Doprecyzujcie proszę, bo chyba mam dwie różne informacje. Regulacja podciśnieniem geometrii przez jego podanie do gruszki rozkręca czy gasi turbo? Będę w weekend sprawdzał podciśnienia. Na ten moment widzę luz na słynnym króćcu vakum.
Nie wiem co oznacza wg. ciebie gruszka,domyślam się że chodzi o regulację turbiny.Do regulacji podciśnieniem służy zawór sterowany PWM-em z EDC.Kłania się porządna diagnostyka.
No właśnie odbił parę razy i nie szło odpalić jak się okazało za mocno przestawiłem aparat, później ustawiony był na znak palec rozdzielacza na znaku na aparacie i znaki na kole rozrządu z plastikową obudową. I pytanie zostawić tak czy coś jeszcze kombinować. Dodano po 8 A wystarczyło tylko wziąć instrukcję od Warszawy Żuka czy od Malucha albo od dużego...
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Witam. Podepnę się pod temat. W moim mondku MK3 najprawdopodobniej siadł EGR. Kupiłem nowy nie wymontowując starego podpiąłem nowy pod rurkę z podciśnieniem odpaliłem samochód i co się okzało? Zawór EGR działa na odwrót. Po odpaleniu samochodu zawór nie otwiera się. Otwiera sie natomiast po przygazowaniu. Co może być przyczyną?
Witam, To cięgło służy do regulacji wydatku smarowania. Tam jest pompka membranowa zasilana podciśnieniem ze skrzyni korbowej a ilość oleju zależy od położenia przepustnicy. Na wolnych obrotach zaworek jest całkowicie zamknięty brak smarowania.
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
Miałem kiedyś miśka. Regulację przeprowadza się podciśnieniem branym z kolektora ssacego lub z pompy podciśnienia. Najprawdopodobniej masz nieszczelność na przewodach. Zbiornik podciśnienia znajdziesz pod tylnym podszybiem od strony bagażnika.
Ciśnienie (regulacja z podciśnieniem) 0,8-1,2bar ; T5 masz zupełną rację, zbędne usunąłem (to nie tutaj miało być ;) , ale coś mi dzisiaj albo przeglądarka siada, albo coś z forum się dzieje... Dzięki za czujność - pozdrawiam.
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
U mnie wymiana zaworu regulacji podciśnienia nie pomogła. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, ale już nie było pogody do przetestowania. U mnie graniczną temperaturą jest 16*C. Pamiętam, że jechałem i mierzyłem tą różnicę (osiągnęła prawie 200 mbar po 80 km jazdy) i jak temperatura spadła to natychmiast zadane i wykonane były równe sobie...
A co to za diagnosta że każe Ci samemu przekładać zawory i szukać uszkodzenia? Tak możliwe że uszkodził się ECU i podaje cały czas napięcie na zawór a on się grzeje, możliwe także uszkodzenie wiązki. Dokładne pomiary dadzą odpowiedź.
Jakie podciśnienie??????? Ciśnienie tylko, zobacz w programie jakie było, potem jeden wylot gazu zaślep i ustaw ciśnienie z programu, zamień wyloty gazu i ustaw drugie ciśnienie tak samo, zapnij dwa wyloty normalnie do instalacji i przejedz sie kontrolując prace instalacji i najlepiej afr w OL.
Elektrit - stoi u mnie takie coś i wiesz ,że też nie ma elektrozaworów. W 190 z tego wieku regulatory sterowane podciśnieniem , podobnie jak regulacja wysokości świateł przednich.
a nie ma jak sprawdzić jej parametrów, Do tego służy wakuomanometr . Poza tym , czy tam nie powinno byc regulacji podciśnienia ?
Witam jest to jakiś sens ,ale idziesz w koszty . Pobór energii, zastosowanie tłumika, jakąś regulacja podciśnienia itp. Nie lepiej założyć na dachu lepszy wyciąg grawitacyjny
Jeśli nie rozkręciłeś starej gruszki to porównaj ich ustawienie suwmiarką, może nowa ma trochę inne wymiary i dlatego ustawienie po ilości zwojów się nie sprawdziło. Z resztą osprzętu zasilanego podciśnieniem nie ma problemów? Ostatecznie odpal sobie bloki pomiarowe i wyreguluj sztangę na podstawie wartości zadanej i zmierzonej.
Okazał się uszkodzony egr wraz z zaworem regulacji podciśnienia koszt używek ok. 100 zł
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
problem rozwiązany turbina jeszcze raz wyciągnięta wyczyszczona kierownica łopatek siłownik regulowałem tak gruszka zaciągnięta podciśnieniem =17psi regulacja pokręcona o położenia max i wszystko wyczyszczony zawór egr zacięty delikatnie był otwarty jazda próbna wszystko OK :D ciśnienie na turbo wolnych=97kpa max+231,7kpa dziękuje wszystkim za pomoc
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Wygląda na to, że fachury od wyprogramowania mnie wyprogramowały EGR, ponieważ po wypięciu wtyczki z EGR moc, przyśpieszenie padło. Wpiąłem ją z powrotem i po wymianie elektrozaworu od regulacji podciśnienia na turbinie autko zaczęło zdecydowanie reagować na przyspieszanie. Nie wykrył tego komputer diagnostyczny ponieważ to uszkodzenie mechaniczne a...
... Ponadto bez dopływu świeżego powietrza do kotłowni, nie działa ciąg kominowy ani wentylacyjny. To prawda, ale (at)ekoservice pisze o doprowadzeniu powietrza nie do kotłowni, ale do komina: ...wspomniane doprowadzenie bocznego powietrza w układ kominowy przy spalaniu paliwa płynnych ma chyba sens i to z kilku względów. Po pierwsze chodzi tu o utrzymanie...
a jest gdzieś regulacja podciśnienia???
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
A w jaki sposób odbywa się regulacja podciśnienia?
Diagnoza okazała się trafna. Założyłem nowy zawór regulacji podciśnienia turbiny. Kasownie błędów i jest OK. Oporność na nowym i starym ok 17 Ohm, więc chyba stary stawiał za duży opór. Trochę go rozebrałem i okazał się zardzewiały.
Zacznijmy od tego że masz turbinę sterowaną różnicą cienienia (na przeładowanie) a nie podciśnieniem z vacupompy jak w przypadku nowszych ze zmienną geometrią.
Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę. Silnik reaguje na otwarcie/zamknięcie ssania? Jeśli nie, to sprawdzenie tłoczków i ew. regulacja cięgien i linki. Masz kranik sterowany podciśnieniem? Sprawdź czy nie jest uszkodzona membrana, przez co w wężyku podcisnieniowym jest zasysana benzyna.
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Dokładnie. Wina leży prawdopodobnie w zaworze regulacji podciśnienia. Było to juz omawiane na forum. Nowy kosztuje 200 zł. w serwisie VW. Sam zmieniałem i pomogło.
Nie napisałeś jakie wartości Zakupiłem prosty wskazówkowy próżniomierz. Używam go sprawdzania czy te małe pompki wytwarzające podciśnienie działają prawidłowo. Wskazuje on zwykle wartości -0.90..-0.95 bar. Problem jest z czujnikiem wykrywającym przyssanie elementu. Działa on prawidłowo tylko w pewnym przedziale ciśnienia. Dostałem kiedyś pudło z różnymi...
Dalej jakby stała dęba. Późno wstaje tzn zadane doładowanie osiąga dopiero powyżej 2500 RPM (powinna w okolicach 1800 max 2000 RPM). Potem nie zbija ciśnienia tylko trzyma na max. Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen.
A to zależy jaki masz aparat. Jak z podciśnieniem, to na stroboskop, jeśli bez podciśnienia, to nie ustawia się, regulacja jest tylko po to, by palec trafiał dokładnie w miejsce "styku" na kopułce.
Ale co dokładnie? Podciśnienia regulacji kierunku nawiewów?
Zmniejszenie poziomu obrotów przy których włącza się VTEC nic nie polepszy, a wręcz pogorszy. Co z tego, że ostra charakterystyka zaworów włączy się przy 3000rpm, jak ECU nic o tym nie będzie wiedział. Punkt VTEC to nie tylko obroty, mapy wtrysków też trzeba było zmienić. A zmiana map wtrysków w locie, to wyższa szkoła jazdy. Podsumowując, VTEC działa...
Niestety nie miałem takiego parownika, więc bazuje z netu. Jeżeli membrana została wymieniona dobrze to nie przepuści w miejsce podciśnienia lpg. Zdejmij drugi koniec odpala auto, daj jakąś piane na zdjęty wąż, będziesz wiedział czy przepuszcza. Zapach gazu jest w takcie jazdy Jak dla mnie tłumaczy to post #3, nie koniecznie musi być w podłodze, może...
może i tak ale jeśli chodzi o regulację podciśnienia które ma wykonać pompa nie jest możliwe. Jednak wolał bym jakieś urządzenie które mogę regulować i w tym przypadku najszybszy pomysł to kolegi który założył ten temat.
Do: jaworskiauto Ten zawór nie posiada diody gaszącej, co jasno i wyraźnie napisałem. Pisania dla pkt. nie tolerujemy. Do tego, to NIE JEST ZAWÓR REGULACJI PODCIŚNIENIA...
yyyyyyy znowu zonka mam ......... miałem 2.2 CDI coupe teraz mam 2.7 sedan i ani w jednym ani w drugim nie miałem czegoś takiego jak przetwornik połączony z kolektorem ssącym który ciśnieniem daje jakikolwiek impuls ... może masz na myśli zawór EGR który jest sterowany podciśnieniem???
(at)elektryku5 - auto jeździ tak od zakupu, nie przeszkadzało mi to zbytnio bo to pomykacz na dojazdy do pracy mojej lubej, ale postawiłem sobie za cel, że doprowadzę je do porządku. Jak zachowywało się wcześniej oraz czy coś było robione niestety się nie dowiemy. Co do regulacji to geometria dochodzi do ogranicznika więc tutaj też chyba można tą kwestię...
N75 steruje pracą turbiny za pomocą regulacji podciśnienia. Sterownik silnika odpowiednio otwiera lub przymyka N75 a ten podaje większe lub mniejsze ciśnienie na gruszkę turbiny co przekłada się na ciśnienie wytwarzane przez turbinę. Jeżeli jest jakaś nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to będzie to słychać.
Nie ma za co :) Właśnie ja też w swojej Reni 21 posiadam regulację świateł, ale podciśnieniem. Bardzo przydatna rzecz... Co do oślepiania, również nie lubię, nienawidzę itd. byc oślepianym. Nie lubię też jak ktoś jedzie za mną na długich, ale na to mam sposób [zwalniam, aż gościu mnie wyprzedzi, włączam długie [a te Philipsy GT-150 mają dużo bardziej...
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
No i nie jestem przekonany czy fazowe sterowanie silnika AC to dobry pomysł. Jest powszechnie stosowane w odkurzaczach i innych urządzeniach zapewniających dobry ciąg chłodzący uzwojenia. Tym niemniej straty cieplne są duże. Osobiście zastosowałem w jednym z projektów do regulacji podciśnienia w kapsule.
Nic nie wiadomo na temat instalacji gazowej, a to pewnie jej się powinieneś przyjrzeć. Czasem się zdarza np taka głupota jak reduktor puszczający gaz podciśnieniem, już nie mówiąc o poprawności montażu i regulacji.
Podstawka gaźnika szczelna, nie dostaje lewego powietrza? Zakładam, że układ zapłonowy bez przyspieszacza sterowanego podciśnieniem z podstawki gaźnika? Pamiętaj, że regulacje przeprowadza się na rozgrzanym silniku. Wężyki od pompy masz przeźroczyste? Leci samo paliwo czy z bąbelkami? Paliwo nie starsze niż kwartał?
Najprawdopodobniej siłownik sterowany jest podciśnieniem, i po tej stronie trzeba szukać. Powinieneś mieć zawór do regulacji obrotów silnika na zamkniętych zaworach wylotowych. Może się przycinać jak jest "zimny".
Witam. Podciśnienie w 312 robi waku pompa na silniku. Czyli jak masz nie szczelny układ podciśnienia to na pewno nie masz regulacji świateł i źle działa Ci klapka od obiegu dmuchawy kabiny.
Trzeba obserwować wartość zadaną ciśnienia oraz odczytaną, patrzeć jak wysterowany jest elektrozawór od regulacji podciśnienia oraz trzeba patrzeć na wartości przepływomierza gdzie będzie widać czy silnik ciągnie powietrze czy nie i czy jest to adekwatne do doładowania. Lepiej będzie poszukać kogoś z VAGiem i zrobić normalne logi.
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
Ja bym wziął oscyla i zobaczył czy czasem na tym "krokowym" niema PWMu, jeśli jest to z grubsza wiadomo jak jest zrobiona regulacja. Zamiast silnika krokowego jest przeciwwaga na elektromagnesie być może obciążona podciśnieniem kolektora ? Pisz konkretniej to unikniemy nieporozumień. Na pewno całe to ustrojstwo musi płynnie regulować więc jak nikt nie...
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
Witam, czy ktoś próbował zwiększyć moc silnika VW 1.8 AAM. 75 koni ? Czy zakładając aparat zapłonowy z regulacją podciśnienia coś pomoże czy trzeba też wymienić komputer z sinika ABS 90 koni. Jeżeli kotś ma silnik VW o oznaczeniu ABS -to poproszę o oznaczenia kompa.
Witam wszystkich , czy ktoś posiada schemat podciśnienia do modelu E210 (1996r.) , chodzi o regulację świateł przednich sterownikiem przy kierownicy, Nie wiem czy podciśnienie jest z pompy jak do centralnego zamka czy z silnika, i jak są roznieszczone przewody. Pozdrawiam.
Ale jakbyś wziął aparat z regulacją podciśnieniową to możesz go zamontować jak twój statyczny a dodatkowym wyprzedzeniem sterować podciśnieniem w dowolnie wybranym zakresie obrotów
Nie odpowiadasz na moje pytanie. Pytasz o banały które nie mają sensu więc się nie dziw. Najpierw się zdecyduj co chcesz wysterować. Zwór sterowany podciśnieniem, nadciśnieniem czy jeszcze jakiś inny?
Witam . Musi być drugi wężyk od pompy podciśnienia ,lub może być trójnik który zasila w podciśnienie regulację reflektorów i gaszenie silnika.
Zawór regulacji świateł wiadomo gdzie jest, na lewo od kierownicy, przy drzwiach, jest to ten kręciołek "góra-dół" powodujący przestawianie świateł. Diagnoza polega na odcinaniu poszczególnych obwodów, jeżeli reszta działa to mamy "bingo". Radzę zwrócić uwagę na siłownik recyrkulacji spalin, na głowicy, z tyłu. Odetnij całkowicie ten obwód, (przed elektrozaworkiem)...
Czyli to tylko kwestia regulacji, ewentualnie sprawdź jeszcze mikser czy nie łapie lewego powietrza i posprawdzaj dla pewności wężyki z podciśnieniem. Powodzenia:D
Sonda, nieszczelny układ wydechowy, nieszczelny dolot, niesprawny układ podciśnienia, regulacja biegu jałowego i jeszcze inne...
Ok, na wstępie dzięki za "Pomocnika" :) Ten "mój" był więc młodszy. A to dobry znak. Możliwe, że nie będzie potrzeba ani reduktora dodatkowego, ani fopperów i innych bajerów. Reduktor na wolnych obrotach ma mieć...... 1,34 ustaw 1,4. Regulacja od nowa ;) Masz rozkręcony reduktor na maks, albo problem z podciśnieniem. Sprawdź podciśnienie reduktora....
Sprawdzałeś działanie pompy vacum, czy hamulec nożny jest skuteczny tj. działa Ci wspomaganie ?. Turbina jest sterowana podciśnieniem z pompy vacum.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Możesz wyjaśnić w jaki sposób przerobiłem sterowanie elektryczne turbiny na podciśnieniowe? To nie będzie działać. Żadne regulacje nic tutaj nie dadzą. By to działało poprawnie go trzeba by założyć sterownik silnika który był do turbiny stosowanej podciśnieniem. Elektrozawór sterujący podciśnieniem dla gruszki turbiny jest regulowany sygnałem PWM, jego...
Połączenie pompa- hydrofor powinno być poprowadzone najprostszą drogą, no i bez takiego nagłego zwężenia( o tym już pisałem), a "odnogi" na odpływy na węże i pomiary( manometr, wyłącznik ciśnieniowy) powinny być jako drugorzędne. Drugi manometr na hydroforze nic nowego nie "powie". przeniesieniu manometru i wyłącznika w króciec ,,wysoki". Tu chodzi...
zależy co chcesz regulowac
Podpowiem tak...te zawory to nie "WŁĄCZ/WYŁĄCZ" regulacja jest procentowa/napięciowa Prościej, po odpaleniu sztanga turbo ma iść na max EGR od czasu do czasu, można zrobić test odpowiednim sprzętem Sprawdzić czy jest właściwe podciśnienie.....
Tłoki sie ruszają na milimetr w lewo-w prawo. Turbo uszkodzone - zablokowana regulacja (pompka podcisnienia) i łożysko wyrobione. Kolektor dolotowy - regulacja zaworów (przesłona regulowana podciśnieniem) powyginana i blokuje się. Zawór egr i kolektor dolotowy zasyfiony. Wtryskiwacze leją, przy sprawdzaniu nie chrypią. Pocięte kable od sterownika świec...
Typowe dla overboosting. Sprawdz regulacje turbiny. Podcisnienie, wezyki na szczelnosc, solenoid, sama turbine (niepamietam czy to jest WG czy VGT). Jakie widzi cisnienie turbiny? Warto sprawdzic tez zawór EGR na szczelnosc.
To zabieram się za rysowanie płytki. Poza tym jednak wyjdzie taniej. w avt (tu mam najbliżej, żeby zrobić zakupy) 4501 kosztuje 1,20zł, 595 są po 1zł, ATTiny85 po 5zł. a ATmega8 kosztuje 12zł. Czyli mamy 10,20zł vs 12zł. Symboliczna ale różnica jednak jest ;) Poza tym ATTiny85 akurat mam dwie sztuki. Zamierzam zbudować sterownik do pompy wspomagającej...
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Dokładnie wiem o czym pisze. To było do labi 1 Euro 4 rożni się tym ze nastawnik sterowany jest elektronicznie. w w euro 5 przez podciśnienie. Zajrzałem w literaturę i jest faktycznie tak, jak piszesz: w Euro 4 jest silnik elektryczny, w Euro 5 nastawnik napędzany jest podciśnieniem, a dla dokładnej regulacji na końcu siłownika jest czujnik położenia....
W termostatach wykorzystuje się zjawisko rozszerzalności cieplnej cieczy zamkniętej w układzie: zbiornik w komorze chłodzenia-kapilara-mieszek termostatu. Mieszek reaguje na zmiany ciśnienia związane z rozszerzalnością cieczy i włącza/wyłącza kompresor. Wystarczy odciąć cienką rurkę od zbiornika znajdującego się w komorze i połączyć z układem podciśnieniowym....
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Tak właśnie pamiętam samochody na gaźniku :) tyle że za zwyczaj miałem w nich gaz i o ile nie było zimno to paliłem z gazu i było znacznie prościej. Gazem trudniej jest zalać silnik, a nawet jak się zdarzy to sam szybko paruje. No chyba że mamy -20 to stoi w kolektorze i nigdzie się nie wybiera ;) Jak palisz po pół godzinie to używasz ssania? Ja bym...
po co zamieniasz te zaworki one nie działają tak samo są inne mimo że podobne ,masz numery części widać przecież . Jak masz błąd regulacja ciśnienia doładowania wartość przekroczona to 99 procent turbina do wyczyszczenia fil2006 bardzo Cię cenię i lubię czytać Twoje wypowiedzi i dlatego napiszę trochę nie po Twojemu - zaworki może zmieniać bo obydwa...
Blacki - jeśli podałbyś typ silnika to na http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na... dostaniesz WŁAŚCIWY mikser. Reszta to tylko zestrojenie liniowości reduktora z podciśnieniem, ale w niektórych reduktorach nie ma możliwości wyregulowania "progu działania membrany", czyli regulacja nie powiedzie się do końca. Działa...
Jeśli się nie mylę w tych skuterach nie ma pompki paliwa tylko zaworek odcinający pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa, który sterowany jest podciśnieniem .Czy po próbie uruchomienia silnika elektrody świecy są zawilgocone paliwem?
Witam dołączam do tematu, mam problem z podobnym silnikiem AUY w Seacie Alhambra. Silnik jest po remoncie głowicy i po naprawie turbo. Mimo Chiptuningu (150 koni) Wolno się wkręca z dolnych obrotów. Mechanik od turbo mówi, że zrobił wszystko jak należy. Widzę w logach, że turbo w dolnych obrotach nie do końca ładuje. Według VCDS wysterowanie turbo chyba...
Zagazujcie sobie to CC np at07 albo rg92. Powodzenia. Micra k11 do której sam montowalem al700 i rg92 to szła jak był mikser i jeszcze zwezka w dolocie. Pewnie red z podciśnieniem by dał radę tak jak w CC 700 którego też mialem z lpg na redzie jakimś brc. No widzisz, powyższym postem dowiodłeś, że nie powinieneś więcej zabierać głosu w tym temacie....
Przeładowanie to zapieczona geometria(tutaj może jakis czas ta sprężyna pomagała) , zła regulacja cięgna, N75. Tutaj podciśnienie nie ma nic do rzeczy a jego jak najszybsze "upuszczenie" inaczej pojawi się błąd "przekroczona granica regulacji" Trzeba obserwować parametry jak N75 a najlepiej porobić jakieś logi.
Owszem, można nią w ten sposób sprawdzić pracę zmiennej geometrii ale równie dobrze można przeprowadzić test Vagiem w 011 Basic Settings lub sprawdzić zakres skoku i ewentualne opory ręką a w tym konkretnym opisywanym przypadku możemy tylko pchnąć ciśnieniem w gruchę bo podciśnieniem już nic nie zdziałamy skoro sztanga jest wciągnięta do oporu i opiera...
z powodu złej regulacji i dodatkowego podciśnienia wytwarzanego przez klapę spiętrzającą
Temat opanowany. Użyłem funkcji SFB4 (Generate an On Delay) w której timer można ustawić na 1ms wzwyż więc częstotliwość impulsów jest wystarczająca aby motor poruszał się płynnie (ok10kHz w zależności od wielkości programu - cykl pracy PLC). Do modulacji częstotliwości impulsu użyłem potencjometru na wejściu analogowym. Działa super. Program przyda...
witam Od jakiegoś czasu mam problem z gaszeniem silnika wyczytałem ze jest to sprawa podciśnienia. Sprawdziłem siłownik na pompie wtryskowej i działa on bez problemu gasi silnik kiedy dmucham w wężyk. Ostatnio rozbierałem regulator wysokości świateł i po tym auto normalnie funkcjonowało, ale nie na długo po 3 dniach znowu nie szło go zgasić. Zauważyłem...
Gaźnik do regulacji. Jeden z tych krućców to podciśnienie do otwarcia kranika.
Więc na początek kąt wyprzedzenia zapłonu 1.5 mm zamiast 1.8 mm w tym silniku. Kompresor nie jest potrzebny. Wystarczy nożna pompka do kół z dość długim wężem i adapter lub coś co będzie można szczelnie przyłożyć do króćca ssącego cylindra. Z racji inaczej zamontowanych uszczelniaczy ciśnienie pomiarowe będzie ok. 0.5 bar, przy większym (np. 1 bar)...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
"lodowisko " na dole zamrażarki usunąłem, po zdemontowaniu osłony parownika odkryłem , że odpływ jest zamarznięty!!, suszarka, niewielka temperatura i poszło. Odkryłem również, że na górnej części parownika występuje epoka lodowcowa, może nie jakaś extrema, ale zawsze, suszarka i poszło, oczywiście powoli aby nic nie uszkodzić.Ponowne uruchomienie lodówki,...
Filtr wymieniony a z ciśnieniem nie wiem od czego zacząć. Jak zmierzyć ciśnienie na listwie, czym to zrobić, muszę poszukać jakiś manometr [może być od pompki do kół] Jakie ciśnienie powinno być na listwie? Jak sprawdzic wtryski? Czy wystarczy ocena wzrokowa? Czy jest coś do regulacji, może jakiś zawór? Coprawda nic tam nie widać, tylko jakiś wężyk...
Z tego z się dokopałem http://obrazki.elektroda.pl/6008851000_1... Dodano po 9 Funkcja Zawór magnetyczny steruje zaworem, który otwiera lub zamyka przewód powietrza między zaworem regulacji ciśnienia doładowania i podciśnieniem. Gdy zawór otwiera się, zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się pod podciśnieniem, co z kolei...
Większość pasywnych głowic termostatycznych oparta jest o rozszerzalność liniową lub objętościową ciał stałych , cieczy i gazów. W związku z tym nie działają one On-Off tylko następuje regulacja płynna. Kolega przeczyta: Napisałem iż sterowanie 0,1 jest przy kaloryferach i tak zostanie. Płynne sterowanie będzie zamontowane na rozdzielaczach, co wg...
Kolejny etap działań (opisane w kolejności wykonania i ostateczny rezultat w postaci całkowitego spadku mocy): 1. Sprawdzone działanie sztangi kierownicy spalin turbiny - działa płynnie w pełnym zakresie. 2. Sprawdzone działanie sztangi kierownicy spalin turbiny podczas pracy silnika: - na wolnych obrotach i przy powolnym ich zwiększeniu do 2500obr...
Witam. Mam dwa auta z tym silnikiem. W obu był ten sam problem. Jeśli ktoś nie może znaleźć przyczyny, to sugeruję sprawdzenie jednej rzeczy. Na wyjściu pompy wakum jest plastikowy trójnik. Wychodzą z niego dwa wężyki, jeden do serwa hamulca, a drugi do podciśnienia regulacji turbiny. Wymontować go i wyczyścić, przemyć i przedmuchać powietrzem. W obu...
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
A podciśnienie w układzie sterującym jaką ma wartość?
sterowanie podciśnieniem mercedes sterowanie podciśnieniem regulacja regulacja gaźnik
livebox router bezprzewodowo dekodowanie pliku zwarcie wirnika klatkowego
lodówka turystyczna granat audio
Błąd 2096 po zamontowaniu emulatora w Mazdzie Jak odzyskać kod do radia Hyundai Tucson 2018?