najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Może jakiś plastik trzymający się połamał i ma za duży luz Porównywałem z linką od strony pasażera i jest wszystko ok.
Podsyłam dwa sposoby na sprawdzenie przełącznika zapis-odczyt: - odłącz dźwignię łączącą go z mechaniką kasety i spróbuj przesuwać ręcznie, w szerszym niż dotychczasowy zakresie, możliwe też, że wymagana jest regulacja długości cięgna (uważaj, po odłączeniu cięgna przęłącznik przesuwa się w pozycję zapis), - ustaw pozycję "odczyt" i np. pincetą zwieraj...
Na 100% wyciągnąłeś główkę cięgna z gniazda. Trochę niewygodnie jest ją wcisnąć, tylko nie przytrzymuj paluchem odblasku od roboczej strony :).
Witam temat trochę o regulacji , mianowicie zrobiłem uszczelkę pod głowić i odpaliłem auto chodzi ok tylko nie wkręca się na obroty proszę o pomoc . nie wiem czy dobrze podpoiłem te cięgna od gazu ta tą sprężynkę znaczy . Zapiąłem ją tam gdzie była . proszę o pomoc
Zwolnice można ustawić w trzech położeniach: poziomo (czyli tak jak na zdjęciu), pionowo i w położeniu pośrednim (45 stopni). Odkręcasz zwolnicę od pochwy, ściągasz z kołków (ciągniesz na zewnątrz)- nie pamiętam, być może są otwory gwintowane do zepchnięcia zwolnicy z kołków, ustawiasz w pożądanej pozycji na kołkach, nakręcasz nakrętki, dociągasz i...
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
https://obrazki.elektroda.pl/1596322200_... Witam drodzy forumowicze. Temat jak najbardziej świąteczny. Chciałbym Wam przedstawić elementy stanowiące uzupełnienie Szopki Bożonarodzeniowej. Można to nazwać tłem...czy po prostu małym miasteczkiem będącym uzupełnieniem szopki. Wykonałem je samodzielnie przy pomocy najprostszych narzędzi,...
Witam, dzisiaj wieczór będę kosił to zdejmę osłonę i porobię zdjęcia.. 1. To nie zmienia naciągu paska tzn. nie bezpośrednio, odpowiada za położenie trybu napędu w skrzynie przód-N-tył, wciśnij sobie sprzęgło na maxa i zablokuj guzikiem hamulec ręczny, wtedy możesz zejść i zobaczysz z lewej strony jak to działa..... 2.3.4. Też tego cięgna nie mam (z...
Regulacja jest chyba tylko na jednej lince, tej którą przekłada ruch prawo lewo czyli wybór pozycji 1/2 a 3/4 i 5/wsteczny. Druga linka czyli przód tył regulacji nie ma.
I tak najpierw na poduszkach poluzuj i potrząchnij silnikiem, niech się ułoży gdzie mu wygodnie.
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
No i oczywiście regulacja cięgna gazu.
Muszę dzisiaj zajrzeć czy jest regulacja cięgna byc moze to jest problem. Podczas wymiany tego nie sprawdzili ??
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
Hmmm wykręcałem tą śrubkę "1" wygląda jak najzwyklejsza dysza, w gaźniku sprawdzałem oś przepustnicy psikałem wszystkie ruchome elementy WD40. Nie wiem czy mam dobrze cięgna ustawione, zapięte w odpowiednim miejscu na ramieniu wychodzącym z komory silnika mam na ostatnim (licząc od dołu)zapięte cięgno bezpośrednio do tarczy obracającej przepustnicą...
Odłączył bym regulator aby sprawdzić czy cięgna sterowania czy to przepustnicą w przypadku gaźnika czy też pompą wtryskową w przypadku diesla nie zacinają się i porównać w obu silnikach jaki opór muszą pokonać aby regulować.
jedną z przyczyn może być regulacja cięgna centralnego zamka (ja tak miałem), inne przyczyny to przetarty przewód na ktorym idzie impuls otworz/zamknij - zwiera do masy i dzieje sie o czym piszesz, może być wina samej centralnki sterującej ewentualnie jeśli siłownik miał ciężkie życie po przez niefachowy montaż (silnik ciężko pracował) to może być nadtopiona...
Ciśnienie żądane jest wyliczane przez komputer. Określa ono ilość powietrza niezbędną do optymalnego spalenia dawki. Może należało by wyregulować położenie cięgna "gruchy"? Domyślam się, że to sprężarka VGT i możliwe że brakuje zakresu roboczego podciśnieniowemu regulatorowi na dalsze przestawienie łopatek turbiny. Z tego co wiem to regulator przymyka...
Zrobiłeś dobrze,czujnik to był zwykły włącznik zamontowany tak żeby mechanizm zamka w czasie obrotu klucza w zamku się zwierał lub rozwierał,ale mógł też być podłączony(alarm) do siłownika zamka,który jeśli nie domykał się dokładnie to alarm dostawał sygnał o niezamkniętym obwodzie i mógł się aktywować. Jeśli twoja regulacja cięgna jest poprawna to...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Problem wstępnie rozwiązany. Tak jak podejrzewałem, sprawcą była zła regulacja sztangi/ cięgna turbiny. w załącznikach przesyłam rozbieżność występujące przed regulacją i prawie nakładające się linie po regulacji (celowo ustawiłem turbinę minimalnie poniżej wymagań- może to jakoś ją oszczędzi ;) stąd minimalna rozbieżność ) Przed regulacją: https://obrazki.elektroda.pl/8789877500_...
Witam, Mam junkersa WRDP11 MaxiPower i również mam problem ze zbyt dużym przepływem wody nim się zapali piecyk. Według schematu to regulacja zapłonu przy minimalnym przepływie następuje przez regulator natężenia przepływu wody http://obrazki.elektroda.pl/6611307800_1... [/img]
Witam! Jak to jest z tymi cięgnami i regulatorem w Prisma 37 ? Regulator należy ustawić tak aby przepustnica była maksymalnie otwarta - czyli to ramie do którego podłącza się linke gazu daje na max obroty i wtedy reguluje regulator w sposób aby przepustnica była max otwarta? A co jak ją gasze, bo wychodzi, że wtedy też jest max otwarta więc troche tego...
Kolego sprawdź sobie, czy napinacz (28) tego paska (40) można poluzować i przesunąć na jego dźwigni, częto taka regulacja jest i właśnie w zależności od długości paska można sobie wyregulować napinacz, albo na długości cięgna które steruje dzwignią tego koła napinającego. Sprawdź czy któreś koło nie jest krzywo, bo mogło się jakieś łożysko rozlecieć...
Witam. Nie znalazłem informacji na ten temat w żadnym zakamarku internetu więc proszę o pomoc. Auto to trzy osiowa Scania (zabudowa) na "starej dobrej" pompie z mechanicznie sterowanym gazem. Problem zaczął się od tego że pedał gazu przestał odbijać a silnik utrzymywał obroty powoli je obniżając. Można było podnieść pedał gazu i wtedy obroty spadały...
Witam Vectra wróciła , wziąłem się do roboty: Został wymieniony katalizator na sportową strumienicę od Calibry i tłumik środkowy i końcowy Efekt jest -> Auto zbiera się super ale tak od około 1200-1400 obrotów i dalej rwie jak szalone ale brakuje tego dołu tak jakby coś go dławiło lub miał za mało. Po wymianie tłumków lepiej odpala na gazie - czuć różnicę,...
Nie mieszaj w głowie w tym Zetorze hydrauliczne to tylko hamulce ,do sprzęgła idą dwa sztywne cięgna i trzecie do hamowania skrzyni !
Witam! Mam następujący problem z moim VW, a mianowicie po wymianie Cięgna długiego łamanego, tego z tymi plastikowymi zaciskami znikł mi Piąty bieg, Regulacja drążka zmiany biegów nic nie dała a defekt polega na tym ze drążek ( 1 ) jak na niżej zamieszczonym zdjęciu nie wysuwa sie do końca, co może byc tego przyczyna?? PS. Z resztą biegów nie mam problemów....
Podstawowym problemem jest zbyt duży luz pomiędzy połówkami blokady ( cięgno skręcone do max a duży skok jałowy pedału, należy skrócić jedną część cięgna wyregulować i cieszymy się z łatwo włączającej blokady). Tak nawiasem w tym ciągniku mamy jeden tylny most ;)
Chyba masz tam wspornik cięgna przykręcony do podstawy amortyzatora, jeśli się nie mylę. Niema problemu by je podgiąć wyżej lub niżej.
Kosiarka wróciła od Fachowca taka pokrzywiona spróbuje to naprostować. Linka od gazu nie przesuwa się po zimie prawdopodobnie trzeba będzie ją kupić, choć spróbuje jeszcze nasmarować. Co do podłączenia tego gaźnika, mam go podłączyć jak na tym obrazku ? http://obrazki.elektroda.pl/5783027700_1... Te cięgna będę musiał dorobić ?
Słuchaj Kolego Rycho T, jeszcze jedna ważna sprawa, a mianowicie nie wiem jak powinna iść rurka ze zbiornika do gaźnika? Mogę dołączyć zdjęcie jak to u mnie przechodzi ta rurka, ale wydaje mi się, ze coś jest nie tak, ponieważ przed samym gaźnikiem nie ma paliwa w rurce, przechodzi ona po cylindrze, gorzej jak się kosiarka nagrzeje to rurkę może przepalić?...
Jak kopci na czarno,wąż ic nie puchnie to turbo nie wstaje pomimo dawki.Sprawdz siłownik i cięgna na suszarce.I boki ic jak są plastikowe ,może być pęknięcie i ucieka powietrze.
Skok pedału i skok rozdzielacza regulujesz długością ramion "L" elementu to po prostu taka przekładnia. Być może będziesz musiał zastosować jakiś przegub na którymś z cięgien. Jak zrobisz przegub możesz na części cięgła która będzie pracowała w osi zrobić prowadnicę. Pamietęj o zrobieniu regulacji długości cięgieł cokolwiek gwint do ustalenia pozycji...
Witam wszystkich forumowiczów. Odkąd zawitały do nas mrozy i śniegi pojawił się problem z ogrzewaniem mojej srebrnej strzały. Jestem zmuszony poprosić o pomoc forumowiczów, ponieważ nie mogę zlokalizować usterki. Otóż temperatura silnika jest prawidłowa, szybko się nagrzewa czyli termostat jest sprawny(wczoraj wymienialem termostat w moim drugim Volvo...
Jeden wątek w koszu, a Ty nadal z tym samym pytaniem...otóż ,,ręczny" działa tak, że linka ciągnie to twoją ,,blachę" zaznaczoną na zdjęciu ku piaście...do tego cięgna jest wpięty samoregulator, który z kolei dociska drugą szczękę i jednocześnie tą do której jest cięgno przymocowane z taką samą siłą i następuje hamowanie. Jeśli nie hamuje sprawdź czy...
Jak to jest sterowane analogowo czy też cyfrowo po CAN. Nastawnik turbiny jest bezpośrednio połączony z niewielkim modułem sterującym. Moduł umieszczony jest zależnie od rodzaju kabiny. W małych kabinach jest zdaje się na bocznej ścianie, pod deską rozdzielczą, jakby "nad pedałem gazu" Przynajmniej tak jest w anglikach. Regulacja jest dosyć dokładnie...
O ile znam się na działaniu takich nastawników to procedura autotestu sprawdza zakres pracy. Jeżeli oparcie o zderzak nie nastąpi dla przewidzianego punktu pracy to generowany jest kod usterki. Jeżeli zamiast oryginalnej ośki przegubu cięgna zastosuję węższą śrubę lub krawatkę autotest przechodzi i wszystko działa, co wskazuje wyłącznie na problem z...
Mógłbyś objaśnić dokładniej to " sprawdź pręt idący od cięgna linki "gazu" do dźwigienki na wybieraku przy skrzyni biegów. Należy go wyregulować tak, aby przy wciśniętym pedale "gazu" do oporu, ruch do skrajnego położenia wynosił około 2 - 3 centymetry. " Co oznacza ruch do skrajnego położenia ? A co z tym kickdown , od czego zależy poprawna regulacja...
1/3/5 nie ma w środku skrzyni wspólnej części.Problem na odcinku lewarek wybierak,TYLKO
Sprawdziłem, napięcie na TPS wynosi 0,71 V na wolnych obrotach. Działa prawidłowo, tzn, wraz z naciskaniem pedału gazu napięcie zwiększa się aż do 4,85V. Dzisiaj przeczyściłem dokładnie silnik krokowy koło przepustnicy. Jest jakby trochę lepiej, gdyż na postoju dodając gazu i odejmując silnik wchodzi na obroty i potem spada prawidłowo do 750. Natomiast...
choniłby samochód i w przypadku uderzenia np. przez wandala, czy otwarcia drzwi Za to odpowiedzialny jest tutaj dodatkowy czujnik a nie centralka. Uderzenie wandala - czujnik wstrząsowy - trudny do kalibracji - wywołuje fałszywe alarmy. Otwarcie drzwi - wyłączniki krańcowe (fabryczne) lub czujnik ciśnieniowy ew.ultradźwiękowy. Czas reakcji centralnego...
Witam, dzis pisze w sprawie Corsy D. Silnik 1.3 CDTI ( 90 pes ) 2007 Posiadam klime automatyczna. Wczoraj pojawil sie problem... niby male zebate plastikowe kolko, ale do sedna. Nie dziala regulacja temperatury ( caly czas wieje zimne powietrze ). Popatrzylem do silnika, rury cieple, silnik cieply, rury do nagrzewnicy cieple, wiec sprawdzamy dalej......
Akurat ten typ sprzęgła pozwala na to, ponieważ są oddzielne dzwigienki do każdego stopnia. Miałem taki przypadek, że tarcza ii stopnia wyglądała jak talerz. Mimo że dociski odsuneły się 1 mm od tarczy, to jeszcze ocierała o docisk.
Dzięki za odpowiedź, pytanie , czy to kwestia samej przekładni czy regulacji cięgien które są połączeniem pedałów z przekłądnią?
Witam. Miałem ten sam problem w audi A6 automat znajomy sugerował regulację cięgna zmiany biegów .Po wjechaniu na podnośnik okazało się ze nie było dobrego styku na złączu przy skrzyni .Dodam ze u mnę po wciśnięciu palcem dolnego styku wysokiego przekaznika nr nie pamiętam auto paliło bez problemu.
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
regulacja cięgna zmiany biegów tecumseh cięgna wymiana cięgna
techbite sterowniki automat wysoki obrót odblokować pilot panasonic
viessmann płyta porsche panamera
Whirlpool 6519/P - otwarcie bębna podczas prania Nieprawidłowe wskazania wagi towaru - przyczyny i rozwiązania