Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Cagiva W12 gdzie w dąż nuku jest regulacja składu mieszanki. Oglądam gaźnik i nie widzę.
Witam. Jeśli świeca ''łapie nagar'' to masz za małą przerwe ustawioną na elektrodach.Powodem nadmiernego grzania się silnika może być wiele przyczyn: uboga mieszanka,regulacja gaźnika składu mieszanki paliwowo-powietrznej,położenie iglicy w gażniku, ustawienie zapłonu,zła świeca zapłonowa...Nie wiem w jakim stanie masz silnik bo jeśli bedzie nadmiernie...
Wydech zawalił się nagarem przez mieszankę zbyt bogatą w olej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Poza tym za stopień okładania się nagaru mają też takie czynniki: 1. Jakość oleju (mineralne typu Mixol i inne API TC). 2. Regulacja gaźnika (skład mieszanki paliwowo-powietrznej). 3. Sposób eksploatacji.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Mówię o regulacji gaźnika - składzie mieszanki . :|
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
trafiłem kilka bez możliwości regulacji składu
Zepsuć się raczej nie miała co, A może byś tak skończył szkołę podstawową, tam fizyka, i granicę palności mieszanki i w zależności od składu moc i temperatura. Bo silnik po tak nawet krótkim przebiegu może być już przytartym złomem. Autorze standartowo, pomiar kompresji, świece, regulacja zaworów a potem gaźniki. A i do wydechu trzeba zajrzeć i zobaczyć...
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Gaźnik do regulacji czyli ustawienie składu mieszanki?
Panowie przetestowałem gaźnik ala dellorto na dyszy od seryjnego z zestawu i co? Rower jeżdzi podobnie jak na seryjnym. Ale jest słabszy na wolniejszych obrotach. Oczywiście problem z wolnymi obrotami pozostał. Jedyny plus to sterowanie ssaniem na linka jest fajne. Moim zdaniem przejście z chińskiego na to to porażka. Może seryjny nie jest najlepszy...
Witam, Czy dokupię gdzieś w internecie śrubę do regulacji składu mieszanki paliwa dla gaźnika kosy spalinowej NAC lub LIDER ??
I mam takie pytanie czy w gaźniku pod śrubka regulacji składu mieszanki albo pod dyszą główną powinien być oring. Nie ma oringu
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Gaźnik ktòry masz na zdjęciu jest nie regulowany, poza śrubą regulacji uchylenia przepustnicy głòwnej Tak jak kolega napisał powyżej; Jak miałeś orginalny gaźnik w ktòry była możliwości ustawienia i regulacji składu mieszanki to jeżeli jest taka możliwości to wròć do niego. Zròb zdjecia to wtedy może coś więcej się znajdzie. Masz poniżej screenshoty...
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Regulacja gaźnika się kłania. Zły skład mieszanki paliwowo- powietrznej. Za mało benzyny za dużo powietrza.
Jeśli masz gaźnik webera to on ma automtyczną regulację składu mieszanki i można tylko regulować obroty ... lepiej nic tam nie kręcić , najczęstsze problemy to uszkodzenie automatycznego ssania , siłownika podciśnieniowego regulacji składu mieszanki, i lewe powietrze... Jeśli to gaźnik motorcrafta to tam coś można poregulować , ale to i tak najczęściej...
Ano prawda ,tylko mądre książki twierdzą ,żeby prawidłowo wykonać regulację składu mieszanki potrzebny jest analizator spalin.
Jeżeli jesteś pewien że kanały w gaźniku są czyste, to szukaj nie szczelności między gaźnikiem a głowicą. Gaźnik masz z regulacją składu mieszanki czy bez niczego? Pompka ssania nie jest gdzieś peknieta? Po serii kosiarki ciężko wydedukować który konkretnie tam masz. Podeślij jakieś zdjęcia.
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Hej, mam pytanie w sprawie regulacji składu mieszanki w gaźniku Aisan silnik Vanguard 16 HP. Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. Silnik normalnie zapala i wchodzi na obroty, ale świece po krótkim czasie robią się czarne i wydaje mi się, że mieszanka jest za bogata....
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Witam. Kosiarkę odpaliłem ale pochodziła trochę i później bardzo nierównomiernie pracowała i gasła, okazało się, że wężyk paliwowy przepalił się trochę na żeberkach cylindra i może stad ta nierówna praca i gaśnięcie, dopiero dziś to zobaczyłem, a wcześniej wymontowałem gaźnik i czyściłem go. Mam pytanie tylko do kogoś zorientowanego w temacie, czy śrubka...
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownym przedmówcą. Korka nie ruszałbym. Korek składa się z trzech części A, B, C. W elementach zewnętrznych A, C rzeczywiście są widoczne otworki fi 1,5 mm, ale to B jest częścią właściwą, gdzie funkcję roboczą pełni 2mm nacięcie materiału gumowego. Poszedłem kiedyś tropem kolegi Kamila, ale musiałem wymienić korek...
(at)tzok dokładnie w tym rzecz, ale niektórzy myślą, że regulacja gaźnika to pokręcenie śrubką składu mieszanki paliwowo-powietrznej biegu jałowego i sprawa załatwiona. (at)rafik54321 opcja jazdy do SKP nie wchodzi w grę. Kilka pojazdów, nie Twoich, nie każdy zarejestrowany więc wymaga transportu. Poza tym SKP zrobi Ci pomiar i do widzenia. A co w przypadku,...
Na duże spalanie to nie wiem co mogę poradzić, regulacja/czyszczenie gaźnika. Skład mieszanki tak jak kolega podpowiadał można poznać po wyglądzie świec. Czarne bogata mieszanka, szaro-stalowe uboga, rudo-brunatne jest ok. Jakoś tak wyglądały kolorki :) Objawy jedzie za chwile nie jedzie... Miałem coś podobnego w maluszku, ktoś powie nie ma co porównywać...
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
A jak nie wyłączasz stacyjka to co? Napisz to jeszcze raz tym razem w języku Polskim tak by dało się to zrozumieć. Wyczyść gaźnik a potem regulacja składu mieszanki. Bo innej regulacji tam nie ma.
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Moim zdaniem z instalacją elektryczną wszystko jest w porządku . Usterki raczej bym szukał w gaźniku a konkretnie regulacji składu mieszanki najprawdopodobniej za uboga.
Obroty falują jak silnik reaguje na gaz ze zwłoką.Zła regulacja albo usterka powoduja taka bezwładność.Np bardzo długie schodzenie z obrotów to uboga mieszanka . Powyżej kolega zwrócił uwagę na ssanie.Czy coś z tym zrobiłeś? Kolejna rzecz to poprawny sposób regulacji. Nie wiadomo czy nie ma specjalnych wymagań producenta ,czasem regulacji dokonuje się...
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
Przed czyszczeniem gaźnika zapalał i pracował normalnie? Dysze drożne i wyczyszczone? Jedyne regulacje gaźnika to śrubka regulacyjna składu mieszanki (wkręcić do końca a następnie około 2 obrotów z powrotem) i pokrętło regulacji prędkości biegu jałowego ( jak odpali to można ustawić właściwe obroty jałowego biegu). 2T chińczyk?
Witam Wkręty ktòre zaznaczyłeś na zdjęciu; W czerwonym to śruba regulacyjna składu mieszanki wolnych obrotòw. A w zielonym to śruba regulacyjna otwarcia przepustnicy.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Na drugim zdjęciu masz śrubę która może zrobić tylko drobny ruch okół 3stopni. To śrubą składu mieszanki. Wyczyść gaźnik i łapacz iskier. Dopiero po tym możesz bawić się ta śrubą.
Sprawdzić czy zamyka się ssanie - to chyba pierwsze co przychodzi na myśl. Potem pozostaje pełny przegląd gaźnika (ustawianie poziomu, czyszczenie, regulacja składu mieszanki i wolnych obrotów.
Jeżeli nie możesz sobie poradzić z tym gaźnikiem, to podmień na inny. Wstępne nastawy gaźnika: - śrubę regulacji składu mieszanki należy wkręcić do końca, a następnie wykręcić około 1.5 do 2 obrotów - śrubę otwarcia przepustnicy tak wkręcić aby przepustnica była lekko otwarta A jak ustawiałeś poziom paliwa na pływaku ? Na ile milimetrów ?
Wygląda na typową chińską konstrukcję, ale z pozmienianymi plastikami. Katalog Einhell nie uwzględnia żadnych części zamiennych do tego silnika, tylko kompletny silnik. Zjawisko odbicia przy rozruchu może być wzmożone nieprawidłową regulacją gaźnika — zbyt mocno zwiększone obroty biegu jałowego, skład mieszanki + regulacja przepustnicy. W tym silniku...
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
Z mojego doświadczenia WSK 125 tak bardzo nie reagowała na regulację w gaźniku. Śrubka składu mieszanki reguluje tylko ilością mieszanki, śrubka regulująca przepustnicą tzw wolnych obrotów faktycznie dodaje trochę powietrza, ale także podnosi iglicę i w sumie idzie więcej powietrza i paliwa. Jeżeli gaźnik jest czysty to ja bym się doczepił do nieszczelności...
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
świeca po "dydłaniu" sucha co oznacza że problem leży w zasileniu paliwowym (podejrzewam ssanie) ciepły pali na dotyk. Po drugie - jak już się go odpali to gaśnie po puszczeniu manetki więc trzeba go trzymać na półgazie żeby nie zgasł, jak się silnik rozgrzeje porządnie - zaczyna równo pracować, ale wystarczy 5-10 min postoju i wszystko wraca Sam sobie...
Nie chce tej kosy zniszczyć regulacją na pale Serwis ustawi obroty maksymalne jak i skład mieszanki, jeśli nigdy nie regulowałeś gaźnika nie poradzisz sobie z tym tak by to działało jak fabryka dała ;)
Ta śrubka jest od regulacji paliwo-powietrze, nią regulujesz skład mieszanki.
ale że pali mi świece? Niewłaściwy skład mieszanki Koleżko Miły. Regulacja gaźnika, a nie dłubanie przy zapłonie. :D
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Witam mam pytanie co do tego motocykla. Czy modele powyżej rocznika 90 montowane miały takie same gaźniki jak te z rocznika 88? Proszę o pomoc dane te są mi niezbędne do kupna odpowiedniej śruby składu mieszanki którą to właśnie mam niekompletną. Pozdrawiam. Co znaczy nie kompletna sruba regulacji składu? Brak / uszkodzenie oringu na srubie? Z reguły...
Witam. Czy ktoś zetknął się kiedyś z w/w typem gaźnika? Interesuje mnie pokrętło do regulacji mieszanki na biegu jałowym? Czy śrubka ta reguluje mieszankę tylko dla biegu jałowego ? Czy jest to coś w rodzaju regulacji mieszanki w gaźnikach rozpylaczowych gdzie reguluję skład mieszanki w całym zakresie obrotów ? Zdjęcie 1 tak wygląda ten gaźnik. http://obrazki.elektroda.pl/9344891000_1...
Zdjalem. Wszystko wygląda ok. Luzy zaworowe 0,10 i 015. Wyczyściłem gaźnik, szczelinę cewki zmniejszyłem na 0,6mm. Nadal to samo. Na śrubie regulacyjnej składu mieszanki jest założony plastikowy ogranicznik który pozwala zrobić tylko jeden obrót. Jest sens go zdejmowac- zniszczyć aby mieć większe pole regulacji?
Ten gaźnik wbrew pozorom nie jest taki prosty. Po pierwsze układ paliwowy w zakresie obciążeń częściowych działa na zasadzie podnoszenia igły na skutek działania krzywki umieszczonej na przepustnicy. Po drugie rozpylacz ma wylot w bok i ważne jak jest on ustawiony względem korpusu gaźnika. Ze względu na działanie zaworu obrotowego zmienia się kierunek...
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Wykręcając śrubkę od regulacji mieszanki wpuszczasz więcej powietrza do gaźnika czyli zubażasz mieszankę, wkręcając redukujesz lub całkiem blokujesz wlot tego powietrza. Przekręcając za mocno w daną stronę motocykl powinien tracić obroty, ustaw pomiędzy tymi skrajnymi wartościami.
Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza Tej śruby się nie wykręca . Ona jest od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Ma także wpływ na skład mieszanki na średnich. po pewnym czasie zalewa gaźnik Sprawdź zawór paliwa. W pokrywie nad pływakiem jest gniazdo, a przepływ zamyka iglica umieszczona na pływaku (może też być zaworek z kulką, wtedy...
Orientuje sie ktoś gdzie można znaleźć śrubkę od regulacji składu mieszanki w tym gaźniku, lub dobrego mechanika który by mi wyregulował w Krakowie lub okolicach. Autko zaczęło mi teraz więcej spalać w trasie 7 a w mieście 10. Pozdrawiam
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Świeca, zapłon do sprawdzenia. W gaźniku jest taka śrubka do regulacji chyba składu miesznaki ( dawno już nie mam reometa tego i nie pamiętam dokładnie ) spróbuj pokręcić nią ( ale delikatnie ).
Witam jest to wina zbyt dużej dawki powietrza, albo łapie lewe powietrze, albo należy nasączyć filtr powietrza, gdy czyściłeś gaźnik mógł wypaść oring z śrubki regulacji składu mieszanki i też będzie taki objaw
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Nowy gaźnik też wymaga regulacji poziomu paliwa oraz składu mieszanki . Może ciągnie Ci lewe powietrze mimo że nowy . Wyprzedzenie zapłonu jest w porządku ?? Może kondensator siedzi w aparacie i iskrzą styki , mała przerwa chyba , że masz elektroniczny .
Witam Bardzo proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc .W silniku Briggs&Stratton 15,5 hp Model 285h77 typ 0173E1 Code 102601ZA jest gaźnik WALBRO z numerkiem 4993. Otóż potrzebuję ten gaźnik wyregulować, a nie bardzo wiem jak. Na śrubie regulacji składu mieszanki powinna być czarna osłonka, ale jej nie ma. O ile obrotów trzeba tę śrubkę wykręcić, żeby...
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Z braku wspomnianej śruby składu mieszanki wspomagam się dźwignią ssania i jej odpowiednie ustawienie na tzw. czuja poprawia pracę silnika, ale przecież ona do tego nie ma służyć. Wymiana gaźnika to dobry pomysł. Nie jest zbyt drogi a z tego co widziałem posiada regulacje składu mieszanki. Zanim go jednak wymienię faktycznie sprawdzę od strony wydechu...
Zgoda, ale śruba H służy do ustawiania maksymalnych obrotów jakie może osiągnąć silnik bez obciążenia (właśnie przez zmianę składu mieszanki) a nie , jak napisałeś, "H reguluje się skład mieszanki pod obciążeniem"
To jest czterosuw, pojemność min. 125 cm³. Do sprawdzenia guma króćca gaźnika pod względem nieszczelności, przewody podciśnieniowe, regulacji obrotów biegu jałowego + regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Tak jak kolega wyżej napisał może być coś że ssaniem lub do regulacji skład mieszanki. Od niczego możesz sprawdzić proste rzeczy jak gaźnik, filtr paliwa. Napisz czy jak straci moc to na wolnych pracuje normalnie. Może tłok puchnie. Chociaż to już chyba najgorsza opcja.
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
nie wpływa na skład mieszanki chyba ze masz dozownik oleju to przy dozowniku jest sróbka ale jak nie ma dozownika czyli ze lejesz od razu mieszankę do baka paliwowego to nie miej obawy że zatrzesz pomogłem? W tym wypadku chodzi o mieszankę paliwowo-powietrzną lecz w związku z tym że pilarka jest smarowana olejem znajdującym się w paliwie to zbytnie...
Witam, maam problem z moim piaggio. Skuter nie wchodzi na wysokie obroty gaśnie jak dodam więcej gazu próbowałem regulować ten gaźnik ale nic nie pomogło. Wyczyściłem dysze i też nic. Wie ktoś co to może być ? Ile ma być wkręcona śrubka od obrotów a ile od składu mieszanki ? Gaźnik to dellorto 12
gaźnik skład mieszanka regulacja skład mieszanka regulacja gaźnika skład
naprawa słupków akumulatora pap2t firmware podniesc cisnienie
Kontrolka oświetlenia świeci mimo działających żarówek Czy helikopter nocą miga na czerwono?