktor ani pompa paliwa, problem jest w systemie zapłonowym ,myślę ze to moduł zapłonowy- lubi się psuć,jest to część wymienna znajdująca się w aparacie zapłonowym, zakładając że kable WN i swiece są ok.
No ,też tak uważam że dziwny ,ale na kolejną wymianę nie dam się namówić. Wole dojść co jest z tym "gadem" . Był katalizator lecz po wymianie całej rury wydechowej został wyeliminowany. Pomiar był już po wymianie rury, czyli bez katalizatora. Zastanawiałem się nad reduktorem ciśnienia paliwa. Ale zanim rozkręcę cały wtrysk to może da się przemierzyć...
Auto nagle odpaliło nie wiedzieć czemu. wyjełem wtryski podczas rozruchu dają tylkokrótkotrwały krótki wtrysk, więc nie sądze żeby zalewały świece. Wydechpopuściłem i też nie zapalał,więc to nie jego wina, wypiełem wtyk z czujnika położenia wału, wpiąłem i zapalił, ale gdyby bylo coś z czujnikiem nie miałbym wtrysku i iskry, a był i wtrysk i iskra,...
Na pierwszym zdjęciu masz doskonale widoczny REDUKTOR CIŚNIENIA PALIWA. Miękki przewód (wężyk) to nadmiar, skierowany z powrotem do zbiornika. Przy próbie uruchomienia powinno pokazać się tam paliwo, bo pompa wytwarza ciśnienie pow. tych 4 bar. Pytanie tylko czy działa i podaje właściwe ciśnienie. Dodano po 42 Ja wiem co jest. Musisz jeszcze drugą sondę...
Śmieszy mnie komentarz kolegi hufca który twierdzi, że woda jest spaliną (i tu ma racje) ale nie stanowi paliwa (a to jest bzdura). Proszę czytać ze zrozumieniem, napisałem, że woda to spaliny z wodoru , czyli potocznie powiedziane - produkt spalania. Żaden produkt normalnego spalania nie może być paliwem (reduktorem i/lub utleniaczem), dopóki nie...
Witam,mialem taki sam objaw,przyczyna bylo mieszanie sie paliwa z gazem.wymienilem reduktor gazu i jak reka odjal.autko zaczelo odpalac na styk
Teraz mimo pełnego zbiornika w chwili przechodzenia z benzyny na lpg sygnał dźwiękowy oznajmia, że gazu nie ma. i silnik chodził czy gasł? Dzieje się tak od mniej więcej od czasu gdy przyszły pierwsze przymrozki. Jak już się porządnie silnik nagrzeje wtedy na gaz przełącza się i jedzie ładnie. To moim skromnym zdaniem po wymianie reduktora sugeruje...
Np przez wężyk podciśnieniowy od reduktora.
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
witam, napisz co konkretnie chcesz podgrzewać,[miskę oleiową,zbiornik paliwa]. pozdrawiam
co do opisy zdjęć 1 laska dyszy na brudasa z podgrzewaczem (wł. konstr.) 2i3 nowy nabytek do przeróbki 4 palnik w przeróbce to tylko bardzo poglądowe foty na temat szczegółów 2-3 godz gadania, lub 3dni pisania do m.rozenski praca nad palnikiem to 2 miesiące pracy po 10-12 latach praktyki z palnikami opałowymi a dysza to dopiero początek. potem podgrzew...
gdy auto jest na wtrysku,powinno sie odpalać na benzynie i po jakimś czasie przełączać na gaz(zależy czy czujnik jest na reduktorze czy nie)straty paliwa są minimalne a pompka nie stoi w miejscu przez pół roku oczywiście na gazie powinna być odłączona i ja tu nie widze żadnych problemów, pozdrawiam
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
Przepuszcza zawór odcinający gaz na reduktorze przez co dostaje oba paliwa i go zalewa, przycisk jest do odpalania auta na gazie, podaje porcje gazu i wtedy można próbować odpalać.
Uboga dawka paliwa - poprzez dodatkowe zubożenie pędem powietrza powoduje zgaśnięcie silnika. Należy się przyjrzeć-zmienić dolot powietrza oraz wyregulować dawkę paliwa na reduktorze. Pozdrawiam.
Cewki jakiej firmy montowałeś? Na LPG jest bez mocy a wymieniałeś wtryski paliwa? Jak masz reduktor i wtryskiwacze LPG?
Próg przełączania na LPG zapewne możesz zmienić w konfiguracji sterownika LPG... jeśli jest ustawiony na 40*C to powinien się przełączać po kilku minutach pracy silnika. Możesz tę temperaturę obniżyć, ale ryzykujesz skrócenie żywotności reduktora. Na podgrzewanie tego płynu zużyjesz więcej paliwa niż zyskasz wcześniejszym przełączeniem na LPG. Rozprężający...
Diagnostyka była. Czujnik oszukiwał zmieniony. Reduktor i listwa miały 200 tys. dlatego zmienione. W pompie paliwa był piach dlatego zmienione. Błędów brak. W podglądzie parametrów tylko za bogata mieszanka, reszta ok.
Mam wrażenie, że reduktor w instalacji blokuje dostęp paliwa i może dlatego nie odpalać, a ustawiona instalacja jest na przegazówkę więc odpala z benzyny, której nie dostarcza.
Ja na barracude lub ac w03/031. Reduktor kme tur. Jak braknie paliwa to można dolać a tak to uważam za zbędne bo jak mają lecieć zawory to kilka % benzyny nie pomoże zbytnio - za mały udział. Nie liczył bym na to, że ktoś to dobrze wystroi.
twój silnik To M112, rodzaj wtrysku zdecydowanie - sekwencyjny, jeśli cisnienie na reduktorze 09-1,2 to wtryskiwacze STD i tak samo reduktor
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Pompę paliwa masz sprawną?Jaka instalacja?Zakręć butlę gazową i sprawdź czy będzie palił i jeździł na paliwie.Zrób reset i samoadaptację kompa.Jeżeli po samoadaptacji będzie chodził ok to odkręć butlę jak będzie znów coś nie tak to wyczyść elektrozawór przed reduktorem lub na nim-nie wiem jaką masz instalację więc mogą być 2 opcje
To faktycznie jest dosc proste ! Bedziesz do tego potzrebowal zwyklego przekaznika 12 V dwupozycyjnego czyli jezeli niema napiecia na sterowaniu to 30 jest zwarty z 87 ,ma kolor czerwony z tego co pamietam , jeden jego styk cewki (sterowania) podlacz do masy , drugi podlacz w miejsce gdzie znajduje sie + elektrozaworu gazu , np ten ktory jest przy reduktorze...
dzięki za pomoc. uszkodzony reduktor.
Witam pytanie faktycznie cokolwiek dziwnie silnik ma optymalne warrunki pracy ok 90 stopni cels. i w takich warunkach spala najmniej paliwa czy to gaz czy benzyna pozdro
Witam po dłuższej przerwie. Generalnie problem mam rozwiązany lez pojawił się nowy. Ale opisze co zrobiłem. Wymieniłem: pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe po autem, kopułka, palec,kostka stacyjki, przewody WN, świece, reduktor ciśnienia paliwa, wydech od dwu rurki do końcowego, akumulator, nowe przewody masowe oraz plusowe akumulator rozrusznik...
A nie masz 2 generacji gazu a chcesz założyć reduktor pod 4 generacje? Jak to jednopunktowy wtrysk paliwa to trzeba raczej zostać a jak nie to zmienić na 4 generacje ale to troche więcej roboty niż tylko reduktor.
Na benzynie nie dostaje, gdyż wraz z wyłączeniem stacyjki, zostaje odcięty wtrysk paliwa. Przyjrzyj się reduktorowi, czy jednak nie puszcza gazu bez pozwolenia zbyt długo.
jakie cisnienie wyswietli program jesli podczas pracy na wolnych zacisniesz przewod podcisnieniowy idacy do reduktora i zdejmiesz go z reduktora?
Błąd mieszanki za ubogiej powodowany był często przez złe ciśnienie paliwa.W tym roczniku powinno być ok. 3 bar.Filtr paliwa był z wymiennym reduktorem ciśnienia,potem był zabudowany wewnątrz.Korekta procentowa 1sondy jest za duża (powinna być +-10 %).Jest błąd bo jest duża korekta na + .Za małe podciśnienie w kolektorze,powinno być ok.300mbar.,może...
przed czym kolwiek trzeba sprawdzić czy dochodzi paliwo do listwy wtryskiwaczy jeśli dochodzi to czy nie są przypalone końcówki wtryskiwaczy iczy wogule wtryskiwacze podają poliwo jeśli paliwa nie ma na listwie to czy pracuje ponpa paliwa w zbiorniku jeśli pracuje to może być uszkodzony reduktor ciśnienia bo ciśnienie w przewodach paliwa podczas pracy...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Nie zawsze. 1. Jakosc gazu 2. Jakosc reduktora 3. zapas mocy reduktora 4. Temperatura w obiegu grzania reduktora Zalezy od powyzszych czynnikow.
Tak mam LPG Tak od początku trzeba było, wieć sprawdź zasilanie cisnienie paliwa i popuszczanie gazu poprzez, wtryski reduktor. Oraz .....
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
Filtry gazu i paliwa wymienione,może trzeba wyczyścić membrane w reduktorze.
Sequent 24 MY07. Jeden czujnik podłączony do listwy wtrysków. Wąż od podciśnienia z regulatora paliwa idzie do reduktora. Nie wiem czy czasami nie jest to wartość obliczeniowa bo czujnik podciśnienia podłącza się tylko raz przy ustawianiu (oczywiście nie mam tego czujnika) Dostałem od Ciebie właśnie wiadomość. Pomagasz mi w mojej instalacji BRC.
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
jeden reduktor nie pociągnie i sterownik prawdopodobnie się spali po podpięciu dwóch wtrysków na jeden kanał.przy takim podkręceniu dawkowanie paliwa musi być bardzo precyzyjne bo spłyną tłoki.prawie 90 koni na gar to wyzwanie do zagazowania oczywiście nie na śmierć.
Czy opłaca się to zależy od ilości przejechanych km w ciągu roku. Im więcej będziesz jeździł tym szybciej się zamortyzuje. Najtańsza jest zwykla instalacja z reduktorem. Prawidłowe zużycie paliwa gazu przy tej instalacji to 1,15 do 1,30 nominalnego zużycia benzyny. Mniejsze zużycie od 1,15 świadczy o zbyt ubogiej mieszance i prowadzi do przegrzewania...
Tyle że powinien jeszcze być sygnał dźwiękowy kiedy ciśnienie LPG jest niższe niż ustawione w programie. Obojętne czy jest to spowodowane zbyt niską ilością gazu czy niewyrabiającym reduktorem. Wygląda na to że nie działa Ci buzer który powinien się odezwać jak ciśnienie będzie zbyt niskie. Gdy miga dioda to już jedziesz na PB. Diody na górze to wskaźnik...
FIAT UNO rocznik 98, silnik 1.0, jednopunktowy wtrysk BOSCHa. Po odpaleniu pracuje na wolnych obrotach, ale dodanie gazu powoduje momentalnie dławienie się silnika, jakby brakowało paliwa. Delikatnie dodając gazu można dojść do 2000 obr/min nie więcej. Kontrolka Check Engine nie świeci się. Pompa paliwa raczej ok, z przelewu reduktora paliwo wypływa...
Witam. Jak najlepszym sposobem zmniejszyć zużycie paliwa (gazu) STAG 300 reduktor KME? Jeżdżę często po autostradzie i chciałbym jakoś obniżyć zużycie gazu, nie będzie szkodziło jak się obniży moc silnika, jeżdżę z szybkością około 120km/godz. Opel Omega MV6, ciśnienie obniżyłem z 1,26Bar na 1,09Bar, dysze 2,6mm, wtryskiwacze Valtek. Wystarczy tylko...
Witam Mam zamiar wymienić reduktor. Obecnie mam instalację LOVATO bez komputera w silniku z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Widziałem na ALLEGRO reduktory innych firm, LOVATO obecnie nie ma. Moje pytanie jest następujące: Czy marka reduktora musi odpowiadać marce instalacji, czy też mogę wynienić reduktor na dowolnie innej marki do tej samej instalacji?...
Np. gdzie...........bo ja szukam i nie widze.poza tym to nie wszytko czego potrzebuje. ale zawsze jakis link sie przyda!!! Temperatura LPG przed reduktorem Temperatura LPG komora filtra LPG Temperatura LPG w pobliżu elektrozaworu Temperatura LPG w pobliżu głównego zaworu redukcyjnego przed I komorą Temperatura LPG pomiędzy I a II komorą Temperatura...
Dzieki :D Doszedłem do pewnego kompromisu, wykorzystałem napięcie zasilające cewkę zaworu reduktora.
A ja mam taki pomysł - pisałeś, że tłumiki nie na 100%, może tam się coś w środku oberwało i utrudnia wylot spalin, walnięty teoretycznie może być też katalizator - mechanicznie uszkodzony może stawiać większy opór spalinom. To mółby być powód(jak w czterech pancernych). Szansa niewielka ale pomyśl nad tym. Jeśli analiza spalin jest ok. to w sumie nie...
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
Możliwe przyczyny . Niepewne styki na połączeniach elektrycznych instalacji gazowej. Zacinający się elektrozawór. Uszkodzony silnik krokowy gazu lub obwód jego sterowania (centralka). Uszkodzony reduktor. Uszkodzony emulator wtryskiwaczy (dwa paliwa).Uszkodzony zespół wielozaworu w zbiorniku gazu.
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
A jeden na pewno - zbyt niskie ciśnienie gazu w reduktorze, interpretowane przez czujnik jako brak paliwa. Uprzedzając dalsze pytania - nie będziemy zgadywać i wyliczać możliwych przyczyn tego stanu.
komputer benzyny ma zdolność autoadaptacji do paliwa o różnych właściwościach. Ponieważ w wyniku "czyszczenia" instalacji lpg doszło do jej rozregulowania (np. zmiany ciśnienia reduktora lub jego uszkodzenia) ,komputer benzynowy zaadaptował swoje parametry (kąt wyprzedzenia zapłonu, czasy wtrysku) do nowych warunków zasilania gazem , które okazują sie...
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
odlacz przewody idace do reduktora i filtra gazu a nastepnie sprawdz czy pracuje poprawnie na benzynie.ewentualnie zakrec zawor gazu na butli moze w skutek awari sterownika podaje oba paliwa jednoczesnie.napisz czy na przewodzie miedzy reduktorem a mikserem jest czarny element z podlaczonymi przewodami.
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
Witam, tydzień temu założyłem instalację sekwencją do Golfa mk2 z silnikiem 1.3 NZ (full Group), autko ma około 55 KM Po zamontowaniu instalacji auto pracuje a obydwu paliwach jednocześnie. Elementy instalacji to: Elektronika: STAG 200 Go Fast Wtryskiwacze: AC W02 i dysze 1.5 mm Reduktor: Alaska Po wyjęciu bezpiecznik od pompy paliwa (nr 18) silnik...
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
nie jestem w domu jak dojadę to sprawdzę i powiem ale gdzie to mam przeczytać na reduktorze, butli??
Odłącz całkiem gaz i spròbuj, mògł puścić reduktor, wtryskiwacz, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Może też się okazać, że jest źle wyregulowany gaz i się trochę rozjechały mapy, zobacz na integratory albo adaptacje sondy. Na benzynie jeździ ok? Błędy sprawdzałeś, czujnik temp ok?
Witam, Zastanawiam się czy w instalacji CNG (gdzie jest reduktor a nie ma potrzeby odparowywania gazu bo jest lotny) jest sens podgrzewać gaz w reduktorze do temperatury cieczy chłodzącej czyli około 80-90C. Ciecz w reduktorze ma za zadanie nie dopuścić do jego zamarznięcia, a nie podgrzewać gaz. Co by było gdyby zastosować elektrozawór z termostatem...
Kilka dni temu miałem problemy ze zbyt dużym zużyciem paliwa , ale już tak nie jest . Po tym jak wymontowałem reduktor i dokręciłem śruby obudowy oraz membrany pierwszego stopnia zużycie LPG wyraźnie spadło. Teraz przy jeździe na krótkich odcinkach (niedogrzany silnik) zużycie LPG nie przekracza 20 litrów , a nie jak poprzednio 30 . Wszystkim dziękuję...
Witam wszystkich Mam problem w mojej astrze nie moge zapalic na gazie. Dopiero po przejechaniu 3 km dopiero sie przełączy na gaz. Posiadam autko od paru lat nigdy mnie nie zawiodła, nawet w zimnie podczas mrozów przełańczała sie bez problemu. Polecono mi abym wymienił membrany w reduktorze i tak tez zrobiłem. Ale i to nie dało oczekiwanego efektu. Dodam...
Zrób najprostszą rzecz - zakręć butlę z gazem, i jedź się przejechać. Podejrzewam, że idzie na dwóch paliwach (reduktor, wtryski, czujnik ciśnienia gazu - coś puszcza)
Witam,tak za małe ciśnienie,pompa padła lub reduktor lub spadek napięcia zasilania pompy.
To by się mogło nawet zgadzać: ciągle uboga mieszanka na wyższych obrotach=brak oscylacji sygnału z sondy lambda. Jeśli chodzi o reduktor to też ma to sens: zużyte membrany są sztywne a wszystkie dźwigienki są wręcz "zalepione" osadami z gazu, że czułość tego reduktora jest praktycznie zerowa i gdy silnik wchodzi na wysokie obroty i potrzebuje więcej...
reduktor zużycia paliwa reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor
zasilacz kontroli dostępu miernik ladowania akumulatora kabel ethernet przerywa
reklamacja wtryskiwacze stable diffusion
Zanikanie prądu na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem Jak uruchamiany jest zasilacz główny w układzie z zasilaczem standby?