Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Jak ustawiłeś poziom paliwa w komorze pływakowej? Bo to też się poniekąd reguluje. Jeśli jest zbyt wysoki, to wpływa on na cały zakres prędkości obrotowej, wzbogacając mieszankę. Jaki masz kolor elektrod na świecy? Przy VM22SH dokładnie sprawdź stan membrany, taka "gumka z bolcem". Jeśli zauważysz najmniejszą deformację lub dziurkę - kaplica. Gaźnika...
Witam. W ten mosiężny sześciokątny element, nad tym czarnym plastikiem, wsuwa się iglica w trakcie poboru CWU. Jest tam uszczelniacz iglicy. Powyższe uszczelnienie do wymiany, iglica co najmniej do oczyszczenia, a jak ma rysy albo jest wytarta, to też do wymiany. Pasowało by też wymienić tam kompleksowo membranę, i pozostałe uszczelki oraz iglice.
Przepływ wstępny ustawiony jest na maxa,więc skoro nie grzeje to albo iglica nie cofa się całkowicie do tyłu albo wcześniejsze zawory mają za duże otwarcie.
Napiecie membrany to srubka 2 .Srubka 3 to iglica - obejscie dyszy przytykanej ramieniem sprzezonym z mebrana 2 st .1 to tylko zaslepka kanalu w reduktorze.
Witaj Na stronie https://onninen.pl/pl-PL/spluczka-do-wc-... jest w sprzedaży spłuczka do wc o parametrach: Spłuczka ciśnieniowa do WC SCHELLOMAT z dźwignią Przepływ: 1,0 - 1,3 l/s, wkład z tłokiem mosiężnym Zakres dostawy: dźwignia regulacja strumienia spłukującego iglica automatycznego czyszczenia...
Ok. mniejsza z kołkiem. Na podstawie pewnego zachodniego forum przedstawiam inny sposób na ustawienie cisnień. Potrzebujemy przerobić/dorobić nazwijmy to „przekładkę” ( zaznaczona na rysunku )która oryginalnie popycha główną spręzynę dopiero w momencie gdy ciśnienie osiągnie cisnienie otwarcia wstepnego i iglica uniesie się na tyle wysoko...
Rozumiem Dokonałem już ustawienia wysokości ramienia, jednak nie mam pojęcia, w jakim zakresie ustawić tą regulacje nie posiadając precyzyjnej wagi. Czy ktoś zna metode, dodam że powinna iglica mieć nacisk 1.5 g Weź gramofon pod pachę i do jubilera, no bo jakiej rady się spodziewasz..., w domu nie zmierzysz i helikoptera z agrafki nie zrobisz ;)
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Tak ciśnienie reguluje się podkładkami które bardziej ściskają sprężynę co w konsekwencji powoduje że iglica pod większym ciśnieniem dopiero się podnosi powodując wytrysk paliwa.A co do zwiększania ciśnienia to byś musiał zacząć od pompy,ja bym za dużo nie kombinował
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
świeca po "dydłaniu" sucha co oznacza że problem leży w zasileniu paliwowym (podejrzewam ssanie) ciepły pali na dotyk. Po drugie - jak już się go odpali to gaśnie po puszczeniu manetki więc trzeba go trzymać na półgazie żeby nie zgasł, jak się silnik rozgrzeje porządnie - zaczyna równo pracować, ale wystarczy 5-10 min postoju i wszystko wraca Sam sobie...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Witajcie serdecznie forumowicze. Mam problem. Klient przyjechał z objawami nieodpalania na zimnym silniku. Przebieg 12340km. Nic nie było robione do tego czasu a więc stwierdziłem że czas na nowy zestaw cylinder plus glowica. Zamówiłem zestaw 60cm3. Po założeniu zonk. Skuter nie ma siły odpalić przekrecic wałem taj jak by sie cofal. Z kopki palił na...
Uprzedziłeś mnie.Miałem napisać ,że lepszym złem będzie zwór iglicowy . Jednak iglica i sprężyna dają zbyt stromą charakterystykę, dlatego w poważnych reduktorach zawsze membrana steruje mała iglicą.Jeżeli chcesz mieć poprawną stabilną pracę to kup uniwersalny reduktor ciśnienia paliwa do tuningu samochodów za jedyne 90zł. Regulacja od zera i z manometrem....
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Proszę panią. Niech jaki kolwiek mechanik stwierdzi gdzie jest wyciek bo w tych skrzyniach zazwyczaj cieknie na półosiach a to nie trzeba wyciągać skrzyni biegów. Troszkę pomyślunku, sprawnych rączek i nowe dwa uszczelniacze i po pracy. Błąd regulacji ciśnienia a dokładniej błąd " regulacji ciśnienia linii " to tylko wymiana elektrozaworów, oleju i...
Witam. Na szczęście u mnie "awarią" okazała się za duża przerwa na świecy, 100 zostaje więc w kieszeni (zakup nowej cewki magneta) uff. Rower odpala aż miło, ale pali koszmarnie dużo - wyszło mi 3,3 litra na 100km - jazda mieszana górki, prosta i wiatr - iglica ustawiona na rowku licząc od góry to na najniższym, nie pamiętam czy tak ustawiona to większe...
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Witam wszystkich. Żeby nie zakładać nowego tematu, dopnę się do istniejącego. Mam taki zabytek, jak w temacie i czekając na nowy, próbuję zrozumieć funkcję poszczególnych elementów zespołu wodnego. Numeracja zgodnie ze schematem umieszczonym kilka postów wyżej. Dysza 20 odpowiada za regulację ciśnienia nad membraną. Dysza (tuleja) 7, wraz z śrubą regulacyjną...
Dzisiaj odkręcę siodło i bak i będę szukał przyczyny głębiej. Sprawdzę kolektor ssący (gumowy - jest zabezpieczony tylko opaską zaciskową która zaciska gumowy dolot na gaźniku) i posprawdzam wszystkie połączenia, zwłaszcza tą linkę bo ciągle mam wrażenie że iglica powinna chodzić swobodniej a linka normalnie się wyjmować (w obecnym stanie nie mogę jej...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
One nie sa pod plombą a to ze iglica to zauwazylem po przekrojach z internetu. Jeszcze srubokreta tam nie pchalem. Spokojnie bo zawczas sie emocjonujesz. Serwisanci czesto tymi nastawami ruszali i mowili ze przyjdziec czas ze trzeba bedzie to dostrajac bo kocioł ma swoje lata a elektrody sa wyczyszczone i maja dobre odleglosci bo serwisant to czyscil.
Ogólnie to tak, rano miałem się za to zabrać, ale przyszedłem do garażu, pokręciłem chwilę i padł akumulator, ponieważ było jeszcze dzień wcześniej dużo kręcone, a najpierw nie chciał odpalić normalnie, a potem na ssaniu też nie chciał. Uznałem, że wezmę sobie podłączę akumulator i wieczorem to zrobię. Zrobiłem to, ale zapomniałem wyłączyć ssanie i...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
W sumie mogę jakiś kawałek gumy wyciąć koło przecież jest okręgiem tj oringiem i podkładką jednocześnie. Ale jeśli tamtędy bez tych oringów przy zawleczce gaz się nie ulatnia do zespołu wodnego od sprężyny co ją iglica podnosi to smar wodoodporny winien wystarczyć. Tym bardziej że ten łt43 zmienia się z miękkiego niebieskiego w twardy brąz i jest uszczelniaczem....
Linka od gazu się nie zacina? Iglica prosta? Która śruba była wykręcona jeden obrót?
Tak i regulację gaźnika po procesie docierania wtedy też. Owszem, ale odwrotnie niż myślisz. WSK na dotarciu oprócz zwiększonej ilości oleju w paliwie miała jeździć na bogatej mieszance, czyli iglica miała być podniesiona (dostawała więcej paliwa), a nie mniej bo nie ma go z czym spalać. Regulacja po dotarciu polegała na obniżeniu iglicy (przestawieniu...
Świeca mokra, więc mieszanka nie zapala się, bo...? Bo jest zbyt bogata? Powietrze dociera do gaźnika? Jak kopiesz starter to gaz jest w pozycji "bieg jałowy" ro rozkręcony do oporu? Regulowałeś gaźnik przed montażem? Iglica w jakiej jest pozycji?
Witam, Tak jak w temacie mam pytanie o poprawne działanie zaworu rozprężnego klimatyzacji ze zdjęcia poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/7662496800_1... 1. Ciecz pod wysokim ciśnieniem 2. Rozprężona ciecz wpadająca do parownika 3. Gaz wracający z parownika 4. Kierunek gazu do kompresora 5. Regulacja ciśnienia gazu LP ~2,5 bara (temperatura...
Do mojego gaźnika jest zestaw 632235, którego w Polsce chyba nie dostanę. Siedzę już któryś dzień na https://www.partstree.com/parts/tecumseh... i próbuję porównywać ale ciężko to idzie. najbardziej zależy mi na oringach bo sparciałe, brakuje mi podkładki przy oringu od wolnych obrotów. Niektóre elementy idzie kupić osobno w różnych sklepach...
Po pierwsze kolektory były zdjęty był czas że byłem tam co dwa dni i widziałem wyraźnie że kopci z kazdego (zostały tylko kawałek kolektora z turbina). Macie rację jest problem z kątem wtrysku lub z dawka paliwa. Jest to mój pierwszy HPI w mojej historii robiłem PE i CR, dlatego nie mam dużego doświadczenia. Mam stare cewki bardzo proszę o instruckce...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz? Dysza na oryginalnym filtrze w okolicach 75 (na gąbce 78-80), iglica drugi rowek od dołu, komora pływakowa na około 20mm. Zależy też jaką masz wersje tego...
Tam jest iglica więc zwiększasz wykręcając. 70°C to dobra temperatura. Więc zacznij szukać problemu. Bo tak go nie rozwiążesz.
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Mam problem z moim jednośladem Suzuki gn125 4T, a mianowicie motorek jeździ super, wkręca się normalnie, ale pod większe górki przerywa, tak jakby odcinka się włączała, to nie wina paliwa. Czasem przejadę 10 km i jest wszystko super, tylko pod górki nie, a czasem przerywa nawet na prostej, ale jak jadę na pół gazie i się rozchula to potem wyższy normalnie...
Regulacja nie działa właśnie. Znaczy cały czas niby na Maxa jest. Dodano po 57 Iglica jest nowa.
Regulacja zapłonu, rzuć okiem na gaźnik - moze iglica sie zawieszać albo zbiorniczek wyporowy jest dziurawy ( miałem tak ).
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Czyli przykładowo jeśli silnik pracuje praktycznie tak samo przez zakres od 2 wykręceń do 5 wykręceń śruby to należy ustawić ją na 4-ry wykręcenia? Druga sprawa, jeśli ja nie mogę osiągnąć ZŁEJ PRACY SILNIKA przy wykręceniu to oznacza to, że coś jest nie tak? Czy to może być kwestia iglicy? Gdy zacząłem regulować ten gaźnik iglica była ustawiona na...
Główna 72 była założona 75 ale marnie chodził na 72 o niebo lepiej iglica na samym dole jak podniose jest gożej. Dodam że pali od ząbka wykręca się tez dobrze
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Tu jest zdjęcie całego zaworu do regulacji obrotów. Widoczna po lewej mosiężna iglica wydaje mi się że służy do wspomnianej hosterezy. Ale mogę się mylić proszę o wyjaśnienie czy mam rację. Jak rozebralem to nie ma tam podkładek. Sprężyna naciska na tloczka i odcina powietrze na zawór odcinajacy dopływ powietrza do śruby i do regulatora obrotów silnika.
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
Myślałem nad tym. Można do tego silnika dokupić fabryczny starter z linką. Przykręca się go zamiast pokrywy magneta, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedniego wolnobiegu. Dokręciłem sprzęgło trochę bardziej niż było ustawione fabrycznie przez co szarpanie wyraźnie zmalało, jednak po przejechaniu około 10 km znów powróciło. Jest też mały problem z wolnymi...
skuter regulacja iglica regulacja iglica gaźnik simson regulacja iglica
silnik asynchroniczny parametry głośniki fabia niedopasowanie impedancji słuchawek
Przyczyny wzbudzania subwoofera Klipsch - analiza i rozwiązania Kostka elektryczna drzwi lewych Nissan Patrol - lokalizacja i diagnostyka