Kup agregat z opcją automatycznej regulacji obrotów, są takie. Honda ma EU 1000 i , bardzo cichy i bez obaw podłączasz elektronikę.
A może to nie jest agregat Hondy tylko popularne ostatnio podróbki?
Czy ja wiem, że mija się z celem, byłaby to swego rodzaju namiastka agregatu inwerterowego, jedynie automatyczna regulacja obrotów mogłaby okazać się problematyczna.
Do regulacji obrotow silnika przy pracy bez obciazenia.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Ten agregat jest 3-fazowy, może pojawia się międzyfazowe napięcie tak jakby gdzieś rozłączył się neutralny przewód. Piszesz że agregat na średnich obrotach ma napięcie ponad 400V tj w gnieździe 230V czy na siłowym. Czy ten agregat ma ręczną regulację obrotów? Najczęściej za regulację napięcia odpowiedzialny jest układ AVR wraz z układem wzbudzenia dodatkowym...
W agregacie HONDA EM 1900x brak jest reakcji obrotów ( zwiększania podczas podłączenia obciążenie ok. 1kW i wyżej). Po prostu silnik ( regulator ) nie otwiera bardziej przepustnicy w gaźniku podczas podłączenia obciążenia.Dodam , że silnik pięknie odpala . Pod obciążeniem 400-500W pracuje i daje prąd.Na pozór wszystko OK, ale przy większym obciążeniu...
Panowie, zawory udało się wyregulować za pomoc serdecznie dziękuję. Mam jeszcze pytanie i prośbę. Silnik zapala od strzału i pracuje fajnie, ale jest jeden problem. Regulator nakręca silnik na maksymalne obroty. Próbowałem dokonać jakiejś regulacji, ale silnik nie reaguje. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
Witam Mam w planach zbudowanie agregatu prądotwórczego z silnika klatkowego 7,5kw 1445obr/min gdyż posiadam owy silnik. Pradnica bedzie zasilana z silnika spalinowego o mocy 45KM z przekładnią na paskach klinowych. Oczywiście wiem że muszę kupić baterię kondensatorów o odpowiedniej pojemności. Czy to dobry pomysł na pradnice sporej mocy? i Czy to bedzie...
Człowieku ale męczysz ludzi. Masz zrobić agregat , I ma on zasilać kilka żarówek. Ale na jakie napięcie 220, 24 czy 12V.Pamiętaj że super doskonałe agregaty np;Honda nie mają żadnej elektroniki. Tylko badziewny 4 suwowy, i o zgrozo dolno zaworowy silnik . Prądnica, to jednofazowy silnik asynchroniczny ze zwiększonym uzwojeniem rozruchowym I kondensatorem...
Zmiana świecy niewiele da, jeżeli gaźnik jest źle zestrojony i silnik jest zasilany zbyt bogatą mieszanką. Prawdopodobnie ten gaźnik ch* marki nie posiada nawet śruby regulacji mieszanki biegu jałowego, więc nic więcej z nim nie zrobi. Można go jedynie wymienić na jakiś lepszy gaźnik z normalną regulacją, albo na gaźnik z agregatu który jest prawidłowo...
Witam. Spróbuj zejść z obrotów regulacją przy cięgle obok gaźnika. To że przy podaniu obciążenia obroty spadają to nie jest normalny objaw, ponieważ wtedy powinien zadziałać regulator odśrodkowy i ustabilizować obroty. Tylko u Ciebie piszesz że do podania zbyt dużego obciążenia wszystko było ok. Mój agregat był sztucznie podciągnięty na wyższe obroty...
Typowa chińszczyzna....... kiedy czytam takie komentarze to krew mnie zalewa! seria inwerterowa (mowa o ig2600)cechuje się lepszymi parametrami niż odpowiednik Hondy. tj. zużycie paliwa, większa moc na wyjściu przy użyciu mniejszej mocy silnika, opatentowany system chłodzenia, super cichy,inteligentna regulacja obrotów w zależności od obciążenia,elektoniczne...
Koleżanki i Koledzy, Mój znajomy kupił agregat, z Hondy. Nie pisze na nim niestety ile ma kW, ale ma 3 gniazda 230V i jedno trójfazowe. Migomat, dużą kątówkę pociągnie bez problemu. Problem pojawia się z: -kątówką z regulacją obrotów - nie rusza w ogóle? -spawarką inventorową Fimer - rusza, ale nie chce spawać, błyska tylko....? Z tego co sprawdził...
Witam, jestem praktycznie zielony jeśli chodzi o układy i instalacje elektryczne (w samochodzie czy motocyklu to sobie poradzę) więc proszę o wyrozumiałość, problem mam taki że kupiłem używany agregat prądotwórczy o mocy prądnicy 5.5 kW, jest to na 99% 3-fazowa prądnica ( 4 grube kable z niej wychodzą ), wszystko jest powyprowadzane przez jakiegoś elektryka...
Oczywiście wiem że z tym agregatem nie uzyskam ładowania 100A prądem. Jak kupowałem prostownik (robiony zresztą na zamówienie, to liczyłem na prąd do 50A. przy pełnym obciążeniu rezystancyjnym agregat spokojnie wyrabia i utrzymuje obroty i częstotliwość, choć mocno sapie, ale to normalne. Energetycznie jestem odcięty od świata, mam wiatraki i fotowoltaikę,...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Wiadomo że potrzebujesz wąż wysoko ciśnieniowy , pistolet z wymiennymi dyszami i regulacją ciśnienia albo w pistolecie lub na pompie. Do tego pompa musi mieć manometr, olejowy najlepiej oraz zawór przepustowy co będzie zamykał ciśnienie wewnątrz pompy przy zamkniętej dyszy wylotowej pistoletu.No i przekładnia musi być żeby obroty współgrały . Jeszcze...
Alternator ma sprawność 30-70% około przeciętnie 50% by uzyskać pełną moc musi się kręcić te 6tyś obr/min , około oczywiście. Więc do Hondy przekładnią x2, chociaż jak nie chcesz uzyskać pełnej mocy to może zostać bezpośrednio. Co innego wysoko obrotowa kosiarka. Tam można dać 1:1. Tylko dla tego alternatora min. To 2,5KM. A tak naprawdę to 3,5-4 potrzeba....
Co polecicie z niewielkich agregatów diesla - jednofazowych ? Przedział cenowy - powiedzmy średni, dla nowego nie chcę płacić więcej niż 12k PLN. Zasilanie awaryjne, raczej długotrwałe głównie ELEKTRONIKI w domu - mieszkam na wsi, poza Polską. Duża moc ciągła nie jest konieczna - powiedzmy że "normalny" odbiór to kilkaset W, (kompy w sumie ~150W, światło...
Witam, Panowie trafił do mnie agregat na silniku Hondy GX270 z prądnicą SINCRO ET2MBS. Problem polega na tym, że wraz ze zmianą obrotów silnika zmienia się napięcie i częstotliwość - od około 190V i 44Hz do ok. 330V i 68Hz. Załączam instrukcję ze zdjęciem generatora i przebiegi. Pomiary były wykonywane przy obciążeniu grzałką 700W. Do wirnika dochodzą...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Popełniłem parę takich układów w swoim życiu i klijęci byli z nich zadowoleni. Ostatni zrobiłem dla kolegi, który zajmował się serwisem wyjazdowym. Silnik Hondy, GX 200, bo akurat taki był po ręka. Postawione to było na butli od LPG bodajże 80l. Sprężarka od Stara ze smarowaniem rozbryzgowym ( dzięki temu dało się napompować koła i używać dorywczo klucza...
Do interart1. Znajomy przewijał prądnicę od agregatu Honda. To się zdziwiłem Ze niema w nim Żadnej elektroniki Typu regulator napięcia -- Jest to jednofazowy silnik asynchroniczny z kondensatorem. Tylko uzwojenie pomocnicze ma więcej zwojów niż rozruchowew silniku. I to wzbudza się i pracuje stabilnie. Niestety mocy nominalnej Własnie 650watów , często...
Witam Prosiłbym o ocenę pracy urządzenia marki Kraft Dele model KW 6500J. Wczoraj uruchomiłem to urządzenie w temperaturze ok +5 stopni w garażu. Brama garażowa była uchylona więc jest szansa że temperatura powietrza wpadającego była ok -6 stopni. Po uruchomieniu (co się okazało nie łatwe - być może zalało świecę) zgodnie z instrukcją dźwignię ssania...
regulacja obrotów agregat agregat regulacja obrotów agregat honda regulacja
nieszczelny zawór zwrotny sharp 60le740 xprog instrukcja
Metaliczne dźwięki z filtra powietrza Nissan Qashqai 1.2 Opel 1.2 16V - Spadająca dźwigienka zaworu ssącego na zimnym silniku