No i sprawa rozwiązana. Wczoraj silniczek odpalił elegancko już nie ma kosmicznych wahań obrotów. Wszystko działa jak należy. Najtrudniejsza sprawa to było odkręcenie tych 5 śrub, ale się udało. I tak jak mówię, wcześniej silnik gasł przy schodzeniu z obrotów i "wachlował" gdzieś o ok 200 obr. Teraz tyka elegancko. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak ktoś...
Uszkodzony jest potencjometr regulacji poziomu sygnalu - do wymiany lub regeneracji.
Nie próbuj nawet sam rozkręcać pompy. Ryzyko raz uszkodzenia (niedwracalnego) zespołu wysokiego ciśnienia, a dwa zniszczenia silnika w razie gdybyś zabłądził z naprawą w okolice regulatora obrotów.
regulator umiera pompa do regeneracji
Problem rozwiązany : Alternator do regeneracji : Regulator napięcia, łożyska, konektor. Dzięki za podpowiedzi.
Miałem tak samo, pomogła regeneracja regulatora ale najlepiej jeszcze dobrze klemy sprawdzić bo od tego mi świeciły kontrolki ciągle;p
Firma zajmująca się regeneracją powinna powiedzieć, że masz dowieźć regulator i wtedy wszystko sprawdzą. Do aternatora masz podłączony żółty i niebieski przewód idąc po nich dojdziesz do regulatra. Zobacz jaki masz i kup taki sam
O ile to klasyczny układ to sprawdź żarówkę od kontrolki ładowania,musi mieć ok.4W przez nią płynie wstępny prąd magnesujący wirnik,dalej zostają szczotki i regulator.
Jak regeneracja polegała na wymianie łożysk i założeniu nowego regulatora plus mycie. To tak się czasem taka regeneracja kończy jak pierścienie ślizgowe maja głębokie bruzdy i trochę na okrągłości straciły i kontakt jest raz lepszy raz gorszy. Wtedy regulator szaleje by utrzymać stałe napięcie na wyjściu.
Albo wyślij do regeneracji. Używany masz teraz.
Dpf jest po regeneracji. Regulator został podmieniony na inny, używany (chyba, że mam pecha i ten podmieniony też jest niesprawny), rozrząd był ruszany oczywiście przy wymianie uszczelki, ale tu kręciłem przynajmniej kilkanaście razy wałem i blokady zawsze trafiały na swoje miejsce. Błędów komputer nie wyświetla. Jeśli chodzi o ciśnienia na listwie,...
Regulator w ecu silnika
Tak jest lub regeneracja
Po namyśle zdecydowałem się oddać alternator do regeneracji. Padnięty był regulator napięcia, wytarte pierścienie ślizgowe. Do tego sprzegiełko odmawiało współpracy. Przy okazji wymieniono też pasek i rolkę napinacza. Samochód odzyskał ładowanie i kulturę pracy (jak na TDI). Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Witam, posiadam Zetora 7211, ostatnio zmierzyłem ładowanie i przy zapalonym ciągniku wynosiło ono 13V. Jak włączyłem światła i dmuchawę to ładowanie wynosiło 11,5V czyli brak ładowania. Alternator dałem do regeneracji. Wymienili łożyska, wyczyścili i powiedzieli, że alternator jest dobry bo bez regulatora ładowanie wynosi 17V. Kazali mi kupić nowy regulator....
Sprawa zamknięta - regulator napięcia + regeneracja alternatora załatwiła sprawę. Auto 2 dni po naprawie jeździ, żadnych problemów. Zamknięty temat. Dodano po 56 J.w. - wymiana regulatora napięcia + regeneracja alternatora.
alternator do regeneracji... czasem lepszy regulator wystarcza
Ludzie gdyby przyczyna była tak błaha jak silniczek krokowy to bym nie zakladal tematu na elektrodzie i nie wstawiał wam logów.... W TYM AUCIE NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO NIE ISTNIEJE druga sprawa instalacja napewno nie jest zgnita i sterownik jest 100% sprawny. Zarówno diagnosci jak i zapisy z logów wykluczaja uszkodzenie sond i katalizatora... Skrzynka...
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Wszystko zależy, jaki jest to alternator. Popularnego i łatwo dostępnego, oczywiście nie warto, jeśli to poważna usterka, np. przewijanie. Jeśli to alternator nietypowy lub horrendalnie drogi, to regeneracja/naprawa jest rozsądna. Nowe, tanie alternatory, czy też ich zamienniki, to często chińska, czy inna indyjska produkcja, o jakości której trudno...
Witam. Może tak z innej mańki. Modele mazdy ge, gf mają problem z tylnymi zaciskami, a mianowicie zapiekają się. Być może zam tkwi problem. Poniżej lekura http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... Pozdrawiamy mazdaspeed :)
Witam, jestem tu po raz pierwszy. Ale mam wielki problem z samochodem Opel Zafira B 2.2 benzyna. Chodzi mi o to, że 3 raz mam założoną pompę paliwa po regeneracji i znów rozerwało membrany. Dodam, że regulator ciśnienia paliwa jest po regeneracji. Proszę o podpowiedź, co może być przyczyną rozrywania membrany?
Niestety od strony przewodu idą 2 piny 2 przewody .. stąd pytanie będę musiał nowy regulator zamówić..
A czy po tzw.kompleksowej regeneracji altek miał nowy regulator napięcia?
Według mnie to wachania obrotów. Miałem 4011 i też tak chodziła. Jak star 200 harczek. Pompa była po0 regeneracji i regulator obrotó. Ciążko to wszystko chodziło i reagowało z lekkim opuznieniem.
czy nowe same się dopasuja? Się dopasują. Już kiedyś był regenerowany więc nie wiem jak pierścień wyglądał gdy był nowy. Żadna firma nie wymienia wszystkiego jak leci przy regeneracji. Poleciał regulator, to wymienią. Jak łożyska, to łożyska itp.. Nowe pierścienie nie mają wytartych bruzd od szczotek.
No to ,które chcesz założyć , nadaję się do" regeneracji". Lepiej używkę alternator i nie będziesz miał na przyszłość kłopotów.
Mam to samo. Tylko na zimnym ładowania nie ma i pokazuje na zacisku przy alternatorze 12V. Po chwili jak się rozgrzeje już jest 14,3V ale obroty są podniesione do czasu ponownego uruchomienia. Potem jest ok. Alternator po regeneracji i wymianie regulatora i dalej to samo. Ma ktoś rozwiązanie może na ten problem. Czy niezakodowany nowy akumulator może...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Zła regeneracja
Musiałem poradzić sobie bez schematu, ale powiodło się i to bez wymiany części. Regeneracja styków w regulatorach przywróciła prawidłowe funkcjonowanie płyty, choć trudno określić na jak długo.
Silnik Deutz BF 4M 2012 Mam mały problem u klienta z takim silnikiem w ładowarce teleskopowej Deutz Fahr. Na wstępie zaznaczam że opieram się głownie na informacjach przekazanych od klienta. Silnik po kapitalnym remoncie, pompowtryski po regeneracji. Rzekomo spod regulatora obrotów leciał olej i właściciel postanowił go wymienić. Po tym silnik nie wkręca...
Po regeneracji lub konserwacji regulatora wymagana regulacja dźwigni na pompie, dokładnie jest to opisane w książce lub na forum fordowskim.
Carsomot też to przechodziłem wymieniałem katalizator, czukjnik ciśnienia,Turbina o regeneracji. A okazał się regulator ciśnienia.Mimo że pokazywał że ok. Na zimnym było ok
Auto naprawione po regeneracji pompy wtrysków i nowy regulator na listwie.
Witam. Mam problem z maszyną do szycia Victoria Model: YDK YC-190. Problem wygląda następująco...maszyna działała prawidłowo i była odstawiona na dwa dni jednak przewód zasilający był podłączony i z nie wiadomych przyczyn nagle maszyna samoistnie się uruchomiła...normalnie żeby maszyna ruszyła trzeba było nacisnąć nożny regulator obrotów...po odłączeniu...
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
Dzwoniłem do firmy zajmującej się regeneracją alternatorów. Potwierdzili też, że może to być regulator bo nie powinno być takiego spadku. Ale i inne przyczyny (np w tych fiatach pękały podobno obudowy). Finalnie oddałem auto do regeneracji alternatora i zobaczymy co będzie.
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Ma to jakies numery na sobie? Masz moze jakis SM do tej maszyny? Jakakolwiek dokumentacje? Jednak dalej zalecam wymiane, nawet calego regulatora. bedziesz spal spokojniej.
Pompa wysokiego cisnienia? pisalem ze jest po regeneracji, cale wnetrze ma nowe a regulator ktory to ^.-
Nowy regulator ciśnienia kosztuje ponad 1100 zł, a cała regenerowana pompa ok.2200 zł(regeneracja przez Boscha-pisemna gwarancja na rok czasu). Nie słyszałem żeby gdzieś to naprawiali(ogromne trudności techniczne), a pracuje przy tym parę latek. Oczywiście musisz oddać swoją starą pompę lub inną "sztukę" na wymianę. Co do pomp Siemensa to nie wiem jakie...
Poznań giełda- za 300, 400 zł,po zdaniu starego masz po regeneracji.
Regulator wymieniony na Bosch Alternator po regeneracji No spoko, tylko co w związku z tym?
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
Powiem tak też miałem problem z altkiem 6diód, upaiła się dioda, więc wymiana na drugi mostek na stół i brak ładowania;wychodziło że regulator padł. Więc podkładka na taki z półki, ale okazało się że z 9diód więc nie ładował. I dupa. Dopiero komplet mostek 9diód + regulator i śmiga aż miło. Ładowanie na wolnych książkowe bo 14,4 i jeździ już ponad 3...
U mnie lało z jednego wtryskiwacza, po regeneracji pali od strzała.
No to juz wiesz co jest trzeba zrobic czyli pompa do przegladu gdyz sa one bardzo czułe na paliwo i syfy w nim. Na 99% w tych modelach taki przypadeki konczą sie wymianą pompy lub regeneracją jak uszkodzenie tylko na regulatorze cisnienia.
(at)strumienswiadomosciswia no właśnie teraz brak ładowania całkowicie. (at)sigwa18 nie chciałbym nic przerabiać, bo zbytnio brak czasu na to. Jeśli niestety altek uległ uszkodzeniu to myślę że regeneracja nie będzie zbyt droga?
Alternator - szczotki, regulator, komutator. Oddaj do regeneracji.
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
Witam, Jeep 2008 2.0crd (VW). Jeep zapala kontrolkę ładowania po 300km jazdy, alternator po regeneracji na org. regulatorze, akumulator nowy. I tak: zapala kontrolkę ładowanie OK; zapala kontrolkę przy odpiętej wtyczce z regulatora. po ponownym odpaleniu gasi i jest ok na te 300km. Jakieś pomysły/sugestie?
Witam. Mam mały problem. Padł mi regulator jak w temacie. na szczęście znalazłem firme co regeneruje takie uzadzenia. niestety po regeneracji dostałem regulator z rozkrconym ciegnem. (Niestety przy regeneracji musieli to rozkręcić). ustawiłem to cięgno na oko i załozyłem do auta. na pierwszy rzut oka wszystko ok, ale mam wrazenie jakby autko było nieco...
Siema. Mam problem z ładowaniem a mianowicie bez obciążenia jest wszystko dobrze ale jak dam pełne obciążenie to ładowanie spada poniżej 13V ale tylko na wolnych obrotach, czym zwiększam obroty ładowanie wzrasta i zatrzymuje się w granicy 14.40V. Dodam że alternator po regeneracji i nowy regulator.
Skoro chcesz bawić się dalej to podpowiem, że pompa rotacyjna (a taką raczej tam masz) potrafi utracić szczelność na osi regulatora. Ale to już zaczyna się regeneracja pompy.
Według dwóch panów z Tucholi z działu regeneracji w tym regulatorze podłączenie na orbitrol ma isc na literkę B czyli tak jak mam. Powiedzieli, że jakby innej opcji nie ma ze względu na przepływ. Zawór do zwrotu i sprawdzenia, gdyż uważają, że to jednak wina tego regulatora. Nie maja innego pomysłu co by mogło być nie tak poza nim. O wszystkim im powiedziałem...
Witam, mam kłopot z regulatorem mechanicznym do w/w alternatora. Styki regulatora sa juz wypalone nawet regeneracja nic nie dała poszukuje regulatora elektronicznego do tego alternatora, który ma 8 diód prostowniczych! próbowałem zastosować elektroniki od poloneza ale przy zwiększających obrotach alternatora napięcie rośnie aż do 18 V! Może ktoś spotkał...
Prostownik jest zbędny. Wystarczy sobie podejrzeć w FR (FMR) wartość MW24 (napięcie zasilania). W czasie pracy silnika powinno być 28(V), jeśli mniej, to alternator nie doładowuje, jeśli więcej, to nie polecam dalszej jazdy-alternator do regeneracji (nie regulator napięcia) najczęściej. Przy sprawnych bateriach Actros przejedzie bez ładowania ponad...
800 bar to zdecydowanie za dużo, zrób adaptację regulatora ciśnienia.
No w sumie można, tlylko sprawdz stam elemetu po kórym slizgają sie szczotki, a i zwiekszenie napięcia skraca żywotnosc, wiec szybciej go zregenerujesz. Najlepiej daj go do regeneracji, albo niech fachowiec oceni jego stan, i zdecyduje czy sie opłaca, na zregenerowany daj ten regulator 14,5 jak najbardziej.
W alternatorze nie ma komutatora, to są pierścienie ślizgowe. A co to za alternator? Bo jak Valeo 120A (Audi, Passat, Megane/Scenic) to masz popuszczony koszyczek i pręty utrzepie. Druga sprawa- gdzie to niby się upala? Bo jak alternator Visteon (Mondeo) to tam trzeba pręty do pierścieni lutować wysokotemperaturowym spoiwem. Grzeje się tam jak diabli,...
Problemem może byc za wysokie napięcie ładowania. Zmierz to miernikiem, sprawdź też poziom elektrolitu w akumulatorze. Jeżeli tak jest to alternator wymaga regeneracji, bo sama wymiana regulatora napięcia to może byc mało.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Witam czytałem o twoim problemie i moge ci powiedzieć ze zacinanie sie listwy na pewno nie ma nic wspólnego z gwintem nacietym w korpusie pompy, ( gdyby żeczywiście tak było to z 3 sekcji wypływał by olej napędowy w momencie tłoczenia) , zacinanie sie listwy może byc spowodowane : - wyeksploatowanymi tulejkami ( prowadnice w których przesuwa sie listwa),...
Witam. Szybkie pytanie?? Czy styk DFM będzie miał znaczenie do poprawnej pracy alternatora, czy służy tylko do informacji do ECU o obciążeniu?? Na VCDS obciążenie cały czas 100%, na wolnych brak ładowania, po podniesieniu obrotów do >1100 ładowanie wzorowe. Obciązenie nie zmienia się. Alternator po regeneracji(pierścienie, mostek, regulator - właśnie...
Standardowy problem z alternatorem, regulatorem, szczotkami lub ich bierznią. Czyli altek do ponownego demontażu i spr lub wymiany na prawidłowy. pamiętaj mimo identycznej budowy w a6c6 występowały różne alternatory i podczas regeneracji mógł zostać zamontowany nie prawidłowy regulator lub jakieś chińskie zamienniki
Regulator do wymiany albo cały alternator do regeneracji.
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
(at)piachu1994 dobrze radzi. Mam stały kontakt z firmami które "regenerują" alternatory i rozruszniki. Wszędzie jest tak samo. Szkiełkowanie, piaskowanie, nowe łożyska i szczotki (ale i to nie zawsze). Ile to razy widziałem jak piaskują razem z mostkiem i regulatorem. Ta firma widzę też bardzo "łuczciwo", jeżeli to co najdroższe będzie sprawne czyli...
Są dwie możliwości : 1. Przerwa przy zespole do reg. wzmocnienia - przelutować. 2. Słaby kontakt w ww reg. Zdemontować płytkę z zamontowanym regulatorem, pod pokrętłem może być nakrętka , którą należy odkręcić by nie wyłamać lub złamać płytki, wylutować reg. wymienić na nowy lub rozebrać delikatnie , wyczyścić styki i bieżnię ( preparatem do potencjometrów...
ABS to w Primerze:) a tutaj to narazie tylko nabardziej o ladowanie chodzi. moze niedllpugo jednak zainwestuje w nowy alternator. wie ktos moze ile kosztuje regeneracja alternatora (tzn glownie to regulator napiecia i mozliwe ze diody) oplaca sie to naprawiac czy lepiej kupic jakis juz po regeneracji? pozdrawiam
Sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze. Możliwe że masz uszkodzony regulator ładowania akumulatora i "wygotował" się elektrolit stąd ten dym przy wysokich obrotach. Jeśli ubytki są niewielkie to uzupełnij wodą destylowaną. Po objawach wnioskuję jednak że elektrolitu już może nie być i czeka Cię regeneracja akumulatora i wymiana regulatora ładowania.
Dzięki za pomoc. Temat rozwiązany. Regulator Chińczyk (moja wina bo alternator po regeneracji sam zakładałem)😔 Ciekawostka z chińczyka taki nacisk sprężyn że po 10 tys szczotki bardziej zjechane niz w regulatorze Boscha po 280 tys. Tip dla posiadaczy 9-5. Da się wymienić regulator bez wyciągania alternatora👍 Ale ja niestety musiałem wyciągać bo jakiś...
Regulator na listwie jest? Zaworek na pompie do weryfikacji.
Sprawa wygląda tak: Zadzwoniłem do serwisu gdzie kupiłem regulator, gościu odpowiedział, że wymiana regulatora bez regeneracji komutatora nic nie da i spalił się ten nowy regulator. Do alternatora nie przychodzi żaden kabel z masą(jest obok ucięty), ale sprawdziłem miernikiem masę alternator->silnik silnik -> kasta -> minus aku. Jest przejście. Do alternatora...
Światła nie robią różnicy z tego co mi mechanik mówił. Sam bym sprawdził ale samochód mam daleko od miejsca zamieszkania u mechanika. Alternator idzie do poprawki, podobno założy nowy rdzeń, chociaż osobiście nie wiem czy pomoże bo na nieregenerowanym trzymał cały czas w okolicach 13.7 czy to z klima czy bez. Czytałem gdzieś na forum Mitsubishi,że problemem...
Sprawdź czy dobrze wskoczył seger na regulatorze A najlepiej rozebrać i zrobić zdjęcia żeby było wiadomo o co chodzi
Lepiej od razu zaopatrz się w specjalny preparat do regeneracji potencjometrów. To były najbardziej trzeszczące regulatory z jakimi miałem styczność, nawet kupowane jako nowe.
Jak przerywa to dymi na biało. A mało tego na wolnych obrotach nierówno pracuje w piątek oddaje pompę do regeneracji (sprawdzenia) bo to chyba wina regulatora więc wszystko sie okaże...
Miałem w nich z 2 przypadki wycieku płynu z króćca wodnego wprost na alternator i usterkę alternatora. Kończyło się na wymianie alternatora na nowy w jednym przypadku(życzenie klienta) a w drugim regeneracja wraz z wymiana regulatora. Do tych prądożernych układów trzeba mieć sprawny akumulator i wydajny alternator. Ogarniętego elektryka odwiedź.
To nie szczotki, zdemontowałem regulator ze szczotkami i nic się nie zmieniło, to coś wewnątrz.
A zawór na pompie wysokiego ciśnienia był wymieniony? Przecież to robota na 10 minut, po co wtryski ruszać, jak jest "za wysokie" a nie "za niskie". Jak by wtryski lały to by cieśnienie uciekało. Raz tak miałem, że niby pompa po regeneracji, ale jak się przyjrzałem to w miejscu, gdzie wchodzi regulator była maluteńka ryska, wymienione 3 regulatory i...
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
No cóż rzeczywiście daleko mi do mechanika , jestem raczej ciekawskim użytkownikiem. Wracając do tematu, wychodzi na to że mogę po zdjęciu zabezpieczenia spokojnie dokręcić te króćce a w razie gdyby to nie pomogło wykręcić i ponownie uszczelnić ? czy tak? Zapytam jeszcze w takim razie o ten grzybek odpowietrzający czy można go rozebrać i wyczyścić albo...
Tak jak wcześniej pisałem, w Fordach mamy "Inteligentny" system ładowania akumulatora który nadzoruje ładowanie zależnie od ustawień BMS, przeliczanych sobie stan aku, stan odbioru prądu przez auto i innych sobie wiadomych cudów :). Czasami może być i ponad 15V, ale z reguły nie przekracza 15,2-15,5V a czasami może być w okolicach 13V. Często regenerowane...
jezeli to regulator to wez pod uwage kupno aletrnatora po regeneracji, moze nie najtansza inwestycja (400 - 450 zl) ale masz gwarancje na calosc i nie musisz sam nic naprawiac.
Witam mam problem a mianowicie w moim opelku po regeneracji alternatora (wymieniony regulator napięcia ) gdy zamontowałem i podłączyłem , zaczęły się dziać dziwne rzeczy a mianowicie się nie pali w ogóle lampka ładowania przy włączonym 2 pozycji kluczyka , nie słychać "tyknięcia" w przekaźniku świec żarowych i jak odpalę to nie mogę jej zgasić kluczykiem....
Warsztat regeneracji coś skopał. Albo padł regulator albo jest przerwa na wirniku. Jak wymieniali pierścienie ślizgowe to mogli tu spartolić połączenie co się często z zdarza że po kliku dniach urywa się przewód od siły odśrodkowej lub jest za krótki po demontażu starego pierścienia i połączenie jest za słabe upala się przewód.
Do regeneracji w trybie pilnym zespół wodny. Uszkodzony tuleja lub/i regulator. Zaproś serwis.
Bardzo dziękuję za podpowiedź. Sprawdzę prądnicę, choć oddawałem ją do specjalistów na regenerację, podobno była Ok. Póki co dziękuję i pozdrawiam
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Witam, polecam zastosowanie elektronicznego regulatora napięcia. Można kupić taki regulator za kilkadziesiąt złotych w firmie skuter dębica. Wykorzystuje on oryginalny opornik regulacyjny zamontowany w obudowie stojana, a sam regulator można przykręcić w miejsce starego.Jeśli prądnica jest sprawna skończa się kłopoty z ładowaniem. Regeneracja i regulacja...
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Witam. Czy po złożeniu nie było dużych oporów? Ma 2 czy 4 szczotki? Czy jest do tego jakiś regulator?
regulator w alternatorze, przy tym przebiegu sugeruje zafundowac konkretna regeneracje. pozdrawiam
kręci kolego dobrze kurcze aku nawet podpiąłem o drugie auto na kable i mimo to nic. A wtryski są po regeneracji i nie leją, napięcia sprawdzę. Regulator jest wkręcony w listwę.A pompa jest na łopatkę. Faktycznie pompa w zbiorniku jest.
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Jeśli miernik jest w porządku, to praktycznie pewne jest że wina regulatora. Tak, wiem że nowy, ale już kilka razy miałem do czynienia z nowymi - niesprawnymi. EDIT: A sorry, nie jest nowy. Ale i tak wszystko wskazuje na regulator.
Są 3 możliwości 1. Wymiana regulatora napięcia. 2. Oddać do regeneracji - takiej kompletnej 3. Kupić już zregenerowany z gwarancją lub kupić nowy.
regeneracja regulatora alternatora oznaczenia regulatora programowanie regulatora
wyciąć otwór szkło nadawać 433mhz przygasa płomień
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Podłączenie grzejnika elektrycznego: czarny, brązowy, szary Zmiana tła w radiu nawigacyjnym po resetowaniu