Po odłączeniu akumulatora wszystko Ci się powinno zresetować. Błąd 505 to usterka regulacji biegu jałowego. Jak wykluczyłes usterkę?Może jednak jest nadal?
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Otwórz i zobacz scalaka.
Ma być 0.4-0.5mm odstępu gdy nastawnik całkowicie cofnięty. Ale precyzja tu tak naprawdę nie ma znaczenia, aby tylko jakiś ten odstęp był, żeby styk biegu jałowego puścił zanim nastawnik się cofnie całkowicie i zablokuje.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Polo n6 1,0 Za takie cos albo np pasat b5 1.9 tdi powinni odrazu dawać bana. Czy kolega jest w stanie podać dane auta normalnie ?
wymień przewody, i wtedy zobaczymy dalej ,jest regulacja biegu jałowego na gazie, itp Dodano po 2 przecież to stare auto i należało by wymienić bo dalej będziesz miał kłopoty
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Seat Ibiza 1,4 1996 wielopunkt błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji ,z tego co mówił klijęt samochód miał czyszczoną przepustnicę bo wtedy miał problemy z wolnymi obrotami poprostu gasł . Błąd się pojawia mimo skasowania .
Sprawdź sprzęgło odśrodkowe, tam jest przyczyna. Na zdjęciu jest pokazane gdzie go szukać. http://obrazki.elektroda.net/8_127732257...
Poduszki silnika sa nowe dwumasa sprzeglo robione z 4 tys km temu,irytujace jest jak wlaczy sie klima wtedy, silnik przysiada chwilowo do około 700 obr i powraca do stalych obrotów ale te chwilowe spadki sa loim zdaniem za mocne. Dodano po 3 Jedyne co zauważam to przy depnięciu w pedał gazu na max ma chwile zastanowienia jakby muła łapał i wtedy dopiero...
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Instalacja sekwencyjna.Problem był już przed gazem.
Podobnie jak w DORADO Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych 1 - Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. 2 - Usunąć śruby na dole ucieczki. 3 - Określ biegu jałowego (700 obr / min). 4 - Wstawianie sondy termometr cyfrowy do kolektora wylotowego otworu 5.9030.667.4 odpowiadającego pierwszego cylindra i pozwolić, by temperatura...
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
Sprawdź czy na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach. Jak będą wypadały zapłony to też będziesz miał błędy składu mieszanki i regulacji wolnych obrotów.
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
A nie jest przypadkiem pęknienty kolektor wydechowy ?
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Kolego robokop Masz słuszność. Wydajność reduktora przy pracy na frakcji gazowej jest znacznie mniejsza niż na frakcji ciekłej. W tym przypadku rozmawiamy o pracy reduktora przystosowanego do zasilania urządzenia o mocy rzędu kilkudziesięciu kW w samochodach. Agregat w szczycie zapotrzebowania na gaz to zaledwie 10% wydajności reduktora. Praktyczny...
witam, w mojej reni przyspieszenie kąta wtrysku, przy zimnym silniku, jest wymuszane linka, którą naciąga, a właściwie zasysa takie ustrojstwo do którego dochodzi wężyk z powietrzem. czy wie ktoś jak można wydłużyć czas działania tego "ssania'? pozdrawiam Proszę uzupełnić tytuł tematu, oraz poprawić treść postu, lub temat trafi do kosza. Regulamin Forum,...
Po wymianie tranzystorów końcowych i sterujących na obu kanałach oraz jednego uszkodzonego na nowy do regulacji prądu biegu jałowego wzmacniacz pracuje poprawnie. Regulacja biegu jałowego bardzo czuła ale ustawiłem spadek napięcia na 2,4mV. Dzięki za pomoc.
Też mam taki sterownik w jednym z aut. Jednakże to fiat ale wnioskuje z Twego problemu ze masz złą emulację sondy przez co mapy benzyny w sterowniku silnika dopasowują się do sygnału sondy lambda przy pracy na gazie . Efektem jest zła praca na benzynie. Są dwa wyjścia - wybrać odpowiednią emulację . Ja mam u siebie masa bo mój sterownik najlepiej pracuje...
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
To nie kluczyk. Opel nie zakręci rozrusznikiem jak nie rozpozna kluczyka. Reset wyuczonych i tam jest jeszcze regulacja biegu jałowego jak pamiętam ale auto musi być rozgrzane. Miej świadomość że jak masz zasyfioną przepustnicę to różnie może się przyuczyć. Z tym błędem powinna palić normalnie.
To jest zawór termostatyczny do kompensacji układu biegu jałowego w zależności od temperatury powietrza/silnika. W zwykłych gaźnikowcach zwykle obroty biegu jałowego są wyższe na zimnym silniku i niższe na rozgrzanym silniku, albo niższe na zimnym i wyższe na rozgrzanym. Zawór reguluje ilość powietrza dostarczanego do układu biegu jałowego. Działa jak...
Nie wiem czy ta recepta na ustawianie składu mieszanki biegu jałowego jest właściwy. W samochodach z silnikami gaźnikowymi inaczej się to robiło. Dokładnie już sobie tego nie pamiętam, ale tam przy ustawianiu składu mieszanki na wolnych obrotach używało się na przemian - śrubki składu mieszanki i śrubki regulującej uchylenie przepustnicy. Zakręcenie...
witam pacjent to Seat Tolego II 1999r 1.6i 74kW AKL silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach po podłączeniu Vag-a wyskoczył błąd: 00533 regulacja biegu jałowego 19-00 dolna wartośc regulacji co konkretnie oznacza ten błąd i jak usunąc ta usterkę ????? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Obroty biegu jałowego powinny wynosić około 3000 rpm, natomiast obroty załączenia sprzęgła wynoszą około 4000 rpm. Nie wiemy czy masz problem z ustawieniem obrotów biegu jałowego, czy sprzęgło jest zużyte (miękka sprężyna) czy też źle złożone. Gdybyś miał obrotomierz, to byłoby wiadomo. Łańcuchem można swobodnie poruszać przy niepracującym silniku?...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Witam. Przy obecnej pogodzie (18-20°C) okazuje się że cały problem znika. Silnik nie koci na obrotach biegu jałowego (w garażu można oddychać), co najwyżej trochę przykopci przy dodawaniu gazu. W polu pod obciążeniem nawet też nie kopcił. Odpala bez problemu, bez żadnego podgrzewania świec, przy dźwigni gazu ustawionej na 500 RPM. Widocznie silnik jest...
Sonda, nieszczelny układ wydechowy, nieszczelny dolot, niesprawny układ podciśnienia, regulacja biegu jałowego i jeszcze inne...
Górna to regulacja biegu jałowego (odkręcanie powoduje przepuszczanie gazu z komory I stopnia do drugiego bez pośrednictwa membrany gazowej, czyli nie zmienia obrotów biegu jałowego) plastikowa niżej to regulacja czułości membrany gazowej, jeśli odkręcasz to zwiększasz czułość, czyli mniejsze podciśnienie będzie bardziej odchylać membranę i zwięszać...
Co to za regulacja do czego to w zasadzie na każdym szkoleniu z tego silnika w Deutz się dowiesz. Trochę więcej w dodatku service training.
A wiesz co oznacza błąd P0505? Już ci tłumaczę: -obieg prądowy nastawnika przepustnicy -zablokowana regulacja biegu jałowego -nie wyuczona regulacja biegu jałowego A wiesz czemu z tego P0505 ci guzik wyszło?
Kolejny specjalista mechanik stroiciel gaźników się znalazł, dla którego regulacja tuningowego gaźnika polega na pokręceniu dyszą powietrza/mieszanki biegu jałowego i ustawieniu obrotów biegu jałowego. Ewentualnie przestawienia zapinki na iglicy obciążenia częściowego. Życzę powodzenia.
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
http://obrazki.elektroda.pl/4191540300_1... W praktyce warsztatowej często zachodzi potrzeba zasilania stałym napięciem rzędu kilkuset woltów, podczas gdy typowe współczesne zasilacze laboratoryjne dostarczają najwyżej 100 V. Prezentowane urządzenie powstało, ponieważ miałem dosyć wiecznej prowizorki w postaci leżącego na biurku gołego...
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
ECU nie ma żądania regulacji biegu jałowego, . Która Laguna, 1 (faza I lub II)? Jak nie ma? Jest.
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Możesz podać na niego + i posłuchać czy cyka, ale tak da się wykręcić. Gdzie są dysze dokładnie to nie wiem. Może być regulacja mieszanki biegu jałowego na śrubce, ale bywała zaślepiona.
regulacja obrotów biegu jałowego biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego
flash adobe corsa schemat alarmu spalony mikrokontroler
licznik auris sprężarka inwertorowa
Audi A3 1998 - Silnik Niespodziewanie Gaśnie: Przyczyny i Diagnostyka Brumienie kondensatora elektrolitycznego przy dotknięciu - przyczyny i rozwiązania