Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
A ten typ sondy jest dobrze wybrany?tam nie jest sonda 0-0.8V?
dotyczy postu MICHAŁ RYBKA- jest napisane nie zrozumiale dla mnie chodzi o śrubę na parowniku Pan miał chyba na myśli tą plastikową z boku a przecież parownik ma dwie śruby , druga to mosiężna wkręcona pionowo//na ile milimetrów ją wykręcić lub wkręcić? Dodano po 2 uprzejmie proszę o rysunek prawidłowej regulacji parownika LOVATO , żebym zwymiarował...
Wracaj do gazownika. Niech sprawdzi szczelność - jak będzie OK, to ponowna regulacja.
Ustawiasz wolne i bypas bez krokowego . Jak stary parownik warto kupić nowy Lovato
Śrubę właśnie mam i myślałem żeby wymienić kompa na staga ac 100 żeby sterować sobie ustawieniami gazu z kompa, więc narazie nie będę kupował kompa, pozostaje regulacja śrubą.
https://allegro.pl/oferta/lovato-rge-92-... Dodano po 2 filtra fazy lotnej w tych instalacjach nie ma . Jest tylko we wtrysku gazu.regeneracja reduktora bardzo prosta potem regulacja .Te auta bardzo dobrze działają na gazie ,sam zrobiłem 400tyś.
plastikową szarą śrubą reguluje się wydatek gazu a mosiężną wzbogaca mieszankę na biegu jałowym. Gdzieś na elektrodzie jest dokładny opis regulacji. Miałem już dwa parowniki LOVATO i zawsze wyglądaly jak na zdjęciu (miały tylko inne krućce od płynu - kątowe)
Ta śruba przy parowniku jest do regulacji biegu jałowego.
Kiedyś miałem taką instalację. I z tego co się orientuję to: 1. Faktycznie spust czarnej mazi (zanieczyszczeń) 2. Regulacja mieszanki, w prawo (zgodnie ze wskazówkami zegara) mieszanka bogata, oraz w lewo (przeciwnie do wkazówek zegara) mieszanka uboga. Zwykle regulowałem to tak, że na jałowym biegu kręciłem tą śrubą w prawo póki silnik nie zacznie...
Jeśli to faktycznie reduktor, to nawet taniej - zobacz sobie w serwisie aukcyjnym po ile są oferowane. Do tego parę groszy za montaż, kontrolę szczelności i regulację.
By pasem leci gaz (bo skąd tam miałoby się wziąć powietrze). Nie wiem którą membranę nazywasz główną ale może posługujmy się terminologią cienka/gruba. Bypass jest na zaworku/dźwigience cienkiej membrany. Jeśli dmuchasz w otwór po iglicy (zaworek cienkiej membrany zamknięty - np zatkany palcem albo nie za mocno dociskasz dźwigienkę) to powietrze ma...
czytam te wasze posty i troszke mie dziwi. Jak wiadomo z doswiadczenia wszystko jest dobre ale do czasu oraz od jakości zainstalowania i eksploatacji. Ja miałem trzy samochody i w kazdym byla inna instalacj gazowa. Nie miale żadnych problemów z żadną z tych instalcji a były to LOVATO, AGC, oraz jakas dziwna firma. Nie wiem co to bylo ale gaz nie byl...
Oj stary. 7 lat jezdziłem na Twoim przypadku (poldek1,5'94 + Lovato). Odrzuciwszy temat regulacji zostaje: - wymiana filterka gazu - sprawdzenie palca rozdzielacza/kopułki (miałem takie uszkodzenie) - sprawdzenie przewodów WN - spuszczanie oleju z parownika - oczywiście świece próbuj.
Załóż nowy parownik Lovato i śrube na regulacji dawki i masz spokój na pare lat. Membrana juz "z kartonu" i syf w parowniku że hej. Na parowniku ustawisz sobie śrubką wolne obroty a na obrotach 3000-4000 śrubę dawk głównej i i finito.
Moja pali 18, dowiedziałem się od kolegi że powinna palić 12 w mieście. Może ma ktoś pomysł? przytkałem wlot powietrza, przeprowadziłem wiele regulacji na komputerze i nic nie pomogło, może ktoś wie jaka jest przyczyna? Lovato parownik, AL 700 Resistive komputer gazowy, program do regulacji A-Mon 1.6
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Jeśli decydujesz się wymieniać parownik ,polecałbym parowniki BRC np.Eco jest tam regulacja bardzo precyzyjna ,czego nie mogę powiedzieć o parownikach Lovato ,Lovatek. Walczyłem kiedyś z palącym sie checkiem w Dodge i przetestowałem parowniki Lovato super i Lovato Major i parownik BRC .Najlepiej dawał się wysterować BRC . Odnośnie zmian ustawień krokowca...
Witam. To instalacja gażnikowa firmy Lovato parownik firmy EMMAGAS. Gdy kupowałem to auto pracownik komisu twierdził że wolne obroty ustawia mosieżnym wkrętem w parowniku ,znajdującym poniżej elektrozaworu.
Zdecydowanie Lovato. To najlepsza firma, parownik prosty do obsługi i regulacji.
No ja to rozumiem :) Ale na wężu doprowadzającym do miksera powinieneś mieć śrubę - nie krokowiec, tylko zwykły zaworek. Tak zresztą zrozumiałem to, że masz tam "ręczną regulację". Jeśli nie ma - to być może jedna z tych śrub na parowniku pełni te funkcję (bo u mnie są dwie, sprawdziłem)?Najlepiej spróbuj odczytać model z parownika i znajdź w sieci...
Witam serdecznie. Mam problem z regulacją instalacji LPG. Otóż wskazania sondy Lambda na benzynie wahają się co chwilę pomiędzy mieszanką ubogą a bogatą, można wywnioskować że jest wszystko ok. Są to wartości napewno prawidłowe i pochodzące od sondy a nie emulacja ECU, gdyż pomiar robiłem również bezpośrednio na przewodzie wychodzacym z sondy. W momencie...
Na początek jeszcze raz autokalibracja. Potem dostrojenie składu na wolnych. To może być długa zabawa. Można też regulować ten reduktor małą mosiężną śrubką obok krućca wody - dawka minimalna, mało kto zwraca na to uwagę a jest taka możliwość regulacji dawki min.
P0170 - zły skład mieszanki (uboga / bogata) - to pewnie zapala check, pozostałe błędy pewnie siedzą sobie w pamięci od dawna. Czy po wymianie parownika robiłeś regulacje instalacji? I napisz jaka instalacja Pozdrawiam
Przy parowniku jest pokretlo ,sprubuj je wykrecic 1/2 lub troche wiecej obrotu i sprawdz najlepiej na zimnym silniku wczesniej jednak zaznacz pierwotne polozenie,Pod spodem jest tez korek [czesto plastikowy]odkrec i poczekaj az zleci olej.Pozdro.
W wyliczance nie podałeś ile km przejechałeś na parowniku, bo może z gumowych membran zrobiły się membrany blaszane.
Jeśli gaśnie to znaczy,że go zalewa,za duzo gazu za mało powietrza,prawdopodobienstwo padnięcia parownika,można spróbować zamontować zwykły register do regulacji gazu,to pozwoli wykluczyć błąd sterowania silniczkiem krokowym dawkowania gazu,jak nie pomoże to zmień parownik,załóż LOVATO to jedne z najtrwalszych i bardzo proste do regeneracji,
Po zamianie parowników i tak trzeba będzie podjechać do gazownika na regulację. Parowniki BRC nie są takie najgorsze więc może lepiej wymienic membrane w BRC i nie zawracać sobie głowy Lovato.
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem DAEWO 1,6 Gsi 98r. i też mam już niestety z nim trochę problemów. Wiele prac wykonuję sam i uczę się. Problem regeneracji parownika Lovato już mam za sobą. Jest to bardzo prosta praca i myślę że kolega zupełnie niepotrzebnie się boi.Wystarczy tylko uważnie parownik rozebrac. Starannie złożyc i przeprowadzic...
Witam. Posiadam w swoim aucie Astra F, instalację I generacji z parownikiem Lovato Elektronic. Podczas regulacji ustawiłem go żeby działał tylko z układu obejściowego na chwilkę, czyli taka mosiężna śrubka i kiedyś wszystko było dobrze. Na wolnych sobie pyrkał a jak dodawałem gazu, to gasł. Wiadomo nie dostawał tyle ile mu było potrzebne, od niedawna...
Witam również. czarna rzeczywiście do regulacji staopnia bezwładności membramy . mosiężna stała dawka gazu pomijajaca sterownie przez membrame najlepiej 1-1,5 obrotu odkrecić i powinno byc dobrze.
witam kiedy dodam gazu silnik zaczyna się dławić ,na wolnych obrotach chodzi dobrze nie przerywa , kiedy zdejmę pokrywę od filtra powietrza i dodaje gazu wszystko jest ok chodzi normalnie w czym może być problem? może to być wina regulacji? wymieniałem membrany w parowniku i sam ustawiałem reduktor reduktor lovato elektryk samochód fiesta 1.1 gaźnik...
jaką masz starą instalacje może wystarczy drobna regulacja lub wymiana parownika A w zakrętach gaśnie ponieważ membrana parownika się przemieszcza i zmienia dake gazu
wszystko jedno jak on się nazywa, chodzi o to, że gdy silnik jest nagrzany i ma swoje znamionowe wolne obroty na benzynie to przed przełączeniem na gaz i regulacjami trzeba go odłączyć żeby komputer nie podnosił obrotów bo to będzie mylące przy regulacji gazu jak nie chce na benzynie Ci palić to po 1 sprawdź czujnik temperatury wody (ten 2 pinowy do...
Instalacja 2 gen?. Potrzebujesz programu lub testera obsługujacego sterownik gazowy, ale jak już chcesz kręcic przy parowniku to połącz oscyloskop do sondy lambda ( może być tester LED ). Pozdrowionka
Witam wszystkich!!! Proszę o radę w kwestii regulacji parownika LovTec . Parownik ten wygląda identycznie jak parownik Lovato, którego opis znalazłem na tym forum z informacją, że dotyczy on również LovTec-a. Z opisu i fotografii parownika wynika, że górna, metalowa, pionowo skierowana śruba regulacyjna jest od wolnych obrotów, a ta plastykowa, umieszczona...
Witam. Na parowniku jest wytłoczony zakres mocy do jakich ,,pasuje'' parownik. Jeżeli chodzi o regulację, to proponuję zajrzeć na stronkę: http://www.motolpg.friko.pl/poemat.htm
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
No to wszystko jasne.. trzeba zregenerowac parownik bo jest w nim pełno syfu i membrany ktore sa w środku zrobiły się sztywne i dlatego dużo pali i głupieją wolne obroty ;) na nowych parownikach lovato mozna przejechac tylko 100.000 km a poźniej regeneracja.. zestaw naprawczy do parowników lovato to koszt 70zl + mechanik który go zregeneruje, chyba...
Regulacja na parowniku, jeśli dużo kręcone, często wymaga poprawki registrem ale nie zawsze. Ogólnie wygląda to tak że jeśli przy dużych obciążeniach jest bogato to trzeba zakręcić register, wtedy zwykle na wolnych obrotach robi się ubogo więc odkręcić na parowniku, potem znowu na wysokich może by za bogato więc znowu zakręcić register i tak do wyłapania...
Miałem, latałem na takim ponad 4 lata Zamontowany na długich wężach tuż za lewym reflektorem [wcześniej był lovato ale nie trzymał parametrów] Jak podjechałem na regulacje usłyszałem od gazownika -> zmień świece i kable będzie dobrze
Mam problem z wózkiem widłowym Toyota 7fg15 silnik 4Y, instalacja gazowa Lovato podcisnieniowa. Gaźnik nowy, świece nowe, parownik nowy. Wózek odpala i pracuje na wolnych obrotach ale delikatnie strzela w filtr, po wciśnięciu gazu od razu gaśnie. Regulacja gazu nic nie daje. Już sam nie wiem co jeszcze można sprawdzić. Jedyna myśl to źle podpięte podciśnienia....
Polo 6N0 96r. Silnik ma przejechane 75tys KM, samochód jest od samego poczatku w rodzinie, na gazie od roku, parownik nowy LOVATO, regulacja miesiąc temu. Samochód przy regulacji LPG miał robioną pełną diagnostykę wszystkie czujniki są sprawne, był błąd czujnika Halla który po odpaleniu zgasł (czytałem że zawsze tak jest w VW), czujnik prędkości obrotowej,...
Kolego skup się na ustawieniu parownika na niskich obrotach, a pózniej zobacz co się dzieje na wysokich i podczas jazdy. Bo ustawienie na obrotach jałowych mocno przekłada się na prawidłową prace na wyższych obrotach. Silnik krokowy powinien pykać sobie w granicach 60 kroków i nie powinien przekraczać 100. A lambda powinna sobie ładnie skakać miedzy...
No do parownika jest podlaczona jakas jak by niebieska wtyczka wiec nie wiem parownik mam lovato ze sruba u gory i na dole jedna do regulacji membrany i jedna do spustu syfu. wszelka instalacje kabelki itd mam podlaczone do roznych czujnikow itd tylko poprostu silniczek krokowy zostal zastapiony sruba do regulacji czy w takmi wypadku pod komputerem...
witam na parowniku powinna byc jeszcze jedna srubka od regulacji niskich obrotow (tak jest przynajmniej w Lovato), w moim przypadku jest ona umieszczona po prawej stronie - bo tez mialem wczesniej problem z gasnieciem silnika na wolnych obrotach ale regulacja ta pomogla - na zasadzie prob i bledow (w garazu nie mam analizatora spalin) pozdrawiam
Mam opla astrę 1,4 z 93',na wtrysku jednopunktowym.W pewnym momencie samochód zaczął "palić" niesamowicie dużo ok 40 l LPG na 200 km.Co się okazało :"wina" częściowo była po mojej stronie: należało natychmiast/albo jeszcze szybciej/wymienić FILTR POWIETRZA.Drugą sprawą była sama regulacja przy parowniku/chodzi o śrubę/wkręt/patrząc od góry na parownik...
Gdy podasz napięcie na cewkę ,,ssania" to otwierasz całkowicie zawór membrany głównej, tak jakby na siłę. Podciśnienie steruje siłownikiem odblokowującym ruchy tego zaworu, ale samego zaworu nie otwiera. Może masz zakręconą fest regulację ciśnienia wyjściowego parownika? Albo membranka siłownika stwardniała ze starości i pękła? Ile km nakręcił już ten...
Każda instalacja nie ważne jakiej generacji ma możliwość regulacji. Tak samo III generacja posiada tzn dozator a następnie dystrybutor. Nie wyobrażam sobie by gaz dawkowany był od tak....
Witam , mam Poloneza 1,6 GLI monowtrysk , Bez katalizatora i zamontowaną w nim instalację gazową Lovato a mój problem dotyczy regulacji reduktora tej firmy bo po ostatniej wizycie u gazownika auto przestało odpalac na gazie a wcześniej nawet przy -10 ,-15 odpalał .Na reduktorze jest trzy śróby: od góry mosiężna na śróbokręt z poprzecznym otworem chyba...
Witam Mam problem z wózkiem widłowym nissan 18 z 2001roku model PDO1A18P gaz, silnika Nissan H20-ll, 35.0kW. Gdy odpalam silnik zimny to zapala na sekundę i gaśnie i tak kilka razy, nieraz załapie jak by na dwa cylindry i tak stęka. Jak już złapie niewielką temperaturę to odpala z pierwszego. Świece, przewody, nowe. Regulacja gazu nic nie zmienia z...
Witam mam w swoim samochodzie instalację lovato 2 generacji, z emulatorem sondy lamda stag2l, na przewodzie z reduktora do palnika mam śrubę regulacyjną i elektrozawór, na parowniku znajdują się 2 śruby regulacyjne, jedna większa w plastikowej otoczce i druga mała metalowa, z przecięciem na śrubokręt. Jak prawidłowo przeprowadzić regulację we własnym...
OK - to są regulacje blosa. A jak ma być ustawiony reduktor, który ma też dwie śruby regulacji (czułości membrany i biegu jałowego)? Mam BRC 90AT Eco 140kW i wyszłóby, że razem już są cztery śruby do regulacji właściwej lambdy. Pozdrawiam Ondraszek Poznań Volvo 850 2,5 20V LPG 1993 sedan Regulacja parownika:Zdjac rurke doprowadzajaca gaz do miksera...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Mosiężna reguluje się mieszankę na biegu jałowym z tego co pamiętam tzw. bajpas, powinna być odkręcona na ok. 1 obrót książkowo. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Co do odpalania miałem podobny problem, pomogła regeneracja elektrozaworu przy parowniku podczas wymiany membran, widocznie puszczał gaz. Tak też mam wykręconą to mosiężną, o ok 1 do...
Mam Poldka atu 1,6gli na mono-wtrysku+kat. i instalacje lovato II generacji lecz ostatnio wywaliłem krokowca bo nie reagował na sygnał z kontrolera STAG2L.Więc wstawiłem register.I są teraz problemy z odpaleniem silnika jak jest zimny(na samym LPG).Ponadto zauważyłem że przy filtrze powietrza coś dziwnie dzwoni-termostat sterujący powietrzem się rozleciał(przetarł...
Witam wszystkich Jednak gdy jest wkręcona śruba czułości w parowniku LOVATO na max i do tego odpowiednia regulacja śrubą od wolnych obrotów (poprzez stopniowe je wkręcenie) uzyskałem najbardziej optymalne ustawienie aby obroty silnika tak nie falowały. Może warto byłoby jeszcze wybrać się do jakiegoś gazownika aby podłączył komputer do STAG50 i poustawiał...
Witam ma do was pytanie. Zmienilem ostatnio parownik oraz wywalilem puszki rezonatorow montowane w nexi. Auto nie do poznania idzie jak wsciekle ale ale idzie jak glupie do 100km/h potem juz jest gorzej niz jak bylo porzednio, ale to moze kwestia regulacji bo nic nie bylo regulowane tylko zalozone i odjazd. Parownik stary byl tomasetto oleju cala szklanka...
ja już spuściłem ten olej. wymieniłem filterek. zatankowałem do pełna i nadal to samo. próbowałem tez własnych regulacji i nic. przełącznik gaz,benz.lovato. a elektronika to raczej mało skomplikowana. inst.1 gen. Najprawdopodobniej czeka cię regeneracja parownika, ale na wszelki wypadek obejrzyj świece.
Ja po 100tys wymienilem lovato na rzekomo to samo LOVTEC i teraz zaluje, ze nie wymienilem samych membran oryginalnych lovato tylko dalem sie naciagnac na lovtec'a, wczesniej odpalalo mi autko po 1 sek a teraz 10sek trzeba krecic zeby zaskoczyl zadne regulacje nie pomagaja. Polecam oryginalne membrany ow oryginalnym parowniku
jak słaby na wysokich obrotach to odkręć na początek pół obrotu na wężu wolne obroty reguluje się pokrętłem na parowniku ale po nagrzaniu silnika na benzynie i odłączeniu silniczka krokowego, tak czy inaczej stare lovato RGE92 to badziew, lepiej wymień sobie na Tomasetto AT07, nowy ok 170zł i one się bardzo ładnie regulują i trzymają parametry
Gaz jest firmy LOVATO. Dodano po 34 Dodam jeszcze że wymienilem filterek razu i jest tak samo. Po regulacji przy parowniku jest dobrze ale objawy wracają po przejechaniu okolo 5-10km. Czy możę być to przyczyna lekko wytartego grzybka silniczka krokowego?
Polonez 1,6GLI ABIMEX - nie trzyma wolnych obrotów.. Mianowicie silnik odpala w miare normalnie, jednak nie trzyma niskich obrotow, po odpuszeniu gazu obroty spadaja do zera i silnik gaśnie (przy dluzszym przytrzymaniu obrotow np na 2000 tys i odpuszczeniu gazu, obroty powolutku spadaja, przy szybkim przygazowaniu i odpuszczeniu gazu, obroty natychmiastowo...
Nazwy użytkownika nie pamiętam (poszukam później)... Tak jak kolega pisał gościu z Chełma. Kupowałem u niego właśnie do parownika Lovato. Około 50 zł z wysyłką, ekspresowo przyszło. Zestaw jak najbardziej pasował. Jeździ ponad rok i jest ok. Spalanie w porównaniu ze starą membraną spadło o około 2-3 litry. Wymienisz sam, są stronki z opisem i zdjęciami....
mam parownik lovato (włoski)on ma do góry taką mosiężną śrubkę i nie wiem do czego ona służy ,a wracając do regulacji śrubą z boku ta jak ją wkręce o 1/3 obrotu to silnik ledwo pracuje na wolnych obrotach ma nie całe 500obr/min a w kabinie wszystko drży Dodano po 1 wracając do wydechu to jest nowy
wlot powietrz nie jest skierowany do przodu, przez te 25 000km nie było z tym problemu. Chodzi mi raczej o odpowiedź czy to możliwe, że po tak małym przebiegu membrana zesztywniała, a może coś w parowniku uległo zanieczyszczeniu(może jakiś zaworek) i czy bawić się w regenerację tego parownika czy dołóżyć i kupić Lovato lub Landi wiem, że na ten temat...
bylem u gazownika i jak to ustawili na analizatorze spalin itp itd. wyjezdzilem butle i to samo.kurde banka w ktorej jest 18l gazu starcza na ok.200 km(i to tryb mieszany z pracy do domu-po miescie z pracy jade moze 1km a reszta to zwykla szosa).po tej regulacji byl jakis taki "bez ikry":)no ale nic nie krecilem.mowie wyjezdze gaz i zobaczy sie jak...
Widzę że temat umarł, czy może ktoś dać jakieś wskazówki jak prawidłowo dokonać ustawienia w tym programie dla Detec Basic Super? Chodzi mi głównie o dane w zakładce "algorytm" oraz prawidłowe "cut-off" - jeśli zależy to od silnika to przynajmniej mniej więcej na co zwrócić uwagę. Pytam bo u mnie wydaje mi się że cut-off jest za nisko ustawiony bo (1000...
Mam taki problem. Poprzednik zamontował blosa między przepływomierzem klapkowym a przepustnicą. Teoretycznie poprawnie, ale nie można było wyregulować go, skręcony na maksa i mieszanka za bogata. Przełożyłem przep przepływomierz i blos zrobił się pięknie regulowany. Ustawiałem go na stale podpiętym mierniku pod sondę. Reagował idealnie na kręcenie śrubkami,...
( 5.0v-) skoro masz 5v ujemną. Screeny wstaw z ustawień. No i co z tym modelem reduktora? Bo może ma regulacje wolnych obrotów? Sprawa wyjaśniona słabe ładowanie było i silnik krokowy dostawał mały prąd Dodano po 59 ( 5.0v-) skoro masz 5v ujemną. Screeny wstaw z ustawień. No i co z tym modelem reduktora? Bo może ma regulacje wolnych obrotów? a Jednak...
... zawsze był jakiś problem z wolnymi obrotami. Polegał on na tym, ze co jakiś czas gdy podjeżdżałem na światła i wbijałem na luz auto gasło, ale działo się to tylko raz na jakiś czas. Jesli gasł Ci na luzie jeszcze w czasie jazdy to prawdopodobnie był tylko problem podmuchów wiatru w dolot. Podręcznikowy kłopot - trzeba zmienić kierunek wlotu powietrza...
Tego się obawiałem!!1 Tylko co może dać regulacja??? Przecież jak będzie zimny to i tak będzie odparowywał mimo, że dopływu gazu już nie bedzie!! Zastanawiałem się nad grzałką 12V tuż przed parownikiem. Podobno parownik jest ciepły w ciągu minuty! Czytałem też tu na forum że w silnikach, które były zalewane na zimno zkładano dodatkowy elektromagnes...
bez urazy ale trudno się zgodzic z kolegą Raven'em.Nowy parownik np Lovato to koszt 200-300zł a zestaw naprawczy oryginalny Lovato (memranki + uszczelki) to koszt 44 zł. Masz rację jeżeli weźmiemy pod uwagę jedynie zakup reperaturki/parownika. Ale zakup to nie wszystko, trzeba wykonać pracę żeby reperaturkę wymienić, potem trzeba wyregulować całość,...
Te pokretla sa na parowniku? Jesli tak - postaraj sie gdzies na nim doczytac, albo dowiedz sie id gazownika, albo (jesli masz) przeczytaj w papierach od instalacji, co to konkretnie za parownik -wtedy ktos kto mial z nim doswiadczenia bedzie mogl pomoc - bo pytasz o szczegoly dotyczace konkretnego sprzetu. Jesli dziala on podobnie jak u mnie (mam BRC...
aha to elektrozawór mam umieszczony w obudowie filtra czuli ok złożyłem wszystko działa może mniej pali jeszcze nie wiem ale dziwi mnie straszne teraz grzanie się parownika i gorące węże bardzo przedtem tego nie było a i z rury mi jak zapale pluje jakimś płynem chyba gazem skręcałem na śrubie tak że tylko 1 obrót jest wykręcony przepust ale dalej pluje...
Witam. Mam Opla Vectre A 92 rok 1.8l z instalacją gazowa LOVATO. Mam problem tego typu, że już 2 ( SPECJALISTÓW PFFF ) ustawiało mi gaz i tak mi jeden po drugim zrobili, że auto straciło na mocy a spalanie się nie poprawiło partacze i tyle. Może ktoś z was mi pomoże, doradzi, bo ja już nie wiem co mam robić. Mówił mi jeden z gazowników, że przy parowniku...
Nie wiem czy temat już opanowany ale może komuś się przydać. Mój reduktor/parownik LOVATO RGE92 , instalacja LPG 1 generacji. Instrukcja typu "Zrób to sam". 1. Auto musi chodzić dobrze na benzynie 2. Czysty filtr fazy ciekłej 3. Jeżeli reduktor/parownik nieznanego stanu lub niepewny najlepiej zregenerować używając części zamiennych producenta reduktora/parownika,...
Na reduktorze parowniku masz taką śrubę napewno plastikową w aluminiowej tuleji która służy do regulacji składu mieszanki na gazie. Zaznacz jej położenie przed regulacją i spróbuj pokręcić w prawo i w lewo, jeżeli dobierzesz w ten sposób wyższe obroty to tak zostaw.Jezeli nie będzie poprawy to dopiero zwiększ obroty na gaźniku.
Lovato nie jest może najlepszą firmą ale jest ogólnodostępny i tak samo bez problemów można kupić do niego zestawy naprawcze i inne elementy. Jednak do precyzji regulacji to .... sporo brakuje. Chyba najlepsze na rynku są BRC i Landi ale oczywiście więcej kosztują (co jest raczej normalne). Na razie aby Cię nie narażać na koszty pomęcz tych gazowników...
ale czy jest jakis sposob na sprawdzenie czy to napewno komputer?wymylem go i przez jakis czas bylo lepiej dopuki sie dobrze nie rozgrzal i wszystko nie odparowalo.po dluzszej podrozy znowu jest jak bylo wczesniej.narazie ustawilem go bez regulacji od sondy i zastanawiam sie co zrobic dalej.da sie jakos sprawdzic komputer? Dodano po 2 a w aucie mam...
Samochód już zrobił trochę km, skrzynia sucha, wycieki ustały. Trwało to trochę ale już ok. Teraz został do wymiany ten nieszczęsny parownik Tomasetto AT07 . W grę wchodzi Lovato RGE92 lub Emmegas ML 94. Nie wiem czy ten drugi jest w ogóle dostępny. Kiedyś forumowicz ,,KGB,, dość pochlebnie o nim się wypowiadał. Myślałem jeszcze o BRC ale chodzą o nim...
po pierwsze to ile lat ma parownik i jaki jest? zapewne dużo... od razu polecam wymianę na Tomasetto AT07, to są bardzo dobre parowniki, dość stabilne (lepsze niż lovato), i do tego tanie - nowy 180zł wyregulować na średnio ciepłym silniku, tak żeby na zimnym też jakoś chodził na tym gazie po drugie - to jest jeszcze stary typ na aparacie zapłonowym...
Witam Mam opla kadetta na gazie 1.3 silnik instalacja lovato chyba I gen bo na przewodzie miedzy parownikiem a gaznikiem jest tylko srobka spala okolo 10 na trasie przy predkosci 110 km, slyszalem ze to za duzo ? Moze wiecie jak ta instalacje mozna wyregulowc zeby spalal mniej ??
Pewnie twój problem tkwi w samej centralce od gazu(bądź parowniku). Spróbuj zrobić tak, że odłącz całkiem centralkę i zmostktuj kabelkiem styki w kostce(od centralki) CZERWONY z NIEBIESKIM. Zobacz, czy wtedy auto bedzie chodzic normalnie. Jeżeli tak, to uszkodzona centralka. Jeżeli nie, to znaczy, że najprawdopodbniej reduktor.
, czyscilem taki filtr, byl on w parowniku firmy brc, jednak nie wszystkie parowniki je maja chyba w reduktorze firmy AGC ;).Jezeli okaze sie czysty sprawdz filtr powietrza.Jezeli wszystko bedzie ok i nie bedzie to wna "chrzczonego" gazu to radze udac sie na regulacje...Byc moze sie rozregulował i dostaje zbyt bogata mieszanke co w takim wypadku moze...
Witam Posiadam Lagunę I 96r 2.0 V8 F3R pełny wtrysk, B+G (I generacja). W skład zestawu wchodzi: parownik LOVATO Elektronic i emulator wtrysku STAG2 + centralka przełącznik STAG2W ( 3 pozycje benzyna -gaz- automat) regulacja mieszanki oczywiście śruba. Chciałbym zmienić obecną instalacje I gen. na instalacje II gen. ( dodać silnik krokowy). Chciałbym...
Kolego, miałem w poldku jeszcze prostszą instalację gazową. Oczywiście po zainstalowaniu sam ją sobie dopracowałem, ale później przez 80 tys. do niej nie zaglądałem - warunek jeden podstawowy, szczelność układu parownik-mikser i dalej aż do zaworów ssących. Jak zmienia się szczelność to wtedy zaczyna się regulowanie, a właściwie rozregulowanie, bo bez...
wymienilem parownik na Lovato Elektronik. centralka to Autronic AL-700. w jaki sposob prawidlowo wyregulowac sklad mieszanki za pomoca duzego, plastikowego pokretla na reduktorze?? podczas autokalibracji programem A-Mon jest tylko moment podczas ktorego nalezy wyregulowac obroty na biegu jalowym za pomoca malej srubki a o regulacji napiecia membramy...
Witam Ostatnio wymieniłem wysłużony reduktor LOVATO na LANDI LE 98, jest to nieco inny reduktor niż LOVATO i tu zaczeły sie problemy z regulacją . W aucie mam zainstalowaną prehistoryczną centrlkę LANDI LES 98 A. Po podłączeniu centralki do kompa lambda jest albo w dolnym zakresie 0,0V albo w górnym ok.0,89 V. brak jest pracy w środkowym zakresie. W...
Witam. Chciałbym wyregulować gaz w moim escorcie. Powodem regulacji jest zwiększone spalanie z ok 11 na ok 14 i strasznie muli na mniejszych obrotach tak jakby efekt 3 cylindrów. Instalacja lovato zamiast krokówki register, choć wtyczka na podłączenie krokówki jest (podłączałem kiedyś 2 ale zero reakcji). Moge wg tego opisu regulować (jest to opis kolegi...
Witam mam taki problem gdyż regenerowalem parownik RGE92 ponieważ samochód na gazie nie miał mocy i przy 80km odcinał gaz i przeskakiwał na benzyne i dopiero gaz działał gdy wyciagnelem bezpiecznik i spowrotem go wsadziłem , a i jeszcze przy hamowaniu samochód na gazie gasł , wiec wymieniłem komputer AL-700 (stary tez jest taki sam ) ale po wymianie...
Witam Mam problem z wózkiem widłowym nissan 18 z 2001roku model PDO1A18P gaz, silnika Nissan H20-ll, 35.0kW. Gdy odpalam silnik zimny to zapala na sekundę i gaśnie, nieraz załapie jak by na dwa cylindry i tak stęka, aż po kilu chwilach wchodzi na normalne obroty. Jak już złapie niewielką temperaturę to odpala z pierwszego. Świece, przewody, nowe. Parownika...
Reduktor rozbierałem przez zdjęcie obu dekli aby zobaczyć w jakim stanie są membrany i zaznaczyłem połozenia dekli i membran, złożyłem tak jak było poprzednio i zaczep jej poprawnie założyłem na dzwigienkę zaworu, po tej operacji nie było żadnych zmian w pracy. Regulacje obie na parowniku działają poprawnie do ustawienia wolnych obrotów ale ruszenie...
Witam. Niedawno kupiłem Audi 80 B3 z silnikiem 1.8 Benzyna/gaz. Zdziwiło mnie spalanie, ponieważ jeżdżę spokojnie (do 100 km/h) a auto pali 14/15 litrów gazu na trasie i 18 l przy jeździe mieszanej. Czy to normalne? Dodam że silnik jest w stanie bardzo dobrym. Ktoś dbał o niego wcześniej. Cały nowy zapłon, olej, filtry paliwa, powietrza, gazu, oleju....
jeśli chodzi o regulację to polecam nieśmiertelny "krótki poemat na temat lpg" czy jakoś tak druga sprawa: idealnie nigdy nie będzie (wystarczy zmiana gęstości powietrza czyli temp, wilgotność itp) trzecia: lovato pneumatić łatwo się przerabia na elektronik - wyciągasz małą przeponę od podciśnienia, wiercisz tam gdzie trzeba i zaślepiasz niepotrzebne...
Wyremontowałem swój parownik - membrany były w tragicznym stanie , ale parownik jako tako działał . Fakt faktem , ze regulacja była ciężka i co kilka dni trzeba było zmieniać nastawy. Ale działał. Po wymianie membran przestał działać we współpracy z turbina. Jak ściągnę węża z przepustnicy tak , że turbina nie dmucha i ściągnę kompensację to działa...
witam wczytują się w wątek i nie mogę zgodzić się z teorią, że 60 czy 80 tys na reduktorze to dużo. Prywatnie posiadam astrę 94r. tym silnika X16SZ, którą zagazowałem 6 lat temu marką LOVATO i od tamtej pory zrobiłem 290 tys km. Bezproblemowo !! Zresztą z drugiej strony gdybym miał co 2 lata wymieniać reduktor za 300 zł i płacić dodatkowo jakiemuś gazownikowi...
Lovato to firma i całkiem dobra jak na włoskiego gazownika:D wprowadz samochód na wysokie obroty około 3500, najlepiej reką na przepustnicy a nie pedałem. Nastepnie druga ręka zakręcaj tą śrubą registra aż obroty zaczną spadać, potem cofnij zakrecaną sruba o tyle aż obroty bedą wyższe i płynne, musisz to tak wyśrodkować. Na początek wystarczy, jeśli...
(at)psooya Co jakiś czas wraca, po wykasowaniu regularnie błąd sondy lambda. Czasem autko szarpnie. Teraz przy wilgotnych dniach zdarzyło mi się to kilkakrotnie. Wcześniej miałem podobne objawy, ale wymieniłem świece (NGK), filtr powietrza, olej, filtr oleju i problem ustał. Wyczyściłem przepustnice też i zrobiłem adaptację i było w miarę oki. Zrobione...
podłączenie parownika lovato regulacja lovato regulacja parownika
głośniki przenośne ładowanie źródło prądowe mosfet instrukcja serwisowa zmywarki
schemat licznika kangoo schemat licznika kangoo
Jak rozsunąć półosie w przedniej osi okrągłej Ursus C-330? Zawieszanie się gier na PS3 po formatowaniu