jako załącz załączane jest ręcznie a wyłącz przez pływak. Tylko potrzebny dodatkowy styk przekaźnika: https://obrazki.elektroda.pl/9304097900_...
W zęzie gromadzi się właśnie tego typu brudna woda, więc pompa zęzowa na pewno się sprawdzi w studzience odwadniającej. Zaletą tego rozwiązania jest także wyższy poziom bezpieczeństwa przy zasilaniu obniżonym napięciem. A drugą - możliwość awaryjnego zasilania z akumulatora (zasilanie buforowe). To o tyle cenne, że przy gwałtownych zjawiskach atmosferycznych...
Jak najbardziej może to być wina pływaka. Prawidłowa regulacja pływaka: - 7+-0,25mm- odległość pływaka od płaszczyzny pokrywy w pozycji pionowej, z uwzględnieniem grubości uszczelki. -8mm- skok pływaka. Regulacja skoku pływaka polega na dogięciu ogranicznika. Pozdrawiam.
mam problem!mam fiata 126p i gdy szybko nacisnę gaz do dechy to chwile sie przydusi (jak by się przylewał)i dopiero wchodzi na obroty.co może być ?proszę o pomoc!!
Witaj krzysiek7108 Dzięki za podpowiedź, już to sprawdziłem okazało się że był za wysoki stan paliwa, zrobiłem regulację pływaka, dzięki serdeczne. Pozdrawiam
Mechanizm służy do regulacji poziomu do jakiego napełnia się zbiornik. Regulacja przy niebieskim pływaku służy do regulacji ilości wody "małego" spłukania. Tu masz podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Mam problem z ustawieniem Rometa 747 2t gaźnik Mikuni 19mm blaszka od pływaka, pojemność 70ccm3. Prosze o pomoc!
Zakręć zawór, bo naliczy ci dużo wody. A po powrocie należy wymontować zawór pływakowy, rozebrać go, wyczyścić dokładnie, złożyć i ponownie zamontować wraz z regulacją pływaka. Instrukcja co i jak do znalezienia w internecie.
Przepraszam jakbym napisał coś błędnego No jasne, bo nie wystarczy podać, dopiszę jednostki cm³ 50 na 60 Trzeba też podać markę, model, typ silnika w którym to będzie zmieniane. Tak, aby udzielający odpowiedzi wiedział jak najwięcej.
W jaki sposób jest rozwiązana regulacja pływaka ?
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Jeszcze prostszy sposób to pływakowy wyłącznik ,taki jak mają pompy zatapialne do wody. Takie pływaki z przewodem gumowanym 5m są do nabycia w sklepach z hydrauliką. Sposób regulacji zależy od długości zawieszenia pływaka (min. różnica poziomów zał.-wył. ok 15 do 20 cm.
Złą regulacją pływaka.
Buggy z silnikiem od malucha wyciek spod gaźnika leje mi na łączeniu gaźnika z izolatorem nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza regulacja poziomu pływaka była robiona tak samo pomóżcie bo już ręce opadają oraz delikatnie jest mokro obok uszczelki sania ale najbardziej jest mokro na laczeniu z izolatorem
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
Regulacja blaszki pływaka na wyższy punkt przyniosła oczekiwany efekt.
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
Na tym zaworze spłukującym raczej się nie da, natomiast zawór pływakowy - ten od przyłącza wody - powinien mieć regulację położenia pływaka, czyli ilości wody nalewanej do zbiornika. W ostateczności, ilość wody można zmniejszyć np. umieszczając w zbiorniku cegłę.
Zapłon jest dobrze ustawiony . Mogli byście mi napisać dokładniej o regulacji pływaka ?. A tak poza tematem jeśli chciał by ktoś dołączyć do lockerz.com to niech pisze .
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Ciekawi mnie jaki masz ten zawór, bo są różne rodzaje. Pionowym zwykle reguluje się pływak, aby ustalić w jakim stopniu spłuczka ma się napełniać wodą (im niżej pływak tym mniej wody).
Pracuję, ale muszę mieć na full otwarty zawór na ogrodzie, żeby pompa mogła pracować cały czas. Inaczej zwiększa się ciśnienie i presostat będzie w kółko wyłączał i włączał pompę, jak nabije i spuszczi wodę z hydroforu. Chyba po prostu założę zawór nadmiarowy za pompą i przy wzroście ciśnienia odprowadzę nadmiar wody spowrotem do zbiornika. Tak na...
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
O ile pamiętam to w tych gaźnikach nie było żadnej regulacji na pływaku.
Sprawdź pompkę paliwa, może słabo podaje i na jałowym wystarczy a po przejechaniu kawałka spada poziom w gaźniku, skok popychacza, sam kiedyś z tym walczyłem, potem trzeba by zdjąć gaźnik, dokładnie sprawdzić pływak czy cały i nie zawiesza się, dokładna regulacja pływaka w obu pozycjach, iglica zaworka nad pływakiem, nowsze mają specjalną gumkę ale...
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Witam Poszukuję prostego sterownika, który pozwoli mi ustalić stan wyjściowy przekaźnika: temperatura niższa od 10 stopni - załącz , stan minimalny nie osiągnięty - załącz (regulacja na pływaku NO/NC), stan maksymalny przekroczony - wyłącz (regulacja na pływaku NO/NC). Dodatkowo jeszcze jedno wejście NO/NC jako zapasowe. Sterownik musi być odporny na...
luzy zaworów są ok regulator odśrodkowy myślę że jest dobry zresztą aparat zapłonowy kupowałem 2-3lata temu dobra ide kupić uszczelki gaznika i biorę się za czyszczenie gaznika i regulację pływaka Dodano po 1 a co do artykułów o maluchu to naczytałem się tego dużo
A co to jest wymieniacz? Ten filtr żywiczny? Bo z niego woda sączy się powolutku. Samo stukanie nic nie dało. Jak ma przepływać woda? Całą średnicą rurki czy właśnie się sączyć? Woda z płaszcza z lewej strony spływa tylko do połowy. A może pomogła by regulacja pływakiem? Czy czas przepływu wody regulowany przez ten filtr żywiczny regulowany jest czasem...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
To jest komar on nie ma regulacji paliwa w komorze pływaka jest tylko na przepustnicy regulacja iglicą ona jest na środku
Można i tak ale jak człowiek jest zajęty to nawet nie zauważa że pompa padła a potem to już trzeba ręcznie z piwnicy i znowu podróż do marketu. Jak policzyć czas to jest to najdroższa pompa na świecie. 20 lat 10 cykli wymian po 2h każda plus wymiana i regulacja pływaka. Szkoda życia na takie historie. Chociaż sam już jestem w tym kółku i sam się nie...
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Ja bym zaczął od sprawdzenia połączeń. Od spodu przed zbiornikiem powinna być kostka. Może śniedzieje i należy przeczyścić i dogiąć piny. Potem jednak wymontowanie czujnika i sprawdzenie pływaka (może się wiesza). Oczywiście regulacja ramienia pływaka no i przy okazji czyszczenie zbiornika i smoka paliwa.
No właśnie. Podstawą będzie odpowiednia dysza np Kymco daje zestaw odblokowujący czyli tuleję wariatora i dodatkową dyszę. Jeśli stosujesz stożek to bez ingerencji w bebechy gaxnika się nie obędzie. Kłania się regulacja pływaka i iglicy. Z opinii unnych userów wiem że ci którzy zakładali stożki do standardów, szybko je demontowali. Chodzi o to że gaźniki...
Nie przetoczysz igły tak sobie w domu, a takie usługi nie są warte ceny nowego kompletu Do tego jeszcze zakup freza o konkretnych parametrach, o ile luz poprzeczny nie występuje, bo wtedy naprawa gniazda jest nierealna. Co do regulacji to można mówić o szczęściu w przypadku, kiedy regulacja jest, bo pływak nie jest z tworzywa. Warto też jeszcze zwrócić...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Zacznijcie od regulatora obrotów, sprężynki, regulacja, luzy na cięgnach, potem gaźnika czyszczenie, membrana, pływak, regulacja. Uszczelnienie śrub regulacyjnych.
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Kto powiedział ze musi być pływak, jest membrana. Blaszką zaworka trzeba ustawić na równo z płaszczyzną gaźnika
Niestety nie ma możliwości jej regulacji. Sam pływak wciska zaworek, nie ma tam blaszki którą można podgiąć itp. Swoją drogą czy poziom paliwa ma wpływ na dolot paliwa do tej komory? Wydaje mi się że nie, tym bardziej że nie ma problemu z samą pracą silnika na wysokich obrotach.
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
Brak mi doświadczenia by oceniać pracę silnika na słuch. Właściwie doświadczenia i porównania. Ale nie o tym. Wydaje mi się że, w tym gaźniku nie ma jak regulować składu mieszanki. Wynika to ze specyfiki jego pracy. Którą rozumiem tak. Opary benzyny i powietrza nad lustrem cieczy są zasysane do komory. W gaźniku tworzy się podciśnienie zasysające powietrze....
Jeszcze raz należy wrócić do gaźnika a szczególnie do pływaka, jeżeli regulacje są poprawne (?) to może pływak jest zbyt ciężki -napełnił się paliwem Pozdrawiam
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
Udało się zmieni licznik z a4 na a6 jednak byly male roznice 1 odwrotne wskazania poziomu paliwa (przerobic pływak z a6) 2 brak regulacji podswietlania (trzeba lutowac) 3 nie pokazuje mi informacji z radia na wyswietlaczu fis ale niewiem czy to nie trzeba cos vagiem jeszcze zmienic reszta jest bez problemow
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Regulacja gaźnika to coś co trzeba okresowo wykonywać i wskazany jest ciągły pomiar podczas regulacji. Także pojedynczy pomiar na stacji diagnostycznej na wiele się tu nie nada. Jeśli to jest pierwsza regulacja np. po wymianie gaźnika lub jakiejś modyfikacji, może wymagać kilkukrotnego demontażu gaźnika, wymiany dysz, regulacji iglicy, pływaka. Taka...
W gaźniku malucha nie ma nic do regulacji, oprócz poziomu pływaka. Pomimo, że gaźnik po regeneracji to pływak bym sprawdził, bo jak kurier rzucił paczką coś się mogło przestawić. Są filmy instruktażowe na YT. Do tego dysze i kanaliki musza być czyste. Ostatni problem to cieknący zaworek ssania, ale to inna historia.
Mógł by ktoś mi opisać dokładnie jak ustawic zawory, i pływak w gaźniku Mycie i regulacja gaźnika http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Regulacja luzu zaworów http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Po wykonaniu tych czynności powiadom - czy problem ustąpił ?
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
w tym schemacie jak widze wykorzystano cewkę zapłonowa czyli dalej ten sam element ,który to z kolei jest podejrzany przez karollo_r ze jest uszkodzony jaki to ma sens. przy sprawnej cewce zapłonowej motocykl powinien zapalać z "pierwszego kopa", ale może z innej strony jakie są objawy tego złego zapalania bo o to chyba walczymy i ten problem ma byc...
To jest tak. Cały mechanizm pływakowy działa jak spłuczka w kiblu... Pływak podnosi się wraz z poziomem paliwa, unosząc się domyka zaworek iglicowy. Gdy gaźnik pobierze ociupinkę paliwa to pływak znowu się podnosi... U ciebie z jakiś powodów to nie działa... Pierwsze co się sprawdza to pływak. Wyciągnij go, zanurz w wodzie (całkowicie) i sprawdź czy...
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
Uszczelka przy śrubie regulacji mieszanki jest, pływak przywrócony do poprzedniej pozycji. Brak jakichkolwiek efektów, motor chodzi idealnie na ssaniu, bez ssania od razu gaśnie, chyba że trzymam prawie pełny gaz to jakoś tam sobie chodzi.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Srawdziłem w książce serwisowej, na rysunku zawór iglicowy jest zamknięty (powinien zamykać się pod naciskiem pływaka), pamiętaj o uwzględnieniu grubości uszczelki.
Nie, nie ma schodzić do zera. Na spłuczce są dwa przyciski, jeden do spuszczenia całej spłuczki wody, drugi do spuszczenia malej ilości wody. Ponawiam pytanie, jak wyregulować by przy naciśnięciu małego przycisku spłuczka podawała mało wody? W chwili obecnej obojętnie który nacisnę spłuczka opróżnia się cała. Odnalazłem instrukcję obsługi tego zaworu...
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
Dzieki za pomysły pokombinuje z tym pływakiem i regulacja mieszanki uszczelki gaznika sa nowe linka nowa dodam ze stary gaznik sie poci spod uszczelki od komory pływakowej
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Zmylił mnie przebity pływak u góry. Wygląda to jakby jakiś fachowiec ;) przerabiał. Dawno nie grzebałem w gaźnikach to i zapomniałem o regulacji iglicy.
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Tylko rezerwa jest po drugiej stronie skali! Może się przycinac na górze lub zdeformowane jest ramię pływaka
A w pływaku nie chlupie?
witam Rozwiązanie: pływak pełni rolę czujnika poziomu, pływak połączony jest poprzez dzwignię z krańcówką (stykiem ) gdy poziom jest po niżej wartości zadanej styk jest rozwarty i elektrozawór na wyjściu ze zbiornika jest zamknięty, gdy poziom przekroczy wartość zadaną krańcówka poprzez dzwignię zostanie uaktywniona zawór zostanie otwarty. Jest to regulacja...
Wycieka olej spod gaźnika w Buggy z silnikiem od malucha. Leje się na łączeniu gaźnika z izolatorem. Nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza. Zrobiona regulacja poziomu pływaka i to samo. Pomóżcie, bo już ręce opadają.
Wiec tak rozebrałem gaźnik i oprócz pływaka nie ma nic w komorze pływakowej. Zero regulacji. Jest jeszcze dysza główna która owszem ma sporą dziórkę. Wsadziłem drucik i jutro sprawdzę jak się zachowa. Gaźnik nie posiada regulacji na iglicy. Jedyna regulacja to zmiana dyszy. Dzisiaj niestety dopadla mnie niespodzianka. Jechałem na pedałach. (Bo zapomniałem...
Witam ponownie. Zawór napełniający miał rzeczywiście pokrętło regulacyjne maksymalnie wykręcone w lewo, ale okazało się, że jest jeszcze regulacja w pionie całego pływaka po ząbkowanej szynie, tak więc udało się przesunąć zawór (pływak) w dół do poziomu "niższej krechy dolnopłuka". Co do zaworu spustowego, to jest (był) element już "dosyć zmęczony"...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Witam tak to gaźnik widoczny w linku wyżej i nie ma w nim żadnych śrub do regulacji jedynie dysze w środku pływak i przepustnica, ten silnik ma automatyczny regulator obrotów w środku. Dodano po 4 Dysze wszystke przedmuchalem kilkakrotnie sprężonym powietrzem, ale nadal falują obroty.
Zdecydowanie problem tkwi w regulacji gaźnika. Sprawdź ustawienie pływaka oraz rozmiar dyszy głównej. Motocykl nie pochodzi z Niemiec (80 km/h)? Wyreguluj przy okazji luz zaworów.
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
A co tam nie tak? Ja mam takiego w traktorku ale pływak jest popękany. Kupiłem nowy na alle (przesyłka z Chin) za chyba 7 dych i nie chdził bo od 13hp silnika. Przełożyłem pływak i działa stary mimo latającej gardzieli i luzów wszędzie. Widać bodajże na 2 zdjęciu jak poprzedni właściciel walczył z tą śrubka od regulacji. Druga sprawa to lejąca komora...
pływak nowy Współczesne zamienniki nie zawsze prawidłowo współpracują z podzespołami z epoki. Pływak zapewne plastikowy o zbyt dużej wyporności lub ma zbyt długą szpilkę. Jeśli wsadziłeś coś takiego to powinien mieć możliwość regulacji szpilki w pływaku. Taka iglica jak na obrazku także może być problematyczna; oryginalnie były proste a nie stożkowe....
Więc masz zbyt bogatą mieszankę. Zmień dyszę paliwową, bo coś czuję że masz grubo za dużą. No i zajrzyj w końcu w komorę pływakową, może masz pływak dziurawy.
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Miałem prostokątne kostki metalowe z nierdzewki podfrezowane do średnicy rury (kilka znajomości w miejscu pracy) plus wywierciłem otwory pod śrubki, sam możesz dać jakieś metalowe obciążniki po zewnętrznej stronie mocując np. opaską zaciskową. Ważne by było miejsce i obciążniki nie haczyły o nic. Odnośnie poziomu wody, to na pływaku powinna być regulacja...
Witaj! Zdarza się czasem że pływak przecieka/ otarcia o ścianki komory pływaka/ i tonie - dając przy tym za dużo paliwa do komry spalania - efekt zalane świeczki! Regulacja i sprawdzenie przerwy na pływaku opisane jest dobrze w książce "sam naprawiam.." To była moja biblia przez 5 lat..;D
Dlaczego chcesz regulować poziom? Tam prawdopodobnie jest plastikowy pływak, który nie wymaga regulacji. Jeżeli silnik seria to nawet dyszy bym nie ruszał. Najpierw reguluj śrubką, ew. później iglicą o ile masz tam regulacje.
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Ten "pływak" w zbiorniku, to filtr paliwa. Opis regulacji, podałem w poprzednim swoim poście.
Ten wężyk jest podłączony do gaźnika i służy do "odpowietrzenia" komory pływaka.
Z tego co pamiętam to jest tam plastikowy pływak,więc nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa, Najczęstszą przyczyną jest zaworek iglicowy,rozbierz gaźnik i przeczyść gumkę zaworka rozpuszczalnikiem oraz gniazdo zaworka. Ps. Sprawdz czy przypadkiem nie ma paliwa w pływaku.
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
o tym nie pomyślałem czyli lepiej wjększą dyszę dać bo regulacji w komoże pływakowej brak bo pływak plastikowy
Przeczysc caly uklad paliwowy, sprawdź pływak gaźnika oraz świece i przedewszystkim regulacja gaźnika.
Witam, Po regeneracji Gaźnika zauważyłem dosyć duże zużycie paliwa w moim maluszku (elegant 97r) ale dopiero jak sobie zapisałem ile tankuje i spisałem licznik to o mało co nie spadłem z krzesła :O wyszło mi ≈10,3L na 100km... Regenerowałem gaźnik to znaczy... Wymieniałem wszystkie dysze (kupiłem taki zestaw naprawczy) nowe uszczelki regulacja...
W miarę prosta sprawa, zobacz jaki masz opór na pływaku przy prawie pustym, i przy pełnym zbiorniku. To da odpowiedź, na pytanie jaki potencjometr potrzebujesz. Do tego jeszcze przekaźnik przełączający wskazanie z pływaka na potencjometr, i masz gotowe.
Wymieniliśmy cały zbiornik spłuczki górnej na spłuczkę firmy Inter-Sano, z zaworem napełniającym takim jak na zdjęciu. Niestety po zamontowaniu zawór napełniający nie działa prawidłowo - zwykle nie odcina dopływu wody po wypełnieniu zbiornika, w wyniku czego woda spływa przez przelew, regulacja wysokości pływaka nic nie daje. Zaobserwowałem też, że...
kosiarka regulacja pływak regulacja poziom pływak pływak kosiarka
sterowanie sekwencyjne przerwanie delay długość kapilara termostat
pralka elektrolux delonghi komunikat sprawdź
Wskaźnik paliwa pokazuje rezerwę w Toyota Corolla E15 2.0 Diesel Termet Silver Pro: Optymalizacja parametru P03