https://obrazki.elektroda.pl/3580257200_... https://obrazki.elektroda.pl/5786526100_... https://obrazki.elektroda.pl/2092156800_... Rysunek 1: stan obecny Rysunek 2: Można zastosować przekaźnik czasowy - jak pływak się rozłączy to jeszcze przez ustawiony czas będzie wysterowany zawór dolewania Rysunek...
Pracuję, ale muszę mieć na full otwarty zawór na ogrodzie, żeby pompa mogła pracować cały czas. Inaczej zwiększa się ciśnienie i presostat będzie w kółko wyłączał i włączał pompę, jak nabije i spuszczi wodę z hydroforu. Chyba po prostu założę zawór nadmiarowy za pompą i przy wzroście ciśnienia odprowadzę nadmiar wody spowrotem do zbiornika. Tak na...
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Mógł by ktoś mi opisać dokładnie jak ustawic zawory, i pływak w gaźniku Mycie i regulacja gaźnika http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Regulacja luzu zaworów http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Po wykonaniu tych czynności powiadom - czy problem ustąpił ?
Czujnik kolteca ma trochę duży opór obrotu, magnes "wisi" na takiej "ośce", ale suwak, styk jeżdżący po drucie oporowym, wprowadza dość mocne tarcie i te dwa magnesy w zaworze i czujniku muszą dobrze się sprzęglać, widzieć, czy jak to tam nazwać. Mój póki działał, wskazywał trochę skokowo, ale raz przekładnia pływaka była już wyrobiona, dwa sam czujnik...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Chodziło raczej o iglicę,którą steruje pływak a nie tą na przepustnicy.Jeśli nie domyka się to będzie zalewać świecę.Co do paska ta Malaguty są dosyć wysilone i jak ktoś lubi hulać to normalne że często to się zużywa.Jeśli już wymieniasz pasek to nie kupuj najtańszego bo do końca lata na pewno nie wytszyma.
W zęzie gromadzi się właśnie tego typu brudna woda, więc pompa zęzowa na pewno się sprawdzi w studzience odwadniającej. Zaletą tego rozwiązania jest także wyższy poziom bezpieczeństwa przy zasilaniu obniżonym napięciem. A drugą - możliwość awaryjnego zasilania z akumulatora (zasilanie buforowe). To o tyle cenne, że przy gwałtownych zjawiskach atmosferycznych...
Ciekawi mnie jaki masz ten zawór, bo są różne rodzaje. Pionowym zwykle reguluje się pływak, aby ustalić w jakim stopniu spłuczka ma się napełniać wodą (im niżej pływak tym mniej wody).
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Nie przetoczysz igły tak sobie w domu, a takie usługi nie są warte ceny nowego kompletu Do tego jeszcze zakup freza o konkretnych parametrach, o ile luz poprzeczny nie występuje, bo wtedy naprawa gniazda jest nierealna. Co do regulacji to można mówić o szczęściu w przypadku, kiedy regulacja jest, bo pływak nie jest z tworzywa. Warto też jeszcze zwrócić...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Nie będziesz miał problemu jak choć troszkę kumasz. Zakręcasz dopływ wody .Zdejmujesz maskownicę ( od dołu naciskasz ku górze) i odskoczy . Później demontujesz mechanizm nacisku ( dwie plastikowe śruby po prawej i lewej stronie . I już jesteś w środku , powoli odłączysz przewód , pływak . I nie jest to kłopotem . Wszystko do góry i na zewnątrz . NIE...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Rado2010 jak regulujesz dawkę oleju ? Robisz regulacje na podgrzanym oleju czy jeszcze na zimnym ? Ja jestem w fazie testów małego palnika 12-15 kw mocy. Problem mam tylko z precyzyjna regulacja ilości oleju. Pomimo To Wyglada to obiecująco. Na podgrzanym, w tedy ma prawidłową gęstość :) Dodano po 18 A oto mój palnik, do którego z ciekawości pare dni...
Jak najbardziej może to być wina pływaka. Prawidłowa regulacja pływaka: - 7+-0,25mm- odległość pływaka od płaszczyzny pokrywy w pozycji pionowej, z uwzględnieniem grubości uszczelki. -8mm- skok pływaka. Regulacja skoku pływaka polega na dogięciu ogranicznika. Pozdrawiam.
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Pokręć - zobaczysz jak pływak się rusza - masz skalę na rotametrach i próbuj je wyrównać. Pamiętaj, że jak przykręcasz jeden - pozostałe też mogą reagować - popróbujesz, poćwiczysz, wyczujesz jak trzeba.
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Sprawdź pompkę paliwa, może słabo podaje i na jałowym wystarczy a po przejechaniu kawałka spada poziom w gaźniku, skok popychacza, sam kiedyś z tym walczyłem, potem trzeba by zdjąć gaźnik, dokładnie sprawdzić pływak czy cały i nie zawiesza się, dokładna regulacja pływaka w obu pozycjach, iglica zaworka nad pływakiem, nowsze mają specjalną gumkę ale...
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Regulacja pegaza nie jest trudna, przebiega tak jak regulacja każdego innego prostego gaźnika. W sieci o ogólnej regulacji jest na pewno pełno artykułów. Masz problem z jego wyregulowaniem czy po prostu kompletnie nie wiesz o co w tym chodzi? Jeżeli chcesz już się za to zabrać to najpierw sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne, gaźnik w pełni...
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Więc masz zbyt bogatą mieszankę. Zmień dyszę paliwową, bo coś czuję że masz grubo za dużą. No i zajrzyj w końcu w komorę pływakową, może masz pływak dziurawy.
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Jeżeli nie wiesz gdzie jest regulacja ciśnienia załączania i wyłączania - to się nie bierz za to, bo przeważnie (nie zawsze) to nie jest elektronika a mechanika (docisk sprężyny lub docisk strumienia wody czy powietrza na element sterujący mechaniczny)... Nie znamy Twojego "automatu", więc moja wypowiedź także nie może być traktowana jako pewnik......
Musisz pokombinować z wymianą czujnika paliwa w baku, najprawdopodobniej ten który tam jest nie jest przystosowany do współpracy z diodą. Ma za mało kabli i kilka innych pierdołek. Możesz też go najpierw wyregulować, tak aby wskazywał Ci równiuteńko rezerwę gdy maszyna stoi poprawnie w pionie i poziomie. W środku czujnika musi być tzw. pływak i jego...
Witam poleciłbym sprawdzić czy pływak w komorze gaźnika nie jest przedziurawiony i nie nabiera paliwa przez co jest cięższy i nie zamyka zaworka paliwa. Po wymontowaniu należy wytrzeć pływak do sucha wstrząsnąć nim we wszystkie strony i sprawdzić czy nadal będzie suchy. Najczęściej pęka w miejscu lutowania. Jeśli wszystko jest ok to można jeszce zmniejszyć...
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku... Okej ale pływak raczej nie jest utopiony, dziurawy i jak coś to jestem nowy w tematach motorów ponieważ posiadam motor od tygodnia.
To jest tak. Cały mechanizm pływakowy działa jak spłuczka w kiblu... Pływak podnosi się wraz z poziomem paliwa, unosząc się domyka zaworek iglicowy. Gdy gaźnik pobierze ociupinkę paliwa to pływak znowu się podnosi... U ciebie z jakiś powodów to nie działa... Pierwsze co się sprawdza to pływak. Wyciągnij go, zanurz w wodzie (całkowicie) i sprawdź czy...
Gaźnik rozkręcałeś? Sprawdź czy pływak pracuje prawidłowo (mógł się zawiesić albo tonie).
To po lewej to naolejacz. Do urządzeń wymagających smarowania. Młoty wyburzeniowe, krety itp. To brudno białe pokrętło koło zbiornika to regulacja ciśnienia sprężarki. Wskaźnik paliwa jest mechaniczny. Pływak z korka i wskazówka. Silnik nie ma w ogóle tuleji, to monolit. Dopiero podczas kolejnego remontu frezujesz i wkładasz tuleję cieniutką jak papier...
Witam. Problem rozwiązany.Przyczyną był gaźnik sprowadzony z Chin. więc rozebrałem jeszcze raz stary wyczyściłem wszystkie elementy dokupiłem jedynie oryginalną uszczelkę pod komorę pływaka,sprawdziłem pływak czy nie jest dziurawy,okazało się że nie.Powodem zbyt dużej ilości paliwa w komorze pływakowej była blaszka pływaka naciskająca na iglicę,lekko...
Mieszanka 25:1. Kupiłem nową świece NGK i pomogło również. Już jest dużo lepiej. Ale nadal jak się dodaje gazu ten silnik nie pracuje jeszcze tak jak np w pile spalinowej, nie wkręca się tak płynnie. Chociaż już jest znośnie. I wywala mi trochę mieszanki do filtra powietrza. Regulacja śrubką od dawki paliwa nie pomaga na to. Niby tam jest pływak nie...
Nie, po pół godzinie czy nawet godzinie nie używam ssania. Pływak i zawór sprawdzałem przy rozbiórce gaźnika, niby działał dobrze. Co do poziomu paliwa, to nie mam żadnych danych do tego gaźnika więc nie wiem czy jest dobrze. Zastanawiam się czy nie pokręcić regulacją składu mieszanki. Podciśnień tam prawie nie ma, jest jeden siłownik ale on tylko ma...
Wymieniliśmy cały zbiornik spłuczki górnej na spłuczkę firmy Inter-Sano, z zaworem napełniającym takim jak na zdjęciu. Niestety po zamontowaniu zawór napełniający nie działa prawidłowo - zwykle nie odcina dopływu wody po wypełnieniu zbiornika, w wyniku czego woda spływa przez przelew, regulacja wysokości pływaka nic nie daje. Zaobserwowałem też, że...
Być może pływak zbyt szybko zamyka dopływ paliwa. Kolego w jakim Ty języku piszesz?
(at)Staszek49 Instrukcji do tego pojazdu nie ma. Szukałem w polskojęzycznych i anglojęzycznych stronach i niestety nie znalazłem. A co do pływaka to został sprawdzony. Nawet wyciągnąłem sworzeń mocujący pływak i sam pływak zanurzyłem w paliwie i unosił się, ponadto dokładnie sprawdziłem pływak organoleptycznie. (at)Staszek49 dziękuje za rady :) Pozdrawiam
Jezeli nie łapie lewego powietrza to własciwie gaznik regulacja moze pływak być też uwalony co do swiatła żarówka dobra ? przełacznik przełącza ? Ja w swoim komarku miałem kiedyś taką magię że odpalał chodził jak żyleta i nagle gasł i nie szło odpalić przeszło po wymianie układu zapłonowego ale to nie twój problem : )
Przeczysc caly uklad paliwowy, sprawdź pływak gaźnika oraz świece i przedewszystkim regulacja gaźnika.
Przy pływaku nie ma zadnej sruby regulujacej poziom paliwa. Da sie to jakos wyregulować? Bo nie musi być śruby regulacyjnej. Regulacja poziomu może być przez doginanie lub odginanie odpowiedniej blaszki jak pływak jest na zawiasie, albo na odpowiednim przestawianiu zatyczki na iglicy przechodzącej przez pływak. Trzeba po prostu przeanalizować jak pływak...
Rozumiem że ten pływak ma tylko jedną końcówkę - druga to masa zbiornika ?
witam Rozwiązanie: pływak pełni rolę czujnika poziomu, pływak połączony jest poprzez dzwignię z krańcówką (stykiem ) gdy poziom jest po niżej wartości zadanej styk jest rozwarty i elektrozawór na wyjściu ze zbiornika jest zamknięty, gdy poziom przekroczy wartość zadaną krańcówka poprzez dzwignię zostanie uaktywniona zawór zostanie otwarty. Jest to regulacja...
Miałem prostokątne kostki metalowe z nierdzewki podfrezowane do średnicy rury (kilka znajomości w miejscu pracy) plus wywierciłem otwory pod śrubki, sam możesz dać jakieś metalowe obciążniki po zewnętrznej stronie mocując np. opaską zaciskową. Ważne by było miejsce i obciążniki nie haczyły o nic. Odnośnie poziomu wody, to na pływaku powinna być regulacja...
Witaj! Zdarza się czasem że pływak przecieka/ otarcia o ścianki komory pływaka/ i tonie - dając przy tym za dużo paliwa do komry spalania - efekt zalane świeczki! Regulacja i sprawdzenie przerwy na pływaku opisane jest dobrze w książce "sam naprawiam.." To była moja biblia przez 5 lat..;D
Pływak w tym gaźniku jest plastikowy i raczej niemożliwa jest regulacja jego poziomu. Myślę że problem tkwi gdzie indziej, bo na ssaniu można doprowadzić do osiągnięcia maksymalnych obrotów, więc paliwa wystarcza. Niestety podczas kolejnego czyszczenia gaźnika w rękach ukruszył mi się kawałek dyszy (widać na zdjęciach). Na Twoim schemacie na końcu tej...
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
mam problem!mam fiata 126p i gdy szybko nacisnę gaz do dechy to chwile sie przydusi (jak by się przylewał)i dopiero wchodzi na obroty.co może być ?proszę o pomoc!!
Mój ojciec miał metodę jak były kanały bardzo brudne to gotował gazik w occie a następnie płukał w spirytusie gazik wyglondał jak nowy i tak sam opracował po wszystkim ustaw pływak i regulacja robił tak w polonezie i dużych fiatach ponieważ tez miał problemy z odpalaniem a powietrzem nie zawsze da przedmuchać metoda skuteczna w 100% tylko trzeba zdiońć...
Cewek do malucha bylo kilka wersji. Część z nich musi pracować z kablem oporowym a część nie. Sprawny kondensator, wyregulowana przerwa na przerywaczu. Iskrę masz w momencie kiedy przerywacz zaczyna się otwierać. Czasami za mocne dokręcenie pokrywy zaworów podpiera zawory. Jak kopci i nierówno chodzi to może pływak zalany albo zaworek w pokrywie nieszczelny.
Powiem Ci panie że to pytanie jest takie dziwne ze aż go nie rozumiem O_O Chcesz regulować wydajność pompki paliwa? jeśli tak to nie tędy droga. Jeśli znowu chcesz zmniejszyć dawkę na wtrysku to też głupi pomysł bo auto może kuleć. Jeśli chodzi o to że masz goły wskaźnik i chcesz zasymulować pływak to musisz znać rezystancję drabinki pływaka ew. dochodzić...
W chwili obecnej pływak decyduje o obrotach pompy. Dostosowuje się do napływającej wody. Jak pompa pompuje wolno (pływak leży nisko i podaje na falownik powiedzmy 15 mA). Z czasem zwiększa się poziom w mieszalniku. To sprawia że stopniowo pływak podnosi się (podaje na falownik np. 10mA) i zwiększa się obroty pompy. Generalnie jakoś to działa. Pytanie...
Ustaw jeszcze pływak tak jak w maluchu,zamknięty pływak 7.5 mm do podstawy a otwarty 15 i automatycznie zmniejszysz spalanie bo ci zalewa gażnik.
Jak już 'szast' napisał , nie ma to szczególnego znaczenia.Zastanawiam się czy pływak nie jest przypadkiem dziurawy i przez to zalewa.W którymś z wcześniejszych postów piszesz , że regulowałeś pływak , ale gdyby się okazało , że jest tak jak przypuszczam to regulacja na nic się zdaje.
Ja bym najpierw sprawdził czy cały układ pracuje poprawnie a dopiero pózniej się zastanawiał nad tym czy wymaga to korekcji.Zobacz czy nie "przycina" ci sie pływak w zbiorniku-jeśli nie sprawdż poprawnośc zasilania wskażnika -pozdrawiam
Wygląda jakby paliwo nie dopływało. Ściągnij przewód paliwowy z gaźnika i zobacz np.do słoika czy ładnie cieknie. Mógł się powiesić pływak w gaźniku i nie napełnia komory pływakowej(może w dnie masz jakąś śrubkę do jej opróżniania). Ten elektrozawór to prawdopodobnie od ssania i nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy dużych obrotach.
gaźnik był w serwisie czyszczony i sprawdzany - więc rozumiem że nic mu nie brakuje. Dodatkowo sam go wyczyściłem i przedmuchałem każdy otwór. Szczelność, połączenia kolektora ssącego z cylindrem i gaźnikiem - Połączenia szczelne. Poziom paliwa - chmm. W gaźniku jest plastikowy pływak z wycięciem na iglicę zamykającą dopływ paliwa do komory pływaka....
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
Witam, Nowy gaźnik założony(made in china-jak większość zamienników) i piła po 20 machnięciach odpaliła. Po przytrzymaniu jej na większych obrotach i puszczeniu gazu gaśnie . Trzezba tak z 10 machnąć żeby znowu odpaliła . Regulacja tego chińskiego gażnika to misja na marsa ile byś nie kręcił to nic się nie dzieje. I tak wydaje mi się, że cos jeszcze...
Narazie dwa problemy. Pierwszy to nie działa wskaźnik paliwa - Wskazówka ponazuje pełen bak,po zdjęciu wtyczki z pływaka opada, pływak wykazuje zmienną oporność oa ok 300 om do 50 om - może nie jest oryginalny? dopiero kupiłem autko DRUGI problem to nie działa ręczna regulacja wysokości i zbieżności świateł przednich, lustra opadnięte do dołu nie reagują...
Mogła być przechylona i filtr powietrza jest cały w oleju. Odkręć filtr i odpal bez niego. Ewentualnie jest nieszczelny zawór iglicowy. Pod zaworem w gnieździe zaworowym jest gumowa uszczelka, czasami wystarczy przedmuchać, a czasami odwrócić gumkę, tylko uważaj bo lubi wypaść przy dmuchaniu. Sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, bo i tak się zdarza.
Najlepsze jest to, że pływak jest cały, nie lutowany, moczony był całą noc i sie nie zanurzył, nic w nim nie chlupie. Zapłon jest ustawiony standardowo jak fabryka mówi bo to nanoplex, ale skoro tak sie dzieje to teraz przyszedł mi do głowy rozrząd, że może ktoś sie pomylił na wałku i o jeden ząbek jest przesunięty. Miałem zmienić gaźnik, ale warunki...
Hej. Test z zatkaniem gaźnika w dwusuwie zawsze kończy się zgaśnięciem motoru. Nagraj filmik w jaki sposób gaśnie, będzie łatwiej. Ale, jeśli świeca jest sucha, to najprawdopodobniej problem jest z gaźnikiem lub niedrożnym kranikiem. Paliwo z wężyka powinno lecieć ciurkiem. Jutro postaram się nagrać ale to nie takie proste bo nie od razu motor gaśnie...
A sprawdziłeś w końcu ten gaźnik? Wymontuj go, jak nie zapamiętasz kolejności czynności, to rób sobie zdjęcia. Sprawdź, czy nie ma przypadkiem wody w komorze pływakowej. Ale żeby to sprawdzić, trzeba tak wyciągać gaźnik, żeby go nie przechylać, coby się nie wylało. Poziom paliwa ustawia się za pomocą wiertła 7 mm. Ustawiamy pokrywę gaźnika pionowo tak...
Witaj! Polonez nie pali. To za mało. Podaj jaki masz aparat zapłonowy. Tradycyjny to znaczy z typowym przerywaczem czy elektroniczny. Jeśli z przerywaczem to oczyść styki przerywacza ustaw przerwę na o.4/ Zapłon możesz sprawdzić kręcąc wałem tak by znaki obudowa wału /dekiel/ i koło pasowe pokrywało się w okolicy pierwszej kresce. Przerywacz ma być...
Układ zapłonowy iskrowy, Tak jak zgaśnie jest prawidłowa iskra, Gaźnik założyłem nowy chiński ale na poprzednim niemieckim było to samo, co do regulacji to regulowałem tylko na lince i srubką od wolnych obrotów bo pływak itp. to myśle skoro jest nowy gaźnik to nietrzeba rególować środka. Zimny silnik zapalam z ssaniem lecz kiedyś nieważne jak było zimno...
Witam, Odnośnie trudnego rozruchu na gorącym silniku to radziłbym sprawdzić zawory. (zbyt małe luzy) A jeżeli chodzi i dynamike maluszkato 1.Sprawdz układ dolotowy czy jest drożny, filtr powietrza(może być zabity kurzem olejem) 2.Wykręć świece zapłonowe, elektrody przy prawidłowym spalaniu powinny mieć jasno brązowy kolor. Jeżeli jest inaczej to punkt...
Witam Niedawno zakupiłem quad King way 150 ,automat, chłodzony powietrzem. . I jestem początkujący więc chciałbym zapytać o parę rzeczy . Kupiłem go od chłopaka który mówi że nic przy nim nie robił tylko lał benzyn i jeździł, przebieg to 4400 km. Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. po chwili jak się rozgrzeje to jest...
Witam. Udało mi się dostać jawkę 50 na chodzie, bez papierów za 150zł :D. Lecz pojawiło się parę problemów. Kopka była zablokowana ale po odpaleniu na zapych kopka się magicznie odblokowała. Teraz na początku się ślizga. Próbowałem regulować sprzęgło ale raz kopka działa w miarę dobrze ale przy wrzucaniu biegu słychać okrutny zgrzyt, a innym razem biegi...
Proces jest ciągły. Nie jesteśmy w stanie wyliczyć ile zużywa się gliceryny w czasie, bo to zależy od produkcji. Schemat ma wyglądać tak: mierzymy stężenie gliceryny, jeżeli prawidłowe - nie robimy nic, jeżeli nie prawidłowe - dolewamy odpowiednią ilość gliceryny. Nad tym wszystkim jest jeszcze pływak który dolewa wodę gdy poziom płynu się zmniejszy....
Dziękuje za pomoc, myślę że to będzie to, ale jeśli jeszcze możesz to popatrz czy czasem nie ma tam innego silnika o tej pojemności, chciałbym się upewnic na 100%. Silnik ten wygląda całkiem podobnie do tego z modelu Kia K-2700 jest to chyba jakaś produkcja mazdy. Miałbym jeszcze jedną prośbę, czy mógłbyś zobaczyc czy jest coś na temat czujnika poziomu...
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
Po takim odpaleniu trzeba wykręcić świecę i sprawdzić jak wygląda - jeśli jest mokra to znaczy że skuter się zalewa. Przyczyną może być (ale nie musi, to tylko moje gdybanie bo nie widziałem tego skutera a sam mam dwu suwa) pływak i zawór który puszcza benzynę do komory pływakowej - mógł się zaciąć na pewnym poziomie i podaje za mało benzyny do normalnego...
Witaj krzysiek7108 Dzięki za podpowiedź, już to sprawdziłem okazało się że był za wysoki stan paliwa, zrobiłem regulację pływaka, dzięki serdeczne. Pozdrawiam
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Odpowietrznik w korku, wydech - może być przytkany. Zakładam że tak prozaiczne sprawy jak zapłon, regulacja cięgła ssania itp już zrobione. Dysza powietrza na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w gaźniku czy nie za niski, pływak - czy się nie zawiesza. Na koniec - jak zdechnie po wejściu na wysokie - wykręć świecę...
Mechanizm służy do regulacji poziomu do jakiego napełnia się zbiornik. Regulacja przy niebieskim pływaku służy do regulacji ilości wody "małego" spłukania. Tu masz podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
W celu usunięcia tych objawów zobiłem : - wyczyściłem świece, - ustawiłem zapłon na znaki na kole , oraz aparatem na słuch żeby obroty były w miarę wysokie ale żeby auto nie szarpało podczas przyspieszania, oraz żeby nie strzelał w wydech czyli moim zdaniem zapłon ustawiony mniej więcej dobrze , - zawory regulowałem 2x oraz zauważyłem na zaworach na...
Mam problem z ustawieniem Rometa 747 2t gaźnik Mikuni 19mm blaszka od pływaka, pojemność 70ccm3. Prosze o pomoc!
Jeszcze prostszy sposób to pływakowy wyłącznik ,taki jak mają pompy zatapialne do wody. Takie pływaki z przewodem gumowanym 5m są do nabycia w sklepach z hydrauliką. Sposób regulacji zależy od długości zawieszenia pływaka (min. różnica poziomów zał.-wył. ok 15 do 20 cm.
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
W jaki sposób jest rozwiązana regulacja pływaka ?
Przepraszam jakbym napisał coś błędnego No jasne, bo nie wystarczy podać, dopiszę jednostki cm³ 50 na 60 Trzeba też podać markę, model, typ silnika w którym to będzie zmieniane. Tak, aby udzielający odpowiedzi wiedział jak najwięcej.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Zakręć zawór, bo naliczy ci dużo wody. A po powrocie należy wymontować zawór pływakowy, rozebrać go, wyczyścić dokładnie, złożyć i ponownie zamontować wraz z regulacją pływaka. Instrukcja co i jak do znalezienia w internecie.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Buggy z silnikiem od malucha wyciek spod gaźnika leje mi na łączeniu gaźnika z izolatorem nowe uszczelki i sytuacja znów się powtarza regulacja poziomu pływaka była robiona tak samo pomóżcie bo już ręce opadają oraz delikatnie jest mokro obok uszczelki sania ale najbardziej jest mokro na laczeniu z izolatorem
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
kosiarka regulacja pływak regulacja poziom pływak pływak gaźnik
oznaczenie indukcyjność cewka testy akumulatorów pasek znikać
słuchawki radiowe poziome cienkie paski
Fiskars UP53 – jak wydłużyć sekator, przedłużka UP80, kompatybilność, różnice z UPX Peugeot 5008 1.6 HDI nie odpala po myciu - przyczyny i rozwiązania