Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
To nie jedyny przypadek odnośnie 60-ki gdzie po remoncie ciśnienie jest trochę wyższe niż podaje instrukcja. W tym silniku klawiatura jest smarowana olejem płynącym swobodnie a nie pod ciśnieniem, pod ciśnieniem jest smarowany wałek rozrządu i wszystkie panewki wału. Pomijam fakt że kolega podał ciśnienie przy 2500 obr/min gdzie ten silnik powinien...
ciśnienie mierzy się na obrotach większych niż 2000obr/min wymiana oleju i filtra jest wskazana i regulacja pompy olejowej
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Pompa ma regulację ciśnienia oleju? 1.5bar to nominalne ciśnienie smarowania dla WANa, czujnik wygląda mi na typowy od ciągnika tylko tam są gwinty 10x1 a co do gumy to jak masz jakiś sklep z częściami do ciągników to podjedź i zapytaj o poduszkę kabiny do ursusa np 3512
powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Widziałem ten temat. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy. To oznacza, że ja go nie mam? Szukałem za sprężarką.
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
ponawiam pytanie odnośnie regulacji ciśnienia oleju za pomocą reduktora, jaki zastosować?
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Witam jak możesz odkręć filtr i sprawdż siedlisko uszczelki czy nie ma zadzioru lub ubytku metalu w nim.Rozumie że prawidłowo wkręcasz filtr i uszczelka przy wymianie jest naoliwiona.Skoryguj czy w tym samym miejscu pojawia się wyciek.Miałem podobną sytuację w Corsie, komuś kiedyś zjechał klucz i uderzył nim niby nic ale za każdym razem nacinało uszczelkę...
Witam. W mojej skrzyni dp0 występuje taki błąd o numerze 4G (regulacja ciśnienia oleju). Dodam że błąd ten wystepuje najczęściej na nie rozgrzanej skrzyni biegów. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny i jedzie na 3 biegu. Po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka skrzyni gasnie i moge jechac juz normalnie. Myślałem że to elektrozawory...
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
Ogólnie cała regulacja od zera. Dysza, filtr, ciśnienie oleju, ciśnienie na krążku, analiza spalin.
Witam dzisiaj zauważyłem,że po odpięciu zaworu regulacji ciśnienia oleju błąd kontrolki oleju się nie pojawia. Mierzyłem ciśnienie na odpiętym zaworze, o i jest bez zmian na obrotach jakieś 2.5-2.7 bara. Jakieś pomysły ?
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
pokazałby wtedy jakby ciągnik jeździł po bruzdach raz pociągnie olej raz nie - - pompa do wymiany nie sadze aby zawór na pompie cos dał - regulacja
Szanowni forumowicze. W uzupełnieniu, odnosząc się do spływającego oleju, to jest to zupełnie normalne. Co prawda w obudowie filtra jest zaworek zwrotny utrzymujący stan oleju w kanałach pomiędzy pompą, a napinaczem lecz to nie oznacza, że powinien być olej we wszystkich kanałach. Wszystkiego dobrego życzę. PS. W innych wersjach OM651 bez zewnętrznego...
Jakiej mocy ten palnik i jaka jest obecnie dysza? Mnie się zdaje, że to kwestia regulacji. Należało by ,,obejrzeć" go analizatorem.Wtedy będzie jasność w temacie.
Czyli polecasz lotosa a może być słabe ciśnienie od złej regulacji sprężyny ciśnienia oleju. Owszem może być również błędna regulacja choć jeśli na zimnym oleju jest ok to wstępnie można by było to wykluczyć. Ale raczej chodzi tutaj bardziej o gęstość oleju bo jak zapewne wiemy im wyższa temperatura oleju tym rzadszy ten olej. A im rzadszy olej tym...
Niestety nie element przychodzi kompletny gotowy, wyregulowany. Na twoim miejscu ja bym ten element wymienił. Ale jak chcesz się bawić to polecam montaż bez przedniego dekla silnika i regulacje na bieżąco bez demontażu, nie bój się olej nie wychlapie
Dzień dobry. Odgrzeję kotleta. Wymieniam silnik w Sprinterze z 2011 roku. Uszkodzony silnik posiada zawór regulacji ciśnienia oleju. Klient zakupił silnik z E-klasy, który fabrycznie ma zaślepkę zamiast zaworu. Mam już mętlik w głowie. Proszę o podpowiedź, czy lepiej zostawić zaślepkę, czy zamontować zamiast niej ten zawór? Uszkodzony silnik ma oznaczenie...
Koledzy mam pytanie z tym podnośnikiem! czy jest gdzieś regulacja ciśnienia oleju na podnośnik! bo jak pisłaem podnośnik przy 5 skibowym pługu obrotowym zachowuje się jak by nie miał siły! tzn zerwie z ziemi a potem się zatrzymuje podnoszenie! proszę o pomoc!
Ta z lewej to ciśnienie oleju i przegrzanie sprężarki.
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem odnosisz się do postu: "Witam. Jakie powinno być prawidłowe...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia
Wezwać serwis na naprawę gwarancyjną. Ewidentnie jakiś błąd w regulacji. np. ciśnienie powietrza zbyt duże i zdmuchuje płomień. Powinien poprawić w cenie poprzedniej usługi. Dyszę można dać delikatnie mniejszą lub większą. Ciśnieniem oleju trzeba tylko doregulować moc.
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Cześć. Mam problem ze skrzynią w swoim c3. Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Podpięcie pod kompa dało niezła listę. -Błąd informacji o prędkości pojazdu z ABS -czujnik prędkości skrzyni biegów :brak sygnału nieciągły -poślizg skrzyni -regulacja ciśnienia oleju -moment obrotowy silnika (z magistrali CAN) nieciągły -CAN usterka komunikacji z ESP nieciągły...
Witam Mam problem z skrzynią automatyczną w ww samochodzie. Skrzynia szarpie na 1,2,3 biegu. Po diagnostyce wyświetliły się 2 błędy: 794767-Regulacja ciśnienia oleju 794809 do którego tester nie potrafił przypisać błędu, nie znalazłem również co oznacza ten błąd;/ Wyczytałem że jeśli wystepują takie obawy jak u mnie i towarzyszy temu błąd "regulacji...
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
Czujnik obrotów wyjściowych tak jak poście #2. Regulacja ciśnienia oleju, tak jak na rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/1727321900_...
Witam Posiadam ciągnik rolniczy Case CS 94 na podzespołach Steyera i nie mam pojęcia gdzie mogę znaleźć zawór regulacji ciśnienia hydrauliki zewnętrznej. Może ktoś z kolegów ma taki ciągnik i regulował kiedyś ciśnienie oleju hydraulicznego. Pozdrawiam
Na zużyty silnik nie pomoże regulacja ciśnienia.Zrób pomiar ciśnienia zegarem bo może tylko czujnik się skończył.
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Po wlaniu 10w60 smarowanie jest. Zrobiłem 600km jednorazowo przeważnie 160km.h ani razu nie sygnalizował braku ciśnienia ale tak przy okazji dowiedziałem się, że oprócz zaworu regulacji ciśnienia w pompie jest jeszcze jeden w obudowie filtra oleju trzeba zobaczyć co tam się dzieje.
Wszystko się zgadza ale, ten zawór z boku silnika służy do regulacji ciśnienia oleju w głównej magistrali (jego wzrostem). Natomiast filtr jest tak wykonany że wytrzyma o wiele większe ciśnienie niż te 6KG/cm2. Nie znam przypadku zniszczenia takiego filtra poprzez nadmierny wzrost ciśnienia oleju w układzie, natomiast jest wiele przypadków zatarcia...
Siadł moduł regulacji ciśnienia ?
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Niestety u mnie problem też powrócił. wymieniłem zawór powietrza, zawór regulacji ciśnienia oleju i temperatury, dodatkowo podpinalem zastępcze przewody na te elementy bez efektu. Po przekreceniu kluczyka tylko słychać jak zawór puści powietrze przez chwilę i mrugnie 3x kontrolka
Masz w DASie listę błędów, zaznaczasz dany błąd z listy i wchodzisz głębiej klawiszem F3, w F6, F8 masz pomoc. Dodano po 13 (at)vskedzior, dźwignia zaworu bez powodu się nie uszkodzi. Jeśli stukanie to nie wina wtrysku, sprawdzaj rolkę szklanki popychacza, głębokość i skok laski, rolkę pompy wtryskowej. Zmierz ciśnienie oleju manometrem i kompresję...
tłucze ,sporadycznie Jak się układ wtryskowy zapowietrza to Diesel potrafi też nieźle potłuc. A gdyby panewki się posypały to spadło by ciśnienie oleju.
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Ciśnienie ok oleju też nic nie ubywa raczej coś z gaźnikiem sprawdzę gaźnik i dam znać
Właśnie po to zasugerowałem demontaż ,,dzielnika,, abyś zobaczył jak to działa i jak jest realizowany podział oleju. Regulacją nacisku sprężyny tłoczka zmienisz ilość oleju na poszczególne rozdzielacze.
Witam To jest sprężarka z Ziła np. 130. Ma ona od razu na sobie regulator ciśnienia powietrza. Reguluje on w zakresie 6- 7.7 atm, regulacja przez podnoszenie zaworów ssących. ciśnienie oleju smarującego 3atm Tutaj masz dane tej sprężarki http://tdpal.ru/130350900911 Czyli nominalne obroty 2000 max 2500 zapotrzebowanie na moc 2,17kW Wydajność 240l/min...
W nich się tak robi, plastiki z napinacza wpadają w smoka. A że pompa jest mocna to niszczy smoka i plastiki wpadają w zawór regulacji ciśnienia oleju i blokują go. Wystarczy wyczyścić i działa dalej. A panewki zawsze warto sprawdzic bo nie są zbyt trwałe.
Dodam, że napinacz paska rozrządu napinamy w lewo. Przy napinaniu w prawo będzie ocierał o śrubkę M6 od zaworu regulacji ciśnienia oleju w silniku. Jak silnik jest w pojeździe to trudno zauważyć tą wystającą śrubkę. Składałem silnik w ktorym uszkodził się pasek rozrządu. Jeden popychacz zgięło ale silnika nie uszkodziło. Wypadła plastikowa zaślepka...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Sprawdz ciśnienie oleju to normalny objaw złej regulacji zaworów za mało oleju dochodzi do kieliszków w wyniku złego cisnienia ten typ silnika będzie poprostu zachowywał sie jakby nie dostawał iskry na jeden cylinder
Domyślam się, że uszkodzone są tarczki, jest to chyba skutek chwilowego braku ciśnienia. Nie chciałbym po tygodniu znów wymieniać tarczek... Co poza zaworkiem od regulacji ciśnienia oleju może mieć wpływ na takie wachania ciśnienia? Swoją drogą dziwne, że skrzynia nie ma zabezpieczenia przed uszkodzeniami spowodowanymi brakiem ciśnienia :(
i usterka rozwiązana... błąd P0960 oznacza czujnik regulacji ciśnienia oleju i niestety nie był to żaden czujnik w pompie ani na listwie CR.. padł czujnik ciśnienia nastawiacza oleju który znajduje się pod pompą wysokiego ciśnienia (ledwo widoczny w tej wersji silnikowej, dostać się do niego można jedynie zdejmując kolektor ssący i listwie CR) Skutek...
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
1 - Sprawdzić stan oleju (skrzynka ta nie posiada miarki, trzeba zaopatrzyć się w nią). Jeżeli brakuje dolać i wykonać jazdę próbną. 2 - Stan filtra oleju, czy nie jest zabrudzony. Jeżeli zabrudzony, wymienić filtr i olej, wykonać jazdę próbną. 3 - Stan płyty zaworowej i zaworu regulacji ciśnienia oleju (zabrudzenia, szlam). Jeżeli zabrudzona, rozebrać...
Dziękuję za radę kolego. Wygląda na to że pompa zębata jest do wymiany. Czy istnieje możliwość wymiany samej pompy zębatej? ( w necie widziałem tylko zestaw zębata z tłoczkową koszt powyżej 8 tyś). Chciałbym też tą ewentualną wymianę wykonać sam , ale nie wiem czy po wymianie są konieczne jakieś regulacje ciśnienia itp ?
Jak jest to napinacz( hydro) łańcucha rozrządu to nie ma tam kulki . wyznaje jedną zasade:jak nie wiem, to sie nie odzywam... tam jest walec a kulka i służy do regulacji ciśnienia oleju (sam nie zginie)wiec po co odkrecałeś tą śrube?.
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Tam nie ma żadnych klasycznych łożysk, jedynie tuleje ślizgowe, chyba z mosiądzu. Luzy mają, jak podnoszę przód do góry to trochę zwrotnica opada, ale tam na pewno nie ma takich aż oporów, tym bardziej, że zimą na zimnym oleju kręciło się w miejscu elegancko, a przynajmniej w porównaniu do tego co teraz mam ;)
Podmuch wsteczny będzie występował zawsze. Ciśnienie zaraz za wentylatorem, a przed krążkiem powninno być do max 2,5mbar. Dodatkowo dochodzi regulacja klapą powietrza i ciśnieniem oleju. Bez manometru i analizatora możesz tylko narobić większego bałaganu niż masz w tej chwili. Moim zdaniem nie ma sensu zdejmować komina. Gdyby to było ciśnienie w komorze...
Czy ten olej powinien cały czas lecieć nawet wtedy jak wysuwam siłownik? (wszystko jest dobrze podłączone) Nie powinien lecieć jak siłownik idzie. Może być źle dobrane parametry instalacji lub to co pisał kolega w poście 4, o regulacji zaworu zwrotnego nie wspomnę.
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Najpierw ogarnij czujnik ciśnienia oleju. Później regulacja obrotów max i minimalnych. Jeżeli rzeczywiście przepustnica nie otwiera się na max to w 99% reduktor ci minimalnie przepuszcza ciśnienie. aby to sprawdzić możesz poluzować przewód ciśnieniowy który zasila np siłownik obrotów silnika (ale tylko lekko poluzuj) bo jeżeli odkręcisz za dużo, zamkniesz...
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
No właśnie tylko co bo starałem się robić wszystko dokładnie i dalej nic A nie wie ktoś gdzie trzeba jeszcze zajrzeć Dodano po 3 Koledzy a gdzie jest w tym puncie zawór regulacji ciśnienia oleju ktoś mi odpowiedział że jest w głowicy może ktoś podrzuci temat bo może to jest dobra myśl a to mi ktoś powiedział na podstawie innego silnika bo ciśnieni oleju...
Po oleju jak jest przyrost, to pierścienie.
U mojego taty wytrzymał 9800 od nowości do zatarcia sie panewki głównej, tej od koła zamachowego. Przy takim przebiegu, to tam już niewiele do regeneracji się nadawało. Wielokrotnie spotykałem takie silniki, których wlasciciele się przechwalali ile to lat już bez remontu "chodzą" - a potem było zdziwienie, że kopyto z boku wylazło. Moje pytanie do...
Wiec autko poskładane chodzi jak należy, nawet założyłem nową pompę olejową używana od rozbitego chryslera . Wszystko chodzi jak należy jednak na wolnych obrotach (700 do 900) pali się kontrolka od oleju, po lekkim dodaniu gazu gaśnie. Nie mam jak sprawdzić ciśnienia na razie wiec nie wiem nic więcej . Zastanawia mnie czy jest regulacja ciśnienia oleju...
Jeśli wyczuwasz nie spaloną ropę, to masz na 99% wtryski do regeneracji, a w zasadzie rozpylacze i ciśnienie otwarcia do regulacji. Jeśli olej, to możesz mieć problem z puszczaniem oleju przez gorącą stronę turbosprężarki.
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Korek oleju strzela? Sprawdź kompresje, bo wygląda, że ciśnienie idzie w blok a nie w cylinder. Może uszczelka poszła, a może zawory są do regulacji? Ogólnie sprawdź czy po zdjęciu korka od oleju spadają obroty bardzo, jak tak to niestety ciśnienie z któregoś cylindra ucieka. Raczej nie szukałbym usterki w czujnikach temperatury czy położenia wału,...
To nie trójnik tylko zawór przelewowy, ograniczający maksymalne ciśnienie oleju. W środku jest kulka, sprężyna i kontrowana śruba do regulacji ciśnienia. W kwestii luzu, to co dokładnie się przemieszcza ? Koło na wale czy, wał przesuwa się w korpusie ?
nie mam akurat w tej maszynie regulacji ciśnienia i czasu przepływu oleju.. ;/ a jak zmniejsze na pompie to będą wszystkie sekcje wolniej chodziły.. ;/
witam. istotnie to będzie zwór w pompie a raczej uszkodzona sprężyna zaworu nie straciła swoje właściwości albo pekła i nie utrzymuje ciśnienia. lepiej będzie wymienić pompę niż bawić sie z regulacjami i eksperymentami. może się to skończyć uszkodzniem następnego filtra (rozedmie go) lub uszkodzeniem silnika (zbyt niskie ciśnienie oleju)
Ciśnienie w kraterze podczas pracy( niezależnie od temp) to 4,6bar, a ciśnienie pomiędzy wyjściem z separatora a zaworem zwrotnym to 3 bary. Ciśnienie stałe - nie faluje Dodam, że w tym kompresorze nie ma możliwości regulacji ciśnienia minimalnego.
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Minęło 5 dni odkąd założyłem nowy transformator zapłonowy. W tym czasie kocioł uruchamiał się kilkadziesiąt razy bez żadnego problemu. Można więc powiedzieć, że usterka została usunięta. Z poprzedniego postu wnioskuję, że regulacja ciśnienia oleju nie jest tutaj potrzebna - u mnie było i jest 17,1 Płomień mam dość ładny , niebieski w końcowej części,...
Ja w górnej pokrywie wyciąłem otwory 5 x 8 po obu stronach za wentylatorem, dostaje teraz więcej powietrza i działa bez problemu. Czasami wyskoczy błąd E1, zgaśnie ale już nie dymi tylko i nie ma smrodu - podejrzewam jakieś zabrudzenia lub jakość oleju.. Ciśnienie na manometrze mam 2.3 .
Ciśnienie oleju możesz regulować w pewnym zakresie - czy wystarczy regulacji? Nie mam pojęcia. Co do silnika 4kW - z małym kołem pasowym powinien pracować, ale silnik pewnie będzie się grzał przy dłuższej pracy. Wydajność kompresora jednak dość mocno spadnie.
Opis okresowych czynności obsługowych. Co 2 lub trzy godziny kilkaktotnie obrócić pokrętkę filtra grzebieniowego celem jego oczyszczenia.Co 8 godzin sprawdzić stan oleju i utrzymywać stan w skrzyni korbowej do znaku na miarce w pozycji max.Co 150 godzin pracy silnika nalaży wymienić olej na rozgrzanym silniku.gdyż wtedy razem z olejem spłyną zanieczyszczenia...
w tym własnie problem zę głowica była sprawdzana i fachowcy powiedzieli zę jest wszytsko w porządku słyszałem że może też to być wina samego wałka rozrządu ale odgłosy dochodzą wyraźniej z góry więc mogę przypuszczać zęto jeszcze może być wałek lub wyrobione samolegulatory choć one są regulowane poprzez Ciśnienie oleju
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.Skoro miałeś wymieniany rozrząd to po co go przekładać.
W Ursusie C 330, odśrodkowe filtry oleju (zwane potocznie "bąk"), montowane były w silniku S 312 C do numeru seryjnego silnika 237016. Późniejsze silniki miały już zastosowany w układzie smarowania, pełnoprzepływowy filtr oleju PP 8.4. łącznie z nową podstawą, Przy zamianie filtra odśrodkowego na pełnoprzepływowy, trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie oleju...
Silnik zmieniony ladnie odpalił od 1 strzela na zimnym cisnienie mieczy 5-7b ale problem pojawił sie ciśnieniem oleju zaladowany 10 ton jak sie rozgrzal na wolnych obrotach pika lampka od cisnienia oleju na wskazniku blisko czerwonego pola. Podmienilem czujnik ze starego silnika przestalo pika pojezdzilismy na pusto niby dobrze zgasilismy na chwile...
Jeżeli po odpaleniu zimnego silnika ciśnienie oleju nie osiągnie 6 bar lub na rozgrzanym spadnie poniżej 1 bar pompa do wywalenia, oczywiście gdy wszystkie inne rzeczy odpowiedzialne za utrzymanie ciśnienia są w porządku jak panewki, czopy wału, wałka, itd. Warto jeszcze sprawdzić te zaworki od natrysków do chłodzenia tłoków. Często w tym silniku ciśnienie...
Na początek zrób diagnostykę. Turbo jest bez zmiennej geometri, ma tylko zawór regulujący ciśnienie i chodzi on w miarę ciężko. A jak ze zużyciem oleju i mocą?
Patrz dobrze co wklejasz i na co patrzysz. Regulacja wstrzymana, żądanie wyłączenia silnika. Widzisz to czy nie? Nie zapali i koniec. Tym bardziej że ciśnienie na listwie się nie podnosi. Któryś błąd albo parametr ma na to wpływ. Być może jest to p160A. Tłumaczenie tego błędu przez "inteligenta" nie pomaga. Według mnie jest to błąd od zbytniego rozcieńczenia...
regulacja ciśnienie oleju sprężarka regulacja oleju volvo ciśnienie oleju
koło pasowy wyciek siła elektromagnesu spawarka normy
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Brumienie kondensatora elektrolitycznego przy dotknięciu - przyczyny i rozwiązania Ustawienia MP4 do odtwarzania na telewizorze