Jaki jest koszt regeneracji pompy wysokiego ciśnienia oraz wtryskiwaczy???
Witam pacjent to 2.0 HDi 136 km podczas przyspieszania nie zawsze tak delikatnnie coś stuka w przedziale obrotów 1800-2000 wtryskiwacze Delphi po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji pompa zaczęła opilkowac i wtryski popsuły się auto odpalało a raz nie czy te wtryski lubią sobie tak przygrywać ? Regulator ciśnienia paliwa nowy również
Niestety, znowu poważne wydatki. Do regeneracji pompa wysokiego ciśnienia oraz wtryski. w układzie paliwowym opiłki tak zwane złuszczenie pompy. Mechanik miał problem z diagnozą gdyż inne wyniki przelewów wtrysków były na zimnym i inne na ciepłym. Temat zamykam, auto pod względem ładowności i funkcjonalności nienaganne ale awaryjność i koszty nie do...
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
Wtryski po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia nowa reszta była sprawna wtryski 2 razy sprawdzane zawor ograniczajacy cisnienie oraz regulator ciśnienia oryginalny Bosch wymienione wszystkie błąd jaki pokazuje na EMS TO MID-128. PID 45 FMI 5
Zrób logi na jałowym. Może nie do końca dobrze ustawiony kąt. Pompa po regeneracji czy sam sterownik? Jaka dawka paliwa?
Zasilania sprawdzone,wszystkie masy i plusy są.zawór jak i zasilania czy ciągłość ok.Wali błędem stałym i koniec,nic nie da się zrobić.Nic nie pozostaje jak ster .Problem pojawił się po regeneracji pompy wysokiego ciśnienia.
Witam. Pacjent Reno master 2009r 2.5dci. Padła pompa wysokiego ciśnienia. Po regeneracji pompy auto nie chce odpalić. Komputer błędów nie pokazuje. Może ktoś ma jakiś pomysł bo już ręce opadają.
Nie próbuj nawet sam rozkręcać pompy. Ryzyko raz uszkodzenia (niedwracalnego) zespołu wysokiego ciśnienia, a dwa zniszczenia silnika w razie gdybyś zabłądził z naprawą w okolice regulatora obrotów.
no to po zaledwie 100 tys km od regeneracji siadła pompa wysokiego ciśnienia zatarła się, druga też już jest na wykończeniu, ledwo psika... Te pompy to tylko nówki trzeba kupować jakby ktoś się zastanawiał
Pompa do regeneracji. Kupiłeś pompę która leżała dłuższy czas. W momencie rozruchu któraś z sekcji stanęła i zablokowała listwę.
Dzień dobry, Dalej męczę się z ta usterka silnika, podobno wszystkie parametry silnika są super. Zmienione już Przepustnica, Pompa wysokiego paliwa Po zmianie przepustnicy strasznie zaczęły falować obroty, niby była robiona adaptacja ale wiele nie pomogło. ( pomogło na chwile). Podejrzewam, ze może z ta adaptacja trzeba coś pokombinować ale to nie zmienia...
Pierwszy raz korzystam z takiej pomocy, więc proszę o wyrozumiałość. Padła mi pompa wysokiego ciśnienia w Tiguanie 1 2010 rok 2 litrowym dizlu 140 konny. Pytanie moje: czy zamiennik, czy po regeneracji, czy drogi oryginał? Proszę o pomoc, co z tym zrobić. Dziękuję.
Kolego, u mnie błąd P0230 opisywany był błędem "błąd pierwotnego obwodu pompy paliwa" Okazało się ze w paliwie były opiłki. Do regeneracji poszła pompa wysokiego Ciśnienia (ta na rozrządzie) + nowa pompa w zbiorniku i płukanie całego układu.
Witam. Pół roku męczę się z usterką jak w tytule. Auto po postoju zapala i za chwilę gaśnie. Jeśli jeszcze przed zgaśnięciem pompuję gruszką, to silnik pracuje. Codziennie muszę trzymać go na obrotach 1,5-2 tys. przez parę minut zanim ruszę z miejsca, bo inaczej zgaśnie parę sekund po puszczeniu gazu. Później jak już przejadę 1-2km, to jest ok. Usterka...
Witam. Pod dużym obciążeniem pojawia się problem wycieku paliwa przy jednej ze śrub na głowiczce pompy wysokiego ciśnienia. Na komputerzre aktywny błąd EMS 449 5. Proszę o porady czy to kwestia jakichś oringów, czy pompa do regeneracji.
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Ja jak oddaję wtryski do regeneracji to i chcą pompę wysokiego ciśnienia bo to najczęściej pompa się uszkadza i lecą z niej opiłki które zatykają wtryski.I mają wtedy postawę do gwarancji na regenerację. Dodano po 13 Ja jak oddaję wtryski do regeneracji to i chcą pompę wysokiego ciśnienia bo to najczęściej pompa się uszkadza i lecą z niej opiłki które...
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Regeneracja pompy CR rozwiązała problem Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam, przeczytałem całe forum i ja mam taki problem, że wyskakuje mi błąd od zbyt bogatej mieszanki i czuć, jakby na wolnych obrotach co jakiś czas wypadał zapłon. Wcześniej miałem dużo błędów i brak mocy, co było spowodowane uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia, którą oddałem do regeneracji. Po regeneracji moc wróciła, ale są objawy takie jak wyżej....
Witam. Mam MAN-a 18.430 D20. Miałem błąd 03778-10. Okzałao sie że to problem z ciśnieniem paliwa. Poszły do regeneracji wtryski i pompa wysokiego cisnienia. Koszty: bagatela 8100zł bruttu!!
Jeżeli paliwo idzie pod ciśnieniem to pompa do regeneracji. Do wymiany sekcja wysokiego ciśnienia i uszczelniacze.
Tak możliwe. Pompa rozszczelniona na sekcjach wysokiego ciśnienia. Najprawdopodobniej do regeneracji
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
Już znalazłem odpowiedz na wszystkie dolegliwości astry. Dla wszystkich którzy mają takie same dolegliwości niech w pieszej kolejności sprawdzą komputer silnika w moim przypadku okazało się to słuszne, padł jakiś opornik i przez to nie włączała się pompa. Koszta nie są tak wysokie jak regeneracja pompy.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Odesłałem pompę paliwowa wysokiego ciśnienia do regeneracji i założyłem z powrotem i błąd nie występuje do dziś. Pozdrawiam
Witam!!! Temat zamykam , okazło sie jeszcze że uszkodzona jest pompa wysokiego ciśnienia, po regeneracji autko chodzi jak trzeba!!!!!
No i jasne pompa źle ustawiona, i źle zregenerowana. Masz czarno na białym po co dalej szukać, jeden poprawia regenerację drugi montaż i po sprawie
Pompa wysokiego cisnienia? pisalem ze jest po regeneracji, cale wnetrze ma nowe a regulator ktory to ^.-
a z pompy już nie. Regeneracja pompy sprawę rozwiązała co było powodem?
Sprawdzenie wtrysków to akurat stosunkowo nie duże koszty zazwyczaj około 40zł sztuka a sama napraw ciężko powiedzieć zależy co by było uszkodzone, jak mechanik stwierdził że to wina pompy to niech ją odda do sprawdzenia, wtryski też tak jak już koledzy pisali jeżeli sinik rozbiegł się z powodu oleju to mogły uszkodzić się końcówki, długotrwała praca...
Sam mam łuparkę 14 T nacisku ,a poprzedni rysunek nie oddaje całej prawdy,więc wkleiłem filmik. Niestety naprawa w domowych warunkach pompy hydraulicznej wysokiego ciśnienia jest niemożliwa, gdyż jej regeneracja nie polega tylko na planowaniu pow. przylegających do siebie, ale to przecież wiemy wszyscy.
Chodziło mi o przelewy . Synchronizacja między czujnikami jak widzi komp. i kalkulatory sprawdź. Zamknij powroty jak dalej niema ciśnienia to .... . POMPA !!! W benzynie przelewy? Kolego pompa wysokiego ciśnienia do regeneracji.5bar na rampie to ciśnienie pompy elektrycznej.Odpala jak ma coś koło 50bar.(nie pamiętam dokładnie -dawno takiego robiłem)
Wydaje mi się, że jak diesel nie ma DPF to w sumie nic mu nie powinno być. Może się mylę Oj strasznie się mylisz. Ma pompę wysokiego ciśnienia (kilka tysi), wtryskiwacze (średnio 1500 sztuka) a praktycznie każdy elektrozaworek istniejący w systemach common rail kosztuje pińcet. Usterki często trudnodiagnozowalne i złożone = kosztowne w usunięciu. Przykład...
Witam, mam problem z VW Transporterem, silnik 2.0 Bitdi CFCA. Auto ma założony nowy silnik, nowe wtryski wraz z pompą wysokiego ciśnienia i listwą wtryskową, turbiny po regeneracji i wyprany DPF. Problem to że auto nie wchodzi powyżej 2 tys obrotów, zaczynają grzechotać wtryski, auto gubi obroty i gaśnie, sporadycznie pojawia się błąd p0088 za wysokie...
Witam, błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika wałka rozrządu jednak nie mogę go zlokalizować. Znalazłem tylko na dole silnika czujnik wału czytający info z koła - miedzy silnikiem a skrzynią. Czy jest w ogóle w tym silniku czujnik wałka? Jak odłączam czujnik wału błąd jest taki sam. Czyjnik wału działa. Obroty pokazuje. W zegarach wskazówka obrotomierza...
Po rozebraniu wtrysków przez firme specjalizującą się regeneracji, obejrzeli je pod mikroskop i okazało się że wewnątrz są opiłki - wtryski zostały zregenerowane. Dodatkowo oddaliśmy pompę wysokiego ciśnienia do weryfikacji , czy ona łuszczy się. Okazało się że z pompą wszystko ok. Więc dodatkowo wymieniliśmy pompę w zbiorniku paliwa. Oczywiście zbiorni...
200 zł to kosztuje nowa sekcja oni wstawiają po regeneracji albo jakąś podrubę
A mianowicie to że są awaryjne a koszt ich regeneracji jest bardzo wysoki...
witam mam podobny problem do 2500 tys. obrotów na każdym biegu jakbym ciągnął przyczepę bardzo powoli się rozpędza po osiągnięciu 2500tys. odczuwalny wzrost mocy. auto 1.9 z 2004 wymienione wszystkie filtry, płyny, pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia po regeneracji, samochód w ogóle nie kopci, oleju nie ubywa. diagnostyka komp. bez błędów, parametry...
Niestety, ziścił się najgorszy, możliwy scenariusz. Usterka jest typowo "mechaniczna". Po zdemontowaniu pompy wysokiego ciśnienia i oddaniu jej do specjalistycznego serwisu, okazało się, że pompa nie miała prawa działać i wymaga regeneracji. Z uwagi na ślady usterek w pompie, konieczne jest też zdemontowanie i zregenerowanie wtryskiwaczy (możliwa obecność...
Panowie przepraszam że przyłączam się do tematu ponieważ chciałem zapytać na czym polega różnica w cenach regeneracji pomp VP44 w autach, tak jak napisał autor regeneracja jego pompy z Opla kosztowała 1860 zł a regeneracja Vp44 z Mondeo 2.0 TDDI to koszt około 2500 i wyżej (notabene niewiele drożej wychodzi regeneracja wtryskiwaczy do TDCI wraz ze sprawdzeniem...
Oddałem do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia Bosh CR/CP1H3/L70/10-789S. Niestety pompa opiłkowała, została zregenerowana. Z regeneracji wróciła ale z odkręconym kołem zembatym i teraz głowie się jak je dokręcić, żeby niczego nie uszkodzić. Moment tam to 90 Nm, więc trochę jest. Instrukcja serwisowa mówi o blokadzie, niestety nigdzie nie widzę takich...
Dzięki za podpowiedź.Mam jeszcze jedno pytanie czy po wyświetleniu się błędu EDC 03779-10 automatycznie następuje odcięcie mocy? Dodano po 6 Pytam bo auto miało regeneracje wtrysków 3lata temu wymiana pompy wysokiego ciśnienia ale od pół roku stało zadko przepalane i właśnie wyświetla taki błąd EDC 03779-10.Czy jest możliwość że może mu to przejść po...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Ciśnienie sprężania masz słabe, luz to raczej na łożyskach, bo tam panewek nie ma. Ciekawe czy podczas regeneracji były wymieniane łożyska i czy w pompie był olej.
Kąt wtrysku sprawdzić czy się przestawia wraz z obrotami jak nie to przytarty zawór przestawiacza kąta pompa do regeneracji
A zawór na pompie wysokiego ciśnienia był wymieniony? Przecież to robota na 10 minut, po co wtryski ruszać, jak jest "za wysokie" a nie "za niskie". Jak by wtryski lały to by cieśnienie uciekało. Raz tak miałem, że niby pompa po regeneracji, ale jak się przyjrzałem to w miejscu, gdzie wchodzi regulator była maluteńka ryska, wymienione 3 regulatory i...
Sprawdź zawór przestawiacza czy pyka jak i na rezystancję.Sprawdź czy jest pewne połączenie ze sterem .Jak i zaworu wysokiego ciśnienia..Jak ok, rozrząd pewny,to spaprana robota pompy albo sterownika nie wiem .I weź proszę nie rozbieraj stera bo nic tam nie znajdziesz.
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
jeśli chodzi o te silniki to zdarzało się, iż uszkadzanie wtryskiwaczy było spowodowane "łuszczeniem się" pompy wysokiego ciśnienia... miałem kilka takich przypadków i koszty naprawy są "dość" wysokie... nowa pompa, wtryski (ewentualnie regeneracja) przewody paliwowe no i zalecana jest także wymiana zbiornika paliwa... a to ze względu na brak możliwości...
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Pompa wysokiego ciśnienia i zawor na listwie sprawdziłeś?
Z tego co udało mi się ustalić wynika, że pompa dwuwtykowa (zintegrowana) występuje w Zafirach o pojemności 2.2 i w przypadku ich uszkodzenia nie ma możliwości regeneracji, a koszt nowej jest bardzo wysoki.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Pompę wysokiego ciśnienia, wewnątrz niej znajduje się wstępna pompa rolkowa , które zapycha wtryskiwacze opiłkami. Poprawna naprawa takiej usterki to regeneracja wtryskiwaczy naprawa pompy i czyszczenie całego układu. Jeżeli masz problem z rozróżnieniem zapachu togo dymu to po prostu podjedź do jakiegoś mechanika i poproś o konsultację.
najprawdopodobniej to pompa wodna jej regeneracja sie nie oplaca radze kupic nowa. pompa poprostu na wolnych obrotach ma zamala wydajnosc. pozdrawiam
Pompa do kadłuba przykręcona jest czterema długimi śrubami. Ten element pompy nazwijmy kołnierzem. Zobacz,że korpus pompy do tego kołnierza przykręcony jest też śrubami. Odkręć jedną z nakrętek i zobacz,że otwory w pompie są owalne to jest po to żeby można było kadłub pompy obracać względem kołnierza. Poluzuj te cztery nakrętki i próbuj przestawiać...
być może masz uszkodzony regulator ciśnienia na listwie wtrysków. jak odpalicz to sprawdz czy wszystkie cylindry chodzą, z pewnością ostatnie nie. rozwiązania dwa jedno wymiana regulatora (koszt około 500 zł) lub wyłączenie pompy paliwowej
Witam Panowie mam taki problem, przytkały mi się wtryski. Oddałem pompe i wtryski do regeneracji, wypłukałem cały układ paliwowy, a po złożeniu autko kopci mi na biało. co moze być tego powodem?? czytałem ze ustawienie pompy wysokiego ciśnienia nie gra roli, ale moze trzeba ją ustawić ?? jakieś punkty ustalające są na niej zaznaczone
Ciekawy jestem ile zapłaciłeś za regenerowaną pompę. A prawdziwa regeneracja to jest koszt samych części ok. 600zł///// 4sekcje po prawie 100zł to jest 400zł + zaworki wysokiego ciśnienia 40zł + jakieś sprężynki, tulejki, łożyska, popychacze, zimmeringi, zaworki w pompie podającej .... no i razem ok. 600zł wyjdzie, do tego ktoś musi tę pompę rozebrać,...
Mogły się przytrzeć panewki na pompie wysokiego ciśnienia wtedy pompa będzie opiłkować i opiłka pójdą do wtryskiwaczy i cały układ do regeneracji . Prawdopodobnie już go nie odpalisz , musisz zalać zbiornik paliwem ON i odpowietrzyć układ . Jeśli w ciągu miesiąca nie pokażą ci się błędy od ciśnienia paliwa to nic się nie stało będzie chodził
Witam, mam taki sam problem z moim Masterem, rozwiązał ktoś z was ten problem bo mi już brakuje sił :( wtryski i pompa po regeneracji, turbo nowe, nowa przepływaka, nowa sonda lambda
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Nie mogłem się zalogować więc założyłem nowe konto żeby ci odpowiedzieć. Przekaźnik pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Mój mechanik 2 tygodnie diagnozował aż znalazł. Sprawdzał wszystko od egr po regeneracje wtrysków i pomogła dopiero wymiana tego przekaźnika. Od wymiany minął już prawie rok i wszystko jest ok.
Na popularnym portalu aukcyjnym wtryski do 1.9td chodzą po 50 zł. Weź użyj wujka Google znajdź pompiarza w swojej okolicy zadzwoń i dowiedz się ile kosztuje regeneracja.
Dziś znalazłem sporo opiłków z pompy, były na dnie obudowy filtra paliwa. już zakupiłem wtryski do regeneracji oraz pompę no i czeka mnie płukanie przewodów i zbiornika.
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
HeJ Zakladam ze mamy do czynienia z silnikiem M57 takim samym jak w e39. W 2006 w e53 byl montowany rowniez silnik m57t czyli taki jak w e60. Więc zakladając prawidlowe cisnienie w ukladzie niskiego ciśnienia, i obserwująć jego niedostatek - co sugeruje błąd - w ukladzie wysokiego cisnienia, musimy wziąć pod uwagę nieszczelność ukladu wysokiego cisnienia...
3099-05 czujnik ciśnienia paliwa ; zwarcie do masy.3781-01, zawór nadmiarowy ciśnienia otwarty;ciśnienie za wysokie. 3813-08, monitorowanie rozrusznika;nieprawidłowy sygnał.00100-02, ciśnienie oleju ; za niskie.
witam. pompe zawsze zdążysz wymienić. proponuję abyś zaczął od sprawdzenia ciśnienia na wyjściu z pompy, następnie poszukał w jakimś mądrym katalogu jaka powinna być wartość ciśnienia na pompie. Jeżeli na pompie będzie zgodne ciśnienie z instrukcją to trzeba zacząć od wymiany filtra, jeżeli po tym nie będzie poprawy należy przejrzeć wszystkie zawory...
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
mam taki problem z moim ruskiem po odpaleniu wchodzi na wysoki obroty i kreci sie coraz wyżej bez gazu zeby spadł z obrotów trzeba podciagnac gaz nożny do samej góry i tak cały czas w czym może być problem pompa 2 lata po regeneracji
TO JEST POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA sprawdź czy właśnie te pompki się nie zacierają robiłem ostatnio układ paliwa wymiana wtrysków po regeneracji i pompek koszt 8000zł
Witam. Pomyślałem, że byłoby w porządku poinformować forumowiczów, że auto zostało naprawione. Wymieniono rozrząd, ale to w niczym nie pomogło. Konieczna była wymiana pompy. Wtryskiwacze poddano przeglądowi, ale nie regeneracji. Pompa jest nieco inna, ale wszystko działa. Wężyki, przelew i pierwotny zawór zwrotny zostały zmodyfikowane. Stara pompa była...
Przecież to na 99% Delphi pompa się rozleciała i opiłki są w całym układzie. Pompa przewody wysokiego ciśnienia, zasobnik do wymiany, wtryski do regeneracji albo wymiany zbiornik do wymiany.Koszta od 6 do 12 tyś
Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')
Przy wypracowanej pompie CR zawsze tak jest, że przy zimnym paliwie dobije do wyższego ciśnienia, bo po prostu zimne paliwo ma wyższa gęstość. Pompa do regeneracji. Testy przelewów były robione na wolnych obrotach, czy próba sterowana była testerem? Ale skoro podajesz czas, to chyba na wolnych obrotach i te przelewy są już bardzo wysokie, choć jeszcze...
BMW problem z odpaleniem auta - pompa paliwa. Auto: BMW F10 N53 528i 3.0 benzyna. W styczniu miałem taki problem z błędem (ISTA): 11A904 - high pressure fuel, plausibility, pressure too low. Objawy: szarpanie oraz często auto nie odpalało. Sprawdzony czujnik wysokiego ciśnienia. Została wysłana do regeneracji pompa wysokiego ciśnienia, w której wymieniono:...
Tylko takie coś. 1F2, 2F2, 3F2Ochrona termiczna 1K1 / 1, 2K1 / 1, K1 / 1Przekaźnik (ogrzewanie) 1K1 / 6Przekaźnik (sieć) 1N1Elektroniczna platyna 2N1Płyta wyświetlacza 3N1Gramofon sieciowy 4N1Wykrywanie centralnego ramienia myjącego 5N1Wykrywanie dolnych ramion 6N1Jednostka sterująca 8N1Nadajnik sterowania 9N1Wyświetlanie statusu programu 10N1Zmiękczacz...
Przed chwilą był podłączony jeszcze raz po komputer. Wykazało błąd ;elektrozawór regulacji paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Pompa z tym zaworem wymieniana tydzień temu. Dziś samochód po naprawie pierwszy raz ruszył i ujechał 150 km . po regeneracji, cewki kodowane przynajmniej takie mam info Dodano po 15 Trzeci warsztat już :( nigdzie nie potrafią...
Kolego harry.wesoly , nie jeździj z wypiętym czujnikiem bo będzie ci palił jak smok i dymił jak parowóz. Problem nie tkwi w czujniku tylko w pompie wtryskowej która nie jest w najlepszej kondycji. Na ciepłym silniku sterownik podaje mniejszą dawkę startową paliwa a że pompa nie generuje już odpowiednio wysokiego ciśnienia - silnik ma problem z odpaleniem....
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Jak przerywa to dymi na biało. A mało tego na wolnych obrotach nierówno pracuje w piątek oddaje pompę do regeneracji (sprawdzenia) bo to chyba wina regulatora więc wszystko sie okaże...
Dokładnie, tak jak Ci Kolega wyżej napisał. Natomiast odstaw samochód i nie jeździj, gdyż nie znane są bliższe przyczyny wycieku. Być może uszczelnienie i to nie będą wysokie koszta.
Witam mam mały problem z moją renią premium 420dci 2003r auto chodziło normalnie pojechało na awarię abs były dwa czujniki i pedał hamulca do wymiany i się zaczęło auto nie odpaliło bez plaka wymiana wszystkich filtrów paliwa sprawdzenie układu szczelności nowa pompka wstępna pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji wtryski sprawdzone wszystko zicher...
Kolego ten typ tak ma ;-) Silnik od mascota nie może jeżdzić na biodieslu (pytałem w serwisie) Żeby pozbyć się całkiem problemu musisz sprawdzić rampę paliwa, pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej ten zawór który jest przy pompie no i wtryski. Za rampę w serwisie śpiewają koło 1 800 pln cena regeneracji nieraz przewyższa cenę nowej. Za ten czujnik...
Witam ponownie,ja byłem u pana w Grudziądzu na ul Paderewskiego 171.Gdzieś tam mam nawet numer tel ale musiałbym poszukać. Ten pan zajmuje się regeneracją pomp. Ja obecnie mam pompę Boscha. Ostatnio byłem na regulacji to pan mówił że przerabiał kolejne punto z DSem. Ci co im przerobil autko to byli w szoku ze autko ma takiego buta:)). Oczywiście po...
4098- Wewnętrzna usterka jednostki głównej. ten kod jest nie aktywny to już jest pocieszenie, czyli jednostka sterująca jest sprawna a przynajmniej mam taką nadzieje. Muszą ogarnąć te dwa kody które są aktywne 11176 8394, co lepsze kody są inne niż te które były podane przez serwisantów kilka mam wydrukowane a kilka wysłałem z pompą do regeneracji
Witam temat dotyczy renault premium 270 dci a dokładnie dwu sekcyjnej pompy wysokiego ciśnienia bosch, została wyjęta do regeneracji i po włożeniu auto nie pali po odpięciu czujnika wałka rozrządu auto trochę kręci i odpala czy ktoś wie jak należy ją ustawić?za podpowiedzi dziękuję dodam że pompa jest na stożku i klinie ,na kole zębatym od pompy jest...
to ile wynosi w oplu koszt regeneracji pompy(jesli da sie to zrobic) albo wymiany?
Witam. Miałem podobnie. Ciężki rozruch rano lub po kilu godzinnym postoju. Jeśli w czasie gdy w końcu zaczyna łapać telepie silnikiem to nie mam dobrych wieści. U mnie był zasyfiony rdzą cały układ wtryskowy. Paliwo z BLISKIEJ musiało być odbarwianym olejem opałowym a odbarwia się go jakimiś kwasami. Kompletny układ wtryskowy poszedł do śmieci. Zbiornik...
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
skoro nie działa jazda i wspomaganie to tak jak pisze kolega decybel siada pompa główna. tylko nie baw się w regenerację typu "zróbcie po taniości"tylko kompletna regeneracja
Ja wymieniłem wszystko łącznie z regeneracjami pompy i wtrysków i 2500 poszło w ... co się okazała? dwa kabelki pod ramą przetarte i się stykały i nie odpalał. Jakaś gałązka je przetarła. a jaj wszystko włącznie ze sterownikiem kompa wymieniałem bo tak "specjaliści" którzy go robili myśleli :(. KAsa poszła w błoto, ale mam przynajmniej zregenerowany...
regeneracja pompy wysokiego cisnienia regeneracja pompy pompy regeneracja
wykrywacz bateria pilot zmiennym kodem wariuje klawiatura
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Zwiększenie obrotów silnika przy włączeniu wentylatorów Immergas błąd 11 - problem z układem powietrzno-spalinowym