Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
Bo taniej? Bo układ mniej skomplikowany? Bo mniej do regulacji?
z tego co pamiętam to AL600 to był tylko kontroler lambda ( choć moja pamięć może być zawodna :) ), można to sprawdzić łatwo po obecności dużej śruby obok silnika krokowego która służy do regulacji ilości gazu.
Czy była przeprowadzona regulacja luzu zaworów?
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
Wymontuj termostat i sprawdź w garnku albo odrazu kup nowy bo to tania częśc. Obroty na zimnym mam podobne w mojej hondzie, na ciepłym powinny być około 750, przy przepustnicy jest śrubka od regulacji.na czas regulacji trzeba odłączyć krokowiec.
Witam! Sam nic nie kombinuj tylko jedź tam gdzie zamontowali Ci instalacje gazową. Potrzebna jest regulacja.
NW do kontroli jak pisał kolega wyżej A kolega podał by typ instalacji która generacja i na czym polegała regulacja
temat rozwiązany spadła linka wystarczyło wyjechać panelem środkowym i porobić pare patentów. dzięki wszystkim za pomoc :)
Jesienią był na regulacji i wymieniane były filtry i gdy nie było tak zimno raczej tak się nie działo. Tylko, że gdy już przełączy na lpg i chce zgasnąć to trochę pogazuje (z pół minuty) to już wtedy nie zgaśnie. Przebieg mi nieznany ponieważ kupiłem rok temu samochód z zepsutym i cofniętym licznikiem. Jak wygląda taka regulacja?
Witam wszystkich! Honda Civic w VI (96-00) generacji, podobnie jak w generacji poprzedniej (92-95) posiada stały okres załączania wycieraczek na 1. biegu wynoszący ok. 5s. Jest to nieco niedogodne zwłaszcza wiosną i jesienią, gdy z wycieraczek często korzystamy. Dla jednych okres ten jest często za długi, dla innych za krótki. Prostym rozwiązaniem jest...
Jak sytuacja?Pomogła regulacja zaworów?
Powiem ci tak, ciężko na odległość coś konkretnego napisać, ale próbujemy. A ten mechanik dobrze wie co to i wie, że mało roboty, tylko chce ci wcisnąć ten moduł - wydaje mi się, że to nie to a napewno nie ten mechanik. Pozdrawiam Dodano po 6 Ja bym zaczął od wyczyszczenia części elektrycznych. Ale może po prostu gdy się rozgrzeje ma za ubogą mieszankę...
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Jechać na regulację gaźnika.
Tym bardziej, że na prawo od stacyjki jest widoczna zaślepka, pod którą prawdopodobnie jest regulacja czujnika?
spalanie stukowe to pewnie w wydechu hehe.A tak powaznie benzyna ma około 95 oktanów zapłon masz ustawiony pod takie paliwo.Gaz ma 115 oktanów i spalania stukowego nie uzyskasz gdy masz zapłon ustawiony do PB95.Lepiej zerknij do zaworów bo tam chyba masz ręczną regulacje.
Podaj więcej danych samochodu( rok, silnik). Moim zdaniem może potrzebyje regulacji zaworów?
Kolega może mieć rację dopieszczone Hondy mogą mało palić. Moja Omega 2l 16V na Holęderskim paliwie do 120km/h spaliła 6L(cały czas w trasie). Wracając do Twojego przypadku sprawdz FILTR powietrza,rozgrzej samochód zatankuj do pełna najlepiej na Shelu przejedz 100km zatankuj jeszcze raz,to tankowanie wskaże Ci ile spala. Jeżeli dużo to regulacja włącznie...
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
Nie wiem co masz uszkodzone....podałeś numer "problemu" to ci podałem zamienniki....może się nazywać np. zawór regulacji ciśnienia turbiny.....
Podejrzenia okazały się słuszne , wymiana cewki ożywiła auto. Najlepsze w tym wszystkim jest to że cewka padła po montażu sterownika do centralnego zamka i regulacji zaworów :)
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Trochę poszukałem i przychodzi mi na myśl jeszcze jedna rzecz. Najlepiej aby wypowiedział sie ktoś kto ten silnik miał. Mówią o dodatkowym cięgle po prawej stronie gaźnika i o ssaniu automatycznym na bimetalu. Posprawdzałbym czy tam jest wszystko oki. Ewentualnie regulacja gaźnika.
natomiast na gazie jak zimna to gaśnie od razu a jak ciepła to ma ponad 2 tys. obrotów . To normalne gaznik nic nie ma do tego. Jedz na regulacje LPG.
Taka podstawowa rzecz jak regulacja zaworów zrobiona? I jak często?
Tak. Co najwyżej regulacja cięgła tłoczka pompki aby dobrze było wysprzęgać. Wyreguluj taką długość jaką miałeś w starej pompce i powinno być dobrze.
To co nazywasz blokadą powietrza to klapa anty-wybuchowa. Dlatego na zamkniętej auto pracuje bo masz za ubogą mieszankę. Jak klapa jest zamknięte to bardziej "wyrywa" gaz z reduktora i auto jakoś się utrzymuje. Na wysokich też nie będzie jeździć bo jest za ubogo. Jedź na regulację gazu jeśli sam nigdy tego nie robiłeś.
W tym typie silnika zastosowany jest wtrysk paliwa PGM-FI,z układem obejściowym by-pas regulacji wolnych obrotów.
Przecież tu: http://www.moman.pl/index.php?a=opis&k=2... jest wyjaśnione. Więc?
Kolego polecam sprawdzić zapłon, może się spóźniać
Te 40 opinii z okresu ostatnich 2 lat nie wiem skąd się wzięło. To nie wiesz o tym że takie internetowe opinie się po prostu zleca/kupuje? Po pierwsze żaden mechanik nie powinien Ci pozwolić jeździć bez kompresji na jednym cylindrze. Teraz to już pewnie zawory masz wypalone, być może przez nieprawidłową regulację luzów.
tzn... ze powinienem jechać do mechanika i podłączyć u niego pod komputer??
Okazał się bezpiecznik choć nie wyglądał na spalony nie przewodził, po wymianie wszystko pięknie działa
Witam mialem podobna sytuację w 1.5 96r. Auto gasło gdy było na wolnych obrotach, czasem też nieregularnie chodziło, częstą przyczyną takiego zachowania są niewyregulowane zawory. U mnie pomogło. w instalacji z lpg w tych civic'ach podobno powinno sie robić ta regulację co 10000km. pozdrawam
czyli moze byc regulacja na silniku czy na rezystorach?
CO z przewodami zapłonowymi (o ile istnieją w tym aucie)? Może być juz sztywna membrana w reduktorze i wszystkie regulacje pomogą tylko na chwilę.
Lampa wygląda tak samo jak do żarówek H7 Ale gniazdo żarówki konwencjonalnej jest inne niż xenonowej. Pokaż co za żarówkę wydłubałeś z tej lampy, podejrzewam, że siedział chiński xenon a lampa jest na zwykłe H7 Masz na desce pokrętło do regulacji wysokości świateł ?
Tak może być, ale weź im to udowodnij... Auto było u nich ponad dwa tygodnie (naprawa lakiernicza z ubezpieczenia), w tym czasie zadzwoniłem, żeby zrobili regulację zaworów. Może tak być, że odpalili, wstawili auto do warsztatu i wzięli się za regulację, a wiem że silnik musi być całkowicie zimny do tej operacji. Podjadę do ASO w sobotę i dam znać jak...
doslownie nic, chyba ze od przed wczoraj wieczorem jak to sie stalo. stuka delikatnie na niskich obrotach, a kolo 3000rpm slychac dokladnie, stukot slychac z dolu, jak sie ma silnik d15 do mojej budy gdzie mam d13? Dodano po 8 peter82 z gazem zrob to co ja zrobilem, nie jezdzij na nim, ta mala roznica ktora zaoszczedzisz jezdzac na gazie nie jest warta...
Podobna akcje mialem w Punto1,1 96r i wymienilem silniczek krokowy w silniku, ale jesli byla regulacja to byc moze wystarczy ustawic odchylenie membrany.
Kolego dwie prawdopodobne przyczyny Tojego problemu sam podałeś teraz tylko zdjąć tapicerkę I masz odpowiedź
Gdzie znajduje się układ odpowiedzialny za regulację obrotów silnika nawiewu powietrza w samochodzie Honda Civic 1.4iS 98r (prawdopodobnie się uszkodził bo działa tylko na max)
zla regulacja,zbyt wysokie cisnienie,zbyt duze dysze,za wolne wtryski itp.
Regulacja zaczepu zamka na słupku. Pewnie da się trochę przesunąć w dół.
Sprawdzić regulację gazu podczas jazdy, ciśnienie gazu.Jeżeli nie były regulowane zawor to trzeba to zrobić.
witam na tym przełączniku z allegro będzie działac bez problemu jest to przełącznik z regulacja przy jakich obrotach ma się przeł ączyć na gaz
Witam. Problem jak w temacie. Honda Civic VII z 2004 rok, silnik D14 Z6, 90 koni. Potrzebuje procedurę ustawienia przepustnicy i krokowca. Pamiętam, że trzeba było odpiąć IACV i dalej zapomniałem. Jeśli ktoś wie, to proszę o podpowiedź.
Myślę, że to parownik.Ale nie za duży tylko ma coś w środku popieprzone.Uzbrój się wcierpliwość.
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
Witam, mam ten sam problem z szarpaniem w D15Z3. Wymiana cewki ws w moim przypadku nie pomogła. Odczuwalna poprawa była po wymianie świec i regulacji zaworów. Też poszukuje pomocy bo na trasie to potrafi denerwować.
Sterownik STAG, może być z OBD (plus), ale nie musi (basic), bo to proste auto i nie wymaga adaptacji OBD jednakże OBD czasami się przydaje choćby do strojenia. Reduktor tylko klapkowy, chyba, że lubisz masochizm, więc albo AC R02 150Km albo KME Tur. Wtryskiwacze AC W031 std lub BFC lub Alex Barracuda, odpuść hana chyba, że lubisz masochizm x2. :-)...
Chciałem zapytać czy kręceniem regulacji silniczka krokowego w Hondzie można spowodować jakieś błędy?
Wtryskiwacze MagicJet są owszem o niebo lepsze niż elektrozawory Valtec ale też mają swoje wady. - są bardzo podatne na zabrudzenia - kupując pojedyncze musisz sprawdzić czy mają taką samą wydajność (zresztą na listwie też) - potrafią rdzewieć w środku Dalej wtryskiwacze MagicJet są wydajniejsze od Valtec-ów czyli po założeniu MagicJet musisz udać się...
Witam. Problem polega na tym, że przy około 1800-2000 obrotów(nie zawsze) czuć szarpniecie, chwilowy brak mocy. Zauważyłem, ze najczęściej dzieje się to po zmianie biegu. Od razu dodam, ze nie ma to nic wspólnego z zasprzeglaniem. Żadnych błędów w komputerze. Po serwisie: filtry oleje rozrząd świece, regulacja zaworów, wymiana termostatu i kilka innych...
Witam serdecznie. Honda Civic 9, rok prod. 2012, silnik 1,8 cm. Chodzi mi o radio - nie mam niektórych funkcji w menu. Radio ma oznaczenie 2GC1. Jest to zwykłe radio, nie Honda Conect. Na You Tube jest wiele filmów z tym radiem i jest regulacja wielu funkcji, niestety ja ich nie mam. Nie wiem czy są jakieś aktualizacje do tego radia, może koledzy mi...
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Po raz kolejny gaz do regulacji, możliwe że parownik ma już dość i wymaga regeneracji.
nie bo nie uzyskasz regulacji kąta zapłonu. Silnik będzie chodził jak krowa.
jak dokładany zamek to pewnie regulacja na drucie a jeśli oryginał to styk w mikrowyłaczniku.Musisz rozebrać drzwi
Witam Jeżeli komputer wyświetla błąd lambdy to problem tkwi najprawdopodobniej w emulacji sondy lub gazownicy popieprzyli coś z kabelkami od niej, nie jest to efekt "docierania się instalacji". OBD2 więc powinieneśmieć dwie sondy. Często się zdarza że gazownicy sami nie wiedzą co robią źle ustawią komputer parownik itp. U mnie po założeniu gazu auto...
Witam. Można rozebrać mechanizm zwijana pasa samemu ale do tego trzeba mieć narzędzia (firmy stosują różne śrubki aby utrudnić nam takie prace - dla naszego bezpieczeństwa ) oraz wiedzę jak taki mechanizm działa.Jeśli mamy narzędzia i ,,czujemy się na siłach" to możemy działać . Pamiętajmy że zwijacz ma blokadę przy szybkim wyciąganiu pasa (szarpnięcie)...
Panowie mam jeszcze jeden problem. Otóż na tych ustawieniach mapy rano, po przełączeniu na gaz auto troche szarpie i ciezko sie rusza. Jak juz sie nagrzeje jest ok ale jak zimny to kiepsko jedzie. Jak to mozna wyeliminowac? parownik nie jest rozgrzany a mapa ustawiona ostro, calosc nie wyrabia na poczatku - ponowna regulacja
sprawdzić potencjometr regulacji intensywności oświetlenia (dimmer)
Czytaj zanim napiszesz, czytanie nie boli! Dodam jeszcze że posiadam z tylu hamulce tarczowe. Nie ma regulacji dodatkowej, zaciski do roboty.
W 1997r . jak faktycznie nie regulowane hydro.... to mój opis nie dotyczy silników z regulowanymi zaworami tradycyjnie!!! Z hydroregulacją jak najbardziej I innych też nie, nawet tych z automatyczną regulacją zaworów, za takie mądrości następnym razem będzie ostrzeżenie.
Witam! Od niedawna jestem szczęśliwą użytkowniczką Honda Civic IV 1,6 16V 110KM 91r. Mimo że Hania zadbana pojawiły się małe problemy. Proszę o pomoc w naprawie ;) 1. Regulacja linki sprzęgła (siedzi za wysoko, jak je wyregulować??) 2. Regulacja zacisków hamulca awaryjnego - ręcznego (słabo trzyma, gdzie te zaciski siedzą??) 3. Klapa maski nie domyka...
Jaka instalacja ? Regulacja gazu po pierwsze. Filterki do wymiany po drugie, w ostatecznosci regeneracja parownika (małe szanse, że padł po roku czasu)
Witam. Mam ten sam problem. Nabiłem klimę, a nawiew dmucha ciepłym / gorącym powietrzem. Zwłaszcza z prawej strony. Odczytałem Kod DTC B1235 - Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Czy ktoś już miał i rozwiązał ten problem? Proszę o pomoc. Honda Civic VIII 2007r...
witam kolego nie podałeś roku produkcji autka ale jeśli jest civic 95-01 to na najprawdopodobniej jest to wina tego iz były regulowane obroty bez komputera diagnostycznego tak dzieje przerabiałem temat juz w kilku mianowicie sa bardzo minimalne drgania nie zauważalne na obrotomierzu lecz na kierownicy i gdy zasiądziesz na fotelu lekkie mrowienie sposób...
Czy może jest jakaś reguła do ustawiania dawki gazu śrubą na wężu? Tak, jest. Do poprawnej regulacji potrzebna jest ponowna regulacja parownika a tego bez podglądu w sondę lambda lub analizator spalin nie zrobisz. Możesz użyć sondy do pomiaru AFR np LC1 czy LM1 ale to spory koszt.
Tylko dziwne jest to ze po regulacji problem ustal na jakies 800 km? Moze to byc wina reduktora?
Nie ma silniczka krokowego. Jest zawór powietrzny biegu jałowego pod przepustnica. Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami to trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych ewentualna regulacja. Potem czyścić zawór powietrzny. Powtórzę jeszcze raz w tym silnikiu nie ma silnika krokowego nie znajdziesz go.
Poszukuje kogoś co podłączy sie do instalacji diego komputerem i ustawi dawke wtryskiwanego gazu. Najlepien kogos z okolic krakowa. Problem jest taki ze auto na gazie ma bardzo dużo tlenu w spalinach i wgl nie jedzie... Problem pojawił sie jak auto wyjechało od blacharza. Długo stało i miało też przez pare dni odpiety akumulator.
Witam mam taki problem - Honda civic si z USA po włączeniu radia przy poziomie głośności 0 słychać szum gdy zrobię na 1,2 jest już bardzo głośno (chyba do 40 jest skala) przy 5,6 mega głośno powinno być na tych nastawieniach dużo ciszej. Nawigacja fabryczna od tego modelu Civica - wcześniej było radio fabryczne podłączone i było ok z głośnością - (jej...
witam,mam podobny problem ale z fiatem tempra1,4 na 15litrach gazu,zrobilem 77km po miescie,bylem na regulacji i pokazuje za male co2nawet regulacja nic nie pomogla,inne parametry spalania ma bardzo dobre,moze ktos podpowie co to moze byc za przyczyna,pozdrawiam
Witam, Mam problem ze swoja Hondą Civic z 99 roku silnik 1.4 5d a mianowicie co jakiś czas wyskakuje jej błąd check i wtedy silnik ma strasznie słabe obroty, czasem gaśnie. Jak skasuje błąd jest nadal to samo. Dodam, że wymienione sa świece, przewody, 2 filtry od gazu, filtr powietrze wydaje sie byc czysty więc nie wymieniałem. może to jest przyczyna??...
Polecam Sejczento 900 mało żre tyle co nic części, nadzwyczaj tanie, regulacja zaworów odpada ,rozrząd na łańcuchu no i karoseria ocynkowana wyrwany od poprzedniego właściciela w rozsądnej cenie.
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Tyle że LPG jest obecnie w odwrocie niestety nowe auta z wtryskiem bezpośrednim są trudne w założeniu gazu i regulacji oraz co najważniejsze nie chodzą w 100% na gazie. Są instalacje wtrysku fazy ciekłej przez orginalne wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia ale cena jest zaporowa.
W mojej Hondzie Civic 16V 1,4 rok 89 zamontowałem instalację gazową . Możecie wierzyć lub nie ale pali 17 l na 100km. Niepomagają skręcania ani regulacje przez gościa zakładającego instalację ? Zmniejszał jej dopływ powietrza a potem znowu odtykał .. CO TO MOŻE BYĆ ŻE TAK WIELA PALI GAZU ??????;/;/;/
Witam honda civic + seo dolphin zakładany własnoręcznie, przez dwa tygodnie było wszystko OK, po tym czasie zaczęły się takie akcje: wygląda to tak jakby centralka podawała krótki impuls masy do modułu centralnego a ten podaje sygnały do siłowników które nie wykonująć żadnego ruchu, "pykają" tylko raz. Dzieje się to w momencie (nie zawsze ale czasami)...
Dzięki, zgadza się rozebrałem lusterko sprawdziłem wszystkie przewody jest ich rolę Górny rząd od lewej szary-- silnik lusterka żółty -- silnik lusterka zielony--silnik lusterka fioletowy--kierunkowskaz czerwony--kierunkowskaz czarny-- podgrzewanie lusterka i na dole od prawej czarny--ogrzewanie lusterka pin wolny niebieski-- do modułu z bezpiecznikiem--...
Cieszę się, że w końcu znalazł się ktoś kto takie bajery montował. Mam nadzieję że to rozwiąże problem jak wstawię to zdjęcie z guzikiem który zamyka mi dach z obojętnie jakiej pozyji. Poniżej zamieszczam zdjęcie. Ten znaczek na górze wszystko zamyka http://obrazki.elektroda.net/24_11972170... I mam jeszcze jedno pytanie do czego jest to puste miejsce...
witam mam problem z regulacją tepmeratury. Jakiś czas temu przekręciłem pokrętło i musiała linka przeskoczyć. Jak do tego sie zabrac? Po rozkręceniu panela przedniego nie mam dostępu do tej linki bo do odkręcenia regulatora potrzebuję klucz ,, gwiazdkowy,, jest jakiś inny sposób naprawy?. Jest gorąco a mi dmucha gorące powietrze i włączona klimatyzacja...
problem prawdopodobie tkwi w prowadnicy szyby powinna byc sruba do regulacji czesto tak jest po uderzeniach jesli podczas "dwona"sa otwarte szyby to szyba sila pedu niszczy prowadnice widzialem ten problem nie raz w honda civic :) prowadnice nalezy w miare ciasno dokrecic z szyba
Dobierz doświadczalnie :) A rezystory zrób z drutu oporowego. Regulator PWM też by zdał egzamin ale trzeba wtedy trochę przeróbek. Robiłem kiedyś taką regulację prędkości silników nawiewu do tylnych nagrzewnic w mercedesie sprinterze. Układ zrobiłem na ne555, działa do dziś... :) Pozdrawiam...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z elektryka. w jednym momencie przestala mi dzialac regulacja lusterek , regulacja temperatury w kabinie, nawiew, ogrzewanie szyby I nie pokazuje temperatury na zewnatrz. Bezpieczniki sa ok. Podlaczalem komputer I tez nie znalazl zadnych bledow. Czy ktos mial podobny problem ? Bardzo prosze o pomoc I z gory dziekuje.
A więc tak, całkowicie problemu nie wyeliminowałem, jednak znacząco się zmniejszył. po 1 wymieniłem i wyregulowałem czujnik TPS po 2 wymieniłem kopułkę, palec i kable WN na nowe po 3 pojechałem na regulację gazu (nie zmieniło to nic w szarpaniu, jednak nie świeci mi się już więcej wymieniony wyżej błąd). dodatkowo wymieniłem przegub prawy zewnętrzny...
Z przkaźnika do pompy wychodzi na pinie 7 pojawia się 12V na 2 sek po przekręceniu kluczyka. Oczywiście przekaźnik nie znajdował się tak jak to jest napisane w dokumentacji do hond VI po stronie pasażera z prawego boku schowka, tylko po stronie kierowcy przy skrzynce bezpieczników. Ale jestem przyzwyczajony do takich przygód bo ta honda to anglik jakaś...
Witam ponownie Wlasnie jestem Po regeneracji parownika i tak jak pisalem wymienilem swiece i filterek sprawdzalem rowniez filtr powietrza wyjade sie czysty i teraz po tej wymianie mam tak ze po dodaniu gazu i popuszczeniu spadaja za nisko obroty ale potem wracaja na swoje miejsce a podczas jazdy dusi sie nieruwnomiernie ciagnie jaka moze byc tego przyczyna?...
akurat ten konkretny od obr/min jest jeden. a powodem usterki jest to, że jeździłem bez jednego kabla WN i iskra latała po aparacie dodatkowo uziemienie silnika było odpięte (po regulacji zaworów) chciałbym, żeby to nie był ECU uszkodzony ale na mierniku cewka o której mowa zachowuje się normalnie
Wszędzie szukałem, ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Problem: Honda Civic VII 1.4, słabo grzeje niezależnie od położenia pokrętła "grzanie/zimne". Wszystkie linki sterujące są na miejscu, zawór przy grodzi reaguje na linkę. Poziom płynu chłodzącego w normie. Lepiej grzeje na zamkniętym obiegu powietrza, ale niestety wszystko paruje nawet na klimie....
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
na butli na wielozaworze masz przeźroczyste wieczko z którego wychodzą dwa przewody . Jeden będzie wpięty w masę a drugi będzie pewno szedł pod auto (cienkie) . Jeśli podasz na niego masę powinna pojawić się lampka rezerwy na centralce . Jeśli się pojawi pozostaje jedynie kwestia regulacji rezerwy na butli . W zależności od wersji albo wkręca się śrubę...
Witam, Jestem posiadaczem hondy civic 8 1.8 z 2009r z instalacją gazową stefanelli Sis Plus założoną 7 lat temu, możemy założyć ze zostało przejechane na niej 110kkm. Przy założeniu, że została wtedy poprawnie wyregulowana, jeżeli wymienię wtryski lpg na dokładnie te same i filtry ciekły i lotny, cze kalibracja instalacji jest wymagana? Jeżeli tak dlaczego?...
Czołem, Zdecydowanie jestem zwolennikiem japończyków - Honda, Toyota. Civic coupe V raczej będzie zajechana przez poprzednich właścicieli, trudno trafić zadbany egzemplarz. Niemniej ogólnie rzecz biorąc Hondy z tamtych lat są nie do zdarcia, przy w miarę normalnej eksploatacji - miałem Civica 1.5 z przebiegiem 360kkm, w tym połowa na LPG (10lat) :)...
Witam, wlasnie nic specjalnego sie nie dzieje: - skrzynia biegow pracuje glosno, odglos sie zminia z wcisnieciem sprzegla, szczegolnie dokuczliowe na 1,2 wyzsze biegi coraz ciszej. - nie obserwuje zadnego slizgania sie sprzegla czy objawow nietypowej pracy. - jakies 4 lata temu zostala podmieniona przepustnica ze wzgledu na wadliwy sensor, po jej wymianie...
gaźnik. pierwszy mechanik podregulował gaźnik a drugi twierdzi ze przyczyna nie jest w gazniku Regulacja tego gaźnika nie jest prosta, bo jest dobrze oczujnikowany. Ale sprawa jest prosta na odpiętym zasilaniu paliwem kręć rozrusznikiem, powinien zapalić i trochę pochodzić. Mogło też zabraknąć któregoś napięcia zasilania, sprawdz bezpieczniki. Oczywiśćie...
honda civic regulacja zaworów honda civic civic hatchback honda regulacja
podświetlenie łącznika automatyczna skrzynia biegów naprawa pralka mastercook moduł schemat
sterownik ładowarki akumulatora sterownik ładowarki akumulatora
Płytka sterująca do odkurzacza Bosch BBH2P14/L01 - diagnostyka i naprawa Czy korek odpowietrzający ma otwór?