Czyli mogę zakładać na pewniaka ? To dlaczego w tej malej membranie ma to takie znaczenie ? typ nowy 35mm typ stary 28mm ? A przyjrzałeś się jak ta mała działa i jak tam sprężyna wygląda?
Regeneracja parownika nie jest skomplikowana. 01K to zestaw naprawczy. https://obrazki.elektroda.pl/8600387000_... Tak wygląda zestaw: https://obrazki.elektroda.pl/7222044000_...
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
LPG do regulacji. Mozliwe że konieczna regeneracja parownika - stwardniałe, oblepione syfem pogazowym membrany.
Witam. LPG i dziurawa membrana w parowniku. Szukaj tu na forum sporo opisanych przypadków. Wszystko sprowadza się do wymiany albo regeneracji parownika. Poszukaj w moich postach jest opisane jak i i gdzie diagnozować. Pozdrawiam.
Tak kolego,po pewnym przebiegu od regeneracji parownika-reduktora należy powtórnie powtórzyć proces regulacji w celu zoptymalizowania dawki gazu dostarczanej do silnika. Do wykonania takowej regulacji winien być użyty analizator spalin....
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Witam. Posiadam golfa 2 1.6 na gaźniku pierburg 2e2 z instalacją gazową pierwszej generacji. Mój problem polega na tym iż auto po postoju dłuższym jak około 5-6h nie chce odpalić na gazie, na ciepłym odpala ale też nie od razu. Parownik to tomasetto model AT bez zintegrowanego filtra gazu. Parownik regenerowałem 2tygodnie temu na oryginalnych częściach,...
looknij tootaj http://www.motolpg.friko.pl/schem_lovato...
witam ile przejechałes kilometrów na tym parowniku , powinien wytrzymac ok 100-150 tyś km , a jak go sprawdzić nie wiem a wymieniłeś świece i przewody , jeśli masz stare to też trochę więcej będzie palił a co do regeneracji parownika to wiem że można wymienić chyba tkz membranę , ale nie wiem ile to kosztuje a może masz zapchany katalizator ? , silnik...
Jesli chodzilo ci o uzupelnienie miasta to juz zrobione.
jeśli dymi tylko na gazie to jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką biorąc pod uwagę wilgotność powietrza porównaj dymienie na obydwu paliwach po przejechaniu np 20 km (tak żeby wydech był nagrzany) jeśli różnica jest duża to bogato na gazie a jeśli na benie też dymi to możliwe że wełana w tłumikach jest bardzo nasączona wodą i musi się wyparować...
Czyli trafiłem w "zaufanego" gazownika?
Dzień dobry jestem w trudnej sytuacji , potrzebuje wymienić parownik w samochodzie ( fiat Uno Clip ) ale koszt to 350 zł a w obecnej sytuacji nie stać mnie na taki wydatek , jedynym wyjściem jest REGENERACJA starego, więc czy sam moge wykonac taką operacje , Prosze o POMOC
Przyczyną był padnięty reduktor - membrany twarde jak beton, dodatkowo wymieniona listwa wtryskowa na nowa i teraz już wszystko w porządku. Poniżej zdjęcia z regeneracji parownika
Ostatnio zregenerowałem parownik.Użyłem do tego oryginalnego zestawu naprawczego(taki miał być).Zaraz po odpaleniu ,byłem szczęśliwy, bo zapalił na gazie ,tak jak dawniej bywało.Problem pojawił się.w momencie nagrzania się silnika-gasł.Dopiero przy maksymalnym wykręceniu śruby regul. naciąg membramy, obroty jałowy były OK.Ale pojawił się problem ze...
To zależy od twoich umiejętności. Parownik regenerowany czy nowy trzeba po montażu regulować
Rocznik i oznaczenie silnika podaj.
Pierwsze moje pytanie czy sonda lambda jest podłączona do sterownika gazu. Wielu gazowników nie wiem z jakiego powodu nie podczepia się do sond lambda. Miałem w swoim życiu kilka przypadków że po podłączeniu sondy falowanie ustępowało, głównie ze stag-ami. Jeżeli program nie wykrywa wartości sondy to może się tak dziać. Wszyscy klienci też mówili że...
Oringa nie dałeś pod podkładkę na środku membrany albo sama membrana dziurawa. "Bolec" to pewnie tylko kołek ustalający pomiędzy korpusami, bo innego miejsca mu tam nie kojarzę.
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
szarpanie na gazie bardzo często jest efektem niedomagań układu zapłonowego mimo iż na PB wszystko jest ok.
Byłem u gazownia do wymiany jeden wtrysk i regeneracja parownika koszt 800zl. Do tego zalecane usunięcie luzów zaworowych
A czy pisałem , że wspawujesz parownik od 268 , czy , że możesz go potraktować jako " dawcę " części do regeneracji twojego parownika ?. Czytaj ze zrozumieniem .I nowy parownik nie od 277 bo jego łatwo nie rozbierzesz . Trzeba będzie zeszlifować zawinięcie blachy i bezpowrotnie go zniszczyć , tylko od 268 ( różnica w wykonaniu ). Zwróć uwagę na wykończenie...
https://filmy.elektroda.pl/36_1710259755... teraz ustawiłem na zekaze 1.2 bar w programie pokazuje 1.8 Dodano po 3 Jutro regeneracja parownika , lexia pokazała 4 błędy dwa związane z mieszanką paliwa to raczej przez lpg , dwa przez lewe powietrze w kolektorze lub przepustnica robię jutro test szczelności podepnę sie pod przewód odmy i dmuchnę dymem
Regeneracja parownika to mit.
regeneracja parownika powinna załatwić sprawę
Kup przewody i filtr powietrza, wymieni je każdy średnio-rozgarnięty osobnik, zmień serwis Lpg, za 4 stówki to kupisz nowy kompletny parownik.
Chyba pozostaje regeneracja parownika.
czyszczenie lub regeneracja parownika i ponowna regulacja i bedzie hulac
Odczyt parametrów instalacji Kme nevo z parownikiem tomasetto alaska, mapsensorem nevo i listwą wtryskową omvl zamontowane w skoda octavia 1 ,2.0 8v generuję przekłamanie temperatury parownika o 60-150 stopni. Problem zauważyłem ( mógł występować wcześniej) po regeneracji parownika - reduktora podczas demontażu, którego uszkodziłem czujnik temperatury...
Regulacja na woltomierz zdaje egzamin bo osiągam spalanie 7 L/100 km LPG na trasie. Regeneracja parownika - i kolejna regulacja na woltomierz również pomogła. Dziękuję za pomoc.
No to dokładnie miałem podobnie z parownikiem brc. Prawdopodobnie możesz już mieć zużyte membrany i gaz który jest w parowniku zalewa Ci kolektor ssący tym cienkim wężykiem. Spróbuj z zakręconym gazem. Jeżeli objawy na benzynie ustąpią to albo regeneracja parownika albo wymiana. A tu jedna fotka po rozebraniu parownika https://obrazki.elektroda.pl/6656442800_...
przymierzam się właśnie do kupna zestawu do regeneracji parownika. Jak zrobisz regeneracje napisz ile cię kosztowało to. :)
Problem rozwiązany. Pstrykanie to gaz wypuszczany z zaworu bezpieczeństwa, po regeneracji parownika problemu nie ma - "grzybki" zaworów wewnątrz parownika były już powybijane. Teraz pozostał tylko problem ze spadającymi obrotami , czasem prawie do 0 rpm przy hamowaniu w trakcie jazdy w korku lub przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Co to może powodować...
Szykuj się na wymianę filtrów gazu i regenerację parownika.
Zmień filtr powietrza, powinno w minimalnym stopniu pomóc, ale regeneracja parownika wydaję się konieczna.
Co to za parownik dokładnie ?? Regeneracja na priv. Pozdrawiam Józef
i niestety, po regeneracji parownika jest identycznie, dalej maxymalne ciśnienie reduktora z podlączoną kompensacją wynosi 1 bar. Jaki jest powod nieskiego cisnienia nowego parownika ?, kiedys to wszystko dzialalo. Czy filterek wielozaworu w butli która ma 2 lata moze sie zatkac???
No to regeneracja parownika ew regulacja. Na parowniku można przejechać różnie od 50 do 100 może więcej tys. później trzeba go regenerować.
Regeneracja parownika niewiele daje przy sekwencji. Wymiana na nowy pomaga. Jaki masz reduktor, wtryskiwacze? Filtry oczywiście wymienione? Może mapsensor siada?
Zamień na próbę parownik , raczej po regeneracji parownika ( jeśli poważna firma ) nic się nie dzieje , ale opis pasuje do uszkodzonej membrany w parowniku.
Regulacja na pewno jest tylko pewnie jej nie widziałeś.Regulacje zleć komuś kto się zna i nie prubój sam bo tylko możesz sobie zaszkodzić.U mnie regeneracja parownika zakończyła się wymianą na nowy.
Regeneracja parownika- jak gazownik podejrzewał uszk. membrany to powinien sam zaproponować naprawę parownika Co do pilnej odp na forum jest zasada że należy się dzielić informacjami:-)
Membrana reduktora , prawdopodobnie jest zużyta i struchlała. Proponuję regenerację parownika lub jak koledzy wyżej , wymianę parownika na odpowiedni.
Jeżeli przy gaźniku na gazie jest "zamulony" to wymiana lub regeneracja parownika a później regulacja.Mogą dojść przewody wysokiego palec i kopułka.
Sprawdzałeś szczelność parownika? Sprawdzałeś czy nie ma wżerów? Tzw. regeneracji parownika nie można robić ile razy się chce. Stop, z którego jest zrobiony też ma swoją ograniczoną żywotność, tak samo jak membrana i inne. Tutaj dowiesz się więcej: https://lpg-forum.pl/brc-mtm.html
Moim zdaniem ciśnienie robocze powinno być ustawione w okolicach 1.3. Jeżeli jednak miałeś ustawione ciśnienie na 0.95 to twój opis sugeruje regenerację parownika.
powiem tyle gaznik niema wiekszego wpływu na odpalanie na gazie -piszesz ze na etylinie pali dobrze? regeneracja parownika nie zawsze przynosi zamierzone efekty,membranay to nie wszystko
Powinny być takie jak opisujesz, no ale tak wyglądają nowe nieużywane, wiadomo, że wraz z przebytymi km i pracą jaką wykona reduktor te membrany się zużywają. Jeśli nie możesz wyregulować gazu, ciągle "zalewa" autko to może trzeba pomyśleć nad regeneracją parownika lub wymianą na nowy, no ale to już większy koszt. Pozdro
Stary temat, ale warto by go zakończyć podsumowaniem, by obecnie przeglądający forum znaleźli odpowiedź. Długi czas oczekiwania na przełączenia na LPG lub przełączanie z LPG na PB jest spowodowane zużyciem membran w reduktorze i problemy z ciśnieniem gazu parownika. Prosta regeneracja parownika ( wymiana membran i uszczelek gumowych) załatwia temat...
Według mnie do regeneracji parownik, jak jest zimny membrany sztywne i nie pracują jak powinny po rozgrzaniu gumy miękkną i jest ok. W ciepłe dni nie było problemu?
jak przełączę na gaz to jadąc około 30 sekund samochód gaśnie. Wracając do problemów z gazem to tak jakby wszystko naraz padło. Instalacja 7 letnia.Wymieniona listwa wtryskowa plus filtry 300 zł regeneracja parownika 120 zł teraz niby komputer fajne wydatki przed świętami.
Pojechać na analizator spalin i kumaty diagnosta być moze wyreguluje lub zaleci wymianę/ regenerację parownika. Ps. tomasetto to kupa, szybko się kończą.
Podjedź do dobrego zakładu montażu lpg. Niech wymienią zestaw naprawczy. Samemu też ci się uda ale jestem przekonany, iż nie wyregulujesz poprawnie ciśnienia gazu na regeneracji parownika.
na 99% potrzebna regeneracja parownika, po wyłączeniu zapłonu dalej puszcza gaz w układ i zalewa silnik, zakup zestaw naprawczy (membrany i zaworki) spray do gaźników, 1h pracy i po sprawie,
Przepuszcza Ci gaz przez parownik. Do regeneracji parownik albo wymiana na nowy. Zapalaj samochód z wciśniętym pedałem gazu trochę lepiej pali. Odwiedziny u gazownika niezbędne. Mam to samo.
Gumy w parowniku ze starości zrobiły się twarde dlatego nie nadąża on regulować prawidłowo ciśnienia gazu. Gdy ciśnienie jest za niskie komputer odczytuje to jako brak gazu i przełącza na benzynę. Zestaw naprawczy powinien kosztować około 50-60 zł, tylko należy pamiętać o ustawieniu właściwego ciśnienia po regeneracji parownika.
Zacznę jeszcze od sprawdzenia sondy lambda, bo zauważyłem że na benzynie też trochę za dużo paliwa dostaje. Jeśli to będzie ok to w między czasie poszukam kogoś do regeneracji parownika. Nie wiem kiedy instalacja miała jakiś przegląd bo auto mam dopiero od maja.
Jesli dobrze pamietam mi w podobnej sytuacji (przycinanie przy wchodzeniu na wysokie obroty) w silniku d16a9 pomogla regeneracja parownika Pozdrawiam Igor
Witam. Mogą to być membrany w parowniku pod tym warunkiem że masz już przejechane dość sporo km na LPG. Ja miałem podobny problem i w moim przypadku tak było. Pomaga regeneracja parownika tj. wymiana membran lub wymiana parowanika na nowy (prawie tak sama cena). POZDRAWIAM.
Dzięki za wskazówki. Być może coś się dzisiaj wyjaśni. Auto już u mechanika. Przy okazji wymiany sprzęgła mają sprawdzić co i jak z tym telepaniem. I żeby być bardziej w temacie LPG, ponawiam wcześniejsze pytanie co do regeneracji parownika - czy manual od wersji AT07 będzie przydatny przy regeneracji parownika o symbolu AT09? Tak się zastanawiam, ile...
tak generalnie z gaźnika do jazdy na gazie potrzebujesz tylko przepustnicę więc jeśli chodzi o funkcjonowanie gaźnika to musisz sprawdzić na benzynie ale myślę że nie powinno być problemu odnośnie dużego spalania to przegląd/regeneracja parownika
Ja tam nadal nie widzę sensu, żeby zamieniać siekierkę na kijek. Co do regeneracji parowników - bawiłem się w to w polonezie. Nie jest to znowu tak strasznie dużo roboty, ale następnym razem wymieniłbym cały parownik - koszt niewiele większy i jest gwarancja.
Nie podajesz powodów które skłaniają Ciebie do regeneracji parownika. Przyjmuje, ze parownik ma przejechane ok 40-50 tysięcy km, regularnie odkręcałeś śrubę aby opróżnić parownik ze wszystkiego co sie tam nazbierało. Proponuje wymienić go na nowy, nie polecam regeneracji. Szkoda czasu i pieniędzy.
Może być też wyeksploatowany i dziurawy parownik, załatwiałby ubytek płynu, oraz psucie benzyny. Od tego bym zaczął, wymiany, bądź regeneracji parownika, reszta sama się unormuje, jeśli to to, i jeszcze działa sonda tlenu. "Krokowy" lpg jest podłączony? Źle odpala, bo wypalasz gaz - zanim go nie wypalisz z przewodów, na benzynie będzie za dużo paliwa,...
Zgadzam się z kolegą Michał poszukaj dobrego gazownika z żyłką mechanika na pewno to ogarnie. Ja na swoim zmienionym silniku zrobiłem już 200tys pod warunkiem wymiany świec, regulacji zaworów , wymiany membrany w sumie cały zestaw naprawczy w parowniku wymieniam co 100tys . Mam instalację BRC sekwencyjną. Dodano po 11 Zauważyłem, że ciśnienie bardzo...
W regenerację parowników to ja zbytnio nie wierzę, bo te zestawy naprawcze mimo że często opisane jako oryginalne często się różnią od starych. A może wcale nie masz ubogo na obrotach tylko zapłony wypadają. Nie popierduje z wydechu?
Jutro podam numer i będzie można podjechać, lub też umówić się telefonicznie. Przejrzymy instalację i podłączymy się w celu diagnozy. Ogólnie nie polecam regeneracji parowników Landi z powodu ceny zestawów naprawczych, a za darmo nikt nie będzie się bawił w regenerację.
Który elektro zawór ? Ten koło Reduktor dziś czyszciłem i osobno on jest nie w Reduktorze. https://obrazki.elektroda.pl/8223340900_... Stare zdjęcie przed Regeneracją Parownika zawór jest po lewej stronie wężyk idzie. W Reduktorze jest zaślepka możliwość zamontowania elektrozaworu cewka chyba jest taka sama. Trzpień cewki bym musiał...
dzieki za odpowiedz. filtr powietrza wymieniłem na nowy i dalej to samo,odczytałem kod migowy(45) ale sam nie wiem co otym mysleć- przy gazie to podobno normalne. Przymierzam sie do regeneracji parownika potem oddam do regulacji ipotem zobaczę.
Witam Miałem to samo co prawda w golfie ale objawy były idenytczne. Regeneracja parownika i regulacje nic nie dały. U fachowca utopiłem 180 zł a nowy parownik kosztowł 240. Całe szczęście że regulacje i naprawy były robione u jednego to po kłótni dopłaciłem różnice zostawiłem mu stary i odjechałem sprawnym autem z nowym paronikiem. Pozdrawiam
Z odpaleniem na benzynie może być problem bo podejrzewam uszkodzoną pompę paliwa - niby ją słychać, ale to nie znaczy, że pompuje odpowiednie ciśnienie. Zamówiłem na Allegro zestaw do regeneracji parownika, po świętach wymienię mu wnętrzności i zobaczymy jaki będzie tego efekt. Tymczasem dziękuję wszystkim za podpowiedzi!
Zavoli nie jest chyba zbyt popularny. Podstawowe pytanie ile instalacja ma lat i jaki przebieg, kiedy była serwisowana. Objawy wskazują na złą regulację, a w najgorszym przypadku na zużyty parownik. Regulacja do 50zł, regeneracja do 200 o ile się da zrobić.
Nie tyle Ci się kończy co Sam go wykończyłeś. To nie jest przyczyna lecz skutek, przyczyną jest awaria parownika i/lub elektrozaworu i/lub niefachowy montaż instalacji i/lub niefachowa regeneracja parownika i/lub niewłaściwa regulacja instalacji - w skrócie twoja "oszczędność". Żeby oszczędzać na tańszym paliwie najpierw trzeba wyłożyć pieniądze - porządna...
to nie zastanawiaj się tylko regeneruj parownik bo czort wie ile to ma przetoczonego gazu. Zrobiłem około 200 tyś na gazie, po około 100 tyś były takie efekty jw. pomogła regeneracja parownika (membrana za 60 zł ) zrobiłem to sam w trzy godziny. Od nowości miałem "zwarty" czujnk temperatury i teraz też mam, w innym aucie. PZDR
Dzięki za cenne wkazówki które tu otrzymałem od kolegi. Narazie jedyne co zrobiłem to regenerację parownika gdyż czekam na interfejs do centralki. Jak już otrzymam kabelek to napiszę jak poszła mi regulacja. Kolega tu pisał o autoadaptacji centralki, jeśli jest to możliwe to proszę o dokładniejsze opisanie naczym to polega i jak się to robi.
Prawdopodobnie za krótki czas nakładania cyklu benzyny i gazu, jedź do gazowników gdzie zakładałeś lpg i niech przestawią to na komputerze. Ewentualnie jeżeli instalacja ma już swoje lata i tysiące km za sobą a wcześniej było dobrze, powinieneś pomyśleś nad wymianą lub regeneracją parownika i o filtrze gazu.
ja już spuściłem ten olej. wymieniłem filterek. zatankowałem do pełna i nadal to samo. próbowałem tez własnych regulacji i nic. przełącznik gaz,benz.lovato. a elektronika to raczej mało skomplikowana. inst.1 gen. Najprawdopodobniej czeka cię regeneracja parownika, ale na wszelki wypadek obejrzyj świece.
Parownik mam IG1 firmy Landi Renzo. Właśnie jest po regeneracji. Przed regeneracją miał kłopoty z utrzymaniem ciśnienia. W tej chwili ciśnienie podczas jazdy trzyma w normie - sprawdzałem programem. Ale dławienie się silnika występowało przed i po regeneracji parownika - podczas takich manewrów jak zjazdy z górek, jakieś hamowania itp. Ktoś podpowiedział...
Witam... Proszę o wyrozumiałość. Mam pytanko dotyczące instalacji (podobno prawie)II gen. Taką kupiłem z autkiem więc nie mam co wybrzydzać. Sterownik BRC Blitz, attuator tzw grucha. Zabrałem się za regenerację parownika (AT 90 E) membrany do wymiany, szczególnie mniejsza popękana. Sprawdziłem gruchę zasilaczem, co ciekawe działa. Ale nurtuje mnie pytanie...
Witam. Mam identyczny problem w tej chwili po regeneracji parownika. Silnik zimny pracuje na gazie bez zarzutu, rozgrzany natychmiast gasnie po puszczeniu gazu (oczywiscie samochód w miejscu, bieg jałowy). Na benzynie wszystko dziala idealnie. W czym moze byc problem? Probowalem regulowac reduktor, ale nie widze zadnego efektu niestety :|
Wg mnie albo Ci centrala nie łączy albo masz już parownik do naprawy (regeneracji).pozdrawiam
Mikser zamontowany standardowo, między filtrem powietrza i przepływomierzem. Układ dolotowy jest szczelny. Identyczną instalację mam zamontowaną w Omedze A 2.0 i spisuje się znakomicie. Zamówiłem już zestaw do regeneracji parownika i mam nadzieję, że to rozwiąże problem. Dzięki za wszelkie sugestie sugestie
Witam, zakupiłem auto z instalacją LPG DT Gas system z centralką GT500, łączy się z kompem za pomocą softu GT600S. Problem w tym, że ma dość dziwne spalanie na trasie spali 9-10L/100, a po mieści 20L/100. Po podłączeniu do kompa rzuciło mi się parę szczegółów: Skaczące ciśnienie między 1,2-2,5 bara Brak odczytu czasów wtrysku benzyny Brak prawidłowego...
witam z wlasnego doswiadczenia odradzam regeneracje parownika gdyz jakis czas temu takze w poldku zrobilem taki manewr i co sie okazalo mianowicie samochodzik zaczal wiecej palic i to duzo niekiedy nie chcial odpalic wkoncu doszlo do tego ze zostal kupiony nowy parownik po wymianie problemy ustaly i samochod wkoncu mniej palil
Dzisiaj byłem u gazownika. Nałożyły się dwie rzeczy: czujnik gazu rzeczywiście fiksował aż padł całkowicie i to było powodem nieprzełączania się na gaz od niedzieli, a po regeneracji parownika ciśnienie wróciło do właściwego poziomu i autko znowu pięknie przełącza się i śmiga na lpg. :D Temat uważam za zamknięty.
luke666 z parownika wypusciliscie wode z olejem? kolejna sprawa: czesto odpalacie na gazie?( moze zawsze?) mysle, ze moze czekac Cie regeneracja parownika Dodano po 1 PS. nie kupuj zadnych zestawow do regeneracji z allegro tylko orginalne u dealera twojego reduktora. Najlepiej zlec to warsztatowi z LPG i podkresl, ze chcesz orginal!
Witam wszystkich. Mam mały problem z ustawieniem parametrów gazu. Jeździ normalnie ale w trybie dynamik lub przy wyższych obrotach go dławi oraz wyrzuca błąd 341 - za wysokie ciśnienie. Regeneracja parownika zrobiona, nowa membrana, nowy trzpień i nakrętka w której trzpień pracuje. Ciśnienie ustawione na 2.15 bara - wtedy mam korekty lpg bliskie 0....
Wczoraj byłem u specjalisty który wymienił silnik krokowy samochód stał się bardziej żwawy.Jednak po kilkunastu kilometrach gasł na każdym skrzyżowaniu.Po ponownej wizycie i regeneracji parownika samochód zachowuje się świetnie przejechałem około 150km nie szarpał nie gasł itp. Wydaje mi się że temat jest do zamknięcia dziękuje użytkownikom forum za...
niestety w tym aucie nie ma kontrolki "check engine", a skaner diagnostyczny jest za nowy na to auto. jedyne w co się można wpiąć, to właśnie w dołożoną instalację LPG. tak czytam i szukam w necie - ludzie wspominają o regeneracji parownika i o uszkodzonych krokowcach. generalnie poszedł bym tą drogą, lecz części zamienne są drogie. czy jest jakaś pewność,...
Po regeneracji parownika Emmegas ML94 występuje taki problem: Po otwarciu zaworu na parowniku gaz wydostaje się wężem pod dużym ciśnieniem (tak że aż widoczne jest pęcznienie przewodu). Przed kolejnym rozkręceniem chciałbym prosić o sugestie, co może być nieprawidłowo zamontowane i na co zwrócić uwagę. Nie widzę też śruby by-passu. Otwór na śrubę jest...
poniewaz nikt nie odpisal na ten post ponowie pytanie czy można podnieść cisnienie w parowniku omvl dream ?? Mialem cisnienie w parowniku 0.8 -1.2 wiec postanowilem zregenerowac go. Po regeneracji parownika nic sie nie zmieniło. Podczas regeneracji zauwazylem ze w jednej z komór w której znajduje sie membrana jest śruba z nakretka i spręzyną (wkrecilem...
witaj! same membrany jeśli wymienisz to jeszcze nie wszystko trzeba sprawdzić resztę części i wyregulować ciśnienie na I stopniu parownika które powinno wynosić ok 07 atm dla parownika 100kw manometr wkręcasz w miejsce tego niebieskiego elektrozaworu i nie może ciśnienie skakać ani wahać więcej jak 0,1 atm przy różnych obciążeniach. jeśli nie masz możliwości...
Po takim przebiegu na gazie parownik pewnie do wymiany/regeneracji o nie będzie się dało wyregulować. Jeśli chcesz to zrobić dobrze to wymień rzeczy o których pisze zed71, a jeśli masz mały budżet to na razie się z tym wstrzymaj. Zregeneruj parownik i wymień filtr. Jak nie wiesz jak to Cie poinstruuje. Wpisz w profilu skąd jesteś.
Czy aby na pewno sama regeneracja parownika wystarczy? Bo jeśli jest potrzeba podłączenia się z komputerem np. w celu regulacji to klops. Po prawie dwóch latach walki z uruchomieniem instalacji jestem bliski wymienić ją calkowicie na nową. Żaden z odwiedzonych serwisów nie chce podjąć się wymiany eksploatacujej a Autoryzowany Srervice Renault podłączają...
Błąd 150 to za niskie ciśnienie gazu, posprawdzaj ustawienia w centralce, regeneracja parownika, test wtryskiwaczy gazu, masz w programie. Odepnij przewody dochodzące do kolektora ssącego, uruchom test i sprawdzisz czy wtryski podają. Koniecznie zobacz czy na samą listwę dochodzi gaz. Może po prostu filtr fazy lotnej zdechł. Dodano po 2 LPG-forum.pl...
Może temat stary i pewnie masz już inna instalke ale pierwsze to odłącz czujnik na parowniku bo może on padł i na gazie nie będzie palić . Może też być problem w module rozłączającym wtryski ( to ten z wężykiem podciśnienia) może być zawalony włąśnie ten wężyk albo sam czujniczek w nim zamontowany. Ja wyczyściłem ten czujnik strzykawką i nitro wypłukałem....
Witam! Spróbuj rozgrzac silnik tak żeby parownik osiągnął optymalną temperaturę i spuśc z niego syf. Bardzo możliwe że masz zabrudzony parownik i elektrozawór od gazu ten w parowniku i chociaż go słychac to on się nie przełącza. Ten syf gdy jest zimny to jest bardzo sztywny i elektromagnes nie uciagnie zaworka w elektrozaworze. Proponuję dokładne czyszczenie...
Samochód właśnie wrócił od gazownika i jest po regulacji na PC, regeneracji parownika. Wszystko dobrze działało dobrze, ale gdy temperatura na zewnątrz wzrosła awaria wróciła. Na początku diagnostyka wykazała zbyt niskie ciśnienie oraz błąd 6-tego, 5-tego wtryskiwacza. Po regeneracji parownika błąd ciśnienia zniknął ale reszta pozostała. Wystarczy nagrzać...
ciśnienie parownik regeneracja regeneracja parownik landi regeneracja parownik lovato
naprawić wzmacniacz kraków silnik pompy hydroforowej cieknie pojemnika proszek
odkurzacz xiaomi odkurzacz xiaomi
Błąd E33 w klimatyzacji MAN NEOPLAN - diagnostyka i rozwiązania Renault Clio 1.2 2017 – dymienie z wydechu, biały, niebieski lub czarny dym, diagnostyka