masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Ogólnie to tak, rano miałem się za to zabrać, ale przyszedłem do garażu, pokręciłem chwilę i padł akumulator, ponieważ było jeszcze dzień wcześniej dużo kręcone, a najpierw nie chciał odpalić normalnie, a potem na ssaniu też nie chciał. Uznałem, że wezmę sobie podłączę akumulator i wieczorem to zrobię. Zrobiłem to, ale zapomniałem wyłączyć ssanie i...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Jak ustawiłeś poziom paliwa w komorze pływakowej? Bo to też się poniekąd reguluje. Jeśli jest zbyt wysoki, to wpływa on na cały zakres prędkości obrotowej, wzbogacając mieszankę. Jaki masz kolor elektrod na świecy? Przy VM22SH dokładnie sprawdź stan membrany, taka "gumka z bolcem". Jeśli zauważysz najmniejszą deformację lub dziurkę - kaplica. Gaźnika...
Świeca mokra, więc mieszanka nie zapala się, bo...? Bo jest zbyt bogata? Powietrze dociera do gaźnika? Jak kopiesz starter to gaz jest w pozycji "bieg jałowy" ro rozkręcony do oporu? Regulowałeś gaźnik przed montażem? Iglica w jakiej jest pozycji?
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Mam problem z moim jednośladem Suzuki gn125 4T, a mianowicie motorek jeździ super, wkręca się normalnie, ale pod większe górki przerywa, tak jakby odcinka się włączała, to nie wina paliwa. Czasem przejadę 10 km i jest wszystko super, tylko pod górki nie, a czasem przerywa nawet na prostej, ale jak jadę na pół gazie i się rozchula to potem wyższy normalnie...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz? Dysza na oryginalnym filtrze w okolicach 75 (na gąbce 78-80), iglica drugi rowek od dołu, komora pływakowa na około 20mm. Zależy też jaką masz wersje tego...
Czyli przykładowo jeśli silnik pracuje praktycznie tak samo przez zakres od 2 wykręceń do 5 wykręceń śruby to należy ustawić ją na 4-ry wykręcenia? Druga sprawa, jeśli ja nie mogę osiągnąć ZŁEJ PRACY SILNIKA przy wykręceniu to oznacza to, że coś jest nie tak? Czy to może być kwestia iglicy? Gdy zacząłem regulować ten gaźnik iglica była ustawiona na...
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
Regulacja zapłonu, rzuć okiem na gaźnik - moze iglica sie zawieszać albo zbiorniczek wyporowy jest dziurawy ( miałem tak ).
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Witam, Mam problem z Rometem Trial City. Silnik odpala bez ssania (zimny), gdy włączę ssanie silnik gaśnie. Ogólnie silnik jest słabszy. Problem zaistniał nagle. Przy prędkości około 65km/h przy lekkim włączeniu ssania silnik przyśpiesza. Gaźnik czyszczony oraz regulowany. Wychodzi na to ,że dostaje za mało paliwa. Iglica ustawiona na drugi rowek od...
Cześć, Od jakiegoś czasu non stop zalewa świece, lecz może od początku... Pewnego dnia przyjechałem z pracy(8km) jak co dzień, postawiłem na nóżce przy bramie, otwarłem brame. Jak jechałem podwórkiem to zaczął bardzo słabnąć. Aż w końcu nie reagował na gaz i nawet bez gazu ledwo jechał i zgasł. Wyczyściłem wtedy filtr powietrza, gaźnik + regulacja i...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5054047100_1... Pod tą gumą, w środku tej większej śruby, jest regulacja iglicy.
A co do membran są ok nie zmurszałe ale czy szczelne bez dziur to raczej tak bo była sucha przestrzeń między nimi i dolna także bez wycieków Jaka sucha przestrzeń, w którym miejscu. Wyczyść ten nieszczęsny gaźnik i daj zdjęcie tych membran. Wygląda tak jak na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/8119414100_1... Niema śrub regulacyjnych...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Jest jeszcze śrubka do regulacji iglicy w przepustnicy
Poszukaj na forum o regulacji gaźnika był wiele razy. Za bogata mieszanka opuść iglicę.
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
regulacja składu mieszanki Jeśli ma typowy Chiński gaźnik z zestawu to regulacji nie zrobi. Aby iglica w dół i sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Producent gaźnika uważa chyba że gaźnik jest idealny i nie trzeba go regulować. ;-). Jak już rozbierze gaźnik to niech sprawdzi wielkość dyszy. Może jest za duża. Powinna być chyba 60.
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
W przepustnicy jest iglica, możliwe że zapinka jest poluzowana lub wypadła.
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
kranik nie ma nic do rzeczy trzeba sprawdzic iglice i ogolnie gaznik a co do kolo to pewnie pekniety pasek nalezy go wymienic
Jak leje czy zalewa swiece ? Moze byc iglica , jak wycieka z gaznika to moze zaworek sie zacina. Mozesz troche poczytac na temat swojego gaznika: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/r...
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Skoro kolega ma ten sam model i jemu śmiga, to podmieńcie gaźniki. Zobaczysz efekt.
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Zmylił mnie przebity pływak u góry. Wygląda to jakby jakiś fachowiec ;) przerabiał. Dawno nie grzebałem w gaźnikach to i zapomniałem o regulacji iglicy.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Sprawdź wielkość szczeliny na świecy. Jak ustawiasz ssanie? Jeśli silnik gaśnie bez dodawania gazu to może podciągnij linkę? Możesz też pobawić się regulacją iglicy w gaźniku.
Linka od gazu się nie zacina? Iglica prosta? Która śruba była wykręcona jeden obrót?
Regulacja zapłonu, iglicy w gaźniku i sprawdź, czy powietrze gdzieś nie ucieka.
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Drożność sprawdziłem ,ale tutaj raczej będzie chodziło o regulację iglicy niż samego gaźnika? Dodano po 2 A czy ilość jest poprawna?
Sprawdź też kolor świecy po wykreceniu jeżeli jest czarna okopcona to znaczy że silnik dostaje za dużo paliwa , powinna mieć kolor jasny kawowy , oczywiście filtr powietrza musi być czysty . Regulacji możesz również dokonać regulacją wysokości iglicy jest chyba 5 rowków do ustawienia dawki paliwa .
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Witam, dziś mam problem z jednośladowym gruzem jakim jest Loncin. Cross nie wkręca się na obroty przed wymianą zaworów jak i po, [ssący był wyklepany], gaźnik ma raczej dobrą ilość paliwa w komorze pływakowej [zamieszcze zdjęcia w odpowiedzi] jedynie co przychodzi mi na myśl regulacja gaźnika na iglicy i mieszanki lecz to robiłem przed wymianą zaworów,...
gaźnik iglica regulacja iglica ustawić iglica gaźnik
czarny korektor radmor sprzęganie wokalu wsteczne swiatla
Pralka Amica 6101 WSW - wszystkie diody świecą Radio 2DIN nie włącza się po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania