Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Witam kolegę.Ja bym polecił Polskie,a co do wymiany to trzeba mieć przyrząd do regulacji ciśnienia wtryskiwaczy. Prawidłowe ciśnienie to15-16,5MPa.
Ja bym zaczął od ogarnięcia ciśnienia paliwa. Jak nie masz paliwa nie ma też spalin żeby turbo wstało. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia, wtryskiwacze czy nie puszczają na przelewy. To silnik na układzie Delphi?
Naprawiałem ostatnio dwa komplety dwusprężynowych na EPS-ie, podaj numer wtryskiwacza to poproszę o te ciśnienia.
a jakie maksymalne ciśnienie można uzyskać taką regulacją?
Różnie bywa, dlatego można w trakcie pracy silnika, czy kręcenia rozrusznikiem luzować kolejno nakrętki wtryskiwaczy, aż zacznie lecieć samo paliwo bez pęcherzy powietrza, wtedy odpowietrzają się na 100% przewody wysokiego ciśnienia i dalej wtryskiwacze.
sprawdź czy Ci sie nie przestawił rozrzad o 1 ząbek, tu jest łańcuch i nie zdarzyło się żeby przeskoczył :) Regulacja ciśnienia na wtryskiwaczu?
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
Jak zrobić Clipem 146 korekcje wtryskiwaczy.Podawali mi tak .Wtrysk-parametry bieżące -korekty wtryskiwaczy ,niestety tak nie działa.Robiłem też tak ,wtrysk-test funkcji-regulacja ciśnienia paliwa -korekcja wtryskiwaczy na każdym cylindrze i też nie wychodzi.
Przy wymianie rozpylaczy konieczna jest regulacja ciśnienia otwarcia
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Dziękuję za pomoc wszystkim :-) Dzisiaj autko już chula, a głównym winowajcą okazał się "Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej", który faktycznie sprawiał że ECU nie uruchamiał wtryskiwaczy podczas rozruchu i który gasił silnik, podczas pracy. Zawór wymieniony na używany z innego auta i jak ręką odjął :-) Jako ciekawostkę dodam, że wg ASO...
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
możesz spróbować teoretycznie powinno działać, ja dopadłem małą pompkę zębatą na złomie była podłączona do dmuchawy,wygląda na pompkę z jakiegoś webasto, rozebrałem ją przeglądnąłem i poskładałem działa o niebo lepiej od pompy wtryskowej i w dodatku ma regulację ciśnienia, osobiście rezygnuje z wtryskiwacza wole założyć dysze rozprężną ,całe zasilanie...
Przy tym cisnieniu nie otworzy wtryskiwaczy ,zobacz zawór regulacji ciśnienia.
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Oczywiście może być każda inna sprężyna. Przy tej co pokazałem zakres regulacji jest krótki. Mały ruch pokrętła i już jest zmiana ciśnienia. Im słabsza sprężyna i dłuższa, tym łagodniejszy zakres regulacji. Ja wziąłem sprężynę z wtryskiwacza jelcza, taką akurat miałem, poza tym to jest sprężyna odporna na wiele ugięć. Jak to w wtryskiwaczu. Zamiast...
...a co zostało sprawdzone? Czujnik ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia, drożność układu paliwowego, szczelność wtryskiwaczy.
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
Po pierwsze, jeżeli sam tego nie naprawiasz, to poszukaj polecanej warsztatu wśród znajomych lub w internecie. Po drugie, zleć przed naprawą diagnostykę i wycenę ewentualnych kosztów usunięcia usterek. Po trzecie, za każdą naprawę zbieraj faktury. Warsztat, jeżeli wie co robi, nie będzie robił żadnych problemów, żeby spełnić Twoje wymagania. Przynajmniej...
. Oraz bsi tego nie sprawdziłem co myślicie?? Zostaw BSI w spokoju rozwiązania problemu szukaj pod maską , jak wspomniał zaborekp , zawór regulacji ciśnienia , do tego czujnik ciśnienia , wtryskiwacze
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Wiesz jak wtryskiwacze to czerwone valetki to już może ich nie być. Zwłaszcza jak są zamocowane poziomo. A reduktor wymaga regulacji ciśnienia .
Wszystko na temat pompowtrysków,ciśnienia regulacja czyli układ zasilania i diagnostyka sterownika.
Wymiana uszczelek, membran + wymiana filtrów + regulacja ciśnienia.
Jsli zatnie sie zawór regulacji ciśnienia to będzie zbyt wysokie na wtryskiwaczu. Proponuje jeszcze wprawdzić instalacje wtryskiwacza i opór.
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Wystarczy że jeden wtryskiwacz zacznie przelewać i pojawią się błędy z regulacji ciśnienia. Czytanie błędów to nie wszystko.
chce wykonać stanowisko do badania wtryskiwaczy benzynowych. i musi być to dokładna regulacja ciśnienia i najlepiej wykonane przeze mnie.
Witam grupę, potrzebuję pomocy. Bo wszyscy elektrycy już rozłożyli ręce. Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 136 km 2008r. Sprawa wygląda następująco: Samochód normalnie jeździł i odpalał. Nie działa klimatyzacja. Pod filtrem powietrza przetarła się wiązka elektryczna, lecz niestety podczas naprawy okazało się, że kilka kabli jest przetarte i przez chwilę nieuwagi...
Ja bym bez zastanowienia montował 4 generacje, na 2 gen siedzieć świadomie jak jest możliwa 4 generacja? Reduktor i troche rzeczy dojdzie jak nie masz ale można używki kupić (reduktor to nowy), jak czujnik ciśnienia gazu. Same wtryskiwacze pojedynczo tylko nie valteki ale ze 200zł masz AC 3, trochę przewodów. Wkrętki w kolektor oczywiście w dobrym miejscu....
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze . Mam próbnik do ustawiania ciśnienia wtrysku paliwa. ustawiłem 160 bar Czy poza ustawieniem ciśnienia wyrysku jest jeszcze jakaś regulacja???
Mercedes W202 po wymianie wtryskiwacza i zawóru regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej.Usterkę skrzyni klient zauważył po odebraniu auta jadąc w trasę na wczasy.Dzwonił do mnie właśnie z mazur,więc diagnostyka jeszcze przedemną jak wróci.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Wysoki współczynnik wypełnienia impulsu ok.50%na zaworze regulacji ciśnienia bieg jałowy.
"Poprawne " wskazania sondy na gazie biorą się z emulatora. Właściwa procedura naprawcza w twoim przypadku powinna wyglądać następująco:Reset wartości wyuczonych sterownika silnika. Sprawdzenie ciśnienia benzyny na szynie paliwowej , sprawdzenie sprawności wtryskiwaczy (mogą być zapieczone) sprawdzenie sprawności 1 sondy (bank 1 sensor 1 ) przy użyciu...
Panie Moderatorze wtryskiwacze po wymianie końcowek i stole probierczym z regulacją ciśnienia w zakładzie gdzie robiłem juz nie jedną pompę i wtryskiwacze. Zauważyłem jak by jedna z głowic tak bardzo nie plula po zdjęciu kolektora. Co może być jeszcze przyczyną takiego stanu rzeczy? Głowice po regeneracji, zestawy mahle, tuleje wkładane w maszynowo...
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia .
Jutro zrobię jeszcze przelewy. Jak okaże się że wtryski nie trzymają to nie mam co grzebać w elektronice... Dziwi mnie jednak to, że nie mogę zakodować tych wtrysków... :| Spiralka mruga dopiero jak długo kręcę albo jak odpali na plaku. Wtedy wali błędami nieprawidłowej regulacji ciśnienia paliwa...
Poprawcie jeżeli sie gdzieś pomyłiłem. Wtryskiwacze benzynowe napewno działają jako elektromagnetyczne (kotwica sterowana siłą pola magnetycznego z cewki elektrycznej). Wtryskiwacze LPG też są elektromagnetyczne bo nic innego pewnie ludzkość nie wymyśliła - najwyżej moze być z dodatkowym układem pilot-siłownik ale watpie bo to za bardzo skomplikowane....
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
Witam Mam problem z autem, ponieważ od jakiegoś czasu samochód przy niskich obrotach szarpie. Natomiast dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika i komunikat antipollution fault, i po krótkiej jeździe silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty niechciały przekroczyć 2800 obr. W aucie były wymieniane takie rzeczy jak: pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik...
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Można reduktor PRINSA dac w pozycji poziomej pod warunkiem ,że regulacja ciśnienia na reduktorze będzie od góry.
W hana czerwonych nie bylo dysz to byly hana czerwone bez dyszowe. Dodano po 1 Skoro hana takie super to dlaczego mnoznik bardzo wysoki.wiec prosze wytłumaczyć a nie krytykować. Dodano po 1 Reduktor to tomasetto. Reduktor super, wtryski też. A mnożnik wynika z wydatku wtryskiwaczy i ciśnienia.
predzej wtryskiwaczy , bo tam regulacja cisnienia jest na ssaniu
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Wszystkie powinny być równe, ani za mało, ani za dużo. Jak za mało w kubeczku będzie to za dużo puszcza w silnik, za dużo w kubeczku to może być zatkany. Ale jeżeli pojawia się, że za niskie ciśnienie, może któryś wtryskiwacz w pewnym momencie upuszczać ciśnienie, niewydajność pompy, błąd odczytu pomiaru ciśnienia, błąd regulacji ciśnienia.
No ale w drugiej generacji trzeba sterować tym zaworem (czyli silnikiem krokowych), a oryginalny ECU kluczuje tylko masę do wtryskiwaczy. Bez dotatkowego sterownika się nie obędzie. Trzeba by przeliczać czas otwarcia wtryskiwaczy na liczbę kroków silnika. No i taki zawór raczej nie ma charakterystyki liniowej jak w przypadku wtryskiwacza benzyny -...
błąd P1112 Możliwości masz takie: Wiązka przewodów, czujnik ciśnienia paliwa, zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia paliwa, układ paliwowy, komputer sterujący silnika. Co do tych wtryskiwaczy to faktycznie, jak na 2min. to lipa...
Problem rozwiązany Bład w pomiarze ciśnienia , faktycznie jest 5,5bar Po dokładym uszczelnieniu podciśnienia i regulacji klapy audi ożyło. Wielkie dzięki za wszystkie porady. Pozdrawiam.
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Muszę mieć możliwość regulacji ciśnienia od 150 do 1500 bar, oraz w zależności od tego jak jest wysterowany wtryskiwacz i w jakim jest stanie mam różne spadki ciśnienia które muszą być na bieżąco korygowane
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Gdzieś Ty to regenerował, w stodole jakiej ? Wiąże się z tym przeróbka układu wydechowego. Przerobienie rur na dolocie. Wymiana ECU z wersji wolnossącej, wymiana wtryskiwaczy. Pousuwanie elektrozaworów regulacji ciśnienia doładowania, ciśnienia paliwa (o ile występują). I inne zależnie od danego modelu. A i najważniejsze. Wymiana głowicy/tłoków (stopień...
Problem został rozwiązany. "Przepuszczał" jeden z wtryskiwaczy. Ciśnienie na reduktorze pozostawiłem na 1,25bara. Kalibracja i wszystko działa jak należy. Dziękuje za wszelkie uwagi. Temat zakończony.
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Po naprawie, regulacji pompy wtryskowej powinno być lepiej. Przyjmując, że podstawowe rzeczy jak szczelność układu paliwowego, wtryskiwacze i ciśnienia sprężania już wykluczyłeś.
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
Auto zrobiło 900km. Odnośnie świec - bosch i działają na 100%. W 2,5 dci znamienną usterką jest falowanie obrotów za które odpowiedzialny jest najczęściej zawór regulacji ciśnienia. Jednak moje pytanie nie dotyczy falowania obrotów a kodowania wtryskiwaczy, bo mam wrażenie, że oprócz nie odpalania "na dotyk" a 3 obroty któryś wtrysk nierówno pracuje...
Pomogła wymiana wtryskiwaczy na Magic Jet, Regulacja ciśnienia oraz precyzyjne ustawienie mnożników. Przed regulacją instalacji gazowej wykasowałem adaptację ECU benzynowego Przejechałem około 200km na benzynie i dopiero wtedy zacząłem regulacje Staga. Instalację gazową wstrajałem tak aby po przełączeniu z benzyny na gaz ECU nie wprowadzało korekt tj....
Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ciśnienia. Środkowy wtryskiwacz się zacinał. Iglica chodziła bardzo ciężko. Trzeci z kolei chyba miał kompetnie rozregulowane ciśnienie ponieważ nakrętkę zabezpieczającą śrubę do regulacji, wykręciłem normalnie ręką razem ze śrubą regulacyjną a rozpylacz był jeszcze wkręcony i nakrętka zabezpieczająca nie była poluzowana....
Witam, mam problem z Iveco35c14 3,0. Uruchamia normalnie, na podwyższonych obrotach pracuje normalnie, natomiast po zdjęciu nogi z gazu po paru sekundach gaśnie. KTS wykrywa błąd-regulacja ciśnienia paliwa, wartość odchyłki ujemna. Podmieniono zawór regulacyjny na pompie i zawór na listwie i komplet wtryskiwaczy. Objawy po kolejnych podmianach pozostały...
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
Samo PWM na NE555 się da zrobić, ale już pozostałe funkcje to trudniej, a na pewno nie na jednym NE555. Nie jestem pewien także proponowanego czujnika ciśnienia...jak o miałby być montowany w twojej instalacji?
Tyle że LPG jest obecnie w odwrocie niestety nowe auta z wtryskiem bezpośrednim są trudne w założeniu gazu i regulacji oraz co najważniejsze nie chodzą w 100% na gazie. Są instalacje wtrysku fazy ciekłej przez orginalne wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia ale cena jest zaporowa.
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. Jest mało możliwe, żeby w railu utrzymywało się do rana 50 barów. Albo nawet mniej. Zamiast na regulatorze ciśnienia skupiłbym się raczej na czujniku. Zresztą można zrobić prostą próbę: podłączyć rano tester, włączyć zapłon, sprawdzić ile ciśnienia jest w railu i następnie poluzować którąś ze...
Witam. Może jak masz coś samozaparcia i pojęcia - dasz radę. Dane podstawowe marka, typ, pojemność auta. Składowe instalacji - czyli parownik, wtryskiwacze. Do komunikacji potrzeba interfejsu odpowiedniego do kupienia na aukcjach. Oryginalny program do BRC24 sequent. Do kupienia u przedstawicieli - można mieć... ale to nie legalne więc nie tu o tym...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Regulacja jedynie ciśnienia z manometrem na korektach. A jakby regulować dyszami i korektami? Dodano po 1 Np dać wydajniejsze wtryski i mniejsze dysze i obserwować korekty?
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Nie przesadzajmy. W 95% przypadkow co najmniej wystarczy wymienic koncowke i zadna regulacja nie jest potrzebna. Powiem tak - mniej zasłużony użytkownik dostałby warna za taki post. Jeśli nie skontrolować rozpylania i ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, to po co w ogóle wymieniać tą końcówkę? Tym bardziej jeśli nie wiadomo, czy to wina zużytego rozpylacza,...
Regulator ciśnienia masz przy wtryskiwaczu pod kopułką wtrysku. Regulacja jak podają tylko fabryczna ale pod plombą (z farby niebieskiej, żółtej)masz wkręt na małego torxa, inbusa lub pod wkrętak - różne widywałem.Zbadasz go manometrem. Powinno być około 1 bara. Pompa podaje około 2.5 bara a regulator zbija to na 1 bara. Sprawdź drożność powrotu paliwa....
obwód otwarty. paliwo dochodzi do pompy cr pompa przetłacza paliwo przez 1 sekundę od chwili próby odpalenia potem paliwo zostaje odcięte, wtryskiwaczy nie sprawdzę bo nie ma ciśnienia na listwie. ten czujnik regulacji ciśnienia to ten czujnik w pompie paliwowej ? dodam ze dziś odpinałem wtyczkę z czujnika na listwie cr i tego w pompie, i błąd w komputerze...
nadciśnienie gazu i średnica dyszy wtryskiwacza to parametry decydujące o wydajności , czy masz rację że w różnych silnikach może być różnie. Niestety nie wszystkie wtryskiwacze dobrze znoszą ciśnienia wyższe niż 1,2 bara , ponieważ ciśnienie przeciwdziała otwieraniu się wtryskiwacza, wzrasta prąd cewki a wtryskiwacze stają się mniej precyzyjne a w...
Witam. Miałem to samo tylko w C-330,falowanie wolnych obrotów to tylko regulator obrotów,to że wymienili sekcje to jeszcze nie wszystko,czy wszystkie są z jednej serii (grupy)? nie pamiętam dokładnie,ale możesz to sam sprawdzić,czy w tej pompie sązaworki zwrotne tj.wkorpus pompy są wkręcone 4-ry króćce do których dokręca się przewody od wtrysków, pod...
Witam Wyjąłem wtryskiwacze ze swojego Audi A4 B5 1.9 TDi AVG , samochód ogólnie odpala bardzo dobrze, pracuje poprawnie, ale odnoszę wrażenie za nieco za bardzo kopci. Zmierzyłem wtryskiwacze na klasycznym stanowisku (pompka z manometrem) i pierwszy stopień wtrysku wychodzi na trzech przy około 180 Bar na czwartym 170 Bar (nominalnie powinno być 190)...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
regulacja wtryskiwaczy pomiar ciśnienia wtryskiwaczy regulacja ciśnienia
lodówka elektrozawór wodomierz magnes hamulec grzać
płyta ceramiczna amica kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Jak rozmontować lokówkę Grundig HS7080? Telewizor LG nie wyłącza się na zimno - przyczyny i rozwiązania