O ile to klasyczny układ to sprawdź żarówkę od kontrolki ładowania,musi mieć ok.4W przez nią płynie wstępny prąd magnesujący wirnik,dalej zostają szczotki i regulator.
Albo wyślij do regeneracji. Używany masz teraz.
Regulator w ecu silnika
Sprawa zamknięta - regulator napięcia + regeneracja alternatora załatwiła sprawę. Auto 2 dni po naprawie jeździ, żadnych problemów. Zamknięty temat. Dodano po 56 J.w. - wymiana regulatora napięcia + regeneracja alternatora.
Wszystko zależy, jaki jest to alternator. Popularnego i łatwo dostępnego, oczywiście nie warto, jeśli to poważna usterka, np. przewijanie. Jeśli to alternator nietypowy lub horrendalnie drogi, to regeneracja/naprawa jest rozsądna. Nowe, tanie alternatory, czy też ich zamienniki, to często chińska, czy inna indyjska produkcja, o jakości której trudno...
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Niestety od strony przewodu idą 2 piny 2 przewody .. stąd pytanie będę musiał nowy regulator zamówić..
A bezpośrednio na alternatorze jak wyglada napiecie?
No to ,które chcesz założyć , nadaję się do" regeneracji". Lepiej używkę alternator i nie będziesz miał na przyszłość kłopotów.
Dzwoniłem do firmy zajmującej się regeneracją alternatorów. Potwierdzili też, że może to być regulator bo nie powinno być takiego spadku. Ale i inne przyczyny (np w tych fiatach pękały podobno obudowy). Finalnie oddałem auto do regeneracji alternatora i zobaczymy co będzie.
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
Po namyśle zdecydowałem się oddać alternator do regeneracji. Padnięty był regulator napięcia, wytarte pierścienie ślizgowe. Do tego sprzegiełko odmawiało współpracy. Przy okazji wymieniono też pasek i rolkę napinacza. Samochód odzyskał ładowanie i kulturę pracy (jak na TDI). Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Problem rozwiązany : Alternator do regeneracji : Regulator napięcia, łożyska, konektor. Dzięki za podpowiedzi.
W alternatorze nie ma komutatora, to są pierścienie ślizgowe. A co to za alternator? Bo jak Valeo 120A (Audi, Passat, Megane/Scenic) to masz popuszczony koszyczek i pręty utrzepie. Druga sprawa- gdzie to niby się upala? Bo jak alternator Visteon (Mondeo) to tam trzeba pręty do pierścieni lutować wysokotemperaturowym spoiwem. Grzeje się tam jak diabli,...
Regulator wymieniony na Bosch Alternator po regeneracji No spoko, tylko co w związku z tym?
Witam, mam kłopot z regulatorem mechanicznym do w/w alternatora. Styki regulatora sa juz wypalone nawet regeneracja nic nie dała poszukuje regulatora elektronicznego do tego alternatora, który ma 8 diód prostowniczych! próbowałem zastosować elektroniki od poloneza ale przy zwiększających obrotach alternatora napięcie rośnie aż do 18 V! Może ktoś spotkał...
Mam to samo. Tylko na zimnym ładowania nie ma i pokazuje na zacisku przy alternatorze 12V. Po chwili jak się rozgrzeje już jest 14,3V ale obroty są podniesione do czasu ponownego uruchomienia. Potem jest ok. Alternator po regeneracji i wymianie regulatora i dalej to samo. Ma ktoś rozwiązanie może na ten problem. Czy niezakodowany nowy akumulator może...
Tak jak wcześniej pisałem, w Fordach mamy "Inteligentny" system ładowania akumulatora który nadzoruje ładowanie zależnie od ustawień BMS, przeliczanych sobie stan aku, stan odbioru prądu przez auto i innych sobie wiadomych cudów :). Czasami może być i ponad 15V, ale z reguły nie przekracza 15,2-15,5V a czasami może być w okolicach 13V. Często regenerowane...
Ludzie gdyby przyczyna była tak błaha jak silniczek krokowy to bym nie zakladal tematu na elektrodzie i nie wstawiał wam logów.... W TYM AUCIE NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO NIE ISTNIEJE druga sprawa instalacja napewno nie jest zgnita i sterownik jest 100% sprawny. Zarówno diagnosci jak i zapisy z logów wykluczaja uszkodzenie sond i katalizatora... Skrzynka...
alternator do regeneracji... czasem lepszy regulator wystarcza
Z tym konkretnym autem nie miałem do czynienia, ale ogólnie wiem że bywają przypadki, kiedy uszkodzony alternator psuje regulatory napięcia. Na twoim miejscu zgłosił bym się do zakładu specjalizującego się w naprawie/regeneracji alternatorów i niech oni sprawdzą alternator.
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
Jeden z pinów na alternatorze (ten z kablem) jest wykorzystany do informowania komputera silnika o obciążeniu przez alternator np aby ten podniósł wolne obroty. Drugi jest typowym sterowaniem kontrolki, tzn. podaje masę w trakcie w stanie spoczynku a "plus" w czasie ładowania. Przez ten pin tak jak w klasycznym alternatorze samowzbudnym można wzbudzić...
A czy po tzw.kompleksowej regeneracji altek miał nowy regulator napięcia?
Światła nie robią różnicy z tego co mi mechanik mówił. Sam bym sprawdził ale samochód mam daleko od miejsca zamieszkania u mechanika. Alternator idzie do poprawki, podobno założy nowy rdzeń, chociaż osobiście nie wiem czy pomoże bo na nieregenerowanym trzymał cały czas w okolicach 13.7 czy to z klima czy bez. Czytałem gdzieś na forum Mitsubishi,że problemem...
Regulator do wymiany albo cały alternator do regeneracji.
Dzięki za pomoc. Temat rozwiązany. Regulator Chińczyk (moja wina bo alternator po regeneracji sam zakładałem)😔 Ciekawostka z chińczyka taki nacisk sprężyn że po 10 tys szczotki bardziej zjechane niz w regulatorze Boscha po 280 tys. Tip dla posiadaczy 9-5. Da się wymienić regulator bez wyciągania alternatora👍 Ale ja niestety musiałem wyciągać bo jakiś...
To nie szczotki, zdemontowałem regulator ze szczotkami i nic się nie zmieniło, to coś wewnątrz.
Alternator - szczotki, regulator, komutator. Oddaj do regeneracji.
Problemem może byc za wysokie napięcie ładowania. Zmierz to miernikiem, sprawdź też poziom elektrolitu w akumulatorze. Jeżeli tak jest to alternator wymaga regeneracji, bo sama wymiana regulatora napięcia to może byc mało.
Standardowy problem z alternatorem, regulatorem, szczotkami lub ich bierznią. Czyli altek do ponownego demontażu i spr lub wymiany na prawidłowy. pamiętaj mimo identycznej budowy w a6c6 występowały różne alternatory i podczas regeneracji mógł zostać zamontowany nie prawidłowy regulator lub jakieś chińskie zamienniki
regulator w alternatorze, przy tym przebiegu sugeruje zafundowac konkretna regeneracje. pozdrawiam
Jeśli miernik jest w porządku, to praktycznie pewne jest że wina regulatora. Tak, wiem że nowy, ale już kilka razy miałem do czynienia z nowymi - niesprawnymi. EDIT: A sorry, nie jest nowy. Ale i tak wszystko wskazuje na regulator.
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Witam. Szybkie pytanie?? Czy styk DFM będzie miał znaczenie do poprawnej pracy alternatora, czy służy tylko do informacji do ECU o obciążeniu?? Na VCDS obciążenie cały czas 100%, na wolnych brak ładowania, po podniesieniu obrotów do >1100 ładowanie wzorowe. Obciązenie nie zmienia się. Alternator po regeneracji(pierścienie, mostek, regulator - właśnie...
ABS to w Primerze:) a tutaj to narazie tylko nabardziej o ladowanie chodzi. moze niedllpugo jednak zainwestuje w nowy alternator. wie ktos moze ile kosztuje regeneracja alternatora (tzn glownie to regulator napiecia i mozliwe ze diody) oplaca sie to naprawiac czy lepiej kupic jakis juz po regeneracji? pozdrawiam
Alternator i zewnętrzny regulator napięcia poszły do regeneracji/wymiany, alternator nie reagował na wzbudzanie, a regulator nie zmieniał żadnych wartości. Wskaźnik ładowania rzeczywiście jest amperomierzem. Tak się jeszcze zastanawiam nad tym, co pisałeś BANANvanDYK , o tym ,że przewód od alternatora jest cienki, znów z barku czasu tylko się szybko...
Witam mam problem a mianowicie w moim opelku po regeneracji alternatora (wymieniony regulator napięcia ) gdy zamontowałem i podłączyłem , zaczęły się dziać dziwne rzeczy a mianowicie się nie pali w ogóle lampka ładowania przy włączonym 2 pozycji kluczyka , nie słychać "tyknięcia" w przekaźniku świec żarowych i jak odpalę to nie mogę jej zgasić kluczykiem....
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
Nie mam na myśli że coś w alternatorze jest źle podłączone. Mam na myśli to że alternator wymaga regeneracji. Może któreś uzwojenie szlak trafił.
Ok czyli wszystko jasne, na podstawie jakiegoś tam doświadczenia z tymi alternatorami podczas regeneracji wsadzili lepszy mostek niż fabrycznie, wymienili szczotki i kółko, a regulator zostawili fabryczny. Z tego co czytałem to wszystkie zamienniki regulatorów są chińskie a oryginałów Denso brak, więc może i lepiej. Co i tak nie zmienia faktu, że ładowania...
Udało mi się odczytać nr z regulatora: VV13452 14V lub YY13452 14V 08-006 Czy ktoś rozszyfruje co to za regulator?
Witaj, jedno jest pewne, alternator trzeba wykręcić i sprawdzić go. Wygląda na to, że regulator ma już dość ale może być też tak, że sam alternator będziesz miał do regeneracji, bądź wymiany. Zacząć trzeba oczywiście od opcji tańszej. Sprawdź czy na odpiętej wtyczce od regulatora będzie dalej ładowanie. To, że kostka 4-pin to już wiemy ale ile tak naprawdę...
To by wyjaśniało jeden wynik Twojego pomiaru.Odpalenie auta na podłączonym rozładowanam akumulatorze jest męczące dla alternatora. Jeśli instalacje,aku,kontrolka w liczniku masz ok, proponuje zlecić elektromechanikowi sprawdzenie-regenerację altetnatora.
Miałem w nich z 2 przypadki wycieku płynu z króćca wodnego wprost na alternator i usterkę alternatora. Kończyło się na wymianie alternatora na nowy w jednym przypadku(życzenie klienta) a w drugim regeneracja wraz z wymiana regulatora. Do tych prądożernych układów trzeba mieć sprawny akumulator i wydajny alternator. Ogarniętego elektryka odwiedź.
Nie do końca. Mostek are6020 ma wzmacnianą konstrukcję i po jego montażu ten alternator jest wieczny. Chodzi o fakt że najlepiej zostawić orginalny regulator Denso, a niestety nie można takiego kupić No i regulator pozostawiono mi oryginalny jak oddałem do alternator do regeneracji. Co do mostka to nie wiem jaki wstawiono, czy to był ARE6020 czy jakiś...
Auto posiadam 4 MC i od tego czasu nie było potrzeby aby ładować go prostownikiem , jakie zadanie i w czym miało by pomóc to ładowanie? Gdyby problem tkwił w samym aku myślę że nie pojawiła by się kontrolka od alternatora jak i również błąd aku wyskakiwał by częściej. Dodano po 2 Jeśli i akumulator jest sprawny i układ ładowania w aucie, to nie ma potrzeby...
Takie objawy daje alternator z regulatorem sterowanym po LIN — inteligentne ładowanie załącza się po upływie kilku sekund od uruchomienia silnika i to jest prawidłowe zachowanie. W zwykłym regulatorze napięcia nie ma tak długiego czasu soft-startu, ładowanie pojawia się z pełną wydajnością i stałym napięciem praktycznie od uruchomienia silnika. Problemy...
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Witam, Jeep 2008 2.0crd (VW). Jeep zapala kontrolkę ładowania po 300km jazdy, alternator po regeneracji na org. regulatorze, akumulator nowy. I tak: zapala kontrolkę ładowanie OK; zapala kontrolkę przy odpiętej wtyczce z regulatora. po ponownym odpaleniu gasi i jest ok na te 300km. Jakieś pomysły/sugestie?
W sklepie z częściami samochodowymi lub sklepie gdzie zajmują się regeneracją alternatorów,rozruszników ja taki kupowałem.
Witam, w moim samochodzie a dokładniej alternatorze ów wtyczka scaliła się (wtopiło w jedno w drugie) wtyczkę z regulatorem napięcia (został wymieniony na nowy ogólne alternator przeszedł kompletną regeneracje), czy któryś z użytkowników mógłby mnie nakierować gdzie dostanę taką wtyczkę. Bardzo dziękuje za pomoc.
Siema. Mam problem z ładowaniem a mianowicie bez obciążenia jest wszystko dobrze ale jak dam pełne obciążenie to ładowanie spada poniżej 13V ale tylko na wolnych obrotach, czym zwiększam obroty ładowanie wzrasta i zatrzymuje się w granicy 14.40V. Dodam że alternator po regeneracji i nowy regulator.
Zdemontuj alternator i oddaj do regeneracji.
Sprawa wygląda tak: Zadzwoniłem do serwisu gdzie kupiłem regulator, gościu odpowiedział, że wymiana regulatora bez regeneracji komutatora nic nie da i spalił się ten nowy regulator. Do alternatora nie przychodzi żaden kabel z masą(jest obok ucięty), ale sprawdziłem miernikiem masę alternator->silnik silnik -> kasta -> minus aku. Jest przejście. Do alternatora...
Mogłeś przegrzać 'małe' diody w mostku, one mają wpływ na kontrolkę oraz regulator. Ogólnie szybciej kupić drugi alternator po regeneracji za ok 100zł niż bawić się w mostku nie mając o tym pojęcia.
Owszem napięcie ładowania powinno wynosić min. 14V i to przy włączonych odbiornikach (światła, radio, nawiewy). Tak niskie ładowanie świadczy o problemie z alternatorem (obstawiam regulator napięcia) i koniecznością jego regeneracji. Czy winowajcą takich cudów może być jakiś kabel, czujnik ? Tak naprawdę możemy tylko gdybać bez przeprowadzenia odpowiedniej...
Najprościej jesli kontrolka po zaplonie swieci i nie gaśnie oddać alternator do regeneracji. Jeśli po zaplonie nie ma kontrolki a jest nowy regulator to być może ugnil przewod kontrolki ( biala kostka przy rozruszniku, kolor przewodu niebieski). Czesta przypadłość.
Jak napięcie takie samo to masz uwalony regulator a jak na małęj śrubce napiecie włąściwe to uwalone diody.
Witam, mam problem z brakiem ładowania w minikoparce typu "bobcat". Alternator z zewnętrznym mechanicznym regulatorem napięcia. Alternator oraz regulator był sprawdzany w profesjonalnym zakładzie zajmującym się regeneracją tego typu urządzeń - po testach wychodzi że są sprawne. Po założeniu do maszyny pomiar napięcia na mierniku wykazuje brak ładowania....
Rok temu podobny problem i okazało się (bo 8 miesięcy był spokój) ze to dioda na alternatorze więc (regeneracja) 8 miesięcy git problem wrócił Zacznij od tego że alternator ma więcej diod... padła jedna, będą padać inne... Czasem taniej jest kupić nowy alternator niż reanimować trupa. Dodano po 2 Dokładnie tak jak mówisz z tymi 40mah , kupiłem voltomierz...
Witam, Mam następujący dylemat i chciałbym Was prosić o poradę. Mam UPS-a przerobionego na przetwornicę samochodową, i radzi sobie całkiem nieźle. Podłączam go do zacisków akumulatorowych w polonezie i odpalam na nim oprawę oświetleniową ORZ-7 o mocy 250W. Pytanie: czy przy włączonym wentylatorze chłodnicy, bez uruchomionych odbiorników prądu oprócz...
P i d to sterowania że sterownika silnika. Podejrzewam że zamontowano nie właściwy regulator lub masz przerwę w kablach.
Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Przy okazji, jak powinien wyglądać wykres ładowania w samochodzie? nie spodziewam się oczywiście idealnie sztywnej prostej kreski ale jakie tętnienie napięcia jest w miarę w normie? Wykres ładowania pomijając napięcie tak wygląda. W starszych alternatorach przy zwykłym sterowaniu regulator działa zero jedynkowo czyli podbija napięcie, rozłącza obwód...
Ok sprawdzę kable alternator - akumulator a jak to w porządku to regeneracja alternatora? Dodano po 4 tj. wymiana regulatora napięcia?
Witam dzięki za podpowiedz ale powiem ci że alternator jest firmy mitsubishi regulator napięcia ma w środku a szczotki oddzielnie kierownik warsztatu dzwonił po hurtowniach i niema części do tych alternatorów dlatego wysłał go do regeneracji do serwisu ale może regeneracja nie się nie udała Dodano po 30 Jutro przejrze jeszcze wiązke od alternatora do...
Czasem coś sknocą, ale ogólnie dobrze robią sam do nich wożę ceny mają przyzwoite. Kontrolka musi być inaczej alternator nie będzie się dobrze na wolnych wzbudzał. Niepokojące jest spadek po rozgrzaniu.Coś z uzwojeniem lub regulatorem.
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
. Regulator napięcia jest w alternatorze? Tak właśnie do niego podpinasz wtyczkę.P
Mam Forda Focusa MK1 2003r 1.8 TDCI. Alternator 90A. Po dopaleniu ładowanie wynosi 14.6V. Po włączeniu świateł ładowanie 14.6V. Po włączeniu nawiewu na przednią szybę (włącza się klima+ wentylator ogrzewania na max.+ podgrzewanie tylnej szyby+podgrzewanie przedniej szyby) napięcie spada do 11,5V- 11,9V niezależnie od obrotów. Alternator po 60s jest...
Czy masz przed bezpiecznikiem 30 zasilanie i po nim też? Czy czasem nie dochodzi Ci zielony przewod do alternatora, wraz z niebieskim? Problem rozwiązany. Wymieniłem regulator napięcia i jest już ładowanie. Nadal nie działa złącze diagnostyczne i radio
Chcę kupić nowy oryginalny alternator Valeo do Renault Captur 2013 r. 1.2 TCe 120 KM benzyna. To zapraszam do ASO, przygotuj około 2 000 zł i kupisz "oryginał", tzn regenerowany przez firmę Valeo. W tych samochodach musisz mieć oryginalny regulator, żaden zamiennik nie będzie chodził, tzn ładowanie będzie ale będzie pojawiał sie błąd ładowania. Idź...
Wiem że trochę nie w porę.Przy wypinaniu alternatora złamałem zatrzask gniazda.Muszę dolutować jakieś gniazdo i zmienić wtyczkę w aucie. Jakich prądów mogę spodziewać się na owym pinie I ? Wymiana regulatora nie wchodzi w grę bo altek dopiero co po regeneracji.
W focusie tak kable padają w Mondeo jeszcze nie spodkałem. Alternatory Visteona trudne w regeneracji, ale 90% przypadków to koniec miedzi w szczotkach, podstawą napawy to NIE wymienianie orgnialnego regulatora, na rynku sama chińszczyzna. Alternatora nie sprawdzi się na stole bez specjalnej przystawki, więc niektóre zakłady na ślepo sprzedają i liczą,...
18326 - Sygnał obciążenia z zacisku generatora DF P1918 - 000 - przerwa/zwarcie z plusem Problem w obwodzie sterowania wzbudzeniem alternatora. Dzięki TZOK, rzeczywiście w jednym z bloków pomiarowych VCDS napięcie spadało do blisko 11V... Czy masz może sugestię co może ów problem powodować? regulator napięcia? szczotki ? dioda?... Czy myślisz że regeneracja...
Prostownik jest zbędny. Wystarczy sobie podejrzeć w FR (FMR) wartość MW24 (napięcie zasilania). W czasie pracy silnika powinno być 28(V), jeśli mniej, to alternator nie doładowuje, jeśli więcej, to nie polecam dalszej jazdy-alternator do regeneracji (nie regulator napięcia) najczęściej. Przy sprawnych bateriach Actros przejedzie bez ładowania ponad...
alternator jest do regeneracji i tyle, prawidłowe ładowanie an wolnych obrotach to minumum 13,8-13,9 i nie ważne jakie dasz obciążenie po to właśnie jest regulator napięcia bo alternator wytwarza dużo wyższy prąd a regulator odpowiada za to żeby nie przekraczał tych 14,4-14,5 i nie spadał poniżej 13,8 - 13,9
Witam, Proszę o informacje czy dobre mam parametry ładowania po regeneracji alternatora o nr A13N110. Wszystkie pomiary były wykonywane na akumulatorze na biegu jałowym bez obciążenia 14,08V na włączonych światłach 13,6V Na włączonych światłach i dmuchawie i dodane obroty 13,95V Czy podane parametry są dobre dla alternatora który podobno miał wymieniane:...
Hey pytanie jest tego typu. Kupilem auto zrobilem 100 km ,cos slaby akumulator niby bo pokazywalo ze sie rozladowuje,kupilem nowy wymienilem,pojezdzilem w trakcie jazdy mignelo kilka razy "usterka ladowania "na czerwono. Oddalem autko do mechanika ,regeneracja alternatora ,regulator byl wymieniany napewno dobrej jakosci .Odbieram auto dojezdzam ,gasze...
Regulator napiecia jest z alternatorem. Alternator jest chlodzony cieczą. Jest on regenerowany jest to drugi alternator, ktory wkladaja w mercedesie i mnie kasuja. a nadal jest problem z malym napieciem wychodzacym z alternatora.Sprawdzalem napiecie wychodzace z alternatora oraz napiecie dochodzace do akumulatora ktory jest w bagazniku.W chwili startu...
witam panowie, mam podobny problem. jak naladuje ako to jest ok ale troche pojezdze i jak zgasze to juz nie mam tyle pradu zeby odpalic.czy to tez moze byc wina regulatora?
Kółko kupisz na allegro. Mocowanie trzeba przerobić przespawać z płaskownika uszy (nowe kosztuje jakieś 30 zł). Alternator polecam z fabii, polo 9n , golf 4 , astra 2. Jak pisałem wcześniej benzynowe silniki. Mają 70-90A (są słabsze choć to i tak 2x więcej od oryginału) jest za to nakrętka której potem nie trzeba dorabiać przy wymianie koła na pasek...
Witam Problem jaki mam polega na prawidłowym podłączeniu regulatora napięcia do alternatora. Alternator pochodzi ze Stara ale jeszcze jest na 12V wylądował w ciągniku MTZ-82 w miejsce starego, który nie dawał już rady, ale był z wbudowanym regulatorem. Został dokupiony do niego osobno regulator po regeneracji teoretycznie właśnie do takiego alternatora....
już tłumaczę co wymieniłem : -kabel akumulator-rozrusznik -rozrusznik po regeneracji (jak brzytwa) -łozyska na alternatorze -szczotkotrzymacz na nowy -podmienialem stojan, wirnik regulator napięcia (wszystko na sprawne 100%) Powiedz jeszcze czy wymieniłeś wirnik czy nie, bo to nie wynika jednoznacznie z tego co napisałeś .
Witam, auto jak w temacie. Przyjechało z usterką alternatora. Alternator wymieniony, po paru godzinach powtórka ponowne uszkodzenie drugiego alternatora. Podjęta decyzja o regeneracji starego alternatora wymieniony mostek (był pęknięty), wymieniony regulator. Części AS. Założone wszystko do auta. Alternator ładuje. Nie dawało mi to spokoju więc zacząłem...
Ależ mostki tam wytrzymują, niepotrzebnie wymieniałeś. Regulator też, lutujesz nowe szczotki -SVX7-i to działa. To, że wymieniłeś wirnik to bardzo dobrze-pęka tam doprowadzenie z pierścieni do cewki wirnika i wirnik do przewijania albo wymiany. Uważaj przy składaniu aby ci nigdzie nie obcierał-śruby dokręcaj równo i popukuj sobie przez jakąś przedłużkę...
Witam Miesiąc temu regenerowałem alternator w VW polo 6n2 (2000 r) 1.9 SDI. Wymieniony został regulator napięcia, łożyska i pierścienie ślizgowe. Diody prostownicze fachowiec powiedział, że są ok. Regeneracja była robiona w zakładzie zajmującycm sie tylko alternatorami i rozrusznikami, niejeden alternatr im dawałem do regeneracji i zawsze było ok. Regenerowałem...
Według mnie padła jedna cela w akumulatorze (zwarcie płytek) co było przyczyną nadmiernego przeciążenia alternatora. Prawdopodobnie w następstwie tego doszło do spalenia regulatora napięcia i doszło do zwarcia które rozładowało do końca akumulator. Uzwojenie stojanu raczej nie ucierpiało. Łożyska to koszt ok. 20zł.Regulator napięcia ok.40zł.
Witam forumowiczów ... Jestem posiadaczem CITROENA XSARY PICASSO 2.0 HDI 90KM 2001r Mam bardzo poważny problem, od pewnego czasu zauważyłem że w samochodzie jest coś nie tak z napięciem gdyż kiedy włączę radio, dmuchawę i/lub inne odbiorniki na chwilę przygasa wyświetlacz oraz światła zewnętrzne, jak dodam gazu tak samo jest błyśnięcie wyświetlaczem...
Podczepię się do tematu. Mam te same objawy. Rano, gdy jest zimny to nie ma problemu (kontrolka zapala się, po uruchomieniu autka gaśnie). Po nagrzaniu auta ładowanie pojawia sie i znika, ale częściej znika. Wnioskuję po spadku napięcia w instalacji. W trakcie jazdy po mieście (światła, dmuchawa, wentylator na chłodnicy) napięcie na gnieździe zapalniczki...
Witam koledzy otóż mam taki problem wykonałem samemu regeneracje alternatora dodam iż przed działał poprawnie ładowanie 14.3V prace wykonałem raczej dobrze wymieniłem komutator,szczotki wlutowałem w regulator napięcia nowe + łożyska nowe wyczyściłem wszystkie styki w alternatorze z szadzi itp. Jedynie czytałem iż komutator niezależnie jak podłączymy...
czyli problem nie rozwiązany w dalszym ciągu, zakładałem oryginał i tez przepaliło teraz zrobiłem jeden eksperyment który może rozwiąże sprawę jak naranie działa nie pali przepływki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawidłowe, zamienione nast. elementy z drugiego trafica : egr, czyjnik doładowania, czujnik...
Strzelam na szybko, że masz uszkodzony mostek alternatora, ja tak miałem u siebie. Naładowałem akumulator i po 2 dniach stania samochodu nie mogłem go odpalić. Kupiłem nowy akumulator AGM postał tydzień i znowu nie mogłem odpalić samochodu. Szukałem upływu prądu cęgowym miernikiem, ale nic ciekawego nie pokazał. Po odpaleniu silnika ładowanie z alternatora...
Alternatory, które kupuje są regenerowane... sklep sprzedaje je na zasadzie odbioru starego i dopłaty 180$... Sa testowane i sprawdzane w 100% - Sami zresztą za każdym razem w sklepie sprawdzaliśmy i działały na urządzeniu do sprawdzania. Mieszkam w USA... stan Virginia. Mam nadzieję, że to wina "wadliwego" mimo regeneracji alternatora... Poprzedni...
Miernika nie posiadam to fakt pojęcie jakieś tam mam pierwsze co mi przyszło do głowy to regulator napięcia. Ale tak jak pisałem mechanik dał alternator do regeneracji 3 miechy temu i chciałem się upewnić przed reklamacją czy aby na pewno do niego uderzyć z reklamacją. Czy może to coś innego? Nap. jakiś sterownik
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Skoro te same wartości rozważał bym wymianę regulatora napięcia.. Swoją drogą nigdy nie regeneruję części z obawy przed takimi właśnie przygodami. Wole dobrą używkę.. ;)
Witam objawy: slaba praca wspomagania (elektryczno-hydrauliczne) i lekko niedoladowany akumulator 12.3V, co dziwne prawidlowe napiecie ladowania w Test Mode i na klemach czyli 14.2V po dluzszej jedzie (trasa 100-200km) i zjechaniu do miasta wspomaganie pada doslownie po paru zakretach, wylacza sie ESP i jak zgasze silnik przed chwile nie odpala potem...
(at)ElektrodaBot Jak ,,dobrać się" do alternatora, w WV T4 1,9 TD . Muszę go wyjąć. AI: Jaki jest rok produkcji Twojego VW T4? 1996 rok produkcji. Ciężarówka, waga: 2565 kg. AI: Czy masz dostęp do specjalistycznych narzędzi, takich jak klucze dynamometryczne lub podnośnik? Mam dostęp do wszelkich kluczy. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby wymontować...
regeneracja regulatora regeneracja alternatora schemat regulatora alternatora
silniczek krokowy civic impedancja przesunięcie fazowe źródło stałoprądowe
Samsung Eco Bubble cyka, nie startuje prania – blokada drzwi, przekaźnik, diagnostyka Mercedes-Benz NOx Sensor A0009057208 Pinout, Connector Details, Wire Colors