Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Buggy z silnikiem od malucha wyciek spod gaźnika leje mi na łączeniu gaźnika z izolatorem nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza regulacja poziomu pływaka była robiona tak samo pomóżcie bo już ręce opadają oraz delikatnie jest mokro obok uszczelki sania ale najbardziej jest mokro na laczeniu z izolatorem
Witam. A jaki by to miało sens, jakby był otwarty ?. Zamknięcie zaworu przez ramie pływaka, określa maksymalny poziom paliwa w komorze. Pozdrawiam :).
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
W zęzie gromadzi się właśnie tego typu brudna woda, więc pompa zęzowa na pewno się sprawdzi w studzience odwadniającej. Zaletą tego rozwiązania jest także wyższy poziom bezpieczeństwa przy zasilaniu obniżonym napięciem. A drugą - możliwość awaryjnego zasilania z akumulatora (zasilanie buforowe). To o tyle cenne, że przy gwałtownych zjawiskach atmosferycznych...
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
Dlaczego chcesz regulować poziom? Tam prawdopodobnie jest plastikowy pływak, który nie wymaga regulacji. Jeżeli silnik seria to nawet dyszy bym nie ruszał. Najpierw reguluj śrubką, ew. później iglicą o ile masz tam regulacje.
Tylko rezerwa jest po drugiej stronie skali! Może się przycinac na górze lub zdeformowane jest ramię pływaka
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Witam. Mam zbiornik, w którym zamontowany jest pływak z kontaktorem u góry. Pływak ten poprzez 24V rozłącza cewkę przekaźnika, gdy poziom wody go uniesie. Przekaźnik ten steruje elektrozaworem, odłączającym wodę. Ponieważ jest dość mocny strumień wody z pompy (wylot rury napełniającej ponad poziomem wody), czasem w zbiorniku robi się fala, co powoduje...
Poziom paliwa w komorze pływakowej powinien być równo z ścianką komory. Zapinasz wężyk na króciec u dołu komory, kierujesz go w górę, i odkręcasz śrubę. Wężyk wskaże poziom paliwa. Rozkręcasz i gniesz aż nie będzie równo z krawędzią.
w tym schemacie jak widze wykorzystano cewkę zapłonowa czyli dalej ten sam element ,który to z kolei jest podejrzany przez karollo_r ze jest uszkodzony jaki to ma sens. przy sprawnej cewce zapłonowej motocykl powinien zapalać z "pierwszego kopa", ale może z innej strony jakie są objawy tego złego zapalania bo o to chyba walczymy i ten problem ma byc...
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Mam pompę Omnigena MHI 1300 (100 l/min) z hydroforem 25 l do nawadniania dużego ogrodu. Potrzebuję zrobić regulację prędkości jej działania, aby pompa mogła cały czas pracować, nie tylko przy otwartym zaworze na full. Pompa jest zasilana przez pływak (na styczniku) sprawdzający poziom wody w zbiorniku. Widzę, że są gotowe falowniki do pomp FPC 0,75-2,2...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Tam mogę ustawiać mniej więcej w jakim zakresie ma działać ale gdy pływak podnoszę do góry to poziom spada. https://obrazki.elektroda.pl/2193144500_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda na to, że Twoje urządzenie (barograf lub miernik LED poziomu) interpretuje sygnał z pływaka w odwrotny sposób. Podnosisz pływak,...
Mechanizm służy do regulacji poziomu do jakiego napełnia się zbiornik. Regulacja przy niebieskim pływaku służy do regulacji ilości wody "małego" spłukania. Tu masz podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Przy pływaku nie ma zadnej sruby regulujacej poziom paliwa. Da sie to jakos wyregulować? Bo nie musi być śruby regulacyjnej. Regulacja poziomu może być przez doginanie lub odginanie odpowiedniej blaszki jak pływak jest na zawiasie, albo na odpowiednim przestawianiu zatyczki na iglicy przechodzącej przez pływak. Trzeba po prostu przeanalizować jak pływak...
witam Rozwiązanie: pływak pełni rolę czujnika poziomu, pływak połączony jest poprzez dzwignię z krańcówką (stykiem ) gdy poziom jest po niżej wartości zadanej styk jest rozwarty i elektrozawór na wyjściu ze zbiornika jest zamknięty, gdy poziom przekroczy wartość zadaną krańcówka poprzez dzwignię zostanie uaktywniona zawór zostanie otwarty. Jest to regulacja...
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Nic dodać nic ująć. Na uwięzi to znaczy masz ją na "sznurku" i jeżeli poziom wody opadnie to ona wisi i wtedy może bez czujnika poziomu pracować na sucho.Jeżeli poziom się podniesie to pływa po powierzchni.Bez uwięzi pływa dopóki jest woda.Jeżeli poziom opada;opada i pompa aż do dna i wtedy może coś z dna pociągnąć.Ten zaproponowany pływak jest dobry...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Cześć, mam spłuczkę podtynkową firmy Oli. Niby normalnie działa i dobrze spłukuje, ale przy ponownym napełnianiu zbiornika, trochę się przelewa. Na początku przelewało więcej, a teraz po przesunięciu tego niebieskiego elementu z plusem i minusem pływaka(?), przelewa jakby trochę mniej, ale niestety nadal przelewa. https://obrazki.elektroda.pl/8430067000_...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
Pływak wygląda na bardzo dobry, sprawdzałem go w paliwie, pływa ładnie i jest szczelny; nie wygląda na odkształcony. Niestety nie mam żadnego na podmianę. Też mi się wydaje, że poziom paliwa może być za wysoki, ale pływak jest plastikowy i raczej nie ma możliwości regulacji stanu paliwa w komorze pływakowej. Hmm chyba zostanie gaźnik na części 😁
Wycieka olej spod gaźnika w Buggy z silnikiem od malucha. Leje się na łączeniu gaźnika z izolatorem. Nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza. Zrobiona regulacja poziomu pływaka i to samo. Pomóżcie, bo już ręce opadają.
Sprawdz poziom paliwa (zaworek, pływak) a jak sprawdzisz analizę spalin to wyjdzie czy gaźnik przelewa
W gaźniku malucha nie ma nic do regulacji, oprócz poziomu pływaka. Pomimo, że gaźnik po regeneracji to pływak bym sprawdził, bo jak kurier rzucił paczką coś się mogło przestawić. Są filmy instruktażowe na YT. Do tego dysze i kanaliki musza być czyste. Ostatni problem to cieknący zaworek ssania, ale to inna historia.
Świeca sucha, pływak raczej nie, zwiększyłem troszkę poziom paliwa w gaźniku, to samo się dzieje.
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Chciałem odświeżyć temat, zamiast tworzyć nowy. Mam A3 8L 1.6 z LPG. Więc samochód nie często ma pełny bak. Po zaatakowaniu na full do pierwszego odbicia pistoletu, więc żadne przelanie nie powinno mieć tu miejsca. Licznik pokazuje lekkie przekłamanie w prawo. Przekłamanie jest na temperaturze i paliwie. Licznik był robiony z rok temu. Na obrotach i...
Zgadza się, czujnik pojemnościowy to bardzo dobre rozwiązanie. Warunek tak jak napisał (at)andrzej lukaszewicz to niemetalowa ścianka zbiornika bo tą czujnik wykrywa najlepiej :). Są dostępne rozwiązania czujników z regulacją progu wykrywania więc testowanie będzie znacznie ułatwione. Regulacja polega na ustaleniu potencjometrem poziomu od którego czujnik...
Dolna. To wkręt regulacyjny składu mieszanki. Zapalasz silnik, wkręcasz wkręt, silnik zaczyna się krztusić; nie pracuje równomiernie. Cofasz wkręt do takiego momentu, kiedy silnik pracuje płynnie. Ale nie szukaj tam, tam się regulowało wtedy, kiedy silnik gasł na wolnych obrotach, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Natomiast podstawowa regulacja tego...
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodając gazu zwiększasz dopływ powietrza a nie idzie za tym większy dopływ paliwa. Sprawdź dyszę główną w gaźniku i wydajność pompki paliwa. No i poziom paliwa w gaźniku. Czy pływak nie utopiony? Dziurawy.
Niestety nie ma możliwości jej regulacji. Sam pływak wciska zaworek, nie ma tam blaszki którą można podgiąć itp. Swoją drogą czy poziom paliwa ma wpływ na dolot paliwa do tej komory? Wydaje mi się że nie, tym bardziej że nie ma problemu z samą pracą silnika na wysokich obrotach.
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
W takim razie czujnik poziomu pływakowy. Opada do minimum zwiera styki i załącza elektrozawór do momentu aż wypłynie do góry i wyłączy. Regulacja min-max przez długość kabla. Można bezpośrednio sterować nawet pompę. Można użyć podwójnego czujnika słupkowego min-max z przekaźnikiem. Ale sterownik to przesada.
Jeszcze prostszy sposób to pływakowy wyłącznik ,taki jak mają pompy zatapialne do wody. Takie pływaki z przewodem gumowanym 5m są do nabycia w sklepach z hydrauliką. Sposób regulacji zależy od długości zawieszenia pływaka (min. różnica poziomów zał.-wył. ok 15 do 20 cm.
Brak mi doświadczenia by oceniać pracę silnika na słuch. Właściwie doświadczenia i porównania. Ale nie o tym. Wydaje mi się że, w tym gaźniku nie ma jak regulować składu mieszanki. Wynika to ze specyfiki jego pracy. Którą rozumiem tak. Opary benzyny i powietrza nad lustrem cieczy są zasysane do komory. W gaźniku tworzy się podciśnienie zasysające powietrze....
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Sprawdź pompkę paliwa, może słabo podaje i na jałowym wystarczy a po przejechaniu kawałka spada poziom w gaźniku, skok popychacza, sam kiedyś z tym walczyłem, potem trzeba by zdjąć gaźnik, dokładnie sprawdzić pływak czy cały i nie zawiesza się, dokładna regulacja pływaka w obu pozycjach, iglica zaworka nad pływakiem, nowsze mają specjalną gumkę ale...
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
To standardowy gaźnik PZ30, reguluje się go jak każdy inny PZ. Do regulacji, a nie "kręcenia śrubkami", wskazany jest analizator spalin. Dysz się nie reguluje, co najwyżej można je wymieniać na inne rozmiary. Z elementów regulacyjnych to masz śrubę do regulacji składu mieszanki biegu jałowego, śrubę do regulacji wolnych obrotów (pozycji spoczynkowej...
W chwili obecnej pływak decyduje o obrotach pompy. Dostosowuje się do napływającej wody. Jak pompa pompuje wolno (pływak leży nisko i podaje na falownik powiedzmy 15 mA). Z czasem zwiększa się poziom w mieszalniku. To sprawia że stopniowo pływak podnosi się (podaje na falownik np. 10mA) i zwiększa się obroty pompy. Generalnie jakoś to działa. Pytanie...
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
Więc gazu pewnie nie ma a jest jakiś syf (woda) w zbiorniku :(. Co teraz? Mogę sam czyścić zbiornik lub ewentualnie wylać wodę,czy musi to robić ktoś z uprawnieniami?Chodzi mi o to czy jakieś plomby są zakładane czy coś w tym stylu. Jeżdżę już kilkanaście lat na lpg, zaglądałem ileś tam razy do pustych butli i nigdy nie było tam wody, może być tylko...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Pompa znajduje się w piwnicy,wysoki poziom wód gruntowych.Jest umieszczona pod posadzką,włącza się czasami co godzinę na 5min,jak wybierze wodę to wyłącza ją pływak,lecz czasami pływak nie zadziała i pompa pracuje na sucho. Dodano po 3 Pompa znajduje się w piwnicy,wysoki poziom wód gruntowych.Jest umieszczona pod posadzką,włącza się czasami co godzinę...
witam, od około 7 miesięcy jestem chyba szczęśliwym posiadaczem MF-ki :-) posiadam do niej kose listwową, rotacyjną wirnik do śniegu oraz przyczepkę, wszystko w stanie idealnym. Przy ciągniczku wymieniłem uszczelniacze oraz łózyska na wale, nowe pierścienie na tłoku, nowe sprzęgło, sprężyna rozrusznika, i kilka innych drobiazgów. W kosie mam nowy Zbijak...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Przyczyn może być kilka. Zatkany wciąż jeden z kanałów w korpusie, niewłaściwie wyregulowany poziom pływaka, pozamieniane dysze (szczególnie jeśli to są podróbki bez jakichkolwiek oznaczeń - koniecznie wymienić na prawidłowo oznaczone dysze), niewłaściwa regulacja lub też jazda bez fabrycznego filtra powietrza. Warto byłoby sprawdzić czy nie ma jakiś...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
To znaczy że masz źle wyregulowany gaźnik, a nie że masz zły gaźnik ;) . Po pierwsze musisz zweryfikować jaką tam masz dyszę paliwową główna. Jeśli nie wiesz, to kup sobie dyszę 90 i 95 bo pewnie coś koło tego będziesz potrzebować. Po drugie, możesz mieć za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Względnie uszkodzeniu mógł ulec zaworek iglicowy lub...
Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo. W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa...
Czujnik kolteca ma trochę duży opór obrotu, magnes "wisi" na takiej "ośce", ale suwak, styk jeżdżący po drucie oporowym, wprowadza dość mocne tarcie i te dwa magnesy w zaworze i czujniku muszą dobrze się sprzęglać, widzieć, czy jak to tam nazwać. Mój póki działał, wskazywał trochę skokowo, ale raz przekładnia pływaka była już wyrobiona, dwa sam czujnik...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Nie chce się wcinać pomiędzy pokojową wymianę zdań kolegów :D . Jeśli elektrodysza niedokręcona lub oring na niej sparciał (lub nawet popękał) to będzie dawało efekt zwiększonego zużycia paliwa. Zbyt wyskoki poziom paliwa w komorze pływaka. Zaworek nie zamyka dopływu paliwa do komory pływaka. Złe niepoprawne wyregulowanie gażnika (ja zawsze zaczynam...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
To jest tak. Cały mechanizm pływakowy działa jak spłuczka w kiblu... Pływak podnosi się wraz z poziomem paliwa, unosząc się domyka zaworek iglicowy. Gdy gaźnik pobierze ociupinkę paliwa to pływak znowu się podnosi... U ciebie z jakiś powodów to nie działa... Pierwsze co się sprawdza to pływak. Wyciągnij go, zanurz w wodzie (całkowicie) i sprawdź czy...
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Mam problem do rozwiązania. Chodzi o utrzymywanie stężenia roztworu gliceryny z wodą w zbiorniku, który pracuje w zamkniętym obiegu - czyli roztwór jest z niego wypompowywany, przechodzi przez pewien obiekt który wraz z upływem czasu po trochę go zużywa i z powrotem wraca do zbiornika. Do pomiaru stężenia roztworu chcę użyć refraktometru: http://www.e-refraktometry.pl/refraktome...
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Witam . Mam w swoim mińsku gaźnik K65C. Wcześniej był K62C. Problem polega na tym że motor "śliwi" olejem z kolanka w tłumiku . Mieszankę robię w proporcjach 1:36 a olej jaki stosuję to półsyntetyczny Valvoline Dura blend . Iglica nie jest na środku tylko jedno oczko jest opuszczona w dół (ten koszyczek jest oczko w górę ,tak aby dostawał mniej paliwa)...
Witam, Odnośnie trudnego rozruchu na gorącym silniku to radziłbym sprawdzić zawory. (zbyt małe luzy) A jeżeli chodzi i dynamike maluszkato 1.Sprawdz układ dolotowy czy jest drożny, filtr powietrza(może być zabity kurzem olejem) 2.Wykręć świece zapłonowe, elektrody przy prawidłowym spalaniu powinny mieć jasno brązowy kolor. Jeżeli jest inaczej to punkt...
Jeżeli nie możesz sobie poradzić z tym gaźnikiem, to podmień na inny. Wstępne nastawy gaźnika: - śrubę regulacji składu mieszanki należy wkręcić do końca, a następnie wykręcić około 1.5 do 2 obrotów - śrubę otwarcia przepustnicy tak wkręcić aby przepustnica była lekko otwarta A jak ustawiałeś poziom paliwa na pływaku ? Na ile milimetrów ?
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
A sprawdziłeś w końcu ten gaźnik? Wymontuj go, jak nie zapamiętasz kolejności czynności, to rób sobie zdjęcia. Sprawdź, czy nie ma przypadkiem wody w komorze pływakowej. Ale żeby to sprawdzić, trzeba tak wyciągać gaźnik, żeby go nie przechylać, coby się nie wylało. Poziom paliwa ustawia się za pomocą wiertła 7 mm. Ustawiamy pokrywę gaźnika pionowo tak...
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Odpowietrznik w korku, wydech - może być przytkany. Zakładam że tak prozaiczne sprawy jak zapłon, regulacja cięgła ssania itp już zrobione. Dysza powietrza na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w gaźniku czy nie za niski, pływak - czy się nie zawiesza. Na koniec - jak zdechnie po wejściu na wysokie - wykręć świecę...
Jeśli zmieniałeś zaworek iglicowy i pływak to zapytam czy ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku oraz kąt otwarcia przepustnicy. Zacznij może od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej zaglądnij na: http://www.pf126.ovh.org/podstrony/regul...
Silniki 2T są zazwyczaj grymaśne. Jeśli stosujesz świece dedykowane do tego silnika, to może sprawdź kable WN, w tym też "fajki" świec, bo mogą mieć przebicie i iskra ginie lub jest osłabiona. Na próbę (jeśli jest to możliwe) można uruchomić silnik bez fajek. Niepokoi mnie spore zużycie paliwa. Może pływak dziurawy i zwiększa poziom paliwa, w wyniki...
Na alledrogo są gaźniki do simsona ponoć oryginalne niemieckie dlatego bym zaryzykowal. Te Amal to chyba zamienniki. No w tym gaźniku ala dellorto na zaworek naciska bezpośrednio pływak. Nie wiem czy dzisiaj zdąrze ale jak mi się uda to porobię fotki tego gaźnika. Aby zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej pewnie mmusiał by coś przykleić do pływaka...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Jak dzieci w przedszkolu będziemy się szturchać? :D Środkowy króciec podgrzewacza to zasilanie palnika - co tu jeszcze tłumaczyć i pokazywać? Pompa? Jest bo była i jestem świadomy jej znikomej przydatności. Mam zębatą z MTZ - ciągnik rolniczy - dla nie wtajemniczonych :D. Czasu trzaby gdzieś kupić :D coby to sklecić hehe. Mam też VW aaale łatwiej z...
gaźnik był w serwisie czyszczony i sprawdzany - więc rozumiem że nic mu nie brakuje. Dodatkowo sam go wyczyściłem i przedmuchałem każdy otwór. Szczelność, połączenia kolektora ssącego z cylindrem i gaźnikiem - Połączenia szczelne. Poziom paliwa - chmm. W gaźniku jest plastikowy pływak z wycięciem na iglicę zamykającą dopływ paliwa do komory pływaka....
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
W miarę prosta sprawa, zobacz jaki masz opór na pływaku przy prawie pustym, i przy pełnym zbiorniku. To da odpowiedź, na pytanie jaki potencjometr potrzebujesz. Do tego jeszcze przekaźnik przełączający wskazanie z pływaka na potencjometr, i masz gotowe.
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Chyba wiekszosc plywakow ma taka rezystancje. Mozesz zastosowac prawie dowolny wskaznik. Ewentualnie bedzie wymagal korekcji rezystorami. Raczej niema wskaznikow z regulacja. Edit; Znalazlem jeszcze cos takiego: https://pl.aliexpress.com/i/400055466524...
wiem ale gdy wyregulowalem pochodzi jakies 2 min. normalnie choc i tak niema mocy gdzy ruszam i pozniej slychac jakby dostawal za duzo paliwa no i z tym mam problem koles wyregulowane jest ale co z tego jak i tak zadnej zmiany jedyne co to niegasnie po regulacji choc czasem tak jak ktos ma pomysły pisac Dodano po 2 ja przeczytralem to no i co z tego...
Witam, Nowy gaźnik założony(made in china-jak większość zamienników) i piła po 20 machnięciach odpaliła. Po przytrzymaniu jej na większych obrotach i puszczeniu gazu gaśnie . Trzezba tak z 10 machnąć żeby znowu odpaliła . Regulacja tego chińskiego gażnika to misja na marsa ile byś nie kręcił to nic się nie dzieje. I tak wydaje mi się, że cos jeszcze...
Wciśnij tą części pływaka zaznaczoną na czerwono w en sposób zwiększysz poziom paliwa http://obrazki.elektroda.pl/8738076500_1...
Tak to jest dokładnie ten gaźnik. Dziękuję za tego PDFa. Poziom paliwa ustawiłem suwmiarką, wkładając pręt do mierzenia głębokości w suwmiarce przez otwór po wykręceniu śruby pod pompką przyspieszacza. Skok pływaka ustawiłem na 12mm. Ogólnie gaźniki były strasznie zapyziałe jedna dysza główna była prawie całkiem zatkana a druga była zatkana do połowy...
poziom pływak regulacja pływak poziom czerwony pływak
plazma panasonic naprawa miernik rezystancja uziemienia cewka tesli mikrofala
Czy pralka Haier X11 z Niemiec ma polski język? Celestion BL10-100X 8 Ohm: Specyfikacja i Zastosowanie