Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
No coz. Wszyscy jak jeden maz uparli sie na Lovato. Ja jestem mocno przekonany do Landi-Renzo niezaleznie czy to gaznik czy tez wtrysk. Mam to przetrenowane na dwoch samochodach i nigdy nie bylo problemu. Ani z jego dzialaniem ani tez z regeneracja (dostepnosc czesci). Wiec jeszcze raz - polecam Landi-Renzo. Pozdrawiam
powinno wynosic od 0 do 1 volta - tak jest najczesciej! jezeli masz 0.9 to masz za bogata mieszanke
Tak gaz fabryczny Landi Renzo. Jest jeszcze jakiś sposób żeby potwierdzić te wtryski? Regeneracja wtrysków załatwi sprawę na dłużej czy lepiej nowe?
Witam Planuję zakup zestawu do regeneracji reduktora Li-02. W internecie znalazłem film z demontażu ale reduktora IG1. Czy ktoś z was regenerował Li-02 i może się podzielić uwagami, ew. instrukcją? Czy proces jest podobny jak w przypadku IG1? Kolejna sprawa po regeneracji to wtryski. Na jesień wymieniłem 2 wtryskiwacze teraz zastanawiam się czy wymienić...
witam, temat raczej zamykam po wymianie całej instalacji LPG pomogło :) ps. zostały jakieś części jakby coś sterownik, mixer, krokowce, reduktor Landi Renzo po regeneracji. pozdrawiam.
Witam nowy problem z instalacja gazowa. Mianowicie miałem regenerowane wtryskiwacze białe medy. I po regeneracji problem z zestrojeniem instalacji. Podczas bardzo spokojnego ropedzania auta wszystko ok auto jedzie ale jak tylko wcisne mocno pedał gazu to zaczyna strzelac prychac. I rośnie wtedy ciśnienie gazu do 2.7 bara. Nominalne ciśnienie ustawione...
Ok. Założyłem dziś inny Map Sensor i tak samo się dzieję przełączy się na gaz i silnik gaśnie. Brak ciśnienia gazu Reduktor się popsuł. Jutro będę mieć Zestaw Naprawczy LI10. Interfejs mam zrobiony własny i program Landi Renzo omegas2.16.9c Instalacje kiedyś już ustawiałem bo robiłem regeneracje wtryskiwaczy gazu LPG firmy AEB zestaw naprawczy z Chin...
Jutro podam numer i będzie można podjechać, lub też umówić się telefonicznie. Przejrzymy instalację i podłączymy się w celu diagnozy. Ogólnie nie polecam regeneracji parowników Landi z powodu ceny zestawów naprawczych, a za darmo nikt nie będzie się bawił w regenerację.
Tylko jedno uscisle,ze klikniecie to nie jest z krokowca tylko z zaworu,a wlasciwie z jego elektromagnesu.A ile masz srub na zewnatrz parownika,jedna czy dwie?
To zrób inny test ,uruchom silnik przełącz na gas zakręć zawór na butli wypal gas aż silnik zgaśnie i odpal na PB jeśli będzie ok to odkręć zawór na butli jeśli znów zacznie dusić silnik to reduktor i elektrozawory do regeneracji lub wymiany.
Spotkałem dokładnie taki sam problem Uszkodził się sterownik , wymiana czy regeneracja reduktora to zbieg okoliczności . Zakładam że nie popełnił kolega błędów podczas montażu . połączenie czujnika elektrozawór . ale one nie mają wpływu na zgaśnięcie kontrolki. U mnie po wymianie sterownika wszystko wróciło do normy. Szkoda że nie ma końcowej odpowiedzi...
Ok dziękuję! Po dwóch godzinach jak wróciłem do auta to się przełączył normalnie na gaz ale z czasem jak się jedzie to ten problem znowu wraca. 3 miesiące temu była robiona regeneracja reduktora może z nim jest problem.. Dzięki i pozdrawiam. Podjadę do swojego gazownika.
Popraw regulację membrany głównej reduktora, po prostu zmieniła już swoje właściwości. Polecam również regenerację - koszt niewielki i godzina pracy.
Witam! Jest to mój pierwszy post na forum proszę o wyrozumiałość. Jestem po regeneracji parownika firmy Landi Renzo IG1. W trakcie pracy auta na gazie przez dziurkę zaznaczona na zdjęciu ulatuje gaz. Po wyłączeniu silnika raz przestaje uciekać, a raz stojąc dwa metry od auta słychać jak jak syczy. Czy ktoś z forumowiczów wie dlaczego tak może się dziać?...
Przed wymianą reduktora (wymiana czy regeneracja?) było lepiej czy tak samo z ruszaniem i spalaniem? A jakie odcinki robisz?
Parownik mam IG1 firmy Landi Renzo. Właśnie jest po regeneracji. Przed regeneracją miał kłopoty z utrzymaniem ciśnienia. W tej chwili ciśnienie podczas jazdy trzyma w normie - sprawdzałem programem. Ale dławienie się silnika występowało przed i po regeneracji parownika - podczas takich manewrów jak zjazdy z górek, jakieś hamowania itp. Ktoś podpowiedział...
Nie lepiej dać med-y do regeneracji? Czasem wystarczy samo czyszczenie. Ile przebiegu mają? To ogólnie wg wielu osób najlepsze i najtrwalsze wtryskiwacze.
Nie rozumiem problemu i co ma pusta butla gazowa do działania na zimnym skoro pełna i odkręcone lpg przed wtryskami do palenia? Że jak jest pusta butla to na zimnym odpala a jak już pełna to nie odpala nawet mimo że ficzynie gazu nie ma bo przecież już odkręcałeś węże gazowe do wtryskiwaczy? Sprecyzuj bo cuda się dzieją. Czy masz jeszcze jakieś przewody...
2 samochody posiadam skoda fabia 1 i skoda fabia III Landi Renzo tam robiłem regeneracje wtryskiwaczy. Testowałem dziś 55km na LPG i wyskoczył Check silnika błąd był zbyt mały przepływ spalin i skasowałem błąd druga jazda 50 km LPG i wróciłem i sprawdziłem były 2 błędy zbyt uboga mieszanka i ten zbyt mały przepływ. Przez pierwsze 55km było ok potem...
Mam problem z jazdą na gazie. Zdarza sie (ostatnio coraz częściej), że podczas jazdy na gazie nagle przestaje pracować silnik (jakby odcinał dopływ gazu), po przełączeniu na benzynę pracuje normalnie. Kolejne przełączenie na gaz nie pomaga. Wyłączenie zapłonu też nic nie zmienia. Jak auto dłużej postoi, po uruchomieniu i załączeniu gazu pracuje normalnie....
Zacznę jeszcze od sprawdzenia sondy lambda, bo zauważyłem że na benzynie też trochę za dużo paliwa dostaje. Jeśli to będzie ok to w między czasie poszukam kogoś do regeneracji parownika. Nie wiem kiedy instalacja miała jakiś przegląd bo auto mam dopiero od maja.
Miałeś pecha. Trafiłeś na gazownika który " z czegoś musi żyć". Gdyby miał odrobinę poszanowania klienta to przy tym przebiegu "naciągnął " by Cię na wymianę parownika. Dla niego czysta robota zysk sensowny a Ty byś był z niego zadowolony. Po takim przebiegu parownika podstawa to regeneracja lub wymiana na nowy. Na polskim LPG cudów nie ma parownik...
Przyczyną usterki były wypalone zawory, bardzo duża ilość nagaru w kanałach. Jeden z trzonków zaworu wyglądał jakby go mysz ogryzła. Byłem sam zdziwiony, że po 140kkm głowica może być tak zdewastowana, fakt że od pierwszego kilometra auto miało gaz założony fabrycznie. Mechanik mówi, że jest bardzo zdziwiony, że silnik aż tak wysoko i równo trzymał...
Tak to wygląda chociaż jakby ten wtryskiwacz nie działał to ECU powinno pokazać błędy. Listwa Lando Renzo Med, parownik też oryginał Landi Renzo LI02, dość już zmęczony. Listwy nie opłaca się regenerować, jeden wtryskiwacz to około 200zl lepiej kupić Taurusa, chociaż trzeba by było zastosować inny czujnik cisnienia, zestaw do regeneracji parownika to...
Auto Skoda Roomster 1.4 MPI przebieg 155 tyś. Problem z mocą na gazie z przyśpieszaniem Reduktor Landi renzo li1 0. Mam następujący problem po dwukrotnym zużyciu się wtryskiwaczy Med. Przeszedłem w końcu na wtryski Vercesi 5.0 bo miały być bardziej odporne na zabrudzenia itp.. Niestety po dwukrotnej wizycie i regulacji u Gazownika problem nie mija auto...
Witam Mam Peugeota 309 z gazem, silnik 1.6 gaźnik i następujący problem z instalacją gazową. Pali mi bardzo dużo gazu, około 13 litrów po trasie i 17 po mieście, do tego nie ma też dobrego przyśpieszenia choć nie jest najgorzej ale uważam że powinno być dużo lepiej, na benzynie jest ok, Dzieje sie też tak że jak wcisnę mu maksymalnie pedał gazu to gorzej...
niestety w tym aucie nie ma kontrolki "check engine", a skaner diagnostyczny jest za nowy na to auto. jedyne w co się można wpiąć, to właśnie w dołożoną instalację LPG. tak czytam i szukam w necie - ludzie wspominają o regeneracji parownika i o uszkodzonych krokowcach. generalnie poszedł bym tą drogą, lecz części zamienne są drogie. czy jest jakaś pewność,...
W moim aucie jest LPG firmy LANDI REZNO a reduktor typ IG1. Pojawił się problem - samochód na gazie przy ruszaniu zachowuje się jakby brakowało mu gazu (ale nie zawsze). Na benzynce jest OK. Zauważyłem że jak przejadę po jakiś nierównościach to nagle brakuje mu mocy. Czasami robi "żabkę" przy ruszaniu. Jest to dość męczące bo dzieje się to w sytuacjach...
Witam.Proponował bym udać się do serwisu i rozwiązać problem z sondą i o ile dobrze pamiętam to jest tam sonda szerokopasmowa[pomimo czterech przewodów i standardowych kolorów kabli]Bardzo często padała i jest dość droga[problem z zmiennikiem].Co do instalacji to musisz się liczyć z dość częstą i drogą regulacją zaworów.Koszt szklanki ;od 60zł.Cała...
Napisali znanym portalu aukcyjnym że: Urządzenie to stosowane jest w większości instalacji gazowych takich firm jak: AUTRONIC, KME BINGO, STAG, LECHO, LOVATO LANDI, LANDI-RENZO, TARTARINI, STEFANELLI, DT-GAS. A to słowo w większośc i ma duże znaczenie No i sprawdziłem skrzynkę, odpisali mailem że "Silnik krokowy firmy Sonceboz pasuje do większości instalacji....
LI02 to reduktor nadciśnieniowy prod. Landi Renzo do instalacji sekwencyjnych. Nie ma króćca , który ma być niepodłączony - chodzi zapewne o króciec podciśnienie (φ 5mm) , który powinien być podłączony do kolektora ssącego , bo reduktor ma stabilizować ciśnienie względem miejsca wtrysku a nie atmosfery. Chyba ,że sterownik ma taką opcję podłączenia...
Mam pytanie odnośnie tego parownika. Ponieważ mój się zużył, zrobiłem regenerację. Po regulacji autko chodzi ładnie i spadło zużycie gazu, jest tylko jeden problem. Jak auto jest zimne to przy pierwszym przełączeniu na gaz samochód gaśnie. Jak tylko przełączę na benzynę i drugi raz na gaz już jest OK. Na ciepłym silniku też nie ma tego problemu. Stawiam...
Wszystko zależy od tego ile ktoś chce zarobic i jakie materiały zastosuje.Zestaw za 70 zł będzie wyrobem rzemieślniczym jeżeli zestaw Oryg. kosztuje np.120 zł ( a np. do Landi Renzo żaden rzemieślniczy zestaw nie ma dżwigni I-ego stopnia to po jakiego fraka go regenerowac jak i tak działac nie będzie)do róznego typu reduktora to niektórych nie opłaci...
Raczej tak. Właśnie puszcza podciśnieniem. Jak sprawdzić? Drugi koniec wężyka, który wychodzi z króćca podciśnienia reduktora i włóż do jakiegoś naczynia z wodą. Obserwuj przez jakiś czas czy nie puści bańki. Jeśli tak to reduktor do regeneracji. Ale to tamtędy gaz ucieka przez króciec podciśnienia? Myślałem, że przez ten wężyk co idzie do filtra fazy...
niestety musze cie zmartwic elektrozawor z filtrem to nie jedyny twój problem.na zdjeciu pokazales reduktor do pierwszej generaci (gaznik)a ty masz druga da sie z tym jezdzic.ruznice polegaja na:sterowaniu elektrycznym zaworem gazowym w reduktorze odcinajacym gaz w drugiej gen. a u ciebie zaworem tym steruje podcisnienie z kolektora podlaczone do cienkiego...
landi renzo regeneracja landi renzo renzo landi
renault megane bezpiecznik wycieraczka 17mb95 software gwarancja tabliczka znamionowy
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Wymiana baterii w sterowniku Viessmann BSOP Renault Trafic 3 - Szybkie miganie kierunkowskazów