ja bym wybral ten: http://www.allegro.pl/item153514939_adap...
Bez problemu można podłączyć wzmacniacz. Pod wyjścia głośnikowe przez specjalny dławik/reduktor sygnału. Choć wtedy dźwięk będzie "skażony" brzmieniem końcówki. Można też, ingerując nieco w radio, dorobić sobie wyjścia RCA.
przewód do brzęczyka cofania to 6012 Przetwornica z 24 na 12 Volt usytuowana jest poniżej tablicy bezpieczników przy słupku- ma charakterystyczne kwadratowe kratki wentylacyjne i napis dużą czcionką na obudowie 12V
Poszukuje schematu tego reduktora http://www.allegro.pl/item96837150_reduk... jesli ktos ma to porsze podac. dzieki Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi - nie popełniaj błędów - nie zaniżaj poziomu elektroda.pl Dziękujemy!
Zasil radio z przetwornicy 24/12 o odpowiedniej mocy. Ile wejść i jakich posiada ten mikser? Jak było przyłączone radio? Bo może wystąpić kolejny problem. Końcówka mocy tego zestawu prawdopodobnie była i dalej jest w mikserze. Więc z nowego radia będzie on wymagał sygnału o niskim poziomie. Jeśli tak jest, to musisz kupić radio z chichami lub reduktor...
Trudno powiedzieć czy to zadziała. Ten reduktor szumów może wyciąć sygnał z gramofonu, bo sygnał ten ma amplitudę rzędu kilku mV.
Wystarczy jakiś przetwornik ciśnienia za reduktorem. Sygnał z niego podajesz na elektronikę, gdzie następuje detekcja nagłej zmiany ciśnienia.
To jest przesterowanie z wzmocnionego sygnału użytecznego, czy może się wzbudził i generuje sobie jakąś częstotliwość? a przy niższym poziomie za dużo dziwnych zniekształceń na oscyloskopie Jak to wygląda? a jak bez sygnału? Zmierz też napięcie AC na katodzie pierwszej lampy, za duże wzmocnienie (i przester) mogło by oznaczać, po prostu przerwę w układzie...
musisz kupić reduktor sygnału głośnikowego na sygnał cinch kosz ok 40 zł.jeżeli chodzi o sterowanie to z zasilania radia acc bo radio i tak działa tylko po zapłonie.Wypnij wtyczke i kontrolka namierz kolor to chyba fioletowy badz biały który zasila wzmacniacz antenowy
jezeli wzmako ma wejście wysoko sygnałowe to nie musisz korzystać z żadnych reduktorów sygnału
reduktor prawdopodobnie uszkodzony + brak sygnału podawanego na ten reduktor
Reduktor sygnału, to właśnie to pudełko RTA. Wzmacniacze znajdują się albo na głośnikach albo w zespolonym wzmacniaczu subwoofera. Trzeba sprawdzić. Następnie je odłączyć/pozbyć się ich całkiem i podłączyć bezpośrednio pod radio. To nie jest kwestia odpięcia, czy przepięcia jakiegoś przewodu. To kwestia zmiany systemu, więc głębsza ingerencja.
Masz trzy możliwości: 1. Reduktor sygnału audio, który wpinasz w głośniki, a dostajesz sygnał RCA. 2. Przeróbka radia i wyprowadzenie z niej sygnału na czincze. 3. Nie pamiętam :D
Mam nadzieję że mi to pomoże i sobie poradzę. Dzięki za szybką odpowiedź. I jeszcze jedno pytanko - co to jest ten reduktor sygnału (przypuszczam, że jest to urządzenie elektroniczne powodujące zmniejszenie mocy sygnału wyjściowego z radyjka aby nie spalić wzmacniaczy znajdujących sie w drzwiach) i gdzie taki reduktor można dostać?
Jeśli tak, to trzeba wyprowadzić sygnał sprzed końcówki mocy subwoofera. Ewentualnie wykorzystać reduktor sygnału i wykorzystać już wzmocniony sygnał głośników tylnych, choć to mało "elegancka" metoda i nie gwarantuje uzyskania optymalnego sygnału. Nawet nie masz zamiaru zrozumieć, co się do ciebie pisze. Zamykam, bo to czcza dyskusja.
Niestety, podłączenie pod wyjście REC nie rozwiąże problemu - sygnał jest tam stały, bez regulacji poziomu i barwy dźwięku. Więc jeżeli chcesz regulować głośność i barwę wzmacniaczem to pozostaje tylko podłączenie przez gniazdo słuchawkowe (przydałby się w tym przypadku reduktor sygnału).
Jeśli tam jest podłączenie ze wspólna masą, to może być ciężko podłączyć nowoczesne radio z końcówkami mostkowymi. Spróbuj podłączyć tylko plusy sygnału i nic nie podłączać pod wspólna masę. Jeśli nie zadziała, to lepiej kupić reduktor sygnału wysokiego na niski i wykorzystać chinche. Najlepiej kupić taki reduktor z separacją galwaniczną.
Elektrozawór reduktora: biegi 5-8 (wysoka) zwarcie do masy Zasilanie (sygnały) z manetki (joystick) zwarcie do masy
W samochodzie Tata Safari 4x4 nastąpiła awaria sterowania elektronicznego skrzynią reduktora. Jest to skrzynia Borg Warner Electric- Shift 4x4. Awaria przedstawia się następująco; kontrolki 4H, 4L świecą się ciągle. Jest brak sygnału do reduktora. Jeżeli ktoś spotkał się z taką usterką w innym samochodzie, to proszę o informację czy potrafił to naprawić
Trzeba założyć reduktor sygnałów z tzw. wysokiego (sygnał głośnikowy) na niski (sygnał na czincze). Ten proponowany przez marekrek nie jest oszołamiającej jakości. Osobiście poleciłbym ci, wprawdzie droższy ale zdecydowanie lepszy produkt firmy ORION. Oprócz regulowaego tłumienia posiada dodatkowo separację galwaniczną, która uchroni cię przed jakimiś...
Tak poketon - spali sie najwyżej bezpiecznik. Mądrego to aż miło posłuchać.. Poczytaj sobie o napięciach wejścia, wyjścia, impedancji, scalonych mostkowych końcówkach mocy... Najlepiej zastosować reduktor sygnału i to nie taki za kilkanaście złotych na aukcji, tylko jakiś porządny. Swojego czasu (może nadal) bardzo fajne, z regulacją tłumienia i separacją...
Najlepiej jak kupisz sobie reduktor sygnałów, który z syganłu głośnikowego zrobi ci sygnał, który będziesz mógł podłączyć pod czincze w subie. Słabsze przejściówki to zwykły dzielnik, a te lepsze np. firmy Orion zawierają w sobie separację galwaniczną obwodów i regulacje tłumienia, którą bedziesz mógł dobrać odpowiedni poziom sygnału.
A pewien jesteś, że to jest wejście hi? Możesz to obejść. Możesz kupić reduktor sygnału z wysokiego na niski. Te słabsze, to zwykły dzielnik rezystancyjny. Te lepsze mają regulowany poziom tłumienia, a niektóre (np. firmy ORION) mają dodatkowo separację galwaniczną - dobra sprawa jeśli pojawią się zakłócenia.
zależy ja będziesz podłaczac jesli przewodami głośnikowymi(po wysokiej)to wzmacniacz musi mieć wejścia HI jeśli są tylko czincze zastosuj rozgałęziacze 1wej na 2 wyj będzie tylko balans bez fadera je śli wzmacniacz nie ma wej HI a radio wyj czincz to są specjalne reduktory sygnału z HI na czincz(ale tylko 2kanałowe)-koszt ok 100zł np firmy DIETZ
Kombinujesz waść jak koń pod górę!!! Po co ci ta aktywna zwrotnica? Czy radio posiada z tyłu chinche? Jeśli tak, to problemu żadnego nie ma. Jeśli nie, to kupujesz wzmacniacz, który ma wejście sygnału "wysokiego", czyli z wyjść głośnikowych radia lub kupujesz regulowany reduktor sygnału audio. Do kupienia na allego i w sklepach car audio. Trzecią i...
Jest taka, że na wyjściach głośnikowych masz wzmocniony sygnał, który wychodzi z wyjść RCA. I tu swoje robi końcówka: wzmacnia sygnał ale też narzuca swoje brzmienie i zniekształcenia do sygnału. W lepszych radioodbiornikach sygnał na chinchach jest podniesiony do 4V. Wzmacniacz nie może być bezpośrednio podpięty wejściem "niskim" do wyjścia głośnikowego...
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Witam chciałem zamontować taki reduktor firmy prins eVP 500 jest on sterowany elektronicznie przez sterownik gazu też firmy prins. Chcę go założyć do instalacji staga i stąd pytanie czy ma ktoś pomyśl jak wysterować taki reduktor. Prosty układ np sygnał z wtryskiwaczy paliwa? Mam a3 3.2 turbo i potrzebuje taki reduktor a ten ma sporo zalet. Za wszelkie...
Pewnie z numerem błędu łatwiej znaleźć, niż POLSKI komunikat.
Dziękuję za poradę. Spróbuję tak zrobić. Te wartości napięć były mierzone bez podania sygnału na wejście.
Wzmacniacz w saabie jest sterowany z kostki iso tej zasilającej i jeśli nie ma niebieskiego plusa to lipa i nie zagra. Sygnały do wzmacniacza idą z kostki głośnikowej i jeśli jest tam podpięte wyjście cincz jeszcze ze zredukowanym sygnałem przez te puszeczki to może tam być już zbyt mały sygnał. jeśli podłączysz pod kostki iso saaba zwykłe wyjścia głośnikowe...
Rozgrzej silnik do normalnej temperatury pracy silnik niech chodzi na benzynie i wtedy sprawdż sondę lambda miernikiem powinno być 0,2 do 0,8V.Teraz przerzuć na gaz i znowu sprawdż miernikiem sondę na biegu jałowym, jężeli masz instalację gazową z zamontowaną elektroniką to przkręcając lub odkręcając śrubę regulacyjna reduktora doprowadż do stanu takiego...
Przyczyn może być wiele. Podłączyć lpg pod komputer i powinna się sprawa wyjaśnić. Nie znam osobiście instalacji NECAM, ale podejrzewam, że do "szczęścia" potrzebuje: 1. Zasilania 2. Odczytu temperatury reduktora 3. Sygnału obrotów 4. Odpowiedniego ciśnienia gazu (sekwencja). Kiedy serwisowałeś ostatnio LPG?
Przede wszystkim zacznij od wzmaka. Odłącz wszystkie wejścia i zostaw tylko głośniki. Sprawdź czy wtedy też charczy. Później, zgodnie z wcześniejszą radą podłącz jakiegoś discmana/ walkmana, tuner... i sprawdź działanie. Jeśli jest czysto, to wzmak jest sprawny. To wejście obok chinchy do przykręcania kabli głośnikowych, to tzw. high. nie jest on równoległy...
W żadnym wypadku nie łączysz wyjść głośnikowych radia z wejściem chinch wzmacniacza! To nie ma prawa działać! Choćby dlatego, że końcówki w radiu są na 99% mostkowe, więc nie posiadają wspólnej masy i nie można ich w żadem sposób łączyć, a wejścia chinch wzmacniacza mają wspólną masę. Sprawdź, dokąd prowadzą przewody z tych kostek. jeśli do wyjść głośnikowych,...
Witam to kwestia czujników .Na reduktorze Żeby sterownik przełączył na LPG to musi widzieć: plusa po stacyjce, sygnał obrotów i czasem odpowiednią temperaturę reduktora. Możesz wyjaśnić skąd po przekręceniu stacyjki sterownik widzi sygnał obrotów? Póki silnik nie pracuje to nie ma sygnału o obrotach. Co mają do tego czujniki na reduktorze i o jakie...
na scanii zrobisz bez problemu. Potrzebny będzie układ chłodzenia i sprężone powietrze do sterowania momentu hamującego. W aucie jest zawór proporcjonalny sterowany sygnałem PWM oraz normalnie zamknięty elektrozawór akumulatora oleju . Zamiast proporcjonalnego możesz zastosować manualny reduktor. Pompa hydrauliczna jest wewnątrz urządzenia.
Czy filtry w takich urządzeniach mają charakterystykę półkową czy punktową? Raczej o regulowanym nachyleniu. Poza tym zależy jakie filtry. Sam uklad korekcji też ma swego rodzaju filtry, a w dodatku o innej charakterystyce dla zapisu innej dla odczytu i nieco innych nachyleniach dla różnych rodzai taśm. Regulacja prądu podkładu to zupełnie inna bajka...
Ad1. Możesz. Na dwa sposoby. Podłączasz zewnętrzny zasilacz 12V o odpowiedniej mocy. Lub wpinasz się z konkretnymi napieciami do środka wzmacniacza. Temat podłączenia wzmaka samochodowego w domu pojawił się tu ostatnio kilka razy. Użyj SZUKAJ. Ad2. Jeśli to ten sam wzmacniacz co na zdjęciach z podanego postu, to ma też wejścia chinch. Jeśli twoje radio...
OPIS? Proszę bardzo: http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na... W reduktorze JEST membrana działająca podciśnieniowo, jednak strumień gazu wychodzący z reduktora jest modulowany przez attuator (czyli zawór na wężu gazu z silnikiem krokowym). Just jako cały system współpracy z silnikiem pobiera kilka danych o pracy silnika:...
Sprawdź fizycznie czy buzzer jest poprawnie wpięty. Najlepiej sprawdź przejścia do sterownika LPG multimetrem bo nie wiadomo co ktoś tam narzeźbił wcześniej. Przy odpalaniu awaryjnym masz wciśnięty przycisk więc napięcie na jednym z przewodów jest inne co może powodować takie zachowanie. To co wyświetla linijka led chyba nie ma znaczenia (może być źle...
Psooya dzięki w ogóle za pomoc Z tego co wczoraj widziałem mam też emulator wtryskiwaczy. Chyba właśnie na tym forum na którym czytałem o sprawdzaniu na kablu siwym i fioletowym ktoś pisał o tym, że jeżeli wszystko ok jest ze sterownikiem AL 700 to problem może leżeć po stronie emulatora wtryskiwaczy. Nie wiem czy to słuszny trop. Jeżeli idzie o kasowanie...
Jak reduktor tyle ma lat to raczej z niego pożytku nie ma za wiele. Ale nie byłbym pewny że to nie reduktor gubi ciśnienie tylko map sensor traci sygnał. Trochę watpliwe żeby reduktor tak losowo działał a podczas loga co zrobiłeś nie było problemów. Powinien walić non stop brakiem ciśnienia. Tutaj wiele rzeczy może być do roboty. Nawet z komputerem...
Ja ogólnie oglądałem wszystkie filmiki reduktora szumu Skoro oglądałeś Reduktor Szumu to wiesz doskonale ile to pracy aby zbudować wzmacniacz. Zresztą sam też ostatnio zaczał produkcję wzmacniaczy przerabiajać jeden ze schematów. Tak naprawdę to kolega (at)398216 Usunięty ma tutaj rację tak samo jak inni. Kup gotowy kit i gotowe. Może być w klasie...
Poza tym jak tak patrzę na schemat tego reduktora to nie mogę się oprzeć wrażeniu że po załączeniu redukcji obciążenie wynosi najwyżej 8R, skąd Ci się wzięło to 48? Zaraz, zaraz... już mi się pokręciło. Po załączeniu reduktora sygnał zwiera się z masą prez 8R, dalej masa idzie przez 33R (nie wiem już jak to liczyć) i dodając do tego sztuczne obciążenie...
Po zmontowaniu płytek wzmacniacza RS [url=https://sklep.lampyelektronowe.pl/?... SimpleAmp reduktora szumu. Przy przyłączeniu sygnału przepalają się bezpieczniki 5 A. Jeżeli na wejściu nic nie ma, to nic się nie dzieje. Spokojnie ustawiłem prąd spoczynkowy i zero na wyjściu. Tylko dam sygnał, momentalnie pali się bezpiecznik....
Do gramofonów bez fabrycznego przedwzmacniacza stosuje się przedwzmacniacze RIAA, które wyrównują pasmo odtwarzania. Reduktor szumu zrobił bardzo fajny P.W. RIAA, lampowy. Niestety jest on do złożenia przez użytkownika, jest to tzw. DIY kit https://sklep.lampyelektronowe.pl/?1309,...
UKP może realizować niezależnie pomiar zużycia paliwa dla gazu i benzyny. W instrukcji masz wyjaśnione, że są dwie różne metody pomiaru (co kto woli). 1)na podstawie sygnału z wtryskiwacza benzynowego z odpowiednim przelicznikiem gdy auto pracuje na gazie. Sygnału nie można pobrać bezpośrednio z kostki wtryskiwacza (jest odcinany przez instalacje gazową...
Witam Układ pierwszy to dwukanałowy reduktor szumów.Wycisza całkowicie sygnały pomiędzy utworami.Dokładny opis znajdziesz w Elektronice dla Wszystkich nr.10/2001. Drugi to tak jak podaje kol. zetdeel regulator temperatury opis Elektonika dlaWszystkich 07/200. Pozdrawiam
Jak masz program diagnostyczny, który pokazuje ciśnienie gazu, to warto byłoby sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie w momencie powrotu na benzynę. Ja miałem podobny przypadek, w którym przyczyną takiego zachowania była niestabilna przerwa na cewce elektrozaworu przy reduktorze. Takiej sytuacji, przy powrocie na benzynę powinien sygnał taki jak przy...
Istniały reduktory łączy abonenckich. W polskiej sieci telekomunikacyjnej ja się z nimi nie spotkałem, ale widziałem takie działające - JESZCZE dość niedawno! - urządzenia w Szwecji i Szwajcarii. I to współpracujące z centralami elektronicznymi. Jedynym polskim "reduktorem łączy abonenckich" działającym niemal do końca central analogowych były centrale...
przy kupnie nowego wzmacniacza w wyposazeniu jest taki reduktor aby podłączyć wzmachol z wejścia głośnikowego.zapytaj w pierwszym llepszym sklepie caraudio o taki reduktor(ja to nawet widziałem w mediamrkt) Dodano po 2 a jeśli znasz się na elektronice to ten sygnał można spróbować wyprowadzić z przed końcówki mocy
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
Tam jest: czerwony - "test" czarny - sygnał lambda niebieski - +12 gaz biały - masa Zewrzeć czerwony czyli z rzystora pull-up wejścia procesora do masy - to jego funcja "test". Czarny podaje bezposrednio sygnal od sondy. Ja powlaczam pod czarny tester sondy lambda i reguloje to "cos", jedynie mozna regulowac reduktorem.
Tyle że powinien jeszcze być sygnał dźwiękowy kiedy ciśnienie LPG jest niższe niż ustawione w programie. Obojętne czy jest to spowodowane zbyt niską ilością gazu czy niewyrabiającym reduktorem. Wygląda na to że nie działa Ci buzer który powinien się odezwać jak ciśnienie będzie zbyt niskie. Gdy miga dioda to już jedziesz na PB. Diody na górze to wskaźnik...
niedomówienia wynikają wyłącznie z faktu, że niektóe rzeczy są dla mnie oczywiste np. informacja że lambda jest 0-1V , odczytuję ze jest to sonda napięciowa cyrkonowa w przeciwieństwie do rezystancyjnej , która też była w starszych wersjach tego silnika . I tak by można mnożyć , tylko nie widzę potrzeby bo Ty nie masz jeepka. Nie zaczynam żadnej pracy...
Jeśli dobrze znasz angielski, to chyba źle rozumiesz przesłanie! O JAKIEJ ODPOWIEDZI TU PISZĄ? Chodzi tu o pojedyńczy impuls sondy, który to impuls JUŻ jest opóźniony w stosunku do spalonej mieszanki, niemówiąc o tym, że ten ZBIÓR impulsów (a nie pojedyńczy) musi być obrobiony i dopiero po czasie na AKTUALNY stan zareaguje attuator komputera gazu!!...
System redukcji szumów, nie ma sensu... Lepiej dołozyc pieniędzy na rezystory niemetalizowane i układy operacyjne wyższej klasy powiedzmy OPA zamiast uA 741 Po prostu za duzo prawdopodobienstwa błędów. Po za tym reduktor szumów czesto wywala dźwięki potrzebne. A największej szumów produkuje i tak końcówka mocy, więc po co wierzyć że reduktor szumów...
Podaj więcej szczegółów co do instalacji i samego auta. Skoro masz filtr fazy lotnej to zakładam, że to sekwencja. Jeśli tak to trzy parametry mają znaczenie. Sygnał obrotów, temperatura reduktora i ciśnienie na listwie. Komputer w łapki i obserwacja parametrów. W ciemno możesz sobie niepotrzebnie pół instalacji wymienić. Odpowiadając na Twoje ostatnie...
Rozumiem, zastanawiało mnie dlaczego nie przełącza na benzynę gdy brakuje... Sygnał z pływaka w butli to jedno, strona lotna (za reduktorem) to drugie, konfiguracja centralki to trzecie. Ale jest nadzieja, jeśli to ewidentny błąd (ciśnienie za reduktorem) to centralka za pewne ma go zapisanego, więc i logi dynamiczne może okażą się zbędne.
Falownik wektorowy przy prędkości 0Hz będzie hamował silnik z normalnym momentem. W Twoim przypadku start stop mogłoby polegać na zmianie progów częstotliwości przed podawanie sygnałów na wejście np. 50Hz i 0Hz. Nie mniej - nie polecam takowego rozwiązania choćby z tego powodu, że jest nieuzasadnione ekonomicznie -falowniki wektorowe są drogie. Najtańszym,...
To by się mogło nawet zgadzać: ciągle uboga mieszanka na wyższych obrotach=brak oscylacji sygnału z sondy lambda. Jeśli chodzi o reduktor to też ma to sens: zużyte membrany są sztywne a wszystkie dźwigienki są wręcz "zalepione" osadami z gazu, że czułość tego reduktora jest praktycznie zerowa i gdy silnik wchodzi na wysokie obroty i potrzebuje więcej...
Zrobiłem jak mówisz i tyle się poprawiło, że już nie pali bezpiecznika, ale dalej nic nie ruszyło. A silniczki dają sygnał. Nie wiem czy czasem za mocny ten AKU nie jest. Sprawdzałem napięcie przed reduktorami i na AKU i jest takie same wszędzie 12.45
Naprawiłem napęd i podzielę sie wiedzą, może komuś sie przyda. U mnie akurat był przetarty w peszlu kabel z aktuatora przedniego napędu. Działa to tak: 1- Wciskamy klawisz, kontrolka zaczyna migać, sterownik załącza silnik na reduktorze i przełącza z 2wd na 4wd. Wykorzystuje tarcze sygnałową na osi silnika aktuatora. 2- czujnik z prawej strony reduktora...
Podłączenie obu zaworów na krótko czy wyjecie z nich trzpieni nic nie dało. Moim zdaniem dało, szczególnie wyjęcie trzpieni dało odpowiedź, że to nie jest wina elektrozaworów. Jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia, a mianowicie czy do sterownika dociera cały czas stabilny sygnał obrotów. Ja z tym problemem u siebie się nie spotkałem, ale czytałem,...
Z tego co wyczytałem tutaj wynika jednoznacznie, że ten kto regenerował wam reduktory po prostu was oszukał, oryginalny zestaw naprawczy Prinsa, zawiera w sobie wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz reduktora poza sprężynkami, czyli iglica, tłoczek, prowadnica iglicy i wszystkie inne pierdoły powinny być nowe!!! Od około roku Prins produkuje reduktory...
a może czujnik temperatury się uwalił i przelewa silnik, wystarczy że nie będzie widział ciepłego silnika i już kłopot, albo sonda padła i podaje do sterownika niski sygnał, może też reduktor ciśnienia padł, jak widzisz możliwości jest dużo
Częstotliwość graniczna 20hz ? Wychodzi 80nf. 100nF masz w szeregu wartości i możesz taki zastosować. zamiast potencjometru głośności dać wzmacniacz słuchawkowy z taką regulacją który jest na układzie tpa6120 (konstrukcja "reduktora szumu") TPA6120 też wymaga konwencjonalnej regulacji potencjometrem w torze sygnału, i to raczej nie reduktor a generator...
Dzięki sebazuber za odpowiedz.U mnie sonda śmiga ( sprawdzałem multimetrem),wyczyściłem dolot,sprawdziłem krokowca lpg.Pozostała mi więc tylko opcja zdechłego reduktora,uwalonego sterownika lpg,lub zaniku sygnału obrotów z cewki po nagrzaniu.
Objawy wskazują na uszkodzenie czujnika temperatury reduktora ( naderwany przewód lub zimny lut) lub podobną wadę czujnika ciśnienia ( zanikanie sygnału) . Obejrzyj przewody i czujniki. Inna wersja to padaczka reduktora , ale to już trudno diagnozować na oko i potrzebne połączenie się lapkiem ze sterownikiem .
Sterownik TEC99 - TARTARINI. Kable od cewki do sterownika sprawdziłem, są wporządku. Sprawdź jeszcze połączenia elektryczne czujnika temperatury reduktora oraz sam czujnik, czy jest dobry. Sterownik LPG też musi mieć odpowiedni sygnał napięciowy z tego czujnika, żeby przełączyć (przy zaprogramowanej temperaturze reduktora) zasilanie paliwowe na LPG.
Po prostu nie wiem od czego zacząć. Najlepiej od początku. W tym wypadku od zrozumienia co to jest sygnał audio, jak wygląda itp. Poza Reduktorem Szumu jest też kanał (prowadzony przez tego samego Autora) p.t. "RS Elektronika" - tam znajdziesz wszystko co ważne na początek i nie tylko. A poza tym... dużo czytać; a najlepiej książek A. Witorta. To "guru"...
czytajcie dokładnie przecierz kolega napisał ze na centralce przełącza sie a nie reduktor czy coś.Czyli zapewne coś z sygnałem obrotów ewentualnie cos z centralką a tak wogóle napisz jaki gaz.
Taaaaaaa, większość gazowników spotyka się z takim przypadkiem kilka razy w tygodniu. Podstawowe przyczyny to brak sygnału ciśnienia ( uszkodzenie reduktora lub czujnika ciśnienia) lub czujnika temperatury. Bez programu i interfejsu nie dowiesz się jaka jest przyczyna , więc udaj się do gazownika lub zaopatrz się w te narzędzia.
ja używam akurat staga 200 ale widze że mnożnik na początku i na końcu lekko za wysoki a po tym wychodzi że dysze ciut za dóże ale jak jeździ dobrze to ja bym zostawił bo mapy sie prawie pokrywają , tęperatura przełączania może by ciut wiecej ? tak z 35-40stopni zeby nie katowac reduktora i prawdopodobnie sygnał z lambdy niejest podłączony stały wykres...
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
być może zanika sygnał cewki zapłonowej. jaki to samochód ???
Aha czyli nie dość że jest to bardzo tania sprawa to do tego nie zajmuje zbyt wiele miejsca. Ale co jeśli nie chcę rezygnować z głośników? Czy są takie reduktory które rozdzielą mi jakoś sensownie sygnał? Abym mógł podłączyć i wzmacniacz i głośniki?
Cewka odpowiedzialna za zalaczenie gazu na reduktorze na krótko działa a wszystkie sygnały sterowania wychodzą z centralki najprościej było by podmienic inna centralę i to spr ale tego modelu nie ma na Google dostępnego do kupna.. I czy jakaś inna da się zamienić i kable sygnałów przelutowac co z niej wychodzą do modułu i poszczegulnych odbiorników.....
Dodam w tym temacie, ze zeby na dobre ppzbyc sie brumu trzeba zrobić osobne zasilanie do preampu bo to ktore jest na plytce tez wprowadza zaklócenia do sygnału. Czy ktos na forum, mial do czynienia z ta konstrukcja preampa od Reduktora Szumu ?
Skoro na postoju się przełączał to moze być związane ciśnieniem lub sygnałem obrotów silnika.
Bardzo dobrze wytłumaczył to "Reduktor Szumu" w odcinkach "Anatomia Wzmacniacza" na YouTube o tym temacie traktującym.
Przez przetwornicę (reduktor) 24/12 podłączasz zasilanie do radia, a sygnały audio z radia podłączasz przez wejście AUX w mixerze.
Zapewne centralka oczekuje sygnału z czujnika temperatury na reduktorze. Pewnie obwód jest zerwany, nalezy więc w AMONie wyłączyć czujnik temp. Pozdr
Najprościej będzie zbudować adapter z kilkoma wejściami audio i jednym wyjściem. Na poszczególnych wejściach audio zredukować poziom do najcichszego z nich. Ewentualnie wykonać reduktory osobne dla każdego z urządzeń.
Kolego aron20000,ciśnienie doładowania w silniku 1z jest kontrolowane przez mapę sterownika i tak uśredniając jest to 0,85 bara.Sztanga powinna mocno zamykać zawór upustowy i jak za mocno ją napniesz to będzie przy dużych obrotach przeładowywać a jak za słabo to nie domknie i nie osiągnie dolnej granicy.I teraz biorąc pod uwagę twój rysunek postaram...
Z tymi śrubami to jest troszeczkę inaczej, to zależy od reduktora ale najczęściej ta mała jest do wolnych obrotów, polega to na tym, że jest tam jedna dysza która puszcza cały czas gaz bez względu na podciśnienie i od tego z reguły jest ta mała śrubka, duża śrubka jest do regulacji ciśnienia. Regulację należy przeprowadzić w sposób następujący: -ustawić...
Jakiej firmy reduktor masz w tym aucie?
Kontrolka zapala się po przełaczeniu na gaz czy jak sobie trochę popracuje? jak długo występuje problem? Możliwe przyczyny (mam nadzieję, ze się nie mylę): -źle ustawiony gaz (reduktor), lub początek końca reduktora, -"emulacja"- Mam tu na myśli zwieranie sygnału z sondy do masy aby mapy paliwa się nie rozjeżdzały (sposób baaardzo nieprofesjonalny)....
Jeżeli obroty masz na 1000, to sterownik pewnie odczytuje "brudne" obroty, czyli sygnał jest czymś zakłócony, lub masz wpięty generator obrotów, możesz to sprawdzić wpisując w zakładce Sensors, parametr RPM_fac cyfrę 2,(teraz masz 13 lub 0) wtedy na obrotomierzu w programie pojawią się rzeczywiste odczyty sterownika, zasadniczo wyłączenie tej nie ma...
jakieś to wydumane ? Po co tak sobie komplikować życie? Jeśli już koniecznie musisz odłączać pompę to przecież wystarczy wpiąć w jej obwód dodatkowy przekaźnik i sterować go sygnałem otwierającym zawór gazowy przed reduktorem + niezbędna zwłoka czasowa. Przełaczenie na benzynę powoduje zamkniecie gazu i natychmiastowe uruchomienie pompy.
Tak to wiem, dzięki za pomoc. Obrotów nie mam, będę szukał przyczyny, ale mam inne pytanie, próbowałem zmienić parametr i nie umiem :( klikanie w okienko nic nie daje, pod F1 jest zmiana paremetrów wyświetlania więc to też nie to. Chciałem mu na chwilę wymusić emulację obrotów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik...
Czy przyczyną może być felerne LPG? Oczywiście, że może. mnie osobiście coś takiego się zdarzyło, że po czyszczeniu reduktora, zaraz po pierwszym tankowaniu wystąpiły objawy takie jak przed czyszczeniem, ale po kilkudziesięciu kilometrach przeszło. Jak to jest Prins (sekwencyjny wtrysk gazu lotnego), a taki ja mam, to w butli nie ma pompy, jest taka...
Bo jeśli pociągnęli sygnał po "wysokiej". czyli z końcówki mocy poprzez jakiś reduktor, to wprowadza ona swoje zniekształcenia. I spada jakość dźwięku. Najlepiej było by przerobić radio, by wyciągnąć z niego sygnał sprzed końcówki. Lub wymienić radio...
brak masy (zbiornik, reduktor,steerownik) zla regulacja szkielka wskazania
tzn, jezeli chodzi o ewentualny zysk/strate to pozwolcie ze sam ocenie co do tematu w nieodpowiednim dziale to przyznaje sie bez bicia, ze miejce ktore zobaczylem jako pierwsze wydalo mi sie odpowiednie i nie patrzylem jakie sa jeszcze mozliwe dzialy co do samego ukladu, to stwierdzilem, ze nie ma sensu bawienia sie w 2 przekazniki, zrobie to na jednym,...
Ten adapter co podałeś ma wyjście na jeden wentylator. Jeśli chcesz możesz to zrobić inaczej,musisz trochę znać się na lutowaniu. Tam gdzie masz wentylator,masz dwa kable czarny i czerwony. Do jednego z nich możesz dolutować dobrany rezystor tak,aby obniżyć jego obroty na stałe. Można także zrobić regulowany "zasilacz" na stabilizatorze LM317T. Tu masz...
może reduktor a może nie : równie dobrze może to być czujnik ciśnienia , zanika sygnał i sterownik przełącza na gaz. Jednoznacznie sprawdzić czy faktycznie spada ciśnienie gazu możesz przyłączając manometr za reduktorem jak dasz trójnik i dłuższy wężyk to możesz stale obserwować ciśnienie w czasie jazdy a nawet porónywac je ze wskazaniami czujnika....
Kolego opisane objawy wskazują na niestabilną pracę reduktora. Nie upieram się przy tym, bo takie wnioski są wyciągnięte na podstawie wskazań z diaga (ciśnienie) i korelują z zapisanymi błędami, a wskazywana wartość może nie odzwierciedlać rzeczywistości, dlatego proponuję porównać wskazania z diaga z manometrem. U mnie gdy wystąpiła taka sytuacja (po...
Witam. Mam pytanie związane z pewnym problemem, który napotkałem po wymianie reduktora. Po przejechaniu 270tys na reduktorze IG1 (Landi Renzo) przyszedł czas na jego wymianę. Zakupiłem Staga R02 EL, wstawiłem i postanowiłem wyregulować instalację. Po podłączeniu zauważyłem, że w program wyświetla ciśnienie z reduktora o wartości ok 1,5 bara. Nieco mnie...
reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor scania reduktor
hamulec grzać peugeot boxer kluczyk pneumatyczne zawieszenia
Kasacja kontrolki DPF w Subaru Forester - co zrobić? Jak podłączyć fotokomórki Slim 3 Eco do centralki Alto 100?