Nie wysterujesz innej konstrukcji sprężarki bez dodatkowego sterownika np smt5, det3 ale to bezsens finansowy w tym aucie
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Wygląda na to że nie trafione vnt. Regulacja gruszki do poprawy.
Zawór n75 jeszcze do sprawdzenia
Bardzo dobre pytanie. Tak mierzy na pewno ponad 3000 mbar, bo podczas testów i regulacji gruszki góra-dół udało mi się uzyskać żądane 2 bar, nawet 2.05 bar, ale turbina podczas testów nie wytrzymała presji i urwało wirnik. Po założeniu 2 turbosprężarek ciśnienie doładowania nie zmieniło się, dalej max 1,6 bar. Zmieniło się tyle, że te 1,6 bar uzyskuje...
Jedz kolego do mechanika, bo sam tego nie ogarniesz. Pytasz o takie proste rzeczy, a tu jeszcze czeka Cie ocena geometri i regulacja gruszki.
Wszystko do sprawdzenia. Swoją drogą też miałem auto gdzie turbo było regenerowane, ale nie jechało działy się cuda, stwierdziłem że problem w turbo, oddaliśmy na reklamacje, oznajmili że jest ok, zamontowałem, dalej to samo, dopiero moja ingerencja w regulacje gruszki która była oznakowana farbą doprowadziła auto do normalnej jazdy... regeneracja regeneracją...
To jest regulacja sztangi wg parametrów gruszki. Nic tam nie ustawisz wpisując w adaptacji parametr.
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
Widze,ze ma problem przy wstawaniu, mysle nie ruszaleś ogarnicznika,zderzaka turba :P No zacznij od regulacji gruszki, chociaż by pompką z manometrem. Nie chce Cię wprowadzać w bląd ale chyba przy 0.9 bara powinno byc maksymalne otwarcie(googluj dane,albo zadzown do jakiegos turbiniarza) , zaloguj się do kanalu 11 i spróbój ustawić gdzieś 1,2 bara na...
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Po długiej kilkudniowej walce (przez zgubienie jednej rolki i weekend z oczkowaniem na paczkę...) w końcu turbina wyczyszczona i założona z powrotem do samochodu. Po czyszczeniu turbina wyglądała tak: https://obrazki.elektroda.pl/3254098800_... Zmienna geometria chodzi płynniutko i bez najmniejszych oporów. Pojechałem zrobić logi i........
Siema po dłuższej nieobecności. Pacjent ten sam co ostatnio, ale problem inny. Samochód jest słaby, jak na 110 KM (czy ile on tam rzekomo ma). Podejrzenie padło na turbinę. Na postoju gruszka nie ruszała się w ogóle. Nieważne czy 800 obr/min czy 3000 obr/min. Ciśnienie do gruszki idzie, ale nie mam manometru żeby sprawdzić czy odpowiednie. Kupiłem nową...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Witam. Mam pytanko czy ma ktoś schemat jakiegoś wzmacniacza do gruszki z regulacją (może z echem). Z góry dzięki. Pozdrawiam
A czym sprawdzałeś czy sztanga turbo chodzi bez zacięć i czy gruszka jest szczelna? Ja sprawdzałem strzykawką 100 ml z apteki i wężykiem. I co najważniejsze czy regulacja na siłowniku od gruszki była przestawiana?
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
W tej turbinie regulacji nie ruszasz to jest ta gruszka z podcisnieniem. Ale chodzi o to zeby podpiac komputer i sprawdzic w parametrach co ecu potrzebuje a co jest w rzeczywistosci. Reguluje sie na srubach od tej gruszki. Wyslij im numery swojego turba to sprawdza czy napewno core jest do twojej.
Kolejne wydłużenie sztangi o jeden obrót i wszystko się popieprzyło, poobcinane dawki paliwa. Czyli czeka mnie jednak demontaż gruszki i regulacja ogranicznika. https://obrazki.elektroda.pl/7959080000_...
001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.htm... 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html...
Mam ten sam problem, dwie gruszki, komputer widzi pracę i napięcia sztangi A błąd cały czas ten sam. Mam vcds i nie wiem jak zrobić adaptację 🤣
A więc szanowny kolego w twoim przypadku domyślam się że ciągnik pracował swojego czasu na emu. Rozwiercony kat itp. to już tam ostro było modzone. Przypuszczam że przyczyna takiego działania pozostaje nieznana . Zobacz jak wygląda zasilanie , masa oraz CAN do czujnika NOX. Ciśnienie doładowania 1,96 bar które opisujesz jest dobre. Testowałem Magnum...
Trzeba zrobić mapę pod to turbo. Regulacja sztangi w niczym nie pomoże.
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Na wyważarce tylko podaje sie strumień powietrza na wirnik gorący tylko po to by go rozpędzić. W samochodzie dochodzi opór wirnika zimnego ( spręża powietrze). Dwa wirnik na wydechu stawia opór i zmniejsza przepływy co daje mniej paliwa i mniej gazów wylotowych. Przewżnie taka regenracja z 600 pln to rozebrabie turbo. Umycie obódów, załozenie chińskiego...
Sprawdz manometrem ile bije turbo Dodano po 1 Czy jak zdejmiesz waz z gruszki to odcina moc?
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
zrobiłem podciśnienie pompką, ramię gruszki porusza się, jednak dalej brak ciśnienia z turbo... Teraz mam pytanie czy gdyby geometria byla zapieczona to dałoby sie poruszać ramieniem gruszki?
Co do samego ustawienia to najlepiej ustawić dźwignię nowej dokładnie tak jak starej, a jak ustawisz źle to ci wywali błędy. Mimo ,że gruszka nowa jak piszesz możesz ją przetestować, trudno to zaobserwować bo w CR jest to nie widoczne z góry ale można to sprawdzić domowym sposobem nabywając dużą strzykawkę ok. 2 zl. i połączyć wężykiem z gruchą . Jeśli...
Przecież są zawory MBV (można regulować ciśnienie doładowania) i gruszki działające na ciśnienie dodatnie.
Znalazłem pod filmikiem na yt możliwe przyczyny: - zawór egr - awaria małej pompki wody pod silnikiem i awaria gruszki wraz z zaworem regulacji ciśnienia doładowania - przepustnica (oryginał 1k PLN, zamiennik 600 PLN, Używka 150 PLN) - tu były 2 głosy w tej sprawie Macie inne pomysły?
Regeneracja w 99 procentach przypadków wygląda następująco wymiana środka czyli wirniki i os łożyska. Praca przy zmiennej geometrii ogranicza się do jej wyczyszczenia zmiany gruszki. Potem regulacja zmiennej geometrii wyważenie i tyle. A z ludźmi które powstały w mechaniźmie geometrii nikt nic nie robi. Hybryda to najczęściej mix wirników lub połączenie...
Dzień Dobry. Kilka lat jeździłem bez radyjka, ale chyba jednak znowu czas zacząć z różnych względów. Przestałem jeżdzić z radyjkiem, głównie dlatego, że przemieszczałem się trzema różnymi pojazdami i było z tym trochę zamieszania. Ogólnie nie znam się na zagadnieniu od strony technicznej. Chciałbym mieć komunikację w trasie tak minimum 4-5km, oczywiście...
Osobiście na co dzień do kontroli poprawności wskazać ciśnieniomierzy lekarskich używam kalibratora KAL-84 w klasie dokładności 0,2% . Bardzo stabilne urządzenie . Do wstępnego nabicia odpowiedniego ciśnienia używam gruszki od ciśnieniomierza lekarskiego a regulację dokładną realizuję za pomocą pokrętła mechaniczną pompą tłokową. http://www.kfap.pl/produkt.php?id=100
Czy ktoś ma może rozpiske podłaczenia przewodów w gruszce z regulacją głośności? pozd
Mi też twardnieje ale jak jest twardy to z czasem opada. Ale jak po 3 jest bardzo twardy to gdzieś podciśnienie ucieka.Może dziurawy zbiornika gdzie jest "zapas"podciśnienia. Sprawdzałeś czy ssie na tych przewodach co masz bezpośrednio do gruszki turbiny ? Może weź pociągnij przewód pod ciśnienia do gruszki turbiny.Może być tak że gruszka do regulacji...
Pewnie regulacja na gruszce ruszana i takie efekty.Twój kolega powinien sponsorować tą naprawe.
Witam Mam problem z tempomatem, przestał działać nagle. Przy jeździe 60 czy 80 czy 120km/h włączam cruse na zegara zapala się napis czyli tempomat włączony. Po wciśnięciu przycisku set i puszczeniu gazu samochód zwalnia, nie utrzymuje prędkości. Sprawdzone: -przyciski na kierownicy czy dają dobrą rezystancje -taśma kierownicy - zwijak - ma przejście...
Witam Jestem właścicielem skody octavii 1,9 TDI AGR. W nawiązaniu do tematu – sztanga turbiny – interesuje mnie czy luz na połączeniu sztangi z ramieniem gruszki ok. 2 mm to normalna sprawa? I czy może wpływać to na dynamikę jazdy? Pozdrawiam
Witam, mam błędy jednostka regulacji (nastawnik) turbosprezarki 1 zablokowanie. Samochód podszarpuje i nie ma mocy, jak dokładnie sprawdzić gruszkę? Czy to wina turbosprężarki?
Witam. Może ktoś z kolegów wie jak prawidłowo wyregulować gruszkę regulującą ciśnienie doładowania? Znajomy niby mechanik rozkręcił sztangę, ustawił po swojemu i teraz mam problem z przeładowaniem. Zaworek wymieniony-ok, turbina wyczyszczona-ok, gruszka nowa, wężyki nowe a po rozpędzeniu auta na 5 biegu do 100-110km/h nagle traci moc (przekroczona górna...
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Zawór regulacji vgt popularnie zwany gruszką przy turbosprężarce.
Register - masz elektrozawór taki niebieski i przy nim jest jeszcze jakaś śruba do regulacji, a gruszka to gruszka - czarna podłużna gruszka, pewnie do odpowietrzania układu paliwowego.
OK, znalazłem problem. Obserwacja parametrów i chwila na skupienie dały efekty. Problemem było samo turbo, a raczej jego regulacja. Na gruszce jest potencjometr, który lubi się uszkodzić. Ten nie był uszkodzony, ale gruszkę miał źle wyregulowaną - fachowcy od turbo się nie popisali. Więc tak. Potencjometr wskazuje do sterownika procentowo i otwarta...
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
Stawiałbym na zapieczone kierowniczki w turbosprężarce. Turbo przeładowuje i sterownik silnika robi odcinkę. Pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu turbo działa dopóki nie przekroczysz 3tys. Od strony grodzi masz gruszkę od turbo, spróbuj poruszać prętem do niej przymocowanym (sztangą) - jeśli nie da się ruszyć to kierowniczki stoją dęba i potrzebne...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Termostaty są elektroniczne i w dzisiejszych czasach stanowią one większość rynku. Ale nadal są to termostaty. Jak ktoś pisze że nie są. A kolega tak pisze, to znaczy, że zajmuje się marketingiem a z serwisem nie ma nic wspólnego. Kolega to się akurat zna trochę bardziej niż wszyscy i niestety zakłada, że ludzie / czytelnicy utknęli mentalnie w czasach...
Błąd regulacja ciśnienia. Popsuty był nowy map sensor, zmieniłem na stary który był w aucie. Trybu awaryjnego nie ma ale logi wyglądają gorzej jak zaraz po wymianie (bloku zaworków elektromagnetycznych i gruszki klap gaszących ) i przed pojawieniem się ponownie trybu awaryjnego. Kupiłem nowy map sensor myśląc że poprawi to logi do stanu jak zaraz po...
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
:) W ogóle to jak się nazywa profesjonalnie ta gruszka? Szukam właśnie gruszki na zamianę w sklepach int. i na allegro, ale nigdzie nie mogę znaleźć nowych. Szukam pod nazwą: "zawór regulacji turbiny", "zawór podciśnienia" itp., ale znalazłem tylko parę na allegro, ale niestety używki :( Gość zapewnia, że niby są jak nowe, ale coś mi się to nie widzi...
Kolego Michael przewód od pompy wtryskowej idzie do jednego krocca stacyjki i to sprawdziłem .Przewód od vacum pompy do regulacji świateł jest wpięty w regulację reflektorów .Natomiast przy zaworze i gruszce jak która służy do regulacji reflektorów nie ma wolnych miejsc - albo nie mogę ich znaleźć . Więc nie wiem gdzie podpiąć ten drugi nieszczęsny...
Możesz wyjaśnić w jaki sposób przerobiłem sterowanie elektryczne turbiny na podciśnieniowe? To nie będzie działać. Żadne regulacje nic tutaj nie dadzą. By to działało poprawnie go trzeba by założyć sterownik silnika który był do turbiny stosowanej podciśnieniem. Elektrozawór sterujący podciśnieniem dla gruszki turbiny jest regulowany sygnałem PWM, jego...
Czy gruszka od turbo nie była czasem wymieniana, kręcona regulacja? N75 nie sprawdzisz za bardzo vagiem. Jedyne to co widać że impuls wypenienia wacha się regularnie z falującym ciśnieniem doładowania. Jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy katalizator nie jest zapchany. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność gruszki? I w jaki sposób spradzałeś podciśnienie...
Auto kupione na brak mocy. Turbiny wymieniane jedna po regen. Druga używana i ta została Dodano po 49 Kolego regulacja turbiny przy gruszce??? Dodano po 2 Niby jest jakaś moc ale to nie 110km mój partner 90km idzie lepiej, tak jak pisałem nie ma wcisku w siedzenie przy 1800 obr
Zaworek ( czyli ) ? ten zakręcany od góry ? Czy sprężynkę i tłoczek ? Nie piszesz , konkretnie ,wszystkiego trzeba się domyślać . Jeśli ten zakręcany , to małe zmartwienie bez tego będzie działać , jest tylko po to żeby zakładać manometr , , i można zamontować punkt pomiarowy do hydrauliki siłowej (micro flex) Jeśli tłoczek , no to najprościej dorobić...
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
Witam. Wymieniłem mapsensor i zawór regulacji/sterowania turbo ale to nie pomogło. Sprawdziłem cały układ i wszystko szczelne. Po tych zabiegach wyskoczył błąd p2563 czyli gruszka. Jak daje gazu to nie schodzi do konca ciegło ale też nie jest zablokowane ani pordzewiałe. Zastanawia mnie czy da się to naprawić czy tylko wymiana gruszki a może trzeba...
Po wymianie mieszka Swirl, przewodow podcisnienia,jednego z zaworow sterujacych podcisnieniami, EGR, podmianie czujnika cisnienia Jestem w szoku człowieku, pół silnika wymieniłeś zamiast zdiagnozować usterkę i wymienić zepsutą część :/
Ok przeczytalem chyba z 30 stron tematu o odkłócaniu. Wiec tak wnioski ktore tam dostrzegłem to takie ze. Moga u mnie tez sie pokrywac. I mysle zrobic tak i odrazu jezeli cos zle mysle to prosze poprawcie. 1. Zasilanie zrobie pod na testy pod zapalniczke zamiast akum. 2. Doloze dodatkowa mase do cb radia kabelek 2 oczka jeden za obudowe radia drugi...
Zmienna geometria czy zwykły waste gate? Turbo z gruszką, słyszałem coś o regulacji na sztandze ale pewnie mogę stracić gwarancje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, zwykła regeneracja nie hybryda, już poprawiony post
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
OK już zajarzyłem. Tam nie ma żadnego modulatora hamulców. Wspólnym dla obu zaworów jest sterowanie w zaworze regulacji ciśnienia hamowania Bo niby regulacji, ale jednak nie regulacji, tylko proporconalnym.
Ja bym sprawdził kompresje, regulacja wtrysków oraz kontrola kata synchronizacji na dobry poczatek. Jesli chodzi o twardy hamulec to mało wydajna Vacupompa pewnie luzny kruciec jak to w 1.9 lub nieszczelnosc. Daj bezposrednio cisnienie z Vacu do gruszki turbo, jak bedzie poprawa mocy to znaczy ze jest nieszczelnosc.
rotation - obracanie obrazu dookoła v-slope - nachylenie linii pionowych v amplitude - wysokość obrazu v position - przesuwanie obrazu w górę lub dół s correction - liniowość obrazu (ustawia się na kole, żeby nie było "gruszki") h amplitude - szerokość obrazu h position - przesuwanie obrazu w lewo lub w prawo ew amplitude - to chyba regulacja aby nie...
Witam, Jest tyko jedna metoda odpowietrzenia - pompowac "gruszka", duzo pompowac, bo gruszka jest za fitrem i pompujac "wciska" sie cale powietrze z filtra do pompy. Pompujac czuje sie wyraznie, kiedy paliwo dochodzi do gruszki. Od tego momentu trzeba jeszcze 10 - 15 razy zcisnac gruszke, aby wypchnac resztki powietrza z pompy. Po tym, jesli reszta...
Mam President Johnny II Z ACS I gruszkę http://www.mwf-service.com/shop/cs-3_-_h... Zasilanie gruszki bez baterii z radia CB, i ból jak jasna cholera. Przy włączonym silniku nie działa echo Cały dzień się namęczyłem. Kręcenie Sql -m nic nie daje. Po prostu jak silnik jest włączony to gruszka pracuje kiepsko. Jak bezpośrednio...
Zderzak regulowałem odpinając przewody podciśnieniowe od zaworka i łącząc je ze sobą, tak że do gruszki turbo szło pełne podciśnienie z pompy vacuum. Zaworek zostawiłem podłączony tylko do przewodu elektrycznego żeby nie wywalił błędu na desce. Następnie 2000 obrotów - silnik w pełni rozgrzany, wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne i klima - zderzak...
Nie wiem co oznacza wg. ciebie gruszka,domyślam się że chodzi o regulację turbiny.Do regulacji podciśnieniem służy zawór sterowany PWM-em z EDC.Kłania się porządna diagnostyka.
To że turbina była robiona znaczy tyle co nic.Zależy jak zrobiona.Przestań wymieniać w ciemno.Sprawdź parametry,sprawdź jak się zachowuje gruszka.MOzliwa zła regulacja cięgna.Co do wtrysków to bardziej cewka, możliwa wiązka.Co tam jest pewnie siemens?
Skoro "plamka" zmienia swój wygląd i rozmiary w zależności od przysłony, stawiałbym na "paproch", a nie fizyczną wadę matrycy. To typowa przypadłość sprzętu z wymienną optyką. Przede wszystkim zacznij od usunięcia "świństw" przyklejonych na przykład do wewnętrznej soczewki obiektywu. Jednak bardziej prawdopodobne, że w Twoim przypadku problemem jest...
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Po raz kolejny piszę ci że podciśnieniem gruszki steruje ten czarny potencjometr,mikroswitch lucasa zamontowany na dżwigni z linką gazu na pompie.Rusz go tak aby napięcie na nim było 0,5v a podciśnienie się pojawi.Co do trzęsienia to podnieś trochę obroty tak by na vagu wyświetlało 940-960 rpm(wskazówka obrotomierza będzie wskazywała 1000rpm.) http://obrazki.elektroda.pl/2011499600_1...
Witam kolegów . Koledzy mam problem z turbiną , mianowicie jak odpalę zimny samochód to do chwili nagrzania się wszystko jest ok , ale kiedy auto osiągnie normalną temperaturę pracy to jak obroty przekroczą 2500 obr. pojawia się na wyświetlaczu Awaria silnika natychmiast Serwis . Z uwagi na fakt że pracuję w firmie związaną z regeneracją układów paliwowych...
Kto tam do cholery pracuje!!!Jestem ciekaw czy klientowi który jeździ w koło komina cementowozem lub gruszką zaproponują regulację zaworów co 250 tyś.Serwisy są uzależnione od eksploatacji pojazdu a dokładnie warunków w jakich pracują.Jest na to odpowiednia dokumentacja według której dobiera się interwał serwisowy.Obecnie serwisujemy firmę,która wzięła...
Skoro sztanga się porusza a na wałku nie ma luzu to turbo zostaw w spokoju. A takiego jak ci pokazałem nie masz http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji-t... Bo z tego co pamiętam to u mnie były oba. I to od tego co pokazałem wąż szedł na gruszkę. Czy od tego co mi pokazałeś jeden z węży idzie do gruszki????...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
za którko wyregulowana gruszka
Skoro masz VNT to sprawdź czy nie blokuje się "gruszka" która steruje "kierownicami". W tym celu odłącz wężyk podciśnieniowy z "gruszki" i spróbuj poruszać cięgnem z niej wychodzącym - powinno się poruszać płynnie, bez zacięć. Poza tym turbin tego typu się nie regeneruje, producent sprężarek Garrett VNT (Honeywell) nie oferuje zestawów naprawczych do...
I nie będzie kopcić bo masz DPF. Jeszcze jedna sprawa to regulacja turbosprężarki podczas regeneracji, jak za bardzo gruszka będzie skręcona, też może dawać taki efekt, ale tu już trzeba diagnostyki komputerowej. Nie polecam jeździć tym autem bez podłączonej regulacji ciśnienia turbodoładowania.
E tam, ja też widziałem skorodowane i popękane sprężyny w "gruszce" co skutkowało "przeładowaniem"
Niestety nie jest jeszcze wszystko ok. Błędy znów te same Różnica jest taka, że teraz nie ma tylko mocy. Klapa gasząca działa, silnik pracuje normalnie i nie kopci a wszystkie błędy z wyjątkiem 17957 mogę wykasować od razu jeszcze gdy silnik pracuje, a ten jeden dotyczący regulacji ciśnienia doładowania dopiero gdy zgaszę silnik. Wtedy znów mogę chwilę...
Witam, w radiu słychać prawidłowo jeśli pokrętło RIT odkręcone jest maksymalnie w lewo jak kręcę w prawo podczas odbioru to słychać pisk i charczenie natomiast podczas nadawania modulacja nie zmienia się w całym zakresie pokrętła RIT Radio wróciło z naprawy tj. po awarii gruszki odpoczywało rok, następnie. dokupiłem gruszkę oryginalną używaną i po odpaleniu...
Dosyć sporo posiadaczy aut z doładowanymi silnikami diesel`a zmaga się z problemem prawidłowej pracy turbosprężarki ze względu na złe ustawienia mechanizmu zmiennej geometrii. Często zdarza się również tak, że zakład regeneracyjny pozostawił stare ustawienia mechanizmu VNT, będąc przekonanym, że są to ustawienia fabryczne. Jest to jednak założenie błędne,...
śruba na imbus napina membranę przez sprężynkę na dźwigience a ta druga moletkowana puszcza stałą dawkę gazu na wolne obroty. Najlepiej jak moletkowana jest wkręcona do końca a regulację wolnych obr przeprowadza się imbusową. Moletkowaną używamy jedynie w przypadku przygasania samochodu w zakrętach lub przy gwałtownym hamowaniu. Dawkę na wyższych obrotach...
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w cb radiu TTI 770. Radio od ok 4 lat spisywało się znakomicie, od kilku dni zaczęło szaleć tj. w trybie nasłuchiwania/odbioru zapala sie na wyświetlaczu kontrolka RX oraz rosnie na max skala poziomu sygnału a w głośniku słychać pisk, zakłócenia. Nie pomaga regulacja pokrętłami (SQ nie reaguje). W momencie...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Witam. Jak to zostanie rozwiązane to raczej bez znaczenia - liczy się by działało, dało się szybko wykonać i najlepiej b było to z już jakichś elementów składana, nie lutowane z pojedyńczych podzespołów. To dlatego że nie mam aktualnie czasu na drobiazgową zabawę oraz pozostało mało czasu na realizację. Oczywiście z przyjemnością popracował bym nad...
http://obrazki.elektroda.net/73_12825885... Witam Mam problem z napięciem na linii +3,3V w zasilaczu. Przed naprawą zasilacz nie wstawał, a przy ręcznym odpalaniu zasilacza widać było wzrost napięcia na linii +3,3V powyżej +4V i zadziałanie zabezpieczeń. Przy sprawdzaniu elementów przy gałęzi +3,3V nie widać było nic uszkodzonego. Wymieniłem TL431...
Przecież gdyby to były wtryski, to odpięcie podciśnienia nie powinno mieć wpływu na ich zachowanie-czy tak? No... tak. Może spróbuj w takim razie zaślepić zawór - niech pracuje jak chce, byleby nie bruździł. Dziwne tylko, że po odpięciu rurki podciśnienia, silnik nie wchodzi w tryb awaryjny. Skoro nie reaguje trybem awaryjnym, można prościej zaślepić...
Witam jestem użytkownikiem Sporego motocykla Hondy XX i chciał bym na nim mieć radio CB w celu komunikacji na drodze z innymi użytkownikami - informacje drogowe A więc kanał 19 i max czułość odbioru Eksperymentowałem z ALANEM 42 niestety nie spełnia moich kryteriów - ma za słaby obornik i niemal nie słychać mnie przy nadawaniu. Próbowałem z UNIDENEM...
Mam Opla Signum 2,2 DTI 2003r 125KM. Wyprogramowany EGR i podniesiona moc (zmiana mapy). Rok po przeprogramowaniu wszystko było w miarę chociaż co jakiś czas tracił moc (kluczyk na zegarach) ale po ponownym uruchomieniu wracało do normy i znów tydzień czy miesiąc spokoju. Z tą utratą mocy było już wcześniej tak że nie łączę tego ze zmianą mapy i wyprogramowaniem...
problem rozwiązany turbina jeszcze raz wyciągnięta wyczyszczona kierownica łopatek siłownik regulowałem tak gruszka zaciągnięta podciśnieniem =17psi regulacja pokręcona o położenia max i wszystko wyczyszczony zawór egr zacięty delikatnie był otwarty jazda próbna wszystko OK :D ciśnienie na turbo wolnych=97kpa max+231,7kpa dziękuje wszystkim za pomoc
układ podciśnieniowy jest szczelny, sprawdzony. gruszkę otwiera do końca, a czy jak regulacją wyreguluje większe otwarcie turbiny to może sie coś stac, jakieś skutki uboczne?
regulacja gruszki turbo regulacja gruszki turbiny radio gruszki
wąż turbina odkurzacz zelmer wycie silnika prąd zgrzewarka
pompa ciepła vestel dioda mruga
Solarium włącza się automatycznie po podłączeniu Jak wymienić łożyska w silniku Direct Drive pralki?