Nie wysterujesz innej konstrukcji sprężarki bez dodatkowego sterownika np smt5, det3 ale to bezsens finansowy w tym aucie
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Regeneracja turbo, wymiana wężyków systemu podciśnienia, sprawdzenie działania elektrozaworów, zaworka zwrotnego i gruszki a na koniec regulacja sztangi turbo.
Witam ja też walczyłem ze swoją ale mam polo 09' 1.6 tdi cr 75 Wymieniłem gruszkę było ok ale po pół roku z poluzowała się kontra i się wszystko rozregulowało. Chciałem ustawić samemu przez vcds ale nie mogłem znaleźć w vcds nic co by mi mogło pomóc w sprawdzeniu natężenia gruszki na podciśnieniu. Wiem ze ma byc 4.3 V bez podciśnienia a na od 0.65-0.85...
Wygląda na to że nie trafione vnt. Regulacja gruszki do poprawy.
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
A więc szanowny kolego w twoim przypadku domyślam się że ciągnik pracował swojego czasu na emu. Rozwiercony kat itp. to już tam ostro było modzone. Przypuszczam że przyczyna takiego działania pozostaje nieznana . Zobacz jak wygląda zasilanie , masa oraz CAN do czujnika NOX. Ciśnienie doładowania 1,96 bar które opisujesz jest dobre. Testowałem Magnum...
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
Witam Jestem właścicielem skody octavii 1,9 TDI AGR. W nawiązaniu do tematu – sztanga turbiny – interesuje mnie czy luz na połączeniu sztangi z ramieniem gruszki ok. 2 mm to normalna sprawa? I czy może wpływać to na dynamikę jazdy? Pozdrawiam
Witam Mam problem z tempomatem, przestał działać nagle. Przy jeździe 60 czy 80 czy 120km/h włączam cruse na zegara zapala się napis czyli tempomat włączony. Po wciśnięciu przycisku set i puszczeniu gazu samochód zwalnia, nie utrzymuje prędkości. Sprawdzone: -przyciski na kierownicy czy dają dobrą rezystancje -taśma kierownicy - zwijak - ma przejście...
001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.htm... 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html...
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Siema po dłuższej nieobecności. Pacjent ten sam co ostatnio, ale problem inny. Samochód jest słaby, jak na 110 KM (czy ile on tam rzekomo ma). Podejrzenie padło na turbinę. Na postoju gruszka nie ruszała się w ogóle. Nieważne czy 800 obr/min czy 3000 obr/min. Ciśnienie do gruszki idzie, ale nie mam manometru żeby sprawdzić czy odpowiednie. Kupiłem nową...
Na wyważarce tylko podaje sie strumień powietrza na wirnik gorący tylko po to by go rozpędzić. W samochodzie dochodzi opór wirnika zimnego ( spręża powietrze). Dwa wirnik na wydechu stawia opór i zmniejsza przepływy co daje mniej paliwa i mniej gazów wylotowych. Przewżnie taka regenracja z 600 pln to rozebrabie turbo. Umycie obódów, załozenie chińskiego...
A czym sprawdzałeś czy sztanga turbo chodzi bez zacięć i czy gruszka jest szczelna? Ja sprawdzałem strzykawką 100 ml z apteki i wężykiem. I co najważniejsze czy regulacja na siłowniku od gruszki była przestawiana?
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
Kolejne wydłużenie sztangi o jeden obrót i wszystko się popieprzyło, poobcinane dawki paliwa. Czyli czeka mnie jednak demontaż gruszki i regulacja ogranicznika. https://obrazki.elektroda.pl/7959080000_...
Ok przeczytalem chyba z 30 stron tematu o odkłócaniu. Wiec tak wnioski ktore tam dostrzegłem to takie ze. Moga u mnie tez sie pokrywac. I mysle zrobic tak i odrazu jezeli cos zle mysle to prosze poprawcie. 1. Zasilanie zrobie pod na testy pod zapalniczke zamiast akum. 2. Doloze dodatkowa mase do cb radia kabelek 2 oczka jeden za obudowe radia drugi...
Błąd regulacja ciśnienia. Popsuty był nowy map sensor, zmieniłem na stary który był w aucie. Trybu awaryjnego nie ma ale logi wyglądają gorzej jak zaraz po wymianie (bloku zaworków elektromagnetycznych i gruszki klap gaszących ) i przed pojawieniem się ponownie trybu awaryjnego. Kupiłem nowy map sensor myśląc że poprawi to logi do stanu jak zaraz po...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Dlaczego w szoku? mieszek Swirl - dziurawy przewody podciśnienia - przynajmniej 2 były dziurawe, reszta była sfatygowana zawór sterujący podciśnieniem - nie puszczał podciśnienia po podaniu napięcia EGR - uszkodzone, a poza tym skorodowane podmiana czujnika ciśnienia - nie wymieniałem bo był sprawny gruszki przy turbinie, wyczyszczeniu turbiny - turbina...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Ja bym sprawdził kompresje, regulacja wtrysków oraz kontrola kata synchronizacji na dobry poczatek. Jesli chodzi o twardy hamulec to mało wydajna Vacupompa pewnie luzny kruciec jak to w 1.9 lub nieszczelnosc. Daj bezposrednio cisnienie z Vacu do gruszki turbo, jak bedzie poprawa mocy to znaczy ze jest nieszczelnosc.
Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w cb radiu TTI 770. Radio od ok 4 lat spisywało się znakomicie, od kilku dni zaczęło szaleć tj. w trybie nasłuchiwania/odbioru zapala sie na wyświetlaczu kontrolka RX oraz rosnie na max skala poziomu sygnału a w głośniku słychać pisk, zakłócenia. Nie pomaga regulacja pokrętłami (SQ nie reaguje). W momencie...
Witam. Jak to zostanie rozwiązane to raczej bez znaczenia - liczy się by działało, dało się szybko wykonać i najlepiej b było to z już jakichś elementów składana, nie lutowane z pojedyńczych podzespołów. To dlatego że nie mam aktualnie czasu na drobiazgową zabawę oraz pozostało mało czasu na realizację. Oczywiście z przyjemnością popracował bym nad...
http://obrazki.elektroda.net/73_12825885... Witam Mam problem z napięciem na linii +3,3V w zasilaczu. Przed naprawą zasilacz nie wstawał, a przy ręcznym odpalaniu zasilacza widać było wzrost napięcia na linii +3,3V powyżej +4V i zadziałanie zabezpieczeń. Przy sprawdzaniu elementów przy gałęzi +3,3V nie widać było nic uszkodzonego. Wymieniłem TL431...
Witam! Ostatnio na allegro nabyłem za małe pieniążki to radio. Jak wiadomo odpowiednik m.in. superstara 3900 czy alana 87. Radio chodzi (na razie sprawdzone nadawanie i odbieranie w AMie). Niestety widać że ktoś przy nim już grzebał :( zamieszczam zdjęcia tego co udało mi się uchwycić: http://obrazki.elektroda.pl/4929246300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1205557300_1...
W moim przypadku pomogła regulacja zaworu "gruszki", która się poluzowała. Powód tego luzu nie jest do końca jasny, ale prawdopodobnie to już zużycie materiału (tej blaszki przy kolektorze). Po regulacji problem ustał.
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Witam. Jak pisałem wcześniej , nie całe trzy miesiące temu samochód był u mechanika i wtedy między innymi oddał turbinę do regeneracji ( tak twierdził no i turbina wyglądała prawie jak nowa z zabezpieczonymi śrubami farbą) za co zapłaciłem prawie 1300zł. plus wymiana. Więc teoretycznie nie powinno być z nią problemu. Czy jakieś inne sugestie? Dziękuję...
W tej turbinie regulacji nie ruszasz to jest ta gruszka z podcisnieniem. Ale chodzi o to zeby podpiac komputer i sprawdzic w parametrach co ecu potrzebuje a co jest w rzeczywistosci. Reguluje sie na srubach od tej gruszki. Wyslij im numery swojego turba to sprawdza czy napewno core jest do twojej.
Jedz kolego do mechanika, bo sam tego nie ogarniesz. Pytasz o takie proste rzeczy, a tu jeszcze czeka Cie ocena geometri i regulacja gruszki.
Bardzo dobre pytanie. Tak mierzy na pewno ponad 3000 mbar, bo podczas testów i regulacji gruszki góra-dół udało mi się uzyskać żądane 2 bar, nawet 2.05 bar, ale turbina podczas testów nie wytrzymała presji i urwało wirnik. Po założeniu 2 turbosprężarek ciśnienie doładowania nie zmieniło się, dalej max 1,6 bar. Zmieniło się tyle, że te 1,6 bar uzyskuje...
Wszystko do sprawdzenia. Swoją drogą też miałem auto gdzie turbo było regenerowane, ale nie jechało działy się cuda, stwierdziłem że problem w turbo, oddaliśmy na reklamacje, oznajmili że jest ok, zamontowałem, dalej to samo, dopiero moja ingerencja w regulacje gruszki która była oznakowana farbą doprowadziła auto do normalnej jazdy... regeneracja regeneracją...
Czy ktoś ma może rozpiske podłaczenia przewodów w gruszce z regulacją głośności? pozd
Dzień Dobry. Kilka lat jeździłem bez radyjka, ale chyba jednak znowu czas zacząć z różnych względów. Przestałem jeżdzić z radyjkiem, głównie dlatego, że przemieszczałem się trzema różnymi pojazdami i było z tym trochę zamieszania. Ogólnie nie znam się na zagadnieniu od strony technicznej. Chciałbym mieć komunikację w trasie tak minimum 4-5km, oczywiście...
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
To jest regulacja sztangi wg parametrów gruszki. Nic tam nie ustawisz wpisując w adaptacji parametr.
Pewnie regulacja na gruszce ruszana i takie efekty.Twój kolega powinien sponsorować tą naprawe.
Zawór regulacji vgt popularnie zwany gruszką przy turbosprężarce.
OK, znalazłem problem. Obserwacja parametrów i chwila na skupienie dały efekty. Problemem było samo turbo, a raczej jego regulacja. Na gruszce jest potencjometr, który lubi się uszkodzić. Ten nie był uszkodzony, ale gruszkę miał źle wyregulowaną - fachowcy od turbo się nie popisali. Więc tak. Potencjometr wskazuje do sterownika procentowo i otwarta...
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Register - masz elektrozawór taki niebieski i przy nim jest jeszcze jakaś śruba do regulacji, a gruszka to gruszka - czarna podłużna gruszka, pewnie do odpowietrzania układu paliwowego.
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Jeden to podciśnienie,zmierz po odpaleniu. Drugi gruszka turbosprężarki. Zasada działania na yt
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Widze,ze ma problem przy wstawaniu, mysle nie ruszaleś ogarnicznika,zderzaka turba :P No zacznij od regulacji gruszki, chociaż by pompką z manometrem. Nie chce Cię wprowadzać w bląd ale chyba przy 0.9 bara powinno byc maksymalne otwarcie(googluj dane,albo zadzown do jakiegos turbiniarza) , zaloguj się do kanalu 11 i spróbój ustawić gdzieś 1,2 bara na...
regulacja gruszki turbo gruszki mercedes radio gruszki
p0340 astra pompa buczy pralka amica komutatorowy schemat
interfejs lexia electrolux mruga start
Zipp Neken 110 dławienie na wysokich obrotach – przerywanie, gaźnik, paliwo, zapłon Dlaczego psuje się dekoder DVB-T2? Przyczyny awarii