czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
Zbyt często uzupełniasz AdBlue (dolewki) kolejna sprawa to problem z regulacją doładowania turbosprężarki ale to więcej do kontroli aby być pewnym.
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Jakie napięcie powinno przychodzić na zawór regulacji ciśnienia doładowania?
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
Pewnie TSI, może odma, może dziura w dolocie, a może bulbulator. Fakt, brak diagnozy.
chodzi mi np o to co to za węże nr 38 Wężyk idzie od elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania do siłownika wastegate
ten błąd to błąd offsetu czujnika MAF. często spowodowany nieszczelnościami , problemem w regulacji ciśnienia doładowania, ale również nieprawidłowo wyłączony DPF/EGR może go powodować.
Wstępnie możesz sobie tak ustawić, ale po zamontowaniu do samochodu trzeba zmierzyć doładowanie i ewentualnie doregulować.
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
2279 - Rozszczelniony układ dolotowy. 0299 - Regulacja doładowania nie osiągnięta. 0321 - Czujnik prędkości silnika - brak sygnału. 2237 - Sonda lambda 1 - obwód otwarty i zwarcie do plusa. Zacznij od sprawdzenia szczelności w układzie dolotowym (jeśli nie wiesz, posłuż się internetem). Następnie wykasuj kody usterek, pojeździj, podłącz ponownie i odpytaj...
A skąd. Koło akumulatora ( po lewej) są dwa: -EGR -klap zawirowania Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania jest po prawej, na błotniku wewnętrznym, koło ściany grodziowej.
Nie ma niestety doładowania w komputerze, jedynie zewnętrzny zegar, jest co prawda kanał 25 i można zlogować ale to jest jakby wysterowanie zaworu N75 Silnik AGU, rok 99 czyli nie ma co cewek kupować? Regulacja doładowania czyli N75? to jest niby prosty silnik no ale nie wiem bo jest ten zaworek, jest DV, jest przepływka, sonda (jedna) i na końcu turbo
A rzeczywiste ciśnienie równe odczytanemu? zmierzyłeś jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania?
Dzień dobry wyskoczył mi dziś Błąd 16683 doładowanie regulacji ciśnienie.Turbo po regeneracji,n75 wymieniony.zaworek doładowania ciśnienie,dv też.Może macie jakieś propozycje?
Jaki opis tego błędu?
Witam. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i zawór regulacji ciśnienia doładowania N75. I nadal występuje błąd funkcji czujnika składu mieszanki. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, gdy samochód się nagrzeje i zacznie pracować sonda lambda, wyskakuje błąd: obwód przerwany. Czy da się tę sondę uratować, czy do wymiany?
Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Ja dzisiaj byłem z tym samym problemem w salonie na kompie wykazało błąd: 1.DEF = Regulacja doładowania większa od żądanej 2.DEF = Regulacja doładowania mniejsza od żądanej 3.DEF = Zawór ograniczenia doładowania zablokowany na skutek obwodu otwartego 4.DEF = Zawór ograniczenia doładowania zablokowany -zwarcie przy +12V 5.DEF = Zawór ograniczenia doładowania...
Regulacja zakończona pełnym sukcesem. Po kilku próbach udało się ustawić sztangę tak że turbina nie przeładowuje. Przy regulacji polecam delikatnie obchodzić się ze śrubą bo przekręcenie jej o jeden, dwa obroty za mocno sporo zmienia oraz obserwować wskazania grupy11- bez tego ciężko dojść co się dzieje. Bardzo dziękuje za pomoc.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
W tych silnikach często zapiekają się dźwignie od regulacji doładowania turbiny, a z opisu zachowania się auta na to mi wygląda.Sprawdzić dźwignię , ma chodzić luźno bez zacięć .
Dalej jakby stała dęba. Późno wstaje tzn zadane doładowanie osiąga dopiero powyżej 2500 RPM (powinna w okolicach 1800 max 2000 RPM). Potem nie zbija ciśnienia tylko trzyma na max. Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen.
Polecam sprawdzić podciśnienie w przewodzie cylinderka regulacji geometrii doładowania oraz czy dźwigienka rusza się..... Typuję na zacięcie zmiennej w rogu wydechowym.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
zawór regulacji ciśnienia doładowania,siłownik podciśnieniowy regulacji doładowania (zacina się), bądż w najgorszym przypadku turbina
P1470 to przetwornik ciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia szczelność podciśnień, przewodów powietrznych, intercoolera, stan turbiny, przetwornik ciśnienia doładowania, elektryka..... Chyba najczęściej powtarzający się błąd w CDI ..
Zamiast bawić się śrubkami w turbo usuń najpierw przyczynę problemu, czyli wyczyść lub wymień zabetonowany nagarem map sensor i sprawdź działanie elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania
Spróbuj jechać do 2800obr/min i obserwować ciśnienie paliwa , doładowanie i wysterowanie zaworu regulacji ciśnienia doładowania. Mam nieodparte wrażenie że coś jest zamienione.
Regulacja doładowania szwankuje.
Może zaworek regulacji doładowania.
Elektrycznie będzie ok, bo w błedach miał byś "elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia doładowania N75-przerwa/zwarcie z plus" lub masą.
Witam. Ja bym jeszcze sprawdził: Zaworek zwrotny na chłodnicy EGR na którego temat było tutaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... zerknąć polecam do tłumika czy pod dyszą adblue nie ma skrystalizowanych złogów które mogą dławić przepływ spalin i proponuję wymienić zawór regulacji doładowania (jeśli jest możliwość to podmienić...
Posprawdzaj podciśnienia jak ok to zawór regulacji doładowania do wymiany.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
1. Przed regeneracją regulacja doładowania (mechanizm zmiennej geometrii) był zacięty i turbo ładowało ile mogło a nawet więcej. Z tego powodu teraz będzie się wydawać że auto słabiej ciągnie i turbo nie wstaje tak nisko. 2. Regeneracja jest tańsza od nowego turbo bo to tylko wymiana środka i czyszczenie. Zużyty mechanizm zmiennej geometrii ma luzy...
Czemu się dokładnie przyjrzeć się bliżej? Zawór DV siedzi aluminiowy. Całości, ciśnie żądane i odczytane. I wypełnienie zaworu regulacji.
Jak turbo było zacięte na max. doładowaniu, to takie są wady naprawy (przedtem leciało na większym doładowaniu, niż powinno mieć). Dwa chińskie wirniki nie są tak sprawne jak oryginały. W logach wszystko ok; jedynie można by się doczepić do zafalowania w doładowaniu, ale to norma w regenerowanej turbo (luz na regulacji zmiennej geometrii).
Witam po zdiagnozowaniu tego golfa KTS-em ciagle mam usterke 462D (Regulacja cisnienia doładowania powyzej granicy regulacji) Pozatym błedem jest wszystko w porzadku czy mógłby ktoś cos podpowiedzieć??? Pozdrawiam
jeżeli łopatki turbiny chodzą za lekko, to może być turbina. Ja bym wybrał tańszą opcję ,sprawdzenie ciśnienia doładowania podczas jazdy, albo wymienił zawór regulacji doładowania.
Powróżmy.Wymień N75.
dokładnie regulacja cisnienia doładowania, to dla bezpieczenstwa silnika tak odcina.
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
witam, sie czyści kol sekuta tylko trzeba czyścić te od kierownicy przy turbinach z regulacja doładowania, temat chyba kilka razy opisywany, powodzenia
Występuje tylko jeden błąd 17965, Regulacja ciśnienia doładowania, różnica w regulacji przekroczona w górę.
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 Dodano po 30 Jak mam je wrzucić?
Pewnie rura pękła bo ciśnienie doładowania jest za duże (układ regulacji ciśnienia doładowania w turbo jest zapieczony) i twój mechanik znalazł skutek a nie przyczynę.
witam wiem że już podobne pytania są I CZYTAŁEM TROCHĘ na forum ale może teraz ktoś mi pomoże. wracałem ostatnio z trasy Przejechałem 500km i na powrocie moja maszyna straciła moc po dodawaniu gazu słabła.myślałem że to wina węży od podciśnienia i nie steruje turbo ale wszystko ok.podłączyłem pod kapa to wyskoczył błąd REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA...
Doładowanie, turbina lub regulacja jej.
o ile pamiętam zawór regulacji ciśnienia doładowania.
Dziękuję wszystkim za pomoc, pomogliście zrozumieć mi działanie regulacji doładowania do tego stopnia, że auto znowu jeździ niemal jak dawniej. Trochę niedomaga chyba jeszcze przepływomierz, ale już tak zostawiam, wymienię jak padnie.
Wyciągnij całą turbinę. Nie ruszaj regulacji sztangi, bo potem nie dojdziesz końca z regulacją ciśnienia doładowania.
Jaka sztanga decybel? Ja na początek zrobił bym PPS->wymiana częsci->wymiana siłownika regulacji doładowania i wymiana przepustnicy EGR. Może wystarczy je tylko przyuczyć, jeżeli chodzi o kopiowanie. Ale wpierw zobaczył, czy nie zarośniete.
Byłem dzisiaj na Vagu u diagnosty i wywaliło mi błąd 462D Regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji. Pytam tego mechanika i co dalej a on na to że już wszystko jasne "błąd 462D Regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji". No ale co jest zepsute pytam go a on na to że to już całkiem inna sprawa ale ogólnie to nie wiadomo...
to może jeszcze mistrzu sprawdź czy działa zawór regulacji doładowania i czy popmpka daje jakiekolwiek podciśnienie. Sztangle możesz sprawdzić ręką, i nie rób takiego babola jak niedawno jeden Grześ, co tulejki do dmuchawki u tokarza zamawiał.
Ja kręcę. Coś niesamowitego. 10 minut roboty i wadome o co chodzi. Tech2->kontrola modułu sterującego->regulacja EGR, regulacja doładowania, test siłownika klap zawirowania.
od turbo do kolektora ssącego to też , ale pewnie by było słychać i błąd regulacji ciśnienia doładowania.
przymierzam się do walki z takim pacjentem objawy ; brak mocy losowe wypadanie zapłonu błędy regulacji ciśnienia doładowania , jakie powinno być ciśnienie doładowania max? i czy rozciągnięty łańcuch morze powodować takie problemy ?
Próbuję myśleć, ale nie mogę załapać, gdzie jest błąd. Regulator daje na wyjściu impulsy o modulowanej szerokości, a na wejściu ma kondensatory. Nie można podać impulsów z wyjścia, na kondensatory drugiego wejścia. Kondensatory uniemożliwiają szybkie zmiany napięcia, co spowoduje duże impulsowe przeciążenia prądowe i kiepską charakterystykę regulacji...
Witam Mam problem z Touran 2.0 TDI A mianowicie chodzi o błąd, który wyrzuca komputer: elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania; zwarcie do masy. Sprawdzałem kable, nigdzie nieprzetarte, elektrozawór chodzi, delikatnie buczy i podaje ciśnienie na turbinę, ale turbina nie załącza. Czy miał już ktoś podobny problem? AI: Czy możesz podać dokładny kod...
podłącz vaga .powinna wyskoczyc usterka regulacji ci doładowania
Regulacja ciśnienia doładowania działa?Błędy jakieś?
Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Oczywiście że tak. P0234 Regulacja ciśnienia doładowania Powyżej granicy regulacji Jazda próbna z podglądem parametrów ciśnienia doładowania wiele by już wyjaśniła. Ciśnienie zadane, ciśnienie rzeczywiste i wysterowanie zaworu N75.
A jaka tam jest regulacja ciśnienia doładowania- mech. czy elektro? Najpierw sprawdź tą regulację. Skoro jednak piszesz o wyciekach oleju z turbo to może być , że sprężarka padła.
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Koledzy pojawiły się dwa błędy w sterowniku silnika dziś byłem na kompie. Pierwszy z nich to : 17978 Elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciągły. Drugi błąd : 16618 Regulacja Ciśnienia doładowania; osiągnięty koniec zakresu regulacji.
Jaki był powód regeneracji tej turbiny? To po pierwsze. Opisz objawy przed regeneracją. Diagnostyka by tu powiedziała więcej niż każdy z nas (forumowiczów). Podejrzewam (bo tylko to mogę stwierdzić po objawach), że masz przeładowany układ dolotowy na wysokim ciśnieniu. Błąd regulacji doładowania w układzie dolotowym. Do sprawdzenia zawór sterujący zmienną...
Masz dalej problem z regulacją ciśnienia doładowania turbina ewidentnie przeładowuje.Sprawdź jeszcze N75.
Witam Autko tak jak w temacie (automat). Problem jest ze zbyt wysokim ciśnieniem. Po zapaleniu i ruszeniu auto normalnie rozpedza sie do 3 tys i potem słabnie. Na diagnostyce pokazuje zbyt wysokie ciśnienie. Z tego co zaobserwowałem po oględzinach jest jakiś zawór podcisnieniowy który działa jakby baypass ale wygląda na sprawny. Czy przyczyną ewentualnie...
No to czyli przeładowuje, zainteresuj się tą regulacją na sztandze, bo może za mocno przestawia łopatki.
Witam, IC to nie jaja i po zapachu nie poznasz :D , turbina jest zawsze włączona nie można jej wyłączyć jedynie regulacja ciśnienia doładowania reguluje ilość powietrza docierajaca do silnika, pomiar cisnienia doładowania i pomiar przepływu da odpowieć co go boli, powodzenia
opis kodów blędów. 001648 - Sterownik świec żarowych 1; obwód świec żarowych P0670 - 000 - usterka elektryczna 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
jescze Ci znalazlem to 16622- Możliwe rozwiązania Sprawdź Okablowanie / złącza (y) / do kolektora ciśnienia / Boost Sensor (G31) Sprawdź stałociśnieniowe / Boost Sensor (G31 czyli biorac pod uwage powyzszy blad -16622: "w przypadku 1.8T warto zrobić log jednocześnie kanału 002 (przepływomierz, czas wtrysku) oraz któregoś, na którym widzimy doładowanie...
- sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.
elektrozawór ograniczenia doładowania, elektrozawór regulacji turbiny
Krótko-Tech 2 i kontrola -kontrola EGR i patrzeć na wskazanie przepływomiera -kontrola klap zawirowania -i regulacji doładowania (patrzeć na wskazanei sensor barometru) Poza tym sprawdzić czy vacum daje te 0,8bara Te czyszczenie EGR to pic na wode, nic to nie da jak nie ściągniecie dekla i porządnie wyczyścicie, podobnie jak kolektor. Ja już widzę że...
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Cosiek - tam od regulacji ciśnienia doładowania jest zmienna geometria i N75, anie żeby EGR za blow of robił. Nawet jak wężyk z EGRa ściągniesz to chodzi prawidłowo.
A po ludzku to jest ciśnienie doładowania - regulacja graniczna poza zakresem, ale ten kod ma wiele innych usterek nie związanych z ciśnieniem doładowania. Pozdrawiam.
Filtr powietrza sprawdzony? Elastyczny łącznik wlotu powietrza z obudowa filtra? Różne rzeczy tam czasem można znaleźć. :) Jak chłodnica powietrza ma korek spustowy to też warto tam zajrzeć i wydmuchać cały zalegający olej. Stopień sprężania na cylindrach, zawór regulacji doładowania... To wszystko zostało sprawdzone? O układ zasilania nie pytam, bo...
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
Kolego mieszkamy po sąsiedzku więc zadzwoń, umówimy się, podjedziesz i szybko sprawdzimy czy układ regulacji ciśnienia doładowania działa prawidłowo. Nr tel. poszedł na PW.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Temat zamykam. Żadnych op-comików wiecej. Tech2->kontrola modułu sterującego->kontrola regulacji ciśnienia doładowania.
a sprawdziłeś szczelność układu doładowania?
Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki...
Turbo, intercooler, czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów i pompek, Visco itp to na początek do sprawdzenia. Pasowałoby też przepiąć pod inną naczepę.
Podłączyłem pod laptopa i pokazało mi: 1) P1496 Turbo o zmiennej geometrii. 2) P11AA Obieg powietrza. 3) P0238 Czujnik ciśnienia wlotu rozdzielacza. 4) U1118 Sieć między systemowa can. 5) P149C Turbo o zmiennej geometrii. 6) P0234 Regulacja ciśnienia doładowania. 7) U1318 Sieć między systemowa can.
Auto jest diagnozowane oprogramowaniem Peugeot Planet 2000 Co do błędu i fapu - pojawił się jakieś 8 m-cy po wywaleniu filtra cząstek stałych. Bardzo wątpliwe, żeby to miało wpływ dopiero po 8 m-cach. Jak na razie skupiłem się na zaworze regulacji doładowania. Użytkownik Lucksky podrzucił mi pomysł z wężykami ciśnienia i kapsułą pneumatyczna sterującą...
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
Na KTS-ie 650 wyskoczył bład 023F i tekst :regulacja ciśnienia doładowania-różnica regulacji. Być może to to samo oznacza co różnica doregulowana. Jak szukałem w ESI to jako możliwe przyczyny błędów podano: -uszkodzony regulator ciśnienia doładowania( pytanie -czy to ten N75?) -przerwa/zwarcie przewodu łączącego -uszkodzony zawór elektromagnetyczny...
Z tego co widziałem to nad kolektorem idą przewody paliwowe metalowe do wtryskiwaczy. Po ich demontażu trzeba odpowietrzać pompę ? Jeśli tak to czy to skomplikowane i jak to sprawnie zrobić ? Dodano 21.01.2019 Dziś podłączyłem Zafire pod kompa. Interfejs DS150. Takie parametry zauważyłem na biegu jałowym: - Przepływomierz powietrza 299 mg/suw (podczas...
Odczytaj kody, jak będziesz miał odchyłka regulacji ciśnienia doładowania - dodatnia, to raczej turbina do czyszczenia. 250 do 500 zł zależy gdzie, poszukaj sprawdzonego warsztatu który zdiagnozuje przed naprawą
Natomiast ciśnienie doładowania dochodziło do 215 kPa. Wydaję mi się, że powinno być raczej w okolicach 260kPa, jutro sprawdzę. Sprawdził bym regulację ciśnienia doładowania. A jak jeździsz przez Terespol (Koroszczyn), to coś mogę pomóc :).
diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny (nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu-zła diagnoza) No bo jest zła diagnoza. 98% złych parametrów nastawnika to jego zła regulacja. Pozostałe kilka procent to zazwyczaj zatarty popychacz wskutek wycieku płynu chłodzącego. Procedura serwisowa bardzo dokładnie określa parametry regulacji - zarówno...
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo. 17965 regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10
sprawdz regulacje gruchy turbo
regulacja ciśnienie doładować ciśnienie doładować różnica regulacja regulacja ciśnienie doładować passat
przesuwanie tekstu vaillant histereza wymiana żarówka toyota
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Fiat Ducato 2.0 - Opis elementów budowy silnika Poduszki silnika Fiat Ducato 2012 - opis i specyfikacja