Zamarzanie zalezy od wydatku paliwa. W kuchence gazowej cisnienie na poziomie okolo 0.3 -0.4 bara plus znikomy przepływ powoduje to ze temperatura otoczenia jest wystarczająca do ogrzania reduktora. Nawet podczas długiego spawania migomatem z CO2 reduktor zamarza. Także trzeba to przetestowac. Reduktory do kuchenek gazowych maja dodatkowo zawor ograniczający...
Witam. Nie zastanawiaj się nad wymianą membran tylko je wymień i zapomnij o problemie oczywiście należy tez wyczyścić dobrze parownik doskonałym preparatem jest aceton ten do czyszczenia pistoletu z pianki poliuretanowej. Pozdrawiam
Na 99% butla podaje fazę ciekłą zamiast gazowej. Stąd ciągłe oszronienie reduktora i narastanie ciśnienia podczas przerw w spawaniu. Tymczasowo rozwiążesz swój problem odwracając butlę do góry 'nogami'.
Reduktor wygląda o.k. natomiast stosowanie CO2 wymaga podgrzewacza przed reduktorem ,chyba że będzie to krótkie spawanie inaczej reduktor zamarza co skraca jego żywotność.Do spawania używa się mieszanek na argonie. Zbudowałem kiedyś migmaga ,przepływ mam ustawiony na 5/min. spawa o.k .,ciśnienie w butli to ponad 100at. Jeżeli masz legalizowaną butlę...
I na pewno nie można używać do stali węglowych czystego Argonu... chociaż panowie ze stacji zachwalają... No spoina na czystym Ar wygląda koszmarnie, przetop bardzo słaby.
Czy reduktor Ci nie zamarza i czy węże wodne poprawnie zamontowane (dopływ-odpływ)? Sprawdź szczelność dolotu, szczególnie w okolicy miksera, to może być przyczyną wysokiego spalania.
Reasumując czy, może dojść do cofnięcia płomienia Nigdy nie słyszałem o takim przypadku i raczej nie jest możliwy, chyba że dużo tlenu by było w zbiorniku. Hmmm....sama się dociska czy jak? Nie ma potrzeby nic dociskać. jakie ciśnienie ma ten gaz w butli 11 kg Zależy od temperatury i proporcji propan-butan. Przeciętnie to około 4-6 barów przy 20°C,...
Reduktor zamarza.
Kolego piotrek_wysmyk , masz problemy z układem chłodzenia, brak obiegu cieczy przez reduktor i stąd zamarzanie reduktora. A przy okazji tego zamarzania w samym reduktorze coś się nie podziało to się okaże jak już reduktor będzie ciepły.
A ja bym wyeliminował ukł. zapłonowy .Przy niesprawnym ukł.zapł. wystęują wystrzały jak w Sylwestra .Sprawdz ukł. chłodzenia (może zamarza reduktor ) .Wskazane byłoby czyszczenie reduktora i wymiana filtru gazu .Jezeli takie same objawy są na benzynie ,to sprawdz potencjometr przepustnicy.Napisz jaki to wtrysk :ABIMEX ,BOSCH czy MPFI i czy nie zapala...
Reduktor zamarza
Koledzy nie wiem dokładnie który przewód doprowadza płyn do reduktora a który odprowadza.Z tego co słyszałem to dolny ma doprowadzac a górny odprowadzac płyn chłodniczy ale dokładnie nie wiem.Dodam tylko zę gdy reduktor zamarza to ten dolny przewód jest zimny a górny gorący. Może po tym można coś poznac??
To banalene ale sprawdz plyn chlodniczy moze reduktor zamarza troche . Pozdrawiam
to pewnie reduktor zamarza jak go odpalisz to zajzyj pod maske i zobacz czy jest oblodzony
nie mikser tylko reduktor (parownik) tylko on może zamarzać a to z kilku powodów: -zapowietrzony układ chłodzenia lub reduktor -żle podłączone węże wody do reduktora -za niski poziom płynu chłodzącego -źle zamontowany reduktor!( może być za wysoko względem chłodnicy) ale jeśli wszystko było wporządku to najpierw sprawdź płyn w układzie chłodzenia.
Skoro redaktor pisze :D to reduktor zamarza bo może ma wode zamiast odpowiednich procentów w płynie chłodniczym i woda zamarnieta powoduje blok.
Stwierdza brak gazu na podstawie zaniku ciśnienia. Ciśnienie może zanikać bo: - pada czujnik ciśnienia - stykologia / zimne luty itp w obwodzie elektrozaworów - padniety elektrozawór - padający reduktor - problem z ogrzewaniem reduktora -> reduktor zamarza - zagięty / załamany przewód pomiedzy zbiornikiem a reduktorem - zatkane filtry Jak widzisz potencjalnych...
uważam maly że powinieneś zacząć od regulacji zaworów [ w tico z gazem powinno śię to robić co 10 tyś. ] Następnie ustawić gażnik i wyprzedzenie zapł. książkowo. [nie zapominając o sprawdzeniu wszystkich przewodów podciśnieniowych ] Należy również dbać o filtr gazu . I najważniejsza rzecz to właściwe i dostateczne ogrzewanie reduktora. [ bez tego red....
Witam mam ten sam problem. Już byłem U gazownika wymieniałem filtry świece temperatura była podwyższona bo myślał że reduktor zamarza ale nadal problem zostało. Jak tylko auto przełącza się na gaz to wyświetla się ta kontrolka czy tobie i auto przechodzi w tryb takiego dojazdu gdzie pedał gazu w ogóle nie działa a auto jedzie samo powoli. Czy ty doszłeś...
Przy tej mocy silnika nie trzeba podgrzewać, kuchenka gazowa ma moc ok 5KW i reduktor nie zamarza...
Może masz za duży przepływ ustawiony i bardzo studzi ci spaw, lub reduktor zamarza i blokuje przepływ gazu, co spowoduje że spaw będzie brzydki i porowaty. Do Co2 dobrze jest mieć podgrzewacz.
Zimny reduktor pewnie zamarza, co jest normalnym objawem.
Jak chcesz żeby wydostawał się gaz to potrzebujesz butle bezsyfonową. Ps kiedyś spawałem migomatem z butlą syfonową - przy intensywnym spawaniu po pewnym czasie zamarzał reduktor i trzeba było czekać aż odtaje albo polewać ciepłą wodą.
U mnie jak pojawiał sie komunikat A01 to okazało sie w końcu ze mam problem z reduktorem( zamarzały cały czas) gazu przy liczniku został wymieniony dwu krotnie reduktor i dopiero za trzecim razem dostałem w pełni sprawny reduktor i do tej pory wszystko smiga jak trzeba. trzeba sprawdzic ciśnienie gazu i jak jest cos nie tak wzywać gazownie Dodano po...
Sprawdz odpływ płynu z reduktora. Miałem taki sam problem z zamarzaniem reduktora.
Z tego co napisałeś na początku ja sprawdziłbym najpierw czy masz czynny obieg płynu przez reduktor (sprawdź czy po odcięciu gazu reduktor jest gorący). To mi tak wygląda na zamarzanie reduktora i odmarzanie (Jak sie zatrzymam i postoję chwilkę to wszystko wraca do normy .)
Zakupiłem palnik z dwoma dyszami. Mam do osuszenia trochę poliuretanu żeby zaimpregnować. Problemy jakie się pojawiają to po ok 20 minutach ogień z palnika nie jest taki jak na początku. Robi się bardziej czerwony i pływa po powierzchni zamiast zachowywać się jak powinien palnik. Lekki wiaterek miota płomieniem na boki i robota nie idzie. Próbowałem...
zobacz czy nie zamarza reduktor
Jesteś pewien że reduktor nie zamarza? Sam poziom płynu to jedne, ale czy przepływ przez reduktor jest wystarczający? Odepnij węża z odpływu cieczy chłodzącej reduktor i zobacz czy jest przepływ.
a może płyn na reduktorze ci zamarza możliwe że dolewałeś kiedyś wody jak nie będzie chciał zapalić polej reduktor wrzątkiem powinno zadziałać
Przejechałem na instalacji troche ponad 50 tyś. Jest to jednopunktowy wtrysk. Wydaje mie się że reduktor nie zamarza
A nie ubywa ci wody-płynu chłodniczego bo moze byc uszkodzona uszczelka pod głowica i nie masz dobrego cisnienia w silniku do moze powodowac zły przepływ płynu chłodzącego który doporowadza do zamarzania reduktora
Trzeba założyć kryzę na wężu do reduktora. Tylko z nią nie przesadź bo reduktor będzie zamarzał przy zimniejszym silniku.
witam,gaz rozpreza sie w reduktorze ,a nie w wielozaworze jezeli zamarza wielozawor tzn., ze jest wyciek gazu /powinno czuc gazem/na to co sie dzieje nie ma tez wplywu maly przeplyw gazu /auto by nie mialo osiagow/ gaz plynacy do elektrozaworu /przed reduktorem/ ma ok. 15 atm cis.i na pewno nie zamarznie /jak plynaca woda pod cisnieniem/,zamarza tylko...
Ciekawy pomysł z wykorzystaniem gaźnika jako miksera. Problem z podgrzewaniem gazu też rozwiązany, autor udowodnił że reduktor nie zamarza. Nie widzę zagrożenia ze strony instalacji LPG.
jesli czysciłes elektrozawór reduktor nie zamarza to albo jest w nim duzo mazutu i dopiero ja płyn chłodniczy złapie temp.to reduktor puszcza gaz spróbuj go przeczyscic i zrobic regulacje na analizatoze
Witam Na pewno masz plyn chlodzacy zimowy ? Ja mialem pol plynu i pol wody wlane do chlodnicy i skutki byly takie ze takze mialem parownik zaszroniony i na gazie mi przerywal,gasl itp jezeli nie trzymalem gazu do dechy. Rozgrzalem go, wymienilem na plyn zimowy i jest wszystko ok. Kolego co za pierdoły piszesz ? w jaki sposób w jednym miejscu masz wodę...
a reduktor podłącz z powrotem tak jak był równolegle i obniż go troszkę niżej to nie będzie ci się zapowietrzał! odpowietrz dobrze układ i pilnuj zawsze stanu płynu bo jak będzesz miał braki to reduktor będzie zamarzał!
Na pierwszym zdjęciu kombinowałem z odpowiednim kątem uchwytu spawalniczego. Na początku kładłem spaw prawie prostopadle do powierzchni po czym zauważyłem, że jest coś nie tak. Spaw górny kładłem przy kącie około 30-45 stopni oraz przy różnych ustawień spawarki, od grubości 0.6mm aż do 6mm. Pod koniec górnego spawu coś mi przerywało spawanie jak by...
Oczywiscie ze ukladu chlodzenia, w ktory to wlasnie wpiety jest reduktor. Gdzies czytałem ze sa z tym wlasnieprobloemy (zamarzanie itp.)
Czy ten reduktor I stopnia nie zamarza ? Na zdjęciu widać kryształki lodu na obudowie . Może to jest przyczyną skoków ciśnienia gazu ?
rano go odpalam na LPG Reduktor ci nie zamarza ?
Witaj. Napisz co to za instalacja. Bo BRC ich sporo ma w ofercie. Problemy z ikonką płynu - może masz czujnik uwalony albo płyn kończy żywot? I reduktor/parownik zamarza a tam jest czujnik i jednostki sterującej LPG. Pozdrawiam.
Zmień fachowca.Sam piszesz że przechodząc na benzynę objawy znikają powoli.Sprawdz czy reduktor przypadkiem nie zamarza
a to już kto co uważa za wystarczające. no właśnie.... teraz kto co uważa a wcześniej że Genius Max nie wyrobi. W taki właśnie sposób powstają mity których naczytają się zwykli zjadacze chleba a później przyjeżdżają często z pretensjami że maja źle instalację dobraną bo na forum pisało... a bo tylko Pan Gazownik ma wyłączność na rację i prawdę, nawet...
gasnicę śniegową znajdziesz na złomie - weź sobie pełną to możesz spawać po podłączeniu reduktora a jeśli chcesz dużo spawać to trzeba gaśnicę odwrócić do góry nogami bo póki nie wymieni się zaworu ( likwidując rurkę ) będzie reduktor zamarzał przy długim spawaniu. Gaśnica z gazem na złomie powinna kosztowac koło 20 zł. ( ja tyle płaciłem zawsze )....
No w sumie to chyba nie będę nic robił tylko podjadę do gazownika . Bardzo długo na przełączenie nie czekam no ale to przecież chodzi o to żeby nie zamarzał reduktor ,to po co aż 30 stopni ?
Wiem co to jest chłodziarka absorboyjna, moja uwaga dotyczyła tego zdania: à propos klimy sprężarkowej a gdyby zamiast gazu palnego zastosować gaz co2 w trakcie spawania migomatem też zamarza reduktor bez podgrzewacza i jest tani
Odnośnie odpalania po nocy na gazie to moge Ci powiedzieć że jest to normalna sprawa u mnie tak samo trzeba kręcić tyle że ja wciskam gaz w deske i kręce jakeiś 3 -5 sekund i musi zapalić. Podobno dzieje się tak dlatego, że gaz który rozpręża się w reduktorze zamarza(tak mi tłumaczyli w serwisie) dlatego najlepiej na noc autko zostawiaj na benzynie....
Jeśli zamarza reduktor to nie ma dobrego obiegu cieczy chłodzącej. Może to termostat bo dlaczego po nagrzaniu ? Lub reduktor jest źle podpięty do układu chłodzenia.
Sprawdź najpierw to co napisałem, najczęściej po takiej awarii reduktor się zapowietrza i zamarza
Podgrzewacz gazu można podłączyć do wyjścia z transformatora głównego. Taki sposób stosaowała firma OZAS w Minimagu 160 lub 161 w tej chwili nie pamiętam dokładnie. Podgrzewacz pracuje tylko w chwilach spawania ale to wystarcza aby reduktor nie zamarzał. Dodatkowa informacja jeżeli używa się jako gazu osłonowego mieszanki nie wolno stosować podgrzewacza.
Zamarzał reduktor.....mało płynu w układzie chłodzenia....a przy ciut rozgrzanym silniku nie zaszkodzi przełączyć na gaz(zresztą tak się właśnie robi).
Prosimy o wytłumaczenie czemu jest źle. Nie wszyscy się znają. Czy dobrze się domyślam, że w czasie silnych mrozów na zewnątrz budynku - szczególnie w okolicach reduktora gaz będzie poprostu zamarzał? Bo z rurkami to się domyślam, że nie tyle o miedź tu chodzi co o to, że to lutowane rurki i trochę strach czy szczelne?
zajeździłem już trzy auta na gazie robiąc po 350 400 tyś km każdym i odpalałem każde na gazie do temperatury -10 stopni. sposób był tylko jeden - musiałem dopasować dawkę gazu przed rozpoczęciem kręcenia rozrusznikiem a przy ujemnych temperaturach trzymać motor na obrotach ok 2000 - 2500 obr/min inie ruszać aż się nie ruszy wskazówka temperatury gdyż...
gdy temperatura na zewnątrz spada poniżej zera. Może zamarza coś na przyłączu gazu (reduktor ?). Czyli trzeba sprawdzić czy poniżej zera jest gaz przy kotle i ile tego gazu jest. Jeśli bedzie źle - gazownia.
Witam. Miałem podobny patent. 2 świece żarowe wkręcone w reduktor i zimą sprawdzało się bardzo dobrze. Pacjent polonez i reduktor brc. Przy temp otoczenia -30 stopni po uruchomieniu silnika na lpg w ciągu kilkunastu sekund następowało zamarzanie reduktora i zalewanie silnika. Po uruchomieniu świec problem znikał. Gdy znajdę fotki to postaram się zamieścić....
No, jak masz zawór na nagrzewnicę, to jak go zamkniesz nie zajedziesz daleko na lpg - w przypadku wpięcia tam reduktora. A czy dobrze to nie wiem, gdy nie zamarza to dobrze.
Napisz jaki silnik i jak to się zaczęło,czy miałeś ubytki płynu chłodniczego,czy zmieniałeś może płyn,czy z nawiewu leci ciepłe powietrze,czy wentylator chłodnicy się włącza?Wygląda mi to na zapowietrzony układ chłodzenia,ale nie mam pewności(za mało danych). A nie napisał czy odpowietrzał tak wiec raczej 100% zapowietrzony, to nie kamien bo zapchało...
Nie wpina się reduktora szeregowo z nagrzewnicą, niektóre układy (a tak naprawdę to większość) mają sterowanie ciepłym nadmuchem zrobione za pomocą zaworu dławiącego przepływ cieczy przez nagrzewnicę, zamknięcie go, spowoduje zamarzanie parownika.
Jeśli reduktor jest biały to możesz mieć mało płynu chłodzącego i zamarza, ale jeśli śmierdzi to może też być przyczyna uszkodzonego reduktora, który jest nieszczelny.
Na dzień dobry bezwzględnie napraw (wymień) pompę wody. Twoje problemy z gazem biorą się właśnie z powodu niesprawności pompy. Ubywa ci płynu chłodniczego i z tego powodu zamarza reduktor gazu.
Przepraszam że się w trące ale miałem coś bardzo podobnego , tylko z innym autkiem . Niestety była to uszczelka pod głowicą .Niewielkie przebicie wtłaczało spaliny w układ chłodzenia - z tego korki "powietrzne" w układzie , okresowy brak ogrzewania , zamarzanie reduktora , wyrzucanie płynu itd. Sprawa nie fajna ale fakt.
Może przyda się Ci taka informacja. Podczas spawania migomatem w osłonie CO2 też lubi zamarzać reduktor tj. przy dużym poborze gazu. Fachowcy wymyśli podgrzewacz elektryczny, który montuje się na przewodzie z w/wym. gazem. Szkoda, że są one 230 v, a może są w sprzedaży takie podgrzewacze na 12 V.
Sprawdź czy nie zamarza reduktor. Jeżeli chodzi o to, że niemogłeś silnika uruchomić gdzy sam ci zgasł to jest to normalny objaw. Zgaśnięcie nastąpiło z uwagi na zbyt bogatą mieszankę, za dużo gazu. Potem niechce odpalić ponieważ silnik zachowuje się jakby był zalany. Łatwiej go odpalić gdy się wciśnie gaz do dechy.
Witam, Mam duży problem. Jesteśmy na końcu sieci gazowej i przy zmianach temperatury z + na - i odwrotnie zamarza reduktor. Gazownia go wymienia bezproblemowo, ale to jest strasznie męczące. Kilkanaście dni temu gazownia założyła w najniższym punkcie linii skraplacz do wody, ale to nie pomaga. Czego jeszcze mógłbym domagać się od gazowni aby wszystko...
Problem rozwiązany... Nieszczelność powodowała ubywanie płynu chłodniczego i zamarzanie reduktora. Wymieniona rurka do reduktora i wszystko działa idealnie. PS. W końcu trafiłem na porządnych mechaników. Warsztat niepozorny a zrobili wszystko od ręki, niewymienili od razu połowy samochodu a i cena bardzo ok...
Witam No to mamy kolejną ofiarę reklamy. Ale do sprawy. napewno masz do wymiany już membranę i do rozegrania i wyczyszczenia cały reduktor jest pozatykany tym "Cudownym'' proszkiem i dlategi zamarza. i do tego cały układ chłodzenia do przepłukania . Miłej zabawy Pozdrawiam
Może być tak, że reduktor nie daje rady albo zamarza przez co spada ciśnienie lub temperatura i instalacja przechodzi na PB.
Oczywiście ze silnik bedzie pracował przy odłączonym (mam na mysli wypiecie wtyczki) silniczku krokowym. Wszystko zalezy od tego "na ilu krokach" otwarcia/zamkniecia go odłączysz - paradoksalnie niejednokrotnie po odlączeniu silniczka samochód lepiej jeździ (w zalezności od własnie jego otwarcia) niż gdy silniczek działa :) W Twoim przypadku sprawdził/wymienił...
Narazie używam gazu z butli śniegowej musiałem jeszcze zrobić podgrzewacz gazu - użyłem do tego celu grzałkę od lutownicy kolbowej 250W. zamiast podgrzewacza wystarczy z butli/gaśnicy wyciąć rurkę która idzie od zaworu do dna butli. W tak przerobionej butli CO2 pobierane jest w postaci gazowej a nie płynnej co zapobiega zamarzaniu reduktora. Operacja...
Nie sądzę, by to miało znaczenie, nie ma pływaka, działa na sprężynach i położenie nie powinno na niego wpływać, ale zależy jeszcze co jest w gazie. W samochodowym gazie może mieć to znaczenie, szlam z pozostałości gazu, coś a'la smoła, blokować może zawór na wejściu parownika. Zawór nie działa, i zależy w jakiej pozycji się zablokuje, np puszcza bez...
Za bardzo się nie znam, Śmiem wątpić aby któryś z szanownych forumowiczów był w stanie Tobie pomoc. Przyczyn może być wiele, od uszkodzonego wskaźnika poziomu gazu i najzwyklej w świecie nie masz gazu, niskich poziom cieczy chłodzącej i zamarzanie reduktora(do sprawdzenia samemu), dokumentnie zabite filtry(kiedy był serwis lpg), itp. Proponuje wizytę...
z powodu uszkodzenia komputera uzywam z koniecznosci auta tylko na LPG i problem mialem w 30 stopni mrozu bo gaz rozprezony zanim dotarl do miksera zamienial sie w ciecz.... i niestety silnik gasl...dzialo sie to tylko rano kiedy zapalilem i zanim reduktor sie ogrzal juz byl soplem lodu... czy ktos slyszal o reduktorze ogrzewanym spirala ? czyli elektrycznie...
Poldolot pewnie w gazie? Wolne obroty giną na LPG i benzynie, czy tylko na LPG? Jeśli tylko na LPG to sprawdź, czy po ostrzejszym traktowaniu nie zamarza Ci reduktor. Wtedy rzuca fazę ciekłą w dolot i przylewa silnik.
to sprawa następująca najważniejsze są świece i przewody wys. napięcia , jeżęli to mamy w porządku to sprawdzamy czy jest płyn w układzie chłodzenia jego brak może powodować zamarzanie reduktora a co za tym idzie smród w kabinie , no i ostatnia sprawa regulacja jest ważne żeby silnik był zagrzany i zrobił to ktoś kto sie zna na rzeczy jak zrobi to dobrze...
Według mnie to może być coś z pompą bo dziwne jest że w silniku płyn sie gotuje a przez reduktor i nagrzewnice płyn nie przepływa? Jeśli układ jest nie odpowietrzony, to silnik momentalnie zacznie sie gotować i wyrzucać płyn ze zbiorniczka, pompa miele powietrze zamiast tłoczyć płyn. Dlatego nie działa ogrzewanie i zamarza reduktor, po prostu w przewodach...
Jeśli masz zimny parownik to prawdopodobnie zamarza przez nadmiar gazu.
Jak ostatnio wymieniałem zaworek to była woda na wyjściu zaworka, dostala się z akwarium pomimo zaworka zwrotnego Camozzi (w ogóle nie dzialal, przepuszczał, w obie strony). Więc może poszla dalej na reduktor, i tam coś zamarza. Dzis mierzyłem przeplyw ilością bąbli na sekundę (za zaworkiem jest wodny licznik bąbelków) i wychodzi na to że przepływ cały...
Bez podłączenia do komputera i popatrzenia wartości mierzone / błędy to faktycznie trudno coś będzie powiedzieć. Rozumiem że reduktor nie zamarza ? Na próbę zdjemij ten wężyk co idzie do czujnika ciśnienia, niech druga osoba przełączy na gaz. Powinno dawać z tej rurki gazem. Jeżeli nie, to: - kiepski styk / nie są zasilanie elektrozawoy. Powinieneś...
pare rzeczy ... czy kolektor/ reduktor/ mieszalnik jest ciepły czy zimny a wręcz oszroniony? ( może zbyt niska temperatura i gaz zamarza może membrana strzeliła.) czy słychać jak przełączasz gaz takie syknięcie ? może tobie przełącznik nie działa ( tak właśnie miałem kiedyś) po przełączeniu na gaz powinno dyś słychać syknięcie gazu / otwarcie butli....
heh kolego tak tez zrobilem reduktor podlaczony byl zaraz przed termostatem i mimi wszystkiego byl caly czas obieg przez chlodnice podlaczylem szeregowo pod nagdrzewnice teraz silnik 90stopni ogrzewanie swietne nie szarpie nie zamarza redukto nareszcie normalnie:)
W tym okresie jak zapalasz i przełączysz na gaz, parownik pewnie Ci zamarza. Reduktor jest ogrzewany płynem chłodniczym i lepiej jakby się troszkę rozgrzał (mówi się o 30 stop.) Bardzo dużo osób przyjeżdża do mnie z takim problemem. A ja choć z niedużego doświadczenia wiem że samochód tak szybko przełaczany na gaz jest w stanie spalić nawet dwa litry...
Gaz z butli wymaga zdaje sie innej dyszy. Reduktor jest potrzebny, nie znam sie za bardzo na pg4, ale co z ciśnieniem wody, które ma mieć jakąś wartość? Butlą 11 kg na pewno 3 osoby będą się prysznicować przez kilka dni, nie wiem tylko, czy intensywny pobór gazu nie spowoduje zamarzania reduktora i spadku ciśnienia w butli. Ogrzewacze TRUMA, grzeją...
Koszt tej całej elektroniki do załączania transformatora w szczycie to całe 10zł, więc w przypadku awarii naprawa nie będzie droga. Koszt kosztem - stracony czas i nerwy spowodowane pilnie potrzebnym a nie działającym sprzętem trzeba doliczyć. W ciągu kilkunastu lat użytkowania więcej wydałem na padające ciągle przekaźniki. A jeden stycznik TSM byłby...
Wyglada na to ze reduktory nie sa ustawione na to samo cisnienie lub jest nie jednakowy przeplyw. Jedna butla odparowuje wiecej gazu niz druga i dlatego jedna zamarza a druga nie.
Dziś z rana przeżyłem szok... będąc jakieś 10m od garażu poczułem gaz, zgasiłem papierosa, otworzyłem drzwi. W garażu znajdował się gaz który wyciekł najprawdopodobniej na odcinku mikser-kolektor. Było to ok 28dm3 które wyciekły od godziny 3rano do ok9 (opróżniło cały zbiornik) . Gazwonikiem nie jestem więc ktoś obyty w temacie mógłby mi pomóc. auto...
A jaką temperaturę ma reduktor w momencie przełączania przy gaśnięciu silnika - może ma tak niską, że zamarza. To według mnie świadczyłoby o za niewystarczającym przepływie czynnika grzewczego przez reduktor i przy niskiej jego temperaturze nie zdąży wystarczająco podgrzać reduktora.
Więc do wymiany reduktor?
sprawdź czy jest dobrze podgrzewany reduktor, jeśli będzie miał słabe podgrzewanie z jakiegoś powodu będzie zamarzać dysza w nim w środku.
Witam-jak w temacie-samochód z rana zapal bez problemu,jednak zdarza mi się kilka razy w ciągu dnia taka sytuacja,że jak mi niechcący zgaśnie,to potem są ogromne problemy z rozruchem-nawet na benzynie-kręcę i kręcę i ledwo zapala,mieszam przełącznikiem benzyna-gaz oraz pedałem gazu i po kilkunastu sekundach zapala-czy to ma związek z tzw."zamarzaniem"...
Podgrzewacz jest potrzebny, aby zapobiegać zamarzaniu reduktora, jeśli nie obmarza to nie musisz go stosować, co do lepszych efektów spawania bez CO2 to radziłbym sprawdzić czy nie masz zbyt dużego wypływu gazu(występuje wtedy zbyt szybkie chłodzenie spoiny i łuk ma tendencję do gaśnięcia). Poza tym trudno jest radzić coś nie widząc sprzętu - nie ma...
Dlatego właśnie wstawiłem zdjęcie reduktora. O jak widać ma rurki wodne do podgrzewania. Nawet ci co spawają mają założone na reduktorach podgrzewanie elektryczne. Nie wspomnę gaśnicach CO2 zwanych potocznie śniegowymi a ten śnieg widzisz jak zaczynasz gasić odkręcasz zawór i gwałtowna rozprężenie gazu powoduje że widzisz płatki śniegu. Przez zamarzanie...
Jeżeli dobrze zrozumiałem to rzeczywiście przweód idący nad silnikiem jest idealnym miejscem dla powsania bąbla powietrza. Jeżeli nie można go odchylić tak by nie tworzył łuku nad silnikiem, to może jakiś zaworek odpowietrzający w najwyższym punkcie łuku. Jeżeli nie zamarza Ci reduktor to na początek postaralbym się osłonić czujnik i blaszkę np. kawałkiem...
Masz niedrożne końcówki zasilania płynem chłodniczym.Węże wodne od reduktora gazu dochodzą do zasilania i powrotu płynu sprawdz ich drożność.Chodzi o elementy do których dochodzą węże wodne biegnące od reduktora.
Nie kupuj żadnych magnum ,scherman to chinole,kup bester,minimagster 1502, lub midimagster 1801,możesz je włączyć na 230 v lub 400 v,i wchodzi do nich duża rolka drutu 15 kg za ok 90 zł mała rolka 5 kg ok 48 zł.Mają dosyć mocne uchwyty 14 lincolna,2 lata gwarancji serwis ,części na miejscu. Druga sprawa butla z co2 w zimę w zimnym miejscu może zamarzać...
Witam! Mam problem z wodą w układzie pneumatyki sterującej zaworami. Układ jest taki: Kompresor -> zbiornik sprężonego powietrza -> osuszacz -> reduktor z filtrem -> wężyk -> zawór. Problem polega na tym ze w owym wężyku zbiera mi się woda, ktora zamarza na mrozie gdyż wężyk jest poprowadzony na dworzu (zawór również jest na świezym powietrzu). Osuszacz...
tak zgadzam się z kiblonurkiem, wszystko ładnie, tylko po paru dniach akumulator do wymiany,a po drugie ciekaw jestem ile litrów wody jest w małym obiegu, myślę że około 2-3, a co za tym idzie ile energii trzeba władować żeby te litry wody chciały się podnieść w 3 min. o kilkanaście stopni. Myślę ,że 1-2 świece żarowe nie wystarczą napewno, dlatego...
Tez jeździłem na samym gazie w mróz ( FSO 1600 motor od poloneza). Na postoju na wolnych zamarzał, ale w drodze pod obciążeniem nim reduktor zamarzł, silnik zdążył sie nagrzać.
A moze z innej beczki. Samochody z instalacją gazowa posiadaja tzw. reduktor cisnienia w którym rozprezony zostaje płynny propan-butan. Całość wyposazona jest w układ wodny zaprzęgniony w obieg wody chłodzący blok silnika w celu ogrzania całego reduktora. Reduktor trzeba ogrzewac goraca woda (90 st. C) gdyz w pare sekund zamarza co blokuje jego prawidłową...
zamarza reduktor kamera zamarza chłodziarka zamarza
sterowanie kątem zapłonu katalog scali ustawić stacje radiowe
baofeng częstotliwości policji wzmacniacz audio
Ciemny panel sterowania w lodówce LG - przyczyny i rozwiązania Jak ustawić datę i godzinę na różnych urządzeniach