W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Śruba mniejsza to spust płynu chłodniczego a druga regulacji paliwo-powietrze
obroty spadają jak wykręci się regulacje paliwo powietrzną a jak się włoży wysokie obroty wracają
A co tam się dzieje w Hiszpanii? Ktoś coś wie? Czyżby za dużo zielonego prądu? Takie wahania produkcji/nadprodukcji to najgorsze, co może być dla sieci energetycznych. Dodano po 29 Już nawet częściowa Francja i Belgia. Dojdzie do Polski blackout? U nas na szczęście najbardziej stabilne i łatwe do regulacji paliwo - węgiel.
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Przestawienie zapłonu niemożliwe- czujnik zapłonu przykręcony do obudowy na stałe bez możliwości regulacji. Paliwo od początku było zakupione osobiście i jeden miesiąc na nim pływałem. Silnik ten w tamtym roku spadł na ziemię z jednego metra.
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Syczy paliwo w zaworze regulacji.
Ta śrubka jest od regulacji paliwo-powietrze, nią regulujesz skład mieszanki.
Tyle grzebania było, że być może wężyki się pomieszały pomimo, że były oznakowane marker zszedł i jest bez znaków. Podczas pompowania na tym wężyku co jest przy regulacji obrotów, paliwo idzie w kierunku dolnym z bąbelkami powietrza.
A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Stare instalacje, kotły na paliwo stałe, etc, tam tylko regulacja przepływem na odbiorniku ciepła.
Pod spodem powinna być regulacja smarowania. Paliwo było ucięte po dotarciu? bo to może być przyczyną.
Luzy zaworowe dobrze ustawione? Pytałem - czy przypadkiem pokrywa nie zgniotła klawiatury. Jeżeli ma zapłon to został gaźnik regulacja/czyszczenie, paliwo - stare. No i te nieszczęsne gniazda zaworowe - tu bym obstawiał straty mocy. Dlatego strzela w tłumik. Może jeszcze nieodpowiednie świece, ich ciepłota. W tym silniku nic więcej nie ma. :D Pozdrawiam.
Najczęściej spotykam sie z zakresami 3-4, dla porownania gdy sprawdzałem passaty ktore sprowadzalismy z niemiec często były to bardzo zadbane samochody z niewielkimi przebiegami, dawki miescily sie tam w przedziale 4-5,6 i myśle, że byłoby to zblizone do 'fabrycznych ustawień', oczywiście mierzone na wolnych obrotach. Gdy z 3,2 zmienisz na 5,2 odczujesz...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Sprawdź regulację zaworòw, oraz zasilanie paliwem.
Po resecie komputera obroty nie były za niskie i nie gasł., ale na gazie dalej są niestabilne - może być 600, a może być 1800. Po odłączeniu aktuatora nie ma falowania, ale jest problem z uzyskaniem większej mocy. Albo jest uszkodzony silnik krokowy, albo sterownik gazu jest do niczego. A w samochodzie jest elektronika Lecho mini lambda.
Ale czy z wymienionymi przez Ciebie potencjalnymi przyczynami mialaby zwiazek temepratura otoczenia? Oczywiście, cieplejsze paliwo, robi się rzadsze, i łatwiej trudniej uzyskać wymagane ciśnienie. Dodano po 1 Nie wykluczamy również uszkodzenia zaworu regulacji paliwa.
Są, mają. .
(at)ak44 ten co wrzuciłem nie nada się? W moim obecnym samochodzie i w poprzednim na pompie paliwa był bezpiecznik 15A. W opisie tego regulatora prąd maksymalny 10A. I do tego trudno po samym opisie jednego urządzenia stwierdzić, czy będzie dobrze pracować z innym urządzeniem. Dlatego by uniknąć pomyłek i nietrafionych zakupów ja kupiłbym już sprawdzony...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Tu masz serwisowke.Może Ci cos pomoże.
Witam . Pomoże mi ktoś , doradzi w jakiś sposób , jak najlepiej wyregulować gaźnik ? Dzisiaj sam chciałem to zrobić , ale się nie udało , za to skuter , czasami jedzie tyle ile jechał zawsze czyli 60 - 65 km/h , a jak stanę , zaczyna przygasać , i jego prędkość nie jest większa niż 20 km/h i przerywa ;/ . czytałem a różnych forach , robiłem według wskazówek...
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Mam pytanie, czy wie ktoś z was o ile obrotów powinna być wykręcona śrubka od regulacji mieszanki paliwo powietrznej w gaźniku Loncin 250?
Jak leje czy zalewa swiece ? Moze byc iglica , jak wycieka z gaznika to moze zaworek sie zacina. Mozesz troche poczytac na temat swojego gaznika: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/r...
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
zbyszek1281 Jeśli dysza nie przytkana to wygląda, że takie dziwne masz paliwo. Tak bywa, że pali, ale niska temp. pieca i płomień krótki, syf w piecu i ciemny dym. Jak regulacja powietrza nie pomaga - zmień paliwo. A do tego pewnie delawan ? to norma- nie lubi kulawego paliwa.
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
Witam mam bardzo podobny problem tylko master 3.0 dci. Czy doszłes już co było przyczyną? Pozdrawiam.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Inne ciśnienie w gardzielu = inne rozdrobnienie mieszanki = gorsze spalanie i ryzyko przydławiania iskry = czwórkowanie = mniej mocy. Tak tak, wiem o dwusuwach więcej niż ci się wydaje :) Tutaj nie pomoże ustawianie iglicy czy regulacja paliwem wolnych obrotów. Trzeba dobrać nową dyszę do innych warunków pracy, a to nie jest takie łatwe...
Dostaje za dużo paliwa, spróbuj regulacji iglicą (ponieść o ząbek w góre) i tą śrubką do regulacji powetrze-paliwo.
Dokładnie trzeba uściślić twoje pytanie. Po co kręcić zaworami. Można wykonać podłączenie 2 kotłów stosując zawory zwrotne żeby nie trzeba było nic kręcić i grzał który chcemy.
3776 Nie można wyregulować zbyt niskiego ciśnienia w Rail Reakcja systemu: Problemy z regulacją zasilania paliwem. Jaka jest wartość procentowo zaworu M-Prop ?
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
Witam, istnieją piece grzewcze f-my Zibro o mocy grzewczej 4kW z regulacją, (paliwo: płynna parafina). Jednym takim ogrzewałem sporą kubaturę (w starej kamienicy 27 m² wysokość 2,97 m - pośród pustostanów ) i spalał ok. jednego baniaka 20 litrowego paliwa (Zibro) za ok. 160 PLN / miesiąc. Nawiasem ogrzewanie elektryczne zawsze generuje spore koszty,...
To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
[quote="tomaszek3107"]Po zimie zostało paliwo. [/quote] Nie używaj starej mieszanki paliwowej, regulacje gaźnika wykonuje się na nowej mieszance. Jeśli masz kompresor, to przedmuchaj gaźnik sprężonym powietrzem.
Mój palił w mieście 6,5-7,5 zależnie od świateł i korków, w trasie 5-5,5l
Miałem taki sam przypadek przy "hyundai trajet" silnik 2.0 CRDI. Podczas jazdy gasł, po okolo 3 minutach odpalił i znowu po przejechaniu kilku kilometrów zgasł. Okazało się że na listwie (szynie) są dwa czujniki jeden od ciśnienia paliwa a drugi od regulacji ciśnienia paliwa. Po wymianie czujnika regulacji ciśnienia paliwa samochód wrucił do życia....
Miałem bardzo długo te motocykle i najważniejsze jest ustawienie zapłonu. Jednak trzeba wziąć pod uwagę że tabele przedstawiają regulacje na paliwo 74 Pb a obecnie jest to 95 Pb więc trochę jednak trzeba poprawić.P
Odpali za moment zgaśnie zaeory mogą być do regulacji sprawdz jeszcze paliwo filtr gaźnik czy zalewa ale jak pisałem mogą być zawory do tegulacji. Dodano po 3 Filtr paliwa lub zawory do regulacji zerknji czy ok z paliwem jak oki to zawory lub ewentualnie wyczyść gaźnik ale stawiam na zawory.
Potwierdzam, wyrobiona oś przepustnicy. Ewentualnie utopiony pływak. Odkręcenie śrubki gaźnika od strony pokrywy zaworów płaskim kluczykiem ułożonym na "sztorc". ;)
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
Ma iskre nie odpala, po prostu trzeba pompowac paliwo tym cypelkiem kolo regulacji gaznika tak dlugo az sie przeleje paliwo wlot powietrza w tedy bedzie wiadomo ze palieo doszko fo gaznika i musi odpalic oczywiscie trzeba puscic sprzeglo zeby odpalil mueir o vhinskim silniku do rowera.
Niema regulacji zapłonu. Paliwo świeże, czy zeszłoroczne? Przy tej wymianie cewki, nie uszkodziłeś wpustu ustalającego na kole magnesowym? Teoretycznie to nie powinno nastąpić, ale różne rzeczy już widziałem.
Jak wtedy z kompresją. Sznurek stawia taki sam opór. Drugi podejrzany stan uszczelniaczy na wale. to stan uszczelniaczy na wale. Odległość cewka magneto jak ustawiona (ma być jak najmniejsza byle nie obcierało magneto , w praktyce około 0.4 - 0,7 mm) PS Rozumiem że regulacja gaźnikiem na ciepłym nic nie daje.
Problem z regulacją początku tłoczenia, może wystąpić również przy problemach z zasilaniem w paliwo.
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
Tak na szybko: Świeca Cewka Klin na kole magnesowania Paliwo(regulacja, czyszczenie gaźnika) Od tego bym zaczął.
Co do patelni patelnia mało wydajna płomień około 40cm efektywne spalanie 3 do 4 l na godzinę olej płynie strużką . Większy palnik = dłuższe palenie bez czyszczenia . Mój piec osiągał max temp 50C . Na zasilaniu miałem elektrozawór LPG i termostat jak by temp. w okolicy palnika za mocno wzrosła odcinał paliwo regulacja na beczce zaworem kulowym.Patelnie...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Tak, w takim razie do serwisu i po problemie
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Witam. Posiadam traktorek Stiga Park Pro Svan z silnikiem Honda GXV 530, w którym występuje pewien problem. Odpalony silnik kopci, kapie paliwo z gaźnika, pobiera duże ilości paliwa oraz silnik wolno schodzi z obrotów. Czy przy gaźniku występują jakieś śruby regulujące dawkę? Nadmieniam, że poprzedni właściciel oddał gaźnik do czyszczenia. https://obrazki.elektroda.pl/8385559900_...
Paliwo świeże? Gaźnik po regulacji? Jaka proporcja paliwa? Wszystkie przewody szczelne?
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Brak jakiejkolwiek regulacji sruby od mieszanki paliwo powietrze juz wyczerpałem wszystkie pomysły jak ktoś miał taki problem i go ogarnął niech da znać jaka była przyczyna.
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Przy ustawieniu wału na kreski paliwo porusza się na drugim wtrysku a nie na pierwszym Czy jakaś jest regulacja przy pompie ? a może rozrząd żle ustawiony?
Witam. Ford Transit 2.0 tddi 2001, pompa VP 30 Problemem jest cieknący olej napędowy z zaworu regulacji dawki. Paliwo sączy się tylko przy włączonym silniku Dla łatwiejszego rozpoznania umieszczam szkic pompy vp30 ze wskazaniem na cieknący zawór.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
Wałek w tych samochodach wyciera się przez zbyt małe otwory w magistrali olejowej, problem da się banalnie rozwiązać rozwiercając te otwory. Co do samych obrotów to po 1 regulacja mieszanki paliwo powietrze, po 2 cewka miała delikatne pęknięcie przez co czasem świrowała, po 3 wymiana reduktora (parownika) LPG.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Dziękujemy, dzięki twojej pomocy wyregulowałem skład mieszanki. Skręcając mieszanka bogatsza w paliwo, odkręcając uboższa.
Szynę paliwową też normalnie przykręcam na nowych O-ringach potem ręczną pompką odpompowuje paliwo do układu i to wszystko tak?
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Trzeba sprawdzić luzy na zaworach ssącym i wydechowym, jeśli nie ma kompresji to luzy zaworowe są za małe, sprawdż w instrukcji - regulacja zaworów.
Niestety Tico przy hamowaniu silnikiem normalnie spala paliwo,niema ogranicznika.
Regulacja dawki paliwa.
Poszukaj na forum o regulacji gaźnika był wiele razy. Za bogata mieszanka opuść iglicę.
Nowy tłok na pewno. Honowanie nikasilu to kiepski pomysł raczej polerowanie drobnym papierem (600) by zetrzeć ślady aluminium z tłoka i trochę zniwelować rysy ale delikatnie. Będzie chodzić wiadomo straci trochę kompresji. PS Kup syntetyk i lej 1:50 . A i obowiązkowo regulacja gaźnika po naprawie. Potem korekta po 5-10 litrach spalonego paliwa. Regulacja...
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Poziom paliwa reguluje się wlewając je do zbiornika. Jak chcesz to regulować potencjometrem?
Koncze plytke do piecyka termo top C, Wyrzycilem oryginalan a i robie od poczatku swoja. Dokladnie sterowanie polega na regulacji obrotow wentylatora i regulacji pompy dozujacej paliwo, kontrola temperatury wody. Rozbudowalem o sterowanie dmuchawa w algorytmie ze po osiagnieciu w kabinie 12 stopni wylacza dmuchawe i podgrzewa silnik do 50 st. Wszystko...
Po pierwsze trzeba znać ciśninie na rampie , po drugie z wykręconego zaworu regulacji ciśnienia ma lecieć paliwo po jego odkręceniu i w czasie kręcenia silnikiem. Jeśli nie to układ zapowietrzony lub pompa zasilająca nie podaje.
Jeżeli chcesz tuningować samochód tanim kosztem to załuż butle na wodę i opormik pomiędzy koła wyjdzie ci najtaniej ! . A tak serio to tuning kosztuje kiedyś się liczyło 1 KM -100 zł teraz jest to troszkę taniej i przedewszystkim trzeba zwracać uwagę na moment a nie na moc . Większośc tunerów ma opracowane własne mapy wtrysku a co za tym idzie własne...
Witam, tymi śrubami nie reguluje się nic, są zamontowane do trzymania obudowy. Układ paliwowy został odpowietrzony? Pali ciężko na zimnym, czy też ciepłym silniku?
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
Często jest problem z gaźnikiem. Na regulacji dawki paliwa pod śrubokręt płaski powinien być oring a każda nieszczelność powoduje to że nie pociągnie paliwa z gaźnika tyle co potrzeba
przyczyn takiego zachowania może być wiele , stare paliwo , zła regulacja gaźnika,uszkodzone sprzęgło odśrodkowe. dokładnie opisz jak maszyna się zachowuje
dawka paliwo regulacja regulacja pompa paliwo regulacja dawka paliwo
pasek przewijania firefox czcionka chrome pralka mastercook moduł schemat
pralka samsung ecobubble polar cz300
Jak znaleźć specjalistę do napisania instrukcji obsługi? Piec olejowy Sheer nie odpala po przerwie - iskrownik działa