na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Mam pompę Omnigena MHI 1300 (100 l/min) z hydroforem 25 l do nawadniania dużego ogrodu. Potrzebuję zrobić regulację prędkości jej działania, aby pompa mogła cały czas pracować, nie tylko przy otwartym zaworze na full. Pompa jest zasilana przez pływak (na styczniku) sprawdzający poziom wody w zbiorniku. Widzę, że są gotowe falowniki do pomp FPC 0,75-2,2...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Witam. Mam zbiornik, w którym zamontowany jest pływak z kontaktorem u góry. Pływak ten poprzez 24V rozłącza cewkę przekaźnika, gdy poziom wody go uniesie. Przekaźnik ten steruje elektrozaworem, odłączającym wodę. Ponieważ jest dość mocny strumień wody z pompy (wylot rury napełniającej ponad poziomem wody), czasem w zbiorniku robi się fala, co powoduje...
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodając gazu zwiększasz dopływ powietrza a nie idzie za tym większy dopływ paliwa. Sprawdź dyszę główną w gaźniku i wydajność pompki paliwa. No i poziom paliwa w gaźniku. Czy pływak nie utopiony? Dziurawy.
Przy pływaku nie ma zadnej sruby regulujacej poziom paliwa. Da sie to jakos wyregulować? Bo nie musi być śruby regulacyjnej. Regulacja poziomu może być przez doginanie lub odginanie odpowiedniej blaszki jak pływak jest na zawiasie, albo na odpowiednim przestawianiu zatyczki na iglicy przechodzącej przez pływak. Trzeba po prostu przeanalizować jak pływak...
witam Rozwiązanie: pływak pełni rolę czujnika poziomu, pływak połączony jest poprzez dzwignię z krańcówką (stykiem ) gdy poziom jest po niżej wartości zadanej styk jest rozwarty i elektrozawór na wyjściu ze zbiornika jest zamknięty, gdy poziom przekroczy wartość zadaną krańcówka poprzez dzwignię zostanie uaktywniona zawór zostanie otwarty. Jest to regulacja...
Sprawdź pompkę paliwa, może słabo podaje i na jałowym wystarczy a po przejechaniu kawałka spada poziom w gaźniku, skok popychacza, sam kiedyś z tym walczyłem, potem trzeba by zdjąć gaźnik, dokładnie sprawdzić pływak czy cały i nie zawiesza się, dokładna regulacja pływaka w obu pozycjach, iglica zaworka nad pływakiem, nowsze mają specjalną gumkę ale...
W chwili obecnej pływak decyduje o obrotach pompy. Dostosowuje się do napływającej wody. Jak pompa pompuje wolno (pływak leży nisko i podaje na falownik powiedzmy 15 mA). Z czasem zwiększa się poziom w mieszalniku. To sprawia że stopniowo pływak podnosi się (podaje na falownik np. 10mA) i zwiększa się obroty pompy. Generalnie jakoś to działa. Pytanie...
To jest tak. Cały mechanizm pływakowy działa jak spłuczka w kiblu... Pływak podnosi się wraz z poziomem paliwa, unosząc się domyka zaworek iglicowy. Gdy gaźnik pobierze ociupinkę paliwa to pływak znowu się podnosi... U ciebie z jakiś powodów to nie działa... Pierwsze co się sprawdza to pływak. Wyciągnij go, zanurz w wodzie (całkowicie) i sprawdź czy...
Ja bym najpierw sprawdził czy cały układ pracuje poprawnie a dopiero pózniej się zastanawiał nad tym czy wymaga to korekcji.Zobacz czy nie "przycina" ci sie pływak w zbiorniku-jeśli nie sprawdż poprawnośc zasilania wskażnika -pozdrawiam
Witam, Nowy gaźnik założony(made in china-jak większość zamienników) i piła po 20 machnięciach odpaliła. Po przytrzymaniu jej na większych obrotach i puszczeniu gazu gaśnie . Trzezba tak z 10 machnąć żeby znowu odpaliła . Regulacja tego chińskiego gażnika to misja na marsa ile byś nie kręcił to nic się nie dzieje. I tak wydaje mi się, że cos jeszcze...
A sprawdziłeś w końcu ten gaźnik? Wymontuj go, jak nie zapamiętasz kolejności czynności, to rób sobie zdjęcia. Sprawdź, czy nie ma przypadkiem wody w komorze pływakowej. Ale żeby to sprawdzić, trzeba tak wyciągać gaźnik, żeby go nie przechylać, coby się nie wylało. Poziom paliwa ustawia się za pomocą wiertła 7 mm. Ustawiamy pokrywę gaźnika pionowo tak...
Proces jest ciągły. Nie jesteśmy w stanie wyliczyć ile zużywa się gliceryny w czasie, bo to zależy od produkcji. Schemat ma wyglądać tak: mierzymy stężenie gliceryny, jeżeli prawidłowe - nie robimy nic, jeżeli nie prawidłowe - dolewamy odpowiednią ilość gliceryny. Nad tym wszystkim jest jeszcze pływak który dolewa wodę gdy poziom płynu się zmniejszy....
Witam, Odnośnie trudnego rozruchu na gorącym silniku to radziłbym sprawdzić zawory. (zbyt małe luzy) A jeżeli chodzi i dynamike maluszkato 1.Sprawdz układ dolotowy czy jest drożny, filtr powietrza(może być zabity kurzem olejem) 2.Wykręć świece zapłonowe, elektrody przy prawidłowym spalaniu powinny mieć jasno brązowy kolor. Jeżeli jest inaczej to punkt...
gaźnik był w serwisie czyszczony i sprawdzany - więc rozumiem że nic mu nie brakuje. Dodatkowo sam go wyczyściłem i przedmuchałem każdy otwór. Szczelność, połączenia kolektora ssącego z cylindrem i gaźnikiem - Połączenia szczelne. Poziom paliwa - chmm. W gaźniku jest plastikowy pływak z wycięciem na iglicę zamykającą dopływ paliwa do komory pływaka....
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
Odpowietrznik w korku, wydech - może być przytkany. Zakładam że tak prozaiczne sprawy jak zapłon, regulacja cięgła ssania itp już zrobione. Dysza powietrza na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w gaźniku czy nie za niski, pływak - czy się nie zawiesza. Na koniec - jak zdechnie po wejściu na wysokie - wykręć świecę...
Buggy z silnikiem od malucha wyciek spod gaźnika leje mi na łączeniu gaźnika z izolatorem nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza regulacja poziomu pływaka była robiona tak samo pomóżcie bo już ręce opadają oraz delikatnie jest mokro obok uszczelki sania ale najbardziej jest mokro na laczeniu z izolatorem
Mechanizm służy do regulacji poziomu do jakiego napełnia się zbiornik. Regulacja przy niebieskim pływaku służy do regulacji ilości wody "małego" spłukania. Tu masz podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Jeszcze prostszy sposób to pływakowy wyłącznik ,taki jak mają pompy zatapialne do wody. Takie pływaki z przewodem gumowanym 5m są do nabycia w sklepach z hydrauliką. Sposób regulacji zależy od długości zawieszenia pływaka (min. różnica poziomów zał.-wył. ok 15 do 20 cm.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Całkiem niedawno sam kombinowałem z podobnym mechanizmem. Sprawa raczej polega na zanieczyszczeniu mechanizmu osadem z wody w tym rdzą.Zatem według rysunku 2 wymontowujesz zawór uszczelniający. Oczywiście najlepiej uprzednio wymontować cały zawór ze zbiornika. Odbywa się to przez niewielki obrót (ok 20 stopni). I czyścimy, myjemy co popadnie. Wymontowana...
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
Witam. A jaki by to miało sens, jakby był otwarty ?. Zamknięcie zaworu przez ramie pływaka, określa maksymalny poziom paliwa w komorze. Pozdrawiam :).
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
W zęzie gromadzi się właśnie tego typu brudna woda, więc pompa zęzowa na pewno się sprawdzi w studzience odwadniającej. Zaletą tego rozwiązania jest także wyższy poziom bezpieczeństwa przy zasilaniu obniżonym napięciem. A drugą - możliwość awaryjnego zasilania z akumulatora (zasilanie buforowe). To o tyle cenne, że przy gwałtownych zjawiskach atmosferycznych...
W gaźniku malucha nie ma nic do regulacji, oprócz poziomu pływaka. Pomimo, że gaźnik po regeneracji to pływak bym sprawdził, bo jak kurier rzucił paczką coś się mogło przestawić. Są filmy instruktażowe na YT. Do tego dysze i kanaliki musza być czyste. Ostatni problem to cieknący zaworek ssania, ale to inna historia.
Czujnik kolteca ma trochę duży opór obrotu, magnes "wisi" na takiej "ośce", ale suwak, styk jeżdżący po drucie oporowym, wprowadza dość mocne tarcie i te dwa magnesy w zaworze i czujniku muszą dobrze się sprzęglać, widzieć, czy jak to tam nazwać. Mój póki działał, wskazywał trochę skokowo, ale raz przekładnia pływaka była już wyrobiona, dwa sam czujnik...
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Udało się zmieni licznik z a4 na a6 jednak byly male roznice 1 odwrotne wskazania poziomu paliwa (przerobic pływak z a6) 2 brak regulacji podswietlania (trzeba lutowac) 3 nie pokazuje mi informacji z radia na wyswietlaczu fis ale niewiem czy to nie trzeba cos vagiem jeszcze zmienic reszta jest bez problemow
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Wycieka olej spod gaźnika w Buggy z silnikiem od malucha. Leje się na łączeniu gaźnika z izolatorem. Nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza. Zrobiona regulacja poziomu pływaka i to samo. Pomóżcie, bo już ręce opadają.
W miarę prosta sprawa, zobacz jaki masz opór na pływaku przy prawie pustym, i przy pełnym zbiorniku. To da odpowiedź, na pytanie jaki potencjometr potrzebujesz. Do tego jeszcze przekaźnik przełączający wskazanie z pływaka na potencjometr, i masz gotowe.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Chyba wiekszosc plywakow ma taka rezystancje. Mozesz zastosowac prawie dowolny wskaznik. Ewentualnie bedzie wymagal korekcji rezystorami. Raczej niema wskaznikow z regulacja. Edit; Znalazlem jeszcze cos takiego: https://pl.aliexpress.com/i/400055466524...
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
Nic dodać nic ująć. Na uwięzi to znaczy masz ją na "sznurku" i jeżeli poziom wody opadnie to ona wisi i wtedy może bez czujnika poziomu pracować na sucho.Jeżeli poziom się podniesie to pływa po powierzchni.Bez uwięzi pływa dopóki jest woda.Jeżeli poziom opada;opada i pompa aż do dna i wtedy może coś z dna pociągnąć.Ten zaproponowany pływak jest dobry...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
Czy plywak jest ok? musisz sprawdzic czy cos sie nie zacina , zmniejsz poziom paliwa podginajac blaszke minimalnie do dolu do dolu . Rob to powoli nie spiesz sie na spokojnie skup sie na blaszce i plywaku tam lezy caly problem. moze podginasz nie tak , lub regulujesz za wysoki poziom paliwa , blaszka do regulacji musi chodzic swobodnie bez zadnego oporu...
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Z tego co pamiętam to jest tam plastikowy pływak,więc nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa, Najczęstszą przyczyną jest zaworek iglicowy,rozbierz gaźnik i przeczyść gumkę zaworka rozpuszczalnikiem oraz gniazdo zaworka. Ps. Sprawdz czy przypadkiem nie ma paliwa w pływaku.
Poziom paliwa w komorze pływakowej powinien być równo z ścianką komory. Zapinasz wężyk na króciec u dołu komory, kierujesz go w górę, i odkręcasz śrubę. Wężyk wskaże poziom paliwa. Rozkręcasz i gniesz aż nie będzie równo z krawędzią.
Problem jak w temacie, uniemożliwia to pracę zmywarki ponieważ przelewa wodę na zewnątrz i do komory pływaka co prawidłowo powoduje jej wypompowanie.Gdzie jest w tej zmywarce czujnik poziomu wody,czy jest jego regulacja,czy może trzeba go wymienić
Miałem prostokątne kostki metalowe z nierdzewki podfrezowane do średnicy rury (kilka znajomości w miejscu pracy) plus wywierciłem otwory pod śrubki, sam możesz dać jakieś metalowe obciążniki po zewnętrznej stronie mocując np. opaską zaciskową. Ważne by było miejsce i obciążniki nie haczyły o nic. Odnośnie poziomu wody, to na pływaku powinna być regulacja...
Tam mogę ustawiać mniej więcej w jakim zakresie ma działać ale gdy pływak podnoszę do góry to poziom spada. https://obrazki.elektroda.pl/2193144500_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda na to, że Twoje urządzenie (barograf lub miernik LED poziomu) interpretuje sygnał z pływaka w odwrotny sposób. Podnosisz pływak,...
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa. Może być wyrobiona iglica pływaka i jej gniazdo. Za bogatą mieszankę odpowiada też zbyt wysoko podniesiona iglica na zamkach i filtr powietrza. Na nagrzanym próbuj odpalić bez filtra. Do kontroli styki przerywacza. Wyczyścić, wyregulować. Przerwa 0,4mm, mają zaczynać się otwoierać 3 mm przed GMP tłoka. Sprawdź...
Zgadza się, czujnik pojemnościowy to bardzo dobre rozwiązanie. Warunek tak jak napisał (at)andrzej lukaszewicz to niemetalowa ścianka zbiornika bo tą czujnik wykrywa najlepiej :). Są dostępne rozwiązania czujników z regulacją progu wykrywania więc testowanie będzie znacznie ułatwione. Regulacja polega na ustaleniu potencjometrem poziomu od którego czujnik...
Agregat 3F tana chińszczyzna. Odpala od kopa na ssaniu. Po odpuszczeniu ssania faluje od jałowych do maksa Jak dam mu lekko uchylone ssanie to obroty się wyrównują i chodzi całkiem dobrze. Sprawdzałem pływak jest ok otwiera się w poziomie. Głowna dysza od strony pływaka drożna. Odporny na wszystkie regulacje. Jakby nie dostawał paliwa. Uszczelki wydają...
W takim razie czujnik poziomu pływakowy. Opada do minimum zwiera styki i załącza elektrozawór do momentu aż wypłynie do góry i wyłączy. Regulacja min-max przez długość kabla. Można bezpośrednio sterować nawet pompę. Można użyć podwójnego czujnika słupkowego min-max z przekaźnikiem. Ale sterownik to przesada.
Moja propozycja to pływak. Są po kilkadziesiąt zł, działają wieki. Wada - mała dokładność... Można też czujnikeiem konduktometrycznym, al nie sprawadzalem wpływu na ew. ryby/żaby czy inne żyjątka. A nie masz czasem dostępnej instalacji wody pod ciśnieniem? Wtedy chyba najłatwiej/najtaniej będzie zastosować kompletny mechanizm pływaka z zaworem ze spłuczki...
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
Witam ponownie. Zawór napełniający miał rzeczywiście pokrętło regulacyjne maksymalnie wykręcone w lewo, ale okazało się, że jest jeszcze regulacja w pionie całego pływaka po ząbkowanej szynie, tak więc udało się przesunąć zawór (pływak) w dół do poziomu "niższej krechy dolnopłuka". Co do zaworu spustowego, to jest (był) element już "dosyć zmęczony"...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Chciałem odświeżyć temat, zamiast tworzyć nowy. Mam A3 8L 1.6 z LPG. Więc samochód nie często ma pełny bak. Po zaatakowaniu na full do pierwszego odbicia pistoletu, więc żadne przelanie nie powinno mieć tu miejsca. Licznik pokazuje lekkie przekłamanie w prawo. Przekłamanie jest na temperaturze i paliwie. Licznik był robiony z rok temu. Na obrotach i...
Sprawdz poziom paliwa (zaworek, pływak) a jak sprawdzisz analizę spalin to wyjdzie czy gaźnik przelewa
Cześć, mam problem z kawasaki gpz 500. Temat wygląda tak że niedawno kupiłem motocykl jako niesprawny, gaźniki były w strasznym stanie oddałem je do czyszczenia ultradźwiękami i zamówiłem zestaw naprawczy, po złożeniu, synchronizacji, regulacji wolnych obrotów i poziomu w pływakach jeden cylinder chodzi wzorowo a drugi albo strasznie przebiera albo...
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
Musisz pokombinować z wymianą czujnika paliwa w baku, najprawdopodobniej ten który tam jest nie jest przystosowany do współpracy z diodą. Ma za mało kabli i kilka innych pierdołek. Możesz też go najpierw wyregulować, tak aby wskazywał Ci równiuteńko rezerwę gdy maszyna stoi poprawnie w pionie i poziomie. W środku czujnika musi być tzw. pływak i jego...
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
w tym schemacie jak widze wykorzystano cewkę zapłonowa czyli dalej ten sam element ,który to z kolei jest podejrzany przez karollo_r ze jest uszkodzony jaki to ma sens. przy sprawnej cewce zapłonowej motocykl powinien zapalać z "pierwszego kopa", ale może z innej strony jakie są objawy tego złego zapalania bo o to chyba walczymy i ten problem ma byc...
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Więc gazu pewnie nie ma a jest jakiś syf (woda) w zbiorniku :(. Co teraz? Mogę sam czyścić zbiornik lub ewentualnie wylać wodę,czy musi to robić ktoś z uprawnieniami?Chodzi mi o to czy jakieś plomby są zakładane czy coś w tym stylu. Jeżdżę już kilkanaście lat na lpg, zaglądałem ileś tam razy do pustych butli i nigdy nie było tam wody, może być tylko...
Dolna. To wkręt regulacyjny składu mieszanki. Zapalasz silnik, wkręcasz wkręt, silnik zaczyna się krztusić; nie pracuje równomiernie. Cofasz wkręt do takiego momentu, kiedy silnik pracuje płynnie. Ale nie szukaj tam, tam się regulowało wtedy, kiedy silnik gasł na wolnych obrotach, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Natomiast podstawowa regulacja tego...
Pływak wygląda na bardzo dobry, sprawdzałem go w paliwie, pływa ładnie i jest szczelny; nie wygląda na odkształcony. Niestety nie mam żadnego na podmianę. Też mi się wydaje, że poziom paliwa może być za wysoki, ale pływak jest plastikowy i raczej nie ma możliwości regulacji stanu paliwa w komorze pływakowej. Hmm chyba zostanie gaźnik na części 😁
Świeca sucha, pływak raczej nie, zwiększyłem troszkę poziom paliwa w gaźniku, to samo się dzieje.
Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo. W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa...
Brak mi doświadczenia by oceniać pracę silnika na słuch. Właściwie doświadczenia i porównania. Ale nie o tym. Wydaje mi się że, w tym gaźniku nie ma jak regulować składu mieszanki. Wynika to ze specyfiki jego pracy. Którą rozumiem tak. Opary benzyny i powietrza nad lustrem cieczy są zasysane do komory. W gaźniku tworzy się podciśnienie zasysające powietrze....
Hej, Dziękuję za odpowiedzi. Po przemyśleniu zrobię tak jak radzi użytkownik jam_es. Dwa pływaki Może takie : http://obrazki.elektroda.pl/2613781200_1... I układ z potrzymaniem typowy START STOP z silników i zamiast przycisków pływaki. Muszę pomyśleć jeszcze nad układem regulacji w zbiorniku :) Dziękuję za szybką pomoc . Pozdrawiam
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Witam Poszukuję prostego sterownika, który pozwoli mi ustalić stan wyjściowy przekaźnika: temperatura niższa od 10 stopni - załącz , stan minimalny nie osiągnięty - załącz (regulacja na pływaku NO/NC), stan maksymalny przekroczony - wyłącz (regulacja na pływaku NO/NC). Dodatkowo jeszcze jedno wejście NO/NC jako zapasowe. Sterownik musi być odporny na...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
słaby czy moc taka jak była ? Dodano po 53 A zawór iglicowy od pływaka ruszany ?
Te czujniki i układy trochę kosztują. Może stary dobry sprawdzony pływak?? http://www.telmatik.pl/oferta9.html
poziom pływak regulacja pływak poziom czerwony pływak
satel versa reset czyścić mosiądz lodówka rozszczelnienie ściany
krzywe ściany polecane lutownice
Moduł CDI, rolki wariatora i mieszanka – dławienie skutera 4T 80cc, szarpanie, ogranicznik prędkości Keyboard Yamaha Casio – podłączenie dodatkowej płytki wzmacniacza, zasilanie, sygnał audio