Nie wysterujesz innej konstrukcji sprężarki bez dodatkowego sterownika np smt5, det3 ale to bezsens finansowy w tym aucie
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Regeneracja turbo, wymiana wężyków systemu podciśnienia, sprawdzenie działania elektrozaworów, zaworka zwrotnego i gruszki a na koniec regulacja sztangi turbo.
Witam ja też walczyłem ze swoją ale mam polo 09' 1.6 tdi cr 75 Wymieniłem gruszkę było ok ale po pół roku z poluzowała się kontra i się wszystko rozregulowało. Chciałem ustawić samemu przez vcds ale nie mogłem znaleźć w vcds nic co by mi mogło pomóc w sprawdzeniu natężenia gruszki na podciśnieniu. Wiem ze ma byc 4.3 V bez podciśnienia a na od 0.65-0.85...
Wygląda na to że nie trafione vnt. Regulacja gruszki do poprawy.
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
A więc szanowny kolego w twoim przypadku domyślam się że ciągnik pracował swojego czasu na emu. Rozwiercony kat itp. to już tam ostro było modzone. Przypuszczam że przyczyna takiego działania pozostaje nieznana . Zobacz jak wygląda zasilanie , masa oraz CAN do czujnika NOX. Ciśnienie doładowania 1,96 bar które opisujesz jest dobre. Testowałem Magnum...
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
Witam Mam problem z tempomatem, przestał działać nagle. Przy jeździe 60 czy 80 czy 120km/h włączam cruse na zegara zapala się napis czyli tempomat włączony. Po wciśnięciu przycisku set i puszczeniu gazu samochód zwalnia, nie utrzymuje prędkości. Sprawdzone: -przyciski na kierownicy czy dają dobrą rezystancje -taśma kierownicy - zwijak - ma przejście...
001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.htm... 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html...
Witam Jestem właścicielem skody octavii 1,9 TDI AGR. W nawiązaniu do tematu – sztanga turbiny – interesuje mnie czy luz na połączeniu sztangi z ramieniem gruszki ok. 2 mm to normalna sprawa? I czy może wpływać to na dynamikę jazdy? Pozdrawiam
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Siema po dłuższej nieobecności. Pacjent ten sam co ostatnio, ale problem inny. Samochód jest słaby, jak na 110 KM (czy ile on tam rzekomo ma). Podejrzenie padło na turbinę. Na postoju gruszka nie ruszała się w ogóle. Nieważne czy 800 obr/min czy 3000 obr/min. Ciśnienie do gruszki idzie, ale nie mam manometru żeby sprawdzić czy odpowiednie. Kupiłem nową...
Na wyważarce tylko podaje sie strumień powietrza na wirnik gorący tylko po to by go rozpędzić. W samochodzie dochodzi opór wirnika zimnego ( spręża powietrze). Dwa wirnik na wydechu stawia opór i zmniejsza przepływy co daje mniej paliwa i mniej gazów wylotowych. Przewżnie taka regenracja z 600 pln to rozebrabie turbo. Umycie obódów, załozenie chińskiego...
A czym sprawdzałeś czy sztanga turbo chodzi bez zacięć i czy gruszka jest szczelna? Ja sprawdzałem strzykawką 100 ml z apteki i wężykiem. I co najważniejsze czy regulacja na siłowniku od gruszki była przestawiana?
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
Kolejne wydłużenie sztangi o jeden obrót i wszystko się popieprzyło, poobcinane dawki paliwa. Czyli czeka mnie jednak demontaż gruszki i regulacja ogranicznika. https://obrazki.elektroda.pl/7959080000_...
Ok przeczytalem chyba z 30 stron tematu o odkłócaniu. Wiec tak wnioski ktore tam dostrzegłem to takie ze. Moga u mnie tez sie pokrywac. I mysle zrobic tak i odrazu jezeli cos zle mysle to prosze poprawcie. 1. Zasilanie zrobie pod na testy pod zapalniczke zamiast akum. 2. Doloze dodatkowa mase do cb radia kabelek 2 oczka jeden za obudowe radia drugi...
Błąd regulacja ciśnienia. Popsuty był nowy map sensor, zmieniłem na stary który był w aucie. Trybu awaryjnego nie ma ale logi wyglądają gorzej jak zaraz po wymianie (bloku zaworków elektromagnetycznych i gruszki klap gaszących ) i przed pojawieniem się ponownie trybu awaryjnego. Kupiłem nowy map sensor myśląc że poprawi to logi do stanu jak zaraz po...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Dlaczego w szoku? mieszek Swirl - dziurawy przewody podciśnienia - przynajmniej 2 były dziurawe, reszta była sfatygowana zawór sterujący podciśnieniem - nie puszczał podciśnienia po podaniu napięcia EGR - uszkodzone, a poza tym skorodowane podmiana czujnika ciśnienia - nie wymieniałem bo był sprawny gruszki przy turbinie, wyczyszczeniu turbiny - turbina...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Ja bym sprawdził kompresje, regulacja wtrysków oraz kontrola kata synchronizacji na dobry poczatek. Jesli chodzi o twardy hamulec to mało wydajna Vacupompa pewnie luzny kruciec jak to w 1.9 lub nieszczelnosc. Daj bezposrednio cisnienie z Vacu do gruszki turbo, jak bedzie poprawa mocy to znaczy ze jest nieszczelnosc.
Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w cb radiu TTI 770. Radio od ok 4 lat spisywało się znakomicie, od kilku dni zaczęło szaleć tj. w trybie nasłuchiwania/odbioru zapala sie na wyświetlaczu kontrolka RX oraz rosnie na max skala poziomu sygnału a w głośniku słychać pisk, zakłócenia. Nie pomaga regulacja pokrętłami (SQ nie reaguje). W momencie...
Witam. Jak to zostanie rozwiązane to raczej bez znaczenia - liczy się by działało, dało się szybko wykonać i najlepiej b było to z już jakichś elementów składana, nie lutowane z pojedyńczych podzespołów. To dlatego że nie mam aktualnie czasu na drobiazgową zabawę oraz pozostało mało czasu na realizację. Oczywiście z przyjemnością popracował bym nad...
http://obrazki.elektroda.net/73_12825885... Witam Mam problem z napięciem na linii +3,3V w zasilaczu. Przed naprawą zasilacz nie wstawał, a przy ręcznym odpalaniu zasilacza widać było wzrost napięcia na linii +3,3V powyżej +4V i zadziałanie zabezpieczeń. Przy sprawdzaniu elementów przy gałęzi +3,3V nie widać było nic uszkodzonego. Wymieniłem TL431...
Witam! Ostatnio na allegro nabyłem za małe pieniążki to radio. Jak wiadomo odpowiednik m.in. superstara 3900 czy alana 87. Radio chodzi (na razie sprawdzone nadawanie i odbieranie w AMie). Niestety widać że ktoś przy nim już grzebał :( zamieszczam zdjęcia tego co udało mi się uchwycić: http://obrazki.elektroda.pl/4929246300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1205557300_1...
W moim przypadku pomogła regulacja zaworu "gruszki", która się poluzowała. Powód tego luzu nie jest do końca jasny, ale prawdopodobnie to już zużycie materiału (tej blaszki przy kolektorze). Po regulacji problem ustał.
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Bardzo dobre pytanie. Tak mierzy na pewno ponad 3000 mbar, bo podczas testów i regulacji gruszki góra-dół udało mi się uzyskać żądane 2 bar, nawet 2.05 bar, ale turbina podczas testów nie wytrzymała presji i urwało wirnik. Po założeniu 2 turbosprężarek ciśnienie doładowania nie zmieniło się, dalej max 1,6 bar. Zmieniło się tyle, że te 1,6 bar uzyskuje...
W tej turbinie regulacji nie ruszasz to jest ta gruszka z podcisnieniem. Ale chodzi o to zeby podpiac komputer i sprawdzic w parametrach co ecu potrzebuje a co jest w rzeczywistosci. Reguluje sie na srubach od tej gruszki. Wyslij im numery swojego turba to sprawdza czy napewno core jest do twojej.
Jedz kolego do mechanika, bo sam tego nie ogarniesz. Pytasz o takie proste rzeczy, a tu jeszcze czeka Cie ocena geometri i regulacja gruszki.
Witam. Jak pisałem wcześniej , nie całe trzy miesiące temu samochód był u mechanika i wtedy między innymi oddał turbinę do regeneracji ( tak twierdził no i turbina wyglądała prawie jak nowa z zabezpieczonymi śrubami farbą) za co zapłaciłem prawie 1300zł. plus wymiana. Więc teoretycznie nie powinno być z nią problemu. Czy jakieś inne sugestie? Dziękuję...
Wszystko do sprawdzenia. Swoją drogą też miałem auto gdzie turbo było regenerowane, ale nie jechało działy się cuda, stwierdziłem że problem w turbo, oddaliśmy na reklamacje, oznajmili że jest ok, zamontowałem, dalej to samo, dopiero moja ingerencja w regulacje gruszki która była oznakowana farbą doprowadziła auto do normalnej jazdy... regeneracja regeneracją...
Czy ktoś ma może rozpiske podłaczenia przewodów w gruszce z regulacją głośności? pozd
Dzień Dobry. Kilka lat jeździłem bez radyjka, ale chyba jednak znowu czas zacząć z różnych względów. Przestałem jeżdzić z radyjkiem, głównie dlatego, że przemieszczałem się trzema różnymi pojazdami i było z tym trochę zamieszania. Ogólnie nie znam się na zagadnieniu od strony technicznej. Chciałbym mieć komunikację w trasie tak minimum 4-5km, oczywiście...
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
To jest regulacja sztangi wg parametrów gruszki. Nic tam nie ustawisz wpisując w adaptacji parametr.
Pewnie regulacja na gruszce ruszana i takie efekty.Twój kolega powinien sponsorować tą naprawe.
Zawór regulacji vgt popularnie zwany gruszką przy turbosprężarce.
OK, znalazłem problem. Obserwacja parametrów i chwila na skupienie dały efekty. Problemem było samo turbo, a raczej jego regulacja. Na gruszce jest potencjometr, który lubi się uszkodzić. Ten nie był uszkodzony, ale gruszkę miał źle wyregulowaną - fachowcy od turbo się nie popisali. Więc tak. Potencjometr wskazuje do sterownika procentowo i otwarta...
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Register - masz elektrozawór taki niebieski i przy nim jest jeszcze jakaś śruba do regulacji, a gruszka to gruszka - czarna podłużna gruszka, pewnie do odpowietrzania układu paliwowego.
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Jeden to podciśnienie,zmierz po odpaleniu. Drugi gruszka turbosprężarki. Zasada działania na yt
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Widze,ze ma problem przy wstawaniu, mysle nie ruszaleś ogarnicznika,zderzaka turba :P No zacznij od regulacji gruszki, chociaż by pompką z manometrem. Nie chce Cię wprowadzać w bląd ale chyba przy 0.9 bara powinno byc maksymalne otwarcie(googluj dane,albo zadzown do jakiegos turbiniarza) , zaloguj się do kanalu 11 i spróbój ustawić gdzieś 1,2 bara na...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Kolego Michael przewód od pompy wtryskowej idzie do jednego krocca stacyjki i to sprawdziłem .Przewód od vacum pompy do regulacji świateł jest wpięty w regulację reflektorów .Natomiast przy zaworze i gruszce jak która służy do regulacji reflektorów nie ma wolnych miejsc - albo nie mogę ich znaleźć . Więc nie wiem gdzie podpiąć ten drugi nieszczęsny...
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Trzeba zrobić mapę pod to turbo. Regulacja sztangi w niczym nie pomoże.
Nie wiem co oznacza wg. ciebie gruszka,domyślam się że chodzi o regulację turbiny.Do regulacji podciśnieniem służy zawór sterowany PWM-em z EDC.Kłania się porządna diagnostyka.
Zmienna geometria czy zwykły waste gate? Turbo z gruszką, słyszałem coś o regulacji na sztandze ale pewnie mogę stracić gwarancje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, zwykła regeneracja nie hybryda, już poprawiony post
Witam. Mam pytanko czy ma ktoś schemat jakiegoś wzmacniacza do gruszki z regulacją (może z echem). Z góry dzięki. Pozdrawiam
za którko wyregulowana gruszka
Auto kupione na brak mocy. Turbiny wymieniane jedna po regen. Druga używana i ta została Dodano po 49 Kolego regulacja turbiny przy gruszce??? Dodano po 2 Niby jest jakaś moc ale to nie 110km mój partner 90km idzie lepiej, tak jak pisałem nie ma wcisku w siedzenie przy 1800 obr
Idź za tą rurką, z której syczy - łączy się na drugim końcu z baniakiem na takiej metalowej gruszce. Trzeba po spuszczeniu całego powietrza odkręcić jej denko - w środku jest gumowy korek na sprężynie. Ma być szczelny. Przy wyłączaniu kompresora powinno syknąć sekundę i koniec.
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Po długiej kilkudniowej walce (przez zgubienie jednej rolki i weekend z oczkowaniem na paczkę...) w końcu turbina wyczyszczona i założona z powrotem do samochodu. Po czyszczeniu turbina wyglądała tak: https://obrazki.elektroda.pl/3254098800_... Zmienna geometria chodzi płynniutko i bez najmniejszych oporów. Pojechałem zrobić logi i........
Sprawdz manometrem ile bije turbo Dodano po 1 Czy jak zdejmiesz waz z gruszki to odcina moc?
Witam. Może ktoś z kolegów wie jak prawidłowo wyregulować gruszkę regulującą ciśnienie doładowania? Znajomy niby mechanik rozkręcił sztangę, ustawił po swojemu i teraz mam problem z przeładowaniem. Zaworek wymieniony-ok, turbina wyczyszczona-ok, gruszka nowa, wężyki nowe a po rozpędzeniu auta na 5 biegu do 100-110km/h nagle traci moc (przekroczona górna...
E tam, ja też widziałem skorodowane i popękane sprężyny w "gruszce" co skutkowało "przeładowaniem"
Ja osobiście jednak nie będę się chwalił jakimś doświadczeniem z tym urządzeniem bo tak naprawdę go nie mam, robiłem nią różne testy gruszek itp. ale wszytko przebiegało prawidłowo, więc uważam że diagnozę tym urządzeniem przy takim przypadku musi badać odpowiedni człowiek.
Zmieniłem sterownik turbo na gruszkę I dodałem puszkę podciśnieniową do turbo i mam trochę problem bo turbo załącz się dopiero przy 4tys obrotach wystarczy wyregulować gruszkę? W kompie wyskakuje mi błąd "Regulacja ciśnienia doladowania ciśnienie zbyt niskie"
zrobiłem podciśnienie pompką, ramię gruszki porusza się, jednak dalej brak ciśnienia z turbo... Teraz mam pytanie czy gdyby geometria byla zapieczona to dałoby sie poruszać ramieniem gruszki?
Witam, mam błędy jednostka regulacji (nastawnik) turbosprezarki 1 zablokowanie. Samochód podszarpuje i nie ma mocy, jak dokładnie sprawdzić gruszkę? Czy to wina turbosprężarki?
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? W astrach da się sprawdzić bez komputera Wciska się gaz i hamulec w jednym momencie i włącza zapłon, po czym zaczyna mrugać kontrolka chęć engine i liczy się ilość mrugnięć Przykładowo 10, 1, 10, 8, co oznacza błąd 0108
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
To że turbina była robiona znaczy tyle co nic.Zależy jak zrobiona.Przestań wymieniać w ciemno.Sprawdź parametry,sprawdź jak się zachowuje gruszka.MOzliwa zła regulacja cięgna.Co do wtrysków to bardziej cewka, możliwa wiązka.Co tam jest pewnie siemens?
Co do samego ustawienia to najlepiej ustawić dźwignię nowej dokładnie tak jak starej, a jak ustawisz źle to ci wywali błędy. Mimo ,że gruszka nowa jak piszesz możesz ją przetestować, trudno to zaobserwować bo w CR jest to nie widoczne z góry ale można to sprawdzić domowym sposobem nabywając dużą strzykawkę ok. 2 zl. i połączyć wężykiem z gruchą . Jeśli...
Dawkę na wyższych obrotach ustawiamy registrem umieszczonym na gumowym przewodzie. Gruszka jest potrzebna ponieważ ona doreguluje ilość gazu na podstawie wskazań sondy. Widać fachową wiedzę w temacie... Nawet Blitz nie jest aż tak zacofany żeby registrem regulować. Cała regulacja to zadanie atuatora i registra tam być nie powinno. http://www.czakram.pl/instr/Blitz.pdf
11 zdaję się, ale cisnienie doładowania buduje się tylko w czasie jazdy gdy jest odpowiednia masa spalin, więc regulacja upierdliwa przekręcić /przejechać się z logowaniem znów pokręcić znów pojechać na test drogowy chyba że hamownię posiadasz.
Witam. Mam Galaxy 2.0 TDCi 2006 - mam cały czas problem z brakiem mocy, błąd P003A. Przekopałem chyba wszystko (podciśnienie, zaworki , EGR, DPF, rozebrana była turbina - geometria była czysta, nie blokuje się). Na koniec okazało się, że czujnik kopiujący na gruszce ma ułamany patyczek, więc wymieniłem na oryginalny, używany, sprawny i dalej był problem...
Dziś wyjechałem na próbę, bo wczoraj było deszczowo i nie chciałem wyjeżdżać bez osłony pod silnikiem i problem zniknął: auto - rakieta. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Jeżeli gruszka ściąga sztangę w dół do ogranicznika po odpaleniu na wolnych obrotach, to zwiększa doładowanie, czy zmniejsza? Zastanawia mnie w którą stronę ewentualnie jechać regulacją,...
I nie będzie kopcić bo masz DPF. Jeszcze jedna sprawa to regulacja turbosprężarki podczas regeneracji, jak za bardzo gruszka będzie skręcona, też może dawać taki efekt, ale tu już trzeba diagnostyki komputerowej. Nie polecam jeździć tym autem bez podłączonej regulacji ciśnienia turbodoładowania.
układ podciśnieniowy jest szczelny, sprawdzony. gruszkę otwiera do końca, a czy jak regulacją wyreguluje większe otwarcie turbiny to może sie coś stac, jakieś skutki uboczne?
Mi też twardnieje ale jak jest twardy to z czasem opada. Ale jak po 3 jest bardzo twardy to gdzieś podciśnienie ucieka.Może dziurawy zbiornika gdzie jest "zapas"podciśnienia. Sprawdzałeś czy ssie na tych przewodach co masz bezpośrednio do gruszki turbiny ? Może weź pociągnij przewód pod ciśnienia do gruszki turbiny.Może być tak że gruszka do regulacji...
Przecież są zawory MBV (można regulować ciśnienie doładowania) i gruszki działające na ciśnienie dodatnie.
Znalazłem pod filmikiem na yt możliwe przyczyny: - zawór egr - awaria małej pompki wody pod silnikiem i awaria gruszki wraz z zaworem regulacji ciśnienia doładowania - przepustnica (oryginał 1k PLN, zamiennik 600 PLN, Używka 150 PLN) - tu były 2 głosy w tej sprawie Macie inne pomysły?
Czyli turbo ze zmienną geometrią. Sprawdź podciśnienia jak pisałem wcześniej, gruszkę czy szczelna. Jak będzie prawidłowo to turbo do czyszczenia/regeneracji bo pewnie sztanga regulacji została w pozycji spoczynkowej (dokładnie to blisko niej) lub nie chodzi w pełnym zakresie. PS Ten silnik teraz nie rozwija seryjnego momentu od 1800-2500 RPM. Dopiero...
Gruszka zwykła czy z potencjometrem?. Niestety w tych silnikach po wymianie turbo rurki najlepiej też wymienić na taką bez siateczki. W tym silniku jest gruszka sterowana przez elektrozawór. Siateczka wyciągnięta już dawno przy okazji czyszczenia FAP.
Mam podobny problem VW Tiguan 2008 2,0 diesel. Miga kontrolka świec żarowych i pojawia się kontrolka silnika a czasami auto traci moc . Wymieniona grucha za 750 zł z montażem i ustawieniami , ale niestety problem powraca . Ponowna regulacja za 200 zł i po 2 dniach znów palą się kontrolki i traci moc. Czy może być inna przyczyna niż wymieniona gruszka...
Regeneracja w 99 procentach przypadków wygląda następująco wymiana środka czyli wirniki i os łożyska. Praca przy zmiennej geometrii ogranicza się do jej wyczyszczenia zmiany gruszki. Potem regulacja zmiennej geometrii wyważenie i tyle. A z ludźmi które powstały w mechaniźmie geometrii nikt nic nie robi. Hybryda to najczęściej mix wirników lub połączenie...
zobacz jeszcze tę gruszkę o której wspomniałeś wcześniej(nie ruszając regulacji cięgna) czy nie przytarta i czy trzyma cięgno po wciśnięciu tłoczka i zatkaniu otworu wlotowego palcem
Czesc !!! Mam pytanie czy istnieje w tym radiu potencjometr gdzie mozna podniesc modulacje ??? Mikrofon jest orginalny moim zdaniem dynamiczny w gruszce niema zadnej plytki . Dziekuje MW
problem rozwiązany turbina jeszcze raz wyciągnięta wyczyszczona kierownica łopatek siłownik regulowałem tak gruszka zaciągnięta podciśnieniem =17psi regulacja pokręcona o położenia max i wszystko wyczyszczony zawór egr zacięty delikatnie był otwarty jazda próbna wszystko OK :D ciśnienie na turbo wolnych=97kpa max+231,7kpa dziękuje wszystkim za pomoc
Osobiście na co dzień do kontroli poprawności wskazać ciśnieniomierzy lekarskich używam kalibratora KAL-84 w klasie dokładności 0,2% . Bardzo stabilne urządzenie . Do wstępnego nabicia odpowiedniego ciśnienia używam gruszki od ciśnieniomierza lekarskiego a regulację dokładną realizuję za pomocą pokrętła mechaniczną pompą tłokową. http://www.kfap.pl/produkt.php?id=100
Czy gruszka od turbo nie była czasem wymieniana, kręcona regulacja? N75 nie sprawdzisz za bardzo vagiem. Jedyne to co widać że impuls wypenienia wacha się regularnie z falującym ciśnieniem doładowania. Jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy katalizator nie jest zapchany. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność gruszki? I w jaki sposób spradzałeś podciśnienie...
Opel Vivaro A 1.9 cdti 101km 2004r, silnik renault F9Q-760. Podczas gwałtownego przyspieszania błąd P1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania. Zawór jest sterowany podciśnieniowo ale upust spalin w turbinie jest na nadciśnienie, (żeby się ruszyć musiałem dmuchnąć powietrzem w gruszkę) Zamontowana jest turbina o numerze GT1549S. Czy ktoś może powiedzieć...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Mam problem z golfem 4 1.9 tdi a w skrócie odcina mu moc przy 110 120 czasami nawet odrazu łapie zmule nie jedzie czasami chodzi tak sobie gruszka jest sprawna turbina po regenarecji i ma błąd taki jak cisnienie doładowania różnica w regulacji co może być przyczyną...??
Mam President Johnny II Z ACS I gruszkę http://www.mwf-service.com/shop/cs-3_-_h... Zasilanie gruszki bez baterii z radia CB, i ból jak jasna cholera. Przy włączonym silniku nie działa echo Cały dzień się namęczyłem. Kręcenie Sql -m nic nie daje. Po prostu jak silnik jest włączony to gruszka pracuje kiepsko. Jak bezpośrednio...
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
Witam. Wymieniłem mapsensor i zawór regulacji/sterowania turbo ale to nie pomogło. Sprawdziłem cały układ i wszystko szczelne. Po tych zabiegach wyskoczył błąd p2563 czyli gruszka. Jak daje gazu to nie schodzi do konca ciegło ale też nie jest zablokowane ani pordzewiałe. Zastanawia mnie czy da się to naprawić czy tylko wymiana gruszki a może trzeba...
Panowie nie jestem elektronikiem ani elektrykiem na przewijaniu się nie znam. Jeśli chodzi o ten rdzeń, to w tej buteleczce jest zapadnięty. Istnieje jeszcze jedno wyjście sprzedam na dawcę bądź do naprawy za 30- 40 zł z gruszką na allegro.
735-tka ma regulacje tonu mikrofonu. MH-12 jest dobra gruszka i sam ja stosuje i korespondencji nie maja zadnych zastrzezen co do modulacji ( nawet zrugany zostałem jak powiedziałem ze chce zrobic sobie mikrofon stołowy- hehe i tak go wykonam bo reka mi odpada....) Twoj icek ma filtry kwarcowe oryginalne ? Jak wyglada sprawa odbioru tu z reprodukcja...
regulacja gruszki turbo regulacja gruszki turbiny gruszki mercedes
makro łączenie excel gąsienica czołg przerywacz kierunkowskaz elektroniczny
philips 40puh6400 philips 40puh6400
Moduł haka Westfalia – pin 5 napięcie stałe, pin 7 przerywane, pulsacja świateł pozycyjnych przyczepy Jak włączyć pilot do suwnicy Demag? Instrukcja krok po kroku