Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Albo kolega Szy-mat nie precyzyjnie opisał temat, albo ja nie zrozumiałem. W przypadku dot. agregatu o mocy 2,4 KW, z silnikiem 2T, to albo jest to stary agregat, albo masz silnik 4T. W takich agregatach (bez AVR jak podajesz) zarówno wzbudzenie prądnicy jak i regulacja napięcia zależna jest m.in. od kondensatora (C) a nic nie wspominasz o nim. Agregaty...
Po wymianie gaźnika koniecznie trzeba ten gaźnik wyregulować. Nie ma takiej opcji, by nowy gaźnik pracował poprawnie bez dokonania regulacji.
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Zmiana świecy niewiele da, jeżeli gaźnik jest źle zestrojony i silnik jest zasilany zbyt bogatą mieszanką. Prawdopodobnie ten gaźnik ch* marki nie posiada nawet śruby regulacji mieszanki biegu jałowego, więc nic więcej z nim nie zrobi. Można go jedynie wymienić na jakiś lepszy gaźnik z normalną regulacją, albo na gaźnik z agregatu który jest prawidłowo...
Teraz jestem poza domem. Dostęp do agregatu będę miał za tydzień więc posprawdzam. Gdzieś czytałem,że może być walnięte uszczelnienie od strony prądnicy. To też sprawdzę. Co do regulacji gaźnika - masz jakieś wskazówki np. ile wkręcić którą dyszę?
Przeżyj i wyczyść gaźnik...
Silnik nie pracuje poprawnie, a powodów może być dużo. Musisz mieć stabilniejsze obroty nawet bez obciążenia. Może gaźnik, może paliwo nieświeże, może zawory do regulacji... długo by wyrokować...
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
Wyczyściłem drucikiem oraz sprężonym powietrzem dwa małe otworki Mogłeś rozkalibrować dysze. To typowy sposób serwisowania mechaniki silnikowej u kowala - jest zakazane u wszystkich którzy rozumieją o co chodzi w gaźniku W twoim przekazie zupelnie brakuje takich koncepcji jak za uboga / za bogata mieszanka, regulacja kąta zapłonu itd... a potem odkręcę...
Najpierw bym wyczyścił gaźnik.
Problem rozwiązany. Pomogło ponowne wyczyszczenie gaźnika i jego dokładna regulacja. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Problem leżał w gaźniku najprawdopodobniej. Oddałem do mechanika całość do regulacji i jest ok.
Przy gaźniku powinien być mechanizm automatycznej regulacji obrotów i to ma 99% jego wina. Powinien on się łączyć z silnikiem lub kawałkiem plastikowej klapki umieszczonej koło wentylatora.Jeśli jest tam coś takiego to spróbuj założyć inną sprężynkę.
A jak nie wyłączasz stacyjka to co? Napisz to jeszcze raz tym razem w języku Polskim tak by dało się to zrozumieć. Wyczyść gaźnik a potem regulacja składu mieszanki. Bo innej regulacji tam nie ma.
Te agregaty posiadają na wyjściu prądnicy jedynie kondensator. Nie ma tam żadnej elektroniki, a jedynie regulacja odśrodkowa starająca się cały czas utrzymać 3000obr/min, przy których jest 230v i 50hz. Przysiadanie świadczy o niepełnej mocy silnika spalinowego, może mieć przytkaną dyszę główną paliwa w gaźniku, albo sam gaźnik źle wyregulowany, niemniej...
Odłączył bym regulator aby sprawdzić czy cięgna sterowania czy to przepustnicą w przypadku gaźnika czy też pompą wtryskową w przypadku diesla nie zacinają się i porównać w obu silnikach jaki opór muszą pokonać aby regulować.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Witam ! Jeśli wg Ciebie silnik pracuje prawidłowo tj. nie dławi się i równo pracuje, ustaw obroty na 50 Hz / 3000 obr. / . Dalej napięcie bez obciążenia ustaw na transduktorze poprzez zmianę szczeliny w rdzeniu . Ja bym zaczął , patrząc na stan wizualny agregatu , od wymiany filtra powietrza , świecy zapłonowej , czyszczenia gaźnika , regulacji zaworów...
Jeżeli regulator jest dobrze złożony i podłączony do gaźnika to silnik musi reagować na regulację śrubą, którą pokazałem na zdjęciu w poście wyżej. Wkręcanie jej powinno podnosić obroty a wykręcanie zmniejszać. Masz albo rozregulowany, albo źle złożony regulator obrotów.
Problem dotyczy - sprawdzenia regulatora odśrodkowego regulującego obrotami silnika w agregacie prądotwórczym, 2-suwie, 230v Bass Polska BS950 lub innej firmy. Nie potrafię ustawić regulacji tak, aby agregat w zakresie obciążenia znamionowym obciążeniem utrzymywał obroty silnika a w konsekwencji napięcia które spada przy obciążeniu znamionowym do około...
Typowy agregat z silnikiem 2T. Silnik reguluje sobie automatycznie obroty tj. w zależności od obciążenia odbiornikami. Istnieje możliwość regulacji obrotów wkrętem-śrubką (prawa strona agregatu), która naciąga sprężynę połączoną z osią przepustnicy gaźnika. Zimny silnik należy uruchamiać na ssaniu (dźwigienka w prawo), po czym stopniowo je wyłączać...
Dla potomnych. Ssanie jest jak w starych motocyklach czyli przesłona gardzieli zwiększająca podciśnienie co powoduje zwiększenie dawki paliwa. Po drugie, wajcha ssanie prawie na max w kierunku gaźnika a przepustnica na 3/4. Zapłon to iskrownik, im wyższe obroty tym lepsza iskra. Przewody WN można zaadoptować że starej bemki. Świece dać trój elektrodowe....
Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Prawdopodobnie masz ustawione za wysokie obroty silnika spalinowego. Napięcie w tych agregatach zależne jest od obrotów. Gdzieś przy gaźniku powinna być śruba do regulacji obrotów, ewentualnie będzie przy dźwigni od samoregulatora. Sprawdź czy sprężynka na tej dźwigni jest założona w odpowiedniej dziurce. Ja zamiast kombinować z AVR zajął bym się odśrodkowym...
Może zadam głupie pytanie, ale pod wyłącznikiem jest dźwignia ssania i przed zapaleniem zimnego silnika trzeba ją przesunąć w lewo. Zrobiłeś to? W tym silniku niema regulacji zapłonu. Możliwość przestawienia zapłonu to zerwany klin na kole magnesowym.. Spróbuj zmienić świecę.
Jak szukałem tłumika do swojego silnika to posiłkowałem się tą strona: https://www.jackssmallengines.com/jacks-... aby znaleźć odpowiedni numer części. Okazało się, że część (tłumik) kosmicznie drogi okazał się w nabyciu jako nowy (zarówno w Polsce jak i z importu z USA) i szczęśliwie...
Warto by było zastosować układ automatycznej regulacji mocy silnika spalinowego zależnie od potrzeb. To może jakiś ,,pomyślik'' dla jednocylindrowego silnika czterosuwowego o pojemności ok. 200 cm³ z gaźnikiem elementarnym poprosimy? :D
Witam. Jeżeli jest to agregat Hondy (tak po zdjęciach wygląda na oryginał) to podaj jaki model. Mam dostęp do instrukcji serwisowych więc mógłbym przesłać. Na początek sprawdź obroty silnika najlepiej specjalnym obrotomierzem. Obroty powinny być 3115 ± 15 bez obciążenia. Jeżeli obroty są złe przyczyn może być wiele. Gaźnik- sprawdź przepustnice,...
Witam wszystkich. Zakupiłem nie dawno agregat jak w tytule. Ładnie zapalał, niestety problem w tym, że miał za duże obroty przez co dawał napięcie ok 280-290V. (wskazania na mierniku, na woltomierzu w agregacie 220V) Zacząłem więc delikatnie regulować śrubką od powietrza i przepustnicy, no i jest jeszcze gorzej 300v nawet ponad 300V. Także pewnie i...
O ile chłopaki mnie nie wyśmieją i będą mieli czas. Regulacja chyba tylko jedną śrubą - od mieszanki. Na pewno będą dziwnie na Ciebie patrzyli. :D Tak naprawdę to w tych gaźnikach nie ma żadnej regulacji, no może poza dyszą wolnych obrotów. Zawory ustaw na 0.15mm dla obu.
Witam ponownie Dokładnie rzecz biorąc to ten drugi, ale setnie dzięki za info. Jak już dostane graty i wezmę się za naprawę to dam znać jak efekty. Gaźnik był konkretnie brudny jak go rozebrałem i dopiero po wyczyszczeniu zagadał. Uszczelki gaźnik-kolektor nie zarejestrowałem, rozbierając;-) Tak jeszcze uprzedzę fakty i zapytam czy trudna jest regulacja...
Kolego robokop Masz słuszność. Wydajność reduktora przy pracy na frakcji gazowej jest znacznie mniejsza niż na frakcji ciekłej. W tym przypadku rozmawiamy o pracy reduktora przystosowanego do zasilania urządzenia o mocy rzędu kilkudziesięciu kW w samochodach. Agregat w szczycie zapotrzebowania na gaz to zaledwie 10% wydajności reduktora. Praktyczny...
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
Rozumiem, że silnik nadal jest zamocowany w agregacie. Normalnym jest, iż producent agregatu tak go "ustawia", aby po uruchomieniu osiągał ok. 3000 obr. na min., które to obroty są niezbędne do wzbudzenia się prądnicy. Silnik ten ma dźwignię, która w pewnym zakresie może spowodować obniżenie lub zwiększenie obrotów silnika. Jeśli silnik faktycznie pracuje...
Witam. Mam problem z odpalaniem agregatu kaltmann k-ak 2500. Nie chce odpalać na ssaniu. Po kilkukrotnej próbie odpalenia i przesunięciu dźwigni ssania do połowy agregat odpala bez problemu. Regulator obrotów działa dobrze po podpięciu narzędzi. Wymieniona świeca. Przerwa na cewce ustawiona na 0.15mm. Gaźnik wyczyszczony jednak nie jestem pewien ustawienia...
Rozumiem, tylko czy to falowanie może być skutkiem wykrzywione cięgna? Czy to widać na filmie lub zdjęciu? O to chodzi że nie rozumiesz, tak może to być przez ścięgna i jeszcze przez inne procesy ale to się trzeba rozejrzeć po prostu i wiedzieć jak działa silnik spalinowy. Drugie pytanie, czy gdzieś może uszczelka coś przytykać i dlatego taki dziwny...
Witam . Wszedłem ostatnio w posiadanie radzieckiego AB-4 . Agregat stał z 10 czy 15 lat . po zalaniu paliwem odpalił bez problemu . Siedzę teraz nad renowacją . W agregacie regulacja i stabilizacja jest tak prosta że już prościej się nie da . Żadnych transformatorów czy dławików . tylko kilka rezystorów drutowych dużej mocy plus potencjometr drutowy...
Ja myślę,że mogłoby się udać. Silnik 1KW.na przednie koło. Z tyłu na bagażnik agregat;). Albo na wózeczku,żeby mnie warczenie było słychać;) i na upartego przy dobrym agregacie to by silnik siłowy i to ze 3KW. Ale rakieta by była;). A tak na poważnie to po co taka hybryda? Zakładając silnik elektryczny wolałbym cichą pracę a nie ciągły warkot. Jak...
Przede wszystkim porządne czyszczenie. Po takim czasie możliwe, że gdzieś się zasyfiło albo wytrąciło coś z paliwa. Porządnie przedmuchaj gaźnik. Sprawdź drożność zaworu paliwa. Na początek możesz nawet palić na bogatszej w olej mieszance. Paliwo oczywiście świeże. Wydaje mi się, że uszczelniacze są za nowe, by parciały, jak jakieś starocie. Jeszcze...
http://obrazki.elektroda.net/59_12835395... Zapewne każdy elektronik miał czasem chęć rzucić odsysacz do kosza. A to powyrywane ścieżki, a to denerwujący odrzut, ciągłe naciąganie. Więc, czemu by nie zrobić elektrycznego odsysacza? Na forum znalazłem tylko dwie podobne konstrukcje. Jedną kolegi serwis, którego rozwiązanie opiera się na pompie...
Wszystko się zużywa a najczęściej zapomina się o regulacji zaworów . silniki spalinowe czterosuwowe kosiarkowe mają pracować do 300 motogodzn a potem naprawa główna (jeżeli się opłaca) . Może gaźnik zasyfały jest ? Sprawdziłeś stan oleju ? Świeca uszkodzona ? Stare paliwo ? Dodano po 9 Sprawdź stan oleju i czy nie przybyło w nim benzyny .
Regulacja obrotów odbywa się mechanicznie poprzez sprzęgło odśrodkowe przy silniku które jest połączone z przepustnicą w gaźniku więc ta kwestia jest rozwiązana. Zatem działam i w niedługim czasie dam odpowiedź co z tego wynikło.
Po ustawieniu zapłonu według Twoich wskazówek silnik zapala lecz jego praca nie jest stabilna. Najlepiej pracuje gdy przepustnica powietrza jest trochę zamknięta lecz praca jest nie równa, kicha w gaźnik i gaśnie, świeca jest zalana. Do filtra włożyłem materiał filtrujący. Jak zmniejszyć dawkę paliwa w tym gaźniku? Czy to jest kwestia regulacji gaźnika...
Na początek pragnę się przywitać i poprosić o pomoc Posiadam identyczny agregat BOSCH G1900 jak Rafał 545.Mam problemy z silnikiem. nie mogę ustabilizować pracy tego silnika. Jest to 4ro suw owy Tecumseh starszej konstrukcji z zapłonem iskrowym. Silnik nie równo pracuje kicha w gaźnik i gaśnie, nie pomaga czyszczenie gaźnika, regulacja,wymiana na inny...
Witam. Spróbuj zejść z obrotów regulacją przy cięgle obok gaźnika. To że przy podaniu obciążenia obroty spadają to nie jest normalny objaw, ponieważ wtedy powinien zadziałać regulator odśrodkowy i ustabilizować obroty. Tylko u Ciebie piszesz że do podania zbyt dużego obciążenia wszystko było ok. Mój agregat był sztucznie podciągnięty na wyższe obroty...
Jeżeli masz taki gaźnik jak na zdjęciu (skaner mi zastrajkował) to jest tam opisana regulacja. Co prawda w j. angielskim, ale to żaden problem. http://obrazki.elektroda.pl/3771091400_1...
Koło jest założone na stożek i zabezpieczone klinem. Jakiś ściągacz do łożysk, odpowiednio duży. Jeżeli chodzi o regulacje obrotów, to do dźwigni regulatora jest podłączona sprężyna. Powinny być tam otwory do przestawienia sprężyny, generalnie im mocniej napniesz sprężynę tym obroty silnika będą wyzsze i odwrotnie.
w czym Ci przeszkadza te Parę Hz różnicy Dziwne pytanie, skoro sam producent przewidział możliwość (konieczność) regulacji częstotliwości do oczekiwanej wartości :-) Najkrócej: przeszkadza nieprawidłowa pracy czasomierzy urządzeń w czasie awaryjnego zasilania obiektu agregatem (bywa, że kilkanaście godzin). Obniżysz obroty obniżysz też napięcie którego...
W agregacie HONDA EM 1900x brak jest reakcji obrotów ( zwiększania podczas podłączenia obciążenie ok. 1kW i wyżej). Po prostu silnik ( regulator ) nie otwiera bardziej przepustnicy w gaźniku podczas podłączenia obciążenia.Dodam , że silnik pięknie odpala . Pod obciążeniem 400-500W pracuje i daje prąd.Na pozór wszystko OK, ale przy większym obciążeniu...
Co polecicie z niewielkich agregatów diesla - jednofazowych ? Przedział cenowy - powiedzmy średni, dla nowego nie chcę płacić więcej niż 12k PLN. Zasilanie awaryjne, raczej długotrwałe głównie ELEKTRONIKI w domu - mieszkam na wsi, poza Polską. Duża moc ciągła nie jest konieczna - powiedzmy że "normalny" odbiór to kilkaset W, (kompy w sumie ~150W, światło...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Agregat w latach 70i80 masowo pracujący w wojsku i nie tylko. Prądnica trudna do "zabicia", gorzej z silnikiem. Archaiczny gaznik,ale prosty w obsłudze, oraz regulacja (stabilizacja) obrotów przy pomocy cięgieł. Bardzo dobry przy stabilnym obciążeniu gorzej przy szybko zmieniającym się zwłaszcza indukcyjnym
Witam wszystkich serdecznie. Agregat prądotwórczy ENDRESS - Ecopower-Line ESE 6000 BS z 2010 r. Urządzenie mało eksploatowane, długo stało w kącie garażu bezczynnie. Benzyna dochodzi do gaźnika, iskra jest na świecy zapłonowej - silnik nie chce się uruchomić i brak oznak, że chce pracować. Wymontowałem gaźnik, chcę go oczyścić i sprawdzić elekto-zawór...
pod bakiem paliwa jest regulacja naciągu sprężyny od regulatora odśrodkowego i nim można regulować obroty w pewnym zakresie a jakim dokładnie to nie wiem bo obrotomierza brak ale górna granica tych obrotów jest niższa niż max silnika . Czekam za kondensatorami i będę kombinował bo na 16uF i podłączeniu farelki 1,5kW silnik gaśnie a napięcie spada do...
Witam CHCIAŁEM SIĘ DOWIEDZIEĆ CZY TEN AGREGAT DA RADE TEJ SPAWARCE ; Parametry techniczne urządzenia: agregat (ExPo Germany) * 3 x 230 V / 2.5 kW - trzy niezależne gniazda jednofazowe) * 1 x 380 V ( gniazdo siłowe : R,S,T,0, UZIEMIENIE-gniazdo 5 pinowe) * maksymalna moc wyjściowa 3,63 kVA * moc ciągła, robocza 3,13 kVA * częstotliwość prądu 50 Hz *...
A po co kombinować z niepewnym skutkiem, skoro są reduktory do takich małych silniczków - http://q2autogaz.pl/reduktory-parowniki-... . Będzie bez udziwniania. Cena przyzwoita. Ale jak sterować dawką gazu przy zmiennym obciążeniu silnika, bo tego jestem ciekaw.. Normalnie, przepustnicą tak samo jak w samochodzie. i to wystarczy?...
Dziękuję za fotki. Niestety na tym elemencie z prostokątami o które zaczepiają się łapy szarpaka nie ma tego trójkąta. Doszedłem do wniosku, że najprościej będzie jak wyreguluję zwory w następujący sposób: - pokręcę magnetem (ręką po uprzednim zdjęciu obudowy) i ustalę (górny martwy punkt - będę kręcił do czasu wystąpienia iskry, - rozpocznę regulację...
Gażnik do regulacji czyczenia, oczywiście kompresję masz. Bo bez tego nie zadziała.
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam Wszystkich Dostałem od znajomego taki fajny zabytek. Był trochę zdekompletowany. Dorobiłem nową przepustnicę do gaźnika, klapkę regulatora odśrodkowego, cięgno łączące. Było sporo testów z doborem sprężyn i regulacją ciężarków ale koniec końców działa już bardzo równo. Wstępnie wyregulowałem obroty na jasność świecenia tradycyjnej żarówki w porównaniu...
Naprawiłem zepsuty agregat i chciałbym dorobić zasilanie LPG. Zakupiłem na Ali taki oto reduktor https://obrazki.elektroda.pl/8895878500_... razem z gaźnikiem. Z opisu wynika, że pasuje do silnika GX100. Z gaźnika wymontowałem rurkę doprowadzającą gaz i zaaplikowałem ją do tego, który był w moim generatorze. Reduktor podłączony do butli...
Przeanalizowałem problem. Wyszło mi na to, że układ elektryczny jest w porządku. Ten układ wzbudzenia potrzebuje konkretnej i stałej prędkości. Zbyt duża, lub zbyt mała prędkość obrotowa nie wywoła przepływu prądu w uzwojeniach wzbudzenia wirnika. Napięcie 10V uzyskujesz z magnetyzmu szczątkowego wirnika i pewnie szybko spadłoby w przypadku jakiegokolwiek...
Witam Zachęcony Waszymi opisami, postanowiłem samodzielnie przerobić mój agregat. Ordynarna chińszczyzna za 350 zł kupiona w markecie. Znalazłem nawet później w innym markecie taki sam za 300 zł. http://obrazki.elektroda.pl/4348741200_1... Wygląda prawie identycznie jak ten z początku tego wątku. Na Allegro jest dostępnych kilka wykonań...
Zakończyłem wszystkie możliwe konfiguracje modyfikacji silnika 3 fazowego pracującego jako generator. Wszystkie układy "delta" nie są dobrym wyjściem. Mamy niestabilną częstotliwość i napięcia. Najlepsze efekty można uzyskać przy połaczeniach w gwiazdę. Tak silnika jak i kondensatorów wzbudzających. W/g moich doświadczeń kondensator wzbudzający powinien...
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
jesteś pewien że podciśnienie się zwiększa wraz z otwarciem przepustnicy? wydaje mi się że zwiększa się wtedy przepływ powietrza a podciśnienie spada. Jestem pewien że podciśnienie w układzie EPG się zwiększa (w słoiku) Masz rację Podciśnienie ale w kolektorze spada ale zawór 11 na wcześniejszym schemacie saaba jest przed przepustnicą Czyli tam podciśnienie...
Witam Kupiłem padnięty agregat dwusuw celem naprawy. Żeby pozyskać części kupiłem kolejne dwa szroty. Finalnie uruchomiłem je i zostaje kwestia regulacji. mam kilka pytań/spostrzeżeń. 1. Jeden agregat (z gniazdem UK) ZNACZNIE ciszej pracuje. Z czego to może wynikać? 2. Te właśnie model UK daje też bardzo stabilne napięcie (~230+-5V). Agregat jest wyraźnie...
Witam Prosiłbym o ocenę pracy urządzenia marki Kraft Dele model KW 6500J. Wczoraj uruchomiłem to urządzenie w temperaturze ok +5 stopni w garażu. Brama garażowa była uchylona więc jest szansa że temperatura powietrza wpadającego była ok -6 stopni. Po uruchomieniu (co się okazało nie łatwe - być może zalało świecę) zgodnie z instrukcją dźwignię ssania...
regulacja gaźnika regulacja agregatu regulacja gaźnika regulacja obrotów
sharp lk315 zacięcie stacji serwisowej satel integra zasilanie czujek
powersaver oszczedzanie energii stacja klimatyzacji
Szeroki niebieski pas na matrycy telewizora - przyczyny i rozwiązania Schemat podłączenia radia Renault Koleos 2011