żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
przy wtrysku full-group wtrysk następuje jednocześnie do wszystkich cylindrów ,potrzebne są szybkie wtryski więc w tym akurat gazownik nie ma racji. Zalewanie czyli podawanie zbyt dużej dawki gazu, może jednak nastąpic jeśli wtryski są szybkie i przewymiarowane , bo na wolnych obrotach czasy są najkrótsze , a ich skracanie też ma swoją dolną granicę...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
No tak, wyszło że jestem w błędzie z tym kątem wyprzedzenia początku wtrysku. Wszystkie koła zamachowe mają otwory z punktem „T” na 20° wyprzedzenia. To dlatego, że tłoczek sekcji tłoczącej posiada nacięcie „od góry” opóźniające początek wtrysku przy dawce startowej (powyżej dawki maksymalnej) o 10°, a regulację kąta początku...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Tam nie ma żadnego automatycznego ssania, regulacja dawki wtrysku na podstawie m.inn. temp.silnika, powietrza i innych pierdół.
Po pierwsze kolektory były zdjęty był czas że byłem tam co dwa dni i widziałem wyraźnie że kopci z kazdego (zostały tylko kawałek kolektora z turbina). Macie rację jest problem z kątem wtrysku lub z dawka paliwa. Jest to mój pierwszy HPI w mojej historii robiłem PE i CR, dlatego nie mam dużego doświadczenia. Mam stare cewki bardzo proszę o instruckce...
W bloku pomiarowym 18 jest aktualny status elektrozaworu pompo-wtryskiwacza 1,2,3 i 4. Normalne wartość to 0 lub gdy schodzi z obrotów to 4 . 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu (przy odpalaniu i kilka sekund po). 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty (np podczas hamowania silnikiem czy schodzenia z obrotów). 008 osiągnięto...
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
Niestety nie zadziała. To do wtrysku elektronicznie sterowanego, raczej do samochodów benzynowych. Ten czujnik na 3. wtryskwiaczu jest używany do ustalania początku wtrysku i dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku. Regulacja dawki odbywa się mechanicznie. czujnik VSS przy skrzyni.
Ja mam opisane tak ale czy prawdziwe to niech koledzy się wypowiedzą . Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie...
Auto jw. osiągi co najwyżej średnie, po przekroczeniu 4500 obr. zapala MIL i leci na mocy. Komp pokazuje błąd 1220 regulacja dawki wtrysku, a w odczycie parametrów o dziwo dawka zadana z rzeczywista się zgadzają natomiast rzeczywisty kąt wtrysku cały czas wynosi ok 1.8 ° i oczywiście nie zgadza sie z zadanym. Typuje pompę, czemu tylko wywala błąd dawki...
Ja teraz Ciebie nie rozumiem. Ja jemu niczego nie zapłaciłem. Nie naprawiałem wtryskiwaczy ponieważ w tej chwili mnie nie stać na to. Tym bardziej że wtryskiwacze nie mogły się zepsuć przez wymianę rozrządu. Dodano po 1 Jeszcze mnie interesuje jedna rzecz, oprócz regulacji kąta wtrysku jest takie coś jak regulacja dawki paliwa? Może właśnie to drugie...
rzemyk90 Przypuszczam ,że masz tą samą pompę wtryskową co ja. Z tego co słyszałem jedna z tych śrub jest regulacją dawki rozruchowej a druga regulacja dawki spalania tylko tez nie wiem która gdzie. Jeśli masz tą samą pompę co ja to mam pytanie czy ustawiałeś kąt wtrysku i na ile ?
Chyba mi coś umknęło bo byłem przekonany ze masz tam wtrysk wielopunktowy. Sprawa jest prosta, montujemy obok wtrysku pb wtrysk lpg jeden lub dwa tak by starczyło dawki gazu, komputer lpg w sumie dowolny i masz wtrysk gazu zbliżony do wtrysku pb, regulacja dawki powinna dość dokładnie odwzorowac mieszankę. Widziałem raz jak ktoś zamontowal 4 wtryski...
witam. pompa ma zmieniona fale na wyższą.tłoczek 9mm. byla calkowicie rozregulowana. plomba na śrubie do regulacji jest. wtryskiwacze od mercedesa 190 dnosd261. kąt wtrysku 0,90mm. Jak ustawic dawke paliwa aby być pewnym, ze jest ok( troszke za dużo pali przy spokojnej jeździe za 20zł ok 70-80 km trasa). po przygazowaniu ma kopcić na czarno czy szaro??...
Blok wartości mierzonych 018 -powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym. A u mnie same 14 więc uszkodzenie prawdopodobnie jak doradzałeś zaciski el. pod pokrywą. Niestety ściąganie pokrywy to duży...
Sprawdź dokładnie jaki to silnik i jak tam jest pompa zanim napiszesz ze tam pada elektronika – jaka elektronika jedynym elektronicznym elementem jest tam chyba czujnik temp. paliwa. Ilu z was rozbierało taką pompę ? Jedynym problemem przy takim rozruchu jest ustawienie dawki paliwa. Więc proszę nie pisać że się nie da. A elektroniczna regulacja...
Witam Posiadam audi 80 B4 w którym seryjnie był silnik 2.0 benzyna, został zmieniony na silnik 2.2 z audi 100. Silnik 2.2 miał system wtrysku kjetronic który został zastąpiony standardową listwą wtryskową z wtryskami od v8. Silnik 2.2 jest na aparacie zapłonowym, nie posiada czujnika położenia wału oraz sondy. A wcześniejszy 2.0 posiadał. Silnik odpala...
tak dla pewnosci to ten oznaczony timing solenoid czy w tym przypadku to nie wina zaworu tylko zacierającego sie tłoczka w pompie? nie mierzylem jeszcze kompresji, ale chyba, moze byc to zbedne w tym przypadku chyba , ze jest jakis 100% sposób aby sprawdzic na aucie, ze nie działa regulacja kąta wtrysku http://obrazki.elektroda.pl/6615838200_1...
Czy przypadkiem autko nie zaczęło "palić" więcej ?? Przy wtrysku w przewodach paliwowych występuje spore ciśnienie i nawet niewielka nieszczelność może powodować wydostawanie się benzyny.
Kąt wtrysku ustawiony na komputerze, dokładnie ustawia się tak jak wymaga komputer. Od zimnego zapalenia stopniowo schodzi do 3,60 jak już się zagrzeje. Objaw jest taki, że jak się zagrzeje zgaszę i zapalam od razu to zapali. Jak po 1 min. czy po 5 min. zapalam to długo trzeba kręcić . Regulacja dawki nic nie pomogła, przyspieszanie zapłonu też nie...
W konkretnym modelu sterownika jest stosowany konkretny tranzystor i nie ma tu czego indywidualnie dobierać. Dla prawidłowej pracy elektromagnetycznego i sterowanie dawką paliwa jednak trzeba dobierać, w innym przypadku można uszkodzić sterownik lub źle sterującej dawki paliwa. Oczywiście, że tranzystor w sterowniku jest uszkadzany przez przytarty...
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Witam. Mam bardzo dziwny problem. Posiadam Astre G rok 98 silnik 1,7 TD (x17DTL) silnik oplowski. Problem wyglada nastepująco. Podczas jazdy w silniku nagle zaczelo cos porzadnie stukac. Dzwiek przypominal ten ktory wydaje silnik diesla przy np zacietym wtrysku. Rónoczesnie z rozpoczeciem stukania auto stracilo moc, zbytnio nie chcialo sie rozpedzac...
Witam Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z gazem Versus 1.0, serwis, regulacja, ustawienia, reperacja itp we własnym zakresie, czynności które wykonałem pozwoliły zaoszczędzić ok 400 zł na gazownikach. Niedługo będę miał tez do opisania doświadczenia z BRC sequent 24 w podobnym aucie to opiszę. Początek: Auto typu Mitsubishi Space Gear 2.0...
AFR - Air to Fuel Ratio - stosunek ilościa powietrza do paliwa EGT - Exhaust Gas Temperature - Temperatura gazów wydechowych Dodano po 6 1. czyli jeśli mi gaśnie (bardzo rzadko) przy wysprzęglaniu w mieście to mam źle nastawy bądź dysze dobrane. Tylko jeśli to się zdarzy to jest to najczęściej przy małych prędkościach i wysprzęglanie z obrotów poniżej...
Regulacja instalacji gazowej 4 generacji nie jest prosta. Regulację możemy przeprowadzić za pomoca testera bądż programu umozliwiającego podgląd parametrów silnika tj fast trim i low trim jak i rowiez musimy posiadac oprogramowanie umożliwiajace podlaczenie sie do naszej centrali gazu. Fast trim jak i low trim to tzw korektory paliwowe które cały czas...
Natomiast czytając dalej: "Wobec braku istotnych różnic wyników badań oleju silnikowego stosowanego w obu badanych przypadkach zdecydowano się na przeprowadzenie badań procesu spalania. Zaobserwowano występowanie spalania stukowego w silniku dwupaliwowym. Zaproponowano zmianę regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku na późniejszą w silniku dwupaliwowym w...
Witam serdecznie ostatnio nabyłem sprintera 413 2.2CDi z 2005 roku. Auto początkowo miało problemy z paleniem- wina wtrysku wymieniłem i pali od ręki ale okazało się, że w czasie jazdy gdy silnik dostanie obciążenia auto gaśnie, wyłączysz zapłon i odpala normalnie, wszystko jest ok do momentu kiedy znów nie obciążysz silnika. Po diagnozie autocomem...
W niektórych przypadkach obroty nie będą rosły w nieskończoność ponieważ do regulacji obrotów biegu jałowego w autach jest stosowany silnik krokowy który otwiera lub zamyka przepustnicę, gdy obroty biegu jałowego są za duże lub za małe. Tak więc przy sprawnym sterowaniu 1000 to maksimum i pomimo regulacji obroty będą się utrzymywały na zadanym przez...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Dlaczego albo jedno albo drugie? I jedno i drugie, zarówno sonda reaguje z opóźnieniem na zmianę składu mieszanki przez ECU jak i ECU z opóźnieniem reaguje na zmianę stanu sondy (choć opóźnienie reakcji ECU na zmianę stanu sondy jest pomijanie małe w stosunku to opóźnienia reakcji sondy na zmianę składu mieszanki), stąd duża bezwładność całego układu...
Poszukalem i znalazlem dokladna odpowiedz na temat braku wartosci czwartego wtrysku: Dla AFN 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 3...
Części do naprawy luźnej osi dostępne a ruszenie górnej pokrywy wiąże się z ponowną regulacją dawki wtrysku .
Na drugim zdjęciu widać żółty kabelek idący do elektrozaworu. Z prawej strony masz śrubę dawki głównej. Wystaje śruba na klucz 7mm oraz na płaski śrubokręt. Kontra tej śruby jest na 13mm. Po odkątrowaniu śrubę 7mm wkręcamy, aby dodać paliwa. Ale bardzo delikatnie. Od 1/4 do 1/2 max. obrotu. A te silniki są bardzo wrażliwe na kąt wtrysku.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
P1601 - kontrola trakcji odłączona(?) P0011 - czujnik położenia wałka / nadmierne wyprzedzenie kąta wtrysku P0252 - błąd regulacji dawki wtrysku /poza zakresem/
Skoro masz komputer, to spójrz w parametry - jaką widzi temperaturę? Tak czy inaczej błąd który masz to błąd regulacji dawki wtrysku... :arrow: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Masz 1.9D na pompie Lucas EPIC DCU3F.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Bo jak już cały czas jest wtryskiwacz otwarty to się kończy możliwość regulacji dawki.
Trafił do mnie 2.0 dtl z pompą o nr.0 470 504 002, ze sterownikiem "starym" http://obrazki.elektroda.pl/7048473400_1... Autko nagle zgasło, nie odpala. Błąd P1630 - zaworu magnetycznego regulacji dawki wtrysku. Czy przyczyną może być uszkodzenie tranzystora, czy raczej sam zawór padł? Jeśli tak, to chcę zastosować IRLR3705Z, ktoś potrafi...
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Mój instalator tłumaczył mi, że parametr ustawiający minimalne obroty wentylatora ustawia minimalną moc kotła, do której palnik będzie modulował. Dawkę paliwa będzie ustalała automatyka. Dotyczy to kotła RED by Termet 25/30. Nie znam Twojego kotła ale sugerując się moim kotłem to mechanicznie ustalam ciśnienie gazu na dyszach dla mocy minimalnej i...
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
Ja bym zlogował do pliku obie korekty z obrotami podczas swojej jazdy a nie wymyślnej - masz już z grubsza regulację teraz to tylko dla pewności sprawdzić jak się korekty zachowują w zależności od obciążenia. Oczywiście normalna jazda a nie na jednym biegu. Zabawa na żywo wg mnie dla osób bardzo nudzących się - to przecież nie 1/2 generacja że nie ma...
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
witam. Z tego co ja wiem tao nie wszystki komputery do gazu miały mozliwosc regulacji dawki gazu. Ja na twoim miejscu kupił bym taka srube do regulacj lpg i zamontował w miejsce silniczka krokowego a spalanie na pewno spadnie.
Źle intepretujesz ten parametr. Na kartce masz korektę dawki paliwa. Czyli tyle potrzebuje sterownik silnika zwiększyć dawkę lub zmniejszyć aby silnik pracował równo. ECU mierzy jak bardzo wzrosła prędkość obrotowa wału (jak gwałtownie przyspieszył) po podaniu paliwa/odpalaniu konkretnego cylindra. I niekoniecznie musi to być wtrysk (choć najczęściej)....
Witam wtrysk sterujący służy do wykrycia chwili rozpoczęcia wtryskiwania dawki i do regulacji ustawienia początku wtrysku , do dawki nic nie ma, generalnie ecu nie wie dokładnie ile wtryskują wtryskiwacze bo nie ma sprzężenia zwrotnego , wyliczoną dawkę przelicza na napięcie i wysterowuję pompę ,po prostu ta mapa mówi nam przy napięciu 3v i obr 2000...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Wg opisu to bym szukał problemów: - Ze świecami żarowymi (plus przekaźnik, czujnik). Dymienie na zimnym. - Następnie błędy w magistrali CAN. Mogliście podłączyć nieprawidłowo jedną wtyczkę i zablokować magistralę. Problemy powyżej 2200. - Wtryski mechanicznie, ale i elektrycznie, regulacja dawki, ich wprogramowanie, złączki.
ma się to jak wół do karety...to tak pół żartem w jakimkolwiek palniku masz precyzyjne regulacje wtrysku paliwa i dawki powietrza, więc spalanie ustawisz optymalnie (zero sadzy itp....) jeżeli więc zbudujesz patelnię,gdzie będziesz mógł precyzyjnie ustawić ilość paliwa i powietrza (niezależnie od tempetatury w komorze czy też fazy rozruch-praca-wygaszanie)...
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Wydatek dawki, charakterystyka regulatora, regulacja kąta wtrysku w funkcji obrotów, obroty max odcięcia. Musisz szukać oryginału, z numerami takimi jakie powinny być. Co do wymiany wtrysków to nie wiem po co?
Rada jest prosta, jak nigdy tego nie robiłeś to możesz tylko zepsuć. Procedura regulacji początku wtrysku i dawki paliwa jest trochę skomplikowana dlatego radzę, pojedż do zakładu który tym sie zajmuje. A 0550 to właśnie błąd regulacji początku wtrysku. Regulację taką wykonuje się po każdej wymianie paska rozrządu i jest to standardowa procedura.
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Kolego "naprawa-pomp.com" wyjaśnij proszę co ma regulacja kąta wtrysku wspólnego z dawką paliwa.
Do zaworu regulacji dawki idą tylko 2 przewody...
Tak np kat rozpylenia czas i ilość dawki paliwa etc Dodano po 22 Oczywiście dopytaj co było wymieniane/regulowane? Za taką kwotę to masz prawo więcej niż wiedziec i zapytaj co było ewentualną przyczyną tego stanu rzeczy zawsze warto mieć takie informacje
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Sam to sobie chyba ztym nie poradzisz. Do sprawdzenia Moment wtrysku, dawka , regulacja wolnych.
Na dawkę paliwa, może po prostu jest problem z regulacją dawki, akurat tu każda instalacja ma duże problemy na zimnym. Jaką masz temperaturę przełączania? W zasadzie dałbym ci na to poradę jak poprawić taką instalacje by na zimnym nie zalewało, ale w brc nie mam doświadczenia. Poza tym w zasadzie wole samemu zrobić i zachować wiedze dla siebie, bo sporo...
Konieczny jest silnik krokowy, wg.prawa i uładu wtrysku benzyny twojego auta. Krokowy reguluje dawką gazu na podstawie min. sondy lambda, jego brak to brak dokładnej regulacji. Silnik krokowy zamyka dopływ gazu po wyłączeniu zapłonu. Teraz nie masz tej możliwości i ilość gazu który jest w reduktorze i przewodzie do miksera Dodano po 30 powoduje samozapłon.
Jezeli pod obciazeniem powyzej 3 ustaje to wtryski do regulacji.
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Spaliny śmierdzą zawsze a rano to ściana szarego dymu. Mają racje. w Bosch serwis , stwierdzili że pompa jest po słabej regeneracji Albo ma problem z regulacją początku wtrysku i dawki paliwa.
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
To zostaje Ci regulacja kąta wtrysku na czujnik zegarowy.
W vcds widać prawidłowe temp płynu po nocnym postoju? Po rozgrzaniu to 90 st też widać ok? Kąt sam się nie przedstawia, dokręciłes pompę po regulacji? Jaka masz dawkę paliwa w pierwszej grupie po rozgrzaniu? Niemożliwe żeby TDI palił 10l.
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
ustawić to pojęcie względne,,, przy tej pompie jest co najmniej perę rzeczy do regulacji np.początek tłoczenia ,dawka początkowa ,dawka główna,przestawiacz kąta wtrysku,obroty ,itp może się tak określisz co chcesz regulować
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
Potrzebuję pełnego opisu procedury regulacji luzów zaworowych w Polonezie 1.6 GLI. Proszę też o wskazanie jak wyregulować obroty biegu jałowego i dawkę paliwa w tym modelu na wtrysku ambimex. Sa Ze względu na rodzaj rozrządu, jest to silnik typu OHV (Over Head Valve, ang.: dosł: zawór nad głowicą). Nie ma jakiejś wielkiej procedury regulacji luzu zaworowego....
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Wiem, że sterownik w tej VP odgrywa dużą rolę w sterowaniu tym silnikiem, ale może jakaś regulacja obrotów silnika, dawki czy kąta wtrysku...nic się nie reguluje w tym silniku?. Pytam bo mam tego forda i chcę kupić coś do jego diagnostyki (i nie tylko jego).
Grzebiesz sam nie wiesz w czym i po co. Skoro auto dobrze i mało pali, i nie najgorzej jedzie to czego szukasz? Tu śrubokrętem nic nie naprawisz ani nie ustawisz. Ponadto z tego co pamiętam to przyspieszacz działa na dwa mechanizmy - regulacji kąta wtrysku i dawki.
A pompa prawidłowo ustawiona na silniku? Ma to wpływ na kąt wtrysku. A tak dodatkowo filtr paliwa drożny?
Kolego postaram się dotrzeć we wtorek do materiałów tej pompy , miałem gdzieś procedurę regulacji niektórych parametrów tej pompy na silniku . jeśli gość który ją uszczelniał nic nie spsuł - jest szansa do powrotu do parametrów z przed naprawy. Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie przetłaczania ( od tego zaczyna się regulację...
Ewentualnie przyjrzeć się wtryskom. Pompa może być ustawiona dobrze.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Sharan 1.9TDI 98rok 110PS. Potrzebuję dwie wartości do regulacji nastawnika dawki VAGiem. 1. Ile ma wynosić apięcie z drogi przesuwu czujnika regulacyjnego(RSW)?. 2. Ile powinna wynosić dawka wtrysku na wolnych obrotach mg/skok.
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
Jeszcze jedna mała uwaga jak już bede miał zdjęta pokrywe przy wymianie wiazki to nie wiem czy to coś da i czy sie pokusić o regulację PD bo przy kacie wtrysku - 3,4 dawka paliwa na pierwszym cylindrze była 0,14mg, a po ustawieniu kąta wtrysku na 0.0 zrobiło sie 2,16mg. Przypadek??
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
No to zobacz na wtrysku kody kalibracji. Jest to ciąg znaków na obudowie wtryskiwacza. Jeżeli różnią się od siebie to powinny być wprowadzone do sterownika. W skrajnych przypadkach może to powodować złą regulację dawki Dodano po 2 Wtryski z tego co pamiętam występują trzy typy wg Toyoty. Z końcówką numeru A0, B0, C0 i odpowiednio muszą być wpisane.
dawki wtrysku różnica dawki wtrysku regulacja dawki
awaria krups wymiana rolki piece dwufunkcyjne
Sterowniki do Panasonic CF-54 mk2 - skąd pobrać? Pobieranie BIOS dla HP Pavilion 10-n140nw