Witam, Rozebralem zacisk hamulca hydraulicznego w rowerze i zauważyłem, że na jednym tloczku są zarysowania. Myślę żeby oddać oba do tokarza który "zbierze" z nich przypuszczalnie 0.1mm, a następnie zanieść je na pokrycie chromem w tej samej grubości. Tloczki oryginalnie nie mają żadnej warstwy zewnętrznej zmniejszającej tarcie. Problemem jest ich nierówna...
Nasmaruj dobrze, spróbuj wkładać i obracać, Nic nie smaruj, to składa się na sucho. Koleś Kit dobrze prawi, dopasować tuleję i za jej pomocą wcisnąć kołnierz osłony przeciwkurzowej. Ja przy braku tulei posiłkuję się drugimi rękoma do pomocy, przytrzymują mi kołnierz po przekątnej.
Brak hamulca w prawym TYLKO przednim kole . Wymianiłem przewód elastyczny i miedziany regeneracja tłoczka i dalej brak . Podejrzewam pompę ABS
przy dynamicznych widać ,że pompa ogólnie nie jest już w super stanie (norma ) zobacz sobie u mnie pompa ma troche małe ciśnienie wewnetrzne ale mimo to ze to 90hp seria agr pompa jest w lepszym stanie (https://log.tunezilla.com/spreadsheet/5... nie stety regeneracja tłoczka pompy jest rzeczą loteryjną ,sam robie takie rzeczy ale trafic na używke...
Musisz się lekko wsunąć pod tył auta i śrubokrętem/innym narzędziem odciągnąć cięgna przy linkach ręcznego ja zaciskach hamulcowych. Oczywiście nie obejdzie się bez regeneracji tłoczków hamulcowych, jednak po odciągnięciu cięgien, hamulec się zwolni. Przerabiałem temat kilka razy, jest to proste w wykonaniu. Inaczej może sprawa wyglądać, jeśli są tam...
No wiec jestem dzisiaj po wymianie serwa i pompki na używkę, oraz regeneracji tłoczka tylnych hamulców, 6 godzin pracy i nie do końca wiem czy było warto. Generalnie mogę pogratulować inżynierom z Fiata zaprojektowania komory silnika i dostępu do podzespołów - żeby komfortowo wyciągnąć serwo trzeba rozebrać połowę silnika, a przy LPG to już wgl kosmos....
Temat do zamknięcia. Pompa trafiła do regeneracji. Wymiana PSG i tłoczka zaworu regulacji dawki, którego przytarcie przyczyniło się do zjarania tranzystora.
Bo sądząc z Twojego opisu, niestety zaciera się wewnątrz, popatrz zdjęcia z budowy i opisy działania. Wtedy wszystko stanie się jasne. I właśnie dlatego regeneracja pompy jest kosztowna. Nie zrobi tego nikt, za kilka stówek. Robią pseudo regenerację, wymiana tłoczka plus naprawa sterownika. Do tego jeszcze odrobina oleju do baku. Czasem wystarczy na...
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Tu raczej chodzi o regenerację dźwigniowego napędu tłoczka. Naprawdę dużo zabawy. A wymiana samego zacisku (o ile nie uszkodzi się przewodu elastycznego) to szybka piłka. Przy okazji trzeba sprawdzić stan klocków i tarcz. Tarcze tylne w scenicu są drogie, bo stanowią jedną całość z piastami w których są osadzone łożyska.
Czy regeneracja zacisków pomoże? Pomoże. Wielokrotnie i w różnych autach się o tym przekonałem - ostatnio w Accordzie. Nawet nieduże wżery na tłoczku, czy trzpieniu (sworzniu) mechanizmu ręcznego itp., mogą powodować taki problem, więc najlepiej użyć do regeneracji zacisków, kompletnych (z tłoczkami) zestawów naprawczych. Pozdrawiam.
A co znaczy że po tym pedał HAMULCA poszedł ci od razu w dół? No chyba że się przejęzyczyłeś. Mimo wszystko obstawiam wyrobiony na początku ruchu tłoczka cylinder pompki i to ona przepuszcza płyn i dlatego pedał co ileś naciśnięć jest coraz niżej.
Witam, zabrałem się za regeneracje rozrusznika i mam pytanie. Jakim smarem posmarować tłoczek elektromagnesu. Czy można psiknąć smarem silikonowym jak nizej? https://obrazki.elektroda.pl/9550063500_...
W czym może być problem? Dlaczego zaciski po nagrzaniu się podczas jazdy nie odbijają? Jak to w czym? W spapranej robocie. Co do regeneracji to wyjąłem stary tłoczek, przełożyłem wnętrzności ze starego do nowego tłoczka, wyczyściłem tę gładź cylindryczną, po której chodzi tłoczek, nasmarowałem tłoczka i wkręciłem razem z gumką. Po założeniu na auto...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i od razu spróbuję doprecyzować: -przed wymianą stare zaciski zakleszczyły się, auto jechało ale hamulce po paru kilometrach śmierdziały i felgi były ciepłe. -po zdejmowaniu i próbie rozruszania jednego tłoczka wysunął się on na tyle, że nie dało się już z powrotem wszystkiego zamontować ani wsunąć z powrotem tłoczka...
Generalnie to ma się nazywać regeneracja zacisku. No cóż nikt z nas nie zgadnie co się kryje wewnątrz tego mechanizmu a może rdza robi swoje. I proszę wziąć pod uwagę, że tzw zapowietrzenie układu ma wpływ wielki na skuteczność hamowania lecz nie na powrót tłoczka. Więc z tej strony nie spodziewaj się rewelacji. A jednoosobowe odpowietrzanie to nic...
W prawie każdym Autofrenie mam smar/pastę montażową. Jak wyżej, nr 1 do montażu tłoczka i ewentualnie prowadników jeśli mają styczność z gumą. Nr 2 np do smarowania "pleców" klocka i miejsc, w których ten klocek się w jarzmie przesuwa.
Jak masz to podmień rozdzielacz. Jak dalej nie będzie ciśnienia to pompa do wymiany ewentualnie do regeneracji.
Na podstawce drukarki masz kawał filcu, to cały jak go nawałeś absorber ale dobrze jest też przemyć mechanizm oczyszczania tuszu bo tam też się zbiera niezły syf. Odkęć go i przepłukaj ciepłą wodą aż przestanie brudzic, w trakcie plukania pokręć zębatką od tłoczka zebe przemyć tez srodek.
A czy regeneracja pompy nie polega na wymianie właśnie tłoczka? Przy okazji jeszcze uszczelniaczy i uszczelek. Co można zregenerować w sterowniku skoro on działa. Tranzystor jest sprawny lub nie. Jakiś czas temu silnik uruchamiał się dopiero po puszczeniu rozrusznika, i to jest dziwna sprawa. Myślałem że to wina stacyjki, ale podając na krótko napięcie...
Ja danych technicznych dotyczących: napięcia, mocy i oporu nie wymyśliłem, odczytałem je z tej specyfikacji do której link podałem wyżej http://www.europegas.pl/documents/VALTEK... Zgadza się tłoczki bez zderzaków do wymiany ta kalibracja to tylko środek doraźny przed regeneracją listwy. Wszystkie listwy wtryskowe RAIL mają większą wydajność,...
Zdaje się, że tłoczki sekcji stanęły w górnym martwym punkcie. Pompa do regeneracji, tzn. wymiany sekcji. Jeśli nawet WD40 by pomogło, to i tak sekcje stracą szczelność lub będą się zacierać.
nie zabieram głosu w temacie, żeby komukolwiek zwracać uwagę, że nie ma racji i jest niekompetentny, a już daleki jestem aby kogokolwiek wyśmiewać i cokolwiek udawadniać nie wiem jaki wtryskiwacz keihin miałeś rozebrany, starego czy nowego typu, ale to nie ma znaczenia, ponieważ w obu są na tłoczku dwie gumki wtryskiwacze są sprasowywane, więc rozebranie...
No raczej za 450zł to nic dobrego się nie kupi na pompie nie można oszczędzać to jest serce silnika w v6. regeneracja kompletna w przedziale 1600zł do 2200zł, zależy gdzie będziesz regenerował ,odradzam pseudo regeneracje ,bo do regeneracji jest potrzebny stół probierczy , całą pompę trzeba rozebrać wymienić tłoczek zaworek uszczelniacze itd. jak zrobisz...
Witam sprawa jest załatwiona . Trochę informacji odnośnie naprawy. 1 po naprawie sprzęgła wyskoczył błąd ABS 2 wymiana wszystkich czujników w kołach + regeneracja zacisków 3 sprawdzenie oscyloskopem poprawności odczytu 4 w programie Delphi ,,brak odpowiedzi na pytania diagnostyczne" 5 luzowanie przewodów za pompą ABS (jest przejście płynu na 4 przewodach)...
Kolega w seju ma sanki z ABSem na pokładzie więc postarajmy się jakoś pomóc bo strajkować nie będzie komu :-) bo się nam kolega na jakimś tramwaju zaraz zatrzyma :-) Panie janerko - proponuję podjechać do pierwszego lepszego serwisu i niech sprawdzą ten ABS. Drogo nie wyjdzie. Napewno jest ten ABS? Jeśli tak to zacząłbym od najprostszych rzeczy (zakładając...
Były na stole wszystkie 4 do smieci nie nadaja sie do regeneracji niestety. Uszkodzone tłoczki pompowtryskiwacza.
Wyczyścić tłoczek elektrozaworu przy reduktorze. W tym celu zakręcić butlę lub odłączyć EZ w WZ, wypalić gaz z rurki na wolnych RPM (aż do zgaśnięcia), zdjąć cewkę EZ z reduktora i powinno dać się odkręcić korpus zaworu dodatkowo można delikatnie rozciągnąć sprężynkę tłoczka. Reszta jasna. Jak pomoże a raczej powinno to nowy reduktor lub regeneracja...
Prawe tylne zaciski do regeneracji sprawdz stan tłoczków,prowadnic, pracę klocków w jarzmach,wężyki
Ale na wolnych obrotach chodzi idealnie ... A co myślicie czy miksol może rozruszać to trochę bo ktos kiedys mi mowil zeby dodać do ropy i niekiedy problem znika Dodano po 2 Wiem ze to moze byc zacieranie sie tłoczka ale chce spróbować i poszukać czegos może innego sposobu na uniknięcie regeneracji calej pompy bo noe oplaca mi sie to raczej
Rozumiem. Układ jest odpowietrzony. Jedyne co zostaje to tylko te tłoczki. Jeżeli nie była zamieniona kolejność rurek podłączonych do tych tłoczków to usczelniacze nie trzymają ( oringi). Można Je samemu wymienić. Jeśli nie to dać do regeneracji lub nowe całe tłoczki kupić i wymienić. Innej możliwości nie ma. Układ hamulcowy w tych traktorkach nie jest...
Wita. Wiem że zaraz usłyszę ze taki problem z problemem odpalania juz był wałkowany ale jednak nie był bo moj przypadek jest chyba nie do rozwiązania. Opel Astra 2,0 DTL 82km. Wymienione w aucie : pompa po regeneracji(tłoczek uszczelnienia itp) przelewy, uszczelki filtra wraz z filtrem, uszczelki miedziane przy pompie, trawersy, termostat, czujnik temperatury....
Czyli jest to możliwe że klasyczne odpowietrzanie daje efekt ale krótkotrwały ponieważ w wewnętrznych podzespołach jest nadal powietrze nie wiem czy dobrze to zrozumiałem?? Dobrze, w moim też prawidłowe odpowietrzanie polega na uruchomieniu pompy ABS przez komputer. Bez tego pompa dobrze odpowietrzy się tylko cudem. Zauważyłem ze w dwóch przednich...
Wygląda to po prostu na zapieczony hamulec. Możesz testowo zrobić taki myk. Skoro po "mocnym hamowaniu" blokuje ci się hamulec, to rozpędź się, zahamuj tak by wywołać "tę blokadę" aż do pełnego zatrzymania, potem uderz czymś twardym w oba zaciski hamulcowe (tak dość mocno, ale nie na tyle aby je rozwalić XD) i spróbuj ruszyć, jeśli od razu ci pojedzie...
No niestety, w temacie jak tarcze i klocki do wymiany to najczęściej i zaciski do rozebrania i wyczyszczenia /przesmarowania /regeneracji bo na wysuniętych tłoczkach osadza się nalot który je blokuje gdy się schowają przy nowych tarczach i klockach i problem gotowy. Ale to warsztat pewnie w gratisie powinien zrobić.
Tłoczek bez gumy .... marnowanie tylko swojej roboty . Ja nie bawię sie w szlifowanie tylko nowe montuję . Regeneracja zacisku to nowy tłoczek , osłona gumowa , uszczelka i inne akcesoria . Dobrze jest wypiaskować i pomalować ale to już jak kto woli .
To co zaznaczyłeś musi chodzić luźno możliwe że przyrdzewiało taka Rada weź tłoczka na wkrętarkę pastę np aluchrom chwila i tłok jak nowy to samo prowadnice a otwory po nich w zależności jaki stan papier ścierny wodny np 600 na jakiś bolec i jedziesz posmarujesz poskładasz i ciebie przeżyje😉
Wspomniany rozdzielacz, tylko samemu porządnie regeneracji się nie zrobi jak tłoczki porysowane
Pompa przyszła z regeneracji wymieniono tłoczek wtrysku,nastawnik, i zrobiono sterownik a jak był błąd P1220 tak jest nadal.Gdy cofnę wał korbowy od 0,5 do 1,5cm odwrotnie do ruchu wskazówek zegara to tak na biegu jałowym bez dodawania gazu pali się check a jak lekko dodam to gaśnie ale przy 4tys obrotach znowu sie zapala.Gdy jadę to raz się zapala...
Jak zeta napisał stoją tłoczki
Witam, dziś zabrałem się za wymianę tarcz, locków, prowadnic w mojej polówce. Cały zacisk wyczyszczony, ręczny odbija lecz po wkręceniu tłoczka i ruszając dźwignią tłoczek nie wychodzi tylko delikatnie się wychyla po czym wraca. Wiele filmów przejrzałem i u innych ten tłok wychodzi cały ruszając dźwigną. Czy coś jest nie tak?
Wymiana filtrów fazy ciekłej i gazowej - ja wymieniam u siebie co ok. 20 tys km lub raz w roku wraz z przeglądem olejowym. Parownik regenerowałem po ponad 100 tys km kiedy nie był wydolny pod obciążeniem i za bardzo ciśnienie spadało. Wtryskiwacze - zależy co tam masz ale czyszczenie - nie słyszałem - co innego regeneracja - są zestawy naprawcze ale...
oczywiscie ze zle zrobione , jesli byłu wymieniane same tłoczki to zostały zastosowane o mniejszej srednicy , tam musi byc idealny wymiar prawie jak pod łożysko zeby nie ciekło czy to polonez czy inne auto.
Witam ostatnio regenerowałem 2 podnośniki typu skamet chyba 1,6t obydwa złożone 1 działa dobrze. Tylko przy spuszczaniu cieknie olej tam gdzie się odkręca. Nie wiem może gwint już nie ten. 2 działa bez ciężaru. Lecz stwierdziłem że sprawdze czy też podniesie auto i tu zonk wysunął się tylko ten grubszy tłok a ten maly tak jak by chciał ale nie miał...
Podstawa osuszacza do regeneracji. Zacina się zawór/tłoczek który upuszcza powietrze w momencie kiedy powinienem się otworzyć i spuścić powietrze lekko się uchyla a nie otwiera . Ale podstawą nic nie spuszcza. Nic, zero, null.
Wyczyściłeś dokładnie rowek pod uszczelka która uszczelnia tłoczek, czy po regeneracji zacisku sprawdzałeś na sucho czy tłok chodzi bez oporu?
RegFasty, w takim razie ten mnożnik coś nie bardzo w szczególności początkowy, być może Regi wymagają regeneracji (nie posiadają kalibracji a wymienia się tylko tłoczki) Ile to przejechało na nich km? Odetnij dotryski, ustaw na drodze mnożnik jeszcze raz, po czym nie koryguj nim a korektami obrotów. Dodano po 58 Plik wklej przez dodanie rozszerzenia...
Każdego. A tego co tak twierdzi to nie stać dlatego że ładuje kasę w starocie. Wiesz to ja już liczyłem. Dokładanie do starego auta owszem wychodziło trochę mniej niż rata leasingu nowego. Ale nie liczyłem swojej pracy wkładanej w naprawę. Bo jak bym oddał do zakładu i jeszcze płacił za części bez rabatu. To już nie było by słodko. Do tego auto mimo...
jak daleko mogę wysunąc tlok Do końca. Zacisk na stół i do naprawy albo nowy. Ja używam najtańszego "chińskiego" zestawu i wystarcza, bo to po prostu nie ma prawa się ciężko wkręcać, jak nie idzie to regeneracja. Praktycznie przy każdej wymianie klocków się nastawiam że trzeba będzie zaciski robić i mam po ręką podstawowe zestawy naprawcze. żeby nie...
Witam Ewidentnie do sprawdzenia zacisk hamulcowy. Może być delikatnie podrdzewiały tłoczek ale nie na tyle, żeby nie dawał się wcisnąć. Po puszczeniu pedału hamulca sam jednak nie wraca i klocek delikatnie cały czas trze o tarczę. Zwróć uwagę na czarny nalot z klocków na feldze. Te zaciski z VW są bardzo łatwe do rozebrania i poskładania (chyba najprostrza...
Panowie nie dam się naciągnąć nawet na nową wersję, która rzekomo nie pada. Uważam, że jak za tak prosty element to górną wartością jest 100zł. Na marginesie, żaden Chińczyk jeszcze nie wpadł na pomysł aby produkować zamiennik i sprzedawać w cenie detalicznej za ok 50zł? :) Ja sobie poradziłem inaczej. Rozebrałem to proste ustrojstwo, włożyłem do octu....
Może zanim zaczniesz się bawić regenerację to zdejmij linkę ręcznego , wkręć tłoczek do końca ,nie zakładaj linki i zamontuj z powrotem następnie podpompuj i sprawdź czy blokuje , następnie ręcznie wciśnij dźwignie ręcznego i sprawdź, czasami linka chodzi z oporem lub jest zbyt mocno naciągnięta.
W moim Wisko : następuje zmiana ilości cieczy znajdującej się pomiędzy okładkami (tarczami) sprzęgła - wówczas wzrostowi temperatury towarzyszy wpompowanie cieczy pomiędzy okładki sprzęgła przez tłoczek połączony z płytką bimetalu; wzrost temperatury płytki powoduje jej odkształcenie i przepompowanie cieczy. Tak jest napisane na Wiki. Podejrzewam że...
Własnie przerabiam superb 2.5 tdi z takimi objawami i pompa w zbiorniku nie ma nic do tego. odczytaj błędy w pompie vp44. Najprawdopodobnie jest zatarty tłoczek przestawiacza i pompa do regeneracji.
Moja pompa po wymianie została rozłożona w ramach regeneracji lecz nie było potrzeby, ponieważ jest w pełni sprawna. Co do pompy ABS tez o tym myślałem, chociaż nie wiem jak mogło do tego dojść. pompe abs tylko interfejsem ? (mechanicznie nie da rady) ?
Ja używam Shell Gladius grubo . Tłoczek olejem.
Podejrzewam że zaciera sie nastawnik kąta wtrysku, w okolicy nikt nie ma KTS'a a zwykłym kabelkiem jaki mam nic nie sprawdzę w vp44. Moja logika jest taka która wnioskuje z budowy pompy - sterownik jest połączony z tasiemką nastawnika (tak to wywnioskowałem ze zdjęć w necie) gdy on się zaciera rośnie opór przesuwu tłoczka większy prąd płynie i upala...
to też valteki tylko w nieco innym wydaniu. Wymiana tłoczka i kalibracja to jak widać nie wszystko , a reduktor to alaska , która obsługuje poprawnie silniki do 90KM, więc i tu jesteś pod kreską. Nie masz problemów przy wyprzedzaniu. W każdym razie masz wytłuczone wtryski a ich regeneracja to wyciąganie dodatkowej kasy z klienta. Do tego dochodzi za...
Co by nie było - sprawdź czy tłoczki lekko chodzą. Jak będzie duży opór to odkręć dopowietrznik. Jak dalej duży opór to do regeneracji i zalej płynem Organika, shell albo TRW.
W otwór pompy wchodzi chyba bolec 5.5mm jeśli włożyłeś 5mm to jest minimalny luz, ale to nic strasznego. Prawdopodobnie regeneracja polegała na wymianie tranzystora i umyciu pompy, ewentualnie jeszcze na wymianie tłoczka, tak jak robi to większość serwisów, również i ja :) Przypuszczam że na palcach jednej ręki można by policzyć serwisy które posiadają...
OOhoho:!::!::!: Rzeczywiście chyba padnie na używkę od kolesia z Zielonej Góry. Starą Moją pompę może ktoś odkupi za psie pieniądze i sobie zregeneruje. Poczytałem o regeneracjach w serwisia bosha i tam także rozbierają na częsci pierwsze i myją dokładnie z syfów czyszczą później jakims srodkiem polerskim dla wygładzenia powierzchni tłoczka i spowrotem...
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
Autokalibracja to automatyczna regulacja instalacji gazowej. Układ benzynowy i wszystkie elementy układu gazowego muszą być sprawne. Wtryskiwacze gazowe są ważnym elementem instalacji gazowej i po regeneracji należy wyregulować skok tłoczków oraz dobrze jest sprawdzić czy równo dozują gaz. Radzę kupić oryginalne Valteki (nie inne "typu Valtek") za około...
klucz nasadowy Torx, ale nie wiem jaki 18, solidny a nie jakiś z marketu bo śruby będzie ciężko ruszyć. Potrzebny też przyrząd do wkręcania tłoczków w zaciskach. Zaciski też bardzo często wymagają regeneracji więc zaoszczędzisz sobie sporo czasu, nerwów i będzie zrobione jak należy jak pojedziesz z tym do warsztatu.
Z moich doświadczeń wynika , że diesel wychodzi prawie zawsze drożej w samych kosztach utrzymania ( o naprawach nie wspomne) Wszyscy piszą (ale bez konkretów) o problemach i kosztach serwisowania diesela to może ja konkretnie: sedan Mazda626 2.0D z 2000r kupiona w 2007r z przebiegiem (rzeczywistym) 192tys, miałem ją pięć lat do przebiegu ok. 295tys....
Miałem to samo tłoczki się łukosują i nie chcą odbijać pomogła regeneracja zacisku i problem jak ręką odjął :)
Teoria bardzo bliska prawdzie z tym mazutem na membranach. Niestety obrzeża membran robią jednocześnie za uszczelnienia, tak że po rozebraniu reduktora i tak musisz je wymienić. Inna rzecz że wymiana i tak im się należy, do czyszczenia/wymiany będa także grzybki zaworów klapkowych, oraz tłoczek zaworu elektromagnetycznego.
Kilka dni temu podczas jazdy pedał hamulca zaczął mi wpadać w podłogę i okazało się że jedno z tylnych kół jest gorące i po demontażu problem z zaciskiem nie ruszał się tłoczek. Zacisk oddałem do regeneracji ale zastanawia mnie to cały czas czy uszkodzony zacisk i zagrzanie układu może powodować wpadanie pedału hamulca?
Pompki po regeneracji tylko jakiej regeneracji. Przecież tych pompek jest ze 40 rodzajów. Wszyscy kładą jeden jedyny ten najtańszy tłoczek.
jest ustawiona na stałe. regeneracja polega na wymianie tłoczków włacznie z prowadnicami. i tym miedzy innymi rózni sie od valteka czy reila.sciagasz cewki odkrecasz blaszke i caly zestaw masz na dłoni wymieniasz i gotowe. http://allegro.pl/item977584991_oryginal...
Błoto w baku, albo trafiłeś już zużyta pompę. Wypłucz bak, wymień ponownie filtry, załóż pompę po profesjonalnej regeneracji, z gwarancją - musi jeździć.
nie mam pojecia na jakiej zasadzie, Ciegno nie spadło, pompa podaje wszedzie dobrze olej układ, pompa wysokiegociśnienia (tłoczkowa promienista, bynajmniej tak mi sie wydaje) jest sprawna. tylko właczam pólbieg na "zając" a to bez zmian. Nie wiem czy to jest na zasadzi przekładni planetarnej, ale dziwi mnie to ze nie działają, (serwisanci JD cos tam...
Trochę nie w temacie, a może i w... ostatnio odstawiłem auto do innego niż zwykle warsztatu. Powiem, że byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mieli zrobić hamulce - klocki z przodu się skończyły, ale mieli zrobić całość, tj. przód klocki i tarcze do wymiany i tył klocki + tarcze do weryfikacji. Budżet nie był ustalony - mieli robić wszystko co trzeba....
Co do wtryskiwaczy bym się nie zgodził , ostatnio pytałem się w serwisie to są do zamówienia lecz dłuższy czas oczekiwania no i cena trochę zaporowa była za 6 sztuk. Regenerować niby się nie da bo to delfi ale ludzie to robią i dają na to gwarancję więc da się ogarnąć i te wtryski Tylko jakoś nie chcą określić ile to tygodni się czeka, a w tym czasie...
Wszystko szczelne i dobrze odpowietrzone? Płyn dobry zalany? W samym lewarku też są 4 tłoczki i gumki... Czasem się któryś przytrze, a "regeneracja" lewarka na niewiele się zdaje.
Ostatnimi czasy zauwazylem ze nie cofa mi tloczek w przednim zacisku , na pierwszy rzut oka mozna zauwazyc ze uszczelka przecipylowa przy tloczku lekko sie wysunela. Z tego co wiem to jest ta uszczelka porzeciwpylowa i jeszcze jedna w srodku na tloczku. Czy jest problem pozniej z zalozeniem nowych uszczelek? Jak zahaczyc nowa przeciwpylowa zeby sie...
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Sam robiłeś regenerację zacisków.Dobrze wyczyszczone?Odpowietrz na odpalonym aucie.
Jest to pompa wielotłokowa regeneracja polega na nałożeniu chromu (chromowanie, są różne techniki) ponad wymiar i ponownej jej obróbce do prawidłowych rozmiarów. To znaczy cylindry się szlifuje na większy wymiar a tłoczki się powiększa.
Napisałem post że dwa dni temu, ale widzę, że coś go nie widać. Może nie kliknąłem wyślij. Objawy po zastanowieniu ewidentnie wskazywały na wtryski. Zwiodło mnie jednak to, że około 2 lata temu wymieniłem całą listwę na nową. Wcześniejsza jeździła około 6 lat i zrobiła 115kkm. Wtryski to magic jet. Jestem już po regeneracji - we wszystkich wymieniłem...
Witam czytałem o twoim problemie i moge ci powiedzieć ze zacinanie sie listwy na pewno nie ma nic wspólnego z gwintem nacietym w korpusie pompy, ( gdyby żeczywiście tak było to z 3 sekcji wypływał by olej napędowy w momencie tłoczenia) , zacinanie sie listwy może byc spowodowane : - wyeksploatowanymi tulejkami ( prowadnice w których przesuwa sie listwa),...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Przed regeneracją paliła normalnie bez problemu . Regenerowana była z powodu wycieków po regeneracji mówili że wymienili uszczelniacze i chyba jakiś tłoczek . Nie zakładałem sam bo niby to nie jest takie łatwe i potrzebny jest jakiś zegar jak raz zapali to potem nie na problemu .
Witam. Niestety ale sama wymiana uszczelek w rozdzielaczu może nie pomóc. Nie twierdzę, że nie warto próbować. Jednak jeśli dalej będzie ciekł to w grę wchodzi jedynie wymiana rozdzielacza. Nie sądzę żebyś dostał gdzieś nowy rozdzielacz do tej maszyny lecz tańszą opcją będzie przystosowanie do niej innego nowego rozdzielacza niżeli regeneracja (honowanie...
Najprawdopodobniej przyczyną było zatarcie zacisku, także chyba czeka mnie regeneracja. Dziękuję za podpowiedź.
Zdjąłem blokadę pod sprężyną sekcji ale nie wiem jak ją wydostać. Czy żeby dostać się do niej trzeba wyjąc cały wałek pompy i popychacz? Kolego, takie zabawy lepiej sobie odpuść jak chcesz w przyszłości uruchomić ten ciągnik. Poza tym każda Twoja ingerencja w pompę wtryskową z pewnością podniesie koszt jej regeneracji. Jeżeli pompę masz odpowietrzoną,...
Dzięki za podpowiedz ale wolalbym nie płacic za wymianę jakiegoś czujnika 2tys pln bo tyle skasują za regeneracje. wydaje się ze mechanicznie pompa jest sprawna i tłoczek raczej tez nie jest przytarty. Może ktoś ma jakies wskazówki lub pomysł co może jeszcze powodować ten klekot i brak mocy.
Ja bym powiedział że pompa hamulcowa do wymiany ewentualnie regeneracji w środku przepuszcza na uszczelnieniach i pedał wpada do środka mimo że auto hamuje i układ nie jest zapowietrzony. Podczas regeneracji trzeba zwrócić uwagę czy powierzchnia po której porusza się tłoczek nie jest skorodowana bo uszczelnienia nawet jak są dobre to jak powierzchnia...
Witam po dłuższej nieobecności :) Nabyłem pojazd marki Opel -model Sintra - Silnik 2.2 dth (x22). Problem polega na tym iż auto ma ogromne problemy z rozuchem na zimym oraz ciepłym silniku... Aby uruchomić autko muszę kręcić kilka minut z rana kilkukrotnie, po odpaleniu (i w trakcie kręcenia) jest siwy dym- po odpaleniu zaraz zanika i jest ok. Ciepły...
Jeżeli samochód ma problem z odpalaniem to najczęstszą przyczyną w silnikach z pompami vp44 czy vp30 jest właśnie pompa i koniec a dokładniej elektronika czyli sterownik lub mechanika czyli najczęściej zacierający się tłoczek. Uszkodzenie sterownika a dokładniej w tym przypadku jego przegrzanie bądź niewłaściwa naprawa może skutkować zaniżoną dawką...
Można powiedzieć, że obecnie serwisy idą na łatwiznę, są zbyt leniwi, albo brakuje ludzi z umiejętnościami/kwalifikacjami/po szkoleniach. Obecnie panuje trend aby starych oryginalnych (fabrycznych) podzespołów nie regenerować tylko wymieniać na nowe. Tylko że w przypadku gaźników to każdy producent zapewnia dostępność prawie wszystkich części składowych...
Na moje oko pompa do regeneracji. Napiszcie co wy na to. Logi z bloku 04. Nie reguluje konta wtrysku. Tłoczek zatarty czy pompa źle ustawiona?
Przy zakupie zacisku stary się oddaje.(przeważnie) Można kupić po regeneracji za sto parę zł, TRW około 200 zależnie od rabatu w hurtowni. Teraz zestaw naprawczy z tłoczkiem ok 60pln plus robocizna i wyjdzie drożej niż gotowy po regeneracji z pisemną 2 letnią gwarancją. I polecam samemu takie sprawy robić, nie ma później pretensji do mechanika że drogo....
Oryginał: 480 zł, sporo. Zamiennik nowy: 220 (NTY ponoć Chińska tandeta, która na drugi dzień może cieknąć). Zamiennik nowy: 315 (TRW ponoć dobre). Regeneracja + rok gwarancji: 200 Używane: 50-100 zł. Ale nie ma słowa o regeneracji. Zestaw do regeneracji: 30 zł (same uszczelki), ale szukam z tłoczkiem. Podczas rozmowy telefonicznej mechanik powiedział,...
Mało kto wogole sie podejmuje regeneracji pompowtrysków, a jeszcze mniej do osobówek. Wymieniaja rozpylacze a nie elektrozawory i tłoczki w których to jest własnie ukryta przyczyna złej pracy. Nowy to ok 3tys zł w ASO,
Źle naprawiony sterownik lub tłoczek w pompie powoli się zaciera
Pompy vp30 jak i vp44 mają swoje bolączki. Główna to sterownik i zacierający się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. W większości wypadków samochód gaśnie nagle lub nie ma możliwości odpalenia go po postoju. To naprawdę ten dobry objaw i uszkodzony sterownik. Gorzej jak samochód zaczął nam nagle niedomagać, więcej palić, kopcić, osłabł , ciężko odpalać....
Zależy jak kto robi. Jeden robi tak, że wymieni oring i tłoczek, a z kolei inny wymieni wszystko tylko obudowa i cewka zostaje stara. Jak ktoś dobrze zrobi to i pochodzi. A 35zł za regeneracje to i tak mniej jak za całą pompkę. Kwestia ugadania z gościem. Często się wybijają gumki na sprężynkach, działają jako zawór. Gdyby dioda była spalona pompa by...
Ni sprawa rozwiązana. Kupilem na allezło zestaw do regeneracji. Dwie membrany wymienione, gumka, śrubo-zawór, tłoczek i takie małe coś:) Właśnie w to "małe coś" uderza tłoczek. U mnie to było tak zabrudzone, że zupełnie nie było widać, że jest to część ruchoma. Po wymianie wszystkiego co zajęło 20 minut gaz śmiga jak szalony. Przy najbliższej okazji...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
czyszczenie tłoczka tłoczka hamulce wymiana tłoczka
ariston programator obracać kocioł junkers ceraclass gamepad sterownik
resetowanie baterii kettler sterownik
Jak naprawić wypadnięty klawisz i zawias klawiatury? Nieszczelny czujnik położenia wału VW LT 2.5