Tak powinno być. Jeszcze raz sprawdź wyprzedzenie zapłonu i regulację gaźnika.
Regulacja gaźnika.
Witam! Przydałoby się czyszczenie i regulacja gaźnika.
Jeżeli zapłon jest dobrze ustawiony i gaźnik także, to zostaje jeszcze regulacja zaworów.
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Aparaty nie mają luzów, fakt jest taki że przy wysokich obrotach potrafi rzucić iskrą, co może być przyczyną? Luz zaworowy ustawiony na 20 ssący i na 25 wydechowy. Dodam jeszcze, że podczas gwałtownego dodania gazu z wolnych obrotów ma taką dziure, że przydławia go, na każdej z możliwych regulacji gaźnika.
Bardzo ładny, moim zdaniem prawidłowy wygląd świec.
Proponuje regulacje gaźnika, silnika i zapłonu. Do przejrzenia gaźnik, aparat zapłonowy, silnik. Czy przy próbie przepchnięcia autka jest duży opór? A może uszkodzony jest gwint w śrubie regulacji gaźnika (mieszanki).
Rada jest prosta - zaopatrzyć się w jakąś książkę (a jest tego sporo, dostępne w każdej postaci) o naprawach tego cudu techniki ludowej i na podstawie opisów i zdjęć tam umieszczanych zabrać się za regulacje. Będzie najprościej. Akurat to jest dobre auto do rozpoczęcia nauki. Do przejrzenia dysze w gaźniku, regulacja niskich obrotów, a przy okazji reszta...
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Skoro ustawiałeś zapłon, to czy sprawdziłeś przy tym sprawność odśrodkowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu? Prawidłowo zapłon powinien zostać sprawdzony i wyregulowany za pomocą lampy stroboskopowej. Ujawniane są wówczas wszystkie nieprawidłowości pracy zapłonu. Sam dawno temu ustawiałem znajomemu zapłon w maluchu, bo ciężko odpalał i strzelał,...
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Zawory do regulacji albo nadpalony, nieszczelny zawor.
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa w gaźniku. Ewentualnie wymiana zaworu iglicowego.
W gaźniku wpływ na spalanie mają regulacja, dysze i luzy.
Fiat 126p ilustrowany poradnik napraw
Królu! Wpisz sobie w google "fiat 126p gaźnik czyszczenie" lub zamiast czyszczenie "regulacja". Są opisy. Są zdjęcia. Są nawet filmy....
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Na początek ocena i regulacja gaźnika, aparatu zapłonowego, regulacja zaworów, "zdemontować cegłę z pedału gazu".
Gdyby się dało regulować to bym to zrobił a tu się kręci i jest tylko znikoma różnica w tej regulacji
Jeśli jedzie na 1,2,3 biegu lub ew. dusi sie tylko na wysokich to masz podbity bak od dołu co skutkuje zmniejszonym przepływem paliwa.Rurka zasysająca jest wtedy przy samym dnie.Można łatwo to zobaczyć tylko trzeba się nachylić .Wyprzedzenie zapłonu daj na 10stopni.Jak nie pomaga to regulacja zaworów i gaźnika.
podstawoeym problemem jest luz na osi przepustnicy, łatwo to wykryć bez demontażu
Potrzeba regulacji gaźnika poziom itd. Zakładam że przepustnica bez luzu.
Dobrze sprawdzę. Gaźnik jest ,,nowy" po regeneracji, więc chyba nic nie trzeba robić. Jak to nie będzie wina czujnika, zabiorę się za gaźnik.
Maluszek z 1999r, to z nanoplexem. Jeszcze wężyk do podciśnienia trzeba sprawdzić i czy serduszko (podkładka pod gaźnik) nie pękła.
Podzielisz się z nami efektami regulacji gaźnika?
Nie ma "chyba". Zapłon ma być ustawiony wręcz idealnie. Poczynając od stanu aparatu zapłonowego, czyli sprężynek ciężarków, przerwie na przerywaczu i stanu styków, po ustawienie zgodne z instrukcją i znakami na kole. Dobrze posłużyć się stroboskopem. Źle ustawiony zapłon, to zwiększenie zużycia paliwa, szarpanie, nieosiąganie pełnej mocy, problemy z...
Sprawdzałeś luz na ośce w gaźniku? Pompa paliwa sprawdzona?
Jeżeli w gardzieli gaźnika jest wytarcie po przepustnicy spowodowane luźną osią , to taki gaźnik nie da się wyregulować pomimo włożenia nad wymiarowej osi przepustnicy i skasowania luzu . Reguluj nie na słuch a według opisu regulacji z książki .
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Wcale nie o żadną wodę chodzi - po prostu gaźnik wymaga poprawnej regulacji, możliwe że jest już zużyty. Ssanie działa poprawnie?
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Kolego przed zimą wskazane jest zmienić filtr paliwa, ale przypomnij sobie też, gdzie tankowałeś i jaką wśród kierowców ma opinię ta stacja paliw.. Może kombinują coś z paliwem. O "elektrykę" w tym aucie musisz dbać, w szczególności o czystość cewki zapłonowej (można ją ochronić przed wodą i wilgocią) oraz założyć dobrej jakości przewody wysokiego napięcia....
Jak psikniesz paliwem w gardziel gaźnika, to odpala od razu?
A kąt zapłonu prawidłowy? Styki na elektrodach wyregulowane (odstęp)? I czy nie są wypalone? Jeszcze co mi przychodzi do głowy to regulacja obr. biegu jałowego na gaźniku oraz sprawdzenie gaźnika, może dysza zapchana.
Wykręć kilka obrotów przy śrubie regulacji powietrza na dole gaźnika, jeśli gaśnie na jałowo.
Pachnie mi lenistwem. Pierwszy wynik w wyszukiwarce! http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz...
gaźnik wyczyszczony , świece ok , regulacja nic nie daje , zapłon też jest ok , cała reszta też dobra , o co chodzi z "ustawianie poziomu" ?
Co z tym zrobić Jak co ? Mycie , czyszczenie i regulacja gaźnika . Warto też sprawdzić ciśnienie i wydajność pompy paliwa ,bo też może być winna temu zjawisku .
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
Po pierwsze maluch ma 652ccm na dwa gary w czterosuwie. Czyli jeden gar ma 326ccm i zasysa powietrze co 720° obr wału. To jest prawie tyle samo co wsk 173ccm co 360°. Druga sprawa to przelot w maluchu 23mm w wsk 26mm ( to nie aż taka duża rużnica). Dysza w maluchu 115 w wsk 100 więc pasowałoby zmienić. Po trzecie elegant na oryginalnym gaźniku idzie...
Ja też miałem taki problem (turbinka kowalskiego). Trzeba dobrze uszczelnic układ dolotowy, no i jezeli jest turbinka to jeszcze trzeba ustawic zapłon na 12 stopni lub troszke wiecej. A jeszcze można by sprawdzić regulacje zaworów, może któryś się nie domyka.
Podstawowe regulacje gaźnika, silnika i zapłonu. Do przejrzenia gaźnik, aparat zapłonowy, silnik. Przecież to auto proste jak budowa cepa.
Ja regulowałem to trochę inaczej . Śrubką na przepustnicy zmniejszasz obroty do minimalnych ale tak aby praca silnika była jeszcze równomierna , śrubką od składu mieszanki regulujesz tak aby podnieść obroty jak najwyżej . Ponawiasz obie regulacje do momentu aż śrubką od składu mieszanki nie można już podnieść obrotów , wtedy śrubką od przepustnicy regulujesz...
Witam.......... Niedrożna dysza wolnych obrotów albo wkręcona do oporu bądź zatkana iglica do regulacji składu mieszanki. (kiedyś te dolegliwości mi się przytrafiły) Powodzenia...............
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Najlepiej wszystko poustawiać tak jak ma być, zapłon, zawory, odstęp elektrod świecy oraz poziom paliwa w gaźniku, i najważniejsze nie ustawiać tego wszystkiego naraz tylko zapłon i zawory,i próba czy przeszło, regulacja gaźnika i próba. Jeśli zrobisz kilka rzeczy naraz to później możesz nie dać rady co i gdzie jest nie tak.
A przecież to dysza wolnych obrotów odpowiada za wolne obroty silnika. Powinna być podłączona do zasilania cewki zapłonowej lub przed zasilanie przewodu oporowego, jeśli jest. A jeśli jest niepodłączona i zamknięta, to pewnie wolne obroty są uzyskane na jakiś dziwnych ustawieniach gaźnika i po otwarciu przepustnicy silnik się zalewa. Zresztą pełna dokumentacja...
1. Uklad zapłonowy: przewód, nasadka, kopułka (jeśli jest) - stan, czystość, regulacja zapłonu. 2. Gaźnik - regulacje, stan, czystość. 3. Zawory - regulacja. Należy sprawdzić te trzy punkty i doprowadzić do właściwego stanu. Dopiero później, jak objaw nie ustąpi trzeba się zastanawiać dalej.
Witam. 1. Regulacja gaźnika ze zwróceniem uwagi na pracę cięgła "ssania" 2. Pomiar napięcia rozruchu akumulatora. Napięcie nie może być mniej- niż 10V. 3. Ciśnienie w cylindrach powinno mieć wartość około 11atm.
Witaj. Sprawdź, czy jeżeli masz włączone ssanie silnik wchodzi na obroty czy nie. Jeżeli wchodzi i możesz normalnie jeździć to znaczy, że masz do czyszczenia gaźnik , jeżeli nie , to może być pompa paliwowa lub coś z układem zapłonowym. Jeżeli uszkodzony jest kondensator to "platynki" czyli przerywacz mocno iskrzy. Jeżeli ściągniesz przewód paliwowy...
Witam Was Wyczyść i wyreguluj gaźnik Ja też to miałem po regulacki - ogkręciłem śrubkę od gaźnika o 1/4 obrotyu i jest ok. ma być około 2,5 obrotu od całkowitego zakręcenia i później regulacja, zobacz na http://www.toya.net.pl/~escom/index1.htm... i na http://nsystem.pl/~denior/126p/index.htm Narazie
Ile to jest mniej? Zużycie paliwa zależy od wielu czynników łącznie ze stylem jazdy. Proponuje zacząć od dokładnej regulacji a nie od zmiany gaźnika. Poszukaj też na stronach o 126p książki Stefan Szczeciński - PF126p Modyfikacje i usprawnienia. Ewentualnie mogę podesłać. Pozdrawiam
Trzeba zacząć od początku: śrubę wzdłuż pojazdu dokręcić do oporu i odkręcić nie o dwa i pół jak zalecają wszędzie, ale o DWA obroty; śrubkę poprzeczną otwierającą przepustnicę wkręcić prawie całkiem i odpalić. Po nagrzaniu regulować według procedury dla gaźnika. Przy prawidłowej regulacji i niedomykaniu ssania byłby post o ogromnie wysokich obrotach.
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać?. Powinien sprężynować. pozdr........ :) Ten profil z wymiarami po prawej stronie, służy do regulacji.
Kolego robokop Masz słuszność. Wydajność reduktora przy pracy na frakcji gazowej jest znacznie mniejsza niż na frakcji ciekłej. W tym przypadku rozmawiamy o pracy reduktora przystosowanego do zasilania urządzenia o mocy rzędu kilkudziesięciu kW w samochodach. Agregat w szczycie zapotrzebowania na gaz to zaledwie 10% wydajności reduktora. Praktyczny...
Jak masz gdzies za 100-150 zł to kup inny...Jezeli ten silnik przed odstawieniem do garażu chodzil do końca to jednak chyba zapłon nie jest ustawiony prawidlowo....naprawa tej głowicy nieopłacalna,kupno innej plus czas zarnowany na wymiane i regulacje wyniesie cie wiecej niz kupno innego silnika...
Powodóe nadmiernego spalania może byc wiele, wymienię kilka: - brudny filtr powietrza - zła regulacja gaźnika -zacinające się hamulce -zacierające się łozysko w kole - zbyt duzo oleju w skrzyni biegów - zła technika jazdy -zużycie silnika -zużyte swiece - niesprawna instalacja zapłonowa -itp. itp.
Podstawka gaźnika szczelna, nie dostaje lewego powietrza? Zakładam, że układ zapłonowy bez przyspieszacza sterowanego podciśnieniem z podstawki gaźnika? Pamiętaj, że regulacje przeprowadza się na rozgrzanym silniku. Wężyki od pompy masz przeźroczyste? Leci samo paliwo czy z bąbelkami? Paliwo nie starsze niż kwartał?
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
W gaźniku malucha nie ma nic do regulacji, oprócz poziomu pływaka. Pomimo, że gaźnik po regeneracji to pływak bym sprawdził, bo jak kurier rzucił paczką coś się mogło przestawić. Są filmy instruktażowe na YT. Do tego dysze i kanaliki musza być czyste. Ostatni problem to cieknący zaworek ssania, ale to inna historia.
Najszybsza metoda to zagrzać silnik, zgasić na chwilę i w tym czasie wkręcić wkręt do końca (delikatnie!) i odkręcić o 3-4 obroty. Zapuścić silnik, zostawić na wolnych obrotach i wkręcać wkręt do takiego momentu, aż silnik będzie szedł nierównomiernie (przygasa, krztusi się) i jeżeli tak się zacznie dziać to wykręcić o pół obrotu lub do tego momentu...
witam, proponuję podjechać do diagnosty. Ja raz na rok robię pełną diagnostykę i nie mam najmniejszych problemów. Jakieś prace mechaniczne przy maluchu może się opłaca wykonać samemu, ale diagnostykę (czyszczenie i kontrola gaźnika, zawory, filtr paliwa, regulacje itp) to nie opłacalne (koszt ok. 80-90 zł), a można sobie tylko jeszscze bardziej rozregulować.
Witam. Orientuje się może ktoś, jakie powinno być spalanie malucha? A dokładniej silnika 126p na jałowym biegu? Bo złożyłem do kupy silnik po 25 latach przestoju w szopie i po regulacjach gaźnik też najlepszej kondycji nie jest, i dziś zalałem mu 0.5l benzyny i pracował około 25/30 minut na wolnych obrotach. Parę razy było tylko przygazowane. I jestem...
Mam problem z Fiatem Cinquecento 700 z roku 1994... Gaźnik Weber... Wymieniałem w nim dysze na nowe, uszczelki i pływak... Poziom paliwa był nastawiony właściwie, więc nie ruszałem... Poskręcałem gaźnik do kupy dosłownie bezbłędnie... Niestety, nie mogę go odpalić... Nawet się nie zająknie... Czy ktoś wie, jak wyregulować skład mieszanki by załapał?...
Wkręć wkręt od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów do oporu, a następnie wykręć go około 2 obrotów. Uruchom silnik na ssaniu i niech się rozgrzeje, następnie wyłącz ssanie. Jeżeli będzie dalej gasł wkręć wkręt od regulacji położenia przepustnicy do oporu. Jeżeli przy takich ustawieniach będzie gasł to gaźnik do wymiany. A tak w ogóle to zapytam...
Można i w dwa gaźniki sie bawić aby uzyskać większy moment obrotowy, ale są łatwiejsze sposoby na uzyskanie ciekawych efektów np, : 1. - wyrzuć tlumik szmerów ssania to ten między filtrem powietrza a gaźnikiem, następnie w dolnej części obudowy filtra powietrza na 1/3 obwodu z lewej strony wytnij otwór, za tłumik szmerów wstaw dowolną rure, gażnik wypoleruj...
Witam! Mam problem z moim maluszkiem. Podczas jazdy w pewnym momencie zginelu mu niskie obroty.Co prawda bawiłem się z poziomem paliwa ale ustawilem na troche powyzej 7mm wiec powinno byc ok. Sprawdzalem elektrozawor od niskich obrotow ale jest czysty i dziala. Gaźnik przeczyszczony. Slyszalem ze moga to byc luzy na zaworach, ale jeszcze nie sprawzalem....
W tym modelu aparat zapłonowy przy pomocy kondensatora podaje przerwę Kolega przestanie bzdury pisać. Kondensator przy cewce jest tylko elementem przeciwzakłóceniowym. Np dla radia. Kondensator przy aparacie zapłonowym ma za zadanie, między innymi, nie dopuszczać do iskrzenia na stykach przerywacza. Pływający brak iskry na jednym z cylindrów może być...
angeelo, ale przypuszczam że przy zepsutym kondensatorze miałeś rónież inne objawy, takie jak przerywanie silnika podczas jazdy, a tu kolega takich objawów nie posiada. Nie chodzi o to żeby wymienić cały osprzęt w silniku. Przystaje przy: Sprawdzenie i regulacja zapłonu, choćby przy pomocy najłatwiejszej metody, czyli na żarówke, sprawdzenie i regulacja...
Wykręć tą dyszę, zapewne znajdziesz strzępki uszczelniacza(oringu). Następnie odpal silnik i wduś pedał gazu do oporu, aby istniejącym otworem wydmuchało potencjalny syf. Po tej operacji weź przedmuchaj dyszę i wymień oring. Następnie zakręć wszystko jak było i wyreguluj gaźnik. Czyli na chodzącym silniku, dość ciepłym, śrubę regulacji składu mieszanki...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Przed jakąkolwiek regulacją sprawdź czystość gaźnika, poziom paliwa i czy nie ma luzu na przepustnicy. Wtedy możesz brać się za regulacje. A co do wyprzedzenia zapłonu to na 10 st. ma niestety troche lepsze przyspieszenie i proponowałbym tak zostawić
Elektrodysza odpowiada za wolne obroty silnika. Objway wskazują na zapapruchany gaźnik. Do czyszczenia i regulacji. Nie tylko z zewnątrz, ale i do komory pływaka należy zajrzeć. Lewego powietrza nie łapie? Elektrodysza do wymiany. Można wymienić na zwykłą, ale wtedy silnik może mieć tendencję do samozapłonów, gdy będzie bardzo rozgrzany. Lampą stroboskopową...
To Kolego Jerzykowski źle pamiętasz. W tym aucie wałek aparatu możesz zamontować w dowolnej pozycji. Nie rób wody z mózgu młodemu człowiekowi. Wszyscy obstawili zapłon... Ja bym się pokusił o sprawdzenie szczelności podkładki pod gaźnikiem i właściwe ustawienie samego gaźnika. Jeśli poziom paliwa w komorze plywakowej będzie niewłaściwy - objawy będą...
Witam. Do punktu 1. musisz ustawić zapłon, co do punktu drugiego najpierw sprawdź dyszę wolnych obrotów i ustaw ją. Dysza wolnych obrotów jest to taki mały wkręt na którym znajduje się gumka, a zakończona jest szpikulcem. Jak to ustawić wkreć na maxa i odkręcaj np. dwa obroty i zobacza jak chodzi (metodą prób i błędów) najlepiej jest to ustawiać jeżeli...
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
A sprawdziłeś w końcu ten gaźnik? Wymontuj go, jak nie zapamiętasz kolejności czynności, to rób sobie zdjęcia. Sprawdź, czy nie ma przypadkiem wody w komorze pływakowej. Ale żeby to sprawdzić, trzeba tak wyciągać gaźnik, żeby go nie przechylać, coby się nie wylało. Poziom paliwa ustawia się za pomocą wiertła 7 mm. Ustawiamy pokrywę gaźnika pionowo tak...
1.Regulacja zaworów - proste jak budowa cepa (potrzeba szczelinomierz klucz francuski + klucz 11 chyba) 2.Regulacja zapłonu (potrzeba żarówki z dwoma kabelkami) 3.Sprawdzenie pompy paliwa (zdejmujemy wężyk co idzie do gażnika i kręcimy silnikiem ,jak sika to ok) 4.Sprawdzenie iskry jak jest to ok ,jak nie to sprawdzamy napięcie czy dochodzi na cewkę...
Witam Mam problem z maluszkiem. Na początku nie chciał odpalać jak był ciepły ale po długim kręcenu zaskakiwał. Jak był zimny to bez najmniejszych problemów. Gdy był odpalony to sam nie gasł. Teraz to już go wogle nie mogę odpalić. Zaskoczył, pochodził chwilęz zgasł i koniec. W dodatku pod gaźnikiem pojawia się olej. Nie reagował na regulację gaźnika....
Dobra, wróciłem - coś jest znowu nie tak. Po poprzedniej naprawie wszystko wydawało się jakby wróciło do normy a nawet jakby było lepiej - silniczek chodził ciszej i równiej. Ale po niedługim czasie pojawił się problem wydawałoby się z gaźnikiem - ciężko było wyregulować, silnik trochę nawet dymił, następne odpalenie i znów regulacja, kombinowanie z...
ja mam takie pytanie. ok niech bedzie ze magnetyzery nie pomagaja. Ale ja dostalem za darmo komplet i mysle o zalozeniu, czyli nic nie trace, ale....sie zastanawialem wlasnie czy aby napewno. Czy sa jakies teoretyczne przesłanki albo ktos to z doswiadczenia zaobserwował zeby magnetyzery szkodziły ?? Bo mnie zaintetresował tekst z neta ze samochody z...
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Sprawdź elektrozawór dyszy wolnych obrotów i samą dyszę. Gdy odkręcisz dyszę to pompką samochodową z założoną jakąś zwężką "dmuchnij" stanowczo kilka razy w otwór po dyszy w gaźniku. Przepustnicę trzymaj w trakcie dymania:D otwartą. Może się troszkę przylać ale odpali.Jeśli nie ma elektrozaworu to tym lepiej. I tak zbyt mocno zagęszcza on tak bardzo...
Nie wiem jeszcze, jak wypada porównanie kosztów przeróbki na gaz i na elektryczność - co do tego ostatniego, to trzeba by poczytać, co napisał Zbyszek, pewnie ma jakiś kosztorys, ale jego strona wywala mi przeglądarkę. Jeżeli chodzi o gaz to mogę wykonać kiedyś dokładniejsze porównanie dla 3 typów instalacji lpg - sam miałem niegdyś i dużo na ten temat...
jakas metodyka musi być :D 8) :D 1 primo - paliwo dobre? filtr paliwa? filtr powietrza? może ssanie nie wyłącza ? 2 primo świece , przewody ? 3 primo gaźnik regulacja (w 1991 jeszcze gaznik ?!) - patrz ssanie 4 primo silnik :( - luzy zaworowe sprawdzić 0,20 ssący/ 0,25 wydech - cisnienie sprezania minimum 7 no juz 6 najmniej na gorącym silniku i .......
Witam wszystkich! Mam pewien problem z maluszkiem. Problem dotyczy silnika i chyba pozostałych podzespołów. Wygląda to tak: po dłuższym postoju, włączam ssanie i dość długo go dusze na rozruszniku. Gdy zapali przez pewien czas pracuje normalnie. Kłopoty pojawiają się gdy silnik jest rozgrzany. Wtedy zaczyna gasnąć gdy mu dodaje gazu.Zatrzymuje się i...
Pogrubiona czcionka nie jest potrzebna. Muszę cię chłopie zmartwić. Masz silnik do remontu. Jak auto się rozgrzeje, to olej robi się rzadszy i na wolnych obrotach pomapa nie ma na tyle wydatku by zapewnić wymagane ciśnienie w układzie smarowania, bo masz za duze luzy na panewkach i całym silniku. A to, że nie chce zapalić jak jest ciepły, to też zużycie...
Witam, Na wstępie chciałbym przeprosić gdybym popełnił jakiś błąd, gdy zostanie zwrócona mnie uwaga od razu błąd zostanie naprawiony. Chciałbym także poinformować, że przed napisaniem tego postu czytałem wiele inny na temat podobnych usterek. Posiadam ruraka z silnikiem 126p. Silnik to starsza konstrukcja ( nie elegant ). Mam otóż następujący problem...
Witam. Mam problem z moim maluszkiem. Mianowicie po odpaleniu łapie lewe powietrze z baku. Bąble powietrza są bardzo duże, w rurce widać nawet do 3-4cm powietrza i tyle samo paliwa, tak na zmianę. Zaczął ssać powietrze z baku po tym, jak wymieniłem rurkę z filtra do pompki (z niej powietrze łapał przed tym). Benzyny jest około pół baku, pompka sprawna,...
Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania.Bo jak jest dobre,rozrząd ok to tylko regulacja gaźnika.Bo zapłon ustawiony twierdzisz.Może być jeszcze stare paliwo .
Witam! Problem mam następujący. Po kilku godzinach od poprzedniej (bezobjawowej) jazdy malucha nie dało rady odpalić. Podczas jazdy nic nie wskazywało na to, że pojawią się jakieś problemy. Konkrety - co do tej pory zrobiłem w celu próby jego uruchomienia: - sprawdziłem iskrę - jest + dodatkowo wymieniłem świece na nowe - przeczyściłem gaźnik, który...
ubolewam że moderator nie widzi analogi mono wtrysku do gaźnika. Widzi, widzi, zwłaszcza ta uszczelka pod wtryskiwaczem w mono wtrysku padł oring pod wtryskiem. ;) Nie wspomnę o silniczku krokowym. Więcej pokory, mniej zadęcia. To skoro widzi to czemu się piłuje. Ta uszczelka drogi kolego powodowała regulacje składu mieszanki w taki sposób że zalewało...
Witam. Wg mnie usterka jest spowodowana za niskim ciśnieniem paliwa, lub za małą wydajnością pompy. Dysza wolnych obrotów nie ma tu nic do rzeczy, możesz ją całkowicie zatkać, a auto powinno na obrotach "iść" Ciśnienie paliwa z tego co pamiętam powinno wynosić ok. 0,3 atm, jeżeli nie masz manometru to nie polecam metody "na wytrysk": po ściągnięciu...
Witam! Fiacik 126p i z nim przygody to zawsze temat-rzeka, liczę więc na wyrozumiałość ze strony Moderatorów. Maluch nie ma pompki przyśpieszającej jak np. Fiat 125 i dziura w obrotach przy dodawaniu gazu jest zawsze; zależy tylko jej wielkość, odczuwalność od regulacji. W 126 ważne jest wszystko: luzy zaworowe, ustawienie zapłonu (w starszych kąt ale...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
regulacja gaźnika regulacja gaźnika regulacja obrotów regulacja gaźnika traktorek
blaszak skraplanie renault megane instrukcja obsługi iveco daily problemy klimatyzacja
vaillant usterki łódki zanetowe
Jak wymontować zbiornik spryskiwaczy Audi A4 B6? Bosch suszarka błąd E69 - co oznacza?