(at)ak44 ten co wrzuciłem nie nada się? W moim obecnym samochodzie i w poprzednim na pompie paliwa był bezpiecznik 15A. W opisie tego regulatora prąd maksymalny 10A. I do tego trudno po samym opisie jednego urządzenia stwierdzić, czy będzie dobrze pracować z innym urządzeniem. Dlatego by uniknąć pomyłek i nietrafionych zakupów ja kupiłbym już sprawdzony...
Są, mają. .
Tu masz serwisowke.Może Ci cos pomoże.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Koncze plytke do piecyka termo top C, Wyrzycilem oryginalan a i robie od poczatku swoja. Dokladnie sterowanie polega na regulacji obrotow wentylatora i regulacji pompy dozujacej paliwo, kontrola temperatury wody. Rozbudowalem o sterowanie dmuchawa w algorytmie ze po osiagnieciu w kabinie 12 stopni wylacza dmuchawe i podgrzewa silnik do 50 st. Wszystko...
Stare instalacje, kotły na paliwo stałe, etc, tam tylko regulacja przepływem na odbiorniku ciepła.
Elektryk dobrze mowi, ale bez wizyty u dobrego fachowca od diesla sie nie obejdzie. Takie sa poczatki konca tych pomp.
Przy ustawieniu wału na kreski paliwo porusza się na drugim wtrysku a nie na pierwszym Czy jakaś jest regulacja przy pompie ? a może rozrząd żle ustawiony?
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Panowie, mam problem. Po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło...
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
To prawdopodobnie masz pompowtryskiwacz numer 6 do wymiany.
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
1 sprawdzić czy p-ka paliwa zasysa i podaje paliwo do komory ( Przez otwór swiecy) , istnieje prawdopodobieństwo zatkania otworków ssącego i tłoczącego w pompie przez stare wysschnięte smary i paliwo 2 sprawdzić prawidłowość regulacji elektrosprzęgła włączającego pomkę 3. sprawdzić czy dochodzi napięcie do świecy ( ewentualnie doregulować na mikrowłączniku...
Ma iskre nie odpala, po prostu trzeba pompowac paliwo tym cypelkiem kolo regulacji gaznika tak dlugo az sie przeleje paliwo wlot powietrza w tedy bedzie wiadomo ze palieo doszko fo gaznika i musi odpalic oczywiscie trzeba puscic sprzeglo zeby odpalil mueir o vhinskim silniku do rowera.
a może jest nieszczelność na przewodach i ciągnie powietrze . Spróbuj mu zapodać paliwo z jakiejś butelki umieszczonej bezpośrednio nad pompą żeby paliwo samo dopływało do pompy .
Witam po tak długim czasie.Poprzedni problem został rozwiazany .Uszkodzona wiązka ,brak zasilania na BSM. Dodano po 5 Pojawił się jednak nowy problem .Teraz auto nie odpala a elektrycznie jest wszystko ok.Pompa paliwa ok ,paliwo podaje.Zapala jednak z PLACKA .Zastanawiam się czy może za słabe ciśnienie paliwa ?Czy jest jakiś zawór regulacji cisnienia...
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Problem u mnie też taki występuje - choć może nie jest to aż tak poważny szum jak u ciebie. Mam kocioł Beretta. Moim zdaniem najprościej byłoby obniżyć prędkość czynnika w instalacji. Niestety, moja pompa nie ma takiej regulacji. Albo ON albo OFF. Dorobienie regulacji pompy rozwiązałoby temat. Pompy do kotłów na paliwo stałe mają często pokrętło z 2-4...
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
Ostatecznie okazało się, że wymagana była regulacja pompy paliwa.
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Pompa paliwa, prawdopodobnie regulacja wystarczy
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Witam. Ford Transit 2.0 tddi 2001, pompa VP 30 Problemem jest cieknący olej napędowy z zaworu regulacji dawki. Paliwo sączy się tylko przy włączonym silniku Dla łatwiejszego rozpoznania umieszczam szkic pompy vp30 ze wskazaniem na cieknący zawór.
wymieniłem cały układ zasilania paliwa ( wszystkie elementy ) od baku do pompy. Z zaworkiem przed gruszką też próbowałem. Paliwo się nie cofa, jestem tego pewny. Musi być coś nie tak w pompie (przecież w niej było grzebane). Podejrzewam zawór regulacji wydatku paliwa w pompie. Może jest przytkany i dopóki mu się nie da po gazie to go nie odetka?
no a mozesz mi powiedziec jak wyregylować te pompe, czy wogule mozna to samemu zrobić czy trzeba jechać do warsztatu i ewentualnie jaki jest koszt takiej regulacji pompy paliwa
1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja śruba no wymiana sprężyny .....mowa o silniku na pompie. można ez podłożyc 700 z quada artic albo massy Ferguson i tam tylko zostaje regulacja paliwa na pompie i mocy nie zabraknie Dodano po 38 1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja...
Dzień dobry! Nie jestem fachowcem z mechaniki samochodowej a auto (Opel Astra, chyba 2009 rok, silnik jakiś słaby - 1.4 albo 1.6, benzyna) nie należy do mnie, lecz sprawa wydaje mi się problematyczna. Po wizycie w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym auto zaczęło odpalać po drugim zakręceniu, kilka razy zdarzyło się, że wcale nie odpaliło - więc z reklamacją...
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Przyznam, że nie do końca zrozumiałem, co chciałeś napisać (ze znakami interpunkcyjnymi byłoby znacznie łatwiej :wink: ), ale z tego co wywnioskowałem to problem raczej nie leży w skrzyni, tylko w silniku. Coś jakby brakowało mu mocy przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo. Być może jakaś regulacja pompy by się przydała. Filtr paliwa w jakim stanie?
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Dla mnie czeski film, nierozumiem jak mam zmierzyć i o co chodzi z tą regulacja, rozmumiem że ciśnienie w przewodzie którym pompa podaje paliwo
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
A więc dla podobnych problemów. Parskanie Dymienie Błąd E1 Problemy z uruchomieniem. Lepszy start przy przydławieniu dolotu powietrza do wentylatora. (Zapewne przy założeniu że filtry powietrzne i dysza są czyste !!!) Przekręcenie regulacją pompy powietrznej przy moim palniku 30kW o 1/3 obrotu (w prawo) spowodowało, że nagrzewnica startuje bezproblemowo....
Tak na prawdę na pompie zawory masz dwa - dozujący paliwo (1) i regulacji ciśnienia (2)... wymieniłeś "2"?
Jesli krecisz reka, to normalne. Pompa ma regulacje cisnienia i wydatku. Podaje paliwo na listwe tylko na "polecenie" kalkulatora. Sprawa jest dosc skomplikowana (mechanika sterowana przez elektronike), wiec jesli nie masz sprzetu i wiedzy, zlec naprawe jakiemus fachowcowi.
Na chwile zapomniałem o problemie z paleniem bo zakupiłem drugie auto ale dziś chciałem zapalić jest ciepło i bez prostownika nie cholerę nie zapalił jak zapali muszę trzymać na obrotach bo gaśnie po chwili już ok co to może być świece ok paliwo kolega mówił że coś jest z regulacją dawki rozruchowej jest na pompie od góry jakaś regulacja
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
U mnie kostka od pompy sobie wisi w przedziale silnika,pompę mam na linke wobec czego trzeba było zamontować ją do pedału gazy(koleś mi mówił że nic nie trzeba przerabiac w pedale,dał jakąś zawleczkę a do niej przymocował linkę). Co do kontrolki to oczywiście świeci się ale jakoś na razie nie chciało mi się rozbierać licznika żeby wyjąć żarówkę.Ale...
Coś na starej pompie rotacyjnej, która kosztuje w razie W grosze. Zapewne jakieś vw/audi 1.6 D lub TD. Dla pewności same wtryski oddać do sprawdzenia/ regulacji. Do tego dobra instalacja do podgrzewania i jak napisałeś wcześniej, filtracja to podstawa. Na początku możesz spróbować mieszać olej z napędowym. Później w miarę sprawdzania i dobrych wyników,...
francuski jest dobry ale sex :) mialem ten sam problem w c3 1.4 hdi 2004r. mianowicie: zima raz nie zapalil, kilka dni temu zrobilo sie tak ponownie. odpalil, po czym zaczal tracic moc, po kilku km zapalila sie kontrolka od sterowania silnikiem i podczas dalszej jazdy zgasl dalej laweta. nie traccie czasu na wymiane niepotrzebnych rzeczy. nalezy sprawdzic...
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP? Jednostka dozująca paliwo zamontowana na pompie wysokiego ciśnienia,służy do regulacji ciśnienia, sterowany jest poprzez regulacje PWM i nie można go sprawdzać podaniem napięcia np. z akumulatora.
Za mało danych... Mertaż do ogrzania? Jaki budynek? (Stopień ocieplenia) Kocioł na paliwo stałe wymaga ochrony temp. powrotu. Tego na schemacie nie ma. W instalacji, gdzie funkcjonują dwa rozdzielacze z kilkoma pętlami grzewczymi, to każda pętla wymaga regulacji przepływu. Oczywiście regulacji dokonuje się przy rozruchu instalacji... ale musi to być...
to jeśli mają 208v to po co autotransformator? dywagacje o obniżaniu obrotów mnie nie interesują, ponieważ to bardzo długi temat (monet obrotowy,regulacja pompy paliwa, a właściwie nawet nie wiemy czy to diesel) a autotransformatorów nie powinno się podłączać odwrotnie ponieważ za nadużycia związane z bezpieczeństwem użytkowania urządzeń usuwają posty...
Witam mam pytanie wybija mi w tym mondeo bład P2291 regulacja ciśnienia wtrysku ciśnienie za małe czujniki na pompie i listwie zmienione paliwo na krótko dałem i nic miał ktoś taki przypadek.
Sprawdziłem elektrycznie (omomierzem) elektronikę pływaka , który jest zamontowany w pompie i zmiany rezystancji są prawidłowe - nie żadnych przeskoków, jest płynna zmiana - regulacja. Wskaźnik natomias raz pokazuje a innym razem nie podnosi się. Co może być przyczyną takij sytuacji ?
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
Schemat nieco skopany bo z kotła wiszącego wychodzą trzy rury. A regulację pomp ciepłej wody wykonuje kocioł z podajnikiem ? Czy wiszacy?
Ewentualnie zdejm przwód paliwowy i zaciągnij paliwo do pompki,następnie uruchom rozrusznik na 3 s. i zobacz czy wydostaje się pulsacyjnie paliwo jeśli tak wstępnie możesz przyjąć że pompka oki i nie ruszaj gażnika dopóki nie sprawdzisz pompki.Zwróć uwage na popychacz w bloku czasami zaciera się na szlamie i nie powraca ,pod pompką miałeś podkładki...
Po pierwsze trzeba znać ciśninie na rampie , po drugie z wykręconego zaworu regulacji ciśnienia ma lecieć paliwo po jego odkręceniu i w czasie kręcenia silnikiem. Jeśli nie to układ zapowietrzony lub pompa zasilająca nie podaje.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Z elektroniki to jestem cienki więc będzie wdzięczny za pomoc w tym temacie Dodano po 1 Który będzie przełączał biegi pompy w zależności od temperatury na piecu im wyższa tym wyższy bieg i oczywiście zmniejszał bieg wraz ze spatkiem temperatury A wytłumacz po co ? Czy masz piec na paliwo stałe?
Sprawa tego typu jeśli odłączę kostkę od przekaźnika regulacji ciśnieniem który znajduje się na pompie wtryskowej paliwo leci z dużym ciśnieniem na wtryski jeśli podczas kręcenia podepnę tą wtyczkę paliwo przestaje lecieć. Przekaźnik regulacji ciśnieniem dobry podmieniłem z samochodu który chodzi na tym przekaźniku. Dodam że w samochodzie zauważyłem...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Pompa podaje za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Może być filtr zatkany. Mogą być krzywki wytarte na wałku rozrządu. Może być przestawiony rozrząd spowodowany ścięciem klina. Dawkę paliwa można zmniejszyć w pompie. Dawkę maksymalną zmniejszamy przez otwór zasłonięty małą blaszką przykręconą na dwie śrubki, jedna nad drugą. Pod górną pokrywą jest...
Sprawdź czy na powrocie paliwa z pompy jest wkręcona śruba z napisem OUT i czy na wolnych obrotach idzie paliwo na powrót.
Za niskie ciśnienie w tym Masterku: Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku Niedrożny filtr ON Zbyt duże przelewy z wtrysków Brak wydatku pompy HP Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
w d1l pompka daje od razu .miałem podobny problem okazało sie ,ze pompka za duzo podawała .po regulacji chodzi ok.rurka wydechu max.20 cm.
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Witam Panowie mam problem ponieważ pompa bez podkładki wtryskuje paliwo na gmp , czy jest możliwość jeszcze bardziej obniżyć pompe np w środku niej jest jakaś regulacja ?
obwód otwarty. paliwo dochodzi do pompy cr pompa przetłacza paliwo przez 1 sekundę od chwili próby odpalenia potem paliwo zostaje odcięte, wtryskiwaczy nie sprawdzę bo nie ma ciśnienia na listwie. ten czujnik regulacji ciśnienia to ten czujnik w pompie paliwowej ? dodam ze dziś odpinałem wtyczkę z czujnika na listwie cr i tego w pompie, i błąd w komputerze...
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
Pompki zakołkowałem po zdjęciu długich zaślepek a listwy po odkręcaniu śruby z łbem na klucz 10. Pompy ustawione na kreski. Brak poprawy. Raczej pompka paliwa by się nie zepsuła, nadmiarem paliwo leci aż miło. Trzeba będzie zawiść pompy i wtryski do ponownej weryfikacji.
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
1998 mercedes vito 108D jakiś czas temu oddałem samochód do warsztatu w celu regulacji pompy paliwa. Niby jest to autoryzowany serwis BOSH więc cieszyłem sie ze problem zostanie szybko rozwiązany i spalanie spadnie a moc samochodu wróci do stanu wcześniejszego (z taką usterką oddałem samochód). Po odbiorze samochodu po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów...
Dokładnie jak kolega opisał wyżej ale zacząć możesz prościej. Znajdz moment wtrysku pierwszej sekcji, ruszaj wałem tak aż wskoczy kołek ustalający, popuść regulację pompy i obracaj jej wałkiem tak aż drgnie paliwo w rurce. Dokręć i sprawdz to samo jeszcze raz obracając silnikiem. Mniej kręcenia na oko. I pamiętaj że pompa kręci się w tą samą stronę...
Na pompie cp masz czujnik regulacji ciśnienia paliwa przykręcany na trzy śruby podmień go z innej pompy cr widać go na załączonym zdjęciu.Pozdrawiam.
Jakie hydropopychacze? Tam jest normalna regulacja płytkowa. Pompa paliwa do sprawdzenia - częsta usterka w tym modelu. Oczywiście do sprawdzenia sprawy oczywiste tak jak np. świeca zapłonowa, kompresja i kody błędów.
Witam, tak jak w temacie auto nie uruchamia się po podłączeniu komputera błędy diagnostyczne to: P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu) P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał poniżej dopuszczalnego zakresu)...
Podstawka gaźnika szczelna, nie dostaje lewego powietrza? Zakładam, że układ zapłonowy bez przyspieszacza sterowanego podciśnieniem z podstawki gaźnika? Pamiętaj, że regulacje przeprowadza się na rozgrzanym silniku. Wężyki od pompy masz przeźroczyste? Leci samo paliwo czy z bąbelkami? Paliwo nie starsze niż kwartał?
Przy zabrudzony czujniku płomienia bądź niesprawnym, palnik raczej by się zablokował po pierwszej próbie zapalenia. Tu płomień zanika i odcina paliwo , pompa trochę trochę przetłoczy i znowu odpala. Nawet przy złej regulacji mieszanki nie powinien przerywać pracy.
Teoretycznie mogłaby być ale lepsza byłaby elektryczna pompa paliwa z samochodu. Wydajność raczej zbyt wielka, ale przelew i tak należy zapewnić oraz regulację ciśnienia. UWAGA! ważne zapewnienie bezpieczeństwa pracy. Możesz spalić swój garaż kiedy zapali się rozlane paliwo.
jak zmniejszyc lub zwiekszyc dawke paliwa w astrze 2.0 di pompa vp
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Witam. Zakupiłem silnik hatz 1b20 w nieznanym stanie z zepsutym szarpakiem. Po oględzinach okazało się że pompa nie podaje paliwa na wtrysk. Po rozkręceniu silnika okazało się że zapieczony był mechanizm dodawania dawki paliwa. Mimo regulacji dźwignią na zewnątrz ta czynność nie była przenoszona na pompę. Po rozruszaniu mechanizmu pompa podaje paliwo...
Witam. Mam Problem z Zetorem 7245, A mianowicie Cieżko odpala, właściwie kiedy silnik jest zimny strasznie dymi, w garażu robi sie istna wędzarnia. Przez pierwsze 20-30s chodzi jakby na 2 tłoki, Czy ktoś miał juz taki przypadek?? Dodam ze silnik miał robiony kapitalny remont jakieś 100Mth temu. W lato odpalał dobrze, ale kiedy przyszło zimno, jest tragedia....
Na początku jeżeli regulacja nie pomaga to do wymiany duży filtr paliwa. A potem ... pompa. Sprawdź czy nie wycieka ci paliwo. Oglądnij dokładnie wszystkie przewody idące z baku paliwa. Jakie ciśnienie na cylindrach ma auto - warto sprawdzić.
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Witam Meriva 2006 1.3 CDTi -Zero błędów na kompie -Świeże paliwo -Wtryski działają, nie przelewają, robią mgłę z ropy -Dobrze kręci -Świece grzeją -Czujnik ciśnienia i zawór regulacji ciśnienia podmieniane. -Pompa w baku działa, (na zapłonie paliwo aż sika na szybe). -pompa wysokiego ciśnienia podmieniana -Czujniki położenia wału i wałka podmieniane...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
regulacja pompa paliwo diesel regulacja paliwo wyciek paliwo pompa paliwo
epson gramatur miernik ladowania akumulatora regulacja silniczków
instalacja offgrid instalacja offgrid
Luźne połączenie w prawym przednim kierunkowskazie Zablokowany podajnik podczas cofania - przyczyny i rozwiązania