W pompie ma pan filterek. Proszę sprawdzić jego stan. Dostęp od prawej strony. Ja te pompy robię sobie sam następnie ustawiam ciśnienie już po montażu w ciągniku. Na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono 1 filterek, 2 regulacja ciśnienia pompy. Warto mieć manometr do 200 bar wpinać się w pompę do ustawiania. Ja do john deerów mam manometry 0-200 bar do przedniej...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Bo teraz jest tak że jak chcę dźwignąć łyżkę jednocześnie jadąc to słabo to idzie. Prędkość ruchów zależy od wydajności pompy /od jej wielkości i obrotów/ a nie od ciśnienia.
Podejrzewam,że te piki ciśnienia związane są jednak z nagłym zredukowaniem rur z 1,5" na cal. Nie, z za małej histerezy wyłącznika ciśnieniowego, oraz braku zaworu zwrotnego jak najbliżej zbiornika.
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Gdzie w C330 znajduje się jakaś regulacja ciśnienia, pompy hydraulicznej. Jeżeli takowa istnieje w ogóle.
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym .
wezwać serwis, dokonać regulacji ciśnienia pompy olejowej, wyregulować parametry spalania, zapłacić serwisantowi Proszę poprawić błędy pisowni. mod - mirrzo
Hm.. Pompa z myjki to jest jakiś pomysł, ale urządzenie ma być profi. Budżet jakiś na to jest. Ewentualny koszt falownika się zmieści. Profesjonalnie i jednofazowo ? Jedno wyklucza drugie, ale da się wykonać. Możesz kupić profesjonalną pompę z profesjonalnej myjki, ale jednak budżetu Ci zbraknie. Wystarczy prosta pompa z myjki za kilkaset PLN. I prosty...
Mam kilka pytań do doświadczonych kolegów.: - Czy regulacja ciśnienia na pompie w myjce jest istotną cechą? - Czy jej brak, tak jak np. w serii Karcher HD 5/XX wpływa istotnie na walory użytkowe? - Czy można zastępczo zastosować reduktor na wyjściu, lub jakiś pistolet z regulacją? chodzi mi o nową serię hd 5 tą z numerami 1.520.93x. W tych starych 1.520.14x...
Podstawa to wiedzieć jaki rodzaj pompy tam jest. O stałym przepływie czy o stałym ciśnieniu (nie tyle chodzi o stałość ciśnienia, co o możliwość zablokowania przepływu bez uszkodzenia pompy).
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
W materach z silnikami G9U występowały dwie wersje pompy wtryskowej i osprzętu - nowsza i starsza Odwrotnie działał regulacja ciśnienia - jedna pompa jak dostawał,napięcie to zwiększała ciśnienie a druga zmniejszała. Pytanie jaki silnik włożyli
Strzałki pokazują zawór regulacji ciśnienia pompy IMV. Tam nie ma śruby regulacyjnej - jak pisał kolega wyżej. Jeżeli jest podejrzenie jego uszkodzenia, to sprawdza się go pod kątem elektryki (oporność, przebicia, zwarcia) oraz ewentualnie jak pracuje wysterowany sygnałem PWM - to oscyloskopem w profesjonalnym zakładzie. Nie jest drogi, kosztuje niecałe...
Po wlaniu 10w60 smarowanie jest. Zrobiłem 600km jednorazowo przeważnie 160km.h ani razu nie sygnalizował braku ciśnienia ale tak przy okazji dowiedziałem się, że oprócz zaworu regulacji ciśnienia w pompie jest jeszcze jeden w obudowie filtra oleju trzeba zobaczyć co tam się dzieje.
lepiej nie kombinować z regulacją ciśnienia w samej pompie za pomocą sprężynki bo pompa jest cholernie wydajna i daje bardzo dużo oleju- zmniejszenie ciśnienia nic nie da - rozsadzi przewody, trzeba normalnie dać zawór upustowy (za 20zł nowy) i powrót do zbiornika Gdzie można taki dostać ? O co dokładnie pytać w sklepie ?
Tylko test pompy interfejsem ng3 może dać ci odpowiedź. Podejrzewam głowicę regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia lub jej sekcje wysoko ciśnieniowe.
Potrzebuję zrobić regulację prędkości jej działania, aby pompa mogła cały czas pracować, nie tylko przy otwartym zaworze na full. A co, pompa pracuje Ci tylko przy otwartym zaworze poboru wody na full a w innych okolicznościach na przykład przy otwartym zaworze poboru wody na 1/2 czy 1/4 nie pracuje? Możesz wytłumaczyć dokładniej o co Ci chodzi?
Przedni naped gubi olej. Zatkać rurkę od siłownika napedu i sprawdzić ciśnienia.
Kolego a mógłbyś dokładnie napisać która to śruba blokady pompy i który to zaworek regulacji ciśnienia pompy? Co do mocy to auto sie zbiera ok tylko tak jak pisałem, po zdjęciu przewodu paliwowego między filtrem a pompą było słychać bulgotanie jak paliwo wraca do baku. Potem musiałem długo kręcić zanim auto odpaliło. I czy paliwo powinno się wrócić...
Witam, Potrzebuję proste rozwiązanie do regulacji ciśnienia pompy głębinowej z silnikiem 1F. Ponieważ takie falowniki są mało popularne i droższe niż 3F znalazłem coś takiego: IBO IVR02M https://obrazki.elektroda.pl/4964011900_... Wydaje się nawet zbyt proste żeby dobrze spełniało swoją funkcje ale może jednak? Prosiłbym o opinie na...
No tak ale będę pompował tylko czystą wodę ze studni więc dlaczego miałby nie ruszyć? Wiem że przeznaczenie pompy jest inne ale właśnie dlatego pytam jak z tym ciśnieniem
Witam. Jeżeli przy próbach pompa nie uzyskuje nominalnego ciśnienia i już przy ciśnieniu 80 bar brakuje mocy napędowej to należało by przeliczyć dokładnie wydajność tych pomp. Domyślam się, że sekcje tych pomp są połączone równolegle i ich sumaryczna wydajność może być dużo wyższa jak 30 l/min.
Należy sprawdzić ustawienie ciśnienia wyłączania pompy na sterowniku, sterownik PM 2 posiada zakres regulacji ciśnienia od 1,5 do 5 bar. Od pompy do sterownika nie powinno być żadnych "odbiorników" wody, sprawdzić ciśnienie powietrza w zbiorniku przeponowym i moim zdaniem to sterownik może być umieszczony za daleko od tego zbiornika. Normalnie sterownik...
A ja dorzucę z praktyki: na 90% zawór regulacji ciśnienia na pompie, podmień ze sprawnego albo kup nowy i z głowy. Nie daj się naciągać na pompę i wtryski jak samochód ma moc, pracuje równo i nie kopci.
Czy ciśnienie w kolektorze listwy wtryskowej może tak wysoko wybiegać ponad ciśnienie zadane? (gwałtowne przyspieszanie autem) https://obrazki.elektroda.pl/9005974900_... Dodano po 47 Czy to oznacza zacinający się zawór regulacji ciśnienia na pompie?
Witam Poszukuje nr Boscha zaworu SCV ( zawór regulacji ciśnienia pompy CR ) Toyota Yaris D-4D 2003 ND-TV jeżeli macie takiego diselka podajcie nr. SCV jest na pompie CR wchodzi do niego kabelek sterowania wraz ze złączką. nr 10 cyfrowy w postaci x xxx xxx xxx Dzięki
W które miejsce kolega pompuje?.
Właśnie dużo tematów było o cisnieniowcach i ponoć jest lepiej. Będę próbował. Myślę że przy płynnej regulacji ciśnienia z oryginalnej pompy będzie można precyzyjnie ustawić palnik. Cały czas zastanawia mnie te cięcie lufy, przeróbka zawira i wysuwanie dyszy. Będę eksperymentował. Bo pewnie żadnych rad nie otrzymam bo jak komuś to działa to się cieszy...
Witaj kolego u mnie w Mańku wymienili zawór regulacji ciśnienia na pompie CR i wymienili coś w hamulcu górskim po wymianie problem znikną :)
Witam, wrzucę ten schemat jutro, jest on uniwersalny także do Volvo nic nie znajdziesz, jak podasz kod silnika, to mogę Ci napisać który kabel przeciąć, dodatkowo radziłbym założyć odcięcie pompy paliwa, z tego względu że przy przymkniętym zaworze regulacji ciśnienia pompa będzie bardzo wysilona i może po jakimś czasie się spalić.
Za niskie ciśnienie paliwa z pompy jest regulacja ciśnienia kluczykiem imbusowym na pompie.Zły skład mieszanki paliwowo - powietrznej .Za dużo powietrza w składzie mieszanki.Należy sprawdzić stan filterka który znajduje się w pompie.Dostęp do filterka jest po wykręceniu z pompy górnego krućca .
Kolego to zwykły presostat silnika pompy. Regulacja jest na śrubie, ja jednak radziłbym wymianę na nowy. Pozdrawiam daro
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
[quote="audax"]Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie Może coś jaśniej
Na pompie cp masz czujnik regulacji ciśnienia paliwa przykręcany na trzy śruby podmień go z innej pompy cr widać go na załączonym zdjęciu.Pozdrawiam.
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
Tak myślałem chciałem się upewnić. Da się regulować zakresy ciśnienia przy których pompa się załącza i wyłącza ?
Dałeś radę ogarnąć temat? Mam taki sam przypadek w parametrach jak kręce silnikiem to ciśnienie bije do 600 - 800 bar ale nie odpala. a jak odpalę na Plaka to śmiga jak się należy i ciśnienie trzyma na listwie. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR i dalej to samo.
Pomiary i regulacja ciśnienia, jeśli pompa sprawna. Opiłki jak są, to osadzą się na filtrze, obejrzyj filtr.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Tak regulator różnicowy działa na zasadzie pomiaru na wejściu i wyjściu. Jeśli w tym przypadku różnica ciśnienia ma wynieść 0,3MPa to gdy na powrocie będzie 1,3MPa to regulator pompy będzie starał się uzyskać na zasilaniu 1,6MPa. Taki układ sterowania ma sens w przypadku rozległych obwodów, gdzie zmienia się ilość odbiorów np. właśnie przy węzłach grzewczych...
Służy on do regulacji ciśnienia wewnętrznego pompy. Dlatego napisałem, że Twoja pompa powinna trafić na stół probierczy. Wtedy okaże się czy grzybek jest potrzebny.
Coś mi się widzi że z tym ciśnieniem jest coś nie tak. Min 250 to powinien mieć podczas odpalania a nie po360 obrotach.Możliwe że zawór regulacji ciśnienia na pompie jest uszkodzony, ew pompa CR do sprawdzenia.
Zaworek o którym Wszyscy koledzy piszecie jest zaworem dławiącym powrotu paliwa. Ściśle współpracuje z zaworem regulacji ciśnienia pompy. Przy objawach jakie opisujecie skupiłbym się na uszczelnieniu pompy i kalibracji. Koszt uszczelnienia w diesel service pompy typu VE z nastawnikiem HDK ( taka jak na zdjęciu) to około 350,00zł. Zaworki na przewodach...
Witam. Sprawdź zawór przelewowy na pompie ( wykręć regulację ciśnienia), jak nie będzie trzymał ciśnienia to się nie wyłączy
Pompa na filtrze paliwa pewnie nie żyje
Jesli jest to maszyna z zaworami proporcjonalnymi do regulacji wydatku pompy i regulacji ciśnienia, to należałoby sprawdzić, czy zawory dostają napięcia sterujące. Zawory funkcyjne mogą sobie stukać, ale jak nie ma ciśnienia oleju, pompa pracuje " na luzie" to siłowniki nawet nie drgną ;-)
Nie znam tej pompy ale w każdej zasada taka sama. Pewnie jest jakaś regulacja ciśnienia"pokrętło" na pompie a pod nim zawór pływający , i tu pytanie czy nie zaciął się i się rusza czy nie pękła sprężyna pod nim ?. Jeśli możesz zrób zdjęcie pompy.
Dziękuję za odpowiedzi. Wszystkie łączenia uszczelnilem taśma teflonowa. Zawór zwrotny może być wadliwy. Był używany długo i co do jego działania można być sceptycznym. Zakupie nowy następnie zaleje i spróbujemy. Jaka kolwiek wydajność tej pompy mnie zadowala... Byle by działała 🍀 pompa działa sama w sobie. Kilka dni temu podstawilem wiadro...
manometr podłączony przed powrotem do baku. dynamiczny kąt wtrysku regulowany za pomoca zaworka do regulacji ciśnienia.
Witam ponownie. Temat nadal jest otwarty. Wyczyściłem filtr paliwa na pompie paliwa, wymieniłem filtr wstępny, wymieniłem dyszę palnika. Efekt taki jak wcześniej tzn z komina wydostaje się czarny dym. Na czym polega regulacja? Zwiększałem i zmniejszałem ilość powietrza oczywiście licząc obroty tak by powrócić ustawienia z przed regulacji - nic to nie...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika. Listwa cała wymieniona. Jutro będę miał nowy zawór regulacji ciśnienia na pompie to może coś się wyjaśni.
Witam. Walczę z zafira b 1.7 cdti . Pompa i wtryski denso. Samochód odpala i po ok 30 sekundach gaśnie. Błąd p0001-61 - zawór regulacji ciśnienia zablokowany. Ciśnienie na listwie po odpaleniu wynosi ok 800 barów (zadane ok 300). Wymienione zawór regulacji na pompie, czujnik ciśnienia na listwie i teraz cała listwa z z czujnikiem i zaworkiem na listwie...
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Wziołem na plaka i na plaku chodził silnik i wyskoczyły błedy P0087Cisnienie w rampie paliwa-za niskie.Według mnie jest wina pompy albo tego zaworka regulacji ciśnienia paliwa na pompie. Moje pytanie czy ten zaworek gdy dmuchnę w dziurkę (czerowona strzałka) bez oporu wylatuje sitkiem (zielona strzałka). Czy tak powinno byc czy powinien trzymać powietrze?...
Problem wydaje mi się bardziej tkwi w doborze pompy i co w sytuacji zbyt wysokiego ciśnienie lub braku. Regulacja pompy z reguły jest ograniczona i zależną od typu pompy (np. 20-50 Hz ). Tu czasem można rozważyć dołożenie drugiej pomocniczej pompy. Co do falownika do rzeczywiście każdy przyzwoity falownik ma regulator PID wiec do tego czujnik ciśnienia...
Wiem ze benzyna, ale system podobny do CR. Cisnienie robocze to 140 bar. Jezeli ni jest osiagalne, to problem jest po stronie regulatora cisnienia, pompy zasilajacej, lub samej pompy wys cisnienia.
Samochód sprowadzony z Francji DCI 420 EURO 3 ma błędy EECU: 0 00 636 08 002 0 00 636 08 004 0 00 636 03 003 0 00 636 03 004 Drugie pytanie o ustawienie pompy wysokiego ciśnienia na znaki: pompa BOSCH nr 0445020013. - wiem że to zawiły problem, ale proszę podać ile ząbków od znaku (1-6) na kole zamachowym w stosunku do kreski w pompie. Autko zapala...
Masz dwa wyjścia. Pierwsze to zamontować tą pompę na pasek lub na próbę założyć trójnik i zobaczyć jak to zagra w praktyce. Odnośnie pierwszego to obawiam się tylko, że jak ma osobny zbiorniczek to on jest mały i czy nie będzie się w nim olej grzał? Poza tym to chyba nie będzie złe rozwiązanie, dobrze żebyś miał możliwość regulacji ciśnienia na skręcie...
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
3-4 bary przy 2500 dochodzi do 6 bar (na rozgrzanym). ciśnienie oleju wg książki powinno się zawierać między 1,5-4,5 bar. . Jak już porównujesz dane "wg książki" to ten silnik ma maksymalne obroty 2200. Wiec Twoje ciśnienie przy 2500obr nijak się ma do ciśnienia nominalnego. Porównanie z czapy.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Witam. Nie znam tego systemu,ale czy pompa była wymieniona kompletna razem z zaworem regulacji ciśnienia?
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Kolego panam przy TDDI oczywiście programowanie sterownika natomiast przy TDCI nic wyjmujesz wkładasz i odpalasz./Pompa ciśnieniowa z zaworem regulacji ciśnienia i czujnikiem temperatury.
Cześć. Mam ducato 2.0 ale problem miałem podobny. Trzech mechaników próbowało go rozwiązać i niestety bez efektów. Na ich życzenie kupiłem zawór regulacji ciśnienia na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, czujnik położenia wałka i po za wydaną kasą nic się nie zmieniło. Jeden z mechaników powiedział, że trzeba zająć się pompą i wtryskami. Kwota jaką...
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Uszkodzony zawór regulacji na pompie albo czujnik ciśnienia. Albo np wiązka itp. nic innego. Na plaka misi palić tak czy tak.
Prawidłowo taki układ wygląda tak ze są pompy z regulacja ciśnienia na wyjściu z pompy. Utrzymują one stała ruznice ciśnień na zasilaniu i powrocie tzw dyspoYcje. Gdy w domku zawory termostatyczne sie otwrza zmienia sie "równowaga" ciśnień i pompka przyspiesza.
Witam, Dwa pomysły jeśli silnik pracuje równomiernie. 1. Kończy żywot zawór regulacji ciśnienia się zdarza. 2. Sama pompa tłoczkowa. Ale bym obstawiał zawór, może zarósł kamieniem i itp.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, bo nie sięgnąłem do instrukcji konkretnie tej pompy, ale w mojej pompie 1,2,3 to regulacja wydajności const. , I,II,III to regulacja ciśnienia const. Czyli stała moc pompy lub stałe ciśnienie w układzie. Generalnie ustawienia zależą od instalacji. Ja bym ustawił na najmiejszy bieg i obserwował, jeżeli będzie w domu zbyt...
Witam, Otóż mam pytanie czy przy regulacji palnika olejowego lepiej trzymać się nastaw producenta dotyczących ciśnienia na pompie i powietrza dla danej dyszy czy jednak trochę odbiec od tego i skupić się na analizie spalin.
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Weryfikując - pompa w zbiorniku podaje 4 bary, Jak to sprawdzałeś ? Podpiąłeś fizycznie manometr czy w parametrach? Po za tym za mało informacji. Albo by się przydały jakieś logi,albo trzeba chociaż sprawdzić jaki jest procent wypełnienia dla zaworu regulacji ciśnienia i dla pompy w zbiorniku itp. Właśnie podczas tej usterki. Nawet dane z ramki zamrożonej...
czy można zregenerować pompę wspomagania układu kierowniczego vectry b 2,0 dti . Co jest odpowiedzialne za przeciek oleju przez uszczelniacz po maksymalnym skręceniu kół. Uszkodzony uszczelniacz czy zaworek regulacji ciśnienia w pompie ? Zaznaczam że są to najdroższe pompy w oplach , firma ZF.:?:
Dopadla mnie wlasnie awaria takiej nagrzewnicy olejowej Kraft delle. Polecam manual: INSTRUKCJA OBSŁUGI NAGRZEWNICA OLEJOWA Modele: HN0-20X, HNO-30X, HNO-50X Ściągnąłem sobie pdf'a i nie mam linka. Chyba bliźniacza konstrukcja. A w nim: "Regulacja ciśnienia pompy Z uwagi na różne parametry paliwa oraz normalne zużycie elementów, ciśnienie pompy powinno...
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w silniku ,przy niskich temperaturach kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po dłuższej chwili. Natomiast przy rozgrzanym silniku kontrolka zaświeca sie przy niskich obrotach. I tu jest moje pytanie czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia na pompie olejowej?? Pozdrawiam i prosze o pomoc
Auto jak w temacie. Auto gaśnie czasami podczas jazdy, w sterowniku błąd P1112 czyli kontrola ciśnienia w magistali. Co może być powodem tego błędu. Zawieszanie się zaworu regulacji ciśnienia w pompie. Na postoju zawór działa prawidłowo ciśnienie rośnie do 700bar, auto nie gaśnie widać na kompie zmiane wysterowania zaworu.
Po numerze pompy jest to DP200. Tak. Tam jest regulacja ciśnienia wewnętrznego sterującego dawką paliwa. Chcesz to kręć. Ale jeszcze raz powtórzę : to się robi na stole probierczym.
Nigdy nie bawiłem się Murano :D Jaki tam jest silnik YD25 taki jak w Navarze :?: Wtryski jak nowe to przyuczone :?: Zaworki na pompie jakieś wymienione - przyuczona pompa / zawór regulacji ciśnienia :?:
Zawór zwrotny w filtrze, to inna sprawa a zawór regulacji ciśnienia w pompie to co innego. Ten w pompie ogranicza ciśnienie, aby nie przekroczyło pewnej wartości. Jeśli się zatnie (a to częsta usterka w tych silnikach) wyrzuci olej pod filtrem. Wymiana pompy rozwiązuje problem. Wiąże się to z demontażem miski.
Witam.Autko kultowe.Renault Kango z silniczkiem 1.5 DCI.Na postoju wszystko ok.Żadnych błędów.W czasie jazdy pod obciążeniem zapala wszystkie możliwe lampki z awariami jakie są na liczniku(STOP,SPIRALKA,ELEKTRONIKA SILNIKA) PO podpięciu kompa jeden błąd:Zawór regulacji ciśnienia na szynie.W parametrach w czasie jazdy zapotrzebowanie na ciśnienie dochodzi...
Tych logów już nie będę robić, bo nie ma potrzeby. W silniku zacinała się regulacja ciśnienia przy pompie olejowej. Mechanik wziął 40 pln i auto jest ok. Po mimo starości silnika w te potężne mrozy(-35) i kilkudniowy postój bez przepalania, silniczek palił od pierwszego strzału. Chciałem podziękować Szanownym Kolegom za zainteresowanie i chęć pomocy.
brak jakichkolwiek wycieków, lekko kapie jeden zawór ssący ale mimo to silnik nie powinien tak dziwnie buczeć Dodano po 8 a jest może jakaś regulacja ciśnienia na pompie?
regulacja ciśnienia pompy wtryskowej regulacja ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia
zmywarka bosch mycia nowego woluminu wtrysk mercedes
mikrokomputer cobra1 epson l3150
Brak wskazań na desce rozdzielczej Citroen C4 Słabe ciśnienie spryskiwacza w samochodzie - przyczyny i rozwiązania