Ponawiam pytanie co do regulacji LPG II giej generacji LOWATO.Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie sruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5LPG w cyklu mieszanym.Silnik 1,5 8mio zaworowy. Ponawiam pytanie co do regulacji LPG LOVATO IIgiej generacji. Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie śruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5l LPG w cyklu mieszanym.
Można prosić ekspertów jak wyregulować auto gaźnikowe (mały silniczek 903ccm) z reduktorem właśnie lovato RGE 92 (I generacja). Obecnie instalacja rozlegulowana - takie objawy, że jak rozgrzane auto to jak się rozpędza na 2-ce to szarpie, natomiast jak się zatrzyma to bardzo wolne obroty. Jak się zabrać za regulację mając na uwadze powyższe?
Witam mam w swoim samochodzie instalację lovato 2 generacji, z emulatorem sondy lamda stag2l, na przewodzie z reduktora do palnika mam śrubę regulacyjną i elektrozawór, na parowniku znajdują się 2 śruby regulacyjne, jedna większa w plastikowej otoczce i druga mała metalowa, z przecięciem na śrubokręt. Jak prawidłowo przeprowadzić regulację we własnym...
Zdecydowanie Lovato. To najlepsza firma, parownik prosty do obsługi i regulacji.
Witam.Mam problem z regulacją wolnych obrotów czy reguluje się tak jak przy benynie ,czy inaczej, Może mi ktoś opisze jak to wykonać.Z góry dziękuje za pomoc,PS. instalacja Lovato. Poszukaj na google tekstu pod tytułem ,,krótki poemat na gazu temat". Niezły artykuł o instalacji gazowej I generacji.
Polecam wskażniki z ledami, najlepiej "pływający" punkt, słabszym rozwiązaiem jest miernik z bargrafem może okazać sie za wolny, miernik analogowy... też może sie nadać zwykły miernik cyfrowy całkowicie odpada. I dobrze określiłeś, regulacja będzie kłopotliwa ;)
Hej Mam instalacje gazowa firmy LOVATO II generacji w sofcie do regulacji instalacji jest mozliwosc wyboru stylu jazdy ECO/NORMAL/SPORT. Chciał bym miec mozliwość przełacznia tego parametru bez udzialu PC tylk np przez jakis mikrokontroler zainstalowany na stale w aucie. I tu pytanie czy ktos z grupowiczów robil coś podobnego alo czy ktoś ma jakis opis...
Witam. Posiadam w swoim aucie Astra F, instalację I generacji z parownikiem Lovato Elektronic. Podczas regulacji ustawiłem go żeby działał tylko z układu obejściowego na chwilkę, czyli taka mosiężna śrubka i kiedyś wszystko było dobrze. Na wolnych sobie pyrkał a jak dodawałem gazu, to gasł. Wiadomo nie dostawał tyle ile mu było potrzebne, od niedawna...
Witam wszystkich ! Mam dylemat, chcę rozbudować instalację I generacji ( Lovato + stag ) o elektroniczne sterowanie składem mieszanki. Chciałbym mieć możliwość regulacji z laptopa i dostęp do takich funkcji jak cut-off i wzbogacanie przy pełnym obciążeniu. Jaki układ polecacie, Maxi-Lambdę od Lecho, Bingo, może BRC Just czy jeszcze co innego?? Dzięki...
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=89863... ogolnie ustawienia i regulacjia drugiej generacji jest bardzo podobna we wszystkich sterownikach tu znajdzesz wszystko
potem jeśli jest to instalacja bez silnika krokowego do gazu należało by jeszcze wyregulować zawór dławiący (ten na przewodzie parownik-mikser) ale to już inna bajka. 1. To może będziesz kontynuował temat .........chętnie poznamy dalszą regulację I generacji. 2. Jak ustawić wydatek bez analizatora spalin ??? tzn. przy braku pomiaru lambdy
Masz komputer DT Gas. Najprawdopodobniej nikt nie będzie chciał tego badziewia dotykać. Jeżeli na wężu od gazu masz silnik krokowy to usuń go. W to miejsce wstaw śrubę do regulacji czyli tzw. register. Poszukaj opisu jak regulować instalację gazową I generacji. Samemu ciężko będzie Ci wyregulować tą instalację.
Każda instalacja nie ważne jakiej generacji ma możliwość regulacji. Tak samo III generacja posiada tzn dozator a następnie dystrybutor. Nie wyobrażam sobie by gaz dawkowany był od tak....
Bez aktywnej sondy lambda nie ma jak skorygować mapy wtrysku. Kolega niech się zapozna z zasadą działania instalacji gazowej IV generacji i dopiero próbuje doradzać. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych...
W sumie ciekawe, to co mówisz, bo te 3 propozycje otrzymałem od warsztatu: "WITAM instalacja gazowa ze względu na liczbę cylindrów i nasze doświadczenie możliwe instalacje z którymi można wyregulować i fizycznie zamontować to ,czwarta generacja easy fast firmy lovato technicznie najlepsze funkcje do wykorzystania regulacji ustawienia parametrów zbiornik...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Witam Od dawna mam problem z swoim matizem a wiec zacznijmy od poczatku. Samochod jest wyposazony w instalacje gazowa LOVATO prawdopodobnie 3 generacji. Podczas jazdy przy dojezdzie do skrzyzowania, ronda czy swiatel po zatrzymaniu samochodu silnik przestaje pracowac. Konieczne jest jego ponowne uruchomienie a na paliwie wszystko jest wpoirzadku problem...
Hej Chciałbym zrobic komputer samochodowy ktory by pokazywal zużycie paliwa na 100km. Problem w tym ze chce wiedziec ile auto pali mi gazu a nie benzyny. Mam instalacje LOVATO II generacji w ktorej istnieje mozliwosc wyboru stylu jazdy eco/normal/sport (bynajmniej takie opcje sa w programie do regulacji). Dodatkowo chce by bylo mozna te tryby stylu...
Cześć. Mam w samochodzie (Ford Sierra gaźnikowy) zamontowany reduktor Lovato, instalacja oczywiście pierwsza generacja. Od pewnego czasu samochód ma coraz większe problemy z przyspieszaniem w zakresie niskich-średnich obrotów. Reakcja na naciśnięcie gazu jest z opóźnieniem, tak jakby silnik był zalewany gazem - buczy zamiast przyspieszać. Na obrotach...
Witam. Chcę wymienić sondę lambda w moim Toledo 1.8i. Sondę już mam (oryginalna kupiona w serwisie), ale nie wiem co dalej. Czy po wkręceniu nowej muszę coś więcej robić (jakieś regulacje itp.), czy wystarczy wkręcić, podłączyć przewód i to wszystko? Sonda jest jednoprzewodowa, silnik o oznaczeniu RP, wtrysk 1-punktowy Mono Motronic, instalacja gazowa...
Załóż nowy parownik Lovato i śrube na regulacji dawki i masz spokój na pare lat. Membrana juz "z kartonu" i syf w parowniku że hej. Na parowniku ustawisz sobie śrubką wolne obroty a na obrotach 3000-4000 śrubę dawk głównej i i finito.
Po to właśnie wymyślili 2 generacje i al700 aby niedoskonałości reduktora niwelował silnik krokowy który prawidłowo powinien przestawiać się +/- 20 kroków na wolnych obrotach i +/- 40 kroków na obrotach podniesionych.
Witam Posiadam Lagunę I 96r 2.0 V8 F3R pełny wtrysk, B+G (I generacja). W skład zestawu wchodzi: parownik LOVATO Elektronic i emulator wtrysku STAG2 + centralka przełącznik STAG2W ( 3 pozycje benzyna -gaz- automat) regulacja mieszanki oczywiście śruba. Chciałbym zmienić obecną instalacje I gen. na instalacje II gen. ( dodać silnik krokowy). Chciałbym...
Lovato nie jest może najlepszą firmą ale jest ogólnodostępny i tak samo bez problemów można kupić do niego zestawy naprawcze i inne elementy. Jednak do precyzji regulacji to .... sporo brakuje. Chyba najlepsze na rynku są BRC i Landi ale oczywiście więcej kosztują (co jest raczej normalne). Na razie aby Cię nie narażać na koszty pomęcz tych gazowników...
Witam, posiadam instalację 1 generacji na reduktorze Lovato RGE92. Ostatnio samochód słabł i miał wyższe spalanie, okazało się że zsunęła się rura od filtra idąco do przepustnicy. Po zamocowaniu chciałem podregulować gaz, ale nie działa regulacja ani na wężu ani przy reduktorze, skręcenie na maksa nic nie powoduje silnik pracuje bez zmian. Obroty ma...
No to masz II generacje, sruba sluzy do wstepnej regulacji. Natomiast jaka pompa do gazu???? Gaz jest pod takim cisnieniem, ze nie potrzebuje zadnej pompy. Moze chodzi o wielozawor. Najlepiej jedz do nich i zadaj dokladnego sprawdzenia elementow i wyregulowania w ramach gwarancji.
Wszystkie interfejsy jakie są do instalacji gazowych służą do ustawienia paremetrów pracy centrali. Potem wpięcia w trakcie regulacji służą do pokazania położenia atuatora i jego pracy oraz pokazania pracy sondy lambda i jej napięć ew. jeszcze położenia TPS (położenie przepustnicy). W najnowszych systemach gazowych 4 generacji (seqent wtrysk gazu wtryskiwaczami)...
Jasne że najlepiej zmienić instalację :-/, a w przypadku większych problemów samochód. Miałem dwie omegi z C20NE, w pierwszej była druga generacja, w drugiej prymitywne lovato "na śróbkę". To ostatnie chodziło ekstra, zero problemów, a ok. 150 tysięcy nią przejechałem. To, że świeci się check w tym przypadku wcale nie musi oznaczać problemów. Moim zdaniem...
Witam mam problem z instalacją w Audi 80 B4 2.0 ABT, w lutym minął rok od zamontowania, przejechane 23 000 km, niestety w większości na krótkich odcinkach. Problem się objawia następująco: nie można wyregulować składu mieszanki na wolnych obrotach, tzn. wczoraj mimo, że śrubę regulacyjną wkręciłem do oporu odczyt z sondy wskazywał mieszankę za bogatą,...
Witam, mam golfa III z 92 roku z gazem II generacji firmy lovato, instalacja ma około 8 lat, mój problem zaczął sie pare dni temu ponieważ zaczął przerywac podczas jazdy, nie dzieje sie to zawsze, czasem podczas przyspieszenia, a czasem podczas spokojnej jazdy. na beznynie wszystko w porządku wiec problem chyba tkwi w instalacji LPG. Od jakiegos czasu...
Padłem na glebę :D Instalacja 1 i 2 generacji ma zalety których nigdy nie będą miały 3, 4, 5 i dziesiąte. Niesamowita prostota i brak części które się zużywają. Wymieniasz raz na kilka lat reduktor i jedziesz dalej. Wszelkie regulacje robisz sam, czego nie można powiedzieć o wytrysku. Dobrze dobrany mikser nie ogranicza bardziej niż wytrysk. Różnicy...
Witam. Mam Opla Vectre A 92 rok 1.8l z instalacją gazowa LOVATO. Mam problem tego typu, że już 2 ( SPECJALISTÓW PFFF ) ustawiało mi gaz i tak mi jeden po drugim zrobili, że auto straciło na mocy a spalanie się nie poprawiło partacze i tyle. Może ktoś z was mi pomoże, doradzi, bo ja już nie wiem co mam robić. Mówił mi jeden z gazowników, że przy parowniku...
Te pokretla sa na parowniku? Jesli tak - postaraj sie gdzies na nim doczytac, albo dowiedz sie id gazownika, albo (jesli masz) przeczytaj w papierach od instalacji, co to konkretnie za parownik -wtedy ktos kto mial z nim doswiadczenia bedzie mogl pomoc - bo pytasz o szczegoly dotyczace konkretnego sprzetu. Jesli dziala on podobnie jak u mnie (mam BRC...
mariot100 ma rację, za dużo gazu na biegu jałowym. Ja miałem to samo w polonezie z gazem I generacji. Gazu było puszczone więcej przez gazownika, żeby zatkać dziurę przy przechodzeniu z wolnych obrotów na wyższe. Problem rozwiązałem przez odwrócenie miksera i założenia zaworu zwrotnego na przewodzie gazowym do drugiego przelotu oraz ponowna regulacja...
Pacjent: Vectra B 1.6 8V - jednopunktowy wtrysk. Osprzęt instalacji LPG (II generacja) - sterownik Lecho Elektronika - MiniLambda - reduktor Tomasetto Asterik AT-07 do 100KM - wielozawór Tomasetto - silniczek krokowy w fazie lotnej http://obrazki.elektroda.pl/8759633400_1... Problemy: - słychać wyraźne "psssss"z okolicy reduktora po...
Witam mam taki problem gdyż regenerowalem parownik RGE92 ponieważ samochód na gazie nie miał mocy i przy 80km odcinał gaz i przeskakiwał na benzyne i dopiero gaz działał gdy wyciagnelem bezpiecznik i spowrotem go wsadziłem , a i jeszcze przy hamowaniu samochód na gazie gasł , wiec wymieniłem komputer AL-700 (stary tez jest taki sam ) ale po wymianie...
tego nie wiem 1 generacji jest i instalacja z 2001r ja go kupiłem tydzień temu na regulacji mówił żebym poszukał gdzieś lewego powietrza jak mi tyle bierze a wyczyszczenie reduktora może pomóc? a może mieć na to wpływ to że czujnik temperatury jest cały czas na samym dole i świeci kontrolka a jak stoi to wskazówka podejdzie do góry ale jak podjadę parę...
Nie wiem czy temat już opanowany ale może komuś się przydać. Mój reduktor/parownik LOVATO RGE92 , instalacja LPG 1 generacji. Instrukcja typu "Zrób to sam". 1. Auto musi chodzić dobrze na benzynie 2. Czysty filtr fazy ciekłej 3. Jeżeli reduktor/parownik nieznanego stanu lub niepewny najlepiej zregenerować używając części zamiennych producenta reduktora/parownika,...
Mam Poldka atu 1,6gli na mono-wtrysku+kat. i instalacje lovato II generacji lecz ostatnio wywaliłem krokowca bo nie reagował na sygnał z kontrolera STAG2L.Więc wstawiłem register.I są teraz problemy z odpaleniem silnika jak jest zimny(na samym LPG).Ponadto zauważyłem że przy filtrze powietrza coś dziwnie dzwoni-termostat sterujący powietrzem się rozleciał(przetarł...
Mam instalacje lpg I generacji gaznikową w samochodzie Zastava 1100, reduktor elektronik. Problem taki czasami (nie zawsze tak sie dzieje) zielona lampka na centralce zmnienia sie na pomarańczową i auto robi sie mułowate, a chcac przyspieszyć zaczyna szarpać. Jak wrzuce na luz to lampka spowrotem zielona, jak obroty sie zwiekszy to pomarańczowa. Po...
gondoljerzy napisał: Śruba mosiężna służy do regulacji właśnie stałego wydatku na wolnych obrotach. Sprawdziłem - u mnie ta śruba jest zakręcona na max. Wygląda na to, że gazmajstry, którzy to regulowali powinni kury macać, a może i to spieprzą. Ta śrubka, o której kolega wyżej pisał, a jest zakręcona na max, jest właśnie do regulacji wolnych obrotów...
Chcesz się pozbyć problemu to zacznij od tych bubli: Tomasetto at07 Jeden z mniej problemowych reduktorów. Membranę 2-go stopnia, ma niewiele mniejszą niż BRC czy Landi. Nie wszędzie wciśniesz 30-to centymetrowe Lovato. A bypass? To czy on jest, czy go nie ma, nie świadczy wcale o "dobroci" reduktora. Spróbuj bez niego ustawić Mazdę z np. Z5, czy coś...
Potrzebuję rady lub pomocy od fachowców: mój pojazd to Ford Windstar 3.8, 96r - instalacja gazowa II generacji LOVATO, centralka AL700 + emulator. Pali mi 24l gazu w mieście - dla mnie masakra! Mam interfejs i laptop oraz program AMON. Może ktoś poradzi mi, jakie ustawienia w programie powinny być, żeby nareszcie był usatysfakcjonowany spalaniem:D np....
Wyremontowałem swój parownik - membrany były w tragicznym stanie , ale parownik jako tako działał . Fakt faktem , ze regulacja była ciężka i co kilka dni trzeba było zmieniać nastawy. Ale działał. Po wymianie membran przestał działać we współpracy z turbina. Jak ściągnę węża z przepustnicy tak , że turbina nie dmucha i ściągnę kompensację to działa...
Jak jeździsz na I/II generacji i na mieszalniku przy KE-jetronic...dla mnie tylko i wyłącznie BLOS. Stabilność mieszanki, reakcja na gaz, parametry, stabilność ustawień....itp.itd. Wolnossąca bez sterowania elektroniką, kiedy zakładałem instalację to nie była wymagana.Jak pisałem wcześniej zamowilem u znajomego blosa ,ale on chyba słyszał więcej o...
Witam. Po samodzielnej regeneracji parownika byłem u gaziarza dwukrotnie i ciągle jest problem z wolnymi obrotami, tzn. gdy rozgrzany po wciśnięciu sprzęgła często się dławi, nie gaśnie, ale obroty spadają i rosną z powrotem. Na postoju obroty lekko falują. Na benzynie jest ok. Kilka dni temu byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział, że jest delikatnie...
Witam Mam pytanie jak wyregulować blosa i lovato,blosa jest teraz na ustawieniach takich jak pisza w instrukcji czyli duza sruba 2,5 obr mała 1,5 ,natomiast napiecie mębrany (plastikowa srubka w lovato)na maxa wykrecone.Czy tak ma być:?: Jak wyregulować blosa według wskazań lambdy? Jaka mieszanka ma być na wolnych obr i przy 3000 obr (bogata?uboga?czy...
Dostałem informację od mojego znajomego diagnosty gdzie i kto może mi wydać taki papier, mam powołać się na znajomego Smile Panowie, a jak możecie wypowiedzieć się na temat aukcji znanego portalu internetowego gdzie sprzedawane są " homologacja LPG " a w tym wydawane odpowiednie dokumenty, ceny takich usług zaczynają się od 300zł. W tygodniu mam ochotę...
Witam !!! Mam samochód Ford Fiesta Xr2i o pojemnosci 1,6 , silnik EFI, rok produkcji 1991. Gaz zakladany w marcu firmy lovato. Jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie...
I jeszcze jedno istotne na lpg Elm pokazuje mi w tel. stan paliwa na bogato - o ile ma to jakieś znaczenie... Co do parownika to był wymieniony z lovato na brc tecno Istotne na ile można wierzyć tym wskazaniom, to ze staga masz odczyt sondy pracującej na lpg. Gdyby omijając/zwierając emulator wciąż tak pokazywał, to przyczynę wys spalania pewnie byś...
Witam posiadam corse b, której silnik zmienilem na kultowe c20xe z calibry 2 lata temu. Corsa posiadała instalacje gazowa 1 generacji lecz nie podłączałem jej do c20xe i cały czas jeździłem na benzynie. Poł roku temu postanowiłem podłączyć instalacje kupiłem na allegro reduktor lovato do 190 km i mikser, który umieściłem w rurze dolotowej wyregulowałem...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów w mojej astrze. mam I generacje z parownikiem lovato Electronic. Gaz reguluje sobie tą metodą : 1. Bierzesz kogoś do środka (albo jak Ci się uda to sam) blokujesz obroty na połowę użytecznego zakresu (czyli jakieś 2200- 2500 rpm) 2. skręcasz śrubę do momentu kiedy zaczną spadać obroty. 3. jak już złapiesz tę...
Witam, mam Peugocie 206 1.4 instalacje Lovato IV generacji, samochód kupilem z ta instalacja gdy miala przejechane 30 tys , do tej pory zrobilem jakieś 10 tys km bez problemu i bez regulacji, ale zaczely się schody- samochód bardzo często po przelaczeniu z benzyny na LPG gasnie, a czasami po przelaczeniu gasnie dopiero po 30-40 km. Ogólnie auto pracuje...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
regulacja lovato regulacja reduktor generacja regulacja parownik generacja
licznik instrukcja toyota avensis bezpiecznik schemat najgłośniejszy telefon
17mb180e telefunken pralka ariston cykanie
UPS Ever Duo 2 nie włącza się po powrocie zasilania - przyczyny i rozwiązania Kolory przewodów w piekarniku Whirlpool - faza i neutralny