ciahciah mało wiesz pisząc że te pomy się nie psują.
To jest właśnie ta pompa wspomagania do silnika AGK, który pompę vacum ma na pasku klinowym z przodu silnika. Przewertowałem całe google i nic nie ma kompletnie zero jakichkolwiek informacji. Jeszcze mnie jedna myśl naszła, z tego co widzę to z VP jest odprowadzenie do miski olejowej ... może to cholerstwo się tam zapchało i dlatego nie ciągnie ? Spróbuje...
Może pompa vacum?
Siemano. Mam taki problem i proszę o pomoc. VW Caddy 2009 r. 2.0 SDI (BST) Samochód zaczął mieć problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym, nie ma to wpływu w jakiej temperaturze jest silnik, przed wymianą uszczelek pompowtryskiwaczy samochód odpalał normalnie, tylko co jakiś czas rzucało silnikiem (co starałem się poprawić następującymi naprawami jak...
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
a sprawdzałeś Vacum pompę?
Miałem dokładnie to samo. U mnie przyczyną był wyciek oleju z pompy vacum sprzężonej z alternatorem. Obejrzyj alternator, jak w oleju to daj do regeneracji. Wymienią szczotki, diody i uszczelnianie pompy.
W przegrodzie gdzie jest serwo wody nie ma jest sucho. Z tego co sie dowiedziałem to najprawdopodobniej serwo ale sie okaże dam znac. Ten kruciec mam zrobiony od pompy vacum
łączny rachunek napraw ponad 10 tyś zł. ostatni remont, w tym głowica w silniku, po regeneracji której auto dalej falowało przed regeneracją jazda na nerwach do roztelepania i wyrzucenia błędu dt cylindrów silnika, wymiana cewki na nową i tak jazda do kolejnego telepani i wywalenia błędu.... Po rozebraniu silnika głowica do roboty. Niestety pomimo regeneracji...
Pompa jest z 71r po regeneracji, Hydro Vacum Grudziądz, 2 stopniowa. Przyłącza ma na rury 1 1/4 cala. Wydajność rzeczywista około 50L na minutę. Termica PSW150 ma więcej króćców, mógłbym ewentualnie wodę wprowadzić dwoma lub trzema ktróćcami, z tym że to będzie powodowało mocne jej mieszanie w zbiorniku. Zastanawiam się jak to jest z tym osadem w hydroforze,...
Skoro masz tryb awaryjny to raczej jest zapisany błąd który go wywołał. Z niego dowiesz się np czy to za duże ciśnienie turbo czy za małe. Obstawiam za duże czyli klasyczny "Not lauf " bo turbo zregenerowane po taniości czyli luzy w układzie VNT co powoduje falowanie doładowania i ECU mówi dość. Często da się takie turbo poprawić po regeneracji i wyregulować.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Padła mi vacum pompa w lt 35 (słabe hamulce i turbina dopiero po 3000/obr .) Mam pytanie do użytkowników lub mechaników którzy przerabiali ten temat jaką vacu kupić ? Orginalna krzykneli mi 700zł ,na aledrogo chińczyk 250 zł a może jakaś regeneracja lub używka ? Montował to ktoś co polecacie ?
Dobra sugestia, tego nie sprawdziłem a problem właśnie wydaję mi się że jest po załączeniu turbiny. Dodatkowo kupię vacuometr bo alternator z pompą vacum wymieniałem półtora roku temu (problem pojawił się pół roku temu). Niby po regeneracji ale może coś nie domaga i daje małe podciśnienie. Czy na szarpanie może mieć wpływ przepływomierz? Żadnych błędów...
Ciśnienie jest ok Dodano po 3 Nie wiem dokładnie ale ale mechanik sprawdził ciśnienie na początku i po zmianie pompy vacum mówił że ciśnienie jest takie jak powinno
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w związku z moim problemem. Otóż wygląda to tak samochód bardzo ciężko odpala po dłuższym postoju tj. po około 8 godzinach. W samochodzie zostały wymienione 4 pompowtryski, wałek, krzywki, panewki, uszczelniona pompa vacum. Sprawdzone przewody pod kątem cofania się paliwa i zapowietrzenia układu. Przed regeneracją...
Robiłem tak jak mówisz kolego, założyłem 4 metry węża bezbarwnego i ciągnąłem vacum puki nie przestało pokazywać się powietrze w przewodzie powrotnym w pompy.
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
Jeśli chodzi o vacum to po regeneracji a potem podmianka ze sprawnego auta i dalej to samo Dodano po 2 Zauważyłem też że spalanie jest większe tak jakby za duże dawki dostawał. Zastanawiałem się też nad przepływomierzem ale czy to byłby problem? Watpie
Pierwsze sprwdzenie podciśnienia czy pompa vacum daje -0.7 -0.8 bara nawet na niskich obrotach. Dwa szczelność gruszki i czy czasem cośnie blokuje dzwigni zmiennej geometrii. Ps turbo po wymianie/regeneracji?
W przypadku wibracji silnika takiego jak mój ( 1.9 tdi AJM i nie tylko) poleca się sprawdzić następujące elementy: 1) pompowtryski- grupa 13,18,23 oraz ich ustawienie względem głowicy 2) łącznik elastyczny wydechu 3) przeguby wewnętrzne półosi plus wałek kołnierzowy skrzyni biegów- dość rzadka awaria 4) poduszki silnika 5) sprzęgiełko jednokierunkowe...
Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Tu masz temat w moim podpisie przeczytaj nim coś pochopnie zrobisz bezsensownie. Temat o silniku BKC -ale zasada napraw diesla ta sama. Długi ale uwierz mi ze warto przeczytać nim wyrzucisz pieniądze. Najpierw porządnie zdiagnozuj auto, a potem znajdź usterkę -dopiero wtedy rób naprawę. Znajdziesz...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Dzięki za link, a pompa vacum i tandemowa to to samo urządzenia w tym silniku - dwa w jednym :) Pozdrawiam serdecznie. Dodano po 4 Myślę o tandemie, bo przez około dwa trzy tygodnie wcześniej obserwowałem wysączanie się paliwa na zewnątrz. Tylko wtedy nie wiedziałem skąd to cieknie. Czułem na węch oraz w garażu na podłodze pare plamek się robiło. Turbo...
Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Witam, przychodzę z zapytaniem w jaki sposób mogę zweryfikować nieszczelność serwa? (sprawdzałem wężyki podciśnienia, na pompie vacum daje -0.9 bar, a na gruszce turba jest -0.6bar) zauważyłem również że hamulce nie biorą równo (przód nowe klocki, na tyle są stare) praktycznie na żadnej z czterech tarczy hamulce nie biorą na całej powierzchni tarczy....
czyli rozumiem że zużyte szczotki również będą powodować brak świecenia kontrolki Alternator może i jest prosty (całe auto jest proste bo to bardzo stara konstrukcja), ale dostać się tam nie jest łatwo. Z tego co widzę to trzeba demontować pompę wspomagania ukł. kierowniczego, filtr oleju, dojście podciśnienia do pompy vacum i smarowanie tejże pompy....
Kolego czy znalazłeś przyczynę problemu? Mam ten sam silnik i identyczny problem. Silnik remontowałem bo lejący wtryskiwaczy wypalił tłok. Przy okazji wymieniłem chłodnice EGR, które sypały opilkami. Wtryski nowe. Po 5k km wysypało turbo i po regeneracji dokładnie zaczęły występować te komunikaty o ciśnieniu oleju szczególnie przy schodzeniu silnika...
Witam wiem że minęło sporo czasu, ale czy udało się rozwiązać problem? Witam, Panowie mam problem i potrzebuje pomocy bo już normalnie jestem głupi z tego wszystkiego. Ale najlepiej zacznę od początku. Pierwszym objawem jakichkolwiek nieprawidłowości był następujący objaw: podczas jazdy ze stałą prędkością a zwłaszcza na ostatnim biegu przy delikatnym...
Witam już znalazłem przyczynę były uszkodzone wtryskiwacze dałem je do regeneracji w firmie DREI-POL w Siedlcach prawdopodobnie to jedyna firma która regeneruje wtryski DENSO, wstawiłem i jeżdżę na razie od 2 dni i jest ok tylko wydaje mi się że jest auto troszkę słabsze nie wiem czemu może tak ma być na początku ale cisza w silniku i brak dymienia...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Jeżeli masz takie wysokie to może uszczelnienia pompek ewentualnie same pompki do wymiany badź regeneracji, wytarty wałek rozrządu całkiem prawdopodobne. Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu czy się nie przestawił i synchro wałka rozrządu w grupie 4 ostatnie okienko powinno byc okolice 0 +/- 3 Dodano po 5 A na początek to wymień filtr może to być tez...
Witam, mam prośbę o analizę logów. Sprawa wygląda tak: turbo regeneracja, grucha nowa, wężyki wymienione ( tylko wężyki od n75),z zamiana n75 n18 nic nie dały. Bez przepływki efekt gorszy, na poprzedniej turbinie tryb awaryjny przy 120km/h natomiast w trakcie jazdy silnik on/off i do 180/190 się bujała, po wymianie idzie trochę lepiej od 2tys, ale do...
Witam wszystkich proszę o pomoc bo nie mogę dojść do ładu. Mam vectre b 2.0 dti 101KM, po regeneracji pompy wtryskowej autko było sprawne 1 dzień. Po powrocie z pacy zgasiłem silnik za pół godz. włączyłem zapłon zapalił się czek i brak mocy, komputer pokazał zawór recylkulacji spalin czyli EGR. Wyczyściłem kolektor ssący sprawdziłem wężyki podciśnienia...
Witam Od dłuższego czasu zmagam się z turbiną oraz sterowaniem turbiny w Octavii I z 2000r, silnik 1,9 TDI - AGR 66Kw. W maju turbina przeszła regenerację i powróciła dawna moc auta. Po ok 2 miesiącach stopniowo zaczęły powracać problemy. Postanowiłem oddać turbinę do sprawdzenia i ewentualną naprawę gwarancyjną. Okazało się, że turbina jest sprawna...
Witam. Czytałem masę podobnych tematów i dużo się już dowiedziałem na temat tego silnika ale nadal mam problem z moim tdi. Witam. Pajient Audi a3 8l 130km 1.9dti. Auto jakiś czas temu przestało ciągnąć od dołu (kiedyś od jakiś 1800 już było czuć ze ciagnie a z czasem od 2800-2900) diagnoza postawiona przez mechanika to turbo. Wyjął i wysłał do firmy...
Dzien dobry, Auto z oznaczeniem silnika kod BNZ, z DPF, turbo ze zmienna geometryczna. Mam dwa problemy do rozwiazania: 1. Szarpanie sporadyczne autem, przewaznie jednorazowe (1 sek) Szarpie przy przyspieszaniu. Jedno szarpniecie okolo 1 sekundy przy obrotach okolo 1500 – 2000 obr /min. Nie wiadomo czy szarpniecie jest przy jezdzie tzn z ukladu...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Witam szanownych forumowiczow. Rozpoczne od opisu calego problemu ktory niby zostal usuniety... Zakupilem Multivana T5 z roku 2004 z silnikiem 2,5 TDI 174 PS w tamtym roku w Sierpniu Niby wszystko bylo ok ale przy kontroli oleju okazalo sie ze jest go ponad norme duzo za duzo,po wymianie oleju okazalo sie ze jest okolo 4 litrow diesla w oleju. Zostala...
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Pewne używane bo z pewnego źródła czy jest szansa ocenić jakoś stan używek? (np. na podstawie wycierania się obudowy pompowtrysku) I jeśli to nie tajemnica to jaki był koszt takich pewnych pompowtrysków? A ma ktoś doświadczenie z regeneracja pompowtrysków? (ewentualnie może polecić jakąś firmę z okolic Wawy?) 1300 pompki 200 tandem pompa. Dodano po...
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Witam Wszystkich. Mam problem z VW Golfem 1.9 TDI PD 101 k kod silnika ATD. Auto mam problem z drganiami na biegu jałowym drży kierownica i mrowieją siedzenia, po włączeniu klimatyzacji jest jeszcze gorzej, wcześniej były robione pompowtryski z tego względu, iż auto miało zwiększony apetyt na paliwo, po regeneracji spalanie wróciło w miarę do normy,...
Witam serdecznie. Potrzebuję pilnie pomocy w sprawie mojego problemu, a mianowicie mam problem z silnikem 1.9 tdi o mocy 115km. Z problemem borykam się od końca maja i jak na razie nikt nie jest w stanie mi pomóc tzn miałem u jednego mechanika, ale On nie był zdiagnozować problemu, więc wstawiłam samochód do serwisu Bosch-a ale i Oni nie podołali problemowi....
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
FILMIK http://www.youtube.com/watch?v=KpQsevsFC... Usterka pojawiła się w któryś tam poniedziałek 2 dni wcześniej w piątek odebrałem auto po: -wymianie gumek na pompowtryskach (przyczyna wymiany-> rano 2-3 obroty więcej przy odpalaniu) -wymianie sprzęgła (LUK)komplet -wymianie oleju castrol 5w40 -filtra paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłkowego...
pompa vacum regeneracja pompa vacum vacum pompa
projektor błąd podłączyć akumulator honda civic sumator schemat
smartfon samsung smartfon samsung
Audi A8 D4: Funkcje przewodów zamka klapy bagażnika Kolory przewodów otwierania klapy Audi A8 D4