https://obrazki.elektroda.pl/2905464000_... Zycie wymusiło posiadanie na "już" jeszcze jednego zasilacza regulowanego o dość specyficznych wymaganiach, mianowicie musi mieścić się w małej przestrzeni pod biurkiem, wysokość 6.5cm , napięcie do 28V prąd do 3A. Potrzeba wygodnej i w miarę precyzyjnej regulacji napięcia i zgrubnej prądu...
Nie osiągnie, mój się robi ledwo letni. To solidna konstrukcja, żaden chińczyk co niby 10A ale tylko przez 2 minuty pracuje potem zaczyna dymić w środku bo jak może być inaczej skoro w środku trafko o mocy tak na oko 5-8W. Niestety fazowa regulacja ma też swoje wady o czym osobiście się przekonałem. Przeważnie jeżdżę po mieście i aku nie zawsze zdąży...
Energizery ostatnio straciły na jakości (podobnie Sanyo) .Przykładowo używam już 4-lata Energizerów 1700mAh a ostatnio padły mi dwa komplety Energizer 2500 mAh po ok roku. Akumulatory tracą swoją pojemność ale to nie problem bo zwyczajowo tracą 30-50% co i tak powinno dać możliwość wykonania polowy zdjęć. Niestety akumulatorki nie wytrzymują nawet 100...
Przyjąłem, że nie ładuje się zewnętrzną ładowarką akumulatora, który jeszcze "zakręcił" rozrusznikiem, w takim stanie lepiej doładować go w trakcie jazdy. Chodzi mi o pełne rozładowanie, a wtedy 9-10 godzin (przy 12 V napięcia zmiennego) jest optymalne. Nie mam też nic przeciw temu, żeby - tak, jak to radzą inni, np. kol(at)aksakal - w szereg z przewodem...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Do regulacji napięcia na wyjściu służy potencjometr VR2, natomiast niestety pokręciłem też tamtymi dwoma... VR1 służy do ustawienia prądu (przeregulowałem go i szło nawet ponad 6 A) nie wiem w jakim stanie jest teraz ta ładowarka - czy może być taka konfiguracja, że coś się uszkodzi przy tej regulacji tymi VR1 i VR3? Prąd maksymalny to 5A - teraz go...
Witam Potrzebuje porady, chce zbudować sobie przenośny prostownik do ładowania auta przez gniazdo zapalniczki. Pack akumulatorów 18650 i do tego przetwornica step up z niewielkim prądem np. 2A co by przez noc doładować akumulator a potem taki zestaw zabrać do domu do ładowania. Przetwornica step up : 1. Funkcja modułu: wzmacniacz nieizolacyjny 2. system...
Skraplacz chłodzony wodą - a jest regulacja przepływu wody przez skraplacz? Czy jest sprawna? Poza tym prócz wiedzy (nie takiej przelotnej z internetu) potrzebne są uprawnienia.
To było moje marzenie mieć solary I MAM ! a że zimą są jakie są to trudno tyle że ja czasami nie mogę dopilnować żeby to co podpięte pod 12V działało więc szukam automatu który to załatwi regulacja potrzebna żeby koszty były minimalne a odstawienie aku do wiosny też im nie pomoże wiadomo organ nie używany zanika
1 - rozumiem, musi być miernik. Nawet nie wpadłem na to, że może być coś nieszczelne i będę przepompowywał czynnik do atmosfery. 2 - Dlaczego w tym zestawie jeden zegar jest niebieski, a drugi czerwony ? Czy służą do pomiaru ciśnienia czynnika czy próżni przy odsysaniu ? 3 - To fajnie, że z zasady nie ubywa czynnika, no ale jak ubędzie to potrzebne...
Mam samochód Diesla którym na codzień jeździ moja żona Codziennie na odcinku 3km potrafi go zapalać i gasić po 3-4 razy (od sklepu do sklepu) Muszę go okresowo doładować a zimą to prawie co tydzień Jak był nowy to znacznie rzadziej Miałem zrobiony prostownik z zasilacza ATX ale miał pewne wady i ostatecznie po 2 latach padł Postanowiłem zrobić coś solidnego...
Witam Czy ktoś spotkał się z tą ładowarką. Otóż przy prądzie ładowania mniejszym niż 1A nie doładowywuje akumulatorków, słyszałem że właśnie mają z nią problemy modelarze. Ja osobiście też kupiłem ją i stwierdziłem podobny błąd, trzeba po jej wyłączeniu się włączyć jeszcze raz aby doładować akumulatorek. Prawdopodobnie wina leży po stronie oprogramowania...
dziękuję za wsparcie a więc pokolei. Regulacja prądu ładowania napięcia na akumulatorze jest zrobiona na mikroprocesoże i działa dla 80V zasilania spokojnie reguluję sobie prąd. i jak symulowałem napięcie na akumulatorze to mi się ładowanie wyłącza więc z tym niemam problemów. Ale troche mija się z celem ładowanie tego układu za zasilacz bo na nim moge...
Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
Wstępnie możesz sobie tak ustawić, ale po zamontowaniu do samochodu trzeba zmierzyć doładowanie i ewentualnie doregulować.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Dzień dobry wyskoczył mi dziś Błąd 16683 doładowanie regulacji ciśnienie.Turbo po regeneracji,n75 wymieniony.zaworek doładowania ciśnienie,dv też.Może macie jakieś propozycje?
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
Doładowanie, turbina lub regulacja jej.
To jest silnik 1,8 turbo (Golf IV) - nie ma zmiennej geometrii, a efekt jest taki, jakby wpadał w jakiś tryb awaryjny Może to problem z regulacją turbodoładowania? Sprawdzałeś na komputerze jakie jest doładowanie? Podaj oznaczenie silnika to będzie łatwiej znaleźć przyczynę
Zacznijmy może od tego, że każdy akumulator "weźmie" tyle prądu (A), ile potrzebuje na doładowanie. Dla AGM i żelowych robi się ograniczenia napięcia oraz prądu. Jeśli prostownik daje prąd 15 A i nie ma regulacji, to jak ograniczyć prąd ładowania do 5 A? Jeśli prostownik na sztywno trzyma np. 14 V, to większy pobór prądu przez akumulator nie zaszkodzi....
Próbuję myśleć, ale nie mogę załapać, gdzie jest błąd. Regulator daje na wyjściu impulsy o modulowanej szerokości, a na wejściu ma kondensatory. Nie można podać impulsów z wyjścia, na kondensatory drugiego wejścia. Kondensatory uniemożliwiają szybkie zmiany napięcia, co spowoduje duże impulsowe przeciążenia prądowe i kiepską charakterystykę regulacji...
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Ale przecież turbina z zmienna geometria pełne doładowanie ma w momencie gdy cięgno jest oparte o zderzak, który też podlega regulacji i to ona odpowiada za pełną moc. Oczywiste gruszka też może być źle wyregulowana. Ale gdy się zapnie podciśnienie bezpośrednio pomijając zaworek powinna pompować aż przeładuje. Mona tak sprawdzić. Jak nie mam moce w...
Czyli gdy ustawi się napięcie wyjściowe równe 12V, to akumulator będzie ciągle niedoładowany.
Spróbuj jechać do 2800obr/min i obserwować ciśnienie paliwa , doładowanie i wysterowanie zaworu regulacji ciśnienia doładowania. Mam nieodparte wrażenie że coś jest zamienione.
Mowa jest o silniku Diesla. Ten pracuje tylko na ubogich mieszankach. Diesla reguluje się jakościowo tzn. składem mieszanki a nie jej ilością o stałym składzie - mylisz z benzyniakiem... To prawda, ale są pewne granice tej regulacji.
Tak na przyszłość ,układaj dane jak w filmie 1. Wszystkie na jednym ekranie i w formie wykresu. Ja tam widzę niedoładowanie. Np. w grupie vag wywaliło by bład: nie osiągnięta granica regulacji. Podaj jaki błąd wyrzuca tutaj? Raczej to problem z samym turbo ,albo nieszczelnością dolotu.Obejrzyj wirnik kamerką jak masz,albo zadym dolot. Albo sprawdź węże...
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Napięcie Ugs można ograniczyć diodą Zenera. Przed diodą musi być opornik. Do punktu połączenia diody i opornika dołączasz bramkę tranzystora. Prąd diody Zenera to co najmniej 5 mA. Dla niego liczysz opornik. Modulacja szerokości impulsów służy do regulacji mocy w obciążeniu przy małych stratach w tranzystorach sterujących. Typowy układ z tranzystorem...
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Cytuję: "Wartość napięcia na zaciskach naładowanego akumulatora 12V zawiera się w przedziale 14,3÷14,7V. Wartość napięcia wyłączenia jest regulowana przełącznikiem PO , włączającym do obwodu bazy tranzystora T3 dodatkowe diody krzemowe." Z tego co widać zastosowany przełącznik ma 7 pozycji. Jak w takim układzie opisać poszczególne pozycje? Żeby to...
Wszystko co piszesz, jest zależne od konstrukcji akumulatora. Nie ma w zasadzie uniwersalnych danych. Tak ale zauważasz różnice: ładowanie rozładowanego , a doładowanie stałe. Przy doładowaniu stałym niedopuszczalne jest gazowanie. Przy ładowaniu ładowarką rozładowanego , musimy osiągnąć max gęstość elektrolitu aby ta cała chemia prawidłowo się odbudowała....
Ciężko tak na odległość zdiagnozować co to może być ale może ci coś podpowiem. Miałem podobny problem w 1.9 na pompowtryskach samochód nie jechał na kompie turbo wg nie wstaje. EGR co prawda nie ruszałem ale pierwszy strzał poszedł na geometrie turbiny już chciałem wyciągać ale zawsze uczyli żeby zaczynać od najprostszych rzeczy i tak szukałem że padł...
1. Taki numer nie powinien chyba świecić się w dzień. Mają one wyłącznik zmierzchowy, więc w dzień się ładują, a świecą po zmierzchu. Masz tam regulację oświetlenia, przy którym powinno się to włączać? Jeśli lampa ma czujnik oświetlenia, to może jest zasłonięty. A jeśli rolę czujnika pełni fotoogniwo ładujące akumulator, to może to być skutek złego...
U mnie katalizator był zapchany wywaliłem na downpipe i turbo odzyło u ciebie pewnie tez , tez po przekroczeniu 3000 obr w lecie wywalało bład niedoładowania poprostu przegrzewało sie na wylocie turbo katalizator . Katalizatory to najwieksze zło w autach z turbiną a tfsi lubi olej wiec kata szybko zalepiony jest.
Opcje są dwie: odpinać klemę + 12V i ładować sam akumulator albo podłączyć prawidłowo automat świateł . Jest trzecia: Podpiąć na okres zimy zasilacz buforowy 12V z możliwością regulacji napięcia w zakresie 12-14V i ustawić go na 13,2V. Chyba że to tylko widzimisię autora że sobie co miesiąc doładowuje akumulator to tylko poprawnie podłączyć automat....
Po regulacji turbo już rok spokoju. Nie wyrzuca płynu. Co ciekawe podobny przypadek miał kolega w AVB w passacie b5 kombi. Też wypluwał pomału płyn nadmiarem (dolewki co miesiąc) po mojej sugestii sprawdzenia turbo (czasem pojawiał się not lauf). Po wymianie turbo i regulacji tak by wykres doładowania jak najlepiej pokrywał zadane doładowanie też problem...
miałem od malucha ale ładowanie było jeszcze słabsze Dodano po 7 tak w ogóle nie narzekam na ładowanie tylko nie chcę akumulatora wyrzucić za rok bo był nie doładowany
Geometria łopatek turbiny może nie domagać. Jeśli łopatki masz zapieczone i nie ma prawidłowej regulacji, to będziesz miał taki efekt.
ale prawdopodobnie błąd wentylatora powoduje odcięcie mocy To nie jest powodem odcięcia, pojeździć z podglądem parametrów-ciśnienie rail, doładowanie, EGR. To silnik f9q 1.9 dci z Renówek więc ma te same czkawki
Regenerowane nie koniecznie jest dobrze ustawiona, spróbuj poprawić regulację na śrubie regulacyjnej albo w siłowniku jest za słaba sprężyna i nie reaguje natychmiast gdy trzeba zmniejszyć doładowanie.
Czyli jeszcze regulacja turbosprężarki, żeby zaczęło doładowywać od 1 800 obr./min? Ale dlaczego tak się dzieje, że później spada i nie doładuje? A jeszcze mam pytanie: czy jest możliwe, że nastawnik pompy się przestawił, bo przy tym aucie ogólnie przeskoczył rozrząd? I zaś był założony nowy, ustawiony itd., ale czy jest w stanie się przestawić? Nie...
Dziś wyjechałem na próbę, bo wczoraj było deszczowo i nie chciałem wyjeżdżać bez osłony pod silnikiem i problem zniknął: auto - rakieta. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Jeżeli gruszka ściąga sztangę w dół do ogranicznika po odpaleniu na wolnych obrotach, to zwiększa doładowanie, czy zmniejsza? Zastanawia mnie w którą stronę ewentualnie jechać regulacją,...
Witam, częstym przypadkiem jest zbyt duże doładowanie w danym momencie. Spowodowane jest to nieprawidłową regulacją ogranicznika przy turbosprężarce VTG. Warto było by, aby przed decyzją wymiany przepływki sprawdzić w parametrach jakie jest doładowanie i porównać go do wartości wymaganej. Błędów przeładowania nie będzie, natomiast ujmie dawkę paliwa...
Bo przecież na regulacje napięcia w alternatorze nie wpływa temperatura ? Wpływa ale chyba nie we wszystkich alternatorach Najnowsze auta regulują napięcie ładowania, zależy to od wielu czynników, jednak nie wiem czy od temperatury też. . Starsze też (wyższe napięcie ładowania gdy zimno i niższe gdy ciepło) W mojej Skodzie od 2003 roku. jaki czas mniej...
Wyregulować możesz w sytuacji gdy przetwornicę zasilasz np 12V a na wyjściu potrzebujesz np 7.4V, Musi być zapas napięcia na regulację. Dodatkowo widzisz czy aku. nie trzeba doładować aby się nie zasiarczył. Można też użyć aku. z laptopa itp. z uwagi na łatwość ładowania.
Na stronie 6 pisałem o Sirocco model 252. Wkradł się bład za który przepraszam szczególnie P ZKepowicza , który kazdemu spieszy z pomoca. Jest to model 265 02 . Natomiast kopcenie wyeliminowałem stosujac doładowanie powietrzem komory spalania . Webasto doskonale grzeje a dym jest biały . Do doładowania powietrza uzyłem starej dmuchawy do nawiewu Opla...
regulacja ciśnienie doładować doładować internet mercedes doładować
lodówki bosch opinie sterowanie żarówki triakiem sharan ogrzewać
kaisai wyświetlacz czujnik ciśnienia skrzyni korbowej
Skuter 80cc 4T GY6 – gaźnik 18 mm czy 16 mm? Keihin, Moretti, Naraku, dobór przepustnicy Ustawienie dekielka silnika Silma E3208N względem obudowy – szczotki, neutral-plane, regulacja