A rzeczywiste ciśnienie równe odczytanemu? zmierzyłeś jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania?
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Dzień dobry wyskoczył mi dziś Błąd 16683 doładowanie regulacji ciśnienie.Turbo po regeneracji,n75 wymieniony.zaworek doładowania ciśnienie,dv też.Może macie jakieś propozycje?
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
sprawdz regulacje gruchy turbo
Spróbuj jechać do 2800obr/min i obserwować ciśnienie paliwa , doładowanie i wysterowanie zaworu regulacji ciśnienia doładowania. Mam nieodparte wrażenie że coś jest zamienione.
mario-lopez , musisz przeczytać parametry takie jak ciśnienie doładowania, żądane ciśnienie doładowania i regulacja ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia rzadko padał, prędzej elektrozawór. Jeszcze jedno, jaki jest przebieg auta, bo to może być turbo które zazwyczaj wymienia się co 100000 km. Sprawdź też czy cięgno do regulacji turba się nie zacina.
No i bardzo dobrze osiąga na 5 biegu 2.8bar - atmosferyczne czyli realne ciśnienie doładowania na poziomie 1.8, błąd masz ewidentnie ciśnienie za niskie i takowe potwierdzenie dostajesz w wartości rzeczywistej ~2.4bar, jak dla mnie ewidentnie problem z doładowaniem, jeżeli układ jest szczelny to posprawdzałbym regulację na sztangach
Zapomniałem dodać, komputer odczytywał błąd 17964 - Ciśnienie doładowania-nie osiągnięta granica regulacji Silnik AXR
Zamiast bawić się śrubkami w turbo usuń najpierw przyczynę problemu, czyli wyczyść lub wymień zabetonowany nagarem map sensor i sprawdź działanie elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania
Może trzeba zrobić jeszcze raz regulacje zaworów 0.5mm .A jak to nie pomoże pozostaje dokładna regulacja wyprzedzenia zapłonu.
A po ludzku to jest ciśnienie doładowania - regulacja graniczna poza zakresem, ale ten kod ma wiele innych usterek nie związanych z ciśnieniem doładowania. Pozdrawiam.
Sprawdź wartości rzeczywiste ciśnienie doładowania może regulacja turbo pada.
Witam w jaki sposób można wyregulować sztangę turbiny w 1z. Według tego co udało mi się znaleźć potrzebne będą dane o min i max ciśnieniu doładowania. 1. Więc jakie ciśnienie doładowania maksymalne i minimalne występuje w silniku 1z? 2. Co do samej regulacji (turbina jest wymontowana z samochodu) więc czytałem, że można zrobić to za pomocą sprężarki...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Podejrzewam że szukasz przeładowania, ale one też odcinają gdy ciśnienie jest niższe niż oczekiwane.
przymierzam się do walki z takim pacjentem objawy ; brak mocy losowe wypadanie zapłonu błędy regulacji ciśnienia doładowania , jakie powinno być ciśnienie doładowania max? i czy rozciągnięty łańcuch morze powodować takie problemy ?
Może by tak kolega podał dokładniejsze dane auta - co to za silnik? Odczyt błędów to nie diagnostyka. W parametrach będzie widać ciśnienie zadane, odczytane oraz % wysterowania zaworu regulacji doładowania. Te dane dużo powiedzą. Z tego co pokazujesz, to można się domyślić, że to benzyna. Sterownik silnika sugeruje dziurę w dolocie, co może być przyczyną,...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Jak to po co. A na jakiej podstawie sterownik ma wyliczać dawkę paliwa, musi wiedzieć ile powietrza dostaje silnik. Ilość ta nie jest stała w żadnym silniku, silnie zależy od prędkości obrotowej (dlatego moment obrotowy nie jest linią prostą nawet w silniku wolnossącym, tylko tam gdzie ma najwyższy punkt silnik dostaje najwięcej powietrza, tam gdzie...
Przecież są zawory MBV (można regulować ciśnienie doładowania) i gruszki działające na ciśnienie dodatnie.
witaj , a może sprawdź regulację ciśnienia skraplania ? woda przepływa przez skraplacz ? zamknij zawór i zobacz jak ciśnienie rośnie
Siłownik pneumatyczny służy do regulacji ilości paliwa zależnie od doładowania czyli czym większe ciśnienie w kolektorze sącym tym większa ilość paliwa wtryskiwanego. Regulacja tylko na stole wydajnościowym. Gdy ruszysz śrube życze powodzenia, Pompa do regulacji.
Pewnie rura pękła bo ciśnienie doładowania jest za duże (układ regulacji ciśnienia doładowania w turbo jest zapieczony) i twój mechanik znalazł skutek a nie przyczynę.
Z tego co zrozumiałem to brak sterowania na wężu (pełny otwór) to spowoduje brak ciśnienia doładowania a zamknięcie otworu spowoduje maksymalne ciśnienie doładowania.
Zacznij od regulacji zaworów i pompowtrysków, przydałoby sie porównać ciśnienie doładowania jakie widzie EDC z rzeczywistym ciśnieniem zmierzonym zegarem mechanicznym.
Tak auto było podłączane pod komputer były dwa błędy 17978 moduł sterujący zablokowany 17965 ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji
Błąd dokładnie brzmi: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Zostawiłem na razie turbo w spokoju i zajmę się sprawdzeniem elektrozaworów N75, N239 i N18 - z sieci wyczytałem, że one mogą być odpowiedzialne za ten błąd, tym bardziej, że dawniej miałem już problemy z wieszającym się turbo. Pytanie jak przetestować w/w elementy czy...
Jeśli jeździ to pojeździć nim aż wywoła prawdziwy powód braku mocy - ciśnienie doładowania lub paliwa, czasem jeśli jest zapchany DPF.
Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Oczywiście że tak. P0234 Regulacja ciśnienia doładowania Powyżej granicy regulacji Jazda próbna z podglądem parametrów ciśnienia doładowania wiele by już wyjaśniła. Ciśnienie zadane, ciśnienie rzeczywiste i wysterowanie zaworu N75.
Błąd odczytany ze storownika silnika mówi o tym, że mierzone ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie.
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji Dodano po 2 To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania: normalne, że cały czas jest 0 ? Wyczyść Dodano po 23 Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie...
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Przepraszam, ze dlugo nie odpisywalem. Bylem w serwisie na odczycie błędów i pokazaly sie dwa: - Obwód czujnika cisnienia turbosprężarki zwarcie lub obwod przerwany. - Regulacja ciśnienia doładowania zbyt duże ciśnienie. Obydwa bledy byly "nie ciągle". Powiedziano mi, ze mam na razie nic nie robić z tym poniewaz komunikat zapalił pomarańczowy napis...
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
Ciśnienie doładowania jakie? intercoler szczelny? Pompowtryski w 90 % wystarczy wymienić końcówki i sprężyny. Regulacja zwyczajowo tyle daje, co umarłemu kadzidło.
Witam Mam problem z Touran 2.0 TDI A mianowicie chodzi o błąd, który wyrzuca komputer: elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania; zwarcie do masy. Sprawdzałem kable, nigdzie nieprzetarte, elektrozawór chodzi, delikatnie buczy i podaje ciśnienie na turbinę, ale turbina nie załącza. Czy miał już ktoś podobny problem? AI: Czy możesz podać dokładny kod...
Witam. Po generalnym remoncie silnika i regeneracji turbiny która jest podwójna- biturbo- po przejechaniu 200 metrów odcina mu moc i zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych. Na komputerze pokazuje błąd 5171- zbyt duże ciśnienie doładowania, zakres regulacji na granicy. Mimo przestawiania regulacji w różne pozycje nic się nie zmienia. Proszę o pomoc.
Bardzo dobre pytanie. Tak mierzy na pewno ponad 3000 mbar, bo podczas testów i regulacji gruszki góra-dół udało mi się uzyskać żądane 2 bar, nawet 2.05 bar, ale turbina podczas testów nie wytrzymała presji i urwało wirnik. Po założeniu 2 turbosprężarek ciśnienie doładowania nie zmieniło się, dalej max 1,6 bar. Zmieniło się tyle, że te 1,6 bar uzyskuje...
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
Na ciepłym i na zimnym masz takie same ciśnienie doładowania, zmienia się tylko sterowanie EGR, spprawdź turbo czy działa regulacja poprawnie. według mnie problem jest w turbo, bo EGR chyba działa prawidławo, bo powinien działać ja jest silnik ciepły, chyba że jest otwarty cały czas i wtedy są podobne problemy z autem. Ciśnienie doładowania nie jest...
Witam wszystkich. Mam problem z turbiną traci moc. Byłem na komputerze i pokazało błedy: 4065 Przepływomierz pow. masowy 4626 Ciśnienie doładowania Różnica regulacji Nie wiem co dalej robić. Prosze o pomoc. Dodano po 28 Zapomniałem dodać że jest to skoda octavia 1.9 tdi 110km rok 2000
Rozumiem, że pod określeniem ciśnienie doładowania masz na myśli ciśnienie na szynie. Problemy z regulacją ciśnienia zaczynają się zawsze od zaworu. Czasami może padać pompa wstępna paliwa znajdująca się na pompie CR. Sama pompa CR raczej nie pada.... wcześniej wtryski! Oczywiście pomijam trywialny problem filtra paliwa
Z tego co widziałem to nad kolektorem idą przewody paliwowe metalowe do wtryskiwaczy. Po ich demontażu trzeba odpowietrzać pompę ? Jeśli tak to czy to skomplikowane i jak to sprawnie zrobić ? Dodano 21.01.2019 Dziś podłączyłem Zafire pod kompa. Interfejs DS150. Takie parametry zauważyłem na biegu jałowym: - Przepływomierz powietrza 299 mg/suw (podczas...
Ciśnienie podczas jazdy ok 3- 3,5bara przepływka sprawdzana była przez ASO. Błąd P2263 - turbosprężarka błąd regulacji ciśnienia (opis CDIF 3)
Ciśnienie doładowania może być błędem i problem z jego regulacją. Jeżeli jest problem z włącznikiem Stop to należy go wymienić. Proponowałbym też podjechać nie do jakiegoś mechaniura tylko do elektronika co zna się na mercach.
Witam mam turbinę jak w temacie w silniku oplowskim 1.7dtl bez elektroniki i mam pytanie czy da się przez regulacje cięglem do wg zwiększyć ciśnienie doładowania i jak to zrobić to znaczy mam je skracać czy wydłużać tą śrubka, mam już zamówione mbc z allegro i na nie czekam ale wolał bym to zrobić tym cięgłem bez wpinania mbc. Co będzie lepsze regulacja...
Witam, jestem posiadaczem Golfa 4 z silnikiem 1,9tdi ALH 90km. Zauważyłem, że auto powyżej 3tyś obrotów zaczęło wyłączać turbo, pomagało wyłączenie zapłonu i włączenie, natomiast za każdym razem gdy auto przekroczy 3tyś obrotów odcina mu turbo z błędem Ciśnienie doładowania- różnica w regulacji. Sprawdziłem ile doładowuję turbina to na 1 biegu obroty...
Jak w temacie, nie mogę poradzić sobie ze sporadycznym spadkiem mocy w CLS 218 3.5 V6 195 kW. Błędy po dłuższej jeździe: 125C00 (system regulacji ciśnienia doładowania), 123900 (ciśnienie doładowania) oraz 159E00 (czujnik ciśnienia doładowania) - wszystkie dotyczą zbyt niskiego ciśnienia doładowania. Za pierwszym razem znalazłem nieszczelną rurę przy...
U mnie wymiana zaworu regulacji podciśnienia nie pomogła. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, ale już nie było pogody do przetestowania. U mnie graniczną temperaturą jest 16*C. Pamiętam, że jechałem i mierzyłem tą różnicę (osiągnęła prawie 200 mbar po 80 km jazdy) i jak temperatura spadła to natychmiast zadane i wykonane były równe sobie...
Witam. Zczytałem VWTOOL dane z mjego autka (jak w temacie) i program pokazał mi: ciśnienie doładowania zakładane: 1530 ciśnienie doładowania aktualne: 979. przy 1534 obr/min. Wypałnienie impulsu zaworun regulacji ciśnienia doładowania: 5% I przy każdych innych obrotach zakładane jest większe od aktualnego. Czyżby turbina? Autko jak jedzie to do pewnego...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Według tego co napisał kolega mercedesik to chyba jest ok, wacha się 40-55 góra 60 (obrazek) ale vag pokazuje błąd którego przed wymianą nie było 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji. http://obrazki.elektroda.net/30_12909505...
Tak, w Twoim sterowniku już została wprowadzona poprawka względem starszych modeli - ciśnienie doładowania zostało dodatkowo ograniczone względem ciśnienia atmosferycznego. Jeśli kierownice masz zapieczone bądź regulacja nie działa z innego powodu, łatwiej i szybciej przekroczysz ciśnienie limitera atm. które w górach jest niższe.
zawor regulacji ciśnienia na listwie, czy to możliwe? Wywalił by problem z ciśnieniem. przepływka, EGR, ciśnienie doładowania to zależne czynniki. Jak często występuje problem ? Podaj dokładne opisy błędów, jakieś freez frame?
Podłączyłem pod laptopa i pokazało mi: 1) P1496 Turbo o zmiennej geometrii. 2) P11AA Obieg powietrza. 3) P0238 Czujnik ciśnienia wlotu rozdzielacza. 4) U1118 Sieć między systemowa can. 5) P149C Turbo o zmiennej geometrii. 6) P0234 Regulacja ciśnienia doładowania. 7) U1318 Sieć między systemowa can.
Jest tylko jeden błąd nie pamiętam teraz numeru ale " ~ciśnienie doładowania nie osiągnięto granicy regulacji". Nie jest to wina przepływomierza zaworek n75 też jest sprawny. Po wyczyszczeniu zaworu EGR i wymianie filtra powietrza auto zrobiło ponad 1tys. kilometrów i usterka nie powróciła. Trochę dziwne że to pomogło ale faktycznie po tym zabiegu jest...
Sulof1601 sprobuje tak zrobic, dodam jeszcze ze jak silnik jest zimny to jedzie tak jak powinien a jak sie rozgrzeje to ja mu w gaz a on odmawia wspolpracy. Dodano po 10 Po zdjęciu ciegna z turbiny samochód jechal tak samo co z założonym ciegnem, dzisiaj się też podłączyłem pod komputer podam kod błędu i pokaże co było napisane : Nieprawidłowe ciśnienie...
Części tylko w serwisie, a naczynie ? Sprawdź na pustym kotle ( zamknij zawory pod kotłem i spuść z niego wodę) ciśnienie powietrza (azotu) i doładuj w razie potrzeby - pompka samochodowa z ciśnieniomierzem
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Elektrozawor regulacji doladowania (tutaj pomocna obserwacja cisnienia doladowania - ew. podmiana na sprawny) volsky kolego jak zaobserwować prawidłowe ciśnienie doładowania?
Wszelkie resety oraz regulacje po wymianie i wypaleniu DPF zrobiłem, dodam, że ciśnienie w katalizatorze na wolnych obrotach jest 3-4 mbar oraz przy rozpędzeniu wzrasta do 10-20 mbar i obawiam się, że jest ono za duże, możliwe, że jeszcze któryś filtr w katalizatorze jest zapchany i wypalenie nie jest w stanie go wyczyścić. Używam Texy, może masz jakiś...
Tak., ale już pomijając fakt, ciśnienie względne i bezwzględne. Wiadoma że kiedy sdp3 pokazuje np. 2,8 to barometr pokaże 1,8. to jest zrozumiałe i normalne. Ale w funkcji danych pojazdu na wyświetlaczu zegarów masz datę, vin, i ciśnienie atmosferyczne które jest u mnie ok. 940 milibar. i ta różnica mnie nurtuje. różnica między wskazaniami czujnika...
Natomiast ciśnienie doładowania dochodziło do 215 kPa. Wydaję mi się, że powinno być raczej w okolicach 260kPa, jutro sprawdzę. Sprawdził bym regulację ciśnienia doładowania. A jak jeździsz przez Terespol (Koroszczyn), to coś mogę pomóc :).
Witam. Posiadam Seata Leona 1.9 TDi 110KM 2000r., przy wizycie u diadnostyka komputer wykazał 2 błędy: P1144 - Miernik masy powietrza rząd cylindrów 1-przerwany obwód prądowy/ zwarcie masa - G70. P1557 - Ciśnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę. Auto sprawuje się normalnie tzn. nie zauważyłem nic niepokojącego. Czy padła...
sprawdz wylot spalin, czy drożne tłumiki i filtr cząstek stałych tzw. katalizator, jak to jest ok to problem ze sterowaniem turbiny. W dobrym serwisie sobie z tym poradzą bez problemu. Na regulacje ciśnienia doładowania ma wpływ przepływomierz, zawór recyrkulacji i czujnik ciśnienie doładowania. Jeżeli cały układ ssania powietrza od filtra do kolektora...
4626 ciśnienie doładowania turbiny 449C czujnik ciśnienia w rurze dolotowej 44A1 czujnik temperatury w rurze dolotowej 44F8 regulacja poczatku wtrysku Aleś napisał, jakie to błędy: za małe, za duże, sporadyczne, nie osiągnięte, przerwa czy zwarcie do masy??
Witam 17964-Regulacja ciśnienia doładowania.Możliwe usterki: zawór N75 uszkodzony,uszkodzona turbina,nieszczelność turbina-silnik.Sprawdź VAG ciśnienie doładowania,sprawdź czy nie masz nieszczelności między turbiną a silnikiem.Jak to będzie OK, wymień zawór N75 Pozdrawiam
1.- T5 --->>"SPAPRANA ROBOTA" - Proszę nie wypowiadaj się w sprawach o których nie masz pojęcia, bo to świadczy tylko o twoim poziomie inteligencji ! 2.- ROX1 --->> "Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1! " - Dzięki za odpowiedź. Też tak myślałem, ale wczoraj turbina stanęła, zatarła...
Witam. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny braku mocy. Od kilku dni mój samochód jest bardzo słaby. Byłem u mechanika aby mi pomógł,ale sam nie za bardzo wiedział, co jest z moim autem. Proponował czyszczenie wtrysków, jak nie pomoże, to wymiana turbiny itp. Samochód zapala bardzo dobrze (Jak jest zimny i ciepły), nie przerywa,temperatura ok. Jeżeli...
17964 P1556 Możliwe przyczyny: Przyłącza węży zamienione Przecieka połączenie (s) wąż Wąż intercooler Wyciek linie próżniowe Zawór elektromagnetyczny do regulacji ciśnienia ładowania (N75) wadliwe Turbo zabrudzony lub uszkodzony. Zwłaszcza, gdy mechanizm regulacji zmiennych łopatek nie będzie Ci pozostać usterka Jeśli zmienna łopatki w pozycji, w której...
Witam auto sprinter 2,2 cdi 2007r. 315 (model906)-sprężarka dwustopniowa. Błąd- ciśnienie doładowania przekroczona dolna granica regulacji. W okolicy 2500obr. słychać syczenie tak jakby powietrze doładowane uciekało, szczelność całego dolotu sprawdzona jest ok, bączki przy turbinie ok, kierownice powietrza na turbinie chodzą luźno nie zacierają się....
Bardziej regulacja tak by wykres żądanego doładowania Wydłużyłem sztangę, lecz chyba za mocno. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny ( bład 17958 P1550 35 10) lecz ciśnienie jest teraz niższe niż zadane. Czy za niskie ciśnienie również może być przyczyną notlaufa? http://vaglogi.pl/log-011_mtmEN7l.html
Zawór upustowy w Isuzu 1.7TD masz w kolektorze ssącym (typu grzybkowego, upuszcza zza sprężarki do komory przed sprężarką, w układzie zamkniętym). Nie pamiętam dokładnie jak wygląda właściwy układ regulacji ciśnienia (bo upust jest raczej awaryjny), ale pewnie bypass spalin na turbinie sterowany siłownikiem pneumatycznym. Pewności nie mam, ale koło...
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
Witam mam problem z turbo w mojej golfince :( Podmienilem n18 z n75 i po paru kilometrach turbinka dmuchała idealnie do predkosci ~140km/h kupiłem nowe n75 i zalożylem , pojechalem przetestować turbo i .... turbo padło na stałe, zgaszenie i odpalanie nie pomaga. w VAGU pokazuje następujące błędy - 17664 ENGINE COOLANT TEMP SENSOR G62 - Oepn or Short...
Turbo późno wstało bo dopiero około 2100 RPM masz pełne doładowanie wg mnie zmienna geometria się zacina i chodzi opornie albo ma duży luz mechanizmie (wyczuwalny). Tak jest często po taniej regeneracji (wrzucenie nowego chińskiego środka czyli wirników/łożysk/obudowy łożysk ,wyważenie całości). Ingerencja do mechanizmu zmiennej geometrii kończy się...
Witam Leona mało elastyczny, dziwna reakcja na gaz + kilka razy odłączyło turbo Logi Dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_276991.html 003 http://vaglog.pl/log_276992.html 004 http://vaglog.pl/log_276993.html 008 http://vaglog.pl/log_276994.html 010 http://vaglog.pl/log_276995.html 011 http://vaglog.pl/log_276997.html 011, 014 http://vaglog.pl/log_276996.html...
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
Witam mam problem ze znalezieniem usterki w opel astra 1.7 cdti dtr 125km 2008r, objawy to szarpanie na 4 i 5 biegu w okolicy 1500-2000 obrotów/min usterka nasila się przy lekkim przyspieszaniu. a teraz co sprawdzone ciśnienie na listwie stabilne, ciśnienie doładowania tez ok , egr sprawdzony , przepływka sprawdzona ,regulacja długości kanałów sprawdzona,...
Najpierw zobacz czy dalej ten sam błąd i nadal chodzi o ciśnienie doładowania, jeżeli pik przestał się pojawiać to widać prawdopodobnie była źle ustawiona po regeneracji, z doświadczenia dodam że jeżeli ktoś już kręcił regulacją na aucie lub przy regeneracji była źle ustawiona to prawidłowa regulacja na aucie trochę może zająć, ciężko jest prawidłowo...
Ok dziękuje wszystkim za pomoc , problem rozwiązany (mam nadzieję ) wieczorem jak poskręcam i pojeżdżę to opisze może komuś się przyda Dodano po 1 Jeszcze raz na spokojnie oglądnąłem nagranie i doszedłem do wniosku że turbo nie doładowuje a to przeładowanie to nic innego jak rozpędzenie się wirnika względem ciśnienia zadanego, wiec pomału po jednym...
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
Podłącz auto pod komputer, wejdź w blok 11 gdzie widać ciśnienie doładowania, zadane ciśnienie i wysterowanie N75 a zobaczysz jak powinno być. Możesz też sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania czy Cię nie oszukuje. Sztanga ma być wyciągnięta na wolnych obrotach. Turbine napędzają spaliny. Regulacja ciśnienia doładowania regulowana jest poprzez regulacje...
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Witam Autko tak jak w temacie (automat). Problem jest ze zbyt wysokim ciśnieniem. Po zapaleniu i ruszeniu auto normalnie rozpedza sie do 3 tys i potem słabnie. Na diagnostyce pokazuje zbyt wysokie ciśnienie. Z tego co zaobserwowałem po oględzinach jest jakiś zawór podcisnieniowy który działa jakby baypass ale wygląda na sprawny. Czy przyczyną ewentualnie...
W BMW bardzo często parałem się z brakiem mocy jedną z najczęstszych usterek to niedrożność wężyka który idzie z dołu kolektora do czujnika ciśnienie doładowania. Bardzo często zbiera się olej i gęstnieje i czujnik nie widzi ciśnienia turbiny i silnik nie idzie. Najlepiej wymienić na nowy Druga to nie właściwa dawka paliwa i silnik się nie zbiera po...
Witam, posiadam Audi A3 8L 2001r 1.9TDI PD ASZ 96KW (130km) turbina ze zmienna geometria Garret, 3 miesiące temu dałem turbo do regeneracji Firma w Łodzi Regline, ostatnio turbina zaczęła mi przeładowywać i wyskakuje: błąd 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji Na 4 biegu przy 2800 obr wpada w tryb awaryjny Co sprawdziłem: -wszystkie...
Kolego dett, tak z ciekawości - skąd powinno być brane ciśnienie odniesienia dla reduktora Prins'a w silnikach z doładowaniem, sprzed przepustnicy (tak jak sądziłem po wskazaniach ciśnienia w mercu z doładowaniem), czy jak w tym przypadku zza przepustnicy (strefa podciśnienia).
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
Wiesz regulacja regulacją, ale jeżeli pompki są już zużyte to regulacja i tak za wiele nie da... trzeba wymienić i koniec. Jak pompki będą zużyte to też czasem ciężko rozbujać turbo, a hamulec górski/wydechowy sprawdzałeś czy nie blokuje wylotu spalin?
ciśnienie doładować różnica regulacja regulacja ciśnienie doładować passat ciśnienie doładować
wykrywacz metal monet serwis amica zmywarka bosch sterownik silnika
klimatyzator midea klimatyzator midea
Przerywanie silnika na niskim gazie w Oplu Corsa C Błąd P08 w kotłach Buderus - system spalin