Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Dźwignia składa się z twych części połączonych na takich ząbkach do regulacji. Jak założysz przełącznik i odkręcisz kran to iglica wcisnie odpowiednio głęboko te ząbki.
Dzięki za odpowiedź, wielkość szczeliny czyli? Ssanie mam wyłączone, tylko z baku zawleczke otwieram Linka juz byla ustawiana i nic Regulacja iglica? Nie wiem o co chodzi :D Nie znam się na tym w ogóle dlatego proszę jaśniej :) tak robię mieszankę 1:16 nie wiem jak się ustawia gaźnik :D wiele osób mówiło tak ale ja nie wiem co tam trzeba ustawiac
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Próbował, kolega regulacji składu paliwa/powietrza? Śruba jak dobrze pamiętam powinna być wkręcona do końca i wykręcona 1,2 obr. (mogę się mylić) wygląda to przy pełnym gazie dostaje po prostu za dużo paliwa względem powietrza (regulacja iglica, ewentualnie tą śrubą). Najlepiej nastawić iglicę na środkowy rowek i regulować śrubką. Pozdrawiam. :)
Witajcie serdecznie forumowicze. Mam problem. Klient przyjechał z objawami nieodpalania na zimnym silniku. Przebieg 12340km. Nic nie było robione do tego czasu a więc stwierdziłem że czas na nowy zestaw cylinder plus glowica. Zamówiłem zestaw 60cm3. Po założeniu zonk. Skuter nie ma siły odpalić przekrecic wałem taj jak by sie cofal. Z kopki palił na...
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Witaj Na stronie https://onninen.pl/pl-PL/spluczka-do-wc-... jest w sprzedaży spłuczka do wc o parametrach: Spłuczka ciśnieniowa do WC SCHELLOMAT z dźwignią Przepływ: 1,0 - 1,3 l/s, wkład z tłokiem mosiężnym Zakres dostawy: dźwignia regulacja strumienia spłukującego iglica automatycznego czyszczenia...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Przepływ wstępny ustawiony jest na maxa,więc skoro nie grzeje to albo iglica nie cofa się całkowicie do tyłu albo wcześniejsze zawory mają za duże otwarcie.
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Czyli cóż czyni śrubka numer trzy? Bo rozumiem, że skoro auto "przymula" przy mocnym i gwałtownym wduszeniu gazu, lekko poluźnić dwójkę, żeby membrana nie była tak bardzo napięta. Nie wiem tylko cóż czyni ta iglica.
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
regulacja składu mieszanki Jeśli ma typowy Chiński gaźnik z zestawu to regulacji nie zrobi. Aby iglica w dół i sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Producent gaźnika uważa chyba że gaźnik jest idealny i nie trzeba go regulować. ;-). Jak już rozbierze gaźnik to niech sprawdzi wielkość dyszy. Może jest za duża. Powinna być chyba 60.
Przełożyłem czujniki wału itd ciśnienia paliwa nic nie zmieniło, wyjąłem z chodzącego auta wtrysk zamontowałem obok silnika żeby zobaczyć czy nie zatarte tamte, tego też nie otwiera, osprzęt siemens i to 2.0 hdi rhy Dodano po 40 Yeeee odpalił Dodano po 39 Regulator ciśnienia paliwa podmieniony Dodano po 21 Radość nie trwała długo gasiłem odpalałem z...
W przepustnicy jest iglica, możliwe że zapinka jest poluzowana lub wypadła.
Powinien kolega rozebrac gaznik i go wyczyścic. Problem może stwarzac pływak po prostu może byc dziurawy.Do regulacji służy też iglica w tym miejscu, gdzie jest zamontowana linka gazu.
Wygląda to na zawór do regulacji ciśnienia.Wkret na śrubokręt to iglica obsadzona w sprężynie. Przy wyłączonej maszynie i skasowaniu ciśnienia przytrzymaj śrubokrętem iglicę - poluzuj nakrętkę kontrującą i licząc obroty - wykręć zawór. Iglica może mieć na powierzchni wypracowaną gładz w formie pierścienia.Można doszlifować do gładkiej powierzchni lub...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Witam mam problem z partnerem 2.0hdi 2001r na Siemensie auto jeżdziło bez problemów aż pewnego razu nie zapalił. Komputer wyświetla jeden błąd p1641 - uszkodzenie sterownika ECU - regulacja otwarcia iglic wtryskiwaczy Pozatym pierwszy wtrysk na włączonym zapłonie cały czas " bzyczy" po przełożeniu wtyczki z pierwszego na drugi "bzyczy" ten drugi czyli...
Nie strzela z wydechu tylko ma cofki do gaźnika
Jest jeszcze śrubka do regulacji iglicy w przepustnicy
Rozumiem Dokonałem już ustawienia wysokości ramienia, jednak nie mam pojęcia, w jakim zakresie ustawić tą regulacje nie posiadając precyzyjnej wagi. Czy ktoś zna metode, dodam że powinna iglica mieć nacisk 1.5 g Weź gramofon pod pachę i do jubilera, no bo jakiej rady się spodziewasz..., w domu nie zmierzysz i helikoptera z agrafki nie zrobisz ;)
Witam. W ten mosiężny sześciokątny element, nad tym czarnym plastikiem, wsuwa się iglica w trakcie poboru CWU. Jest tam uszczelniacz iglicy. Powyższe uszczelnienie do wymiany, iglica co najmniej do oczyszczenia, a jak ma rysy albo jest wytarta, to też do wymiany. Pasowało by też wymienić tam kompleksowo membranę, i pozostałe uszczelki oraz iglice.
Witam Iglice nie trafiają w aparat? Powinno się to dać ustawić na regulacji. Możesz zamieścić fotki (mocowania iglic, w którym miejscu nie pasują) Ps. Co się stało ze starymi iglicami? tłok je dogonił? Same pęknąć nie mogły. Zastanawiałeś się co może być przyczyną?
Filtr jest oryginalny cylinder 50 próbowałem regulacji ale bardzo nie pomaga iglica jest na środku
Moim zdaniem to temperatura czynnika wracającego z parownika ma wpływ na stopień otwarcia wlotu zaworu. Tak samo to temperatura na zewnątrz ,a nie ciśnienie atmosferyczne wpływa na regulacje iglicy ,tak to działa w grupie vw.
A co do membran są ok nie zmurszałe ale czy szczelne bez dziur to raczej tak bo była sucha przestrzeń między nimi i dolna także bez wycieków Jaka sucha przestrzeń, w którym miejscu. Wyczyść ten nieszczęsny gaźnik i daj zdjęcie tych membran. Wygląda tak jak na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/8119414100_1... Niema śrub regulacyjnych...
Problem rozwiązany. Wymontowanie gażnika, rozkręcenie na czynniki pierwsze , wyczyszczenie . Działa idealnie
Regulacja zapłonu, rzuć okiem na gaźnik - moze iglica sie zawieszać albo zbiorniczek wyporowy jest dziurawy ( miałem tak ).
Witam.......... Niedrożna dysza wolnych obrotów albo wkręcona do oporu bądź zatkana iglica do regulacji składu mieszanki. (kiedyś te dolegliwości mi się przytrafiły) Powodzenia...............
Linka od gazu się nie zacina? Iglica prosta? Która śruba była wykręcona jeden obrót?
Jak leje czy zalewa swiece ? Moze byc iglica , jak wycieka z gaznika to moze zaworek sie zacina. Mozesz troche poczytac na temat swojego gaznika: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/r...
Iglica mogła się zablokować i należy sprawdzić co jest powodem jeżeli już to membrana gumowa może być do wymiany, pokrętło jak dobrze pamiętam powinno mieć zakres od do. W podgrzewaczu wodnym PG6 był bardzo podobny zespół wodny wielokrotnie go regenerowałem miał już swoje lata.
Gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa. Może być wyrobiona iglica pływaka i jej gniazdo. Za bogatą mieszankę odpowiada też zbyt wysoko podniesiona iglica na zamkach i filtr powietrza. Na nagrzanym próbuj odpalić bez filtra. Do kontroli styki przerywacza. Wyczyścić, wyregulować. Przerwa 0,4mm, mają zaczynać się otwoierać 3 mm przed GMP tłoka. Sprawdź...
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Mam problem z regulacja temperatury w kuchni gazowej wrozamet mastercook (1308.A0). Temperatura podczas grzania waha sie miedzy 200 a 260 stopni i praktycznie nie ma mozliwosci wyregulowania temperatury kurkiem (kurek ma skale1-8). Juz na poz.1 jest ok 200st zamiast 140. Po przekreceniu na poz 3 lub wyzej temperatura wzrasta do maksimum. Zarowno regulacja...
Panie Pawle czy w tym "urządzeniu" ma Pan dwie śruby regulacyjne? Gwoli ścisłości, to są trzy śruby regulacyjne. :D Jest jeszcze regulacja iglicy w przepustnicy
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Piec ma już swoje lata. W tym roku stuknie mu 12. Jak nazywa się dokładnie ten zaworek od regulacji przepływu gazu który jest sterowany Iglica z zespołu wodnego.
Jaki agregat? Nie bardzo rozumiem. To zdjęcia zaworu z mojego kompresora. Dodano po 26 To w takim razie do czego służy ta iglica?
To jest komar on nie ma regulacji paliwa w komorze pływaka jest tylko na przepustnicy regulacja iglicą ona jest na środku
Jest dokładnie tak jak piszesz. I w starej i nowej pokrywie otworek jest drożny, iglica bez talerzyka.
Zmylił mnie przebity pływak u góry. Wygląda to jakby jakiś fachowiec ;) przerabiał. Dawno nie grzebałem w gaźnikach to i zapomniałem o regulacji iglicy.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Witam wszystkich :D Podpinam się pod temat, ponieważ mam problem z tym żelazkiem, które również jak autor tematu posiadam od 4 lat i spisywało się bardzo dobrze jak do tej pory. Niestety od jakiegoś czasu nie działa parowanie, to "automatyczne". Żelazko już rozbierałem dwukrotnie i nie mogę dojść dlaczego nie paruje :( Wyrzut mechaniczny na przycisk...
A czy regulacja iglicy by wpłyneła na moc skutera ? co muszę zrobić aby dostać się do iglicy ?
Iglice na razie bym zostawił zawory do kategorycznej regulacji przecież na ciepłym silnku luzy ulegają zmianie wiec luzy które podałeś są do regulacji nie ma co gadać najpierw zawory co do iglic musiał bym zajrzec do serwisówki bo tam na pewno bedzie opisane
Dostaje za dużo paliwa, spróbuj regulacji iglicą (ponieść o ząbek w góre) i tą śrubką do regulacji powetrze-paliwo.
Tak ciśnienie reguluje się podkładkami które bardziej ściskają sprężynę co w konsekwencji powoduje że iglica pod większym ciśnieniem dopiero się podnosi powodując wytrysk paliwa.A co do zwiększania ciśnienia to byś musiał zacząć od pompy,ja bym za dużo nie kombinował
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
Drożność sprawdziłem ,ale tutaj raczej będzie chodziło o regulację iglicy niż samego gaźnika? Dodano po 2 A czy ilość jest poprawna?
Dziękuję za odpowiedź, Był serwisant który elektronicznym manometrem zmierzył ciśnienie w celu regulacji iglicy na zworze, aby odpowiednio ustawić moc tak jak to producent zaleca. Nadal występuje brak modulacji plomienia przez sterownik mimo podawanego napięcia. Modulacja iglicy tylko manualna daje jakiś skutek. Czy domyśla się Pan że może to być wina...
Żeby można było zacząć stroić, należałoby odblokować regulację iglicy (L) w przepustnicy. Z doświadczenia powiem, że kosy 43 cm³ nie da się prawidłowo zestroić gdyż rozjeżdża się progresja, tj. da się zestroić tylko w określonym zakresie obrotów i obciążeń, a nie w całym zakresie. Te silniki mają skopane strojenie cylindrów, mają przyblokowane...
Nie no bez przesady, jakoś tam reagują na regulacje, co prawda różnice zauważyłem dopiero po 2 obrotach, ale jednak zawsze to coś. I jednak myślę, że mój problem ma coś wspólnego z dyszą główną, bo jest śruba od regulacji mieszanki wkręcona na maxa a iglica na najwyższym poziomie, a i tak chodził dopiero dobrze jak przytkałem wlot powietrza.
Membrany sprawdziłeś? Tak samo szczelność połączenia gaźnik-łącznik-cylinder. Świeca też może dawać takie objawy, jest zalewana czy raczej sucha? Tu jest regulacja iglicy http://obrazki.elektroda.pl/5139633200_1...
Witam. Śruba nr 1 ustala dolne polożenie przepustnicy; 2 reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej; 3 dysza. 1 i 2 służą do regulacji gaźnika a dysza jest wkrecona do oporu .Jeszcze jest iglica stożkowa w przepustnicy regulujaca sie zapinką(drugie wycięcie od góry).1 i 2 musza być dobrze zgrane ze soba i bedzie wszystko dobrze chodziło.Moja MF pracuje...
Po tą zaślepką jest śrubka do regulacji. Sam mikroprzełącznik jest wewnątrz tej plastykowej obudowy. A sama iglica przesuwa się prawidłowo ? Może cały zespół wodny jest zakamieniony.
Witam wiem że się jej nie wykręca ale z ciekawości wykręciłem i wkręca się elegandzko po wkręceniu wykręciłem 2.5 obrotu i to samo plywak nowy iglicy nie ma jest kulka i wszystko z nią ok z iglica też kombinowałem na wszelkie sposoby i nie pomaga
Pływak jest plastykowy i nie bardzo wiem,jak go sprawdzic:/ Skuter kopci,ale i tez ciężko odpala:/ Gdzie jest ten zawór, ja to przyzwyczajony jestem do gaźników z Jawy,a nie takich jak w skuterach sa:/ Od czego jest ta elektryczna iglica? I jakie podstawowe regulacje zrobić temu gaźnikowi?
W serwisach nie chcą naprawiać takiego sprzętu, więc wymyślają różne historie. Kilka dni temu był u mnie gość z podobną kosą, wracał z serwisu, gdzie stwierdzili że nie będą się bawić z tym silnikiem, ponieważ im się nie opłaca. W sumie, to pomogło czyszczenie gaźnika i lekka regulacja iglicy, która jest w przepustnicy. Wracając do problemu. Paliwo,...
Tak i regulację gaźnika po procesie docierania wtedy też. Owszem, ale odwrotnie niż myślisz. WSK na dotarciu oprócz zwiększonej ilości oleju w paliwie miała jeździć na bogatej mieszance, czyli iglica miała być podniesiona (dostawała więcej paliwa), a nie mniej bo nie ma go z czym spalać. Regulacja po dotarciu polegała na obniżeniu iglicy (przestawieniu...
Po podłączeniu auta pod tester wynika z opisu, że są dwie opcje: 1 Granica regulacji iglicy pompowtryskiwacza przekroczona. (wtryski do wymiany naprawy) bardzo prawdopodobne 2 obwód pompowtryskiwacza usterka elektryczna w obwodzie. ( tu sprawa prosta, wystarczy docisnąć konektory we wtyczkach pompowtryskiwaczy w głowicy,)
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Świeca mokra, więc mieszanka nie zapala się, bo...? Bo jest zbyt bogata? Powietrze dociera do gaźnika? Jak kopiesz starter to gaz jest w pozycji "bieg jałowy" ro rozkręcony do oporu? Regulowałeś gaźnik przed montażem? Iglica w jakiej jest pozycji?
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
Może być również awaria mikroprzełącznika jeśli wcześniej był wyciek wody z armatury wodnej (zaciek na czarnym płaskim elemencie od spodu z małą zaślepką). Oczewiście zacinanie się iglic góra-dół i regulacja ma znaczenie. Tuleje z góry i z dołu muszą być przesmarowane, nie może być zacieków i zawapnień. Dotyczy to również iglicy w armaturze gazowej...Właściwa...
Sprawdź też kolor świecy po wykreceniu jeżeli jest czarna okopcona to znaczy że silnik dostaje za dużo paliwa , powinna mieć kolor jasny kawowy , oczywiście filtr powietrza musi być czysty . Regulacji możesz również dokonać regulacją wysokości iglicy jest chyba 5 rowków do ustawienia dawki paliwa .
O którą śrubke ci chodzi ja mam tam tylko dwie śrubki, od obrotów i chyba od powietrza. A co do regulacji iglicy to właśnie nie wiem jak się to robi. Ja tą iglice normalnie włorzyłem i dokręciłem do końca.
Mam motorynkę, wymieniłem uszczelki i pozostał mi tylko gaźnik do regulacji. Np. Ile obrotów śrubki od mieszanki i przepustnicy ma być wkręconych? Iglica jest na tym drugim stopniu.
regulacja iglicy silnika krokowego jest banalnie prosta i nie potrzeba żadnego diagnoskopu. Trzeba ją wyciągnąć na tyle ze przy zakładaniu silniczka oprze się i zamknie całkowicie przepływ. Przy pierwszym odpaleniu silnik zapali i zgaśnie. Wyłączamy całkowicie zapłon w tym momencie silnik krokowy automatycznie się cofa w położenie tzw. przewietrzania...
Proszę panią. Niech jaki kolwiek mechanik stwierdzi gdzie jest wyciek bo w tych skrzyniach zazwyczaj cieknie na półosiach a to nie trzeba wyciągać skrzyni biegów. Troszkę pomyślunku, sprawnych rączek i nowe dwa uszczelniacze i po pracy. Błąd regulacji ciśnienia a dokładniej błąd " regulacji ciśnienia linii " to tylko wymiana elektrozaworów, oleju i...
Tam jest iglica więc zwiększasz wykręcając. 70°C to dobra temperatura. Więc zacznij szukać problemu. Bo tak go nie rozwiążesz.
Silnik niechętnie odpala ale jak odpali to nie wkręca się w obroty.Przerywa ,dusi go ale jak ruszę to pod obciążeniem zbiera się i jadzie ładnie,ma siłę Regulacja książkowa. Platynki nowe, iskra ładna,dysza w gaźniku 180 iglica na trzecim ząbku (od góry) tłok pierścienie nowe cylinder po szlifie.Nie mam pojęcia co się dzieje
Paliwo z baku cedzi jak trzeba przez cały czas ,mieszanka paliwowa prawidłową 100ml oleju shtila na 5 l paliwa motor nie reaguje ani na regulację śrubą biegu jałowego ani na regulację iglicą chyba że jest jeszcze coś co można w nim regulować a nie wiemy ale nie dopatrzeliśmy się żadnej innej śruby Dodano po 5 Paliwo z baku cedzi jak trzeba przez cały...
Iglica na środkowy rowek, pływak do wymiany . A co do regulacji składu mieszanki to nie każdy silnik zadowoli się ustawieniami fabrycznymi . Skład mieszanki ustaw tak, aby motor nie przerywał i był jak najsilniejszy . Nawiasem mówiąc regulujesz mu dopływ powietrza do składu mieszanki, iglicą regulujesz dawkę paliwa .
Witam wszystkich . Mam problem z piecem Nike Pilota z otwarta komorą spalania . Polega on na tym iż piec pali się małym płomieniem , w okresie poprzednim tzn. przed kilkoma dniami miałem możliwość regulacji temperatury . Poprzez pokrętła C.W.U i C.O. W chwili obecnej płomień ma ok 4 cm poprzednio miałem możliwość regulacji płomienia do wysokości mniej...
Szukałem, mam wiele książek z neta i czytam i nic nie może przyjść mi do głowy. Zbadałem wszystkie te elektryczne czajniczki i maja dobre oporności, takie jak w książce. Ta iglica w rozdzielaczu ma taką regulacje jakąś której nie ruszałem (nakrętka na klucz chyba 17, zaklepana podkładka żeby się nie przekręciła). Może w tej iglicy tkwi problem?
Zacznijmy od tego, jaki skuter masz. Jeśli chiński, to gaźnik, względem innego gaźnika może się mooocno rozjechać. To co u kolegi jest cacy, u ciebie może być totalnie źle. Te gaźniki nie trzymają żadnych norm i reguluje się je "na oko". Bo nie ma do czego się odnieść. Czarna świeca oznacza zbyt dużą dawkę paliwa. Schodzenie z obrotów, jeszcze bardziej...
Witaj! Sprawdź linkę gazu czy gdzieś się nie zacina.2 Ustal jak wysoko przy pełnym skręceniu rączki przepustnicy znajduje się tłoczek z iglicą może nie otwierać się całkowicie.Dalej to regulacja iglicy zamykającą dopływ paliwa. Twoje zjawisko tłumaczyć można tylko tym,że dopasował się skład mieszanki,która spowodowała lepsze spalanie lub lepsze paliwo....
pływak nowy Współczesne zamienniki nie zawsze prawidłowo współpracują z podzespołami z epoki. Pływak zapewne plastikowy o zbyt dużej wyporności lub ma zbyt długą szpilkę. Jeśli wsadziłeś coś takiego to powinien mieć możliwość regulacji szpilki w pływaku. Taka iglica jak na obrazku także może być problematyczna; oryginalnie były proste a nie stożkowe....
Regulacja gaźnika to coś co trzeba okresowo wykonywać i wskazany jest ciągły pomiar podczas regulacji. Także pojedynczy pomiar na stacji diagnostycznej na wiele się tu nie nada. Jeśli to jest pierwsza regulacja np. po wymianie gaźnika lub jakiejś modyfikacji, może wymagać kilkukrotnego demontażu gaźnika, wymiany dysz, regulacji iglicy, pływaka. Taka...
Mam pytanie odnośnie mojego kotła, ma juz pare lat i czasem sie wyłącza a nawet czesciej. Do czego sa te dwa pokretla w zlaczniku i czy mozna regulowac pokretlem zaslepionym nakretka aluminiowa(zaslepka aluminiowa zostaje usunieta i odlsania nakretke plastikowa) podczas pracy pieca i jaka powinna byc standardowa odleglość nakrętki plastikowej wewnatrz...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz? Dysza na oryginalnym filtrze w okolicach 75 (na gąbce 78-80), iglica drugi rowek od dołu, komora pływakowa na około 20mm. Zależy też jaką masz wersje tego...
Moje podejrzenie to jakiś nieodfiltrowany paproch w dyszy paliwowej, lub ogólnie problem ze składem mieszanki- za uboga. Może to być również przestawiona iglica jeśli jest regulowana, ale raczej dysza- przytkana. Jej przeczyszczenie powinno pomóc. Miałem tak kiedyś w Jawce, na luzie się wkręca, trzyma wysokie obroty, ale pod obciążeniem wcale nie idzie....
Wysokie obroty uzyskasz przy mocno podniesionej przepustnicy [ zakładam że iglica jest prawidłowo zamontowana ] , tak więc wniosek prosty .
Regulacja nie działa właśnie. Znaczy cały czas niby na Maxa jest. Dodano po 57 Iglica jest nowa.
Na filmiku widać że jest trochę za duży luz na zębatkach. Widać to po tym ze z dolnego martwego punktu igła idzie do góry a chwytacz stoi w miejscu. Luz pomiędzy okrągłą zębatką chwytacza a półzębatką na dolnym wałku musi być minimalny, żeby nie ściskał zębatek ale też nie był zbyt duży. Ścianki półzębatki podczas pełnego obrotu maszyny muszą w swoim...
Iglica na 5-tym ząbku-od góry?czy od dołu? Zbyt mocne przegrzewanie sie silnika może być spowodowane za małymi luzami zaworowymi. od góry czyli najniżej zapięta zawleczka a iglica najwyżej jak się tylko da...
Sprawdź pompkę paliwa, może słabo podaje i na jałowym wystarczy a po przejechaniu kawałka spada poziom w gaźniku, skok popychacza, sam kiedyś z tym walczyłem, potem trzeba by zdjąć gaźnik, dokładnie sprawdzić pływak czy cały i nie zawiesza się, dokładna regulacja pływaka w obu pozycjach, iglica zaworka nad pływakiem, nowsze mają specjalną gumkę ale...
Witaj Najprawdopodobniej przyczyną niesprawności będzie dolne uszczelnienie zespołu wodnego. Przynajmniej ja bym na to stawiał. Mikrowyłącznik raczej zamókł i przez to cały czas ma zamknięty obwód lub iglica zespołu wodnego zacięta.
Główna 72 była założona 75 ale marnie chodził na 72 o niebo lepiej iglica na samym dole jak podniose jest gożej. Dodam że pali od ząbka wykręca się tez dobrze
iglica regulacja regulacja iglica gaźnik skuter regulacja iglica
citroen xsara paliwo czyszczenie głowicy magnetofonowej przekrój przedłużacza
peugeot wyciek oleju peugeot wyciek oleju
Falownik restartuje się przy produkcji energii - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja bagnetu oleju w MAN TGX 510 2023