Teraz już wiadomo, o co Ci chodzi. Możesz mieć źle zapiętą sprężynę. Kod zapięcia powinien być na tabliczce z boku pompy. Potrzebne jest zdjęcie. Jeżeli go nie ma, to tylko regulacja na stole probierczym. Na szybko : zapnij sprężynę po środku w pionie i poziomie.
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Dawka do regulacji
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
Po numerze pompy jest to DP200. Tak. Tam jest regulacja ciśnienia wewnętrznego sterującego dawką paliwa. Chcesz to kręć. Ale jeszcze raz powtórzę : to się robi na stole probierczym.
ustawić to pojęcie względne,,, przy tej pompie jest co najmniej perę rzeczy do regulacji np.początek tłoczenia ,dawka początkowa ,dawka główna,przestawiacz kąta wtrysku,obroty ,itp może się tak określisz co chcesz regulować
Do samego odpalenia podłącz === czerwony + brązowy - zielony z paskiem brązowym (do jednego pinu od pompki paliwa- drugi pin podłącz do minusa brązowego) żółty -kabel sterujący (nim załączysz podpinając do plusa czerwonego) i tyle jeśli chcesz korzystać z regulacji temperatury to wtedy podłączysz sterownik Tak jak kolega wspomniał pompa jest nie od...
wymontowałem ją i zaniosłem do fachowca na uszczelnienie. Ja za tę pompe nic nie zapłaciłem bo robił mi kolega To tak mniej więcej o co ci chodzi. Jeżeli pompa dobra to kwestia montażu i ustawienia. Jeżeli ustawiona dobrze to pompa szrot. Innych opcji brak. Kolega ponoć fachowiec powinien pomóc zamontować pompę.
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Już niejeden agregat tworzyłem czy rozbieralem także nie musicie mnie przestrzegać przed oczywistym. Wszystko jest pod kontrolą. Chciałem drobną pomoc w sprawie automatycznej regulacji dawki pompy wtryskowej i tyle. Wy naprawde myślicie, że ja posiadam takie agregaty i nie mam o nich pojecia...?
Mam problem z pompą wtryskową Bosch Typ PES - Mercedes 809 , polegający na wytwarzaniu zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. (Problem pojawia sie przy temp. poniżej +5st C. ) Poszukuję informacji na ten temat - która część pompy za to odpowiada , jaka jest zasada uruchamiania sie dawki rozruchowej , ( przy ciepłym silniku nie ma problemu ) czy naprawa...
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić Nie prawda w widlaku jest większa dawka (nie chce mi się szukać dokładnych danych ale tak jest). Ciągnik...
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia .
Dzięki będę próbował Dodano po 53 A czy przez to zmienia się dawka paliwa? Ile powinna wynosić temperatura spalin?
Mam identyczne cudo powie mi ktoś która śrubka jest od regulacji dawki, pompę mam identyczną jak na wcześniejszych zdjęciach, miło by było jakby ktoś wyjaśnił i inne śrubki na pewno wielu osobom się przyda..
Raczej jednak jest to przyspieszenie kąta wtrysku. Co skutkuje na zimnym silniku wzrostem lekkim obrotów. Jeśli to nie jest przyczyną, to ciężka sprawa, bo sprawdziłeś wszystkie chyba możliwe punkty. Chyba, że sprawdzenie, bądź regulacja pompy były wykonane nieprawidłowo. Np. dawka.
Witam. Trafiła do mnie zageszczarka z silnikiem Hatz 1D81. Silnik miał pęknięty wał. Remont obejmował rozebranie silnika, umycie, wymiana wału panewek głównych oraz korbowodowej. Korbowodu oraz tłoku. Silnik odpala ale dodaje sobie sam obroty. Nie ruszam manetką podwyższenia obrotów a silnik się samoczynnie wkręca. Ale jak tylko nią ruszę do przodu...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
A jak dział ten zwór, odkręcając tą śróbe na bosterze czy dokrecanie zwiększa sie dawka paliwa?
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Witam, tak jak w temacie auto nie uruchamia się po podłączeniu komputera błędy diagnostyczne to: P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu) P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał poniżej dopuszczalnego zakresu)...
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Tak czy inaczej faktycznie zatarty pierścień regulacji dawki czyli pompa . Dzięki za zainteresowanie AUTOAS tylko tym przyciskiem mogę się odwdzięczyć Pozdrawiam i zamykam.
Muszę kolegę rozczarować - zaadaptowanie pompy rozdzielaczowej, jakkolwiek teoretycznie możliwe, o tyle praktycznie jest niewykonalne - znajdź kogoś kto dorobi elementy mechaniczne do sprzęgnięcia pompy z silnikiem -tj. podstawę mocowania i tzw. sprzęgiełko, a potem jeszcze kogoś kto tę pompę wyreguluje do poprawnej pracy - a to nie tylko zmiana zakresu...
Kolego postaram się dotrzeć we wtorek do materiałów tej pompy , miałem gdzieś procedurę regulacji niektórych parametrów tej pompy na silniku . jeśli gość który ją uszczelniał nic nie spsuł - jest szansa do powrotu do parametrów z przed naprawy. Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie przetłaczania ( od tego zaczyna się regulację...
Mam tylko taki opis błędu: 15--dawka paliwa-sygnał za niski. Znalazłem jeszcze: 15--czujnik skoku regulacji pompy-sygnał zbyt niski.
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
Pompę się nie bawiłem. Jeśli masz chęci to takimi regulacjami jak dawka max czy rozruchowa można się pobawić samemu. Co i gdzie jest opisane w książce o naprawie 60-ki. Nie ruszał bym regulacji samych sekcji. jak nie uciągnie to do pompiarza i tyle.
jak zmniejszyc lub zwiekszyc dawke paliwa w astrze 2.0 di pompa vp
Cylinder 2 jest rozpoznany jako słabszy i jest zwiększona dawka by wyrównać obroty biegu jałowego twz,regulacja spoczynkowa.Sterownik próbuje regulować ale jak widzisz mu się nie udaje,czyli coś nie tak z tym garem.Zajrzyj jeszcze w grupę 18 i zobacz co tam słychać.Jak sam grzebiesz to zamień pompki miejscami np.2 na 1 i zobacz czy dolegliwości przeniosą...
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
Ciśnienie wtrysku 13,5 MPA (w instrukcji od C 330M jest błędnie podana wartość 15 MPA). Wygląda, że masz rozregulowaną pompę wtryskową (za duża dawka). Końcówki THM to kasa wyrzucona w błoto, kup polskie WZM.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Witam . Kolego , okresowo -pompę i wtryski trzeba oddać do autoryzywanego zakładu w celu regulacji i ustawienia parametrów (ciśnienie , dawka , ciśnienie otwarcia itd. Diesel jest tańszy w eksploatacji jeśli jest serwisowany !
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
regulacja dawki
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
1. Zadna mechaniczna pompa wtryskowa nie potrzebuje pompy zasilajacej, czy to elektrycznej, czy mechanicznej. Przewody zasilajace i filtr paliwa "pracuja" przy podcisnieniu. Zacznij wiec od szukania nieszczelnosci powodujacej zasysanie powietrza (bialy dym). 2. DPA jest wrazliwa na "bezrobotnosc". Jesli byla dlugo przechowywana po wymontowaniu, moze...
Te pompy bardzo dobrze naprawiali w Krotoszynie. Nie wiem co Ci ktoś mógł zaproponować za 1,5 tysiąca, może samą pompkę zasilającą. :) Jak palił na dotyk trzeba było pompy nie wyciągać, szukać w wydechu, doładowaniu powietrza, czujnikach fr, wtrysku sterującym. Wtryski przy wymianie końcówek były wyregulowane właściwie? Jakie immo? W pompie masz elektromagnesy...
rozregulowana pompa tzn. zmieniona dawka paliwa , jakies nakretki na srubie do regulacji powrotu ciegna gazu itp. Czyli bylo krecone wszystkimi srubami. Tlokorozdzielacz ori 9mm. Ustawie na sluch i sprawdze walek rozrzadu bo zmienialem naciag paska(mechanik powiedzial ze mam za mocno naciagniete)
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
Silnik na SID802 Siemensa, to jest silnik Peugeot/Citroen, nawet probowalem go dignozowac PP2000 i przez OBD i bezposrednio linia K na sterownik ale nic z tego :( Czujnik cisnienia pracuje prawidlowo, ciezko przegazowac samochod w trybie awaryjnym ale dochodzi do 5 V sprawdzane oscyloskopem. Zreszta czujnika nie podejrzewam bo na rozgrzanym silniku...
Naprawa w taki sposób silnika poprzez regulację dawki startowej w pompie to jak naszycie łaty na dziurę w spodniach, dziury nie będzie ale nie staną się jak nowe, dalej będą stare z nową łatą Dla mnie jest to naprawa od dupy strony Teraz jak już rozgrzebałeś pompę to daj ją do pompiarza niech to zrobi jak należy, pchanie palców tam gdzie nie trzeba...
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
Na chwile zapomniałem o problemie z paleniem bo zakupiłem drugie auto ale dziś chciałem zapalić jest ciepło i bez prostownika nie cholerę nie zapalił jak zapali muszę trzymać na obrotach bo gaśnie po chwili już ok co to może być świece ok paliwo kolega mówił że coś jest z regulacją dawki rozruchowej jest na pompie od góry jakaś regulacja
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
pewny objaw uszkodzonego sterownika jest jak samochód zgaśnie i już nie odpala. wszelkie niedomagania jak u Ciebie nie koniecznie muszą świadczyć o uszkodzeniu sterownika, może być ta gorsz opcja czyli zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku, no chyba że sterownik był już wcześniej naprawiany. najlepiej podłączyć pod komputer diagnostyczny i...
W psg16 jest inny
natomiast o ile dobrze pamiętam to pompa wtryskowa w silniku wysokoprężnym dawkuje paliwo w zależności od aktualnego obciążenia utrzymując zadane obroty silnika W starszych pompach wtryskowych, reguluje się dawkę paliwa a nie obroty. Regulacja niskich obrotów również polega na ustaleniu minimalnej dawki, która zawsze jest podawana na wtryski. Oczywiście...
Zdobyłem przystawkę od kolegi po diagnostyce pokazało uszkodzenie zaworu regulacji dawki czyli najprawdopodobniej pompa elektronika do sprawdzenia no i sam zawór może przycięty to się okaże. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe zdemontowanie togo zaworu bez demontażu pompy jeśli tak to w jaki sposób z góry dzięki
Przejrzałem wszystkie zestawy uszczelniaczy na Allegro ZESTAW NAPRAWCZY POMPY WTRYSKOWEJ DIESEL TD BOSCH - pierwszy link z brzegu Czy można samemu wymienić ? Słyszałem opinie że dawka się zmieni i konieczne jest ustawienie na maszynie w serwisie pomp. Ja to zrobię z zamkniętymi oczami i bez regulacji będzie jeździł. Jak będziesz to robił pierwszy raz,...
Witam Tak powinna być regulacja na pompie dawki paliwa, ale tak samo trzeba sprawdzić przepustnicę powietrza i kanał dolotowy z wentylatorem czy nie są przytkane, może też przeczyścić lub wymienić wtrysk.
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
To jest pompa typu H ...033 Początek tłoczenia, na podstawie sygnału 1cylindra ustawia solenoid nastawczy w górnej czesci regulatora, zgrywajac sygnał z koła zamachowego-czujnika położenia (nie obrotów). Zakres regulacji jest dosc spory ze nawet niedokładność ustawienia pompy rzędu 2 stopnie nie przeszkadza. Dawka jest zależna od szeregu czynników:...
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
Mój diesel wolnossący kopci czasami na czarno,kolega ojca mówił że podkręcił dawkę paliwa bo coś tam coś tam.Jak ustawić dobrą dawkę?Proszę o odp. jak to się robi czym i gdzie to się znajduje na pompie wtryskowej.Pozdrawiam
Jeżeli parametry pracy takie jak dawka paliwa i kat wyprzedzenia wtrysku są prawidłowe to jak dla mnie to pompa już przytarta. Wiesza się tloczek od regulacji kąta wtrysku. I dzieje się to wtedy gdy jest chłodniej i metal się kurczy. Możesz jeszcze odłączyć egr dla pewności i spróbować pojezdic. A jak auto już się dobrze rozgrzeje to objaw ustępuje?
Wszystko ustawione tak jak trzeba, wg 1 sposobu i zapala od strzała, wkręca się na obroty, ale po puszczeniu na wolne obroty gaśnie. Wcześniej klin był ścięty, co uniemożliwiało regulację. Była regenerowana pompa "za 50zł", zastanawiam się co w niej zregenerowano za tą kwotę? Podobno z dwóch sklejono jedną :) Czy dawka, ustawiana położeniem nastawnika,...
Jakieś rady manualne, bym prosił. To nie jest takie proste. W tym boosterze jest regulacja dawki dodatkowej.
Chodzi o silnik AFN, podejrzewam że ktoś się "bawił" nastawnikiem pompy bo w adaptacjach dawka paliwa przy wartości fabrycznej 32768 wynosi 3,2 do 3,4mg/skok. A w ogóle regulacja dawki jest w zakresie od 2,8 do 6,2mg/skok. Czy wie ktoś z was jaki zakres regulacji jest fabryczny dawki?. W necie niby wszędzie trąbią że od 3 do 9mg/skok ale jednak wolałbym...
Pacjent: Nissan Almera 2,2DT 2000r pompa VP44 W sterowniku byly 2 bledy: P1251 Magnetyczny zawor regulacji dawki (syg. niezrozumialy) P1690 Sterownik pompy (uszkodzony) z czego pozostal jeden P1251 Po skasowaniu i probie odpalenia (5-7sek.) ponownie wskakuje blad P1251 (regulacji dawki). Sprawdzalem na pompie sygnal pradowy odnosnie tego zaworu i w...
Nano kosztuje 35 zł a program wgrywasz przez USB. Program to jakieś kilka linijek dla stałego PWM i kilkanaście dla regulacji potencjometrem. Zasilanie z ładowarki USB np przez USB C jak kupisz nano z USB C. Nawet robiłem taki projekt by płynnie sterować pompką ze sterowaniem PWM na podstawie temperatury z czujnika temperatury ds18b20. Ogólnie instrukcja,...
Komputerek pasuje do Diesli ale tylko z elektronicznym wtryskiem paliwa, Ty choć masz mechaniczną pompę to może ci się udać, bo pompa VP-44 jest sterowana elektronicznie. Może to Ci pomoże: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.racingforum.pl/lofiversion/in... EDC komunikuje się ze sterownikiem pompy...
Witam. Mam problem z ustawieniem obrotów silnika. Gdy dodam gazu do 2000 rpm. I puszcze gaz, obroty spadną do 1400 i to bardzo powoli. Gdy pociągną linke od gazu, i puszczę ją za chwilę. Ma około 500 obrotów. Przy lekkim odkręceniu śróbki od regulacji minimalnych obrotów- jak dodam gazu znów na 2000rpm i puszcze gaz, ciągnik chce zgasnąć. Silnik 6 tłokowy....
Mam pytanie do szanownych kolegów. Jakie jest ustawienie fabryczne śrubki regulacyjnej TZR TEZ-2? Pomiędzy skrajnymi położeniami jest 7 obrotów i nie jestem pewien czy ma być wykręcona 3,5 obrotu (gdzieś mi się obiło o uszy, że 2,5 obrotu). TZR nie reguluje się na obroty , tylko na temperaturę przegrzania. Potrzebny manometr i dobry czujnik temperatury....
Może, kolego, w ogóle opiszesz, co chcesz uzyskać, bo taka trochę w ciemno regulacja pompą przez napięcie 12 V brzmi słabo. Najlepiej by było zrobić to na jakimś regulowanym układem modulacji szerokości impulsów z możliwością kalibracji napięcia wyjściowego względem wejściowego. A więc bawię się w system dodający wody z alkoholem do dolotu, chciałbym...
Witam. Mam Forda Escorta td a w nim taka pompe wtryskowa http://obrazki.elektroda.net/48_12773292... Teray pytanie: Ktora sroba zwiekasz sie obroty maxymalne teraz kreci na niecałe 4tys?. ktora sroba zwieksza sie dawki paliwa ? bo jakos nie idzie te auto tak jak powinno Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.net/30_12773341... do czeg...
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Witam. Nie dawno wymieniłem pompę paliwową i auto zaczęło palić jak smok ok 12 litrów na 100 km. Plus jest taki, że ma większego kopa ale chciałbym ustawić pompę do poprzedniego stanu zużycia. Jak to zrobić?
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
Membrana w LDA cała? Cisnienie paliwa wewnętrznego w pompie do sprawdzenia. Najlepiej oddać pompę do regulacji. Bo pokręcisz zacznie dymić a jazdy dalej nie bedzie.
Ano śrubą do regulacji dawki paliwa bo ja mam przecież wymienioną pompę na mechaniczną (jak pisałem wcześniej)
Witam, Mam podobny problem w VW Bora 1.9 tdi 110PS AHF Robiłem już mnóstwo rzeczy i już nie mam pojęcia co jeszcze może być źle... Lista rzeczy, które robiłem : - wyczyszczona turbina, - wymiana zaworka ERG - wymiana pompy próżniowej - sprawdzone wszystkie przewody - wymieniony przeplywomierz Caly czas pokazuje sie blad : roznica regulacji cisnien....
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Witam. Ford Transit 2.0 tddi 2001, pompa VP 30 Problemem jest cieknący olej napędowy z zaworu regulacji dawki. Paliwo sączy się tylko przy włączonym silniku Dla łatwiejszego rozpoznania umieszczam szkic pompy vp30 ze wskazaniem na cieknący zawór.
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
Witam wymieniłam ostatnio pompę od wtrysku ostatnio jakiś rok temu i mam problem ponieważ traktor na wyższych obrotach przerywa. Mam na pompie tę śrubę niby do regulacji dawki ale nic nie daje. Może źle ustawiłem zapłon lub pompa się przestawiła na kole.
Zamiast końcówki A można dać D. Mam sam sterownik o końcówce A ale nie wiem ile wart, walczyłem kiedyś z takim parchem i uwalony był czujnik obrotów pompy.
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
Proponuje dobrze zdiagnozować, przypuszczam że nastawnik, ale skoro był czyszczony, mogą być pękniente sprężyny w pompie od regulacji dawki. Czasami i tak bywa. pozdrawiam.
Witam. Samochód odpalony, dawka bez kolektora wyregulowana na 4mg. Pozostało pobawić się w regulacje z założonym kolektorem. Kolego Daro122 informacje odnośnie regulacji dawki za pomocą Dis-a otrzymałem na innym forum. Muszę poszukać czy jest tam rzeczywiście taka opcja. Dziękuje za pomoc. Dodam tylko, że zmieniałem nastawnik mes na hdk łącznie z wiązka...
Witam, tak jak w temacie. Silnik Deutz BF6M 1013E. Jaka jest procedura regulacji pomp wtryskowych zamontowanych w silniku w zakresie dawki paliwa? Doczytałem, że przy montażu pomp należy je najpierw tak ustawić aby listwa poruszała się min. 16,8mm a następnie przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara do wyczuwalnego oporu i dokręcić śruby mocujące....
Witam, posiadam ciągnik International 745XL i w nim niedawno oddawałem pompę wtryskową paliwa do regulacji ciśnienia, jest to pompa Bosch VA i mam taki problem, ponieważ ciągnik nierówno pracuje przy ok 1000 obr/min a przy wyższych obrotach już jest gładko, podejrzewam, że dawka paliwa może być za mała i chciałbym to wyregulować. Więc takie pytanie...
Słuchaj, a sprawdzałeś ciśnienie paliwa z pompy zasilającej? A co jeżeli zawór regulacji ciśnienia paliwa nie otwiera się przy takim co trzeba ciśnieniu, tylko wyższym.Albo jest blokada na powrocie paliwa do baku.Teoretycznie wówczas dawka będzie większa, czyż nie? Dodano po 1 Zadzwonię jutro do gościa z Technical Helpdesc w Eindhoven i pogadam z nim...
rzemyk90 Przypuszczam ,że masz tą samą pompę wtryskową co ja. Z tego co słyszałem jedna z tych śrub jest regulacją dawki rozruchowej a druga regulacja dawki spalania tylko tez nie wiem która gdzie. Jeśli masz tą samą pompę co ja to mam pytanie czy ustawiałeś kąt wtrysku i na ile ?
https://obrazki.elektroda.pl/5337289600_... Witajcie. Chciałbym zaprezentować Wam skonstruowany przeze mnie prosty sterownik do pomp C.O. i obiegu kotłowego. Wcześniej musieliśmy przełączać pompy ręcznie, wpinając je bezpośrednio do gniazdka. W nocy oczywiście nie było to możliwe, dlatego często pompy pracowały całą noc, dopóki rano...
Witam, Mam problem z Fordem Focusem 1.8 tdci 100KM 2003 284tys km, auto kupione miesiąc temu, po przejechaniu ok 400km , auto zaczęło gasnąć przy większej prędkości ok 120km/h na autostradzie stało się to po raz pierwszy. Dzieje się tak po chwilowej jeździe po ok 30 minutach jak się zagrzeje, zapala się kontrolka świec żarowych i auto gaśnie, na szczęście...
Auto jw. osiągi co najwyżej średnie, po przekroczeniu 4500 obr. zapala MIL i leci na mocy. Komp pokazuje błąd 1220 regulacja dawki wtrysku, a w odczycie parametrów o dziwo dawka zadana z rzeczywista się zgadzają natomiast rzeczywisty kąt wtrysku cały czas wynosi ok 1.8 ° i oczywiście nie zgadza sie z zadanym. Typuje pompę, czemu tylko wywala błąd dawki...
Który typ silnika masz, były dwa, zewnętrznie różniły się tylko chłodzeniem turbo. Masz immo na pompie? Za nim jest regulacja dawki. Dla Twojej informacji, zmianą dawki akurat mało zdziałasz w tym silniku.
regulacja dawka dawka pompa dawka paliwo regulacja
wymiana uszczelka wtryskiwacz zamiana źródła prądu firefox pobiera
siemens edukacyjna denon problemy
Kod błędu E30 w pompie ciepła Nulite - przyczyny Gniazdo bezpiecznika składania lusterek w PEUGEOT PARTNER Tepee 2018